چه ارتباطی بین طول انگشت و شخصیت شما وجود دارد

در

 انگشتان

وقتی نوبت به اکتشافات پزشکی می رسد ، به نظر می رسد که این موارد برای بسیاری از ما فنی هستند. یا این که فقط مثل این واقعیت که هنوز هیچ درمانی برای سرطان وجود ندارد ، افسرده کننده هستند ، درست است؟ همانطور که مشخص شد ما یک واقعیت جالب را برای به اشتراک گذاشتن در مورد بدن انسان پیدا کرده ایم ، چیزی که ممکن است برای شما جدید باشد!

 
و این امر مانند رنگ مو یا گروه خونی شما چندان واضح نیست - شرط می بندیم که از خود می پرسید که این ممکن است در مورد چه چیزی باشد.

 

بله ، ما در مورد دستان شما صحبت می کنیم ، به ویژه در مورد طول انگشت شما. چه کسی فکر می کند که شخصیت ها با این قسمت از آناتومی انسان ، طول انگشت ارتباط دارند؟ ظاهراً زمان زیادی برای انجام این تحقیق صرف شده است. حقایق پنهانی وجود دارد که می توانیم فقط بر اساس طول طول انگشت شما فاش کنیم.

 

طول انگشت شما درباره شخصیت واقعی شما چه چیزی می گویند؟

کلید شکستن این راز رابطه انگشت اشاره و انگشت حلقه است. خانم ها فریب این تصویر را نخورید - این تست فقط برای آقایان اعمال می شود! طول انگشت با سطح تستوسترون در بدن ارتباط دارد. سه نوع A ، B و C همانطور که در تصویر نشان داده شده است.

فقط یک یادداشت سریع ، برای زنان نیز قطعاً می تواند قبل از ازدواج این مفید باشند!

 

A. انگشت کوتاه ، انگشت بلند

ظاهراً ، مردان خوش تیپ در این گروه قرار دارند. خوش تیپ و صمیمی. آنها سریع دوست می شوند. وقتی نوبت استفاده از شانس آنها می رسد ، می توانند کمی جسورتر شوند. این ویژگی در دنیای تجارت به آنها خدمت می کند زیرا آنها استعداد طبیعی در کسب درآمد دارند.

 

B. انگشت کوتاه ، انگشت بلند

به نظر می رسد مردان این گروه از اعتماد به نفس و کمی اعتماد به نفس کاذب برخوردار هستند. به اندازه کافی عجیب و غریب ، به نظر می رسد این نوع وقتی تنها بماند رشد می کند و هنگام کار به صورت انفرادی بازدهی بالاتری دارد.

 

 

C. انگشت و انگشت اشاره برابر هستند

اندازه انگشت متعادل ظاهراً به معنای شخصیت متعادل است. این مردان رابطه محور و صمیمی هستند ، بیش از هر چیز آنها برای وفاداری ارزش قائل هستند. به نظر می رسد که آنها با خود و جهان هماهنگ هستند و به طور کلی بسیار راحت هستند.

دوست دارید اطلاعات بیشتری از طول طول انگشت داشته باشید پس طول انگشت مردان درمورد آنان چه می گوید را بخوانید.

 

نظرات

۱۴۰۰/۱۲/۱۱دانشمندان غربی ثابت کرده اند که با ظاهر و رفتار یک مرد می توان تعیین کرد که آیا محتوای هورمون جنسی مسئول مردانگی، تستوسترون، طبیعی است یا خیر. و حتی انتخاب حرفه می تواند در این مورد بگوید.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱مردانی که در عملکرد غدد جنسی دچار نقص هستند معمولاً قد بلندی دارند، تمایل به اضافه وزن دارند و صدای بلند ارنست کرچمر، روان‌پزشک و روان‌شناس آلمانی که یک گونه‌شناسی از انواع ساختار بدن ایجاد کرد و رابطه بین شخصیت و ظاهر را در نظر گرفت، مردانی را که سطح تستوسترون پایینی داشتند به‌عنوان تیپ آستنیک طبقه‌بندی کرد، که ساختار صورت برای آن‌ها مشخص‌ترین است و از نظر شکل شبیه به یک نوع است. تخم مرغ کوتاه شده

۱۴۰۰/۱۲/۱۱برادلی آناوالت، متخصص غدد (دانشگاه واشنگتن) تأیید می کند که سطح پایین تستوسترون در مردان دارای اضافه وزن رخ می دهد. علاوه بر این، علائم خارجی اضافی کاهش سطح هورمون جنسی در مردان عبارتند از: ژنیکوماستی (زمانی که بافت پستان ایجاد می شود)، شکل شانه ها (مثل یک زن شیب دار هستند)، پوست نازک، خشک و توده عضلانی کم. همانطور که مطالعات دانشمندان آمریکایی نشان داده است، چنین نمایندگانی از نیمه قوی بشریت دارای تعریق فراوان و خود به خودی هستند که بدون دلایل واضح رخ می دهد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱آنها تحریک پذیر، خسیس و ترسو هستند ... تستوسترون پایین نیز بر شخصیت مرد تأثیر می گذارد. محققان مؤسسه فناوری کالیفرنیا پس از انجام یک آزمایش علمی به این نتیجه رسیدند که فقدان هورمون جنسی تستوسترون باعث ناامنی مرد می شود، مرد را ناامن می کند، او را بلاتکلیف، ترسو، ناتوان از عملی می کند که مستلزم تصمیم گیری لحظه ای و رادیکال است. در عین حال، سطح پایین تستوسترون به ظاهر تحریک پذیری و عصبانیت، کمک می کند، مرد اغلب حالت افسردگی را تجربه می کند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱در کار مشترک خود "نقش تستوسترون در تعامل اجتماعی" که در یکی از نشریات علمی غربی منتشر شد، کریستف آیزنگر (انستیتوی مغز و اعصاب رفتاری و بالینی کمبریج، گروه روانشناسی تجربی)، یوهانس هاوشوفر و ارنست فهر (بخش اقتصاد، آزمایشگاه سیستم های اجتماعی و عصبی دانشگاه زوریخ) بر اساس تحقیقات به این نتیجه رسید که میزان پایین تستوسترون در بدن یک مرد او را خسیس، مستعد احتکار و همچنین حیله گری و بداخلاقی می کند. به عنوان مثال، خواجه‌ها در حرمسراهای تعدادی از کشورها آورده می‌شوند که به لطف دسیسه‌ها، غالباً تأثیر جدی بر سیاست حاکمان خود داشتند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱... و بی اثر، عدم ابتکار عمل طبق یافته‌های جیمز دابز، پروفسور دانشگاه جورجیا، در فرآیند ارتباط، مردانی با سطح تستوسترون پایین را می‌توان با سازگاری، ناتوانی در اصرار بر خود و تلاش برای ثبات عاطفی شناسایی کرد. چنین افرادی مشاغلی را انتخاب می کنند که نیازی به ابتکار، جاه طلبی و شرایط اجباری برای رشد شغلی ندارند. اینها کارگران اجیر شده هستند، "موشهای خاکستری" مانند آکاکی آکاکیویچ از "پالتو" گوگول - آنها اراده ضعیف دارند، توهین هایی را که به آنها وارد می شود تحمل می کنند و نمی توانند به اندازه کافی به آنها پاسخ دهند. دابز معتقد است که در این مورد رابطه مستقیمی بین پاسخ های رفتاری و فعالیت جنسی کم وجود دارد که در اصل مشخصه مردان با سطح تستوسترون پایین است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱به گفته دانشمندان، مردانی که سطح هورمون جنسی پایینی دارند به ندرت رهبر هر مؤسسه، سازمان و شرکتی می شوند - در زندگی خود عادت کرده اند به اندک راضی باشند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱هورمون جنسی مردانه نه تنها بر میل جنسی جنس قوی تر و توانایی های تولید مثلی آن تأثیر می گذارد، بلکه بر وضعیت ماهیچه ها، پوست و ایمنی نیز تأثیر می گذارد. به نظر می رسد هر چه میزان تستوسترون در بدن بیشتر باشد، بهتر است. با این حال، دانشمندان چنین فکر نمی کنند و شواهد زیادی ارائه می دهند که سطح بالای این هورمون برای صاحب آن خطرناک است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ افزایش خطر نارسایی قلبی تستوسترون بالا مردان زیادی وجود ندارند که از نظر ژنتیکی تستوسترون بالاتر از سطح طبیعی تولید کنند. افراد زیادی در جهان وجود دارند که برای حفظ وضعیت فعال یک مرد از داروهای حاوی هورمون استفاده می کنند یا از آنها برای افزایش حجم عضلانی و دستاوردهای ورزشی استفاده می کنند. در همین حال، طی 10 سال گذشته، یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی متشکل از متخصصان غدد و اورولوژی از دانشکده بهداشت عمومی و سیاست سلامت در دانشگاه سیتی نیویورک، ایالات متحده، صدها گزینه را برای چگونگی تأثیر افزایش سطح تستوسترون بر سلامت مردان تجزیه و تحلیل و ارزیابی کرده‌اند. . محققان دریافتند که در چنین نمایندگانی از مردان ، خطر نارسایی قلبی تقریباً 8 برابر افزایش می یابد و خطر ترومبوآمبولی رگ های خونی که خون را به ساختارهای مغز می رسانند دو برابر بیشتر است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ پزشکان خاطرنشان کردند تستوسترون به تقویت دیواره سرخرگ ها و سیاهرگ ها کمک می کند، با این حال، در سیستم گردش خون مردانی که دوزهای زیادی از این هورمون مصرف می کنند، لخته های خون به تعداد زیاد تشکیل می شود. ضخیم شدن طبیعی در سیستم گردش خون نیز در افرادی رخ می دهد که به طور طبیعی تحت تأثیر ژن JMJD1C هستند که باعث افزایش سطح تستوسترون می شود. بنابراین افزایش مقدار هورمون جنسی مردانه در خون در هر صورت یکی از نشانه های احتمال مرگ زودرس در افراد بالغ است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱در تستوسترون بالا خطر اختلال متابولیسم لیپید وجود دارد نه تنها قلب از افزایش میزان تستوسترون رنج می برد. محققان دانشگاه سینسیناتی آمریکا دریافتند که در کبد مردانی که از چنین داروهای هورمونی استفاده می کنند، اختلال در ماهیت عملکردی اندام آغاز می شود. در نتیجه متابولیسم لیپیدها در فرد مختل می شود، مقدار زیادی کلسترول به تدریج در خون جمع می شود که فقط به شکل پلاک روی دیواره رگ های خونی رسوب می کند. به همین دلیل، خطر حمله قلبی در قلب یا قسمت هایی از مغز افزایش می یابد. و همچنین چربی، با وجود نوع خاصی از فعالیت بدنی، شروع به تجمع فعال در بافت های زیر جلدی می کند. و همه اینها به دلیل اختلال در عملکرد کبد است که تحت تأثیر تستوسترون قرار می گیرد. با این حال، محققان آمریکایی مطمئن هستند که چنین آسیب شناسی در افرادی که از نظر ژنتیکی دارای افزایش سطح هورمون جنسی مردانه هستند رخ نمی دهد.بنابراین، نمایندگان سازمان غذا و داروی ایالات متحده در حال حاضر خواستار آن هستند که برچسب های آماده سازی تستوسترون حاوی هشدارهایی در مورد عواقب منفی احتمالی باشد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱تستوسترون بالا باعث پیری زودرس بدن می شود...... این واقعیت که تستوسترون تأثیر مثبتی بر توانایی های شناختی افراد دارد مدت هاست برای پزشکان شناخته شده است. دانشمندان دانشگاه گرونینگن هلند، مجموعه ای از آزمایشات عصبی روانشناختی را برای اندازه گیری حافظه بلند مدت و کوتاه مدت، سرعت پردازش و انعطاف پذیری ذهنی در مردان مسن تحت تأثیر افزایش دوزهای هورمون جنسی انجام دادند. برای انجام این کار، پزشکان هلندی از 236 داوطلب 50 تا 65 ساله دعوت کردند. از آزمودنی ها خواسته شد که یک سری آزمون های فکری از جمله تفکر فضایی را با موفقیت پشت سر بگذارند. پس از ثبت نتایج و بررسی وضعیت سلامت، از تمامی مردان شرکت کننده در پروژه خواسته شد تا به مدت 6 ماه روزانه دو بار از قرص های خاصی استفاده کنند. اما در داوطلبان یک گروه، آنها حاوی تستوسترون بودند و گروه دیگر دارونما بودند. با این حال، شش ماه بعد، هنگامی که مردان دوباره شروع به انجام وظایف فکری مشابه کردند، محققان تفاوت قابل توجهی در عملکرد شناختی بین نمایندگان دو گروه پیدا نکردند. با این حال، آنها به کاهش کلی سلامت در مردانی که تستوسترون مصرف می کردند اشاره کردند. فشار خون آنها افزایش یافته، بینایی آنها بدتر شد و بر خلاف همسالان خود در گروه دارونما، پیری شدید پوست صورت و دست ها مشاهده شد. محققان هلندی به این نتیجه رسیدند که سطح بالای ثابت تستوسترون در مردان بالغ و مسن توانایی های ذهنی آنها را بهبود نمی بخشد، بلکه باعث پیری زودرس بدن می شود.

در ادامه بخوانید...

طول انگشت مردان درمورد آنان چه می گوید

در

 (سیارک)  : دانشمندان رابطه عجيبي بين اندازه ی بعضي از انگشتان دست پیدا کرده اند كه واقعا مي‌تواند به پيش‌بيني درست بعضي از خصوصيات انسان‌ها كمك نماید. در حقيقت اين رابطه مهم بين 2 انگشت اشاره و انگشت حلقه دست می باشد .

طول انگشت مردان درمورد آنان چه می گوید

خوب بودن با زنان؟ 

بر اساس تحقیقات جدید که در مجله شخصیت و تفاوت های فردی منتشر شده است،مردانی با  انگشت اشاره کوتاه تر و انگشت حلقه بلندتر با زنان بهتر هستند.دانشمندان می گویند علت آن میتواند هورمون هایی (تستوسترون) باشد که در بدن مردان ترشح میشود.

در این تحقیقات،155 نفر(78 مرد و 78 زن) فرم هایی را درمورد جنس مخالفی که  با آن ها بوده اند، با استفاده از لیستی که در آن گزینه های "قابل قبول" و"ستیزه جو" بود،پر کردند.

گزارش نشان داد که مردانی با نسبت انگشت میانی کوچکتر(انگشتی که به انگشت حلقه معروف است)به نسبت مردانی که طول این انگشت آنها بلندتر بود سه برابر بیشتر رفتار قابل قبول و یک سوم کمتر رفتار ستیزه جو داشتند.

تحقیق پیشین نشان داده بود که نسبت یک دوم طول انگشت دوم به انگشت چهارم (انگشت حلقه ) نشان از میزان ترشح هورمون ها به خصوص تستسترون در بدن دارد.هرچه ترشح تستسترون بیشتر ،طول انگشت حلقه هم بیشتر.

این تحقیقات این نسبت را به دارا بودن خصوصیات دیگر هم نسبت داده است.

جذابیت چهره

بر اساس نتایجی که در مجله "پیش به سوی جامعه سلطنتی" در سال 2011 منتشر شد هرچه طول انگشت اشاره نسبت به انگشت حلقه کوتاهتر باشد مردان چهره های جذاب تری دارند.

محققان میگویند میزان تستسترونی که نوزاد ترشح میکند میتواند بر رشد چهره و جذابیت آن تاثیر بگذارد.تحقیقات پیشین نشان داده بود که زنان ، مردانی با چهره های عضلانی و سخت را بیشتر ترجیح میدهند.به بیان دیگر زنان مردانی با چهره هایی به نسبت کوتاه تر و فشرده تر،مثل ویل اسمیت و برد پیت،را بیشتر ترجیح میدهند.(سیارک

قابلیت در آزمایش های پذیرش

بسیاری از نتایج مربوط به طول انگشت فقط در مردان صادق است،در حالی که بعضی از آنها در مورد زنان هم صادق میباشد.

در نتایج منتشر شده در مجله انگلیسی روانشناسی در سال 2007 ،طول انگشت به میزان کارآیی در آزمون های قبولی دانشگاه ها مرتبط شده است.تیمی از دانشمندان یک کپی از اثر کف دست کودکان تهیه کرده و طول انگشت آن ها را اندازه گرفتند.سپس بر اساس این اندازه ها میزان موفقیت دختران و پسران در آزمون های قبولی را مقایسه کردند.همه پسران و دخترانی که به طور متوسط انگشت اشاره آن ها کوتاه تر از انگشت حلقه آن ها بود در آزمون ریاضی نتیجه بهتری نسبت به آزمون شفاهی کسب کردند.و همینطور دخترانی که طول انگشت حلقه بیشتری نسبت به انگشت اشاره داشتند در آزمون شفاهی نتیجه بهتری کسب کردند.

 خطر سرطان پروستات

اما بر اساس نتایج منتشر شده در مجله انگلیسی در سال 2010 در مورد سرطان، این بلندتر بودن انگشت حلقه هزینه ای نیز دارد: افزایش خطر ابتلا به سرطان پروستات.

محققان در یک بازه 15 ساله به نسبت طول این انگشت ها در 1500 فرد مبتلا به سرطان پروستات و 3000 مرد سالم توجه کردند.محققان از این مردها خواستند که به عکس این دست ها نگاه کرده و دستی که بیشترین شباهت به دست آن ها دارد را انتخاب کنند.

بر اساس نتایج،مردانی که طول انگشت اشاره مساوی یا بلندتر از انگشت حلقه داشتند 33 درصد احتمال ابتلایشان به سرطان پروستات کمتر بود.

محققاان اضافه کردند که 33 درصد میزان کوچکی است پس مردانی با انگشت اشاره کوتاه تر نبابد نگران باشند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹فکر می کنید واقعا صحت داره؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۴افراد کنجکاو هر از چند گاهی به این فکر می کنند که کفش های مردانه معمولی چه چیزی می توانند به دنیا بگویند. تئوری های متعدد اندازه پای مرد را به طول عمر، وفاداری، اندازه آلت تناسلی، سرعت دویدن و دیگر جزئیات مهم زندگی روزمره مرتبط می کند. اما در عمل، اکثر این نسخه ها افسانه یا فقط داستان بیهوده هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴بنابراین، گروهی از دانشمندان سوئدی در سال 2010 الگویی را نشان دادند که امید به زندگی مردان با سایزهای کفش غیر استاندارد (در هر جهت) تا حدودی کمتر است، در حالی که به اهمیت سبک زندگی سالم اشاره کردند. یعنی نمایندگان قوی این دنیا، حتی با اندازه پاهای کوچک، شانس این را دارند که عمر طولانی داشته باشند ، ورزش کنند و چیزهای مفید دیگر.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴جداول شبه علمی زیادی با داده های مربوط به همبستگی بین اندازه پاها و اندام تناسلی مردان وجود دارد، آنها بیشتر به دنبال کاهش عزت نفس مردان هستند تا ارتباط شواهد واقعی وجود چنین چیزی. مطالعات انجام شده در کالج دانشگاه لندن که صدها مرد در آن شرکت داشتند، نشان داد که اندازه پاها یا بهتر است بگوییم پاها به هیچ وجه با ویژگی ها و توانایی های جنسی یک مرد ارتباطی ندارد. بنابراین، به جوانانی که برای ملاقات دخترانه کفش دو سایز بزرگتر خریده اند، توصیه می شود این ایده را رها کرده و انرژی خود را به سمتی مفیدتر هدایت کنند. برعکس، اگر مردی پاهای کوچک اما آراسته داشته باشد، پس عزت نفس او و بقیه افراد نیز مشکلی ندارد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴در این رابطه، یک واقعیت به طور کلی شناخته شده، که توسط عمل پزشکی جهانی ثابت شده است، وابستگی قدرت مردانه به طول کل پا است. پاهای کوچک و کوتاه در مقایسه با قد، نشانه خستگی ناپذیری جنسی مرد تلقی می شود و دلیل علمی و منطقی روشنی برای این امر وجود دارد. فراوانی آندروژن‌ها در سنین پایین ظاهر می‌شود و از رشد استخوان‌های لوله‌ای که کندتر از بقیه بدن رشد می‌کنند، جلوگیری می‌کند. در نتیجه، یک مرد قد بلند با پاهای کوچک، زمینه هورمونی بالایی دارد و قطعاً اجازه نمی دهد در رختخواب .....

۱۴۰۰/۱۲/۱۴و یک استدلال دیگر به نفع پاهای کوچک مردانه: این عقیده حق حیات دارد که پاهای مینیاتوری نشانه ای از طبیعت حساس، ملایم، ویژگی های معنوی بالایی است که طبق نظریه کروموزوم وراثت در خانواده های اشرافی منتقل می شود!

در ادامه بخوانید...

درمان با تستوسترون تست شده در مردان مسن تر

در

در نتیجه افزایش سن مردان، آنها اغلب تستوسترون کمتری نسبت به جوانیشان تولید می کنند. تستوسترون، یک هورمون شیمیایی است که منجر به ویژگی های مردانه اعم از صدای بم، موی صورت و رشد عضلانی می شود. مردان با سطوح پایین تستوسترون ممکن است علائمی مانند خستگی، کاهش میل جنسی و اختلال در راه رفتن داشته باشند.


برای اینکه ببینیم آیا درمان تستوسترون ممکن است به آنها در رها شدن از این علائم کمک کند، NIH یک سری مطالعاتی را که آزمایشات تستوسترون نامیده می شود را آغاز کرد. این آزمایشات یک گام کلیدی قبل از در نظر گرفتن آزمایشات بزرگتر و طولانی تر برای تشخیص خطرات و منافع طولانی مدت است.
نتایج از سه آزمایش گرفته شده اند. توجه این آزمایشات بر روی مردانی با سطوح پایین تستوسترون است که عملکرد جنسی کم، اختلال در راه رفتن و یا سرزندگی کم (خستگی و انرژی کم) دارند.
محققان 790 مرد 65 سال به بالاا را در 12 مرکز در سرتاسر کشور ثبت نام کردند. مردانی که چه تستوسترون داشتند یا نداشتند، ژلی دریافت می کردند که هرروز به مدت یک سال به پوست خود بزنند. درمان تستوسترون برای مردانی که عملکرد جنسی پایینی داشتند، میل و عملکرد جنسی را افزایش داد. ولی این درمان برای مردان آزمایش های دیگر، توانایی راه رفتن یا سرزندگی را بهبود نبخشید.
وقتی که محققان داده های هر سه آزمایش را ترکیب کردند، سرعت و فاصله راه رفتن به نظر می رسید که با تستوسترون بهبود می یابد. درمان همچنین منافعی برای خلق و خو، انرژی و علائم افسردگی میان مردان در سه آزمایش ترکیب شده داشت.
یافته ها نشان می دهند که درمان تستوسترون مردان مسن تری که سطوح تستوسترون خیلی کمی دارند، می تواند فوایدی داشته باشد. محقق دکتر پیتر جی. اسنیدر در دانشگاه پنسیلوانیا، دانشکده پزشکی گفت : "به هرحال، تصمیم گیری در مورد درمان تستوسترون برای این مردان نیز بستگی به نتایج 4 آزمایش دیگر خواهد داشت."
مردان مسن تری که درمان تستوسترن را در نظر گرفتند، بایستی در مورد منافع بالقوه و موانعی که یک مراقبت سلامت فراهم می کند، بحث کنند.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

اولین چیزی که مردان درباره زنان متوجه می شوند چیست

در

نظر مردان درمورد زنان ؟ مردان به چه چیزهایی توجه می کنند؟ اولین چیزی که مردان درباره زنان متوجه میشوند چیست ؟ اگر آنها هرگز با شما صحبت نکرده اند و چیزی درباره شخصیت ، خلق و خو و رفتار شما نمی دانند ، پس شما توسط ظاهرتان قضاوت می شوید.
اگرچه این نوع قضاوت سرسری و سطحی به نظر می رسد ، کار زیادی از ما برای تغییر این وضعیت بر نمی آید. در اینجا 10نقص زنانه که مردان دوست دارند و معمولا توجه مردان را بر می انگیزد و در نزد اغلب مردان مهم در نظر گرفته می شود ، ذکر شده است.

مو


جلب توجه مردان با داشتن موهای براق و سالم . زمانی که شما به طور مرتب در ارایشگاه سپری می کنید بی فایده نیست. موهای سالم سلامت کلی شما را به مردان نشان می دهند و ما همیشه سلامتی را جذاب و زیبا می دانیم. موهایتان را بشورید و تمیز ،مرطوب و تغذیه شده نگه دارید. از بالم و نرم کننده برای نرم و خوشبو کردن آنها استفاده کنید.

چشم ها


چشمهای زنان نیز سلاح قدرتمندی است که می تواند توجه هر مردی به دست اورد. چشمهای ما به دیگران درباره ی افکار و احساسات ما می گویند. پنهان کردن اغراض و احساسات واقعا سخت است مگر اینکه عینک افتابی بزنید! ثابت شده است که بیش از 70% مردان هنگامی که با زنان ملاقات می کنند به چشمهای آنها نگاه می کنند. این فقط افسانه ای دیگر است که مردان قفسه سینه و باسن زنان را ارزیابی می کنند. بعلاوه تعریف کردن از چشمهای یک زن هیچ وقت زشت و توهین امیز نیست. برعکس بانوان پاسخ کاملا موافقی به این تعریف می دهند. با این حال قویا توصیه میشود از اظهار نظر درباره ی دیگر قسمتهای بدن به خاطر جلوگیری از سوءتفاهم ، خودداری کنید .


تاثیر لبخند زنان بر مردان

تاثیر لبخند زنان بر مردان


یک لبخند بی ریا و دوستانه هر کسی را جذب می کند. مردها نیز استثنا نیستند. یک فرد خندان ، گرمتر و خوش برخوردتر به نظر می رسد.یک لبخند در واقع علامتی است که به دیگران شادی و رضایت شما نسبت به زندگی و خودتان را نشان می دهد . اگر می خواهید شادمانی و نیک بینی خود را به دیگران نشان دهید بیشتر لبخند بزنید. اگر تعریف و تمجید بیشتری شنیدید ، تعجب نکنید و مطمئن باشید افراد بیشتری را که تمایل به برقراری ارتباط با شما دارند ملاقات خواهید کرد. افراد بشاش باعث می شوند دیگران نیز لبخند بزنند و احساس ارامش کنند ، بنابراین انسآنهای بشاش معمولا توسط افراد دیگر احاطه میشوند.


اندام مورد علاقه مردان

 زنان خوش اندام از نظر مردان، سلیقه ها متفاوت هستند و این موضوع مربوط به اینکه چند پوند وزن حمل می کنید و یا چقدر اضافه وزن دارید نیست. هدف این است که ان را به سمت صحیح ببرید و به بدن خودتان افتخار کنید. اگر شما با اعتماد به نفس هستید ، مردم می توانند آن را ببینند و احساس کنند. منحنی ها به حساب می آیند و اگر شما می خواهید اندامتان را عوض کنید باید به باشگاه بروید. در باشگاه ماهیچه های شما سفت تر خواهند و شما جذابتر به نظر خواهید رسید.


توجه مردان به اندام زنان

بیشتر زنها به اشتباه تصور می کنند که این قسمت قفسه ی سینه ی آنهاست که توجه مردها را جلب می کند. اگرچه این فقط یک کلیشه است و در واقعیت قفسه ی سینه جزو اولویت های مردان برای قضاوت در مورد زنان نیست. با این وجود ،مردها این بخش از بدن زن را در فهرست چیزهایی قرار می دهند که هنگام ملاقات با زنان به ان توجه می کنند. اگر شما نسبت به شکل سینه های خود احساس رضایت کامل نمی کنید ، ما به شما ورزشهای بلند کردن وزنه را توصیه می کنیم. تعدادی از خانمها حاضرند برای بزرگتر یا کوچکتر کردن پستان های خود جراحی پلاستیک انجام دهند. این نوع از تغییرات افراطی است و هزینه ی زیادی نیز دارد. در واقع نیاز نیست که به این شدت شکل قفسه سینه ی خود را عوض کنید ،زیرا در بیشتر موارد یک لباس زیر مناسب و اندازه می تواند کارساز باشد.


شما چقدر خالص و واقعی هستید 


مردم جعلی توسط دیگران رد میشوند. در چیزهایی که می گویید و کارهایی که انجام می دهید خلوص داشته باشید. این موضوع ظاهر شما را نیز شامل میشود. اکستنشن مو یا ناخن و مژه های مصنوعی برای بیشتر مردها یک علامت خاموش کننده است. این تفکر ساده لوحانه را نداشته باشید و فکر نکنید فقط خودتان می دانید چیزهای تقلبی استفاده کرده اید. مردها احمق نیستند و می توانند به اسانی بگویند چه چیزی طبیعی است و چه چیزی تقلبی. ارایش کردن خوب است . با این وجود مواد ارایشی را بیش از حد استفاده نکنید. سایه های کمرنگ و رنگهای روشن همیشه بهتر هستند. آنها باعث میشوند شما جوان و شاداب به نظر برسید. در مورد موهایتان از ماسک ها ،شامپوها و محصولات طراحی شده برای مو با کیفیت بالا استفاده کنید.

پا ها

احتمالا شما با شنیدن اینکه مردها پاهای خوش فرم ،ساقهای عضلانی و پاهای مرتب با پدیکور خوب را دوست دارند، اصلا متعجب نخواهید شد. پاهای شما در تابستان باید کاملا بی نقص به نظر برسند. اگر شما می دانید که پاهایتان خوب به نظر می رسند ،پس دامن و شلوارک بپوشید. دانشمندان می گویند علت اینکه مردان پاهای کشیده و باریک و باسن خوش فرم را دوست دارند این است که در واقع ان یک علامت نشان دهنده ی باروری زن و زنانگی اوست. مردها همچنین به زانوهای زنها توجه می کنند. از رآنها و پاهای خود به خوبی مراقبت کنید ، از ماساژ بهره ببرید و ژلهای ضد سلولیت یا کرمهایی که پاهای شما را به بهترین شکل نشان می دهند ،استفاده کنید.

پوست


پوست بدن شما را از سر تا پا می پوشاند. پوست بزرگترین اندام است و تماما در مورد سلامتی شما می گوید! ایا پوست شما به بهترین شکل به نظر می رسد ؟ ایا شما کاملا از پوست خود راضی هستید یا چیزی وجود دارد که دوست دارید ان را بهبود ببخشید یا تغییر دهید؟ مراقبت شایسته را برای پوست خود انجام دهید. مردها چهره ی شاداب و سالم را بی نهایت جذاب در نظر میگیرند.


لباس کفش زیورآلات


قوانین صنعت مد ! نحوه ی لباس پوشیدن شما به دیگران در مورد شیوه ی زندگی و اولویتهایتان می گوید. سبک لباس پوشیدن به مهمی چیزهایی است که در بالا به آنها اشاره شد. اگر بانویی که با یک مرد است به خوبی لباس پوشیده باشد او متوجه میشود. مد و سبک دو چیز کاملا متفاوت هستند و شما باید چیزی برای سبک یا استایل خودتان انتخاب کنید. لباسهای مد روز را نخرید زیرا آنها در عرض چند ماه از مد می افتند. اما سبک و استایل شما تا ابد برایتان باقی خواهد ماند.

 

یک چیز را به خاطر داشته باشید : مردها رمز و راز را دوست دارند. لباس پوشیدن به شیوه ای که تمام اسرار شما را فاش کند به مردها شانس خیالپردازی نمی دهد. دامنهای کوتاه نسبت به دامن و لباس های بلند کمتر کنجکاوی برانگیز و کمتر هیجان برانگیز هستند. عاقبت ، بانوانی که ترجیح می دهند جین و شلوار بپوشند ، زنانه تر و اشتیاق برانگیز تر به نظر می رسند.
 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟  دوست دارید بیشتر با سلیقه مردان آشنا شوید مقاله  ی مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد را بخوانید.لطفا نظرات خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.  

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۷در برخی فرهنگ ها، سخت ترین تابوها با سینه ها مرتبط است، در برخی دیگر معنای مقدسی دارد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ سینه زن اثر خواب آور بر انسانیت دارد. به همین دلیل است که به یک فتیش تجاری بزرگ تبدیل شده است. با کمک آن می توانید همه چیز را بفروشید - از لباس زیر گرفته تا ابزارهای خشن مانند چکش.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷جراحی کوچک کردن سینه (که باعث کاهش استرس در پشت و ستون فقرات می شود) در کشورهای توسعه یافته حدود 12500 دلار هزینه دارد.

در ادامه بخوانید...

عزت نفس ، احساس خوب نسبت به خود

در

عزت نفس، عالی است. هر چه درمورد خودمان احساس بهتری داشته باشیم، یقینا به همان اندازه موفقتر نیز خواهیم شد. اما از برخی جهات، احتمال دارد افراط کرده باشیم. جنبش عزت نفس دهه های 80 و 90 قرن بیستم میلادی، برنامه ها، تدابیر، درمان ها، استراتژی ها و حتی دوره هایی برای بچه ها، بمنظور ایجاد احساس خوب نسبت به خودشان، طراحی کرد.

عزت نفس به همة مزایای قابل تصور زندگی، مرتبط بود. همة ما بر این باور بودیم که اگر به کودکان گفته شودکه به چه اندازه خاص هستند، آنها نیز به نحوی به بزرگسالانی بسیار موفق، ثروتمند و شاد تبدیل خواهند شد. در حالیکه حقیقت دارد که ارتباطی میان عزت نفس و موفقیت وجود دارد، به نظر میرسد که ما ترتیب این ارتباط را بطور نادرستی متوجه شده ایم. ما، عزت نفس حقیقی را به سبب اینکه موفق هستیم افزایش می دهیم، نه برعکس. موفقیت واقعی، پاداش خود است.
در اوایل دهه 80 قرن بیستم، زمانی که در کالج برای معلم شدن تحصیل می کردم، به من و همتایانم آموخته شده بود که به عدم موفقیت، پاداش دهیم. در بسیاری از کلاسهایمان به ما تعلیم داده شده بود که باید در هر فرصتی تشویق کرده و پاداش دهیم. اگر دانش آموزان در کلاس مشغول انجام یک بازی شوند، معلم باید به هر بازیکن یک جایزه، تنها برای مشارکت در بازی، بدهد. اگر مدرسه یا کلاسی در پایان سال جوایزی اعطا میکند، به ما آموخته شده بود که برای تک تک دانش آموزان جایزه ای تهیه کنیم. همچنین، به ما آموخته شده بود که مجموعه ای از برچسب ها، بدلیجات، و سایر آیتم های سرگرم کننده به بچه ها بدهیم تا درمورد خودشان احساس خوبی داشته باشند. در یکی از کلاس ها، استاد ما را عملا وادار به حفظ فهرستی کامل از سرودهایی که به بچه ها در سنین مختلف کمک به تقویت خاص بودن آنان را می آموخت، کرد.
پاداش دهی به هر چیز ــ که احتمال دارد موفقیت واقعی را دربرداشته یا نداشته باشدــ در واقع، بچه ها (و بزرگسالان) را از انگیزة پیشرفت بی بهره میکند. اگر همه ،بدون در نظر گرفتن تلاش یا موفقیت، به یک اندازه پاداش داده شوند، چه دلیلی دارد که کسی تلاش بیشتری بکند؟ در کوششی برای به حداقل رساندن تاثیرات منفی رقابت، تعداد کثیری از تاثیرات مثبت آن را حذف کرده ایم. بچه ها، نیازمند توازن سالمی از فرصت های موجود برای تلاش، رشد و رقابت برای افزایش انگیزه بجهت موفقیت هستند. انسانهای با انگیزه، علاقة شدیدی به رقابت داشته و می دانند که این رقابت، آنها را قویتر و بهتر می کند.

مدرسة انگیزه

بعنوان یک مربی، نگرانی های من درخصوص کمبود انگیزه ای که در بچه ها میدیدم، به اندازه ای افزایش یافت که تصمیم بر بنیاد مدرسة خودم گرفتم؛ مدرسه ای که برای القای انگیزه به دانش آموزان طراحی شده است. من از آنها خواستم که شور و اشتیاق برای زندگی داشته و آینده هایی سرشار از هدف و خوشی بسازند. از آنجایی که عاشق هنر بودم و از پتانسیل آن برای هدایت دانش آموزان به راه درست آگاه بودم، آکادمی رنسانس ،مدرسه ای برای هنر، را در سال 2003 تاسیس کردم. در آغاز، ما حتی نسبت به مدارس مستحکم-تر، مشکلات بیشتری با انگیزه داشتیم. دانش آموزان به سبب چنین مسائلی به مدرسة ما می آمدند، بنابراین تقریبا همة آنها کمبود انگیزه داشتند. ما در سالهای آغازین، مطالب کثیری آموختیم و همة آنها را بر برنامة درسی، آموزشی و حمایت اولیا، اعمال کردیم. هدف این کتاب، کمک به شما درجهت به کارگیری این قواعد و تبدیل بچه هایتان به قدرتمندان و تاثیرگذاران آینده است. 

ایجاد انگیزه: داستان ماریا

ماریا، هنگامی که کلاس ششم بود، در مدرسة ما ثبت نام کرد. او بسیار خجالتی بود و به نظر نمی آمد که علاقه ای به فعالیت چندانی در هیچ زمینه ای داشته باشد. قبل از مراجعه به ما، او به سختی قادر به خواندن بود و علاقة خیلی کمی به مباحث علمی، دوستان یا سایر فعالیت ها داشت.
مادر ماریا ،کیم، بیش از پیش نگران می شد. او میدانست که قابلیت ماریا خیلی زیاد است. زمانی که ماریا کوچکتر بود، کیم می دانست که تا چه اندازه فعالیت فرزندش اهمیت داشت و او را تقریبا در هر کاری دخیل می کرد. از وقتی که ماریا یک کودک نوپا بود، در کلاسهای رقص، اسب سواری، فوتبال و قرارهای بازی و سایر فعالیت های مفرح شرکت کرده بود. به همین دلیل بود که به نظر کیم خیلی عجیب بود که ماریا دیگر علاقة چندانی به هیچ چیز نداشت.
کیم مصمم به اقدام درجهت کمک به ماریا برای کسب مهارتهایی که برای تبدیل به بزرگسالی موفق مورد نیاز بودند، بود. کیم تصمیم گرفت که ماریا را از دوستان قدیمی اش ،که به نظر بی علاقگی مشابهی به زندگی داشتند، دور کند. کیم، او را در مدرسة ما، بدلیل تاکید آن بر روی هنر، ثبت نام کرد. او به خاطر داشت که چگونه چهرة ماریا از شادی برافروخته میشد هنگامی که توتوی خود را به تن می کرد؛ و با خود فکر کرد که اگر بنحوی ماریا بتواند آن جرقه را بیابد، شاید بار دیگر بتواند انگیزه ای که شدیدا به آن برای موفقیت نیاز داشت را ایجاد کند.
ماریا سرکشی کرد. او نمیتوانست باور کند که مادرش بخواهد او را اینگونه از دوستانش در مدرسه دورکند. او حتی بیش از پیش منزوی شد و هر روز فرستادن او به مدرسه، جدالی بود.
در آکادمی رنسانس، ماریا باید باله را انتخاب میکرد. او از معلم رقصش متنفر بود و فکر میکرد درسهایش خسته کننده، دشوار و بی معنی بودند. یک روز، معلم ماریا را مجبور به اجرای دوباره و دوبارة یک گام، در مقابل همة بچه ها کرد. ماریا تحقیر شده بود. او به خانه رفت و کنار مادرش گریه کرد و قسم خورد که هرگز دوباره بازنمیگردد. (درحقیقت، ماریا مدام مخفیانه به دستشویی میرفت تا با گوشی به مادرش زنگ بزند و گله کند، کیم روزانه دو یا سه تماس از دخترش دریافت میکرد.)
در این برهه، کیم نگران بود که اشتباه وحشتناکی کرده باشد. حالا فرزندش ،بیش از هرچیزی، خجالت زده شده بود. کیم، با تصور اینکه احتمالا بهترین کار این بود که ماریا به کلاس دیگری منتقل شود، تصمیم گرفت تا همراه با ماریا به مدرسه مراجعه کرده و با معلم رقص و مدیر صحبت کند.
در آن جلسة ملاقات، معلم توضیح داد که او بر این باور است که ماریا استعداد زیادی دارد و او را تحت فشار می گذارد چون میداند که ماریا میتواند واقعا خوب باشد. درعین حال، مدیر گفت که ماریا باید تا پایان نیمسال در کلاس بماند. ماریا نمیدانست که با این شرایط چه میتواند بکند. در گذشته، وقتی مادرش شکایت میکرد، مدرسه تسلیم میشد و قول میداد که معلمان خیلی بدخلقی نکنند یا تنها او را به کلاس معلمی دیگر منتقل می کردند. اما این شرایط، به نوعی متفاوت بود. به نظر می رسید که معلم رقص میخواست ماریا را مجبور به انجام کارهایی که فکر میکرد توانایی آنها را دارد، کند. ماریا و مادرش توافق کردند که او در مدرسه بماند حتی اگر به این معنا بود که مجبور به ماندن در کلاس رقص باشد. طولی نکشید که پایان نیمسال فرا رسید و کلاس رقص مشغول اجرا در یک نمایش مدرسه ای بود. ماریا بهترین دانش آموز رقص روی صحنه نبود، اما به اندازة کافی خوب بود او همه چیز را آموخته و گامهایش را بدرستی اجرا کرد. او مرتکب چند اشتباه شد اما به قدری آنها را خوب پنهان کرد که هیچکدام از حضار متوجه نشد. او بخاطر داشت که سرش را بالا نگه دارد و دستانش را به حالت مناسبی نگه دارد. او خیلی احساس موفقیت می کرد. ماریا تصمیم گرفت که نیمسال بعدی را در مدرسه ــ و کلاس رقص بماند.
زمان گذشت و ماریا در سایر زمینه ها نیز به موفقیت دست یافت. او شروع به صحبت درمورد رفتن به دانشگاه و یافتن شغل پاره وقت کرد. حال، مادرش نمیتوانست مانع او شود. ماریا میخواست چیزهای جدید را تجربه کند و جاهای جدید را بازدید کند. او دیگر آن دختر خجالتی و وحشت زدة سابق نبود. او آموخت که لذت پاداش را به تاخیر اندازد، کمتر به مادرش وابسته باشد و تنها برای پیشرفت واقعی پاداش بگیرد. ماریا، در خود انگیزه ایجاد کرده بود و از آن برای زندگی به بهترین نحو ممکن استفاده می کرد.
به عبارت ساده، انگیزه همان نیاز یا تمایل به موفقیت است. افرادی که دارای سطوح بالایی از انگیزه هستند، خطرها را مدیریت کرده و موانع را در جستجوی یک هدف معین، پشت سر خواهند گذاشت. آنها به درک مهمترین هدف در زندگی ، در بازة زمانی داده شده خواهند رسید و بر آن تمرکز کرده و با یک هدف خاص و تمرکزی لیزر مانند، پیش خواهند رفت. انگیزه، عاملی است که افراد با موفقیت زیاد را از آنان که موفقیت های کمتری دارند، تفکیک می کند.
آیا فرزند شما، انگیزة موردنیاز زندگی را دارد؟ به خواندن ادامه دهید و نحوة ایجاد انگیزه در فرزند خود را بیاموزید. ادامه مقاله در پست های آینده

در سیارک بخوانیم:

شش راه ساده برای ایجاد اعتماد به نفس در دختران

10 سوالی که موفق ها همیشه از خودشان می پرسند

10 چیزی که لازم است به خود بگویید اگر می خواهید بسیار موفق باشید

6 خصوصیت معمولی افراد خیلی موفق

8 نشانه برای یک شخصیت قوی

نکات مفید برای کسب موفقیت

هفت کاری که افراد موفق انجام می دهند و هیچ گاه آن را به شما نمی گویند

13 اصل موفقیت که باید بدانید

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نکاتی در خصوص وظایف مردان به عنوان پدر خانواده بخش اول

در

بزرگترین و مهمترین وظایفی که یک مرد در طول زندگی خود به عهده می گیرد، طی هجده سالی که وظیفه بزرگ کردن کودکی را به عهده می گیرد، بر سر راهش قرار گرفته و نیز چالش های زیادی را در این چند سال تجربه خواهد کرد. دشواری هایی که بر سر راه مردان در این راه قرار می گیرد تنها محدود به تصمیم هایی که باید بگیرند، فشار هایی که به عنوان پدر خانواده باید تحمل کنند و شرایطی که باید با توجه کامل مورد بررسی قرار دهند نمی شود و بنا به شرایط به خصوص و منحصر به فرد هر خانواده ممکن است این وظایف و تصمیمات تغییر کنند و به شرایط بسیار متفاوتی وابسته هستند.

فرزند هر خانواده دارای شخصیت منحصر به فردی است

و این مسئله در خصوص پدر خانواده نیز صدق می کند. مردانی هستند که در انجام وظایف خود به عنوان یک پدر، ممکن است جدی باشند یا شوخ طبع و خوشحال، ممکن است سخت گیر باشند یا آزادی عمل زیادی در اختیار فرزند خود قرار دهند و بسته به شرایط شخصیت او متفاوت خواهد بود. یک پدر خوب باید همانند یک مربی عمل کرده و در عین حال کاملاً حواس خود را متمرکز فرزندش کند. باید گاهی فرزند خود را نصیحت کند و در عین حال رفتاری همانند یک معلم خوب و مهربان با او داشته باشد. باید دوست خوبی برای فرزند خود باشد. هر مردی که وظیفه بزرگ کردن یک فرزند را به عهده می گیرد باید این نکته را به خاطر داشته باشد که فرزندش در درجه اول یک انسان است و باید به عقاید او احترام بگذارد و با مهربانی مسیر درست را به فرزندش نشان دهد و رفتار زورگویانه چیزی نیست که از آن فرزند یک انسان موفق بسازد.

سؤالی که برای بسیاری پیش خواهد آمد و مطمئناً از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است شاید این باشد که چگونه می توان بدل به پدری شد که بتواند بر تمام دشواری ها و چالش هایی که در این مسیر بر سر راهش قرار خواهد گرفت فائق آید و در عین داشتن نظم و انضباط کامل، بتواند با کودک خود رفتاری آموزنده و خوب داشته باشد و در بلند مدت، به بهترین نحو ممکن فرزند خود را بزرگ کرده و در خاطر آن ها تا ابد نقشی از یک پدر خوب و مهربان به جای بگذارد؟

این نکته را به خاطر داشته باشید که برای تغییر نیازی به زیر و رو کردن شخصیت نیست و نیز نیازی نیست به این فکر کرد که چگونه می توان در فلسفه خانواده تغییراتی اساسی ایجاد کرد که در نهایت باعث پیشرفت و بهبود اوضاع کودکان شود. مسئله این است که تغییرات بزرگ، به مرور زمان و با اصلاحات بسیار کوچک و جزئی حاصل خواهد شد.

باید یاد گرفت که به کودک و فرزند خود مسائل مختلفی که مناسب سنش است یاد دهیم، او را سرگرم کنیم و گاهی نیز او را به چالش بکشیم. این را باید به خاطر داشته باشم که ذهن یک کودک از لحاظ سنی در آماده ترین شرایط برای پذیرش نکات مختلف است و هر چیزی که به او می گویید بخشی از تصویر بزرگتری خواهد شد که در آینده از شخصیت کودک شما به عنوان یک فرد بالغ ترسیم خواهد شد. کاترین پیرلمن، دارای مدرک دکتری در زمنیه مشاوره خانواده و استادیار دانشگاه کالیفرنیای آمریکا در این خصوص عنوان می کند: «این لحظات کوچک و تجربه های کوتاه هستند که برای کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آنها به تجربه های بزرگ و عجیب و غریب نیازی ندارند.

کودکان بیش از هرچیز دیگری به رابطه ای عمیق با افراد بالغی احتیاج دارند که با تمام وجودشان برای آن ها وقت گذاشته و هیچ چیزی در دنیا به اندازه کودکشان برای آن ها اهمیت نداشته باشد. در حقیقت بنا به صحبت های کاترین، زمانی که کودک از سمت افراد بالغ توجه دریافت می کند، خوشحال تر از همیشه خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم شما را با راهکارهایی آشنا کنیم که به عنوان یک پدر می توانید به کار گرفته و به واسطه آن ها تبدیل به پدری مسئولیت پذیر و مهربان شوید. با سیارک همراه باشید.

زمانی که با فرزندتان هستید موبایل خود را کنار بگذارید

بنا به تحقیقات صورت گرفته در یک مرکز تحقیقاتی، چیزی حدود چهل و هشت درصد پدران عنوان کرده اند که فرصت کافی برای صحبت کردن و وقت گذراندن با کودکان خود کنار نمی گذارند. این نتیجه بسیار نگران کننده است و به همین خاطر است که در حال حاضر این که موبایل خود را در زمانی که با کودکان هستیم کنار بگذاریم، بیشتر از همیشه اهمیت پیدا می کند. کاترین پیرلمن در این خصوص عنوان کرد: «در حال حاضر کمتر پیش می آید که پدری، زمانی که کنار فرزندش است، موبایل خود را کنار بگذارد و همه حواسش را به کودک خود دهد. این را باید بدانیم که حتی لحظه ای بی توجهی به کودکان، باعث ایجاد شکافی عمیق در رابطه میان پدر و فرزند خواهد شد، چه برسد به این که به طور مداوم این اتفاق ادامه داشته باشد.». بنابر این زمانی که کنار فرزند خود هستیم باید موبایل خود را کنار بگذاریم. پیامی که از طریق این حرکت به کودک منتقل می شود این است که ذهن و چشم شما کاملاً متوجه او است و هیچ چیزی مهمتر از او برای شما وجود ندارد.

زمانی که کودک در سنین پایین است، سعی کنید زیاد در کنارش صحبت کنید

بلند بلند حرف بزنید، با خودتان حرف بزنید، با کودکان حرف بزنید و به هر روشی که ترجیح می دهید، صدای خود را به گوش آن ها برسانید. خواندن کتاب هم می تواند فکر بسیار خوبی باشد. حتی زمانی که هنوز کودک قادر به دریافت پیام از طریق صحبت کردن نباشد و عملاً متوجه صحبت های شما نباشد، صحبت کردن شما بر روی مغز آن ها تأثیر مثبتی خواهد داشت. تحقیقاتی در این خصوص صورت گرفته است و نتایج  آن حاکی از آن است که صحبت کردن پدر، تأثیر بیشتری در شکل گیری واژگانی که کودک در خاطر خود خواهد داشت، می گذارد و با صحبت کردن می توان خوب صحبت کردن را در سال های پیش روی فرزند تضمین کرد.

گاهی بهتر است از بگو مگو با کودکان خودداری کنید

بسیاری از والدین، زمانی که کودک هنوز شیرخواره است و در گهواره می خوابد، اگر گریه کند، کودک را به حال خود رها می کنند تا یاد بگیرد که گریه کردن فایده ای ندارد و خودش باید راه چاره ای پیدا کند و به گونه ای آرام شود. این در حقیقت تکنیکی است که در بسیاری از مواقع جواب می دهد و زمانی که کودک بزرگ تر می شود هم می توان از همین تکنیک استفاده کرد، البته با توجه به تغییر شرایط باید تغییراتی در چگونگی پیاده سازی آن صورت داده شود. در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد. زمانی که کودک از دست شما عصبانی و ناراحت می شود (زمانی که کمی سنش بالا می رود) و برای مثال از این گلایه می کند که شما به عنوان پدر این اجازه را به او نمی دهید که شلوار جین پاره یا طرح دار بپوشد، دو راه در مقابل شما خواهد بود، اول این که شروع به دعوا کردن و بحث کردن با کودک خود کرده و بگویید که اجازه این کار را نخواهید داد و روش دوم این است که برای مدتی کوتاه توجهی به صحبت های او نکنید و کنار بکشید. این مورد دوم همانند همان تکنیک قدیمی رها کردن کودک برای گریه کردن است و به نظر راهکار بهتری در چنین موقعیتی است. جیسون گرینی، مشاور خانواده در این خصوص پیشنهاد می کند: «زمانی که احساس کلافگی می کنید، بهتر است برای چند دقیقه اتاقی که کودک در آن است را ترک کنید. این گونه انرژی بیشتری خواهید داشت و با منطق بیشتری می توانید تصمیم بگیرید. مرد ها به طور کلی علاقه دارند که از خود دفاع کنند و زمانی که صحبت و مشکلی پیش می آید، به این سادگی ها کنار نخواهند کشید. اما اگر این راهکار را استفاده کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.». علاوه بر این رفتار آرام و متین پدر در چنین موقعیتی، باعث می شود آزردگی های قبلی کودک نیز کمرنگ تر شوند. تحقیقاتی که در انگلیس صورت گرفته نشان می دهد پدران آرام، کودکان با هوش تری به نسبت سایرین دارند.

مشارکت در انجام کارها و به عهده گرفتن وظایف خود

از همان روز اول باید تمام وظایفی که به عنوان یک پدر بر عهده شما خواهد بود را با تمام وجود پذیرا باشید و در انجام آن ها کوتاهی نکنید. از عوض کردن پوشک بچه در مواقع ضروری گرفته تا کارهای مهمتری چون تصمیماتی که باید برای آینده کودک خود بگیرید. تحقیقاتی در انگلیس در این خصوص صورت گرفته است و نتایج این تحقیقات نشان می دهد، زمانی که پدر در به عهده گرفتن وظایف خود به عنوان سرپرست کودک، با اعتماد به نفس بیشتری رفتار کند (به خصوص در سال های اولیه که کودک به دنیا آمده است و هنوز سنش کم است)، در نهایت کودکان زمانی که پا به دوره جوانی خود می گذارند، مشکلات رفتاری کمتری در آن ها مشاهده خواهد شد.

تا جایی که ممکن است جلوی کودکان در خصوص کار خود صحبت نکنید

البته کسی منکر این مسئله نمی شود که صحبت کردن در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به کار با شریک زندگی تان، کار شایسته ای است که هم شما را آرام تر خواهد کرد و هم ممکن است پیشنهاد خوبی از سمت او دریافت کنید که برای تان چاره ساز باشد، اما اگر هر شب سر میز شام برای مثال، شروع به صحبت کردن در خصوص کسانی کنید که وظایف خود را درست انجام نداده اند و...، آن هم زمانی که کودک کنار شما است، نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت. در حقیقت شما با این کار به کودک خود یاد می دهید که از کار کردن بیزار شود و آن را به عنوان فعالیت نا شایستی تشخیص دهد. این درحالی است که اگر با کودک خود و زمانی که کنار شما است، از آن دسته فعالیت ها  و کارهایی بگویید که بسیار مایل به انجام دادنشان هستید و از انجامشان لذت می برید، در نهایت تأثیری بر فرزند خود خواهید گذاشت که هر پدر و مادری آرزوی آن را دارد؛ این گونه به کودک خود، به طور غیر مستقیم البته، یاد می دهید که به دنبال آن کاری بگردند که به انجام دادنش علاقه مند خواهند بود و با تمام وجود، انرژی و تمرکز خود را صرف موفقیت در آن کار کنند.

وقت هایی هست که باید قوانین خود را کنار بگذارید

بر خلاف بیشتر جنبه های زندگی ما که برای خود به وجود آورده ایم و انتظاری به وجود آمده است که در هر عرصه ای یک برنده و یک بازنده حتماً باید وجود داشته باشد (برای مثال در سیاست و در ورزش این گونه است)، بازی کردن با کودکان کم سن و سال، صرفاً نباید یک نتیجه مشخص این چنینی داشته باشد. این به این معنی است که حتماً لازم نیست که به نتیجه دقت کرده و روی کاغذی ثبت کنیم که چند چند هستیم. با در پیش گرفتن این روند به مرور زمان فضای بیشتری برای بازی در نظر خواهیم گرفت و هر چه بیشتر این گونه رفتار می کنیم، آزادی عمل بیشتری در بازی با کودکان خواهیم داشت و بازی های بهتر و مؤثر تر و حتی گاهی خلاقانه تری انجام خواهیم داد، چرا که دیگر بازی کردن ما با کودکان محدود به نتیجه و امتیاز و مسائلی این چنینی نخواهد بود و در واقع همین عدم محدودیت است که در نهایت باعث این اتفاق می شود. تحقیقاتی در این خصوص صورت گرفته است و بنا به نتایج به دست آمده از این تحقیقات، پدرانی که با کودکان خود این گونه بازی می کنند و بازی برایشان محدود به قوانین و نتایج نخواهد بود، در نهایت با مشکلات رفتاری کمتری در شخصیت کودک مواجه خواهند شد.ترجمه  itrans.ir

این مقاله ادامه دارد...

نظرات

در ادامه بخوانید...

تستوسترون عامل مهمی در بزرگ شدن عضله

در


تستوسترون هورمون مردانه بافت ساز است که عامل مهمی در بزرگ شدن عضله ، انرژی و قدرت فیزیکی محسوب میشود. غلظت کل تستوسترون پایه موجود در خون در وزنه برداران مرد از تقریبا 14.4 نانو مول بر لیتر تا 27.7 نانو مول بر لیتر متغیر است که این مقدار در محدوده رنج نرمال برای مردان جوان، سالم و مبتدی یعنی 12.1 تا 34.7 مول بر لیتر است. افزایشهای کوتاه مدت ایجاد شده بخاطر ورزش در کل تستوسترون موجود در خون از تقریبا 17-30 درصد که در وزنه برداران مرد در واکنش به دوره های کامل تمرین وزنه برداری از شدت متوسط به شدید گزارش شده است.
علاوه بر اثر نوع، میزان و شدت ورزش، سن تمرین یک فرد نیز بر واکنش تستوسترون که در اثر ورزش ایجاد شده است موثر است. وزنه برداران مجرب جوان با بیش از دو سال تمرینات ورزشی در مقایسه با آندسته از وزنه بردارانی که 2 سال تمرین داشته اند افزایش قابل توجهی در میزان تستوسترون موجود در خون نشان میدهند.
این نتایج رویهم رفته نشان میدهند که وزنه برداران مجرب واکنش مشابهی نسبت به پیش نویسهای گزارش شده برای میزان مقاومت و بزرگ شدگی معمولی عضو نشان میدهند که مشتمل بر ورزشهای توده بزرگ عضله است.
داده های موجود مربوط به واکنش تستوسترون در مسابقه و محیطهای شبیه محیطهای رقابتی به مقادیر بزاق محدود میشوند. در خلال رقابتهای وزنه برداری شبیه سازی شده و واقعی، پسلرگو و همکارانش نشان دادند که هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در کل تستوسترون بزاقی دیده نشد. برای این داده ها محدود، به نظر میرسد محیطهای مسابقه ای به آستانه میزان تمرین نمیرسند که در اینجا واکنش تستوسترون به طور قابل ملاحظه ای در وزنه برداران باید تحمیل شود. این امر مطابق با پژوهشهای قبلی است که هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در کل تستوسترون پیرو دوره های تمرین شدید، و با دوره استراحت نسبتا طولانی، کم و شدید در پیش نویسهای مقاومت ورزشی نشان نداده اند.

روش های طبیعی برای افزایش تستوسترون 

درمان با تستوسترون تست شده در مردان مسن تر 

نسبت تستوسترون به کورتیزول

نسبت پایه تستوسترون به کورتیزول یعنی (T :C) اغلب برای نشان دادن آسیبهای فیزیولوژیکی که بخاطر برنامه ورزشی به فرد تحمیل میشود بکار میرود و عمدتا رابطه ای معکوس با شدت و مقدار ورزش نشان میدهد. برای مثال، در طول یک دوره تمرین 5 هفته ای در وزنه برداران مجرب زن، کاهش 37.0 درصدی در میزان تمرین منجر به افزایش میانگین 72.5 درصدی در نسبت پایه کورتیزول به تستوسترون شد. در مقابل، وئو و همکارانش نشان دادند که افزایش 54 درصدی در میزان تمرین های مربوط به وزنه برداری در طول 2 هفته منجر به کاهش 60 درصدی در نسبت پایه کورتیزول به تستوسترون شد.
با اینحال، به نظر میرسد تمرین وزنه برداری به مدت یکسال و افزایش تمرین موجب کاهش این رابطه میشود. همچنین، در خلال دوره های تمرین بیشتر مثلا 12-24 هفته با شدت و میزان متفاوت، وزنه برداران حرفه ای و مجرب رابطه مثبتی بین افزایش نسبت پایه کورتیزول به تستوسترون و بیشینه PF و PP هم اندازه گزینشی نشان دادند. بنابراین، ارزیابی عادی نسبت پایه کورتیزول به تستوسترون روشی موثر فراهم می نماید که در آن واکنشهای دقیق و قابل تطبیق نسبت به تمرین وزنه برداری اندازه گیری میشوند. در زمان مسابقه، نسبت کورتیزول به تستوسترون به میزان زیادی تحت تاثیر دلهره و نگرانی قبل از مسابقه است و ممکن است منجر به کاهش اولیه در هر گونه فرم فعالیت فیزیکی پر تنش و طاقت فرسا شود.
علاوه بر این، در رقابتهای رسمی وزنه برداری نشان داده شده است که میزان کورتیزول بزاقی بیشتری ایجاد میشود و بنابراین، کاهش بیشتر در نسبت کورتیزول به تستوسترون بزاقی را در مقایسه با رقابت شبیه سازی شده شاهد هستیم.
با این وجود، رقابت کنندگانی که از سطح کورتیزول بزاقی بالاتری قبل از مسابقه برخوردارند نیز عملکرد بهتری در بلند کردن وزنه های بزرگتر نشان دادند. در شرایط پر تنش، میزان کورتیزول بزاقی از میزان پایه 230 درصد افزایش نشان داده است. افزایش متصورانه قبل از رقابت در کاتکولامین تکراری ممکن است منجر به تحریک آزاد سازی هورمون محرک قشر غده های فوق کلیوی شود که این امر نیز به نوبه خود ترشح کورتیزول را افزایش میدهد. از آنجایی که رابطه مثبتی بین افزایش میزان کاتکولامین و تولید انرژی وجود دارد، احتمالا این مکانیسم مسئول ایجاد میزان کورتیزول بیشتر و عملکرد بهتر در وزنه های سنگین تر است که در خلال یک رقابت رسمی گزارش شده است.

هورمون رشد

به نظر نمیرسد که ورزشهای استقامتی مرسوم غلظت پایه هورمون رشد را تحت تأثیر خود قرار دهند. متعاقبا، غلظتهای پایه هورمون رشد در مردان و زنان وزنه بردار و سایر ورزشکاران استقامتی یعنی بدنسازان در مقایسه با بزرگسالان مجرب و مبتدی که به صورت تفریحی ورزش میکردند گزارش شد. به همین نحو در مردان و زنان در واکنش به پیش نویسهای ورزشهای استقامتی با دوره استراحت کوتاه و دفعات تکرار زیاد و بارهای ملایم به شدید ( مثلا ورزش بزرگ شدن عضو) افزایش قابل توجهی در هورمون رشد در اثر ورزش کردن رخ میدهد. برعکس، در پیش نویسهای مربوط به ورزشهای استقامتی و قدرتی مرسوم که در این ورزشها بارهای سنگین، دفعات تکرار کم و دوره های استراحت طولانی وجود دارد فقط افزایشهای خفیفی در هورمون رشد گزارش شدند. در مقایسه با یافته های قبلی، افزایش 4.5 الی 13 برابری هورمون رشد در وزنه برداران مرد در واکنش به تمرینهای ورزشی شدید آنها گزارش شد. با اینحال، این نتایج ضد و نقیض توسط 1- تفاوتهای موجود در بررسی شرکت کنندگانی که ورزش کردن در آنها مقدار آزاد شدن هورمون رشد را تحت تاثیر قرار میدهد و 2- تفاوتها در شدت مطلق و نسبی، نوع و میزان ورزش انجام شده مثلا ورزشهای انفرادی در مقابل ورزشهای چند نفره در هر تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است.
نتایج مسابقات ماهیت قدرتمند و شدید ورزش وزنه برداری را در برخی از سازشهای عملکردی و ساختاری سیستمهای قلبی عروقی و عضلانی نشان میدهد. نکته قابل توجه این است که انرژی و نیرویی که توانایی وزنه برداران برای انجام این ورزش را ایجاد میکند نسبت به سایر ورزشکاران استقامتی و قدرتی بیشتر است.
اگرچه انجام تمرینهای وزنه برداری در برخی از ورزشها روز به روز محبوب تر میشوند، فراوانی HIRE انجام شده توسط وزنه برداران قابل تطبیق با سایر ورزشکاران نیست و از ACSM پیشنهادی برای ورزشهای قدرتی و استقامتی بیشتر است. از آنجایی که زنان و مردان اعم از پیر و جوان به سمت وزنه برداری جلب میشوند، به منظور تضمین توسعه برنامه های ورزشی موثر و ایمن تحقیق و پژوهش بیشتری باید بر روی این افراد صورت پذیرد. و نیاز است تمرکز ویژه ای نسبت به درک واکنش به سازشهای شدید و بلند مدت در وزنه برداران زن اعمال شود، چون اکثر تحقیقات و پژوهشهای موجود فقط بر روی ورزشکاران مرد صورت گرفته اند.  (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...