بانکداری اینترنتی بانک ملت به روز رسانی شد

در

بانکداری اینترنتی بانک ملت به روز رسانی شد. از چند ماه گذشته نسخه آزمایشی اینترنت بانک ملت در دسترس بود که بالاخره این بانک تصمیم گرفت نسخه جدید را جایگزین نسخه قدیمی کند.

متاسفانه نسخه جدید اینترنت بانک فقط یک پوسته است! امکانات دقیقا مشابه اینترنت بانک قبلی است، نا امید شدید!

در نسخه فعلی دقیقا مانند نسخه قبلی امکان گزارش کارت به کارت بیشتر از یک ماه وجود ندارد که خنده دار است مثلا اگر شما بخواهید گزارش واریز اجاره خانه در یک سال را بگیرید باید 12 بار تاریخ گزارش را تنظیم کنید و گزارش بگیرید. احتمالا با مراجعه به باجه بانک کار شما سریعتر انجام شود.

گزارش گردش حساب بانک ملت

همانطور که در بالا مشاهده می کنید گزارش 30 گردش آخر حساب بانک ملت گرفته شده است، (علاقه عجیب به عدد 30 در بانک ملت هم جالب است، 30 گردش، حداکثر 30 روز برای گزارش و ...)

 

نکات بسیار جالبی در این گزارش وجود دارد، اولا ترتیب نمایش(sort) بر روی تاریخ و نزولی است یعنی قرار است از تاریخ الان به گذشته مرتب سازی شود. حالا به تاریخ ها نگاه کنید، ردیف 1 که هیچ، ردیف 2 چرا بعد از تاریخ اول است، اگر تاریخ جدید تر است باید بالاتر نمایش داده شود! همین موضوع در ردیف های 3 تا 7 نیز تکرار می شود انگار ابتدا بر اساس روز مرتب شده سپس ساعت!!!

نکته واقعا شگفت انگیز ردیف 8 است که با تاریخ جدیدتر پایین تر از ردیف های 4 تا 7 قرار گرفته است، ما مجبور شدیم مانده حساب ها را مخفی کنیم ولی حقیقت این است که در این لیست به هیچ روشی مانده اصلی حساب مشخص نیست و شما نمی دانید واقعا در حساب خود چقدر پول دارید یا قبل از هر واریز در حساب چقدر پول بوده است

 

از بانکداری جدید راضی هستید؟! نظرات خود را برای ما بفرستید

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...