چگونه دیوید بویی صاحب چشمان دو رنگ شد

در

دیوید بویی

 

شهرت هنرمند بزرگ تاریخ موسیقی راک، دیوید بویی David Bowie در اروپا و آمریکا خیلی زیاد نبود. کسی ممکن است فیلم "دخمه پرپیچ و خم" را بخاطر برخی از آهنگ های  بویی  به یاد داشته باشد، اما بیشتر از یک موسیقیدان معروف و بازیگر، بیشتر به علت چشم های دو رنگ یا همان ناهمرنگی عنبیه ، او  را می شناسند. در مورد این که کجا دیوید بویی دارای این ویژگی متمایز و عجیب شده است در این مقاله بخوانید.
 

ديويد بويي

 

دیوید بویی نام مستعار او است، نام واقعی این هنرمند موسیقیدان دیوید رابرت جونز است، و او در سال 1947 با چشمهای کاملا آبی به دنیا آمد. عکس 14 سالگی دیوید، نیز حفظ شده است که نشان می دهد که هر دو چشم او کاملا عادی و یکرنگ هستند. و تنها در سال 1942، زمانی که دیوید بویی 15 ساله شد، همه چیز تغییر کرد.
 
دیوید رابرت جونز 14 ساله
 
این همه به خاطر یک دختر اتفاق افتاده است. جورج آندروود بهترین دوست دیوید می گوید: "این به خاطر یک دختر بود که هر دو نفر ما او را دوست داشتیم. بعد از روز تولد من دیوید به من تلفن زد و گفت که نمیخواهد با من ملاقات کند، زیرا او با من میماند.
 
در ابتدای کار خود، بویی از یک تصویر بیگانه برای شوک عمومی استفاده کرد.
 
جورج می گوید: دیوید هر روز در اتوبوس مدرسه به جورج می گفت که او دیروز با آن دختر بیرون رفته است! 
بهترین دوستش، جرج آندروود بر اثر عصبانیت و در جریان زد و خورد بر سر این دختر یک مشت حواله صورت دیوید کرد.
 
دیوید بویی (1947 - 2016)
 

 

طی دوران حرفه ای او، بویی 27 آلبوم، 128 تک آهنگ، 4 موسیقی متن و 72 ویدیو را به نمایش گذاشت.
در نتیجه این حادثه، ماهیچه‌های عنبیه چشم چپ او فلج شد و او را به ناهمرنگی عنبیه مبتلا شد، به طوری که یک چشم دیوید هنوز هم آبی بود، اما به دلیل بزرگ شدن سیاهی آن، به نظر قهوه ای می رسید.
 
عکس های متفاوت از bowie  با  چشم تا به تا
 
جورج می گوید : دیوید بعدا گفت که من به نفع او کار کرده ام. در نهایت، این چشم های متفاوت مشخصه او شد.چشم چپ بویی، بسیار حساس به نور بود و در نهایت می توانست فقط تصاویر مبهم اشیا را ببیند، دیوید تصمیم گرفت که از این اختلاف در رنگ چشم ها استفاده کامل را  ببرد. در دنیایی که دیدید نگرانی داشت آیا همه چیز به خوبی پیش می رود، تصاویر دیدید بویی، با چشم های عجیبش، چالشی واقعی برای طرفداران او بود و توجه همه را بسوی خود جلب کرد.
 

 

با وجود این حادثه، دیوید و جورج دوستی خود را ادامه دادند.. در آن زمان، آنها تقریبا شش سال با هم دوست بودند. جورج می گوید :ما در سن 9 سالگی با هم ملاقات کردیم، سپس با هم در یک مدرسه فنی تحصیل کردیم. ما عمدتا در مورد موسیقی صحبت میکردیم. وقتی تقریبا بالغ شدیم، در اطراف محله می چرخیدیم، با دخترها صحبت می کردند و تلاش می کردیم تا مردم را تحت تأثیر قرار دهیم.
 
بعدها، دیوید و جورج چند بار در گروه های موسیقی شرکت کردند. اما جورج پس از مدتی موسیقی را ترک کرد. اغلب مردم می پرسند آیا می دانستم که او چنین ستاره ای می شود؟ خیر، البته من نمی دانستم، هیچ کس نمی دانست.
 
bowie.jpg
 
Stardust یک فیلم بیوگرافی بریتانیایی-کانادایی در سال 2020 درباره ديويد بويي خواننده و ترانه سرا است . کارگردانی آن بر عهده گابریل رنج است و تهیه کننده آن پل ون کارتر ، نیک تاوسیگ و مت کد از فیلمنامه ای است که توسط رنج با کریستوفر بل نوشته شده است. جانی فلین در نقش دیوید بویی ( در کنار جنا مالون و مارک مارون در نقش های فرعی )بازی می کند. در 25 نوامبر 2020 توسط IFC Films منتشر شد .
 
در 10 ژانویه 2016 ،دیوید بویی موسیقیدان انگلیسی در خانه خود در خیابان لافایت در شهر نیویورک درگذشت و 18 ماه از سرطان کبد رنج می برد . او دو روز پس از انتشار بیست و پنجمین و آخرین آلبوم استودیویی خود با نام Blackstar که همزمان با 69 سالگی وی بود ، درگذشت.بووی بیماری خود را خصوصی نگه داشته بود و دوستان و طرفداران نیز از مرگ او شگفت زده شدند.
 
bb.jpg
لکسی جونز 20 ساله ، معروف به الکساندریا بویی ، که دختر دیوید بویی و سوپرمدل ایمان(اهل سومالیا) است
 
Untitled.jpg
 

در فوریه 2021 ، لکسی جونز تصویری از پدر مرحوم خود را به اشتراک می گذارد که در یک رستوران با یک بادکنک در مهمانی به دوربین نگاه می کند.

 

نظرات

۱۴۰۰/۵/۱۰ من حتی نمی توانم تصور کنم که چند هزار بار و چند هزار نفر به سمت من آمدند و گفتند: "هی ، بیا برقصیم" (بیایید برقصیم ، "بیا برقصیم ،" یکی از مشهورترین تک آهنگ های بووی است ). پروردگارا ، من از رقصیدن متنفرم. خیلی احمقانست.

۱۴۰۰/۵/۱۰در نیویورک ، مردم اغلب فریاد می زنند: هی بویی ! اشکالی ندارد ، برای من خوب است. زیرا در لندن همه فریاد می زنند "دیو" و من می خواهم سر آنها را به خاطر این کار بکنم. اسم من دیوید است و از اینکه به من " دیو "بگویند متنفرم. من فکر می کنم ، اتفاقا ، همه از این موضوع به خوبی آگاه هستند.

۱۴۰۰/۵/۱۰ دیوید بویی : من هرگز نمی خواستم تا آخر آمریکایی بشوم. بنابراین ، هر چیزی که می خریدم و می پوشم ساخت اروپا است. من عاشق نیویورک هستم و نمی توانم تصور کنم که در جای دیگری زندگی کنم. باید تعجب آور باشد که من نیویورکی شدم ، زیرا هرگز حتی به آن فکر نکرده بودم.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من با چارلی چاپلین آشنایی نداشتم . اما وقتی من در سوئیس زندگی می کردم ، او همسایه من بود - یا بهتر بگویم ، بدن او . او در حیاط کلیسای انگلستان ، خیابان پایین خانه من دفن شد. و سپس برخی از عوضی ها تابوت او را دزدیدند (در سال 1978 ، تابوت با جسد چاپلین نبش قبر و ربوده شد. ) و شروع به درخواست پول از خانواده چارلی چاپلین کردند. این وحشتناک بود ، مخصوصاً که خانواده چارلی چاپلین را می شناختم - آنها افراد خوبی بودند.

۱۴۰۰/۵/۱۰ دیوید بویی : نه ، من برای الویس سال های طلایی را ننوشتم. اما الویس دموی من را شنید زیرا ما هر دو در RCA (یک شرکت ضبط متعلق به Sony Music Entertainment ) بودیم و تام پارکر (مدیر الویس - ) فکر کرد من باید چند آهنگ برای پریسلی بنویسم. صحبت می شد که من باید با الویس آشنا شوم و ما باید با هم کار کنیم ، اما هیچ وقت انجام نشد. اما خوشحال می شوم با او کار کنم. به هر حال ، یکبار او یک یادداشت برای من ارسال کرد: "من برای شما یک تور خوب و بهترینها را آرزو می کنم." من هنوز آن را حفظ می کنم - به هر حال ، الویس به همین راحتی یادداشت برای کسی نمی فرستد.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : اغلب به من پیشنهاد می شود در فیلم های بد بازی کنم. و اساساً ، اینها برخی از عجیب و غریب دیوانه وار ، عوام فریبی یا مریخی هستند.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من شوخ طبعی ندارم - این بزرگترین تصور غلط در مورد شخص من است. من حدس می زنم زمانی واقعاً جدی به نظر می رسیدم. اما این فقط به این دلیل است که من آن زمان بسیار خجالتی بودم. در واقع ، به همین دلیل است که زمانی من به مواد مخدر اعتیاد داشتم. وقتی کوکائین مصرف می کنید ، برای سه نفر چت و لبخند می زنید.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : فکر می کنم این من و دنیس هاپر بودیم - کسانی که داروهای ایگی پوپا را مستقیماً به بیمارستان منتقل می کردند. من فکر می کنم او در سال 1975 به بخش روانپزشکی منتقل شد ، و وقتی به آنجا رسیدیم ، همه گندها به معنای واقعی کلمه از جیب ما خارج شد. به طور کلی ، بردن داروها به بیمارستان ها ممنوع است ، اما ما دیوانه بودیم ، و بنابراین ما توانستیم هرچه را که داشتیم قاچاق کنیم. من حتی به یاد نمی آورم که ما چیزی شبیه ترس را تجربه کرده باشیم. به هر حال ، یکی از دوستان ما در بیمارستان بود و ما باید حداقل چیزی برای او می آوردیم ، زیرا او مدت زیادی چیزی نداشت.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من تا سال 1974 بدون مواد مخدر کنار می آمدم . نه چندان کم ، درست است؟ و جالب ترین چیز این است که همه آن کارهایی که تا به حال انجام داده ام یا سعی کرده ام انجام دهم ، مدت ها قبل از اینکه به کوکائین معتاد شوم ، به من علاقه داشتند. بنابراین شاید مواد مخدر به هیچ وجه زندگی من را تغییر نداده است. اگرچه آنها به من کمک کردند در گوشه های تاریک ذهنم نفوذ کنم. اکنون من متعادل تر شده ام ، این مسلم است. اما برای رسیدن به این هدف ، یک میلیون قرص خوردم.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : در جوانی من وحشتناک بودم. من اولین عشقم را به خوبی به خاطر دارم: ما با هم به مدرسه می رفتیم و این اولین دختری بود که در سینه قلب داشت.رابطه جنسی در 14 سالگی برای من بسیار مهم شد . برایم مهم نبود که چگونه و با چه کسی این اتفاق افتاده است. برای من ، فقط تجربه جنسی مهم بود.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : همیشه باید مراقب کسانی باشید که بدون هیچ استعدادی به طور تصادفی مورد توجه قرار گرفتند. چنین افرادی توانایی وحشتناکی در برقراری ارتباط با ستارگان ، بغل کردن آنها و بوسیدن آنها دارند. اما این افراد فقط قادر به بازتاب نور هستند و قادر به تابش آن نیستند.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من فکر می کنم که می توانم از افراد با استعدادی که توانایی آنها را دارند بهترین استفاده را ببرم.** زندگی در هماهنگی با هرج و مرج سخت است.*** تا زمانی که در مسابقات شرکت نکنید ، نه می توانید برنده شوید و نه ببازید.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : لیست طولانی توصیه هایی که من دوست دارم به همه نوازندگان مشتاق بدهم معمولاً به این شکل خاتمه می یابد: "در صورت خارش ، سعی کنید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید." مرا شگفت زده می کند که مردم همه حرف های من را جدی می گیرند. حتی من آن را جدی نمی گیرم. من در مورد رنج می نویسم - درد من و دیگران. بقیه چیزها برای من چندان جالب نیست.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من یکی از اولین کسانی بودم که در مورد چرنوبیل اطلاعاتی کسب کردم - البته خارج از روسیه. آن زمان ما در سوئیس آلبومی ضبط می کردیم. عصر دلپذیری از ماه آوریل بود و همه روی چمن جلویی دراز کشیده بودند. قبل از ما کوه های آلپ و دریاچه بود ، و سپس صدابردار ما ، که در استودیو ماند و به رادیو گوش می داد ، فریاد زد: "نوعی فاجعه در روسیه در جریان است!" معلوم شد که او برخی از ایستگاه های رادیویی سوئیس را گرفته ، و آنها نیز به نوبه خود نوعی موج نروژی را گرفتند. نروژی ها گفتند که ابرهای عظیمی از سمت روسیه در حال حرکت هستند و این فقط ابرهای بارانی نیستند. در واقع ، این اولین خبر در مورد چرنوبیل بود. من با روزنامه نگاری که در لندن می شناختم تماس گرفتم ، اما او چنین چیزی نشنیده بود - چرنوبیل تنها چند ساعت بعد به اخبار اصلی رسید. به یاد دارم که این یک احساس بسیار عجیب بود: درک اینکه شما یکی از معدود افرادی هستید که این را می دانید.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : تعداد بسیار کمی می توانند بگویند: من انسانیت را دوست دارم. من یکی از آنها نیستم.* من به شیاطین اعتقاد ندارم من به نیروهای شوم دنیوی اعتقاد ندارم. من اعتقاد ندارم که چیزی خارج از شخص وجود دارد که قادر به ایجاد شر است.** من همیشه سعی کرده ام به ابدیت یادآوری کنم که حتی ممکن است روزی به پایان برسد.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من کاملاً آتئیست نیستم و این نگرانم می کند.* این برای آقای پاپ حیف است - به هر حال ، او مطلقا از هیچکس نمی تواند درس بگیرد.** از افرادی متنفرم که نمی دانند با وقت آزاد خود چه کنند.*** من خودم را فردی کاملاً خوشحال می دانم . بر خلاف بسیاری دیگر ، من از هر چیزی که برای من مجاز بود استفاده کردم.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : احتمالاً فکر می کنید ازدواج با یک سوپر مدل و یک بت راک بهترین چیزی است که می تواند در این زندگی اتفاق بیفتد؟ در اصل ، چنین است.* وسواس املاک ندارم .* من عاشق بوکس هستم . بوکس یک ورزش واقعی است. و پمپاژ آهن در سالن بدنسازی خسته کننده است.* هنوز نمی دانم سال آینده چه خواهم کرد. اما هرچه باشد ، حوصله ندارم.*

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من پیامبر یا شخص عصر سنگ نیستم . من یک فانی ساده با ظاهر یک ابرمرد هستم. و من هنوز زنده ام** دوست دارم به چیزی اعتقاد داشته باشم .**

۱۴۰۰/۵/۱۰چگونه می توانید دیوید بووی را دوست نداشته باشید :)؟ او یک موسیقیدان فوق العاده و جذاب است. من اول از همه به خاطر تنوع آن را دوست دارم. اگر Ziggy Stardust ، Station با Station ، Heroes ، Let's Dance ، Blach Tie / White Noise ، Tin Machine ، Outside ، The Next Day را مقایسه کنید - همه اینها موسیقی کاملاً متفاوتی هستند. او همیشه توانایی شگفت انگیزی در حدس زدن مد و انجام آنچه فردا محبوب خواهد بود ، داشته است. من فکر نمی کنم شما بتوانید چنین نوازنده دیگری را پیدا کنید که خیلی چیزهای مختلف را نواخته باشد. و من در مورد کیفیت موسیقی صحبت نمی کنم ، که معمولاً قابل ستایش نیست. به نظر من سه گانه Bowie / Eno یکی از بهترین موسیقی های قرن بیستم است.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : من یک ستاره فوری هستم. فقط باید آب اضافه کنید و کمی مخلوط کنید.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : بعید است کسی مرا در هزار سال دیگر به یاد آورد.

۱۴۰۰/۵/۱۰دیوید بویی : یکبار از جان لنون پرسیدم که در مورد کاری که من انجام می دهم چه نظری دارد. خوب ، او گفت ،این فقط راک اند رول است و مقداری رژ در بالا دارد.

در ادامه بخوانید...

به مناسبت تولد آل پاچینو

در


25 آوریل، 79 ام سال تولد، هنرمند، بازیگر مشهور آمریکایی، کارگردان، تولید کننده آل پاچینو است. در دهه 1970 آل پاچینو یکی از بازیگران برجسته و محبوب آمریکایی در سینمای جهان بود. بعد از نقش مایکل کورلئونه در فیلم «پدرخوانده». در دهه 1980، او تقریبا 10 سال از صفحه نمایش ناپدید شد و در دهه 1990، او با فیلم «بوی خوش زن» به سینما بازگشت. چه چیزی باعث توقف طولانی و خلاقانه ی او شد، چرا او نام مستعار شیطان و شاگرد اصلی هالیوود را کسب کرد؟

احتمالا نقش «مرد بد» در جوانی او، مدتها قبل از اینکه به کار حرفه ای برسد، نهادینه شده بود. آلفردو جیمز پاچینو در یک خانواده فقیر در محله‌ی افسانه‌ای خلافکاران نیویورک، هارلم متولد و بزرگ شد. وقتی 2 ساله بود، والدینش طلاق گرفتند. او در دوران کودکی خود گفت: "زندگی در خیابان با جرم و جنایت همراه بود، و ما، کودکان، مجاز به رفتن در خیابان نبودیم. بنابراین، ما روی سقف ها ساکن بودیم و دائما در حال ریسک کردن برای فرار از ارتفاع شش طبقه. در نتیجه چنین "تحصیلاتی"، در سن 9 سالگی، سیگار کشیدن را شروع کردم. و در 13 - نه تنها تنباکو بلکه الکل را دوست داشتم و معمولا توسط یک پلیس گشت به ما داده می شد، در شرایطی که ما تحت نظارت او می نوشیدیم. او معتقد بود که به این ترتیب او وضعیت را کنترل می کند ... در دوران کودکی من برای داشتن دوچرخه دعا کردم و از خدا خواستم. بعد از آن متوجه شدم که خدا به طور متفاوتی کار می کند ... دوچرخه را دزدیدم و برای بخشش دعا کردم.

بازیگر مشهور آمریکایی، کارگردان و تولید کننده آل پاچینو | عکس
 
رویای بازیگری او پس از چند بار رفتن به سینما شکل گرفت او در 14 سالگی"مرغ دریایی" از چخوف را دید. هنگامی که او به مادرش در مورد میل خود برای تبدیل شدن به یک بازیگر گفت، او خشمگین شدو گفت که این یک شغل برای ثروتمندان است و او باید حرفه ای جدی تر را انتخاب کند و به خانواده اش کمک کند. به علت این درگیری، او از سن 16 سالگی درس را رها کرد و از خانه فرار کرد،هنگامی که او 22 سال داشت، مادرش فوت کرد. در آن زمان آنها برای چندین سال ارتباط نداشتند. او می گوید : " بزرگترین تراژدی در زندگی من این است که هرگز به اندازه کافی او را ندیدم ." 
افسانه سینمای آمریکا آل پاچینو | عکس
بیوگرافی بازیگری او با نقشهای اپیزودیک در تئاتر شروع شد و بعد از آن توسط لی استراسببرگ، او شروع به فعالیت در فیلم کرد. در دهه 1970 آل پاچینو پس از بازی در فیلم گانگستری فرانسیس فورد کوپولا "پدرخوانده" بازیگر مشهور جهان شد. در ابتدا، تولیدکنندگان به موفقیت او اعتقادی نداشتند. در آن زمان، او یک بازیگر جوان و هنوز ناشناخته بود، که در کارنامه هنری او فقط سه فیلم وجود داشت.
جک نیکلسون و وارن بیتی برای این نقش در نظر گرفته شده بودند، اما بعد از اینکه کارگردان آل پاچینو را در این مجموعه دید، همه شک و تردید ها از بین رفت. کوپولا گفت: " من مایکل کورلئونه را فقط در چهره پاچینو دیدم، و نه هیچ کس دیگری .
"چند ماه طول کشید تا پاچینو از نقش مایکل کورلئونه بیرون بیاید و به زندگی عادی خود ادامه داد . " 
پس از موفقیت در دهه 1970. در دهه 1980 ، آل پاچینو ناگهان از صفحه نمایش ها ناپدید شد. در دهه 1980 او تنها در 5 فیلم بازی کرد، یکی از آنها چهار بار برای "تمشک طلایی" نامزد شد .در این زمان او یک بحران شخصیت جدی را تجربه میکرد و شروع به سوء استفاده از الکل کرد. برای خلاص شدن از شر این اعتیاد، او حتی مجبور به رفتن به یک کلینیک تخصصی ترک الکل شد. 
او این واقعیت را پنهان نمی کرد که عادت های بدی دارد. بازیگر اعتراف کرد: " زمانی بود که من صادقانه اعتقاد داشتم  الکل به حل بسیاری از مشکلات کمک می کند.در دهه 1990، او الکل و سیگار را ترک کرد، و به زودی با موفقیت به صفحه نمایش بازگشت. در سال 1992، آل پاچینو برنده اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم The Scent of Woman شد. قبل از آن، او 7 بار نامزد اسکار شده بود و این جایزه ی به رسمیت شناختن طولانی مدت موفقیت های او بود.

آل پاچینو هرگز ازدواج نکرد. آل پاچینو خارج از ازدواج، سه فرزند داشت و گفت: تولد کودکان بهترین چیزهایی است که در زندگی من اتفاق افتاده است . تمام عمر او به عنوان شاگرد اصلی هالیوود شناخته شد - غیر انسانی، تهاجمی و سریع و همراه با موفقیت با زنان. آل پاچینو برای شخصیت غیر قابل تحمل و بعدها برای "بازی غیر انسانیو با استعداد خود سزاوار نام مستعار شیطان بود.در فیلم "وکیل مدافع شیطان"، هیچکس نمیتواند بازیگری به جز آل پاچینو را تصور کند.
آل پاچینو اغلب مجبور به گوش دادن به انتقادات در مورد خودش است - او خودش این واقعیت را پنهان نمی کند که در برخی از فیلم ها فقط برای پول بازی کرده است و بعضی از آنها در زمان اکران شکست خورده اند و هزاران منتقد عصبانی را جمع کرده اند.

امروز، آل پاچینو به انتقادات واکنش آرام تری نشان می دهد و تلاش نمی کند کسی را متقاعد کند.  هنگامی که شما قوی هستید، به جنگ نمی روید. او می گوید، فرد تنها زمانی قادر به خودکفایی است که در مورد خودش مطمئن باشد و بداند که چه توانایی هایی دارد و حرف دیگران را باور نکند . 

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 ستاره مشهور که برای کودکان کتاب نوشتند

در
جیم کری، مدونا، پل مک کارتی.
نوشتن یک کتاب که بتواند خوانندگان را جذب کند کار ساده ای نیست.  و مشخص است که کتاب های کودکان چندین بار دشوارتر است و بدون شک، کار برای کودکان باید خیلی بهتر و با ظرافت تر از کار برای بزرگسالان باشد. افراد مشهور نمی ترسند که در چشم طرفدارانشان مضحک به نظر بیایند. آنها با علاقه قلم به دست می گیرند و کارهای بسیار خوبی را برای نسل جوان می نویسند.
 

مدونا

مدونا با یکی از کتابهایش برای کودکان

زمانی که مدونا در لندن با همسرش گای ریتچی زندگی می کرد، اولین کتاب را برای کودکان، The Rosies English منتشر کرد.

گل های رز انگلیسی داستان چهار دختر به نام های شارلوت، امی، گریس و نیکول است - که در مدرسهای در لندن درس می خوانند. آنهادر یک محله زندگی می کنند و در فعالیت های مشابه هم شرکت می کنند، از جمله در پیک نیک تابستانی و اسکی روی یخ در زمستان.این چهار دوست به یک دختر به نام بینه که در این نزدیکی آنها زندگی می کند، حسودی می کنند زیرا معتقدند زندگی او کامل است. دختران از زیبایی و محبوبیت او در مدرسه بیزارند و .....

گل های رز انگلیسی میلیون ها نسخه را فروخت و به 37 زبان ترجمه شد. این کار از چنین موفقیتی برخوردار بود که خواننده تصمیم گرفت کار خود را در این زمینه ادامه دهد و پنج اثر دیگر را نوشت. 

سومین کتاب مدونای خواننده «یعقوب و هفت دزد» بود. آخرین کتاب سلبریتی معروف در سال 2006 منتشر شد و ادامه "گلهای انگلیسی" بود. پس از ازدواج با گای ریچی و بازگشت به ایالات متحده، مدونا هرگز دوباره قلم به دست نگرفت.
 

توری اسپلینگ Tori Spelling

Tori Spelling و کتاب او Tallulah
 
سبک ستاره سری "Beverly Hills، 90210" از نوشتن autobiographies به ادبیات کودکان پیش دبستانی و مدارس ابتدایی تغییر کرده است. او کتاب «معرفی Tallulah» را نوشت که در آن شخصیت اصلی مجاز به انجام بسیاری از کارها نیست: پوشیدن شلوار جین و صحبت با صدای بلند، کثیف و بی حوصله بودن و ..... خود بازیگر اعتراف می کند: قهرمان کوچک کتاب خودش است. Tori Spelling یک سری کتاب درباره Tallulah نوشته، که هر کدام به کودکان کمک می کند تا فردیت و استقلال خود را حفظ کنند.
 

ماکسیم فدیف

کتاب ماکسیم فدیف "ساوا".  قلب یک جنگجو. 
اولین نسخه این کتاب "ساوا" بود، بر اساس آن انیمیشنی در سال 2015 ساخته شد.
 

شکیرا

خواننده کلمبیایی تنها کتاب کودک خود، ماجراجویی روز جهانی مدرسه را به موضوعاتی از خیریه اختصاص داده که به خود او مربوط می شود. شخصیت اصلی این کتاب، دورا، به کودکان فقیر کمک می کند. در ابتدا، داستان دورا به عنوان یک طرح برای کارتون نوشته شده بود
 

جیم کری

جیم کری با کتاب خود چگونه رولاند تبدیل می شود.
بازیگر مشهور یک داستان واقعی فلسفی نوشته است و آن را به نوه خود جکسون اختصاص داده. داستان به ظاهر ساده و بی نظیر در مورد یک موج است که ازآمدن به ساحل می ترسد.کتاب پرسش های بسیار جدی را مطرح می کند و نه تنها کودکان را، بلکه همچنین بزرگسالان را نیز در نظر می گیرد. بازیگر معروف جیم کری  اعتراف می کند: تمام سوالات مطرح شده در کتاب "چگونه رولاند می غلتد" در کودکی او را نگران می کرده است. کمدین برای داستان خود، جایزه کتاب Jelta Burgess 2013 را دریافت کرد.
این کتاب مصور درباره یک موج کوچک دریا به نام رولاند است، رولاند می‌ترسد زمانی که به ساحل برسد نابود شود.
 

الیز لیپا

Ilze Liepa با کتاب "داستان های تئاتری".
 
"داستان های تئاتری"، که توسط رقصنده و بالرین مشهور نوشته شده است، هدف آن آموزش کودکان برای هنر و به طور کلی تئاتر است. این کتاب شامل 9 داستان است . تمام این اشیا در کتاب الیزه لیپا متحرک هستند و دیدگاه خود را در باره تئاتر دارند.
 

ووپی گلدبرگ

 
ووپی گلدبرگ با کتابی کودکانش.
 
بازیگر آمریکایی مجموعه ای کامل از کتاب های کودکان را نوشته است که شخصیت اصلی آن همان الکساندرا پتراکووا جانسون است. در سال 2010، یک کتاب عجیب و غریب برای کودکان منتشر شد که با طنز Whoopi Goldberg ذاتی نوشته شده بود.
 

جان تراولتا

جان تراولتا
کتاب جان تراولتا "لمس ستاره ها" شامل همه آن داستان های پری و داستان هایی است که بازیگر برای فرزندانش گفته است.
 

پل مک کارتنی

کتاب پل مک کارتنی، خواننده و موسیقیدان نامدار انگلیسی برای آموزش کودکان در سراسر جهان برای مراقبت از طبیعت، برای دوست داشتن حیوانات و جهان اطراف آنها نوشته شده است. داستان تلاش می کند شما از کسانی که ضعیف تر هستند محافظت کنید.
 

جولیان مور

در اولین کتاب خود، هنرمند معروف جولیان مور، بچه ها را دوست دارد خود را دوست دارد، به رغم ظاهری که ممکن است در کانون زیبایی قرار نداشته باشد. قهرمان کتاب مجبور به دفاع از حق خود است که از دیگر کودکان متفاوت باشد. کتاب دوم بازیگر "مادر من یک خارجی است، اما نه برای من"

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 حقیقت در باره برد پیت که نمی دانستید

در
تقریبا بیشتر افراد در این سیاره می دانند که برد پیت یکی از جذاب ترین مردان کیست طرفدارانش و طرفداران فیلم های او مطمئنا فکر می کنند که همه چیز را درباره این بازیگر می دانند، اما واقعا اینطور است؟ ما چندین واقعیت را در مورد این هنرمند و بازیگر آماده کرده ایم که مطمئنا نمی دانید.
 

نام اصلی او برد نیست

ویلیام بردلی پیت.  \ عکس
برد پیت در 18 دسامبر سال 1963 متولد شد و ویلیام بردلی پیت، نام کامل او در کارت پزشکی در هنگام تولد است. تا به امروز، جهان به این فکر کرده است که چرا تصمیم گرفت از نام برد و نه ویلیام استفاده کند. شاید علت انتخاب این نام کوتاهی و در عین حال سادگی آن است.

اولین کار او مربوط به سینما نبود

دشوار است که به آن اعتقاد داشته باشیم، اما این نیز در زندگی این بازیگر بود.
تا زمانی که مرد جوان متوجه علاقه به بازیگری شد و پیشنهاد بازی در یک فیلم را گرفت، او به عنوان یک راننده لیموزین، حامل لوازم خانگی مشغول به کار بود و همچنین در رستوران "El Pollo Loco" در یک لباس مرغ غول پیکر و خنده دار تبلیغ می کرد. در حال حاضر پیت با لبخند این موضوع را به یاد می آورد و طرفدارانش به سختی می توانند او را در حال رقصیدن روی پای مرغ در مرکز شهر تصور کنند.
 

او علاقه خاصی به ساعت دارد

او یکی از مبلغین مارک بریتلینگ است.  \ عکس
بازیگر برد پیت دارای یک کلکسیون بزرگ از ساعت است و اغلب در تبلیغات مارک های معروف و مختلف دیده می شود. او یکی از مبلغین بریتلینگ است و  به طور فعال نه تنها در بازیگری، بلکه در زندگی واقعی از آن حمایت کرده است . برد در تبلیغات بسیاری از این مارک همراه با سلبریتی های دیگر شرکت می کند، سال ها ست که به طور منظم از این نام تجاری در رویدادهای خود استفاده می کند. توجه داشته باشید که این شرکت سوئیسی در حال حاضر یکی از محبوب ترین هاست و تعجب آور نیست که اگر این نتیجه، حاصل اقدامات بازیگر نباشد؟
 

شخصیتی از آینده، تصادف یا نشانه سرنوشت

شات از فیلم تروا.  \ عکس
حدود یک سال قبل از اینکه برد در فیلم "تروا" بازی کند، تاندون او زخمی شد، همانطور که می دانیم، تاندون آشیل نقطه ضعف این قهرمان یونان بود. تصادف یا نشانه سرنوشت؟ بهر حال، بازیگر قبل از شروع فیلمبرداری بهبود یافت و ما توانستیم شاهد بازی فوق العاده او در این فیلم باشیم.
 

برد پیت همراه با همسرش، یکی از ثروتمندترین زوجین بود

یکی از ثروتمندترین و زیباترین زوجها
علیرغم این واقعیت که در سال 2016 او و همسرش آنجلینا جولی در زندگی مشترک شکست خوردند، این زن و شوهر به عنوان یکی از محبوب ترین و ثروتمندترین زوج های جهان شناخته شده اند. براساس برآوردهای جهانی، آنها رتبه پنجم را در رتبه بندی مجله فوربز کسب کرده اند که در مجموع درآمدی بیش از 34 میلیون دلار را به دست آورده اند.
 

ورود برد پیت به چین ممنوع شد

فیلمبرداری از فیلم هفت سال در تبت.
برد پیت، از ورود به چین برای بیست سال کامل ممنوع شد. و همه به این خاطر که او در فیلم "هفت سال در تبت" دخیل بود، که، طبق حکومت کشور چین، خیلی بی رحم و خشن بود، به همین دلیل نه تنها تصویر، بلکه کل بازیگران، کارگردان و بقیه فهرست افرادی این فیلم حق ورود به چین را ندارند. خوشبختانه این ممنوعیت در حال حاضر به پایان رسیده است.
 

برد پیت پدر و مادر را مجبور به تماشای فیلم خود کرد

فیلم باشگاه مشت زنی  \ عکس
واقعیت خنده دار، اما برد پیت والدین خود را مجبور به تماشای یکی از فیلم های خود کرد. البته ما در مورد فیلم خشونت آمیز باشگاه مشت زنی صحبت می کنیم که توسط دیوید فینچر در سال 1999 بر اساس کتاب نویسنده آمریکایی و نویسنده چاک پالا نیکوک تهیه شده است. به عنوان یک استدلال (و یا بهانه ای)، پیت گفت که در این فیلم صحنه های غیر قابل درک، اغراق آمیز، اغلب کثیف و حتی فریبنده نه تنها با مشارکت او، بلکه همچنین با بازیگران دیگر از جمله خود او وجود دارد.

برد پیت به فیلم های غیر معمول علاقه دارد

تعداد کمی از مردم می دانند، اما فیلم های مورد علاقه ی این بازیگر، فیلم هایی هستند که در سال 1977 منتشر شد و فیلم فانتزی "Planet of the Apes" که در سال 1968 در سینما دیده می شد، به نمایش درآمد. 
 

برد پیت نشان داده همانند کودکان "Jackass" را دوست دارد

واقعیت خنده دار، اما ستاره هالیوود برنامه کودکان را در قالب نمایش واقعی، که اغلب در MTV پخش شده است، دوست دارد. کودکان و نوجوانان، و همچنین برخی از بزرگسالان، به معنای واقعی کلمه این نمایش را تحسین می کنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

افرادی که ناهمرنگی عنبیه دارند

در

آیا می دانید ناهمرنگی عنبیه که برای خیلی ها جالب است در انسان و حیوان دیده می شود.این تفاوت رنگی حاصل از فقدان یا مقادیر اضافی ملانین یا رنگدانه می باشد.تفاوتی که باعث می شود سرها به سمتشان چرخیده و نگاهها را متوجه خود کنند.

هنری کویل بازیگر انگلیسی با چشم های 2 رنگ

جین سیمور بازیگر انگلیسی با ناهمرنگی عنبیه

در نقش دکتر کوئین در سریال پزشک محله دارای یک چشم سبز و یک چشم قهوه ای می باشد.

آلیس ایو بازیگری انگلیسی با رنگ چشمهای متفاوت 

کیت باسورث دارای یک چشم آبی و یکی فندقی تیره می باشد

میلا کونیس بازیگر با ناهمرنگی عنبیه

الیزابت برکلی بازیگر سینما و تئاتر دارای یک چشم سبز و دیگری نیمه سبز، نیمه قهوه ای 

این پست را چگونه می‌بینید؟ کسانی را می شناسید که دارای عنبیه متفاوت باشند؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر به اشتراکبگذارید.(سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

جدید ترین و زیبا ترین عکس های نیکی کریمی بخش دوم

در

(سیارک) : نیکی کریمی بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی  در ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران متولد شده و  با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بشمار می آید.وی همچنین تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور انتخاب شده است.

 

 

موتور سواری نیکی کریمی

نیکی کریمی و فرش قرمز فیلم آذر

ساده و شیک نیکی کریمی + تصاویر زیبا

جدیدترین و زیباترین عکس های نیکی کریمی

غافلگیر شدن نیکی کریمی در مراسم اکران خصوصی فیلم شیفت شب

  این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

جری لوئیس درگذشت

در

جری سباستین لوئیس بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان سرشناس آمریکایی بود. او بیشتر بخاطر بازی در فیلم‌های کمدی در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی و ژست‌های بامزه‌اش و بنیاد خیریه‌اش مشهور بود.

تلاش‌های او تاکنون سبب جمع‌آوری بیش از دو میلیارد دلار گشته که همگی صرف مراقبت از بیماران عصبی عضلانی و تحقیقات علمی دربارهٔ این بیماری شده‌است.

لوییس که در سال‌های پایانی عمرش از مشکلات قلبی و سرطان پروستات رنج می‌برد، در صبح روز یکشنبه ۲۰ اوت ۲۰۱۷ در سن ۹۱ سالگی در خانه اش در لاس وگاس درگذشت.

نظرات

در ادامه بخوانید...