یک معلم زن در ایالت اوهایو به خاطر داشتن رابطه جنسی با دانش آموز 13 ساله دختر به سه سال حبس محکوم شد

در

یک معلم زن در ایالت اوهایو روز چهارشنبه در دادگاه ایالتی به خاطر داشتن رابطه جنسی با یک دختر 13 ساله به سه سال حبس محکوم شد .

بروک رزاندیل پنجمین مددکار مدرسه و مربی تیم والیبال و بسکتبال  دختران در مدرسه ریوردول ایالت اوهایو بود. بر طبق گزارش پلیس بروک رزاندیل طی ماههای ژانویه و فوریه در سال 2017 در چندین مورد با یک دانش آموز رابطه جنسی داشته است، البته هیچکدام از این اتفاقات در محیط  مدرسه رخ نداده است .

این مربی 27 ساله به جرم برقراری رابطه جنسی با دانش آموز دختر 13 ساله به سه سال زندان محکوم شد

بر اساس گزارش افسر پرونده رزاندیل معلم دختران نبوده است بلکه وی مربی بسکتبال و والیبال دختران بوده است و از طریق برنامه های فوق العاده  و کلاسهای فوق برنامه این دختر  را ملاقات می کرده است .

رزاندیل 27 ساله مدت زیادی با یک مرد دیگر رابطه داشته و به تازگی هم نامزد کرده‌اند

در ماه مارس سال 2017  والدین این دختر  متوجه تغییراتی در رفتارش در خانه می شوند ودر صحبت با  او متوجه قضایا می شوند و  لذا به مسئولین مدرسه گزارش می دهند. بلافاصله بعد از گزارش والدین دفتر کلانتر کانتکتن یک پرونده جنایی در این مورد تشکیل میدهد و بروک رزاندیل از سمت خود در مدرسه استعفا می‌دهد وهمچنین مقامات ایالتی مجوز تدریس و مربیگری او در مدرسه را باطل می کنند. (سیارک)

در دادگاهی که در تاریخ 26 ژانویه سال 2018 تشکیل شد ابتدا رزاندیل به عنوان مجرم جنسی درجه سه شناخته شد که شامل برقراری رابطه جنسی با بچه‌ها زیر سن قانونی بود او همچنین در دادگاه به سه سال حبس به خاطر اینکه ادوات جنسی خاصی را در اختیار این دختر 13 ساله قرار داده بود مجرم شناخته شد .

بر طبق حکم دادگاه مجکومینی که به عنوان مجرم جنسی درجه سه شناخته می شموند بعد از پایان دوره محکومیت و آزادی از زندان دیگر هیچوقت حق کار با کودکان را نخواهد داشت .

او همچنین باید مبلغ  225 دلار  را به خانواده دانش‌آموز مذکور پرداخت کند. در دادگاهی که روز چهارشنبه برگذار شد بروک رزاندیل به خاطر اعمالش از دادگاه و خانواده آن دختر  عذرخواهی کرد و ابراز پشیمانی نمود. والدین دختر 13 ساله هم در دادگاه حاضر بودند اما تصمیم گرفتند که بیانیه‌ای را به دادگاه ندهند و اجازه دهند که دادگاه روال عادی خودش را طی کند .

رزاندیل در دادگاه گفت : میخواهم از خانواده این دختر عذرخواهی کنم می دانم که به آنها آسیب رساندم و بابت رفتارم متاسف هستم امیدوارم که آنها مرا ببخشند.

وکیل رزاندیل در دادگاه ترجیح داد که پاسخ سوالات مردم را ندهد اما در مصاحبه با شبکه محلی گفت که موکل من مسئولیت کارهای خودش را پذیرفته است او همچنین گفت که موکلم به شدت پشیمان است

به نظر می رسید قاضی دادگاه جناب رینالد روتسون در این زمینه هیچ گذشتی نخواهد داشت او در دادگاه از بروک پرسید که آیا به طور کامل زشتی کار خود را درک کرده است ؟ بروک ضمن پاسخ مثبت به این سوال گفت او در نامه ای که به دادگاه نوشته است کلیه مسئولیتهای اعمالش را پذیرفته است و حتی در نامه اعلام کرده است که دانش آموز هیچ گناهی نداشته است و او مقصر همه اتفاقات است .

قاضی به بروک گفت : شما از خط قرمزهای اخلاقی عبور کرده‌اید و این تابو شکنی غیرقابل قبول است . شما می دانید که اعتماد بین دانش آموزان و معلمان موضوع بسیار مهمی است و شما با این کارتان این اعتماد را خدشه دار کرده‌اید. و به همین خاطر شما دیگر هرگز اجازه کار کردن با بچه‌ها را تحت هیچ عنوانی ندارید.

در پایان رزاندیل به سه سال حبس در زندانی با درجه امنیتی بالا محکوم شد.ترجمه  itrans.ir

 

نظرات

در ادامه بخوانید...