6 غذای عالی برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز

راهنمایی مفید برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

تنها زمانی که متابولیسم بدن تحت کنترل باشد، شخص حس خوبی خواهد داشت. اگر متابولیسم شما نیازمند بهبود باشد، آن را فعال کنید. آیا به هنگام بلند شدن از خواب، احساس خستگی دارید؟راهنمایی مفید برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن : نکاتی وجود دارند که در زیر ارائه می شود.

 

لیمو برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

اگر به مرکبات آلرژی ندارید، به شما توصیه می کنیم که مقداری لیمو به رژیم غذایی خود اضافه کنید. شما می توانید آب میوه را فشار داده و به نوشیدنیها اضافه کنید. از آب لیمو به جای سرکه یا نمک اضافه تا سالاد آماده کنید. تکه ای از لیموی تازه را به یک لیوان آب داغ یا یک فنجان چای داغ اضافه کنید که باعث هضم بهتر شده و به پاکسازی ارگان های شما کمک می کند.

 

 

اسفناج برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

jolly Popeye (ملوان زبل) شخصیتی است که محبوب هر فردی است. او برای اینکه پرانرژی شود، می داند چه کاری انجام دهد. راز او اسفناج است. مقدار اسفناج بخورید تا متابولیسم شما در زمان کوتاهی بهبود یابد. این گیاه، منبع عظیم ویتامین ب و مواد معدنی است. عناصری که در اسفناج موجود می باشند، میزان سوخت و ساز و عملکرد عضلانی را بهبود بخشیده و چربی بیشتری می سوزانند، باعث کاهش وزن و لاغری می شوند.

 

 

دانه کنجد برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

اولا آنچه شخص دارای اضافه وزن انجام می دهد، کاهش کمی از وزن زیاد است. حتی کاهش وزن غیرقابل توجه نیز، رفاه شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اگر دانه کنجد را در منوی خود وارد کنید، بهبود چربی سوزی خواهید داشت. دانه کنجد، آنزیم های کبد را تقویت می کند که مواد چربی را در سلولهای چربی شما از بین می برند. یک قاشق چایخوری از دانه را به سالا سبزی یا اسموتی میوه صبح خود اضافه کنید.

 

کرفس برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

کرفس هر روز معروف تر می شود. این گیاه به خاطر اثرات ترموژنیکی که دارد معروف است، بدین معنی که وقتی غذای مصرف شده هضم می شود، به سوزاندن انرژی بیشتر می پردازد. معلوم است که کرفس نسبت به میزان کالری موجود، کالری بیشتر می سوزاند- آیا عجیب نیست؟ متابولیسم خود را با این گیاه معطر تقویت کنید.

 

زنجبیل برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

تصور غذاهای آسیایی بدون زنجبیل محال است. این ریشه بطور عجیبی کار می کند. حاوی ویتامین و مواد معدنی است. همانند اغلب گیاهان، زنجبیل کالری بسیار پایینی دارد. طعم آن باعث تند شدن مزه و بهتر شدن بو می شود. بعلاوه، ریشه زنجبیل، تقویت کننده متابولیسم است. افرادی که از هضم سوزش دار رنج می برند، باید این گیاه را در منوی خود وارد کنند.

 

فلفل تند برای کمک به سرعت بخشیدن سوخت و ساز بدن

غدد چشایی خود را شوکه کنید. روز خود را با صبحانه تند شروع کنید. می دانیم که به خوردن غذای تکراری عادت کرده اید اما آنها کمکی به تقویت متابولیسم شما نمی کنند. برای ویتامین ث بیشتر، مقداری فلفل تند را به املت خود اضافه کنید. به ما اعتماد کنید. ترکیب شیمیایی فلفل تند، چیزی است که نیاز دارید. فلفل تند بهترین گونه برای کسانی است که خواستار کسب مزایای بیشتر از غذای خود هستند.

آهسته غذا بخورید وزن کم کنید

10 نکته برای کاهش چربی شکم بعد از زایمان

5 غذای چربی‌سوز عالی

آب سم زدای سوزاننده چربی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید