تقلید از دستخط افراد مشهور با نرم افزار

در

پژوهشگران دانشگاه لندن نرم افزاری را برنامه نویسی نموده اند که قادر است دستخط افراد را ، از دستخط شکسپیر تا آگاتا کریستی، تقلید کند، بصورتی که حتی نشخیص برای کارشناسان دستنویسی مشکل باشد.
تام هینز (Tom Haines) یکی از اعضای تیم پژوهشگران در گفتگویی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است، در حال حاضر تنها چیزی که این دستخط ها را قابل تشخیص با دستخط فرد اصلی می نماید ، چاپی بودن آن می باشد که تنها با میکروسکوپ قابل تشخیص می باشد .

هدف اصلی و مهم این نرم افزاربه گفته پژوهشگران این دانشگاه کمک کردن به مردم در تقلب و کلاهبرداری نیست، بلکه مهمترین علت استفاده از آن برای طبیعی جلوه دادن نامه های مهم و رسمی در شرکت های بزرگ، مانند بانک ها ست.

 استفاده دیگر از این نرم افزار جدید برای کسانیمی باشد که معلول شده اند و دیگر قادر به نوشتن نمی باشند. این برنامه به این افراد کمک می نماید تا قادر باشند دوباره ازدستخط خودشان استفاده کنند.
حتی شرکت های چاپ کارت های تبریک پیش نوشته نیز می توانند از این برنامه کامپیوتری بهره ببرند.

ولی چرا در دنیایی که انواع مختلف فونت یا حروف چاپی روی کامپیوتر موجود است ، باید نگران نگارش با دستخط طبیعی باشیم؟

به گفته دکتر هینز در پاسخ به آسوشیتدپرس ،  در خط دستنویس، یک ویژگی شخصی یا صمیمانه وجود دارد که نشان دهنده زمانی است که برای مخاطب گذاشته اید و اهمیتی که برای او قائل شده اید. 

دکتر هینز می گوید: در خط دستنویس احساسی وجود دارد که حروف کامپیوتری از این احساس خالی است . " خط دستنویس هنوز هم خیلی مهم می باشد، و بسیاری از مردم همچنان برای نامه هایی که با دست نوشته شده اند، اهمیت قائل می شوند."

نام این برنامه کامپیوتری "متن من با دستخط تو" (My Text In Your Handwriting) می باشد.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...