پلیسی که جورج فلوید را به قتل رساند از زندان آزاد شد

در

 درک شووین


به گزارش  رویترز ، افسر پلیس سابق آمریکا ، درک شووین ، متهم به قتل جورج فلوید ، آمریکایی آفریقایی تبار ، با قرار وثیقه یک میلیون دلاری آزاد  شد .

در دادگاه مینه سوتا آمده است که اوراق غیر نقدی یک میلیون دلاری در 7 اکتبر ارسال شد. مشخص است که وكیل درک شووین به عنوان ضامن عمل می كرد. اکنون درک شووین باید قبل از آزادی در 8 مارس 2021 در دادگاه حاضر شود.

 

به یاد بیاورید که جورج فلوید پس از آنکه افسر شووین در هنگام دستگیری از ضربه سخت خفگی استفاده کرد ، درگذشت. پس از آن ، شورش هایی در ایالات متحده آمریکا   آغاز شد که در برخی از شهرها تا امروز ادامه دارد. معاینه تأیید کرد که فلوید در اثر خفگی درگذشت.

نظرات

در ادامه بخوانید...

نوه بازیگر معروف به جرم قتل به 20 سال زندان محکوم شد

در
لامار داونپورت، نوه بازیگر مشهور مورگان فریمن ، توسط دادگاه ایالات متحده به جرم قتل به 20 سال زندان محکوم شد. Idina Heines در تاریخ 16 اوت 2015، توسط نوه این بازیگر مشهور کشته شد.
 
ریا نووستی خبر می دهد که لامار داونپورت نوه مرگان فریمن ، 25 زخم به قربانی وارد کرده و طبق شهادت شاهدان، به این طریق، هنرمند معروف رپ تلاش میکرده که شیطان را از بدن قربانی خارج کند.
 
داونپورت در ابتدا به قتل عمد متهم شد. اما وکلای متهم با ذکر شرایط نامعقولی که لامار داونپورت دارد و در معرض مواد مخدر بودن او خواستار تجدید نظر دادگاه برای اتهامات به عنوان یک قتل غیر عمدی شدند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یک پرستار 28 ساله به اتهام قتل 17 کودک دستگیر شد

در
در بریتانیا یک پرستار 28 ساله را که 17 کودک را به قتل رسانده دستگیر کردند.در صورتی که پلیس مداخله نکرده بود تعدادقربانیان بیشتر می شد، اما 16 نوزاد دیگر توسط پزشکان نجات یافتند.
پلیس بریتانیا دوباره لوسی لتبی، پرستار 29 ساله را دستگیر کرد.بنا به تحقیقات پلیس لوسی لتبی در قتل 17 نوزاد در  بیمارستان چستر (چشایر، شمال غرب انگلستان ) شرکت داشته است.Lucy Letby  پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه چستر در سال 2011، بلافاصله در یک کلینیک شروع به کار کرد.
در سال 2016، پزشکان بیمارستان چستر هنگام بررسی مرگ و میر در بیمارستان، زنگ خطر را زدند، آنها متوجه شدند که در سال های (از سال 2015 تا 2016)، 17 نوزاد در بخش نوزادان فوت شده، در مقایسه با 5 مرگ و میر در سال 2013 و 2014. به نظر پزشکان این واقعیت مشکوک به نظر می رسید و به پلیس اطلاع دادند. تحقیقات شروع شد که دو سال طول کشید.
 
در ماه ژوئیه سال گذشته، ماموران به لوسی لتبی مشکوک شدند.پلیس مشکوک به Letby برای مرگ 8 نوزاد، و همچنین دخالت در مرگ 6 نوزاد دارای مشکلات سلامتی بود. ماموران خانه ی پرستار و والدینش را جستجو کردند.
 
بازجوییهای لوسی دو هفته ادامه داشت. اما آنها نتایجی بدست نیاوردند و Letby در طول مدت تحقیقات اضافی به قید وثیقه آزاد شد.
 
مدیریت بیمارستان تصمیم گرفت لوسی را اخراج کند. با این حال، دختر پافشاری می کرد، بنابراین او از کار با کودکان حذف شد و به یک موقعیت اداری منتقل شد.
یک سال بعد پلیس موارد جدیدی از اقدام به قتل نوزادان را کشف کرد که به نظر آنها Letby درگیر بود. در مجموع 17 مورد مرگ و 16 نفر مربوط به بدتر شدن وضعیت کودکان بود که خوشبختانه نجات داده شدند. در 10 ژوئن، پرستار دوباره بازداشت شد.
در حال حاضر لوسی در بازداشت است و با تحقیقات همکاری - گفت: بازرس پلیس جنایی  با توجه به ماهیت این تحقیق، انجام آن بسیار دشوار است. اما ما می خواهیم اطمینان دهیم که ما هر کاری که ممکن است انجام میدهیم تا در اسرع وقت علت مرگ نوزادان را تعیین کنیم.
 
پلیس تمام بیمارستان ها، بیماران و والدین را در تحقیق درگیر کرد. راههایی که کودکان را کشته اما مدرکی بجا گذاشته نشده، گزارش نشده بود.
 
- ما دائما به والدین نوزادان اطلاع می دهیم و از طریق پروسه تحقیق آنها را پشتیبانی می کنیم. این کار توسط کارکنان آموزش دیده انجام شده است. هیوز اطمینان داد: "این زمان بسیار دشوار برای همه است و به ویژه برای کسانی است که تجربه از دست دادن فرزند خود را دارند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جورج فلوید کیست؟ چرا مرگ جورج فلوید باعث تظاهرات سراسری در آمریکا شد؟

در

جورج فلوید کیست؟

جورج فلوید یک شهروند آمریکایی بود که متاسفانه توسط پلیس شهر مینیاپولیس از ایالت مینه‌سوتا در تاریخ 26 ماه مه یا 6 خرداد کشته شد، افسر پلیس در هنگام بازداشت به مدت 7 دقیقه زانوی خود را روی گردن جورج فلوید قرار داد. فیلمی که یه رهگذر از این صحنه گرفته باعث شد حقایق اشکار شود. فیلم در اینترنت پخش شده و بسیار دلخراش است. تا اینجا به نظر یک خطای انسانی  باعث این اتفاق شده ولی جورج فلوید یک سیاه پوست بود و متاسفانه به دلیل رنگ پوستش با این خشونت با او برخورد شد.

 

جورج فلوید

 

فردای روز حادثه 4 افسر پلیس اخراج شدند و سه روز بعد افسری که جورج فلوید را به قتل رسانده بود بازداشت شد و قرار است به اتهام قتل محاکمه شود. جیکوب فری، شهردار مینیاپولیس، از جامعه سیاه‌پوستان ایالت عذرخواهی کرد و گفت:

 

"سیاه‌پوست بودن در آمریکا نباید به معنای حکم مرگ باشد … وقتی که شما تقاضای کمک می‌شنوید، باید کمک کنید. این افسر در آزمون ابتدایی‌ترین احساس بشری مردود شد."

 

در پی این حادثه در محل کشته شدن آقای فلوید تظاهراتی برگزار شد ولی متاسفانه به خشونت کشیده شد و پاسگاه پلیس به اتش کشیده شد. در ادامه نیروهای گارد ملی ایالات متحده به این شهر اعزام شدند. درگیری‌های خشونت‌آمیز هنوز نیز ادامه دارد.

 

a7625a3a-6c88-4247-a6ba-2c5d4261a832.jpg

1088467e-d622-413c-8723-52cfaf673de2.jpg

 

در این چند روز تظاهرات در بیشتر ایالت های امریکا ادامه داشته است.

 

cfae39e8-abd9-4aab-a7bd-457d62f3fff0.jpg

 

 

0fc521e5-6a0b-4df9-a47a-e35312dfd781.jpg

نظرات

در ادامه بخوانید...