بیوگرافی نگار جواهریان+تصاویر زیبا

در

نگار جواهریان در ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران بدنیا آمده است . هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.

فیلم‌شناسی نگار جواهریان
۱۳۹۴ نگار  کارگردان رامبدجوان
۱۳۹۳ اعترافات ذهن خطرناک من  کارگردان هومن سیدی
۱۳۹۳ قندون جهیزیه  کارگردان علی ملاقلی‌پور
۱۳۹۳ پریدن از ارتفاع کم  کارگردان حامد رجبی
۱۳۹۲ ملبورن  کارگردان نیما جاویدی
۱۳۹۱ حوض نقاشی  کارگردان مازیار میری
۱۳۹۱ آشغال‌های دوست داشتنی  کارگردان محسن امیریوسفی

 

نگار جواهریان

۱۳۹۰ قصه‌ها کارگردان رخشان بنی اعتماد
۱۳۹۰ بی خود و بی جهت  کارگردان عبدالرضا کاهانی
۱۳۸۹ اینجا بدون من  کارگردان بهرام توکلی
۱۳۸۹ یه حبه قند  کارگردان رضا میرکریمی
۱۳۸۸ هیچ  کارگردان عبدالرضا کاهانی
۱۳۸۷ طلا و مس  کارگردان همایون اسعدیان
۱۳۸۷ شبانه روز امید  کارگردان بنکدار و کیوان علیمحمدی
۱۳۸۷ کتاب قانون  کارگردان مازیار میری

نگار جواهریان

۱۳۸۶ تنها دو بار زندگی می‌کنیم  کارگردان بهنام بهزادی
۱۳۸۶ صد سال به این سال‌ها  کارگردان سامان مقدم
۱۳۸۶ جعبه موسیقی  کارگردان فرزاد مؤتمن
۱۳۸۵ نسل جادویی  کارگردان ایرج کریمی
۱۳۸۴ پابرهنه در بهشت  کارگردان بهرام توکلی
۱۳۸۳ خوابگاه دختران  کارگردان محمدحسین لطیفی
۱۳۸۲ چند تار مو  کارگردان ایرج کریمی
۱۳۸۲ قدمگاه  کارگردان محمدمهدی عسگرپور

نگار جواهریان

۱۳۸۰ من، ترانه ۱۵ سال دارم  کارگردان رسول صدرعاملی
۱۳۸۳ گیلانه  کارگردان رخشان بنی‌اعتماد در گروه صحنه و لباس

نگار جواهریان

نگار جواهریان در مجموعه تلویزیونی
۱۳۹۳ کلاه قرمزی ۹۳  کارگردان ایرج طهماسب مهمان برنامه
۱۳۹۰ کلاه قرمزی ۹۰  کارگردان ایرج طهماسب مهمان برنامه
۱۳۸۵ زیر تیغ (مجموعه تلویزیونی)  کارگردان محمدرضا هنرمند
۱۳۸۲ این راهش نیست (مجموعه تلویزیونی)  کارگردان نوید میهن دوست

نگار جواهریان

نگار جواهریان در فیلم تلویزیونی و شبکه خانگی
سال تله فیلم کارگردان یادداشت
۱۳۸۹ ستاره‌های سوخته  کارگردان سیروس الوند
۱۳۸۹ همین یک ساعت پیش  کارگردان سینا آذین فیلم کوتاه

نگار جواهریان

نگار جواهریان در تئاتر
دیوار چهارم: ۱۳۹۱  کارگردان امیررضا کوهستانی
دیوان تیاترال: ۱۳۸۱  کارگردان محمود استاد محمد
قرمز و دیگران: ۱۳۸۳  کارگردان محمد یعقوبی
شهرهای نامرئی: ۱۳۸۴  کارگردان حسن معجونی
بدون خداحافطی: ۱۳۸۵  کارگردان کتایون فیض مرندی
ایوانف: ۱۳۹۰  کارگردان امیررضا کوهستانی
رؤیاها وکابوس‌های زنانه:
گل‌های شمعدانی: ۱۳۸۴  کارگردان محمد یعقوبی
تهران: ۱۳۸۶  کارگردان محمود استاد محمد
خون خشک، سبزی تازه: ۱۳۸۶ کارگردان امیررضا کوهستانی
۱۷ دی کجا بودی: ۱۳۸۸   کارگردان امیررضا کوهستانی
دون کیشوت: ۱۳۹۰

نگار جواهریان

جوایزو افتخارات نگار جواهریان
برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین جشن انجمن منتقدان برای طلا و مس - ۱۳۸۹
برنده تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول از چهاردهمین جشن خانه سینما برای طلا و مس - ۱۳۸۹
برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای طلا و مس - ۱۳۸۸

نگار جواهریان

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره اوسیان سینه فن برای تنها دو بار زندگی می‌کنیم - ۱۳۸۸
برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای اینجا بدون من - ۱۳۹۰
کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن ازسی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای حوض نقاشی - ۱۳۹۱
برنده جایزه پروین بطور مشترک با (لیلا حاتمی وترانه علیدوستی) - ۱۳۹۱
نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین دورهٔ جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک برای حوض نقاشی - ۱۳۹۲

پست های مرتبط:

بیوگرافی نگار جواهریان+تصاویر زیبا

بیوگرافی نازنین بیاتی+تصاویر زیبا

بیوگرافی پریناز ایزدیار+تصاویر زیبا

بیوگرافی لیلا اوتادی+تصاویر زیبا

بیوگرافی الهه حصاری + تصاویر زیبا

جدیدترین و زیباترین عکس های فاطمه معتمد آریا

جدیدترین و زیباترین عکس های مهناز افشار

جدیدترین و زیباترین عکس های نیکی کریمی

جدیدترین و زیباترین عکس های هانیه توسلی 

جدیدترین و زیباترین عکس های الناز شاکردوست

جدیدترین و زیباترین عکس های ترانه علیدوستی

رضا کیانیان و تولد 65 سالگی + تصاویر

محمدعلی کشاورز و شایعه فوت +تصاویر  (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

جنبش زیبایی شناختی

در

دوران سلطنت طولانی مدت ملکه ویکتوریا(1837-1901) دوره ی تغییرات بزرگ بود. هنرمندان ویکتوریایی به لطف انقلاب صنعتی، دنیای جدیدی را تجربه کردند که باخود تغییرات اساسی اجتماعی، اخلاقی و فکری به همراه داشت.

هنرمندان واکنش های خود را با روش های مختلف نشان دادندبرخی از آن ها جامعه ای که در آن زندگی می کردند را با شیوه ای واقعیت گرایانه به تصویر کشیدند. این نوع از هنر را می توان در یکی از کار های دبلیو. پی. فریز در نقاشی (روز داربی) چهره های مختلف را با جزئیات آن ها و لباس هایشان که نشان دهنده ی طبقه ی اجتماعی شان است و  به خوبی به تصویر کشیده است را می توان مشاهده کرد. در این نقاشی تضاد عمیقی بین طبقه های مختلف اجتماعی دیده می شود. این تنها نقاش ها نبودند که با انقلاب صنعتی توانستند تضاد ها را به چالش بکشند و آن ها را برجسته کنند، در این بین نویسنده ها هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند، نویسندگانی مانند چارلز دیکنز و اوسکار وایلد دست بالایی در این حیطه داشتند.

نوشته ای بر اسکار وایلد

برخی از نقاش های ایتالیایی تصمیم گرفتند که با تصویر سازی مناسک مذهبی و یا افراد مقدس و افسانه ها و شخصیت های قهرمانانه  تغییرات خود را به نمایش بگذارند. یکی از مشهور ترین این نقاشی ها، نوری برای دنیا است که توسط هولمن هانت به تصویر کشیده شده است. این نقاش از همان تکنیک هایی استفاده کرده که قبل تر ها توسط هنرمند بزرگ ایتالیایی، رافئل، استفاه شده است. به همین دلیل، گروهی از نقاش ها را نقاشان سبک قبل از رافائلیست می نامند که در سال 1848 مرسوم بود. در این میان نام برخی از افراد مانند: دانته گابریل روسیتی که یک شاعر بود، ویلیام هولمن هانت و جان اوریت میلاز به چشم می خورد.

اگر به نقاشی (مراسم ازدواج سنت جورج و شاهزاده خانم سابرا)  که یک نقاشی با آب رنگ است و توسط دانته گابریل روسیتی به تصویر کشیده شده است، نگاه کنید، در می یابید که سرشار از رنگ های زنده، شاد و نشانه ها است.

این تغییرات را همه مدیون انقلابی هستیم که در عرصه ی هنر پیش آمد و به موجب آن هنرمندان رنگ و لعاب بیشتر و جزئیات بهتری را به نقاشی ها، نوشته ها و گفته هایشان اضافه کردند.

در دوران پیش از رافئلیست استفاده از اشیا بسیار مرسوم بود به طوری که از افراد و اشیا به عنوان یک سمبل در نقاشی ها در عصر میانی استفاده می کردند. دوران پیش از رافئلیست همواره با خود پیام های اخلاقی به همراه داشت. همواره یک نقاش با یک روحانی مقایشه می شد، اغلب نقاشی ها احساس بر انگیز بودند. نهضتی که در سال 1853 خاتمه یافت و راه را برای ایجاد نهضت زیبایی شناسی در سال های 1870 هموار کرد. اوسکار وایلد خطابه های موفقیت آمیزی در مورد دوران پیش از رافئلیست ایراد کرد و هنرمندان بعد از او نهضت های بزرگی را در بریتانیای کبیر و آمریکا به راه انداختند.

در طول سال های 1870 بود که جنبش زیبایی شناختی آغاز شد. این جنبش با دو جنش اروپایی انحطاط گرایی و سمبل گرایی همسو بود.

طرفداران زیبایی شناختی معتقد بودند که هنر فقز برای خلق زیبایی است. و تنها زیبایی برای هنر به کار می آید. آن ها همچنین بر این اساس کارهای خود را پیش می برند زیرا عقیده داشتند که انشان تنها از زیبایی ها می تواند لذت ببرد و تنها زیبایی ها هستند که دوست داشته می شوند. ایجاد زیبایی از دید آن ها کار ساده ای بود.

دانش پژوه مشهور انگلیسی، والتر پاترتاثیرات عمیقی بر روی اوسکار وایلد و جنبش زیبایی شناختی با نوشتن کتابی به نام مطالعاتی در خصوص تاریخ رنساسن در سال 1873، گذاشت.

در این دوران بود که نویسدگان تمامی خط مشی های نوسندگان قدیمی را شکستند و هر کدام برای خود یک راه تازه برگزیدند. آن ها در نوشته های خود از لذت ها و دست یابی به شکوه و جلال همچنین در مورد احساسات و میل به زیبایی و زیبایی گرایی قلم ها را به رشته ی تحریر در آوردند. این یک طغیان علیه دورنگی، اخلاق گرایی و  نمایش عفت در حد افراطی در مرکز خانواده های ویکتوریای بود.

اسکار وایلد در یکی از خطابه هایش نوشته بود که، هنر برای لذت آفریده می شود.

هنرمند از راه چشم هایش است که لذت را تجربه می کند و تنها برای ایجاد اشتیاق و لذت است که اشیا را به کار می برد به گفته ی وایلد هنر بدون لذت هیچ مفهومی ندارد و هنر وسیله ای برای عملگرایی نیست.

اسکار وایلد نه تنها از بیان این موضوعات ابایی نداشت بلکه در زندگی شخصی خود نیز از آن نیز استفاده می کرد. او دوست داشت که خوب لباس بوشد، از وسائل خانه اش لذت ببرد و شخصیت بذله گو وشوخ طبع او افراد زیادی را به خود جلب کرده بود و همواره نقل مجالس بود و همانند یک الماس در بین دوستانش می درخشید. او زندگی خود را صرف کار برای هنر کرد. میل او به زیبایی شناختی بود که باعث خلق تنها رمان او یعنی عکس دوریان گری شد.

نقاشی و موسقی هنوز هم می توانند باعث ایجاد احاسات لطیف شوند. برای مثال، جیمز وستلر نقاش، دوست وایلد، اغلب به نقاشی های او عنوان های آهنگین می داد. وستلر معتقد بود که رنگ و لعاب در یک نقاشی از موضوع و معنی بسیار مهم تر است. و می توان این تفکر را در (سمفونی در سفیدی شماره ی2) و (دختر سفید کوچک) به خوبی مشاهده کرد.

جوریز-کارل هایسمن، یک طرفدار انحطاط گرایی اروپایی بود، یک روبیوز را در سال 1884 نوشت، یک رمان پر طرفدار شد. نجیب زاده ای به نام داک جین دس اسینتس شخصیت اصلی داستان است که طرفدار انحطاط است. شخصیت این داستان یک مدل بسیار مهم برای شخصیت نقاشی دوریان گری بود.

ما می توانیم این گونه فرض کنیم که کتاب زردی که لرد هنری به دوریان گری داد، کتاب یک روبیوز بود.اگر چه هرگز خود اسکار وایلد هیچ نامی بر روی کتاب زرد دست دوریان گری ننوشت، اما اشاراتی وجود دارد که نویسنده ی  این کتاب زرد فردی فرانسوی بوده است که دوریان زندگی خود را بر اساس آن پیش برد و به یک انتهای تراژدیک رسید.

این ها تنها نمونه هایی از زیبایی شناختی بود که در این قسمت بیان شد. مباحث هنر و هنر شناسی بسیار عمیق تر از آن هستند که ما بتوانیم در یک مطلب به آن بپردازیم. توصیه می کنم در مورد مطالب و کتاب هایی که این جا نوشته شد تحقیق کنید و ساده از کنار نام ها نگذرید. هرچند برخی از افراد شاید با زیبایی شناختی صرف موافق نباشند اما از این حیطه و این مسلک افراد موفقی سر بر آورده اند که اگر نام آن ها را بشنوید تعجب خواهید کرد.ترجمه  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سلبریتی هایی که بی خانمان بودند

در

هزینه های چند میلیون دلاری، عمارت های بزرگ، پارکینگ برای ده ها یا حتی صدها اتومبیل، جت های شخصی، اینها ویژگی های زندگی یک ستاره مشهور هالیوود است . و دشوار است تصور کنید که برخی از این هنرمندان مجبور بودند شب را در پناهگاه ها و حتی در نیمکت های پارک های عمومی بگذرانند. در این مقاله  لیستی از سلبریتی  هایی که از طریق مدرسه دشوار زندگی راه خود را به موفقیت و رفاه پیمودنده اند را آورده ایم. 

سیلور استالونه

تعداد کمی از مردم می دانند که سلبریتی مشهور و نامزد دریافت دو بار جایزه اسکار برای فیلم راکی و قبل از اینکه بازیگر نقش راکی ​​بلبوای معروف شود، سیلوراستالونه به سختی گذران زندگی می کرد و شب ها را با ملوانان محلی در بندر می خوابید.

 

کارمن الکترا

دلیل بی خانمانی او خیانت دوست پسرش بود، که در غیبت او، تمام پس انداز او را سرقت کرد و ناپدید شد.پس از آن، کارمن مجبور شد چند سال با دوستانش بگردد و در هوای آزاد بخوابد تا بتواند دوباره روی پای خود بایستد. تنها چیز ارزشمند باقی مانده برای او ، پس از سرقت یک جفت کفش ورساچه بود.

 

هیلاری سونک

در حال حاضر علاوه بر جوایز گلدن گلوب در یکی از قفسه های عمارت هیلاری در هالیوود دو جایزه  طلایی اسکار موجود است
اما در دهه 1980، هنگامی که با مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد، آنها به اندازه کافی غذا برای خوردن نداشتند، و گاهی اوقات مجبور بودند در صندلی عقب ماشین بخوابند.

 

دانیل کریگ

چه کسی تصور می کرد که کریگ شب ها را در پناهگاه های تنگ و تاریک لندن میگذراند، زیرا او نمی توانست حتی یک اتاق را اجاره کند.


هالی بری

با توجه به ممنوعیت مادر، هالی بری، بازیگر زن در 20 سالگی، در یک کیسه خواب مسافرتی  و در جستجوی ماجراجویی به شیکاگو رفت.صاحب آینده جایزه اسکار اغلب مجبور بود شب ها را در فضای باز بخوابد.

 

جیم کری

وقتی جیم 12 ساله شد، پدرش کار خود را از دست داد،پدر و مادر او  نمی توانستند وام مسکن را برای خانه پرداخت کنند.در نوجوانی، کری مجبور بود در یک کارخانه که رینگ و لاستیک تولید می کرد کار کند.

 

جنیفر لوپز

ستاره آینده فیلم "سلنا" در 18 سالگی بخاطر اختلاف شدید با خانواده‌ از خانه بیرون زد .پدر و مادر جنیفر تصمیم او برای بازیگری را احمقانه می‌دانستند.جنیفر مدتی را در لابی هتل ها می گذراند. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ازدواج جنیفر لوپز و بادیگاردش جدی شد + عکس

در
شایعه ازدواج جنیفر لوپز
خبر شایعه ازدواج جنیفر لوپز و آلکس رودریگز کم کم جدی می شود.
جنیفر لوپز یکی از هنرمندان سینمای جهان نامزد غول پیکرش آلکس رودریگز حدود 2 سال شده که با یکدیگر در ارتباط می باشند و اکنون در نیویورک به دنبال منزل برای زندگی می گردند. قرار شده جنیفر لوپز 49 ساله حداکثر تا 2 ماه آینده با آلکس رودریگز 43 ساله به صورت رسمی ازدواج کند.
شایعه ازدواج جنیفر لوپز
غروب دیروز آنها بعد از یک روز سخت که به دنبال منزل مناسب برای خود و خانواده شان بودند به همراه 2 فرزند خود به یک رستوران ژاپنی رفتند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه بر سر کوین اسپیسی آمد؟

در

کوین اسپیسی بازیگر مطرح سینما، برنده 2 جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب، یکی از هنرمندان و بازیگران سینمای جهان این روزها تمایلی به نشان دادن خود ندارد. سریال خانه پوشالی (House of Cards) یکی موفق ترین سریال های شبکه Netflix بود که بخاطر مشکلات کوین(کوین اسپیسی رسوایی) در دنیای واقعی ادامه پیدا نکرد.

اسپیسی 59 ساله از سال 2017 درگیر مسائل جنسی مطرح شده توسط آنتونی رپ بازیگر شده است.

کوین دیروز 27 دی ماه نیز جهت بررسی پرونده ای مشابه در دادگاهی در ماساچوست حاضر شد. البته شخصا تمایلی به حضور در بین مردم نداشت ولی به دستور قاضی مجبور به شرکت در جلسه این دادگاه شد.

کوین اسپیسی یکی از موفق ترین بازیگران چند سال اخیر سینما شهرت خود و امکان حضور در بسیاری از فیلم ها را از دست داد. از آن جمله می توان به "all the money in the world" اشاره کرد که ریدلی اسکات حتی مجبور به حذف صحنه های کوین شد و دوباره این صحنه ها را با "کریستوفر پلامر" فیلم برداری کرد. حتی این جایگزینی هم فیلم را نجات نداد و شکست سختی در گیشه خورد. 

سریال خانه پوشالی

سریال خانه پوشالی با بازی کوین اسپیسی برنده 7 جایزه امی و 2 گلدن گلوب شد. بعد از رسوایی پیش امده برای کوین، Netflix فصل شش سریال را بدون اسپیسی ضبط کرد و بعدا اعلام کرد کوین اسپیسی از این سریال اخراج شده است.

فیلم های کوین اسپیسی

از شاهکارهای کوین اسپیتی می توان به زیبایی آمریکایی، فیلم هفت با بازی برد پیت و مورگان فریمن، مظنونین همیشگی شاهکار سینمای جهان، کی-پکس و چندین فیلم دیگر اشاره کرد.

پروژه حذف کوین اسپیسی کلید خورد

در پی حذف کوین از همه جا، در یک اقدام عجیب کاراکتر بازی قدیمی COD مربوط به سال 2014، که از روی چهره کوین اسپیسی ساخته شده بود با چهره تام هنکس جایگزین شد.

در مصاحبه خبری، تام هنکس در دفاع از کوین گفت

اگر بخواهید حاضرم صحنه معروف “What’s in the box?” از فیلم هفت را بجای کوین بازی کنم، حتی صدای گربه "Nine Lives" را در میاورم!

در این باره بخوانید

ریدلی اسکات، تمام پول های جهان و جایگزینی کوین اسپیسی

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقش مری پاپینز را کدام هنرپیشه ها بازی کردند

در
مری پاپینز

بازیگر مری پاپینز


 اولین کتاب پاما لیندُن تراورس نویسنده بریتانیایی درباره پرستار ایده آلی در سال 1934 منتشر شد، قهرمان اول کتاب   مری پاپینز   تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های کودکان و بزرگسالان شد.

 

مری پاپینز

بازیگر نقش مری پاپینز

 

اما علیرغم محبوبیت باور نکردنی مری پاپینز در سراسر جهان، تنها چهار نسخه سینمایی از این داستان تهیه شده است.حال ببینیم کدام یک از هنرمندان سینمای جهان، کدام سلبریتی ها نقش مری پاپینز را بازی کرده اند.

 

مری پاپینز

اولین نقش برای مری پاپینز در فیلم توسط ماری ویکس اجرا شد.

 

مری پاپینز

 

اولین فیلم مری پاپینز در سینمایی جهان، توسط ماری ویکس در نقش Mary Poppins تهیه شد که  آمریکای سال 1949 را به تصویر کشیده است. مری ویکز تمام عمر خود را به بازیگری اختصاص داد و مانند قهرمان و نویسنده داستان، هرگز ازدواج نکرد. در سال های آخر عمر، بازیگر به طور جدی بیمار بود و در سال 1995 در سن 85 سالگی فوت کرد. یک سال بعد نویسنده مری پاپینز، پاملا تراورس، درگذشت.

 

مری پاپینز

جولی اندروز در نقش مری پاپینز | عکس

 

در اوایل دهه 1940 والت دیزنی در مورد تهیه فیلم از کتاب پاملا تراورس فکر کرد - او قصد داشت یک فیلم تمام موزیکال بسازد. با این حال، نویسنده قصد نداشت که حقوق خود را به فیلمنامه نویس های هالیوود بفروشد - او نمیخواست کتابهایش "توسط فیلمسازان تحریف شود".

 

جولی اندروز

 

جلب رضایت نویسنده برای تهیه فیلم از روی کتاب 20 سال طول کشید! در سال 1961، پاملا تراورس به مدت 2 هفته وارد لس آنجلس شد. آنچه والت دیزنی انجام داد نشان دادن طرح هایش از مناظر فیلم برداری، موسیقی برای فیلم و لیست بازیگران انتخابیش بود و از دوران کودکی اش برای پاملا گفت. خب واضح است که نویسنده تسلیم شد با این شرط که او به طور فعال در ساخت فیلم شرکت داشته باشد.

 

جولی اندروز

فریمی از فیلم Mary Poppins ، 1964 | عکس

 

جولی اندروز

جولی اندروز   مری پاپینز قدیمی

 

انتخاب نقش اصلی  زن بازیگر در فیلم، جولی اندروز انگلیسی بود - او در برابر گزینه دیگری از ستارگان هالیوود، بت دیویس قرار داشت،اما نویسنده به شدت مخالف نقش مری پاپینز به هنرپیشه آمریکایی بود.اندروز در ۱۹۶۴ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بخاطر بازی در فیلم مری پاپینز دریافت کرد. با وجود این واقعیت که این فیلم موفقیت بزرگی کسب کرد اما نویسنده هنوز با نسخه تهیه شده ی فیلم از کتابش راضی نبود.

 

مری پاپینز

از فیلم خداحافظ مری پاپینز ! ، 1983 | عکس

ناتالیا آندریچنکو به عنوان مری پاپینز | عکس

البته، تنها نسخه واقعی مری پاپینز برای مخاطبان بومی احتمالا بازی ناتالیا آندریچنکو در نقش مری پاپینز باقی خواهد ماند. ناتالیا آندریچنکو، با بازی درخشان تصویر کاملی از پرستار در فیلم "خداحافظ مری پاپینز!" در سال 1983 ایفا کرد.

 

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو به عنوان مری پاپینز   از  بازیگران مری پاپینز

از فیلم خداحافظ مری پاپینز! ، 1983 | عکس

لئونید Kvinikhidze در ابتدا Anastasia Vertinskaya را برای نقش مری پاپینز در نظر گرفته بود  اما با هم به توافق نرسیدند، و او مجبورشد به دنبال یک بازیگر دیگر باشد. موسیقی برای فیلم توسط ماکسیم داناوفسکی نوشته شد. هنگامی که داناوفسکی، لئونید را برای گوش دادن به آهنگ های جدید به خانه اش دعوت کرد،  در آنجا با ناتالیا آندریچنکو ملاقات کرد، ناتالیا شروع به خواندن آهنگ هایی برای فیلم کرد.

 

همانطور که معلوم شد، این یک «اقدام از پیش تعیین شده» بود - آنها می خواستند مدیر را متقاعد کنند که آندریچنکو برای نقش مری پاپینز مناسب است. با این حال، Kvinikhidze در درجه اول به طور قطع مخالف بازی آندریچنکو بود. مدیر به دنبال یک خانم ظریف شکننده، مسلط به زبان انگلیسی بود. این بازیگر در عرض چند هفته 15 کیلوگرم وزن خود را کم کرد و بالاخره لئونید Kvinikhidze برای بازی او موافقت کرد! اما اجازه نداد که او در فیلم بخواند - صدای او مناسب ملودی فیلم نبود و تاتیانا وورونینا آهنگهای مری پاپینز را خواند.

 

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو در فیلم خداحافظ مری پاپینز! ، 1983 | عکس

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو به عنوان مری پاپینز | عکس

مری پاپینز

برای بازیگر قهرمان فیلم ناتالیا آندریچنکو  ایفای نقش در فیلم بسیار دشوار بود زیرا علاوه بر سکانس های آواز، سکانس های رقص هم داشت.

مری پاپینز

او بعدا گفت: " رباط پای چپم آسیب دیده بود، پزشکان مجوز راه رفتن به من داده بودند ، نه رقصیدن! او می گوید حتی اکنون، زمانی که من این فیلم را تماشا می کنم، احساس ناراحتی می کنم . "

 

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو | عکس

فیلم بازگشت مری پاپینز ، 2018

مری پاپینز

   امیلی بلانت از  بازیگران فیلم مری پاپینز 

 

در 3 ژانویه سال 2019، یک فیلم دیگر درباره یک پرستار افسانه ای منتشر شد  mary poppins returns " بازگشت مری پاپینز ". نقش اصلی  فیلم  فیلم مری پاپینز باز می گردد  توسط بازیگری بریتانیایی امیلی بلانت، که مخاطبان او را در فیلم «شیطان پرادا می پوشد» به یاد می آورند، بازی کرد. براساس طرح فیلم درباره مری پاپینز ، 25 سال از زمان وقوع رویدادهایی که در این کتاب شرح داده شده است، گذشته، و پرستار با دانش آموزان بالغش ملاقات می کند.

 

در مجموع، بازیگر نقش  mary poppins  باید بر ترس خود از ارتفاع غلبه می کرد - در نهایت، قهرمان فیلم باید  از یک جرثقیل با ارتفاع 15 متری بالاتر از زمین معلق می شد. بازیگر اعتراف می کند: " با مشارکت در این فیلم، رویای من به حقیقت پیوست. این یک هدیه واقعی برای فرزندان من است که من تبدیل به مری پاپینز از نسل فعلی  شدم... مری پاپینز من یک ابرقهرمان است. و همچنین یک نوع فرشته است. او می آموزد که مردم چه چیزی را می خواهند و به آن می دهد.

 

مری پاپینز

 بازگشت مری پاپینز    مری پاپینز 2

بازیگران مری پاپینز 2

 

مری پاپینز

عکس مری پاپینز

بازیگران فیلم مری پاپینز 2018

امیلی بلانت در نقش مری پاپینز
لین-منیول میراندا در نقش جک
بن ویشاو در نقش مایکل بنکس
مریل استریپ در نقش تاپسی 
امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس
کالین فرث
دیک ون دایک

نظرات

در ادامه بخوانید...

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

در

جنیفر انیستون

می گویند تعیین سرنوشت هر فرد در دستان خودش است اما این برای بعضی کودکان صادق نیست تعیین سرنوشت هنرمندانی که در سینمای جهان مشهور هستند و در این مقاله آورده شده است تا حد زیادی به خانواده هنری آنها ارتباط دارد هنرمندانی که زندگی خود را از کودکی با پدر و مادر سلبریتی بزرگ شده و روز خود را زیر نظر دوربین ها آغاز می کرده اند.آنها ذاتا بازیگر متولد شده اند.

 

 

گالینا ولچک

گالینا ولچک

گالینا ولچک در نقش یک کودک با پدر. / عکس

بوریس ولچک، فیلمبردار و کارگردان مشهور و ورا Ismaakovna Maymina، فیلمنامه نویس، به سختی تصور می کردند که دختر خجالتی و نه خیلی زیبای آنها بتواند در حرفه بازیگری به موفقیت برسد. اما آنها به وضوح گالینا را دست کم گرفتند.

گالینا ولچک

گالینا ولچک / عکس

گالینا، در یک محیط خلاق بزرگ شد و نمی توانست زندگی خود را بدون روی صحنه بودن تصور کند، و به همین دلیل او برای ورود به دانشکده هنر تئاتر مسکو آماده شد. گالینا ولچک پس از رسیدن به هدفش،  به عنوان مدیر موفق و مدیر هنری تئاتر سوورمننیک انتخاب شد.

 

 

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل در دوران کودکی با پدر و مادرش. / عکس

بازیگر انگلیسی بریتانیایی، ستاره فیلمهای "ون هلسینگ" و "عالم اموات" در یک خانواده هنری متولد شد. امروز به طور گسترده ای در محافل تئاتر شناخته شده است، اما پدرش، بازیگر با استعداد ریچارد بکینسیل، در سن 31 سالگی درگذشت.کیت جوان  در فضای خلاق بزرگ شد اما خودش را نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک نویسنده می دید.

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل. / عکس

در حالی که هنوز در مدرسه بود، دو بار جایزه V. Smith برای نویسندگان جوان را دریافت کرد. البته، اودر حرفه ی هنرپیشگی هم تلاش می کرد، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه در فیلم "یک نفر علیه باد" شروع به کار کرد. اوبرای مطالعه ادبیات فرانسه و روسی وارد آکسفورد شد.کیت بکینسیل قاطعانه تصمیم گرفت که به یک بازیگر موفق تبدیل شود و برای گسترش افق دیدش به آکسفورد نیاز داشت .

 

 

 

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا

مارگاریا ترخوا به عنوان یک کودک با مادرش. / عکس

والدین بازیگر آینده، بوریس ترخو1 و گالینا توماشویچ بازیگران تئاتر در منطقه سوردلوفسک بودند و خود مارگارتا پس از فارغ التحصیلی از مدرسه به دانشکدۀ فیزیک و ریاضی دانشکده دانشگاه تاشکند وارد شد.

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا. / عکس

با این حال، علاقه شدید او به تئاتر منجر به این شد که پس از سال دوم، مارگارتا به پایتخت برود. او به راحتی به مدرسه استودیوی تئاتر Mossovet وارد شد، بعدا تبدیل به بازیگر برجسته تئاتر و یکی از محبوب ترین بازیگران شوروی شد.

 

 

درو بریمورم

درو بریمورم

درو بریمور در دوران کودکی با استفان کینگ. / عکس

بازیگر آمریکایی نه تنها در یک خانواده هنری بلکه  کارگردان و تولید کننده موفق، متولد شد.از کودکی با بازی در فیلم ئی تی که شاهکار سینمایی اسپیلبرگ بود مشهور شد.

درو بریمورم

درو بریمور. / عکس

درو بریمور به گفته خودش الکل را در سن نه سالگی، ماریجوانا در ده سالگی، و در دوازده سالگی او با کوکائین آشنا شد. در سن 15 سالگی، درو بریمور توانست از شر مشروبات الکلی و مواد مخدر خلاص شود.در حال حاضر به طور جدی در حرفه خود مشغول به کار است.

 

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

جان وایت با دخترش آنجلینا جولی در فرش قرمز. / عکس

ازدواج جان ویت و مارچالین برتراند ، بیش از حد طول نکشید، اما به لطف این ازدواج، دو فرزند متولد شد، آنجلینا جولی و جیمز هیون.
اغلب مادر که بازیگر و تهیه کننده بود سلبریتی معروف آنجلینا و برادرش را با خود به صحنه  فیلم ها می برد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی. / عکس

 

 

خواهران ورتینسکی

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

الکساندر ورتینسکی با دختران ماریان و آناستازیا. / عکس

آناستازیا و ماریانا در خانواده شاعر معروف، خواننده و بازیگر الکساندر ورتینسکی و همسرش، هنرمند و بازیگر نقش مکمل لییدیا تیرگواوا متولد شده اند. پدر از دوران کودکی دوست داشت دختران او در هنر موفق شوند وسعی کرد تا به طور کامل رشد کنند. با این حال، والدین آماده بودند تا انتخاب دختران را هر چه که بود، بپذیرند .

خواهران ورتینسکی

ماریانا و آناستازیا ورتینسکی. / عکس

از دوران کودکی، ماریانا روی صحنه تئاتر می خوابید، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، بلافاصله وارد مدرسه شووکین شد. آناستازیا ابتدا می خواست که تبدیل به یک بالرین شود، سپس او برای ورود به موسسه زبان های خارجی آماده می شد. اما در سن 15 سالگی، او با «الکساندر پوتاشکو» کارگردان اشنا شد و از آن زمان تا به حال زندگی او را به سینما متصل شده است. بعدها او به تئاتر پوشکین وارد شد و از همان مدرسه مانند خواهر بزرگترش فارغ التحصیل شد.

 

 

جین فوندا

جین فوندا

جین فوندا در سال 1943 با پدرش هنری فوندا. / عکس


بازیگر و مدل آینده حاصل ازدواج بازیگر معروف هنری فوندا و فرنسیس فورد بروکا سیمور است .جین از دوران کودکی به عنوان یک بازیگر شناخته شد. او از استودیوی بازیگری فارغ التحصیل شد، در تئاتر کار کرد، همزمان به عنوان یک مدل عمل کرد، و بعد در سینما شرکت کرد.

جین فوندا

جین فوندا. / عکس

 

 

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

کایرا نایتلی با پدر و مادرش. / عکس

 والدین کایرا نایتلی، بازیگران وین نایتلی و شرمن مک دونالد هستند او اصول اولیه این حرفه را در مدرسه آموخت و در سن هفت سالگی او نقش اول فیلم  را دریافت کرد.

 

 

خواهر آرنت گولت

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

خواهران آرنت گولت در دوران کودکی با پدر و مادرش و برادرش. / عکس


بازیگران تئاتر منطقه ای کالینگراد، آلبرت آرنت گولت و والنتینا گالیچ سه فرزند، یک پسر و دو دختر دوقلو را به عهده داشتند. همه بچه ها بازیگر شدند، خواهرزاده های معروف  از مدرسه شپکینسک فارغ التحصیل شده اند. آنها موفقیت خود را از والدین خود می دانند که دختران را آموزش خوبی دادند و عشق به هنر را به آنها آموختند.

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

تاتیانا و اولگا آرنت گولت. / عکس

 

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون با پدر و مادرش به عنوان یک کودک. / عکس


ستاره سری "دوستان" یا فرندز نیز در یک خانواده هنری متولد شد. پدر او، جان آنیستون، از سری "روزهای زندگی ما" شناخته شده است، مادر مامور نانسی داف به عنوان یک بازیگر تئاتر شناخته شده بود. از دوران کودکی، جنیفر در ادامه راه خانواده مجذوب هنر شد. او در یک گروه درام تحصیلی مشغول به فعالیت شد و بعدها تحصیلات خود را در مدرسه هنر ادامه داد. حرفه جنیفر از تولیدات برادوی شروع شد و با مجموعه تلویزیونی محبوب "دوستان" در جهان به عنوان یکی از سلبریتی های سینمای جهان معروف شد.

جنیفر آنیستون / عکس

نظرات

در ادامه بخوانید...