پودر ظرفشویی فینیش تقلبی

در

پودر ظرفشویی یکی از ملزومات زندگی امروزه است. متاسفانه با گران شدن پودر ظرفشویی کلاهبرداران با عرضه پودر های تقلبی دردسرهای زیادی ایجاد کرده اند.

تشخیص پودر ظرفشویی فینیش تقلبی

پودر ظرفشویی فینیش اصل به گونه ای طراحی شده است که کمترین میزان کف را تولید کند و فرقی ندارند آن را چقدر هم می زنید این پودرها به سختی حل می شوند و در نهایت کفی زیادی تولید نمی کنند. ساده ترین راه برای تشخیص اصل بودن محصول خرید از فروشگاه معتبر است.

پودر ظرفشویی فینیش اصل با بسته بندی با توضیحات فارسی و برچسب اصالت کالا ارائه می شود. بهتر است برای اطمینان پودرها را از فروشگاه های معتبر خرید کنید. در زیر نمونه ای پودر تقلبی که از بازار تهران خرید شده است را نمایش می دهیم.

همانطور که در تصویر مشخص است پودر ظرفشویی فینیش finish اصلی دانه های زرد رنگ دارد و ریزتر است. پودر تقلبی فاقد دانه های زرد، درشت و گلوله شده است.

پودر ظرفشویی فینیش اصلی کف کمی دارد این تصاویر بلافاصله بعد از ترکیب با آب گرفته شده است، کاملا مشخص است که پودر ظرفشویی تقلبی کف زیادی کرده است، برای مقایسه مقداری پودر ظرفشویی نیز در آب حل کردیم که شباهت زیادی به پودر ظرفشویی فینیش تقلبی دارد.

از آنجایی که امکان آزمایش در هنگام خرید وجود ندارد بهتر است به بسته بندی دقت کنید. تمامی پودرهایی که بدون نوشته فارسی روی بسته بندی تهیه کردیم تقلبی بودند.

 

مشکل پودر ظرفشویی تقلبی

ظروف تمیز نمی شوند، اگر بدلیل ارزان بودن قصد خرید پودر ظرفشویی تقلبی دارید، بهتر است خودتان پودر لباسشویی استفاده کنید که خیلی ارزان تر است. پودر لباسشویی برای شستشوی لباس ها طراحی شده است و میزان بالای چربی ظروف را پاک نمی کند. مخصوصا که این پودر ها دارای آنزیم هایی هستند که در دمای بالای ظرفشویی عملا بی اثر می شوند.

 

آیا پودر ظرفشویی تقلبی به ماشین ظرفشویی آسیب می زنند؟

خیر، احتمالا بیشتر مواد تشکیل دهنده پودر ظرفشویی تقلبی، پودر لباسشویی ارزان قیمت است. این پودر ها در تماس با سطوح استیل و پلاستیک واکنشی ندارند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...