بهترین کشور برای مهاجرت - 7 کشور

در

تصمیم به مهاجرت دارید، میخواهید شانس دوباره ای را امتحان کنید، با انتخاب درست شانس موفقیت خود را بیشتر کنید، فرایند مهاجرت معمولا سخت و غیرقابل پیش بینی است. همیشه گزینه دومی نیز در نظر داشته باشید. ما در این مقاله 7 کشور عالی برای زندگی را معرفی می کنیم. امنیت، رفاه و کیفیت زندگی ملاک انتخاب این کشور ها بوده است.

7. استرالیا

استرالیا با 24 میلیون جمعیت کشور بسیار ثروتمندی است. خدمات رفاهی در استرالیا گسترده و با کیفیت است. سازمان های بین المللی زیادی در استرالیا فعالیت دارند.

یکی از مقاصد اصلی مهاجران ایرانی است.

6.اسپانیا

اسپانیا کشور زیبا و تاریخی است. بیشتر مهاجران در اسپانیا از کشورهای رومانی، آرژانتین، اکوادور، آلمان، فرانسه و مراکش هستند. 

5. فنلاند

فنلاند امن ترین کشور دنیاست. اگر امکانات کانادا یا نروژ برای شما کم است حتما فنلاند را بررسی کنید.

4. نروژ

نروژ کشوری صلح طلب و بسیار پاکیزه است، تحصیل رایگان در دانشگاه نیز فراهم است. قوانین مهاجرت به نروژ کمی سخت است ولی کشور به این زیبایی ارزش امتحان کردن را دارد.

3. امارات متحده عربی - دوبی

مهمترین نکته در مورد دوبی عدم پرداخت مالیات است! آمار جرم و جنایت خیلی پایین است، اقتصاد پویا دارد. آمار فساد در امارات متحده عربی بسیار پایین است و مکان مناسبی برای زندگی می باشد.

نزدیکی به ایران نیز یکی از مزیت های دوبی می باشد.

2. کانادا

کانادا بهشت مهاجران است، مردم کانادا به وجود مهاجر از کشور های مختلف عادت دارند، کانادا کشور ثروتمندی است، آمار جرم و جنایت بسیار پایین دارد و کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالاست.

کانادا نیز مهاجران ایرانی زیادی را پذیرفته است.

1. سوئد

سوئد در کنار کانادا و سوئیس بهترین کشور برای مهاجران است، درحال حاضر 10% کل جامعه سوئد مهاجر هستند و تعداد زیادی ایرانی مقیم سوئد است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مهاجرت به کانادا سال 2019

در

 

اطلاعات عمومی در باره کانادا

یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت کشور کانادا است. در این ایالت شمالی یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان، حقوق خوب، فرصت های شغلی زیاد برای توسعه کسب و کار است. در نهایت، کانادا به سادگی یک کشور زیبا با طبیعت شگفت انگیز است. بنابراین، تعجب آور نیست که این دولت یکی از اولویت های مهاجرت بوده است.
 
علاوه بر این، کانادا اخیرا طرح مهاجرت خود را برای سال های 2019-2020 گسترش داده است. این کشور آماده ارائه یک اجازه اقامت به نزدیک به یک میلیون نفر است. شاید شما خوش شانس باشید
 
وزارت شهروندی و مهاجرت کشور افرا برگ به طور مستمر برای افراد خارجی افزایش یافته است.
 
اگر در سال 2015 کانادا آماده قبول 260،000 نفر مهاجر باشد، در سال 2016، 300،000، در سال 2017 310،000، در سال 2018 320،000، سپس در سال 2019 و 2020، آنها قصد دارند اجازه اقامت به 330،800 و 341،000 مهاجر صادر کنند. دولت قصد دارد تا در سال 2020 مهاجران 1 درصد کل جمعیت کشور را تشکیل دهند.
در عین حال، اکثر مردم با سوالات زیادی در مورد رفتن به کشور دیگری روبرو هستند:
 
چقدر هزینه دارد؟
از کجا شروع کنم؟
چه برنامه هایی ارائه می شود؟ کدام بهتر است انتخاب کنید؟
از کجا پیدا شغل؟ چه حرفه ای در تقاضا هستند؟
چه زبانهایی را باید بدانید؟
و بسیاری دیگر. کارکنان ما چندین بار به این سوالات پاسخ می دهند. در این مقاله سعی خواهیم کرد اطلاعات مربوط به برنامه مهاجرت کانادا در سال 2019 را ساده کنیم.
درباره مهاجرت به کانادا بیشتر بخوانید.
در هنگام پذیرش مهاجر، دولت عمدتا به معیارهای زیر توجه می کند:
- سن
- تحصیلات (آموزش و پرورش)
- شرایط و تجربه کار
با این حال، برنامه های ویژه ای وجود دارد که هر مهاجر را بر اساس ویژگی های موقعیتی آنها انتخاب می کنند که عبارت است از:

اقتصادی

طبق برنامه های این بخش بیش از 50 درصد از خارجی ها را می گیرند. مهمترین آنها عبارتند از فدرال، کبک و استانی. این فرصت خوبی برای کارگران ماهر و نمایندگان کسب و کار است.

برنامه حمایت از خانواده

پیشنهادات برای ترکیب خانواده ها، بستگان نزدیک.

برنامه بشردوستانه

برنامه بشردوستانه کوچکترین رده است.
هزینه هر فرد به طور جداگانه محاسبه می شود، بسته به تعداد اعضای آن، سن آنها و سایر عوامل. همچنین، برای اولین بار، باید حداقل معاش معینی داشته باشد. علاوه بر این باید در نظر داشت که در برنامه های مختلف یک هزینه سفارت وجود دارد که میزان آن متفاوت است.
کانادا از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر دنیا استقبال می کند. در همان زمان فعالانه با مهاجران غیر قانونی مبارزه می کند. برای این کشور سودمند است که حرفه ای ها رسما کار می کنند و مالیات می پردازند. محبوب ترین فارغ التحصیلان دانشگاه ها  عبارتند از:
 
- کارکنان IT
- کارکنان پزشکی
- مهندسین
- کارکنان پژوهشی
- معلمان
- مدیران  از جمله مدیریت ارشد، و غیره
همچنین، برخی از برنامه های مهاجرت با امکان صدور مجوز اقامت می توانند توسط کارگران کم مهارت پذیرش شوند. به عنوان مثال، جمع کننده های برداشت، تمیز کننده ها، پیشخدمت ها، رانندگان و غیره. در یک گروه خاص مراقبت وجود دارند.
 
همچنین ممکن است پس از تحصیل در یکی از مؤسسات معتبر، برای اقامت دائم به کانادا بپردازید. ما توصیه می کنیم که یک برنامه مهاجرتی را به طور پیش فرض انتخاب کنید تا بعدا راحت تر شود. همچنین ممکن است تجربه کار حرفه ای در تخصص خاص را در اسرع وقت به دست آورید. پس از یک سال کار در کانادا، شانس گرفتن اجازه اقامت وجود دارد. علاوه بر این، این برنامه برای کارآموزی و داوطلب کار می کند.
 
برای درخواست مهاجرت یا تحصیل شما نیاز به گذراندن آزمون زبان خارجی IELTS دارید (اما شما ابتدا باید درک کنید که چه سطحی و تأیید امتحان لازم است). به شما یادآوری می کنیم که در کانادا دو زبان رسمی - انگلیسی و فرانسوی وجود دارد. همراه با آماده سازی برای امتحانات لازم است که ارزیابی دیپلم انجام شود. پس از آن یک متخصص شرکت تمام اسناد لازم را که در پرونده مهاجرت شما وجود دارد جمع آوری می کند.
 
از کارشناسان بیشتر بدانید
اغلب افرادی که همه معیارها را برآورده می کنند مجوز اقامت را دریافت نمی کنند. دلایل این ممکن است : عدم توانایی در مصاحبه، اسناد نادرست تکمیل شده، برنامه نامناسب و غیره. برای انجام حرکت واقعی ، باید از خدمات حرفه ای استفاده کنید.

 

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

کانادا یکی از معدود کشورهای جهان است که برنامه ای دارد که به طور مکرر مهاجرت دائمی را ترویج می دهد. کانادا مهاجران و پناهندگان بیشتری را نسبت به جمعیت آن در مقایسه با هر کشوری در جهان دریافت می کند. در نتیجه، در حال حاضر، هر ششمین ساکن کانادا در خارج از کشور متولد می شود. به طور مستقیم یا غیرمستقیم، سیاست مهاجرت کانادا در مورد هر ساکن به کار می رود. به طور کلی، کانادایی ها خود بر این باورند که چنین سیاستی کانادا را تبدیل به یک کشور پر رونق و مترقی می کند و غنی سازی آن را با فرهنگ های مختلف انجام می دهد.
 
کسانی که قصد مهاجرت به کانادا دارند حداقل به طور کلی نیاز دارند تا سیاست این کشور را در این زمینه بدانند. قانون 1976 سه هدف اصلی سیاست مهاجرت را ایجاد می کند:
 
اجتماعی - با ارتقاء ادغام کانادایی ها با اعضای خانواده های آنها در خارج از کشور همراه است.
بشردوستانه - عمل کانادا به تعهدات بین المللی نسبت به پناهندگان و اجرای سنت های انسانی آن
اقتصادی - با هدف توسعه یک اقتصاد قوی و قابل اعتماد در تمام مناطق کشور است.
این قانون همچنین تعدادی از اقدامات حفاظتی را در رابطه با بهداشت و ایمنی کانادایی ها، ممنوعیت مجازات های احتمالی، جاسوسان، تروریست ها و مردان خرابکار را در ورود به کانادا مشخص می کند.
 
فرآیند کاغذ سازی معمولا حداقل شش ماه طول می کشد، در یک پرونده بسیار دشوار - تا یک سال. به طور طبیعی، شما باید برای خدمات ثبت نام خود و یا به حامی مالی (اگر ثبت نام با توجه به کلاس خانواده صورت می گیرد) پرداخت کنید.
 
به منظور صرفه جویی در وقت و پول، شما باید از لیست کسانی که در لیست سیاه قرار دارند مطلع شوید، بدیهی است که آنها ویزای ورودی مورد نظر را به طور واضح دریافت نخواهند کرد.
 
به هر حال، به هر جهت، به یک عامل ذهنی، به ویژه در مورد کارمند کنسولگری، که ممکن است چیزی غیر قابل تحسین باشد، بستگی دارد. دیدگاه ذهنی کارمند کاملا مبتنی بر امتناع است. در اینجا لیستی از "مظنونین" وجود دارد (کامل نشده است). کسانی که:
 
با توجه به مأمور مهاجرت، آنها "مهاجران" واقعی نیستند
همانطور که یک کارمند بهداشتی توصیه میکند، ممکن است برای سلامتی (جامعه کانادایی) زیان آور باشند و بیشتر برای مداوا به کانادا مهاجرت کنند.
اثبات ناتوانی در ارائه کمک به خود و کسانی که به آنها وابستگی دارند یا نمیخواهند این کار را انجام دهند.
محکوم به اعمال جنایتکارانه است، یا دلیلی وجود دارد که فرض شود، آنها درگیر جنایات بوده اند.
کانادا یک سیستم نسبتا قابل اعتماد برای شناسایی افرادی از این نوع حتی پس از ورود اتفاقی خود، و همچنین یک سیستم برای اخراج آنها ایجاد کرده است.
 
اگر در این لیست نیستید، سفارت کانادا را در نزدیکی خود پیدا کنید و با اداره ویزای خود تماس بگیرید. شما همچنین می توانید این کار را در اینترنت انجام دهید.

 

درخواست مجوز اقامت در کانادا

"مهاجران مستقل"، بازرگانان و سرمایه گذاران، و همچنین کسانی که قادر به ارائه خودشان هستند، همان فرم را پر می کنند. متقاضیان مهاجرت در کلاس کسب و کار تنها در مواردی که فرم های اضافی را پر می کنند، متفاوت هستند. برنامه 6 - کلاس های اقتصادی - کسب و کار .
 
فرایند مهاجرت خانوادگی با ارسال یک برنامه حمایت مالی به نام خود به یکی از بستگان نزدیک در کانادا( این شخص حامی شما خواهد شد)  در کانادا آغاز می شود .
 
شهروندان کانادایی که در خارج از کشور زندگی می کنند نمی توانند در اداره های ویزای کانادا در خارج از کشور درخواست کمک کنند. در حال حاضر تمام کمک های مالی باید از طریق مرکز مهاجرت Mississauga، مطابق دستورالعمل های مندرج در صفحات وب سایت وزارت مهاجرت و مهاجرت کانادا، ارسال شود.
 
اگر شما نمیتوانید فرم های درخواست حمایت مالی و دستورالعمل های ارائه شده در وب سایت وزارت مهاجرت و مهاجرت کانادا را دانلود کنید، می توانید با سفارت نزدیکترین کشور خود تماس بگیرید تا بتوانید آنها را به صورت چاپی دریافت کنید.
 
توصیه می شود که حداکثر اسنادی را تایید کنید که در ارتباط شما با حامی (برای کلاس خانواده) باشد. به یاد داشته باشید که شواهد کمتری نسبت به رابطه حامی شما، درخواست شما را مرور می کنند و بیشتر احتمال دارد که برای مصاحبه دعوت شوید.
 
مهاجران هر كلاس كه اسناد را از طريق سفارت كانادا در هر کشوری تهيه مي كنند، بايد فرم اطلاعات خانواده را پر كنند.

 

چه اسنادی ممکن است مورد نیاز باشد؟

در روند بررسی پرونده شما ممکن است درخواست اسناد زیر را انجام دهید (قبل از اینکه از اداره درخواست ویزا شود، آنها را ارسال نکنید):
 
گذرنامه یا اسناد مسافرتی برای شما، همسر (ها) و فرزندان وابسته
گواهی تولد شما، همسر و فرزندان شما
ازدواج و گواهی طلاق
گواهی مرگ، در صورت لزوم
مدارک در مورد فرزندان تصویب شده
اسناد آموزش برای همه کودکان بالای 19 سال
اسناد مربوط به روابط خانوادگی با اقوامتان در کانادا
دیپلم، گواهی مدرسه یا اسناد مشابه
اسناد تضمین شغلی و / یا قرارداد کار
مدارک مورد نیاز برای مجوز یا گواهینامه برای حرفه انتخاب شده خود را در کانادا، در صورت لزوم
اثبات توانایی مالی برای حمایت از خود و خانواده تان قبل از شروع به کار در کانادا
گواهی پلیس از کشورهایی که بیش از 6 ماه از سن 18 سالگی زندگی کرده اید.
همه متقاضیانی که برای سفارت کانادا  و اعضای خانواده آنها 18 سال و بالاتر، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا به کانادا می روند یا نه، باید مدارک را از پلیس ارائه دهند. سرویس ویزا گواهی صادر شده بیش از یک سال پیش را قبول نمی کند. در این صورت از شما خواسته خواهد شد که گواهینامه جدیدی را از پلیس ارائه دهید اگر اعتبار گواهی های ارائه شده از قبل به پایان رسیده است.
 
شما باید گواهینامه های پلیس را از همه کشورها که در آن شما یا اعضای خانواده تان بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها به کانادا سفر می کنند یا نه، 6 ماه یا بیشتر از 18 سالگی، ارائه دهند.
 
اگر شما بیش از 6 ماه بیش از سن 18 سالگی در کانادا زندگی کرده باشید، باید این را در درخواست خود ذکر کنید. طرف کانادا همه چک های لازم را به تنهایی انجام خواهد داد.
 
اگر بیش از 6 ماه بیش از سن 18 سالگی در ایالات متحده زندگی کرده باشید، شما باید یک گواهی نامه از سوی اف بی آی و گواهی نامه های پلیس دولتی (از هر ایالت که در آن 6 ماه یا بیشتر زندگی می کنید) فراهم کنید.
 

 

درخواست اعلان

شما می توانید درخواست ویزای مهاجرتی را در هر درخواست ویزای کانادا درخواست دهید. این تنها در خارج از کانادا انجام می شود.
 
توجه: شما باید در نظر داشته باشید که اگر شما برای درخواست ویزا در خارج از کشور خود اقامت درخواست کرده باشید، همسر و فرزندان وابسته به سن 18 سالگی می توانند برای مصاحبه در این دفتر ویزا دعوت شوند.
 
متقاضی یا متقاضیان باید اطمینان حاصل شود که همه اسناد در کاغذ سفید خوب با مهر و موم قابل خواندن و روشن است. برنامه ها یا فرم های درخواست باید چاپ شوند. این اشکال همچنین می تواند به طور مستقیم در بخش ویزا ی سفارت و یا از اینترنت دریافت شود. تعداد نسخه ها باید به تعداد متقاضیان مربوط باشد. کپی اسناد ارسال شده را برای هر عضو خانواده و پیش نویس نگه دارید. این برای آماده سازی بیشتر برای مصاحبه در یک سازمان مهاجرت لازم است.
 
فرم ها را طبق دستورالعمل ها پر کنید در فرم ها نباید نمودار خالی باشد. مدارک نامعتبر پذیرفته نمی شوند.
 
توجه! اگر اطلاعات نادرست ارائه شود، متقاضی حق مهاجرت و ورود به کانادا را برای مدت دو سال از دست می دهد.
 
ضمیمه یک گواهی از پلیس.
 
هزینه های درخواستی لازم را محاسبه کنید. هزینه درخواست تحت هیچ شرایطی قابل پرداخت نیست. پرداخت برای هر شخصی که قصد ورود به کانادا را دارد، پرداخت می شود. این موضوع در مورد همه فرزندان همراه است، صرف نظر از اینکه آیا گذرنامه خودشان را دارند یا نامشان در گذرنامه والدینشان نوشته شده است. مقدار پرداخت به دلار کانادا تنظیم شده است. معادل به دلار آمریکا یا ریال توسط سفارت تعیین می شود و تغییر می کند.
 
پرداخت می تواند انجام شود:
پول به دلار آمریکا یا دلار کانادا
تایید شده توسط چک
به ترتیب پستی با مبلغ مشخص شده به دلار کانادا که از طرف دولت کانادا (دریافت کننده عمومی کانادا) قابل پرداخت به خیر عمومی است.
برای افرادی که اسناد خود را با سفارت کانادا ثبت کرده اند، پرداخت هزینه های درخواست باید مستقیما در بخش ویزای سفارت کانادا انجام شود. علاوه بر این، پرداخت توسط کارت اعتباری را قبول نمی کنند.
 
اگر اسناد را به صورت سفارشی به سفارت ارسال کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها در شکل مناسب و ایمنی کامل هستند.
 
پس از ارسال اسناد و یا ارسال آنها به صورت شخصی (به سفارت کانادا در هر کشوری)، شما می توانید اطلاعات مربوط به وضعیت خود را در وب سایت سفارت کانادا را دریافت کنید.
 
ما شرایط بررسی درخواست های طبقه اقتصادی را ارائه می دهیم:
 
یک نامه تأیید دریافت درخواست برای مهاجرت - 5 روز کاری از تاریخ دریافت درخواست
تصمیم گیری در مورد انتخاب یا دعوت برای مصاحبه - 3 ماه از تاریخ صدور نامه تأییدیه دریافت درخواست برای مهاجرت
بعد از اتخاذ یک تصمیم مثبت در انتخاب، بیشتر توجه کنید - 6 تا 12 ماه
اگر درخواست شما بازگردانده شود لطفا نکات زیر را ذکر کنید:
 
پرداخت درست برای درخواست
پرسشنامه های اضافی به درستی تکمیل شده است
پاسخ ها باید به تمام سوالات داده شود - جاهای خالی نداشته باشد
فهرستی از تمام اعضای خانواده و یا وابستگان شما، صرف نظر از این که آیا آنها شما را به کانادا همراهی می کنند یا خیر
شما باید مشخص کنید که متقاضی اصلی کیست؟
فرم باید توسط شما امضا شود، و تاریخ تکمیل مشخص شده است
نتایج آزمون تسلط زبان و یا اظهارات مهارت زبان باید ضمیمه شود
تعداد صحیح عکس ها و عکس های افراد همراه شما، نشان دهنده نام و تاریخ تولدآنها است.

 

مصاحبه در سفارت کانادا

کودکان زیر 18 سال برای مصاحبه دعوت نمی شوند. افرادی که به سن 18 سالگی رسیده اند که در درخواست شما وارد شده اند و همسرتان باید برای مصاحبه همراه شما باشد.
 
لازم به یادآوری است که مصاحبه در سفارت کانادا در واقع یک مصاحبه شغلی است. مأمور مهاجرتی که با آن برخورد می کنید، کاملا از تمام تفاوت های ظاهری حرفه شما آگاه است و شما باید با استفاده از تجربه کاری گذشته خود، به عنوان مثال، با ارائه شواهد واقعی مبنی بر اینکه شما حرفه ای هستید که از کانادا از وجود شما سود می برد، باید او را متقاعد کنید که در جامعه  کانادا به سرعت کار  پیدا می کنید.
در آماده سازی برای مصاحبه، شما باید به وضوح درک کنید که کارفرما های کانادایی چه نیازمندی های دارند؟  در مورد شرایط حرفه ای، کاری و شخصی متقاضی مورد سوال قرار می گیرید. پاسخ شما باید معیارها و مفاهیم ریشه در محیط کسب و کار کانادا را داشته باشد. دانش شما در حوزه حرفه ای، آگاهی از واقعیت های کانادا و غیره

 

آزمون زبان

مطابق با قوانین جدید، متقاضی باید نتایج یک آزمون زبان را که توسط سازمان تأیید شده توسط مقامات مهاجرت و یا تایید کتبی دیگر از سطح دانش زبان ارائه شده است، ارائه دهد. در حال حاضر، شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) توصیه می کند که متقاضیان نتایج آزمون IELTS را که توسط شورای بریتانیا در بسیاری از کشورها در سرتاسر جهان انجام شده است، ارائه کنند.
آزمون بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) یک پروژه مشترک از دانشگاه کمبریج (سندیکای محلی کالج کمبریج)، شورای بریتانیا و برنامه توسعه بین المللی آژانس آموزشی استرالیا است. جلسات امتحان IELTS در اواخر دهه 1970 برگزار شد و در سال 1995 امتحان به طور قابل ملاحظه ای تجدید و بهبود یافت. از سال 1999، گزینه های امتحان استاندارد و کامپیوتری ارائه شده است.
 
آیلتس امتحانی است که مهارت های عملی چهار مهارت اساسی زبان انگلیسی را ارزیابی می کند:
 
گوش دادن (درک گوش دادن) - 30 دقیقه
خواندن - 60 دقیقه
یک نامه (دو آهنگ از حدود 400 کلمه) - 60 دقیقه
مصاحبه (مهارت های گفتاری) - 10-15 دقیقه.
امتحان برای تست توانایی استفاده از زبان در متن طراحی شده است، بنابراین هیچ بخشی یا کارهای دستوری در سطح یک عبارت وجود ندارد. دو نوع از امتحان IELTS توسعه یافته است: عمومی (عمومی آموزش) - برای کسانی که قصد مهاجرت و یا کار در خارج از کشور، و دانشگاهی (آموزش علمی) - برای کسانی که در تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی.
 
برای هر بخش از امتحان، یک نمره از 1 (حداقل دانش زبان) تا 9 (مهارت حرفه ای در زبان) تعیین می شود، و نمره متوسط ​​نمایش داده می شود، که سطح زبان را به طور کلی تعیین می کند.در حال حاضر IELTS در 224 مرکز مجاز در بیش از صد کشور جهان برگزار می شود.

 

اولین گام مهاجرت به کانادا

1. کار
وظیفه اصلی در کانادا کاری است که مردم به دنبال آن هستند، در انتظار آن هستند، تمام زندگی خود را تغییر دهند. کار در سیستم بازار، یک تجارت کاملا بی ثبات است. جستجو برای کار در غرب یک علم کامل است.
 
این علم شامل توانایی صلاحیت، با دانستن ویژگی های بخش برای ایجاد رزومه کاری، توانایی متقاعد کردن کارفرما در زمان مصاحبه) و جستجوی محل کار است. اگر چه تمام این اقدامات در یک جهت انجام می شود، این ها هنوز بخش های مختلفی هستند و سازمان ها به طور قانونی در یکی از آنها خدمات خود را ارائه می دهند و اگر در یک سازمان همه سه سرویس وجود داشته باشند، مجبور خواهید بود برای هر یک از آنها به صورت جداگانه پرداخت کنید.
 
برای مبتدیان، ساده ترین راه برای پیدا کردن کار در اسرع وقت امکان پذیر است. برای برخی از حرفه های بسیار ساده مانند فروشنده، آرایشگر، گل و گیاه، طراحی و غیره. هیچ حرفه ی "بدی" در کانادا وجود ندارد. اگر هر یک از آنها به شما فرصتی برای پیدا کردن یک شغل بدهند، این آغاز "استفاده از" یا سازگاری است.
 
هنرهای تجسمی آزاد نیست برای دوره ای که معمولا 3-6 ماه است، شما باید از جیب پرداخت کنید. بعد از فارغ التحصیلی مدرک توصیه ای را خواهید داشت و این مهم ترین چیز است. مؤسسه برای اشتغال شما مسئول است ( در شرایط قرارداد برای آموزش - بررسی برای پذیرش). در طول تحصیلات  قادر خواهید بود تا رزومه خود را به صورت صحیح خلاصه کنید، بدانید که چگونه و کجا باید آن را ارسال کنید تا نتیجه دلخواه را با خسارات کمتری کسب کنید و کار کنید.
 
در اینجا، مفید خواهد بود که توصیه های مربوط به فعالیت های داوطلبانه شما در درخواست شغل بسیار اهمیت دارد. بنابراین، به دنبال چنین فرصتی - برای آزاد کردن کار در جوامع، کلیساها باشید. این تضمین توانایی شما برای کار در هر شرایطی است. در نامه ای که در رابطه با تجربه کار داوطلبانه  خود از جوامع خیریه و کلیساهامی گیرید را به کارنامه خود اضافه کنید.

2. سیستم تأمین اجتماعی

ماهیت این سیستم به این صورت است که دولت یک استاندارد معینی از زندگی را برای هر فرد تضمین می کند، چه فرد شهروند کانادایی باشد و دائما در این کشور اقامت داشته باشد یا یک پناهنده. جمع آوری مالیات بر درآمد از کل جمعیت جمع آوری می شود، دولت  برای هر کسی که به دلایلی قادر به کار نیست و یا نمی تواند کار پیدا کند، کمک مالی (WELFARE) می کند. به این ترتیب، کانادا از ظهور طبقه ای از افراد زیر خط فقر در سرزمین خود جلوگیری می کند.
 
انواع اصلی کمک های اجتماعی عبارتند از:
 
کمک هزینه کودک از ژانویه 1993 برقرار شده است. این به خانواده هایی با درآمد کم و متوسط ​​که کودکان زیر 18 سال دارند، پرداخت می شود. مقدار مزایا بستگی به کل درآمد سالانه خانواده  دارد. حداکثر مبلغ حمایت از کودکان 489 دلار کانادا است.
 
مزایای بیکاری به کسانی که کمتر از 15 ساعت در هفته کار می کنند و یا کمتر از 113 دلار کانادا در هفته دریافت می کنند، پرداخت می شود. مقدار مزایا و مدت دریافت آن بستگی به دلایل مختلف دارد: بر حقوق و دستمزد که دریافت می کنید، در طول مدت کار شما و در میزان رشد بیکاری.
حداکثر مزایای بیکاری 339 دلار کانادا در هفته است. اگر شغلی ندارید، اما به طور مداوم به دنبال آن هستید، پس می توانید مزایا را برای 50 هفته دریافت کنید. مزایای بیکاری مستلزم مالیات بر درآمد است. کارآفرینان و بازنشستگان (سن بازنشستگی در کانادا در سن 65 سالگی شروع می شود) مزایای بیکاری را دریافت نمی کنند.مزایای بیکاری به کارکنانی که ترک کار از طرف خودشان بوده و  یا به دلیل نقض انضباط کاری، اخراج شده اند، اعمال نمی شود.
 
کمک هزینه موقت معلولیت به افرادی که در محل کار مجروح شده اند یا از بیماری های شغلی رنج می برند، پرداخت می شود. مزایا در طول دوره درمان پرداخت می شود. پس از آن، چنین افرادی حق دارند که حقوق بازنشستگی یا یک بار پرداخت کلی داشته باشند. در صورت مرگ سرپرست خانواده، وابستگان برای انجام مراسم تشییع جنازه،حقوق بازنشستگی ماهانه و یک بار پرداخت را دریافت می کنند.
این مزایا به مهاجران از روزی که شروع به کار رسمی می کنند، تعلق می گیرد، زیرا کارفرمایان پول را برای این برنامه محاسبه می کنند.
افراد سالمند می توانند مزایای مختلفی را برای حمایت از رفاه ساکنان سنی کانادا دریافت کنند.
به طور طبیعی، پول محدود است، اما برای آموزش در دوره های ساده به اندازه کافی .اما از طرف دیگر - شما واقعا فرصتی برای زنده ماندن در مسابقه برای بقا دارید.
 
3. مالیات
در سال اول، حتی اگر شغلی نداشته باشید، همه شما در حال تکمیل اعلامیه «درآمد» هستید. دولت برای شما حدود 500 دلار برای این واقعیت که در طی سالی که طی کردید و شامل مالیات های دولتی بود، به شما بدهد.
 
برنامه های کامپیوتری برای تکمیل بازده مالیاتی هر ساله تغییر می کند کامپیوتر همه چیز را به طور مستقل محاسبه می کند فقط باید به سوالات پاسخ دهید.
 

 

وضعیت اقامت

وضعیت اقامت دائم کانادا (وضعیت اقامت دائم) به ساکنان اجازه می دهد که تابعیت کانادا را داشته باشند، نه تنها برای زندگی در این کشور، بلکه همچنین از بیشتر حقوق استفاده کنند و همچنین بیشتر وظایف ذاتی شهروندان کشور را انجام دهند.
 
به عنوان یک اقامت دائم کانادا، شما نیاز به شرایط خاص زندگی دارید تا موقعیت خود را حفظ کنید. برای انجام این الزامات، شما باید، حداقل برای دو سال از 5 سالگی در کانادا  باشید. اقامت شما در خارج از کانادا می تواند به عنوان شرایط زندگی برای اقامت در خارج از کانادا به دلایل زیر محاسبه شود:
 
شما یا همسر / همسر شما که شهروند کانادایی است، همراهی می کنید
 
والدین خود را که شهروند کانادا هستند، همراهی می کنید.
 
شما تمام وقت در یک شرکت کانادایی، در یک موسسه دولتی فدرال یا ایالت والیتی کانادا کار می کنید
 
شما یا همسر/ همسر قانونی خود که اقامت دائم کانادا دارد و در خارج از کانادا در ارتباط با یک شغل تمام وقت در یک شرکت کانادایی، اداره دولتی فدرال یا ایالت والیتی در کانادا  را همراهی می کنید
 
شما فرزندی هستید با یکی از والدین که اقامت دائم کانادا را دارد و تمام وقت در یک شرکت کانادایی در یک موسسه دولتی فدرال یا ایالت کانادا کار می کند.
 
شما به عنوان اقامت دائم کانادا و خارج از آن، برای بازگشت، شما باید"سند تسهیل ورود به کانادا"را درخواست کنید، در صئرتی که ندارید:
 
یک کارت اقامت دائم معتبر
ویزای مهاجرتی (فرم IMM1000)
هنگام بررسی پرونده شما برای سند "تسهیل ورود به کانادا"، تصمیم گیری در مورد وضعیت شما به منظور تعیین اینکه آیا شما برای اقامت واجد شرایط هستید، تصمیم می گیرند.

 

جستجو برای مسکن

اولین چیزی که یک مهاجر قبل از شروع جستجوی شغلی با آن مواجه است مسکن است. از اولین دقیقه ی بودن در یک کشور خارجی، شما با این امر مهم مواجه هستید.
هتل های ویژه ای برای تازه واردان وجود دارد. آنها می توانند7 تا 10 روز به صورت رایگان زندگی کنند. برای کسانی که می خواهند در هفته اول 500-600 دلار صرفه جویی کنند، این خوب است تا زمانی که متوجه شوید کجا بروید.
اطلاعات مربوط به این مسکن را می توان از شهرداری شهر بدست آورد. اگر چنین هتل ای را پیدا نکنید، باید به خاطر داشته باشید که در هر هتل دیگر یک سفارش برای یک روز (یا روز به روز) حدود 1.5 برابر گران تر است.
در هتل ها (معمولا) صبحانه در پرداخت گنجانده شده است.
دو نوع اجاره مسکن وجود دارد: اجاره و اجاره. تفاوت این است که در اولین مورد، شما می توانید قرارداد را در هر زمان (اطلاع به صاحبخانه یا مدیر خود را برای ماه) خاتمه دهید و اقساط خود را برای آسیب (سپرده اولیه که معمولا نصف ماه پرداخت برای مسکن) برابر است. در مورد دوم، اگر قرارداد قطعی شود، شما یک پیش پرداخت را دریافت نخواهید کرد.
دامنه پیشنهادات برای تحویل مسکن و تغییر در پرداخت بسیار زیاد است. در بیشتر موارد، خانه های خوب نیاز به توصیه ای از افرادی که شما را می شناسند، دارد. این فرد ممکن است دکتر شما یا هر توصیه ای از کسی که شما را میشناسد، باشد.
خانه هایی که نیاز به  توصیه افراد ندارند، معمولا خانه هایی با کیفیت پایین هستند، اما اگر چیزی برای انتخاب وجود ندارد، با اجاره این خانه ها شروع کنید. ماهیت توصیه ها این است که اعتبار خود را برای پرداخت اجاره تایید کنید. فقط این برای مالک مهم است. بانكی كه در آن شما پول خود ذخیره کرده اید ، مهم ترین ضمانت كننده است.
 
نام دو نوع دیگر اجاره آپارتمان - مسکن تعاونی و مسکن عمومی (مسکن) است. این مسکن در قیمت های بسیار پایین، ولی با کیفیت مناسب است.
 
مسکن تعاونی، مسکن راحتی است. پرداخت اجاره (به طور معمول) بسته به درآمد شما است. هر تعاونی دارای قوانین خاص خود است، اما به طور کلی، هزینه مسکن نباید 30-35٪ از درآمد شما را شامل شود.در صورتی که  بدون درآمد باشید، مستأجر 30 درصد از مبلغ را پرداخت می کند.
مهاجران از دولت کانادا خواهش می کنند مسکن های زیادی را به مسکن تعاونی واگذار کند زیراگاهی اوقات مردم (در لیست انتظار) برای سالها منتظر هستند. اما برای کسانی که درآمد زیادی ندارند، مناسب است. در چنین خانه هایی، مردم با درآمد اندک زندگی می کنند.افرادی که حداقل یک سال در کانادا زندگی می کنند، مزایای خاصی برای دریافت چنین مسکن هایی دارند، بازنشستگان، فقرا، اقلیت های ملی، و غیره.
 
برای اطلاعات شما: هنگام اجاره یک آپارتمان، مطمئن شوید که از مدیر ساختمان بخواهید که چه چیزی را در قرارداد باید بپردازید. برخی از خدمات گاهی اوقات در هزینه ماهانه گنجانده شده اند: گرمایش، آب، کابل تلویزیون، پارکینگ. گاهی اوقات مسکن به ظاهر ارزان و خوب تنها شامل خدمات اصلی می شود - منطقه واقعی، و هر چیز دیگری باید به صورت جداگانه پرداخت شود. گاهی اوقات تقریبا همه چیز به پرداخت می رسد. در اینجا شما باید همه چیز را به دقت محاسبه کنید.

 

مدیریت مالی

معمولا در غرب، هر خانواده رکوردی دقیق از تمام هزینه ها و درآمد را در طول زندگی خود نگه می دارد. هزینه ها و درآمد ها تا هر سنت، شیلینگ و غیره حساب می شود. شما ممکن است مجبور باشید برای اولین بار در کانادا این مدیریت مالی را انجام دهید.
 
چندین مسئله وجود دارد که باید آنها را حل کند تا مشکلات واقعی خود را حل کنند. برخی از آنها در بالا شرح داده شده است: کار، مسکن، زبان. به احتمال زیاد، شما نیز با مشکل سرمایه گذاری پول یا صرفه جویی در درآمد خود، یادگیری (فرزندان خود یا فرزندانتان) و همچنین مشکل سلامتی مواجه خواهید شد.
 
چگونه می توانید بودجه خود را برنامه ریزی کنید، چه هنگام در هنگام تهیه پیش نویس آن را در نظر بگیرید، و چه کسی را برای مشاوره درخواست دهید، می توانید در وب سایت "Budget and conservation of income" از سرور رسمی کانادا بخوانید.
 

 

آزمون شهروندی کانادا

هر سال حدود 150،000 مهاجر کانادا به شهروندان تبدیل می شوند. کانادایی ها به شهروندی و سبک زندگی خود افتخار می کنند که در مراسم ویژه ای شهروندی را دریافت می کنند، بزرگسالان و کودکان بیش از 14 ساله سوگند می خورند.
 
تقاضانامه برای شهروندی می تواند توسط افراد بالای 18 سال و وضعیت رسمی یک اقامت دائم اعطا شود. یک پیش نیاز در کانادا برای حداقل سه سال از 4 سال در حال درخواست برای شهروندی است. اگر در طول این چهار سال در کانادا بدون اقامت دائم زندگی کرده باشید، پس از آنکه این وضعیت را دریافت کردید، شمارش معکوس به بالا آغاز خواهد شد. برای مثال، برای کسانی که وارد ویزای دانشجویی کانادا می شوند، این امر اعمال می شود.
 
شما باید انگلیسی یا فرانسوی - زبان رسمی کانادا را بدانید.
شما باید حقوق و تعهدات کانادایی ها را بدانید، تاریخ، جغرافیا و ساختار سیاسی کشور را درک کنید. همه اینها در کتاب "نگاهی به کانادا" مطرح شده است، که برای همه کسانی که برای وضعیت شهروندی درخواست می دهند، صادر می شود. پس از خواندن این بروشور، شما باید تمام سوالاتی را که در طول بررسی پرونده شما در طول تست خواسته شده است، پاسخ دهید. روند بررسی درخواست شما چند ماه طول می کشد
 
"نگاهی به کانادا" را پس از اتمام فرم های درخواست و پرداخت مربوطه دریافت خواهید کرد. از حالا به بعد شما باید برای آزمایش آماده شوید. تست های کاربردی که از الزامات فوق ذکر شده و از 18 تا 59 سالگی در آزمون شرکت می کنند.
 
کودکان نیازی به زندگی در کانادا برای مدت سه سال ندارند. والدین یک کودک زیر 18 ساله می توانند به محض اینکه فرزند برای اقامت دائم داوطلب می شود، به عنوان یک شهروند ثبت نام کند. در این زمان، والدین باید وضعیت شهروندی خود را داشته باشند یا برای آن درخواست کنند. کودکان تحت آزمایش کتبی نیستند
 
شما نمیتوانید به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید اگر شما:
 
برای چهار سال گذشته محکوم به اعدام شده اید یا زندانی شده اید.
شما در طی سه سال گذشته مورد تحقیق قرار گرفته اید یا درباره تبعید به شما گفته شده است و اکنون نمی توانید در کانادا بمانید.
شما متهم به جنایات جنگی یا جنایات علیه بشریت هستید.
در پنج سال گذشته از شهروندی کانادا محروم شده اید.
همه متقاضیان برای وضعیت شهروندی در کانادا باید فرم مخصوص خود را برای خود و برای هر یک از کودکان تکمیل کنند. در هنگام ارسال درخواست، باید تمام ستون های این فرم ها را به دقت پر کنید، به ویژه در مورد احتمال دخالت در گذشته ی مجرمان، زیرا قبل از اینکه شهروندی به دست آید، تمام اطلاعات توسط پلیس بررسی می شود. قانونی بودن ورود به کانادا نیز تأیید خواهد شد. بنابراین، اگر شک و تردید دارید، بهتر است از طریق تماس با مرکز تماس شهروندی و مهاجرت کانادا تماس بگیرید. در اینجا می توانید تاریخ مهلت شهروندی را روشن کنید، اگر وارد کانادا برای ویزا شده اید (مثلا دانشجو یا کار).
 
هنگام ارسال آزمون لازم است که اصل را ارسال کنید. مدارک مورد نیاز:
دو سند شناسایی هویت شما - یک گواهینامه رانندگی و یک کارت بانکی یا پزشکی.
دو عکس از عکس خاصی که در سال گذشته گرفته شده است. در پشت عکس، عکاس اسم و آدرس خود را، و همچنین تاریخ عکسبرداری رامهر خواهد کرد، و شما امضا میکنید که در عکس هستید. کودکان بالای 14 سال نیز عکس های خود را امضا می کنند.
پرداخت برای خدمات ارائه شده را بررسی کنید.
اطلاعیه ای درباره تاریخ و زمان آزمون ارسال خواهد شد. در حین آزمایش، دانش خود را از زبان انگلیسی یا فرانسوی، و همچنین درک خود را از اطلاعات ارائه شده در کتاب "نگاهی به کانادا"نشان دهید.
اگر از شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی برخوردار شوید، به شما در مورد زمان و مکانی که می توانید در مراسم شهادت رسمی شرکت کنید، که در آن شما با یک گواهی شهروندی ارائه خواهد شد، یک کارت کوچک که شما را به عنوان یک شهروند کانادا معرفی می کند. شما می توانید به عنوان یک شهروند کانادایی برای پاسپورت کانادا درخواست بدهید.
 
هر شهروند کانادایی واجد شرایط گذرنامه است گذرنامه کانادا اجازه می دهد تا بدون ویزا  به بیشتر کشورهای جهان سفر کنید. فرم های درخواست را می توان از آژانس های مسافرتی، ادارات پست و دفاتر پاسپورت بدست آورد. درخواست گذرنامه و عکس باید توسط شخص تایید کننده هویت متقاضی تأیید شود. چنین فردی میتواند، مثلا یک دکتر خانوادگی، یک وکیل و غیره باشد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 تا از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری

در

  (سیارک): فاکتورهای مختلفی نظیر پیشرفت کاری، مزیت‌های شغلی و تعادل میان کار و زندگی در این گزارش مد نظر قرار گرفته است . در این گزارش میزان درآمد هم لحاظ شده اما دستمزد الزاما عامل تعیین‌کننده برای نتیجه‌گیری نبوده است.این گزارش که در سال ۲۰۱۶ میلادی تهیه و برگرفته از نتیجه نظرسنجی بیش از ۲۷۰۰۰ مهاجری بوده که در ۱۹۰ کشور مختلف جهان زندگی می‌کنند.


این گزارش بهترین کشورهای جهان برای مهاجران را به ترتیب زیر اولویت‌بندی کرده است. منظور از مهاجر در این گزارش، افرادی بوده که بر اساس "تخصص" و "مهارت" جذب صنایع مختلف کشور میزبان شده‌اند.
۱- سوئیس


برای دومین سال متوالی سوئیس رتبه اول لیست کشورهایی را به خود اختصاص داده است که مهاجران "متخصص" قصد زندگی در آنجا را دارند. این کشور کوچک اروپایی با مهیا کردن شرایطی نظیر پس‌انداز مناسب، تعادل خوب میان کار و زندگی و فرهنگ کاری شایسته توانسته در سال ۲۰۱۶ میلادی هم بر اساس نظر افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، رتبه اول را از آن خود کند.
درآمد متوسط یک "مهاجر متخصص" در سوئیس سالانه بیش از ۱۸۸ هزار دلار آمریکاست.
سوئیس دارای یکی از مدرن‌ترین سیستم‌های‌حمل و نقل عمومی و همچنین خدمات خوب پزشکی در جهان است. فرانک سوئیس یکی از قوی‌ترین‌ ارزهای معتبر جهانی است و صادرات بالا و بازار کار رو به رشد سوئیس، این کشور را حتی در زمان تلاطم اقتصادی در کشورهای حوزه یورو، به یکی از با ثبات‌ترین کشورها تبدیل کرده است. هزینه زندگی در سوئیس البته در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بالاست.
۲- آلمان


برای مهاجرانی که به دنبال "امنیت شغلی" هستند شاید آلمان بهترین گزینه باشد. ارتقای شغلی و به دست آوردن مهارت‌های جدید در بازار کار این کشور، آلمان را به یکی از مقصدهای اصلی "مهاجران متخصص" تبدیل کرده است.
۷۰ درصد کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند، با اعلام رضایت از زندگی خود در آلمان گفته‌اند امنیت شغلی در کشور جدید میزبان به مراتب بهتر از کشوری بوده که در آن متولد شده‌اند.
درآمد متوسط سالانه مهاجران متخصص در آلمان حدود ۹۸ هزار دلار است.
بازار کار این کشور صنعتی، موقعیت‌های شغلی فراوانی را پیش روی مهاجران "متخصص" قرار می‌دهد. استاندارد بالای زندگی و زیرساخت‌های مناسب، آلمان را از بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی متمایز کرده است. هر چند هزینه زندگی در آلمان بالاست، اما تقریبا با متوسط هزینه در کشورهای غرب اروپا یکسان است.
۳- سوئد


یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای مهاجرانی که در سوئد زندگی می‌کنند شرایط "خوب" کاری است. بیش از ۷۰ درصد از کسانی در نظرسنجی شرکت کردند، گفته‌اند فرهنگ کاری در این کشور اسکاندیناوی در مقایسه با کشوری که در آن متولد شده‌اند به مراتب بهتر است.
درآمد متوسط هر مهاجر متخصص در سوئد نزدیک به ۸۵ هزار دلار در سال است.
سوئد دارای ثبات بالای اقتصادی است و سیستم رفاه اجتماعی "سخاوتمند" این کشور، تعداد زیادی را در سال‌های‌اخیر به این کشور کشانده است. به گفته بسیاری از مهاجران، سوئد کشوری است که برای شهروندانش اهمیت زیادی قائل است.
محیط کاری در سوئد "کم‌تنش" ولی حرفه‌ای است. مدیران به خوبی کارمندان را حمایت می‌کنند‌ و فرصت‌های کاری زیادی پیش روی مهاجران متخصص (به خصوص در حوزه‌های مهندسی معدن و پزشکی) وجود دارد.
هوای سوئد در زمستان بسیار سرد است و در نقاط شمالی این کشور به منفی ۳۰ درجه یا کمتر هم می‌‍رسد.
۴- امارات متحده عربی


مهمترین شاخص‌هایی که مهاجران به عنوان مزیت زندگی در امارات متحده عربی به آن اشاره کرده‌اند کمک هزینه مسکن و خدمات درمانی و بهداشتی در این کشور است.
دوبی و ابوظبی مقصد سنتی تعداد زیادی از مهاجران کاری بوده است اما در سال‌های اخیر متقاضیان کار در شارجه هم افزایش یافته است.متوسط درآمد سالانه یک مهاجر متخصص در این کشور حوزه خلیج فارس نزدیک به ۱۱۳ هزار دلار است.
موقعیت استراتژیک این کشور در خاورمیانه، سیستم بانکی قوی و تنوع اقتصادی، امارات را به مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و مهاجران کاری تبدیل کرده است.
۵- نروژ


بیشتر افرادی که به نروژ مهاجرت کرده‌اند ارتقای "تعادل میان کار و زندگی" در مقایسه با محل قبلی زندگی را مهمترین شاخص زندگی در این کشور دانسته‌اند و به همین دلیل این کشور در لیست ده کشور اول این گزارش درباره شرایط کار و زندگی قرار گرفته است.
متوسط درآمد سالانه یک مهاجر متخصص در نروژ حدود ۹۷۵۰۰ دلار برآورد شده است.
بیشتر کسانی که به نروژ مهاجرت می‌کنند علت مهاجرت خود را ارتقای شغلی و بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی عنوان کرده‌اند. منابع طبیعی فراوان و همچنین ذخایر زیاد نفت و گاز، نروژ را تبدیل به یک اقتصاد قوی و باثبات در جهان کرده است. (سیارک)
۶- سنگاپور


سنگاپور با اینکه کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیاست اما شرایط زندگی در این کشور تعداد زیادی از مهاجران کاری را به سوی خود کشانده است.به گفته کسانی که به سنگاپور رفته‌اند، این کشور جای مناسبی برای ارتقای شغلی محسوب می‌شود هر چند تعادل میان کار و زندگی از جذابیت خاصی در این کشور برخوردار نیست.
متوسط درآمد سالانه یک مهاجر متخصص در سنگاپور حدود ۱۳۹ هزار دلار است.
حدود ۶۲ درصد از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند از ارتقای شغلی خود در این کشور رضایت داشتند.
سنگاپور، پایتخت جمهوری سنگاپور یکی از امن‌ترین و تمیزترین شهرهای دنیاست و این کشور دارای زیرساختارهای بسیار مدرن‌ و پیشرفته‌ است.
یکی از نکاتی که مهاجرانی که به این کشور رفته‌اند از آن انتقاد می‌کنند هزینه بالای زندگی در این کشور است چون سنگاپور یکی از گران‌ترین کشورهای جهان برای زندگی است.
۷- اتریش


این اولین باری است که اتریش در این گزارش (موسسه مالی و بانکی "اچ‌اس‌بی‌سی")در لیست ده کشور برتر جهان قرار می‌گیرد.
مهمترین شاخص‌هایی که مهاجران به عنوان مزیت زندگی در این کشور به آن اشاره کرده‌اند، تعادل بالای میان کار و زندگی، فرهنگ مناسب محیط کار و پیشرفت محسوس شغلی آنها در مقایسه با کشور قبلی بوده است.متوسط درآمد سالانه یک مهاجر متخصص در اتریش حدود ۸۵ هزار دلار است.سیستم حمل و نقل عمومی در اتریش بسیار پیشرفته و در عین حال ارزان است.
۸- هنگ‌کنگ


هنگ‌کنگ با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت یکی از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری در جهان است.
به گفته مهاجران این کشور زمینه‌های مناسبی برای ارتقای شغلی پیش روی افراد قرار داده است اما این الزاما به معنی بهبود کیفیت زندگی نیست. (سیارک)
سطح درآمد مهاجران در هنگ‌کنگ در مقایسه با سایر کشورها بسیار بالاست. بطور متوسط هر مهاجر متخصص در این کشور سالانه نزدیک به ۱۷۰ هزار دلار دریافت می‌کند.
بیش از نیمی از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند، گفته‌اند تعادل میان کار و زندگی آنها پس از مهاجرت به این کشور بسیار بدتر شده است.
هنگ‌کنگ دارای امکانات بسیار پیشرفته و لوکس برای زندگی است اما هزینه مسکن در این کشور بالاست.
۹- بریتانیا


بریتانیا هم مانند اتریش، برای اولین بار در این  گزارش در لیست ده کشور برتر جهان برای مهاجران کاری قرار گرفته است.مهمترین شاخص‌هایی که مهاجران کاری به عنوان مزیت زندگی در این کشور به آنها اشاره کرده‌اند کسب مهارت‌های جدید و پیشرفت کاری بوده است. باید توجه داشت که این نظرسنجی پیش از رفراندوم بزرگ بریتانیا برای ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا (تابستان ۱۳۹۵) انجام شده است.
متوسط درآمد سالانه یک مهاجر متخصص در بریتانیا حدود ۸۳ هزار دلار است.
بریتانیا یکی از بالاترین نرخ تولید ناخالص ملی را در مقایسه با سایر کشورها دارد و اقتصاد قوی این کشور به همراه تنوع فرهنگی، بسیاری از مهاجران را به این کشور جذب کرده است. هر چند ارزش پوند استرلینگ پس از رفراندوم این کشور کاهش یافت.
هزینه زندگی در لندن، پایتخت این کشور و همچنین شهرهای بزرگ بریتانیا بالاست. هزینه حمل و نقل عمومی هم در این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی گران است.
۱۰- بحرین


کیفیت بالای زندگی و امکان پس‌انداز ‌بالای درآمد، بسیاری را به این کشور کشانده است. تنوع اقتصادی در بحرین زیاد است و بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی در این کشور شعبه دارند.
از جمله نکاتی که مهاجران به عنوان مزیت زندگی در بحرین به آن اشاره می‌کنند "روشن بودن" آینده فرزندان برای والدین خانواده‌هاست. بیش از هفتاد درصد از کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند می‌گویند کیفیت زندگی فرزندانشان در بحرین، در مقایسه با کشوری که قبلا در آن زندگی می‌کردند، بهتر است. بعضی دیگر خدمات پزشکی و بهداشتی این کشور را از مزیت‌های‌ بزرگ زندگی در بحرین برشمرده‌اند.متوسط درآمد سالانه هر مهاجر متخصص در بحرین حدود ۹۹ هزار دلار است.
در بحرین، بخش‌های ساخت و ساز و همچنین امور مالی مهمترین حوزه‌هایی هستند که مهاجران در آن جذب کار شده‌اند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۱تمام این 10 کشور زیبا هستند . عکساش که زیباس

۱۳۹۵/۱۰/۲۸سوئیس چقدر زیبا!!!!

۱۳۹۵/۱۰/۲۸چه دستمزدهایی !! ما کجا و اینا کجا!!!!!!!!

در ادامه بخوانید...

زیباترین کشورهای دنیا

در

20. ویتنام

زیبایی های طبیعی ویتنام قابل شمارش نیست. ویتانم کشوری سرسبز با منظره های بینظیر است.

 

19. کرواسی

شهرهای تاریخی کرواسی سالانه پذیرای تعداد بیشماری توریست است. 

 

18. ایرلند

از افسانه تا واقعیت در ایرلند، 

 

17. نروژ

کشور آبشار، شفق قطبی و یخچال های طبیعی 

 

16. پرو

کویر بی پایان، کوهستان های پر برف  

 

15. سوئیس

شما نمی توانید از زیبایی حرف بزنید و از سوئیس خارج شوید. 

 

14. فنلاند

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی

 

13. هندوستان

از هندوستان با نام "Marmite" یاد می شود کشوری که شما یا عاشقش هستید یا از آن متنفرید. هندوستان از از فرهنگی زیباترین کشور دنیاست. 

 

12. مکزیک

خانه یک تمدن کهن، معابد قدیمی، مکان های بسیاری برای کاوش دارد. 

 

11. اسلوونی

کوچک اما قوی، مردم مهمان نواز، کوهستان ها، ساحل دریا و ... 

 

10. ولز

ولز کشور کوه و جنگل، بسیار از کاربران از زیبایی های این کشور گفته اند. 

 

9. ایالات متحده آمریکا

امریکا کشوری بزرگ است و بسیار سخت است از زیبایی های طبیعی آن در چند خط سخن گفت، اگر به این کشور سفر کردید حتما به "پارک ملی گرند کنیون" سری بزنید. 

 

8. ایسلند

سواحل سیاه، کوه های آتشفشانی ایسلند را بین 10 کشور زیبای دنیا قرار داده است. 

 

7. انگلستان

کشور میهن پرستان، انگلستان در رتبه 7 قرار دارد. 

 

6. اندونزی

کشور کوه های زیبا و میراث قدیمی 

 

5. آفریقای جنوبی

تنها کشور آفریقایی این لیست، به وسعت فرانسه و اسپانیا با هم و به همان اندازه زیبا 

 

4. ایتالیا

هیچ کشوری به اندازه ایتالیا دارای مکان های دیدنی نیست. تاریخ و افسانه در شهرهای این کشور موج می زند. 

 

3. نیوزیلند

مقاوم سوم در اختیار یکی از زیباترین کشور های دنیاست، نیوزیلند دارای تپه های سرسبز کوهستان های زیبا و جزایر ناب است. 

 

2. کانادا

در یک رقابت نزدیک کانادا مقام دوم را کسب کرده است. کوهستان ها و مناظر بینظیر این کشور بسیار دیدنی هستند. 

 

1. اسکاتلند

در نهایت زیباترین کشور جهان اسکاتلند است. سواحل بکر و دست نخورده، قلعه های دیدنی و مناظر چشم نواز این کشور

نظرات

در ادامه بخوانید...

مقایسه سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز

در


- به طور کلی و خلاصه سیستم‌های مبتنی بر مک از نظر سخت‌افزاری گران‌تر از سیستم‌های مبتنی بر ویندوز می باشند.

- از لحاظ امنیت، دستگاه‌های مک امن‌تر به حساب می آیند چرا که تعداد بدافزارهای موجود  برای سیستم‌ عامل‌های مک  تا الان کمتر تولید شده است.
- بررسی اخبار امنیتی نشان می‌دهد که حفره‌های امنیتی ویندوز تعداد نفوذ بیشتری را باعث گردیده؛ از این‌رو نگهداری سیستم‌های مبتنی بر مک راحت‌ تر و کم‌ دردسرتر می باشد.
- تعداد برنامه‌هایی که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز می باشند، فراوان تر از سیستم عانل های دیگر است . اما کاربران طرفدار اپل عثیده دارند  که تعداد نرم‌افزارها و برنامه‌های تحت ویندوز ملاک برتری نمی باشد. کیفیت و خروجی برنامه‌ها مهم‌ تراز کمیت می باشد.
اگر سال‌ها کاربر ویندوزبوده اید و حال به سراغ رابط کاربری مک می روید احتمالا چند روزی گیج می شوید اما به تدریج به محیط جدیدعادت می کنید. هر دو رابط کاربری قادرند برای کاربران دیگر کمی دشوار باشند اما در مجموع کار با آنها  چندان پیچیده نیست  مگر  در کار با کامپیوتر صفر کیلومتر باشید.(سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

ارزیابی کیفیت زندگی(QoL)

در


ارزیابی کیفیت زندگی(QoL) نمی تواند برپایه ی تنها یک معیار باشد چراکه QoL شامل متریک های اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و جغرافیایی، همچنین انتظارات فرد از قابلیت حفظ یک ناحیه است. ارزیابی وضعیت کنونی و پیش بینی آینده ی QoL به سیاست گذاران اجازه می دهد اثر سیاست ها و استراتژی های خود بر روی محیط زیست یک شهر را ارزیابی کنند.
کیفیت زندگی(QoL) بعنوان نتیجه ی تقابلات میان حوزه های فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی در نظر گرفته می شود. کیفیت زندگی، با "قابلیت حفظ و نگهداری"، هم معنی است و می تواند بعنوان ابزاری برای کنترل میزان تأثیر استراتژی و سیاست توسعه، مورد استفاده قرار بگیرد، بنابراین وضع مقرات مناسب در مورد حفظ و نگهداری، می تواند به شیوه ای زمان بر صورت پذیرد.

تحقیق پیرامون QoL، از نظم معمول یک حوزه ی منفرد، فراتر رفته و بر روی روابط پیچیده ی بین انسان و طبیعت تمرکز می کند. بدلیل اینکه جنبه های متنوع زندگی انسان در زمینه ی QoL در نظر گرفته می شود، محققین با استفاده از گستره ی وسیعی از نظم ها، QoL را از زوایای مختلف، تعریف و ارزیابی کرده و گاهی اوقات، از QoL به گونه ای قابل تبادل با سایر اصطلاحات مانند "تندرستی"، "شادی"، "رضایت از زندگی" استفاده کرده اند.


برای نمونه، جغرافی دانان و مهندسین طراحی شهری، معمولاً به "کیفیت محیط زیست"، توجه ویژه ای دارند، بوم شناسان بر روی رابطه ی بین "اکوسیستم" و "تندرستی بشر" تأکید دارند، در حالیکه جامعه شناسان و اقتصاددانان، بیشتر مراقب استنباط ذهنی(شخصی) از "رضایت از زندگی" هستند. (سیارک

خلاصه ­ی برخی از مطالعات معاصر پیرامون QoL      

محقق یا موسسه

ناحیه­ ی بررسی شده

علائم بکار برده شده

ODC(1979)

/

مرگ و میر نوزادان، امید به زندگی، سواد اولیه

WHO(1997)

/

سلامت فیزیکی و روانی، سطح استقلال، روابط اجتماعی، محیط زیست، باورهای شخصی/مذهبی/معنویات

UNDP(1994)

تمامی کشورهای جهان

امید به زندگی، نرخ سواد بزرگسالان، متوسط توان خرید

Seik(2000)

سنگاپور

زندگی اجتماعی، زندگی کاری، تحصیلات، ثروت، سلامت، مذهب، تفریح، رشد فردی، مسکن، رسانه، سیاست، خرید کالا، امکانات عمومی، حمل و نقل، مراقبت از سلامت، محیط زیست، امنیت عمومی

Ulengin و همکاران(2001)

استانبول(ترکیه)

محیط زیست فیزیکی، محیط زیست اجتماعی، محیط زیست اقتصادی، تسهیلات حمل و نقل و ارتباطی

Marans(2003)

دیترویت(ایالات متحده)

بازآفرینی منابع طبیعی، ویژگی­های کیفی محیط زیست، بازآفرینی منابع بدست بشر، منابع فرهنگی، سایر موارد. 

Lee(2008)

تایپه(تایوان)

خدمات شهری، رضایت از محل زندگی، وضعیت جامعه، ارزیابی محل زندگی، راه­های محلی ارتباطات

EFILWC(2009)

31 کشور عضو اتحادیه­ی اروپا

استاندارد زندگی، کیفیت محل زندگی، خدمات اجتماعی، سلامت ذهنی، سرمایه­ی اجتماعی، سلامت، سرمایه­ی انسانی

Zhang و همکاران(2011)

30 شهر چین

شرایط زندگی، بهبود زندگی، هزینه­ی زندگی، آسایش، سرمایه­ی انسانی، محیط زیست.

معمولاً ارزیابی QoL یا بصورت شهودی انجام می گیرد یا بصورت ذهنی. روش ذهنی، اساساً برپایه ی تحلیل درک مردم از شرایط زندگی، محیط زیست، خدمات و موارد دیگری است که دریافت می کنند. بررسی از طریق پرسشنامه معمولاً جهت بدست آوردن گزارش شخصی ساکنین محل از سطح رضایتی که از شرایط زندگی کنونی خود دارند، انجام می گیرد. مطالعات موردی اخیر، در ایالات متحده، تایپه و سنگاپور انجام شده اند. این روش، الزامی و مهم است چراکه اولویت ها و نیازهای ساکنین منطقه را مشخص می کند. اگرچه، بدلیل تنوع در تجارب، دانش و ویژگی های شخصی مردمی که مورد مطالعه قرار گرفته اند، ارزیابی شخصی ذهنی QoL، توسط برخی از افراد، غیر متراکم و با قابلیت اعتماد کم معرفی می شود.(سیارک

روش شهودی، برپایه ی آمار و مشاهدات از شرایط زندگی حقیقی است، مانند درآمد، سلامت، زمان رفت و آمد، آب و هوا، فضای زندگی شخصی و غیره. اگرچه این روش، غالباً بدلیل تأکید بیش از اندازه بر روی داده های شهودی و غفلت از درک شخصی افراد از زندگی خود، مورد نکوهش قرار می گیرد، معمولاً در مورد ارزیابی شهری، ناحیه ای و کشوری، مفید و بسیار قابل اعتماد است.
جهت کاهش معایب این دو روش، تلفیقی از ارزیابی های شهودی و ذهنی، برای رسیدن به یک ارزیابی دقیق از QoL، به نظر منطقی و لازم است. علاوه بر این، اگرچه برخی از مطالعات بر روی QoL در نواحی منتخب کشورهای در حال توسعه انجام شده اند، مطالعات جامع اندکی پیرامون QoL در نواحی به سرعت در حال توسعه صورت گرفته اند، بخصوص با استفاده از اطلاعاتی جهت پیش بینی معیار تلفیقی مناسب برای طرح ریزی شهری قابل قبول.ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

سکته مغزی

در

سکته مغزی یک مشکل شایع عمومی است و یکی از پرهزینه ترین بیماری ها در آمریکا میباشد.هر ساله، تقریبا 800000 آمریکایی یک سکته تجدید پذیر را تجربه میکنند و 134000 مرگ نیز در نتیجه این حملات رخ میدهد.تخمین زده شده است که حدود $74 میلیار در سال 2010 پیرامون هزینه های بیماری های ناشی از سکته خرج شده است.این حجم بیماری، به احتمال زیاد در دهه های پیش رو بدلیل افزایش آلودگی و کنترل کمتر بر روی فاکتورهای ریسک حملات قلبی، افزایش خواهد داشت.تحقیقات  آمریکایی مرتبط با قلب بیان داشته اند که هزینه مستقیم پزشکی این بیماریها در طی سالهای 2010 تا 2030،  238% افزایش خواهد داشت.فعال کنندۀ پلاسمینوژن بافتی نوترکیب داخل وریدی (r-tpa) یک درمان سودمند برای کاهش ناتوانی ناشی از سکتۀ حاد استAIS).r-Tpa ) ، یک عامل ترومبولیتیک، توسط سازمان غذا و دارو آمریکا جهت درمان AIS برای بیش از 15 سال مورد استفاده قرار گرفته است.این دارو در بین 3 ساعت از شروع علائم حمله،در ایالات متحده برای مصرف مناسب است، و همچنین برای طیف انتخابی مریضان در بین 4.5 ساعت پس از شیوع علائم توسط انجمن سکتۀ آمریکایی مورد استفاده قرار میگیرد.محاسبات اقتصادی قبلی در اروپا و ایالات متحده نشان دهندۀ این است که اجرای r-Tpa بین 0 تا 3 ساعت از ظهور علائم، بصرفه خواهد بود.

چک لیست علائم سکته مغزی

آنالیز اخیر اقتصادی ما از r-tpa برای بیماران درمان شده بین 3 تا 4.5 ساعت پس از شروع علائم، نشان میدهد که استفاده از این متد در مقایسه با عدم استفاده r-tpa سیار مقرون بصرفه میباشد.با اینحال؛ با وجود داده های جدید کلینیکی، جدیدترین محاسبۀ اقتصادی بر پایه موازین ایالات متحده برای r-tpa در پنجره درمان اولیه(0تا 3 ساعت) در سال 1998 منتشر شد.برخی از مطالعات جدید، شواهد مستحکم تری را برای انجام و بروزرسانی محاسبۀ r-tpa در یک بازۀ 0 تا 3 ساعته فراهم کرده است.مشخصا؛ واردلاو و همکاران یک تجزیه و تحلیل از آزمایشات r-tpa که شامل قریب به 1800 نفر بیمار در بین 0 تا 3 ساعت میشد، را به انجام رسانیدند؛ بیش از 5 برابر افزایش در مقایسه با 333 بیمار اصلی در موسسه دولتی مطالعات اختلالات عصبی و سکته(NINDS)، بر روی اینکه ارزیابی اقتصادی اصلی بر پایه چه بوده است، مطالعه کردند.اکثریت بیماران اضافی دیگر از سومین آزمایش بین المللی سکتۀ مفزی(IST-3) بودند، یک آزمایش عملی بین الملی، چندمرکزی، رندم، با درمان باز که برای معین کردن بهتر سود و زیان r-tpa در بیمارانی که دقیقا با شاخص قانونی در اروپا روبرو نشده اند طراحی شده است و جهت اصلاح طول دوران بازۀ درمانی.
هدف این مطالعه، استفاده از جدیدترین داده ها پیرامون اثر،امنیت و هزینه برای تخمین مقرون بصرفه بودن از منظر پرداخت کنندۀ آمریکایی r-tpa برای AIS در طول 0 تا 3 ساعت از شروع علائم در مقایسه با عدم استفاده ازR-TPA میباشد. 

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...