همسایه پر سر و صدا: راه حل 100% عملی

در

همسایه پر سر و صدا و مزاحم دارید، راه های زیادی برای رفع مشکل وجود دارد ولی احتمالا کارد به استخوان رسیده که در اینترنت دنبال راه حل هستید. از راه های ساده که ما به صورت خلاصه وار ذکر می کنیم تا راه های فوق حرفه ای برای رفع مشکل شما، با ما همراه باشید و حتما نظرات خود را بفرستید.

راه برخورد با همسایه مزاحم و پر سر وصدا

  • با مدیر ساختمان مشورت کنید
  • برای همسایه یادداشت بگذارید
  • با همسایه مزاحم رودررو صحبت کنید
  • در جلسات ساختمان مطرح کنید
  • به شورای حل اختلاف شکایت کنید

اگر همه راه های فوق را امتحان کردید ولی نتیجه نگرفتید راه حل های زیر را امتحان کنید. 

  • زنگ آیفون را فراموش نکنید، هر روز صبح که تشریف می برید سر کار زنگ آیفون همسایه را بزنید. (معمولا این مزاحمان که تا نیمه های شب پارتی می گیرند می خواهند تا کله ظهر بخوابند)
  • سر و صدا کردن که کاری ندارد شما هم سر و صدا کنید، اگر لازم شد حتی یک دستگاه آمپلی کرایه کنید و بلندگو را مستقیم به دیوار بچسبانید.
  • قطع برق، همه ضبط صوت ها با برق کار می کنند، برق همسایه را قطع کنید.

منتظر ایده های خلاقانه شما در کامنت ها هستیم.

نظرات

۱۴۰۰/۱۲/۹خدا لعنت کنه همسایه مردم آزار

در ادامه بخوانید...

وانت های مزاحم

در

فروشنده های وقت نشناسی که با وانت ها و بلندگوهای گوش خراش از صبح تا شب مزاحم مردم هستند. اثاث کهنه، لوازم‌ خانه، یخچال، آلومینیوم و... خریداریم!

واقعا برای من سوال بود که مگر همسایه های ما هر روز چقدر ضایعات تولید می کنند که این وانت های مزاحم هر روز و شاید روزی 2 بار به کوچه ما سر می زنند. در برخی موارد هنوز وانت اول به انتهای کوچه نرسیده وانت دوم وارد کوچه می شود، حالا جنگ واقعی شروع میشه هرکدام سعی در بالا بردن صدای گوش خراش بلندگو های خود می کنند. در لحظه ای که به هم می رسند با یک لبخند ملیح و نشانه ای از رضایت که صدای خود را تا دورترین سوراخ خانه ما نیز رسانده اند و خواب روز تعطیل ما را خراب کرده اند از کنار هم می گذرند. این داستان هر روز ماست!

چه سازمان یا نهادی با این وانت های مزاحم برخورد می کند؟ اگر با این دسته افراد برخورد جدی نشود از فردا هرکسی یک بلندگو تهیه می کند و کار و کسب خود را به صورت دوره گردی پیگیری می کند.

بیشتر مشاغل نیز پتانسیل این کار را دارند مثلا ساعت 5 صبح کله پاچه ای میاید ایشان با افکت بع بع گوسفند فریاد می زند کله! پاچه! آب مغز... بلافاصله سوپری سیار سر می رسد که پودر لباسشویی، مایع دستشویی، پفک، چیپس، رانی، ... هنوز این دو به وسط کوچه نرسیدند سر و کله اتوشویی پیدا می شود. البته ایشان سفارش های هفته گذشته را اورده و فریاد می زند آقا رضا بیا شلوارتو ببر، خانم رضایی لباس عروست حاضره و ... هنوز کله پاچه ای دور نزده اقای ماهی فروش داخل کوچه می پیچد، ماهی قزل الا، ... در راه برگشت لباس فروشی که جلوی سوپری سیار پیچیده با اقای میوه فروش سیار که قدیمی محل است و قبل از ساخته شدن محل نیز اینجا با نیسان ابی خود هندوانه می فروخته درگیر می شود. 

جدا از شوخی، برای برخورد با این موارد در صورتی که سیار نیست می توانید با 137 شهرداری بخش سد معبر تماس بگیرید یا اگر از طریق شهرداری به نتیجه نرسیدید با برداشتن پلاک با 110 تماس بگیرید. 

"براساس قانون جرایم رانندگی استفاده از بلندگو و نصب آن روی خودرو ممنوع است"

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

پیامک تبلیغاتی مزاحم

در

حتما با پیامک تبلیغاتی مزاحم شما هم شده اند، برای رهایی از پیامک مزاحم تبلیغاتی ابتدا باید از طریق کد دستوری زیر دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کنید. این کار هزینه ای ندارد. برای قطع شماره 

*800*3#

را شماره گیری کنید، معمولا از روز بعد دیگر پیامک تبلیغاتی از سر شماره های اصلی دریافت نخواهید کرد. سر شماره های اصلی تبلیغات، 1000، 2000، 3000 و 5000 است. حالا مشکل جدیدی پیدا می شود. افراد مزاحم اینبار از شماره شخصی اقدام به ارسال پیامک می کنند. برای کوتاه کردن دست این افراد باید شماره پیامک دهنده مزاحم را به صورت 091 به شماره 8001 پیامک کنید تا شماره او مسدود شود. مشکل این افراد جدی تر است چون در همه ساعات شبانه روز اقدام به ارسال پیامک می کنند. مثلا نصف شب که در خواب ناز هستید با صدای پیامک برنده شدن 1000 تومان اینترنت از خواب بیدارتان می کنند!

اگر بعد از غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی بازهم شرکتی برای شما پیامک فرستاد می توانید با ارسال سرشماره که با 1000، 2000، 3000 یا 5000 شروع می شود به شماره 195 از او شکایت کنید.

معمولا اگر تعداد شکایت ها زیاد باشد شماره فرد خاطی مسدود و از طریق شماره 195 به شما اطلاع داده خواهد شد. 

 

هنوز پیامک تبلیغاتی دریافت می کنید؟

راه موثر تری نیز وجود دارد. شما می توانید از طریق گوشی همه پیامک هایی که از افراد ناشناس فرستاده می شود را مسدود کنید. با این روش فقط از افراد که می شناسید پیامک دریافت خواهید کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

30 عکس از وقتی یواشکی در حال دید زدن هستن

در

گربه

30 عکس از حیوانات خانگی که تنها همسایه های فضول هستند و نمی توانید از آنها عصبانی شوید


آه ، همسایگان فضول همه در مقطعی از زندگی از برخورد با آنها لذت می برند. این همسایه های فضول در حین انجام وظایف جاسوسی امیدوارند چه چیزهایی را ببینند؟ همسایه آنها جسدی را پنهان می کند؟ انجام معامله غیر قانونی؟ خیانت به همسرشان؟ یا ....؟ خوب ، حدس می زنم ما هرگز نخواهیم فهمید. مگر اینکه شما ، شخصی که این مطلب را می خواند ، خودتان همسایه فضولی باشید و اگر چنین است ، مطمئن شوید که در زیر به این سو الات پاسخ می دهید.

 

معلوم می شود که یک حیوان می تواند به همان اندازه همسایه فضول باشد. درست مثل برخی از افراد ، برخی از حیوانات خانگی دوست دارند شب های خود را کنار پنجره نشسته و مردم را تماشا کنند و امیدوار باشند که چیزی واقعاً جذاب را مشاهده کنند. تنها تفاوت این است که ما هرگز نمی توانیم به خاطر آن از آنها عصبانی شویم. با این گفته ، sayarak.com شما را به دیدن خنده دارترین و شایان ستایش ترین عکس های حیوانات خانگی که همسایه های فضول هستند دعوت می کند.

گربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربهgگربهگربهگربهگربهگربهگربهگربه

نظرات

در ادامه بخوانید...