خطرناک ترین سلفی گرفته شده 30 عکس

در

برای برخی از ما، واژه شجاعت این گونه معنی پیدا می کند که شلوار جینی به تن کنیم که چندان برازنده نیست و ظاهر خوشایندی ندارد و سپس یک عکس سلفی از خود گرفته و بر روی صفحه اینستاگرام مان قرار دهیم. البته، هستند کاربرانی از شبکه های اجتماعی که این گونه کارها را شجاعت نمی دانند. روی سخن ما متوجه کسانی است که تعریف جدیدی برای واژه شجاعت به ارمغان آورده اند و کار های مرتبط با آن را به مرحله دیگری وارد کرده اند: مردان و زنانی که از بلند ترین آسمان خراش های جهان بالا می روند، از صخره ها و ارتفاعات آویزان می شوند، به نقاطی نزدیک به آتش فشان های فعال می روند، قدم به حیات وحشی می گذارند که هیچ گونه مراقبتی برای جان انسان در آن ها در نظر گرفته نشده است و به طور کلی در مواجه با خطری که جان شان را تهدید می کند، هیچ هراسی به دل خود راه نمی دهند؛ و البته تمامی این کار ها را به این منظور می کنند که یک عکس سلفی بگیرند؛ عکس سلفی ای که هم برای خودشان و هم برای دیگران، مفهومی فرا تر از یک عکس دارد و خبر از دل و جرأت بیش از اندازه صاحب آن می دهد.

بله، در فضای مجازی هستند کسانی که با به جان خریدن این گونه خطرات، باعث می شوند سایرین از نگاه کردن به تجربیات شان هیجان زده شوند و شجاعت را تنها در پوشیدن شلوار جینی با ظاهر ناخوشایند ندانند. در ادامه این مقاله می توانید عکس هایی را ببینید که گواهی است برای ادعا هایی که تا کنون عنوان شد؛ البته این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر از ارتفاعات هراسان هستید، بهتر است همین حالا از خواندن و مشاهده ادامه مطالب خود داری کنید. با سیارک همراه باشید تا جزئیاتی در خصوص عکس هایی در اختیارتان قرار دهیم که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته و صاحبان عکس ها، به واسطه قرار گرفتن در موقعیت های بسیار خطرناک، شهرت چشم گیری پیدا کرده اند.

کمی خطر بیشتر

همان گونه که در این تصویر مشاهده می کنید، قرار گرفتن در ارتفاع به این بلندی گویا برای این شخص راضی کننده نبوده است و تصمیم گرفته تا چند سانتیمتر دیگر از سطح زمین فاصله بگیرد، به همین خاطر است که پریده و سپس اقدام به انداختن عکس سلفی خود نموده است.

قطار نزدیک می شود

البته قرار دادن سر بر روی ریل قطار، صرف نظر از این که به چه منظوری این کار را انجام داده باشیم، کاری است خطرناک و به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اما این فرد هراسی از این کار نداشته و در حالی سر خود را بر روی مسیر گذر قطار گذاشته است که اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید، مشاهده خواهید کرد که قطار در حال نزدیک شدن است.

علاقه مند به ارتفاعات

آنجلا نیکولائو، از آن جمله اشخاصی است که شاید به گونه ای هدف اش از ادامه زندگی، گرفتن عکس های سلفی ای باشد که هراس و هیجان را به سراغ دیگران بیاورد. این عکس سلفی ای که از او مشاهده می کنید را بر روی مناری در تیانجین چین گرفته است.

عکس سلفی در کنار دوستان

نکته ای که در خصوص این عکس سلفی وجود دارد و آن را به مراتب جالب توجه تر می کند، کنار هم قرار گرفتن چند نفر در شرایطی بسیار خطرناک است که به مراتب امکان وقوع اتفاقی پیش بینی نشده را هم افزایش می دهد.

یک سواری هیجان انگیز

زمانی که انسان در شرایطی هراس آور و بسیار هیجان انگیز قرار می گیرد، مغز اقدام به ترشح کردن دوپامین می کند و حالتی برای فرد پدیدار می شود که شاید کمتر کسی در طول زندگی خود تجربه به دست آوردن آن حالت به خصوص را داشته باشد. شاید همین حالت باشد که بیش از هر چیز دیگری به این فرد انگیزه داده است تا از ریل یک ترن هوایی بالا رفته و اقدام به گرفتن عکس سلفی کند.

لبه ای لغزنده

مطمئنا کمتر کسی را می توان پیدا کرد که دل و جرأت قرار گرفتن بر لبه ساختمانی به این بلندی را داشته باشد، چه رسد به آن که برف هم آمده باشد و سطح لبه ساختمان لغزنده شده باشد؛ مسئله ای که سبب می شود این عکس سلفی بیش از حد انتظار خطرناک و هراس آور باشد.

مردی که به رستگاری رسید

مجسمه ای که این فرد بر روی آن قرار گرفته و اقدام به گرفتن عکس سلفی نموده است، با نام «مسیح رهاننده» شناخته می شود؛ مجسمه ای بسیار مشهور و شاید حتی افسانه ای که از فراز آن می توان تمامی شهر ریو دو ژانیرو برزیل را به خوبی مشاهده کرد (این مجسمه به قدری ارتفاع دارد که در هر فیلمی که در شهر ریو دو ژانیرو ضبط شده باشد، بدون استثنا تصویر آن را مشاهده خواهید کرد). علاوه بر این، این مجسمه به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته می شود.

فردی که قادر به حفظ تعادل است

اگر اطلاعاتی در خصوص بند بازی و نمایش های این چنینی داشته باشید، خواهید دانست که افرادی که در انجام این گونه کار ها و فعالیت ها مهارت دارند، این توانایی را دارند که پیش از آن که قدم از قدم بردارند، تمامی اعضای بدن شان را به گونه ای حرکت دهند که تعادل شان در ارتفاع به هم نخورد. فردی هم که در این عکس مشاهده می کنید، به گونه ای قرار گرفته است که حتما باید تا حدودی این مهارت را داشته بوده باشد که توانسته تعادل خود را حفظ کند. جالب تر و هیجان انگیز تر از این مسئله، جرأت این فرد است که توانسته در آن ارتفاع تمرکز خود را نگاه دارد.

منظره ای متفاوت

اگر از جمله کسانی باشید که تفکری خلاق داشته و پیش خود تصور کرده بوده باشید که اگر فردی آن قدر دل و جرأت داشته باشد که بر روی برجی به این ارتفاع قرار گرفته و عکسی از خود بگیرد، چه حال و هوایی خواهد داشت و چگونه خواهد بود، با نگاه کردن به این عکس می توانید تا حدود زیادی تصور خود را به واقع مشاهده کنید.

کمی پایین تر از سطح آب

در نگاه اول این عکس سلفی ممکن است برای تان اصلا جالب توجه نباشد و حتی تعجب کنید از این که چرا در این لیست قرار گرفته است، با این حال، اگر با دقت بیشتری به این تصویر نگاه کنید، مشاهده خواهید کرد که در گوشه پایین سمت راست تصویر، کمی پایین تر از سطح آب، یک تمساح در حال حرکت کردن و نزدیک شدن به سمت فردی است که در حال گرفتن عکس سلفی است و همین نکته است که عکس را هیجان انگیز می کند.

تجربه بالا رفتن از ارتفاع

عکس های سلفی گرفته شده در شرایط این چنینی و در ارتفاعاتی به این اندازه، به هیچ عنوان کاری نیست که به دیگران انجام دادن اش را توصیه کنیم، با این حال، اگر بخواهیم این گونه کار ها را از جنبه مثبت شان مد نظر قرار دهیم، باید عنوان کنیم که گرفتن این عکس ها لایک های بسیار زیادی را برای صاحبان شان در اینستاگرام به همراه داشته اند و این حقیقتی است انکار ناپذیر.

بر روی پشت بام

سطح شیب داری که در ارتفاعی به این بلندی قرار گرفته باشد، به هیچ عنوان مکان مناسبی برای نقس تازه کردن نیست که البته صاحب این عکس نه تنها این کار را انجام می دهد، بلکه به اندازه در آن شرایط احساس اعتماد به نفس دارد که عکس سلفی هم از خود می گیرد.

بر روی بام جهان

مطمئنا این تصویری نیست که معمولا در آلبوم عکس های کسانی ببینیم که به سفر کردن علاقه مند بوده و در باز دید از نقاط مختلف جهان، به هنگ کنگ نیز سری زده اند، با این حال، نمی توان این مسئله را انکار کرد که عکس سلفی گرفته شده توسط این فرد، از آن جمله عکس هایی است که تا مدت ها آن را در خاطر خواهیم داشت.

جای پایی نه چندان مطمئن

چه چیزی در این تصویر وجود دارد که به خاطر اش هراسان شویم؟ مطمئنا اگر کمی با دقت بیشتری به تصویر گرفته شده توسط این فرد مشاهده کنیم، خواهیم دید که ساختمانی که از آن بالا رفته است، تقریبا در حال فرو ریختن است و همین مسئله است که این عکس سلفی را مشهور کرده است.

منظره ای جالب توجه

مطمئنا این گونه تفریح ها را برای زمانی باید در نظر گرفت که هوا خوب و متعادل باشد و اگر باد شدید وزیدن بگیرد، مطمئنا دیگر سرنوشت فردی که اقدام به گرفتن عکس در آن ارتفاع کرده است، در دستان خود اش نخواهد بود.

به پایین نگاه نکن

زمانی که افراد به منظور عوض کردن حال و هوای زندگی روز مره شان اقدام به سفر کردن به شهری دیگر می کنند، معمولا ترجیح می دهند تا نزدیک به آغاز ظهر در تخت خواب خود در هتل استراحت کرده و پس از آن هم غذای خوشمزه ای نوش جان کنند، با این حال، هستند کسانی که این گونه کار ها برای شان چندان که باید هیجان انگیز نبوده و دوست دارند به جای آن از برجی بسیار باریک بالا رفته و از خود عکس سلفی بگیرند‍‍!

تصویری شوکه کننده

اگر نمی دانید آن چه در عکس سلفی گرفته شده توسط این فرد مشاهده می کنید، چیست، بهتر است بدانید که این یک برج مربوط به انتقال سیگنال های رادیویی و تلوزیونی است. نکته دیگر این که به واسطه چند دلیل بسیار مهم، بالا رفتن از این گونه برج ها به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست و جان فرد به طور جدی ای در معرض تهدید قرار خواهد گرفت؛ از جمله مهمترین این دلایل می توان به خطر برق گرفتگی اشاره کرد که در آن ارتفاع و با توجه به ولتاژ بالای برق انتقالی به این گونه برج ها، بدون شک به قیمت جان فرد تمام خواهد شد. با تمام این تفاسیر، این گونه به نظر می رسد که این گونه ملاحظات نتوانسته اند این فرد را از بالا رفتن از برج و گرفتن عکس سلفی بازدارند.

برجی که منظره ای فوق العاده پیش رو دارد

این بار نیز شاهد عکس سلفی ای هستید که در آن فرد اقدام به بالا رفتن از برج انتقال سیگنال های رادیویی و تلوزیونی کرده است که در مورد قبلی در خصوص خطرات آن توضیحاتی عنوان شد. نکته جالب توجه در خصوص این عکس، این است که برجی که فرد از آن بالا رفته است، بلند ترین برج انتقال سیگنال های رادیویی و تلوزیونی در آلمان است و به همین خاطر از این حیث رکوردی به نام خود ثبت کرده است و علاوه بر آن، برای مشاهده این منظره فوق العاده دیگر نیازی به این نیست که کسی از برج بالا برود و مشاهده این عکس، تا حدود زیادی این خواسته را بر آورده می کند.

تصویر تصویر ها

این از جمله عکس های سلفی ای است که با مشاهده آن به خوبی متوجه خطرات این گونه تصاویر خواهید شد.

هشت طبقه بالا تر از سطح زمین

زمانی که فرد اقدام به بالا رفتن از سازه ای می کند که بیش از سه متر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد، مطمئنا به هنگام افتادن با جراحات شدیدی رو به رو خواهد شد و همین مسئله است که باعث شده تا این تصویر از شهرت قابل توجهی برخوردار شده باشد، چرا که این فرد اقدام به بالا رفتن از ارتفاعی نزدیک به بیست متر کرده است که در نوع خود قابل توجه است و بسیار خطرناک.

رعایت موارد ایمنی

با کمی دقت نظر متوجه خواهید شد که این فرد برای بالا رفتن از این سازه دستکش به دست کرده است و این گونه به نظر می رسد که پوشیدن دست کش را برای رعایت موارد ایمنی کافی دانسته است. به هر عنوان همین میزان توجه به موارد ایمنی هم در لیستی که از خطرناک ترین عکس های سلفی در نظر گرفته شده است، در نوع خود قابل توجه است.

پرشی در ارتفاعات

نارسیسیت ها کسانی هستند که در چند ساله اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند (کسانی که شیفته خود هستند) و یکی از فعالیت هایی که در میان شان محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است، اقدام به انجام کار هایی است که هیجان بیش از اندازه ای را بر می انگیزاند. این در حالی است که این گونه افراد از گرفتن عکس های سلفی برای نشان دادن این شیفتگی خود بهره می گیرند (کاری که تا کنون بیشتر در میان مردان رایج بوده است تا زنان). با داشتن این اطلاعات می توانید با نگاهی دیگر به عکس های این لیست نگاه کنید.

پا گذاشتن به نقاطی که خطر بسیار زیادی به همراه دارند

این عکس سلفی نیز در مدت کمی پس از انتشار اش توجه بسیار زیادی به خود جلب کرد. مکانی که این عکس در آن گرفته شده است، گردنه ای است در آریزونا. مطمئنا با نگاه کردن به تصویر متوجه این مسئله خواهید شد که این فرد باید تمرکز ویژه ای بر روی نگاه داشتن خود بر روی این صخره های شیب دار کند و یک لحظه غفلت در نهایت به قیمت جان اش تمام خواهد شد (که خوشبختانه چنین اتفاقی رخ نداده است).

رقم زدن اوقاتی خوش در کنار دوستان

این عکاس، به قدری از خود گذشتگی داشته است که صورت خود را در عکس سلفی ای که گرفته است نشان ندهد و به جای آن، علاوه بر پا های خود، دوستی که به همراه اش به آن ارتفاع آمده است را در مرکز توجه قرار دهد.

پشت بام هنگ کنگ

شاید تا کنون به این مسئله دقت کرده باشید که بسیاری از این عکس های سلفی در هنگ کنگ گرفته شده اند و تصویری که در این مورد مشاهده می کنید نیز در هنگ کنگ گرفته شده است؛ شهری که به نظر می رسد افراد زیادی در آن اقدام به بالا رفتن از ارتفاعات و گرفتن عکس سلفی می کنند.

جرثقیلی در هنگ کنگ

تصویری که مشاهده می کنید توسط الکساندر رمنف گرفته شده است و به انداختن این گونه سلفی های خطرناک شهرت پیدا کرده است. این تصویر متعلق به زمانی است که الکساندر در هنگ کنگ بوده است و اقدام به بالا رفتن از یک جرثقیل کرده است.

بر فراز آسمان ها

زمانی که رانندگی می کنید، نباید از تلفن همراه خود استفاده کنید و این کار خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است و علاوه بر آن فرد را در معرض خطر قرار می دهد، با توجه به این مسئله، زمانی که کنترل وسیله ای را در اختیار می گیرید که ده برابر یک خودروری سواری سرعت و داشته و هزاران پا از سطح زمین فاصله می گیرد، به مراتب خطرناک تر هم می شود. خطری که نتوانسته است خلبان این هواپیما را از گرفتن عکس سلفی باز دارد.

در کنار تمساح

این چهره کسی است که مطمئنا از نیرویی که گاز تمساح می تواند به همراه داشته باشد بی اطلاع است؛ نیرویی که از چیزی حدود هزار و ششصد کیلوگرم بر اینچ مربع تجاوز می کند.

یک عکس با حرارت

تصویری که مشاهده می کنید، متعلق به جورج کورونیس است؛ او یکی از مکتشفانی است که برای شبکه مشهور نشنال جیوگرافی برنامه تهیه می کند. در این عکس سلفی ای که مشاهده می کنید، جورج تصمیم گرفته در مقابل دهانه یک کوه آتش فشان فعال قرار بگیرد. هر چند به نظر می رسد که موارد ایمنی کاملا در نظر گرفته شده اند، با این حال، اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ می داد، مطمئنا جان اش در معرض خطری جدی قرار می گرفت و به همین خاطر است که این عکس از جمله خطرناک ترین عکس های لیست ما است.

زیبایی های طبیعت

مطمئنا زمانی که در حیات وحش و جنگلی شبیه به آن چه در تصویر مشاهده می کنید، با خرسی مواجه شدید، آخرین چیزی که باید به آن فکر کنید گرفتن عکس سلفی است و پیش از هر چیز باید جان خود را نجات دهید که البته فردی که در این عکس سلفی مشاهده می کنید، تصمیم گرفته تا کار خطرناک تر را انتخاب کرده و برای مدتی نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

نظرات

در ادامه بخوانید...