ادوارد ماردراک: آیا شخصی با دو چهره وجود داشته است؟

در
ادوارد ماردراک: آیا واقعاً شخصی با دو چهره وجود داشته است
بیش از صد سال است که افسانه شخصیت غیرمعمول مردی با دو چهره، ادوارد ماردراک که در اواخر قرن نوزدهم در انگلستان زندگی می کرده است ، در سراسر جهان شنیده می شود. چنین مواردی برای پزشکان مدرن شناخته شده است ، افراد مشابهی در بین کسانی که اکنون زندگی می کنند وجود دارند ، با این وجود، وجود ادوارد موردایک زیر سوال می رود ، زیرا شرایط زندگی وی بسیار باورنکردنی به نظر می رسد. با وجود این ، تصویر شخصی با دو چهره که از زشتی رنج می برد و مجبور به همزیستی با دومین "من" خود است ، برای نویسندگان ، هنرمندان ، موسیقیدانان جذاب است و به همین دلیل در هنر مورد استفاده زیادی قرار گرفته و می گیرد.
 
اطلاعات اولیه در مورد زندگی این فرد از کتاب "ناهنجاری ها و کنجکاوی های پزشکی" ، که در سال 1896 منتشر شد ، بدست آمده است. نویسندگان آن ، دو پزشک آمریکایی ، جورج م. گولد و والتر ل. پیل ، انواع موارد پزشکی عجیب و غریب را در این اثر جمع آوری کردند ، از جمله داستان ادوارد ماردراک. گفته می شود این مرد در سال 1887 در یکی از مهمترین خانواده های انگلیس به دنیا آمد. کودک با زشتی غیرمعمول به دنیا آمد: از پشت ، روی سر ، چهره دیگری داشت که علاوه بر این ، "زنده" بود! می توانست چشمانش را باز کند ، بخندد و گریه کند ، اما هرگز نگفتند که می تواند غذا بخورد یا نه؟ مرد جوان علی رغم ناهنجاری ، خوش تیپ شد و با استعداد بزرگ شد:
 
همه دوستانش از ادوارد ماردراک به عنوان یک مرد آگاه و فهمیده سخن می گفتند. دوستان گفتند که او به لطف خدا تیزهوش بوده است ، و با سازهای مختلف موسیقی آشنا بوده و به خوبی می نواخته است. کسانی که ادوارد ماردراک را می شناختند می گویند که او چهره ای بسیار خوش تیپ داشت ، اما فقط چهره جلویی زیبا بود. اما در پشت سر او، فرد دیگری که شر و بدجنسی از او تراوش می کردو  بسیار زشت بود، وجود داشت!
 
سپس کتاب یک توضیح منطقی داده، که این ناهنجاری پزشکی به عنوان شناخته شده پارازیتیکوس« Craniopagus " - یک دوقلو های به هم چسبیده است که تقریبا به طور کامل توسط برادر قوی تر جذب شده است . باید بگویم که علم در آن زمان واقعاً چنین مواردی را می دانست.
ادوارد ماردراک: آیا واقعاً شخصی با دو چهره وجود داشته است
ادوارد ماردراک در سریال داستان آمریکایی ترسناک 
 
با وجود این واقعیت که زشتی به وضوح از نظر جسمی با ادوارد اختلال ایجاد نمی کرد ، اما به تدریج سلامت روانی وی دچار اختلال شد. آنها متوجه شدند كه "شخص دوم" غالباً احساسات متضاد ابراز می كرد - به نظر می رسید وقتی جوان ناراحت بوداو خوشحال بود و برعكس ، وقتی روحیه خوبی داشت ، چهره زشت گریه می كرد.
 
وی گفت: "در زمانی كه افراد اطراف هرگز كلمه گفته شده توسط شخص دوم را نشنیده بودند ، ادوارد سوگند یاد كرد كه غالباً از خواب بیدار می شود كه شخص دوم چیزی را نجوا می كند. به گفته این مرد ، وی مرتباً از جراحان خواسته تا صورت دوم او را از بین ببرند ، او آماده یک عمل پیچیده بود و ادعا كرد كه صورت "شر" او شب ها سخنان شرورانه را به او زمزمه می كند. هیچ کدام از پزشکان از ترس نتیجه کشنده عمل جراحی تصمیم نگرفتند که این نوع عمل را برای ادوارد ماردراک انجام دهند. "
 
علی رغم نظارت هوشیارانه پزشکان ، خانواده و دوستان ، در سن 23 سالگی ، ادوارد ماردراک با شلیک نفر دوم خودکشی کرد. وی در یادداشت خودکشی ، از او خواست که قبل از دفن ، "دیو" را از بدن او جدا کنند. درست است ، همانطور که نویسنده خاطر نشان می کند ،آیا  پزشکان از این درخواست پیروی کرده اند ، ناشناخته مانده است.
ادوارد ماردراک: آیا واقعاً شخصی با دو چهره وجود داشته است
اگر در مورد منبع خود صحبت کنیم ، به نظر می رسد این کتاب ، اگرچه توسط پزشکان نوشته شده است ، اما ضمانت کافی ندارد. واقعیت این است که حدود یک سال قبل از انتشار آن در روزنامه بوستون پست ، مقاله ای از نویسنده داستان های علمی چارلز لوتین هیلدرت با عنوان "معجزات علم مدرن: هیولای نیمه انسانی به عنوان فرزندان شیطان" منتشر شد. این برای اولین بار بود که داستان ادوارد ماردراک در آن شرح داده شد ، و به نظر می رسد که نویسندگان ارجمند به سادگی آن را از آنجا نوشتند و آن را برای انتشار علمی منتشر کردند.
 
امروز ، این داستان به همراه عکسی از ادوارد دو چهره ، گاهگاهی در اینترنت ویروسی می شود. در حقیقت ، یک عکس واقعی از Mordrake وجود ندارد و در تصویر تکرار شده ، یک موم وجود دارد که توسط هنرمندان بر اساس یک نقشه معروف ساخته شده است. اینکه آیا چنین شخصی واقعاً وجود داشته است ، مشخص نیست. با وجود باورپذیر بودن داستان.
 
از یک طرف، در واقع موارد مشابهی از همجوشی دوقلو وجود دارد ، به آنها کرانیوپاژی انگلی (از مغز به هم چسبیده) گفته می شود . به عنوان مثال ، کودکی به نام "پسر دو سر از بنگال" در سال 1783 به دنیا آمد و در اثر نیش کبرا در 1787 درگذشت. جمجمه وی در کالج جراحی رویال نگهداری می شود.
 
امروز در دنیا یک پسر با ناهنجاری مشابه وجود دارد که تا سن 15 سالگی زنده مانده است. درست است که او فقط به لطف فداکاری والدین و پزشکی مدرن موفق شد. سه جانسون از برنی ، میسوری ، مانند ماردراک ، "مردی دو نفره" نامیده می شود. بنابراین ، در اصل ، رد کردن این چنین مواردی از دیدگاه پزشکی غیرممکن است.
 
با این حال ، در مورد جزئیات شخصیت ثروتمند Mordrake و استعداد موسیقی او شک و تردید وجود دارد.اگر چنین پدیده ای می توانست در قرن نوزدهم زنده بماند و رشد کند ، در عین حال او در واقع هیچ شانسی برای داشتن یک فرد تمام عیار نداشت. این امکان وجود دارد که نویسنده با در نظر گرفتن یک مورد واقعی از تولد یک انگل دوقلو ، واقعیت آراسته و خلاقانه ای را ایجاد کرده ، در حالی که تصویری تاریک اما دلسوزانه از مردی را که وادار به حمل شخصیت شیطانی برادرش بوده که با او ادغام شده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

هنرمندانی که خواهر یا برادر 2 قلو دارند

در

۸ بازیگر معروف که خواهر یا برادر دوقلو دارند ولی هیچ کس خبر نداشته است.


اسکارلت و هانتر یوهانسن



اسکارلت یوهانسن هنرپیشه شناخته شده و معروف هالیوود دارای  برادر دو قلوی قد بلندی به نام هانتر می باشد. هانترهنرپیشه نیست و بیشتر وقتش را صرف فعالیت‌های خیریه می کند.

وین دیزل و پل وینسنت



نام اصلی‌ وین دیزل مارک سینکلر وینسنت می باشدبا یک برادر دوقلو به نام پل وینسنت دارد که در صنعت سرگرمی‌ سازی فعالیت دارد.عکسی از پل وینسنت  و پل واکر در سال 2013 روی شبکه های اجنماعی گذاشته شد که دیزل در زیر آن نوشته بود "دو پل"

پل واکر همبازی وین دیزل در مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین بود.(سیارک)

کیفر و ریچیل ساترلند



کیفر ساترلند قهرمانی فوق‌العادهسریال 24 ساعت را همه به یاد دارید.ایشان یک خواهر دوقلو به نام ریچیل دارد

لاورن کاکس و ام لامار



لاورن کاکس که در سال ۲۰۱۴ نامزد دریافت جایزه امی بخاطر بازی در سریال "نارنجی همان سیاه "شد به اولین بازیگر تراجنس تاریخ بود
احتمالا بسیاری از کسانی که سریال" نارنجی همان سیاه " را دیده اند به گریمور سریال نمره 20 می دهندکه چقدر طبیعی کاکس را به صورت یک مرد گریم می کند !! اما حقیقت این است که نقش آفرینی مارکوس را ام لامار، برادر دوقلوی او برعهده داشت.

اشتون و مایکل کوچر



 اشتون کوچر را در فیلم اثر پروانه‌ای دیده و بیاد دارید ، مایکل  برادر دوقلوی  اشتون کوچر می باشد که در بچگی به فلج مغزی  وعمل پیوند قلب را درسن  ۱۳ سالگی  انجامداده است.
این دو برادر دوقلو هستند اما در شرایط کاملا نابرابر متولد شده اند

لیندا و لزلی همیلتون



این دو خواهر دو قلو هم در صحنه ای از فیلم معروف  ترمیناتور ۲ با هم بازی کرده اند و بینندگان متوجه حضور آنها نشده اند حتما  صحنه ای که T۱۰۰۰ خودش را به شکل سارا کانر درمیآورد تا پسرش را بکشد را فراموش نکرده اید و زمانی که  T۱۰۰۰ توسط سارا کانر واقعی شکست می خورد !! این بخش توسط لزلی همیلتون خواهر دوقلوی لیندا بازی شده است. جلوه ویژه ای در کار نبوده است!!!

ویل و روپرت یانگ



ویل یانگ  خواننده در سبک پاپ می باشد و در سال ۲۰۰۱ جایزه استعدادیابی موسیقی پاپرا از آن خود کرد. برادر دوقلویی او روپرت می باشد.

رامی و سامی مالک



رامی مالک، را حتما درسریال آقای ربات  به یاد می آورید . او در ۱۸ سالگی  توانست  جایزه بهترین بازیگر نقش اول امی را کسب کند.
نام برادر دو قلو ی او که در لس آنجلس معلم است، سامی می باشد.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

در آلمان دوقلو ها با اختلاف 97 روز متولد شدند

در
این واقعه غیر معمول در یکی از کلینیک ها در کلن رخ داد. خواهران دوقلو لیانا و لئونی با 97 روز فاصله زمانی بدنیا آمدند. به خاطر این واقعیت که آنها دوقلو هایی با جفت های متفاوت بودند.
زن باردار، مادر دوقلوها زایمان زودرس را در هفته 26 آغاز کرد. لیانا با کمک سزارین متولد شد. این اتفاق در تاریخ 17 نوامبر 2018 اتفاق افتاد. دختر در هنگام تولد تنها 907 گرم وزن داشت. او در بخش مراقبت های ویژه نگهداری شد، جایی که کودک منتظر تولد خواهرش بود.
 
پزشکان تصمیم گرفتند دومین کودک که جفت جداگانه داشت، در رحم بماند. و همه چیز خوب پیش رفت - فرایند عمومی پایان یافت و مادر با موفقیت دختر دوم را 97 روز بعد بدنیا آورد. Leoni با وزن نرمال 3.7 کیلوگرم متولد شد.
 
در حال حاضر حال عمومی هر دو دختر خوب است و به طور طبیعی رشد می کنند. اگر چه آنها دوقلو هستند، آنها نه فقط در تاریخ های مختلف،بلکه حتی در سال های مختلف بدنیا آمده اند.
 
همانطور که پزشکان گفتند، چنین مواردی بسیار نادر است. پیش از این، تنها یک پرونده ثبت شده بود - دوقلوهیی در ایرلند در سال 2012 با تفاوت 87 روز متولد شدند. داستان مشابه بود

نظرات

در ادامه بخوانید...

دوقلو ها چهار ماه پس از مرگ مادر متولد شدند

در
دوقلو ها چهار ماه پس از مرگ مادر متولد شدند
یک زن باردار که از یک سکته مغزی فوت شده بود، اما دو قلو هایش همچنان در تلاش برای زندگی بودند توسط پزشکان به زندگی بعد از مرگ مادر ادامه دادند. در نتیجه این عملیات، پزشکان موفق به حفظ زندگی دو قلوها در بدن مادر تا زمان تولد شدند.
 
پزشکان برزیلی از زندگی یک زن باردار که در اثر سکته مغزی به مدت 123 روز جان خود را از دست داده بود، حمایت کردند. یک زن 21 ساله به نام فرانکیلن در هفته نهم بارداری خود، زمانی که ناگهان احساس بیماری می کرد، درگذشت.
 
او به شوهرش گفت که او از یک سردرد شدید رنج می برد. این زن در زمان مراجعه به بیمارستان فوت شد. پزشکان سه روز برای کمک به او تلاش کردند، اما بعد مشخص شد که مغز Franquileen مرده است. سپس پزشکان به همسرش گفتند که به محض اینکه قلب دوقلوها متوقف شود، او می تواند جسد همسرش را بگیرد.
دوقلو ها چهار ماه پس از مرگ مادر متولد شدند
اما پزشکان متوجه شدند که دوقلو ها با مادرشان نمیمیرند و همچنان به زندگی ادامه میدهند. سپس پزشکان و خانواده فرانکلین تصمیم گرفتند تا زمانی که ممکن است از زندگی دوقلو ها در بدن مادر باردار مرده حمایت کنند تا این فرصت را برای تولد نوزادان فراهم کنند.
 
پیش از این در جهان موارد مشابهی وجود داشته است. اما رکورد حفظ حیات در بدن یک زن باردار مرده 107 روز بود. فرانکلین دوران بارداری بسیار کوتاهی داشت، اما پزشکان توانستند 123 روز از او حمایت کنند.
 
بچه ها، آنا ویکتوریا و آساف با بخش سزارین متولد شدند. پس از آنکه دختر و پسر برای بخش نوزادان نارس فرستاده شدند، جایی که چند ماه دیگر برای از آنها نگهداری شود. حالا بچه ها برای ترخیص آمادگی دارند

نظرات

در ادامه بخوانید...

این زن دوقلو هایی به دنیا آورد اما پزشکان هنوز چنین معجزه ای را ندیده اند

در
زنی از شهری در چین، دوقلو هایی از پدران مختلف به دنیا آورد. این پس از آزمایش DNA مشخص شد. آزمایش DNA نشان داد که شوهر این زن تنها پدر یکی از دوقلوها است.اما از نظر ژنتیکی هر دو با مادر مشترک هستند.
 
این مرد قبلاً متوجه شده بود که یکی از دوقلو ها با او کاملاً متفاوت است و آزمایش فقط ظن های او را تأیید کرد.
 
شوهر سعی کرد توضیحی را از همسرش بدست آورد ، اما او اتهامات وی را رد کرد و به وی پیشنهاد کرد که وی نتایج آزمایش را جعل کرده است. بعداً ، این زن اعتراف كرد كه یك بار او با مرد دیگری كه پدر یكی از دوقلو ها می باشد، نزدیکی داشته است.

تولد دوقلوها، از دو مرد، پدیده ای بسیار نادر است و دلیل آن رشد دو جنین از دو پدر در رحم یک زن که همزمان دو تخمک بالغ برای دریافت اسپرم های دو مرد دارد، به وقوع می پیوندد و منجر به بارداری زنی با دوقلوهای ناتنی می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

یک زن با اختلاف دو ماه دو کودک به دنیا آورد

در
یک زن با اختلاف دو ماه دو فرزند به دنیا آورد
در قزاقستان ، یک زن با اختلاف چند ماه دو فرزند به دنیا آورد. در ماه مه ، دختری متولد شد و در اوایل ماه اوت - پسری که مدتها منتظر بود، بدنیا آورد.
 
یک معجزه واقعی در مرکز پری ناتال منطقه ای شهر اورالسک در غرب قزاقستان اتفاق افتاد. لیلیا کونوواوا یک شهروند 29 ساله ساکن محلی ، دو کودک با اختلاف دو ماه به دنیا آورد.
 
اداره محلی وزارت بهداشت کشور گفت: در ابتدا دختری با وزن تنها 850 گرم متولد شد. لیلی در 14 مه به مدت 25 هفته وی را به دنیا آورد. و در 9 آگوست ، این زن باردار دوباره زایمان کرد ، اما یک پسر تقریبا سه کیلویی توسط سزارین به دنیا آمد.
 
این اختلاف زمانی به دلیل یک ویژگی آناتومیک نادر است. واقعیت این است که لیلیا رحم مضاعف دارد. به گفته معاون مدیر مرکز perinatal  ، شانس داشتن فرزند زنده در رحم مضاعف  1 در 50 میلیون است. اما به دلیل حرفه ای بودن پزشکان از این فاجعه جلوگیری شد.
 
بارداری بسیار دشوار بود و لیلیا مجبور شد تقریباً به طور مداوم دراز بکشد ، بدون اینکه از خانه خارج شود ، اما اکنون او خوشحال است. لیلیابرای پسری که مدتها انتظار داشت به بیمارستان آمد و به هیچ وجه انتظار نداشت که او مادر یک دختر دیگر شود. این ساکنان اورالسک یک فرزند دیگر دارند که دختر است.
پدیده ژنتیکی کمیاب دیگری در سال گذشته در آلمان به ثبت رسیده است. استفان هارت آلمانی و همسرش ، بومی غنا فلورانس ، یک جفت دوقلو داشتند. یکی از بچه ها مثل مادر کاملاً سیاه پوست بود و دیگری نسخه ای از پدر کاملا سفید بود. ( و  پدیده ژنتیکی کمیاب دیگر)

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه دوقلو های مبتلا به سندرم داون همه دنیا را مجذوب خود کردند

در
سندرم داون
شادی آنت و شارلوت: چگونه دوقلو های مبتلا به سندرم داون همه دنیا را مجذوب خود کردند
   
وقتی به راشل 39 ساله و كدی 32 ساله گفته شد كه آنها دوقلو ها خواهند داشت، فقط خوشحال شدند. درست است ، دومین خبر که در سونوگرافی به آنها گفته شد ، همسران را بسیار نگران کرد: دختران دارای بیماری قلبی هستند ، این بدان معناست که به عمل جراحی نیاز دارند. اما این واقعیت که نوزادان ، به احتمال زیاد ، سندرم داون دارند ، به هیچ وجه والدین آنها را ناراحت نکرد. از زمان به دنیا آمدن دختران ، راشل هرگز از این که خدا را برای بدنیا آوردن چنین دخترهای جذابی شکر کند  دست برنداشته است ، و وبلاگ وی در شبکه اجتماعی اختصاص داده شده به زندگی "دوقلو های خورشید" در سراسر جهان که طرفداران زیادی کسب کرده است.
سندرم داون
دوقلو هایی که خوشبختی به ارمغان می آورند.
 
در آن زمان آنها دو فرزند پیش دبستانی داشتند ، اما این زوج واقعاً فرزند سوم می خواستند. راشل هر روز با جدیت دعا می کرد و کودی وازکتومی را که قبلاً برنامه ریزی شده بود لغو کرد.
با دیدن نتایج مثبت تست های بارداری راشل به یاد می آورد: "من با اشتیاق می خواستم از هر قدم آشنا در مسیر دیدار با فرزند عزیزمان لذت ببریم."
 
هنگامی که نتایج دوپلوگرافی نشان داد بارداری چندگانه است ، راشل و همسرش خوشحال شدند. دو فرزند؟ این امر نیاز به تعدیل جدی در شیوه زندگی دارد ، به یک صندلی ماشین دیگر نیاز خواهد بود ، اما در غیر این صورت حتی عالی است ، زیرا خانواده بسیار بزرگ بود - چهار نفر و یک سگ. نتایج حاصل از سونوگرافی دوم چندان خوش بینانه نبود: پزشکان مجبور شدند به والدین اطلاع دهند که هر دو دختر دارای نقص مادرزادی قلبی هستند و طبق پیش بینی ها بلافاصله پس از تولد به عمل قلب باز احتیاج دارند. علاوه بر این ، احتمال ابتلا به نوزادان به سندرم داون بسیار زیاد است.
سندرم داون
آنت و شارلوت کوچک. 
 
شور و هیجان ما با این عبارت را فرو ریخت - "سندرم داون". ما انواع برنامه های تلویزیونی را تماشا کردیم ، اردوهای تابستانی آینده را برای چنین کودکانی مطالعه کردیم. در طول شبهای بی خوابی ، من کتاب را بعد از کتاب در مورد سندرم داون می خواندم و بیشتر و بیشتر ناراحت از آنچه در کتاب ها راجع به سندرم داون نوشته شده بود: هر اثر ادبی تنوعی در موضوع بود: اندوه ، مبارزه برای پذیرش از طرف جامعه ، مشکلات اجتماعی و خانوادگی و انواع عوارض پزشکی .
سندرم داون
نوزادان بلافاصله پس از تولد. 
 
به گفته راشل ، زندگی پس از تولد دختران به هیچ وجه به کابوسی تبدیل نشده که افراد اطراف او با همسر خود وحشت داشته باشند. اولا ، تنها یکی از نوزادان با نقص قلب به دنیا آمد. در سن شش ماهگی ، وی با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.
سندرم داون
یکی از خواهران کوچک با موفقیت یک عمل قلب باز انجام داد. 
 
و ثانیا ، دختران جذاب بودند، والدین آنها را به نام های آنت و شارلوت نامیدند ، آنقدر خانواده را خوشبخت کردند که راشل به سادگی نتوانست این خوشبختی را با تمام دنیا به اشتراک نگذارد. وبلاگ وی در شبکه اجتماعی پر از عکس هایی از نوزادان جذاب است ، وقتی به آنها نگاه می کنید امکان لبخند نزدن غیرممکن است.
سندرم داون
نوزادانی که به طور باورنکردنی لبخند می زدند ، اینترنت را فتح کردند. 
 
"آنها واقعاً زیبا ترین هستند!" ، "دو عروسک" ، "دوقلو های با شکوه" ، "این عکس قلب همه را گرم کرد" - کاربران از سراسر جهان برای راشل می نویسند.
سندرم داون
دختران به ستاره های اینستاگرام تبدیل شدند.
 
"مادران دو قلو" ده‌ها هزار مشترک دارد و هر روز تعداد طرفداران آنت و شارلوت در حال افزایش است. 
سندرم داون
کاربران از سراسر جهان سخنان مشوقانه برای مادر دوقلو ها می فرستند.
 
 
از عکس ها و ویدئو ها می شود دید که مادر ، پدر ، دوقلو ها و برادران بزرگترشان زندگی پرتحرک دارند. خانوادگی سفر می کنند ، در تعطیلات شرکت می کنند ، به دیدار دوستان می روند. دختران كوچك دنیا را با علاقه فرا می گیرند ، دوست دارند با سگ بزرگ خود بازی كنند و به گفته راشل ، آنها فقط اندکی عقب تر از همسالان خود هستند. و در تمام عکس ها ، چهره والدین از خوشبختی می درخشد.
سندرم داون
تجربه خانواده Prescott به نمونه ای از مادران کودکانی که دارای سندرم داون در سراسر جهان هستند تبدیل شده است.
 
دخترانم همچنان قلب دیگران را لمس می کنند. مادر والدین "دختران آفتابی" می گوید: "من نامه هایی از والدین دریافت می کنم که پس از خواندن داستان ما و دیدن لبخندهای مسری آنها ، یک انتقال عاطفی را از ترس به امید تجربه کرده اند." - نوزادان همه چیزهای زیادی را به ما یاد می دهند: والدین آینده ، معلمان ، کارمندان پزشکی و غیره. با تولد دختران دوقلوی زیبای ما ، من و همسرم سطح جدیدی از شادی و اشتیاق را در زندگی خودمان کشف کردیم. با الهام ، ما تلاش می کنیم هرگونه عقیده منفی درباره سندرم داون را پاک کرده و ترس و اندوه افراد دیگر را به لذت و نشاط تبدیل کنیم. آنت و شارلوت زیبایی شگفت انگیزی دارند و ما مشتاق هستیم که آن را با جهان به اشتراک بگذاریم!
سندرم داون
بچه ها با پدر و مادر و برادر بزرگتر در کریسمس.

نظرات

در ادامه بخوانید...