فیس بوک اینترنت رایگان برای کشورهای فقیر ارائه داد

در
فیس بوک اینترنت رایگان برای کشورهای فقیر ارائه داد
فیس بوک سرویس Discover را معرفی کرد ، که دسترسی به محتوای متن را برای ساکنان کشور های فقیر فراهم می کند.
 
این سرویس در پرو با همکاری اپراتورهای تلفن همراه Bitel ، Claro ، Entel و Movistar  شروع به کار کرد. هر کاربر می تواند روزانه از 10 مگابایت ترافیک رایگان استفاده کند. در آینده این سرویس در سایر کشورها با حجم ترافیک 20 مگابایت به ازای هر نفر در دسترس خواهد بود.
 
دسترسی به اینترنت رایگان از طریق یک برنامه ویژه در سیستم عامل اندروید یا از طریق یک مرورگر تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود. آپلود فایلهای صوتی ، ویدئویی ، تصاویر و موارد دیگر به غیر از متن را بارگیری نمی کند .
 
در عین حال ، در هر کشور ، اپراتورها به طور مستقل تصمیم می گیرند که چه میزان ترافیک به ازای هر نفر اختصاص می یابد و اینکه آیا می توان تصاویر را به صورت رایگان بارگیری کرد.
 
یک پروژه مشابه، توسط گوگل در هند در حال توسعه است. این شرکت در صدها ایستگاه راه آهن اینترنت رایگان را به همراه اپراتورهای محلی راه اندازی کرده است. فیس بوک همچنین سعی در ایجاد پروژه های مشابه بدون پشتیبانی اپراتورهای محلی داشت ، اما مقامات نزدیک به 40 کشور از شرکت ها برای توسعه این پروژه خودداری کردند. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

گوشی های اندروید، طلسم های هری پاتر را اجرا می کنند

در

گوگل، دستگاه های اندروید را جادویی کرده است.گوگل، اپلیکیشن ها و مشخصات جدیدی را برای محصولات خود معرفی کرده است که مطابق با Fantastic Beasts و Where to find them هستند. (" این اپلیکیشن های گوشی های جدید" مانند غول های جادویی هستند."

 

ترفند هری پاتر اندروید

 وردهای هری پاتر در اندروید   Ok Google، عبارت فعال کننده ی این اپلیکیشن صوتی اندروید است، که "طلسم های" هری پاتر  را اجرا می کند. استفاده از  وردهای هری پاتر   "lumos" و "nox"، چراغ قوه ی گوشی را خاموش و روشن می کند و "Silence"، زنگ گوشی و اطلاعیه ها را خاموش می کند. (سیارک)  
می توانید با استفاده  وردهای هری پاتر در گوگل  از Google Street View، دنیای غول های جادویی را ببینید. یک اپلیکیشن واقعیت مجازی به اسم Googles Daydream که به شما اجازه می دهد موجودات جادویی که فرار کرده اند را پیدا کنید. گوگل، ویژگی طلسم VR را در اکتبر، زمانیکه Daydream View را روانه ی بازار کرد، معرفی نمود. این دستگاه، این ماه، روانه ی بازار می شود.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 عکس خیره کننده که توسط گوگل گرفته شده است

در

 (سیارک) : گوگل از سال 2007 از نمای 5 میلیون مایل از جاده ها ، خیابان های 45 کشور و حدود 3،000 شهرستان در سراسر جهان عکس های پانورامایی تهیه کرده است . هنرمند کانادایی و فیلمساز جان رفمن ساعات زیادی را صرف حذف و جداسازی بهترین تصاویر کرده است . 15 عکس انتخابی او در این پست آمده است از تماشای آن ها لذت ببرید.

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹واقعا خیره کننده است و جالب تر که توسط گوگل تهیه شده است.

در ادامه بخوانید...

قدرت بینایی‌ را با تلفن همراه آزمایش کنید

در

(سیارک) نباید این موضوع را نادیده بگیریم که خیلی از ما‌ها در طول روز خیلی روبه‌روی مانیتور و نمایشگرهای مختلف مینشینیم. کاری که می‌تواند باعث ضعیف شدن قدرت بینایی شود و برای تشخیص آن هم باید به دکتر مراجعه کنید. حالا محققان دستگاهی با نام EyeQue ساخته‌اند که به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شود و می‌تواند قدرت بینایی افراد را بسنجد.

البته در گذشته محصولاتی مانند این دستگاه ساخته شده بود که قیمت آن‌ها به ۴ هزار دلار می‌رسید؛ اما EyeQue قیمت بسیار مناسبی دارد و تقریبا برای همه هم در دسترس خواهد بود. این دستگاه به کمک پزشکان می‌آید و باعث شده که به جای در اختیار داشتن دستگاه‌های چند هزار دلاری از این محصول استفاده کنند. البته خود طراحان این دستگاه گفته‌اند که EyeQue برای کشورهای درحال توسعه بسیار کارآمد خواهد بود.

 

این دستگاه به شکل یک استوانه ساخته شده که در آن از چند لنز مختلف استفاده شده است. همچنین یک اپلیکیشن هم برای این دستگاه طراحی شده که کارهای آزمایش سنجش بینایی را انجام می‌دهد. دو خط آبی و قرمز روی این اپلیکیشن دیده می‌شود که باعث می‌شوند عکس العمل چشم بررسی شود و حالت‌های آستیگماتیسم و نزدیک بینی آن را مشخص می‌کند.

این دستگاه با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد و با دستگاه‌های اندروید و iOS هم سازگار است. دستگاه EyeQue با یکسری لنزهای رایگان هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ قیمت لنزهای جداگانه‌ی آن هم ۱٫۹۹ دلار اعلام شده است. منبع: newatlas

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹شاید تهران مجتمع پایتخت آورده باشه.

۱۳۹۵/۱۰/۲۸قیمتش زیاد نیست؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۸چه جالب کی میاد ایران

در ادامه بخوانید...

تفاوت پست های زنان و مردان بر روی فیس بوک

در

 

فلش بک فرایدی : تفاوت حقیقی بین آنچه که مردان و زنان بر روی فیس بوک پست می کنند، چیست؟

 کلمات، عبارات و موضوعاتی که غالباً متمایز کننده ی زنان و مردان هستند. مشخصات زبانی زنان در بالا نشان داده شده است و مشخصات زبانی مردان در زیر آن به نمایش درآمده است. ابعاد کلمه، بیانگر قدرت همبستگی است؛ رنگ بیانگر تکرار نسبی و دفعات استفاده از کلمه است. خط زیر(_)، کلمات یک عبارت چند کلمه ای را به یکدیگر مرتبط می کند. کلمات و عبارات در مرکز هستند؛ موضوعات، که بیانگر 15 کلمه ی رایج هستند، در اطراف آورده شده اند.

عبارت فلش بک فرایدی را نیز در کنار عبارت "کلیشه های تقویتی" قرار دهید. دانشمندان، از واژگان مبهمی که توسط پیام های فیس بوکی 75000 انسان ایجاد شده است، برای آشکار کردن نه تنها تفاوت بین زنان و مردان(مبارزه کردن، فوتبال بازی کردن و بازی با xbox (تفریحات مردان)در برابر بچه ها، احساسات و خرید کردن(تفریحات زنان)) استفاده می کنند، بلکه برای بیان تفاوت بین درون گراها و برون گراها(رایانه و انیمیشن(درون گراها) در برابر جشن ها و خوشگذرانی ها(برون گراها)) استفاده می کنند. اگر این عبارت، تاکنون افسردگی شما را از پای نینداخته است، به خواندن ادامه ی مطالب ادامه دهید تا با بقیه ی کلمات مبهم و شکوه آن ها آشنا شوید.
"700 میلیون کلمه، عبارت و موضوع را که از پیام های فیس بوکی 75000 داوطلب جمع آوری شده بود، مورد بررسی قرار دادیم، از این داوطلبان، تست های شخصیتی استاندارد نیز بعمل آمده بود و بدین ترتیب، متوجه شدیم که متناسب با شخصیت، جنسیت و سن افراد، زبان آن ها نیز متنوع و متفاوت است. در تکنیک "واژگان بی پایان"، خود داده ها، موجب یک بررسی جامع زبانی گردیدند که مردم را از یکدیگر متمایز می کند و ارتباطات بین انسانی را موجب می شود که قبلاً، با بررسی سنتی "واژگان محدود"، مشخص نشده بود. تحلیل های ما، موجب پیشرفت فرآیندهای روانی اجتماعی شدند و نتایج این بررسی ها نیز معتبر هستند(برای نمونه، کسانیکه در ارتفاعات زندگی می کنند، درباره ی کوهستان صحبت می کنند)، موجب ملحق شدن محققین، به گروه های تحقیقاتی شدند(برای نمونه، افرادی که از نظر روانی، دچار مشکل هستند بطور نامناسبی از عبارت "حالم بهم می خورد از" و کلمه ی "افسرده" استفاده می کنند)، نظریه های جدیدی پیشنهاد شدند(برای نمونه، یک زندگی فعال موجب ثبات احساسی می شود)، و بینش درونی را گسترش دادند(مردان زمانیکه به همسر یا دوست دختر خود اشاره می کنند، در مقایسه با زنانی که به همسر یا دوست پسر خود اشاره می کنند، بیشتر از کلمه ی "مال من" استفاده می کنند). تا به امروز، این مطالعه، جامع ترین مطالعه بوده است و به بزرگنمایی زبان و شخصیت پرداخته است".

کلمات، عبارات و موضوعاتی که غالباً متمایز کننده ی درون گرایی و برون گرایی از احساسات و ثبات هستند. A. زبان برون گرایی(چپ، یعنی "جشن گرفتن") و زبان درون گرایی(راست، یعنی "رایانه"). B. زبان، متمایز کننده ی وضعیت روان افراد(چپ، یعنی "تنفر") از احساسات پایدار(راست، یعنی "دعای خیر")است؛ مطابق با سن، جنسیت، اصلاح شده توسط Bonferroni).

آیا ترک فیسبوک باعث شادی بیشتر ما می شود

سوال تامل برانگیز فیسبوک برای استخدام کاربرانش چیست

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 جنبه ی مثبت شبکه های اجتماعی

در

شبکه های اجتماعی از شما فرد بهتری می سازد. چگونه شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر می توانند شخصیت شما را تغییرد هند. احتمالا راجع به جنبه های منفی شبکه های اجتماعی چیزهایی شنیده اید. پس به این سادگی ها هم نیست.
این موضوع بسیار جالب است و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. در اینجا دلایلی وجود دارد که نشان می دهد شبکه های اجتماعی فقط زیان آور نیست.


1. شبکه های اجتماعی می تواند زندگی شما را نجات دهد.
از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم تا کل سیاره ی زمین را در جیب خود بگذاریم. با میلیون ها منبع ارتباط پیدا کرده و ویدئوها را تماشا کرده و خود را به دیگران نشان می دهیم . در عرض چند ثانیه می توانید پاسخ فردی را که میلیون ها مایل آن طرف تر است بدهید. اخبار و پیام ها منتشر می کنیم که به جهان نشان می دهیم که ما یا فرد دیگری به کمک و مساعدتمان نیاز دارد. یافتن اهداکنندگان و اسپانسرها به راحتی صورت می گیرد. این کار باعث نجات زندگی افراد بسیاری می شود! همان طور که دیده می شود ،‌ شبکه های اجتماعی ابزار قدرتمندی است که به نجات ما در موقعیت های دشوار کمک می کند. (سیارک
2. شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار عالی
شبکه های اجتماعی بیش از آن می تواند توسط شما برای کمک به افراد نیازمند به کار رود. محل هایی که افراد را تشویق به اهدای لباس و غذا به فقرا در کشورهای در حال توسعه یافته می کند، را بررسی کنید. اطلاعات زیادی در مورد افراد بحران زده در اوگاندا یا دیگر کشورهای افریقایی وجود دارد. با سازمانی در آن محل تماس گرفته و سوال کنید گه نوع کمکی از دست شما بر می آید. در کشور خود داوطلب شده یا به گروه داوطلبان خارج از کشور بپیوندید.
3. شبکه های اجتماعی مهارت های ارتباطاتی را ارتقاء می دهد
افراد درون گرا نیز می توانند با افراد اطراف خود در سراسر جهان ارتباط بر قرار کنند بدون اینکه احساس کنند مورد قضاوت قرار می گیرند. آنها می توانند یاد بگیرند که با دیگران بدون حس ناراحتی ارتباط برقرار کنند. در واقع، اینترنت ،‌چز عجیبی برای بیرون گراها نیز هست. اکنون پیدا کردن دوست و یادگرفتن از افرادی در کشورهای خارجی کار بسیار آسانی شده است. پیام را تایپ کرده یا از طریق چت زنده با دیگران صحبت می کنیم. تمام این ابزارها مهارت های ارتباطی ما در عرض چند روز بهبود می دهد. زبان های جدیدی فرا گرفته و سنت ها و فرهنگ های مختلفی را می شناسیم. (سیارک
4. رسانه های جمعی ما را اجتماعی می کند
از شبکه های اجتماعی استفاده کنید در صورتی که بدنبال افرادی هستید که علایقشان مثل شما است. در مجامع مختلفی شرکت کرده و راجع به موضوعاتی بحث کنید که شما را نگران کرده است. می توانید به راحتی افرادی را پیدا کنید که به شما مشاوره داده یا تجربه ی خود را با شما تقسیم کنند. می توانید همین کار را شما برای آنها انجام دهید. می توانید فردی باشید که مردم بدنبال آن هستند ! احساس راحتی می کنید زمانی که در رقابت های آنلاین مختلف شرکت می کنید. رفاقت و تمایل شما برای اجتماعی شدن را اثبات کنید. سپس وقتی که به حد کافی احساس آسودگی کردید ، خواهید توانست به طور آفلاین نیز با افراد ملاقات کنید. شما می دانید اکثر کسانی که به طور آنلاین ملاقات می کنید شاید یک روز شخصا با آنها دیدار کنید.
5. شبکه های اجتماعی افراد را دور هم جمع می کند
به خاطر شبکه های اجتماعی جهان کوچکتر شده است. شما وقتی بفهمید هزاران نفر به طور آفلاین با هم ملاقات می کنند ، تعجب کنید. افراد همدیگر را برای بدلایل مختلفی ملاقات می کنند. بسیاری از ما CV ها و درخواست نامه های کار ارسال می کنیم. سپس برای مصاحبه برای شغلی با ئیس آینده ی خود دعوت شده که برای اولین بار با او به طور آنلاین دیدار کرده ایم. برخی برای دوستی یا حتی عشقبازی با هم ملاقات می کند. داستان های جالب زوج های ازدواج کرده ای وجود دارد که زمانی در ملاقات آنلاین با هم دیدار کرده اند . می بینید که شبکه های اجتماعی می تواند افراد را دور هم جمع کند. عالی است که امروزه مردم همدیگر را سریعتر پیدا می کنند.

آیا ترک فیسبوک باعث شادی بیشتر ما می شود

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازی Neverhood برای اندروید

در

دانلود بازی neverhood برای اندروید یا بازی مرد خمیر پلی استیشن 1 برای اندروید

بازی نورهود  را روی گوشی اندروید بازی کنید. بازی neverhood  یا مرد خمیری 18 سال پیش ساخته شده و هنوز یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری است.

برای نصب بازی روی اندروید و دانلود بازی نورهود برای اندروید neverhood برای گوشی اندروید باید ابتدا شبیه ساز بازی های کلیکی روی اندروید را نصب کنید. شبیه ساز از لینک زیر در دسترس است.

https://www.scummvm.org/frs/scummvm/2.0.0/scummvm-2.0.0-android-arm.apk

بعد از دانلود، شبیه ساز scummvn را نصب کنید.

حالا فایل بازی را از طریق لینک زیر دریافت و روی گوشی کپی کنید.

https://firedrop.com/0f0a216bef2cfd7c

فایل دانلود شده را extract کنید. برای این کار ممکن است به نرم افزار 7Zip احتیاج داشته باشید. حالا داخل فایل cdi را توسط poweriso باز و فایل های

.blb را استخراج کنید. این فایل ها را در پوشه مشخص داخل گوشی کپی کنید.

 

بازی neverhood
بازی neverhood . بازی مرد خمیری . دانلود بازی neverhood 2 برای اندروید

دانلود بازی neverhood

دانلود بازی neverhood 2 برای اندروید

از داخل اپلیکیشن scummvm سمت راست گزینه add game را انتخاب کنید و پوشه ای  که حاوی فایل های .blb است را انتخاب کنید. قبل از شروع تنظیمات زیر را نیز انجام دهید. در بخش تنظیمات گزینه Engine تیک اول مربوط به ذخیره و بازیابی است را بزنید. در بخش Graphics گزینه Override و Fullscreen را تیک بزنید تا بازی به صورت تمام صفحه اجرا شود. 

دانلود neverhood برای اندروید

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...