چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را چک میکنند

در


چک کردن عکس پروفایل کاربران تلگرام یکی از عادت های عجیب ما می باشد ! آمار نشان می دهد که هر ایرانی  زمان زیادی از آنلاین بودن  خود را صرف چک کردن و دیدن عکس پروفایل دوستان و خانواده در تلگرام می‌نماید. حال این سوال ذهن بسیاری ازکاربران را درگیر کرده است که آیا در تلگرام این امکان وجود دارد تا ببینیم چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را چک میکنند ؟یا اپلیکیشنی وجود دارد که بوسیله آن بفهمیم چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیرمی باشد؟
متاسفانه جواب این سوال منفی است ! یعنی حداقل تا به امروز هیچ راهی برای پی بردن به این مسئله پیدا نشده است! و تمام افرادی که بنا به هر دلیل ادعا می کنند این کار امکانپذیر می‌نمایند قابل اعتماد نیستند . از آنجایی که تلگرام API اختصاصی برای توسعه دهندگان منتشر نکرده، این امکان وجود ندارد که هیچ ابزار ثانویه‌ای امکان فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران را فراهم نماید!

با این وجود افراد زیادی بخاطر تمایل شدید کاربران به این موضوع ، در حال سوء استفاده از این مسئله می باشند و با قرار دادن اپلیکیشن ها یا ابزارهای خاصی ادعا می کنند که می توانند  لیست افرادی که پروفایل تلگرام شما را چک نموده اند  را ارائه نمایند.ربات هایی که در تلگرام مدعی هستند که  به شما اطلاعات کسانی که پروفایل تلگرام شما را چک و یا عکس تلگرام شما را دانلود می کنند  را نشان می دهند ، علاوه بر تقلبی بودن اطلاعات شما راهم سرقت می کنند.البته این امر امکان پذیر نمی باشد تا  زمانی که خود شرکت تلگرام این قابلیت را اضافه و معرفی کند

در نظر داشته باشید که برنامه هایی که بر روی گوشی نصب می نمایید  به راحتی و با استفاده از سرویس می توانند به همه اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند ، پس در زمان نصب کردن  برنامه ها به دسترسی هایی که به آن برنامه می دهید دقت نمایید .

نظرات

در ادامه بخوانید...