کوه رنگین کمان در پرو + عکس

کوه رنگین کمان در پرو
عکس کوههای رنگین کمان ، پیتومارا ، جاذبه گردشگری در پرو
قله های کوه های آند پرو بدست طبیعت بسیار سحرانگیز نقاشی شده است.اسطوخودوسی ، فیروزه ای روشن و نوارهای صورتی الگوهای صحیح را ایجاد کرده، این کوه رنگین کمان مانند آب نبات های بزرگ به نظر می رسند ، اگرچه برای برخی از بازدید کنندگان آنها شبیه یک کیک راه راه رنگارنگ هستند.

 

کوه رنگین کمان چیست؟

کوه رنگین کمان در پرو
میلیونها سال پیش کوههای اطراف کوسکو پوشیده از برف و یخ بودند . با آب شدن یخ ، رسوبات بهم چسبیده و روی هم جمع می شوند.
هر یک از ترکیبات مختلف ساخته شده ، رسوبات توسط نیروهای صفحات تکتونیکی به یکدیگر هل داده می شوند و باعث ایجاد رنگ و لعاب شگرف می شوند .
نوارهایی که از سبز به قرمز ، زرد ، فیروزه ای و اسطوخودوسی ، منظره ای بی نظیر از تپه های رنگین کمان را ایجاد می کنند.
 

 

کوه رنگین کمان در پرو کجاست؟

کوه رنگین کمان در پرو
Rainbow Mountain با نام Las Montanas de Las Siete Colores  به زبان اسپانیایی یا Vinicunca به زبانهای محلی ، در منطقه Ausangate واقع شده است و 3.5 ساعت رانندگی از Cusco ، پرو است. این شهر در ارتفاع بیش از 5000 متر از سطح دریا قرار دارد و این دیدار را برای کسانی که عادت به ارتفاعات ندارند و یا به درستی با آن سازگار نیستند ، بسیار چالش برانگیز می کند.
کوه رنگین کمان فقط پس از یک سفر 5 تا 6 روزه ی چالش برانگیز در امتداد معروف Ausangate Trek ، که نام خود را از کوه Ausangate و یخچال های طبیعی مشرف به دره در 6،384 متر به دست می آورد ، قابل دستیابی است . 
کوه رنگین کمان در پرو
این روزها کوهستان رنگین کمان با ماشین قابل دسترسی است و در پی آن یک تا دو ساعت پیاده روی دارد . این سهولت دسترسی حداکثر 1000 بازدید کننده در روز را امکان پذیر کرده است. اکنون این سفر یک روزه ساده از کوسکو است که تقریباً توسط همه قابل دسترسی است.
 

 

پیاده روی دیدن کوه رنگین کمان چقدر سخت است؟

کوه رنگین کمان در پرو
با وجود مسیری نسبتاً آسان برای صعود که فقط انتهای آن کاملاً شیب دار می شود ، پیاده روی به دلیل ارتفاع دشوار است . در پارکینگ اتومبیل ، شما در حال حاضر 200 متر از Mont Blanc (4،810 متر) ، بالاترین قله آلپ ها قرار دارید و با این وجود ، باید تا 5200 متر پیاده روی کنید ، تنها 189 متر پایین تر از کوه Everest Basecamp این به ما سرگیجه می دهد ، حتی زمانی که فقط در مورد آن فکر می کنیم!
 
بازدید از کوه رنگین کمان چالش برانگیز است ، اما غیر قابل تحمل نیست . اگر خود را به درستی آماده کنید و از توصیه ها لیدر تور گردشگری پیروی کنید ، قابل انجام است.
کوه رنگین کمان در پرو

 

چگونه می توانم برای پیاده روی به کوه Rainbow آماده شوم؟

کوه رنگین کمان در پرو
در این ارتفاع ، جو آنقدر رقیق است که بدن نمی تواند اکسیژن کافی مورد نیاز اندام ها را تامین کند .در صورت عدم تطابق صحیح ، ارتفاع می تواند باعث سردرد ، سرگیجه ، استفراغ و غش شود. همچنین ممکن است در بعضی موارد تهدید کننده زندگی باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید