پنج اشتباه احتمالی در سالن های زیبایی

در

 (سیارک)  : حرفه ای ها هم انسان هستند و گاه به گاه مرتکب اشتباهاتی می شوند. زمانیکه از یک سالن زیبایی باز می گردید و ظاهرتان بسیار بدتر از موقعی است که به سالن می رفتید، جای سوالی باقی نمی ماند و این حتی تنها به ظاهر شما نیز مربوط نمی شود.


مسئله ی مهم، سلامتی شماست. اگرچه غالباً رخ نمی دهد اما برخی از فرآیندها، قطعاً مضر بوده و بجای اینکه احساس و ظاهر خوبی به شما بدهند، مجبور می شوید تا زمان و پول خود را برای بازگرداندن ظاهرتان صرف کنید.
اکستنشن مژه
اگر تا به حال از اکستنشن مو استفاده کرده باشید، احتمالاً از آسیب هایی که از این نوع فرآیندها ناشی می شوند نیز آگاهید این فرآیندها موجب تضعیف موی طبیعی می شوند. همین اثر منفی نیز در نتیجه ی استفاده از اکستنشن مژه بوجود می آید.
راه حل: اگر می خواهید ظاهر خوبی داشته باشید، تمام چیزی که برای کامل کردن ظاهر خود نیاز دارید، اکستنشن مژه است. چیزی که ما پیشنهاد می کنیم این است که از حلال چسب قوی استفاده کنید. این از بروز مسائل جدی جلوگیری می کند. ابتدا، از آسیب رساندن به مژه های حقیقی جلوگیری می کند. علاوه بر این، حلال خوب، پوست ظریف اطراف چشم را نیز تحریک نخواهد کرد.  مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید
مانیکور و پدیکور
مراقبت از ناخن ها، امری ضروری است. اگر در خانه این کارها را انجام می دهید، بنابراین مسئول ابزارهای مورد استفاده نیز هستید. مراجعه به فردی حرفه ای برای انجام مانیکور و پدیکور، امر دیگری است.
راه حل: به اطراف نگاهی بیندازید و میزان تمیزی محیطی را که قرار است کار بر روی ناخن هایتان انجام شود، بسنجید. سالن باید دارای مجوز باشد، صندلی های راحت و تمامی ابزارهای لازم را داشته باشد. لگن(وان) بعد از استفاده ی هر مشتری باید کاملاً تخلیه، اسپری زده شده و ضد عفونی شود. باکتری می تواند موجب تحریک و التهاب پوست گردد، بنابراین تمامی ابزارها باید برای استفاده کاملاً پاکیزه باشند.
بوتاکس
بوتاکس یک عامل فلج کننده است که به منظور جلوگیری از نمایان شدن چین و چروک ها تزریق می شود. بوتاکس، به شدت در میان مردم عادی رایج شده است، اگرچه چندین سال پیش، تنها برای افراد مشهور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بود. اگر بوتاکس توسط یک فرد غیر حرفه ای تزریق شود، دچار مشکلات سلامتی جدی خواهید شد.
راه حل: اگر هدف شما داشتن ظاهری عالی است، کمک پزشکی لازم است. اثرات جانبی قابل اجتناب هستند اگر اطمینان حاصل کنید که محصول، مجوز دارد و توسط یک شرکت معتبر تولید شده و تاریخ انقضای آن نیز نگذشته است. تکنیک تزریق، اهمیت کلیدی دارد. به یک متخصص پوست مراجعه کنید. تنها متخصصین قادرند نتیجه ی کار را پیش بینی کنند. عجله نکنید و قبل از اولین تزریق بوتاکس، خوب فکر کنید. حتی ممکن است به این نتیجه برسید که به آن نیازی ندارید!      خطر واقعی بوتاکس
خشک کننده ی ناخن فرابنفش
ممکن است از شنیدن این موضوع تعجب کنید که خشک کن ناخن فرابنفش، خطر سرطان را می افزاید. این موضوع، اخیراً مطرح شده است. اگرچه، متخصصین پوست چندین سال است که بدنبال هشدار به مردم درباره ی خطرات این ابزارها هستند، تولید کنندگان و کارشناسان ناخن مخالف این ادعا بوده و معتقدند که خشک کن ناخن فرابنفش(UV)، ایمن است و به سلامتی آسیب نمی رساند.
راه حل: کاری که می توانید بکنید این است که نور UV را خاموش کنید. می توانید بسادگی، تنها از پنکه ی این دستگاه استفاده کنید. چهار نکته ی ساده برای کمک به بازسازی ناخن های آسیب دیده و خشک

چگونه ناخن های خود را سالم نگه داریم
حذف موهای زائد با لیزر
اکثر افرادی که خواهان خلاص شدن از شر موهای زائد بدن خود هستند، آرزو دارند که پول کافی را برای لیزر موهای زائد در اختیار داشته باشند. اگرچه، این نوع فرآیند، کاملاً ایمن و عاری از خطر نیست، بخصوص اگر توصیه های افراد حرفه ای را رعایت نکنید. هرگز از انجام کارهای اساسی که قبل و پس از لیزر موهای زائد توصیه می شوند، غافل نشوید.  اپیلاسیون نواحی حساس بدن و عوارض ناشی از آن
راه حل: اطمینان حاصل کنید که لیزر، بر اساس نوع پوست شما و بدرستی تنظیم شده باشد. با متخصص مربوطه مشورت کنید. تنها به افراد با تخصص بالا اطمینان کنید. بخش اعزم کار به شما بستگی دارد. بنابراین، به منظور اجتناب از تغییر رنگ، سوختگی یا ایجاد زخم، لطفاً چند هفته قبل و بعد از فرآیند، حمام آفتاب نگیرید.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

خطر واقعی بوتاکس

در

ما بطور فوق العاده ای در خواندن حالات چهره ماهر هستیم؛ این حالات معانی گسترده ای از آنچه که می گوییم را با خود دارند. استفاده ی بیش از حد بوتاکس، توانایی شما در بیان کردن خودتان را از بین می برد و بیشتر برای زیبایی پوست است تا اینکه فقط پوست را صاف کند. (سیارک

 


از برجسته ترین خطرات ناشی از بوتاکس، ناتوانی در بیان کردن حالات چهره است. به عنوان مثال، این هفته در کلینیکم، زنی را برای یک مشکل پوستی غیرمرتبط دیدم. 
او پرسید"برای اینکه متخصص پوست من باشید کمی جوان نیستید؟"  مستقیما به من خیره شده بود.


مطمئن نبودم که او جدی است و یا شوخی می کند زیرا چهره او بخاطر استفاده از بوتاکس، یخ زده بود.
من با خشکی پاسخ دادم: نه، گواهینامه ام را تازه گرفته ام، بنابراین مادرم مجبور نیست مرا به محل کارم برساند!
او گفت:  این خنده دار است و مستقیما به من خیره شده بود. 


حال نگران بودم. فکر کردم که خنده دار بود. آیا خنده دار بود؟ شاید خنده دار نبود؟
بوتاکسش مانع از درک متقابل ما از همدیگر می شد. افراد زیادی مانند او را در بازار، در فروشگاه مواد غذایی، و بصورت کمدین های بسیاری در تلویزیون، دیده بودیم: آنها چهره هایی یخ زده دارند که غیرطبیعی و اغلب غیرجذاب هستند. برای نشان داده اهمیت بیان کردن چهره، لطفا این شبیه سازی کامپیوتری خوب را با دقت بررسی کنید. از اینکه چه مقدار اطلاعات را می توان از طریق یک چهره کامپیوتری انیمیشنی، تنها با بالابردن و پایین آوردن ابروها منتقل کرد شگفت زده خواهید شد.


دفعه بعد که برای درمان با بوتاکس رفتید در مورد این فکر کنید: مقدار کمی بوتاکس می تواند زیبا باشد. مقدار زیاد آن می تواند بد باشد.و دیده شدن به اندازه درک کردن مهم است.
این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۳نحوه جایگزینی بوتاکس و اسید هیالورونیک نحوه بازگرداندن شادابی و جوانی به صورت را به روشی طبیعی و بدون استفاده از دارو توضیح می دهیم.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳شاید هر زن مدرن، اگر هنوز به "تزریق زیبایی" متوسل نشده باشد، مطمئناً به آن فکر کرده است. اما، همانطور که تمرین نشان می دهد، هنگامی که او در مورد مفهومی مانند استئوپاتی زیبایی شناختی یاد می کند، تزریق به مدت نامحدود به تعویق می افتد. برای کسانی که هنوز با این روش آشنایی ندارند، چند سوال منطقی پیش می آید که امروز سعی می کنم به آنها پاسخ دهم. به طور خاص: "آیا این درست است که یک استئوپات می تواند جایگزین متخصص زیبایی شود؟ و واقعاً در چه مواردی تأثیر آن محسوس است؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۳سوال اول: استئوپات چیست؟ استئوپات مکانیک بدن انسان است. این پزشکی است که وظیفه او بازگرداندن تعادل مکانیکی در بدن بیمار است. برای چی؟ دلیل آن ساده است: در تمام زندگی ما حرکت می کنیم و در همان زمان اغلب زمین می خوریم، کبودی و ضربه می خوریم. بیشتر از همه، بدن ما تحت تأثیر آسیب های جمجمه یا ناحیه دنبالچه-خاجی قرار می گیرد. با چنین ضرباتی استخوان های ما جابجا می شوند. عدم تعادل بدن وجود دارد: لگن می تواند "کج شود" یا به طرف یا پایین بچرخد و در نتیجه آسیب های جمجمه، خون رسانی به سر، از جمله پوست صورت، مختل می شود، عضلات تمام بدن متشنج می شود و گردن و کمر درد می کنند. در نتیجه، بدن هماهنگی طبیعی خود را از دست می دهد، از این رو عواقب بسیاری به صورت درد در قسمت های خاصی از بدن، اسکولیوز، افتادگی اندام های داخلی، کاهش بینایی، فشار خون بالا، واریس، برجستگی، پوکی استخوان، فتق بین مهره ای و ... و غیره بوجود می آید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳سوال دوم: صورت چه ربطی به آن دارد؟ علیرغم این واقعیت که در هر اطلس تشریحی می بینید که همه ماهیچه ها از یکدیگر جدا شده اند و به تنهایی وجود دارند، در واقع همه آنها به یک شبکه پیوسته مشترک متصل هستند که کل بدن را در یک کل واحد متحد می کند. و تنش در یک قسمت از بدن (مثلاً در گردن یا پشت) مطمئناً وضعیت سایر قسمت های بدن از جمله صورت را تحت تأثیر قرار می دهد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳زیبایی صورت بستگی به این دارد که پوست چقدر خوب تغذیه شود، خون شریانی آزادانه به سر جریان یابد. همچنین مهم است که محصولات متابولیک آزادانه از طریق سیستم لنفاوی و وریدی خارج شوند. اگر در نتیجه صدمات، استخوان ها جابجا شوند و عضلات تحت فشار بیش از حد قرار گیرند، تمام عروق - شریانی، وریدی و لنفاوی - فشرده می شوند. در چنین شرایطی طبیعتاً ظاهر آسیب می بیند. با کار انحصاری با صورت، دستیابی به یک اثر ماندگار و واضح غیرممکن است، بنابراین اگر به یک استئوپات مراجعه کنید و از وضعیت پوست صورت خود شکایت کنید، او فقط با صورت شما کار نخواهد کرد. او شروع به متعادل کردن بدن، بازیابی موقعیت صحیح استخوان ها و مفاصل می کند، ماهیچه ها را در شرایط مناسب قرار می دهد. این امر بر سلامت کل بدن از جمله سلامت چهره تأثیر می گذارد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳سوال سوم: استئوپاتی چه تاثیری بر صورت دارد؟ .....بافت های صورت سفت می شوند؛ ......تورم کاهش می یابد؛ ...بیضی صورت شفاف تر ظاهر می شود. ....صورت به طور قابل توجهی جوان تر می شود. ....رنگ پریدگی ناسالم، رنگ "خاکستری" ناپدید می شود. ....عدم تقارن صورت کاهش می یابد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳سوال چهارم: چرا در استئوپاتی این اتفاق می افتد؟ ساده است: پف و تورم بافت های صورت، "افتادگی" آن و همچنین رنگ خاکستری ناسالم، نشانه اختلالات گردش خون است. بهترین محصول آرایشی برای پوست صورت، خون شریانی خودش است که آن را تغذیه می کند و باعث کشسانی و جوانی آن می شود. در طول درمان، هم جریان ورودی و هم خروجی خون بهبود می یابد، زیرا استئوپات عروق را از فشرده شدن آزاد می کند. پوست از محصولات متابولیک پاک می شود، ظاهری سالم تر و جوان تر پیدا می کند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳چین و چروک ها نتیجه تنش بیش از حد در عضلات صورت است. بوتاکس اتصالات عصبی عضلانی را مسدود می کند و ماهیچه ها به طور موقت منقبض می شوند و به همین دلیل چین و چروک ها صاف می شوند. اما اگر با از بین بردن گیره‌های ماهیچه‌ها تعادل را در بدن بازیابی کنید، بدون تجویز دارو به طور طبیعی آرام می‌شوند. از نظر صاف کردن چین و چروک، بوتاکس بی رقیب است، اما در عین حال تغذیه پوست آسیب می بیند، رنگ خود را از دست می دهد و ادم بیشتری می کند. درمان استئوپاتیک باعث افزایش شادابی عضلات می شود، در حالی که بیمار در برابر بروز عدم تقارن های مرتبط با توزیع نادرست دارو کاملاً ایمن نیست.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳اغلب، در طول دوره درمان، می توان به میزان قابل توجهی عدم تقارن صورت موجود را کاهش داد. ابروها و چشم ها متقارن تر می شوند ، تفاوت در شدت چین های نازولبیال چندان چشمگیر نیست ، جابجایی چانه در یک جهت یا دیگری ، که مدت هاست وجود داشته است ، تقریباً نامحسوس می شود. با این حال، یک استئوپات هرگز وظیفه درمان یا اصلاح یک چیز را بر عهده خود نمی گذارد، خواه سردرد، بیرون زدگی، تورم صورت یا عدم تقارن آن. وظیفه یک استئوپات "ترمیم مکانیسم"، بهبود کل بدن به عنوان یک کل است. من متقاعد شده ام که فقط چیزی که سالم است می تواند زیبا باشد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳سوال پنجم: کجا می توان متخصص استئوپاتی زیبایی را پیدا کرد؟ با وجود این واقعیت که چنین جهتی به عنوان استئوپاتی زیبایی برجسته است، هیچ پزشکی وجود ندارد که فقط در مسائل زیبایی متخصص باشد. در طول کار خود، همه استئوپات ها به نوعی درگیر استئوپاتی زیبایی هستند. بهبود ظاهر نوعی اثر "جانبی" درمان استئوپاتیک است. اکثر بیمارانی که مایل به بهبود وضعیت صورت خود هستند معمولاً برای این منظور به استئوپات مراجعه نمی کنند، زیرا اغلب حتی از چنین تأثیری آگاه نیستند. آنها با درد - در گردن، کمر، پشت، پاها، سردرد طولانی مدت - نزد پزشک آورده می شوند. به عنوان یک امتیاز خوب، چهره ای سفت و شاداب دریافت می کنند. بسیاری از بیماران من اعتراف کردند که قصد داشتند برای از بین بردن چین و چروک به پرکننده ها و بوتاکس متوسل شوند، کسی قبلاً در مورد جراحی پلاستیک برای از بین بردن پتوز یاد گرفته است. پیشنهاد کردم این برنامه ها را برای مدتی به تعویق بیندازند و نتایج درمان را ارزیابی کنند. پس از یک دوره استئوپاتی، نیاز به جراحی در همه این بیماران از بین رفت.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳سوال ششم: چگونه اثر درمان استئوپاتی را تثبیت و حفظ کنیم؟ فعالیت بدنی مناسب. جلسات باشگاه و تمرین را حذف کنید. تمام تمرینات قدرتی روی دست ها گردن را به کار می کشد و از طریق گردن است که پوست صورت تغذیه می شود.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳غذای سالم. مصرف غذاهای چرب، سرخ شده، فست فود، غذاهای شیرین، نشاسته ای و نوشیدنی های کافئین دار را کاهش دهید. بر کسی پوشیده نیست که پس از حذف قهوه، رنگ چهره و دندان ها بهبود می یابد، "کیسه های" زیر چشم ناپدید می شوند. الکل و سیگار را کنار بگذارید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳احساسات مثبت زندگی خود را با احساسات شاد پر کنید. موافقم، خوب است که به یک فرد شاد نگاه کنیم.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳عضلات خود را شل کنید. اطمینان حاصل کنید که گردن تنش نداشته باشد. برای این کار، تمرینات خاصی برای آرامش و کشش عضلات یا پیلاتس مناسب است. مراقب باشید: اغلب، به دنبال آرامش و میل به زیبا و برازنده بودن، زنان، برعکس، عضلات خود را بیش از حد تمرین می دهند و در طول ورزش تلاش زیادی می کنند. به خودت گوش کن و مراقب بدنت باش.

در ادامه بخوانید...

مسمومیت غذایی حاد با سم سوسیس و کشف بوتالیسم

در

به گزارش (سیارک) بسیاری را میکشد،اندکی را درمان میکند."پدر سم شناسی نوشت.، و سم بوتولینوم فرزند منتخب برای این مفهوم دارویی مهم است.بسته به مقدار مصرف و مسیر،این سم باکتریایی قوی یک سم ویرانگر ناشی از مواد غذایی یکی از کشنده ترین سموم شناخته شده بشر، قادر به ایجاد مرگ فلج کننده یا یک پادزهر چین و چروک بسیار محبوب که برای دستیابی به پوست روشن تر مهار و استفاده میشود، است.


بله،سم بوتولینوم یا بوتاکس بیشتر بخاطر کاربردش در معالجات زیبایی معروف است،که چین و چروک های صورت و پا کلاغی را صاف میکند.اما کاربردهای آن فراتر از درمان های سطحیست:بوتولینوم میتواند میگرن را فرو بنشاند،تعریق بیش از حد و ترشح بزاق را غیر فعال کند و درد اندام های منقبض شده در افراد مبتلا به فلج مغزی را ارام کند.عجایب درمانی بوتولینوم و کاربردهای گسترده پزشکی آن تنها به طور کامل از دهه ی 1980 شناخته شده است،اما اندک آگاهی از قدردانی لازم برای کاربرد گسترده این سم عصبی قوی،ابتدا در حدود 200 سال پیش در کار شاعر پزشک علاقه مند به پدیده های روانی و تئاتر عروسک خیمه شب بازی دیده شد.(سیارک
این دکتر جوان،جاستیناس کرنر (Justinus Kerner)،اولین نفری بود که سم بوتولینوم را به عنوان عامل ایجاد شیوع یک سری بیماری ویرانگر در آلمان ،ناشی از سوسیس های بطرز مشکوکی بد،معرفی کرد.وی نه تنها برای تهیه اولین توصیف سیستماتیک بالینی از اثرات سم،بلکه برای امتحان کردن آن بر خودش و پیشگویی دقیق از کاربردهای آن به عنوان درمانگر برای انواعی از بیماری های پزشکی،معروف است.
بوتولینوم ناشی از مواد غذایی، نقطه اوج ناخوشایند مواد غذایی مصرفی اغشته به سم بوتولینوم یا بذرهای کلستریدیوم میکروب گلوله شکل است.این باکتری یک ارگانیسم بادوام است،که در سراسر جهان در خاک یافت میشود.این میکروب میتواند محصول و گوشت را آلوده کند ،و در شرایط گرم درجاییکه اکسیژن نیست سم بوتولینوم را تولید میکند.مجرمان آشپزی معمول مسمویت غذایی حاد (بوتالیسم) شامل مواد غذایی هستند که بد نگه داری میشوند مانند محصولات ترشی انداخته شده،مشروب تند ساخته شده زندان،مربا و ژله و گوشت شور.
دراواخر دهه ی 1790 و اوایل دهه 1800، پادشاهی وورتمبرگ در کشور آلمان گرفتار سوسیس های بد شده بود. در میان جنگ های ناپلئون در حال انجام 1803تا 1815،تولید غذای مناسب با موانع فقر و نبود بهداشت غذایی رو به رو بود.موارد مسمومیت غذایی در منطقه بالا گرفت،پایتخت اشتوگارت وادار به صدور حکم درباره خطرات ناشی از مصرف مضر سوسیس خون دودی در 1802 شد.این شیوع پراکنده با مجموعه ای از علائم عجیب مشخص شدند: تاری دید،افتادگی پلک،لکنت زبان،مشکل بلعیدن،استفراغ و ضعف ماهیچه ای شدید.(سیارک
برای قراردادن دورنمای علمی در نظر،فقط یک نیم قرن قبل،جادوگر ها درقبال شیوع مسمومیت غذایی مقصر شناخته میشدند و این مفهوم که باکتری ها میتوانند ما را مریض کنند تا حدود صد سال عجیب دیگر ظهور نکرد..در میان فلج شدن و مرگ ناشی از سوسیس در وورتمبرگ،بسیاری مسمومیت را ناشی از مصرف اسید پروسیک،یا به عبارت شناخته شده دیگر هیدروژن سیانید ،میپنداشتند.و با این حال جاستیناس کرنر،یک افسر پزشکی 29 ساله ی ساکن ناحیه وورتمبرگ،درمیان شیوعِ درحال جوشش حدسی داشت،یک ایده رادیکال در آن زمان و عصر،که مسمومیت غذایی ناشی از یک سم بیولوژیکی آلی است.(سیارک
در1820،کرنر رساله خود را با تفصیل76مورد " مسمومیت ناشی" از سوسیس منتشرکرد،بطور سیستماتیک این سندروم عجیب را که مشاهده نمود به دستگاه گوارش،شبکه ماهیچه ای عصبی و خودمختار(اتونوم) یا همان سیستم جنگ یا پرواز حمله میکند، شرح داد.این اولین توصیف دقیق از معرفی بالینی بوتالیسم ناشی از غذاست.وی با دقت ذکر کرد که ادراک و سیستم حسی بیمارانش سالم مانده اگرچه ماهیچه های آنان با نشانه هایی از اختلالات عصبی ضعیف شده است.او کشف کرد که علت مرگ ناشی از مسمومیت غذایی حاد، در نهایت از طریق نارسایی تنفسی و قلبی ثانویه به ضعف عضلانی بود.
دوسال بعد،وی رساله دومی را چاپ کرد که در آن نتیجه ی 155 مورد را شرح داد و مکانیزم آن چه را که او سم چربی نامید،حدس زد.کرنر عصاره سوسیس فاسد مخلوط شده با عسل را در دامگاهی از حیوانات کوچک اسیر شده شامل مگس،ملخ،حلزون،پرندگان،قورباغه ها،خرگوش ها و گربه ها توزیع کرد.که اثار مشابهِ مسمومیت غذایی را در مگس و قورباغه بطور یکسان مشاهده کرد.او همچنین برش های کوچکی را در ران یک خرگوش و گربه ایجاد کرد تا بافت های درمعرض را با عصاره سوسیس اغشته کند و مشاهده کرد که "سم چربی"باعث ایجاد اثر فلج موضعی در حیوانات بعد از بهبودی کامل آن ها شده است.کرنر همچنین خود را مسموم کرد.تنها چندقطره از عصاره را بر روی زبان خود قرارداد،او متوجه یک "حس انقباض و خفگی در ناحیه حنجره شد....چندقطره از اسید ریخته شده بر زبان باعث خشکی شدیدی در خارج کام و حلق شد."عصاره مشابه سوسیس فاسد شده مزه ترشی داشت.(سیارک
کرنر متوجه شد که "سم سوسیس"تشابهاتی با دیگر سموم عصبی از جمله نیکوتین،سم مار،و آتروپین از گیاه بلادونا داشت.از آزمایشات بسیار دقیقش نتیجه گرفت که این سم سیگنال های مسدود کننده ای را بر سیستم عصبی وارد و درنتیجه آن چه را که وی "فرایند شیمیایی زندگی" خواند مختل میکند.او نوشت که "ظرفیت هدایت عصبی توسط سم همانند اثر زنگ زدگی بر هادی الکتریکی مختل میشود".(سیارک
درحالیکه از شناسایی که از مکانیسم سم کرده بود راضی نبود.کرنر اولین نفری بود که پیشنهاد داد از "سم سوسیس"میتوان استفاده های خوبی کرد همچون یک عامل درمانی در دوزهای پایین برای مختل کردن سیستم عصبی فوق فعال. و در ادامه این راه به کاربردهای کنونی آن در اورولوژی و نورولوژی رسید.
اگرچه کرنر نتوانست سم را در شکل خالصش منزوی کند،توانست روش عمل آن را بطور دقیق بیان کند و" به عنوان اغازکننده خردمند معالجه مدرن با سم بوتولینوم شناخته میشود".در ادامه انتشارات وی در اوایل دهه 1800،کرنر بطور مناسب به عنوان متخصص مسمومیت سوسیس شهرت یافت و “Wurst Kerner” یا "سوسیس کرنر" خوانده میشد.70 سال دیگر باید سپری میشد تا کلستریدیوم بوتولینوم سم تولید کننده در تکه ای ژامبون الوده شده کشف شود و به درستی استفاده از لاتین سوسیس،"بوتالس"در احترام به خدمت سخت کوشانه ی دانشمند و رویاگرا انتخاب شود.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

لمینیت مژه یا اکستنشن

در

لمینیت مژه بهتر است یا اکستنشن مژه؟ اکثر مردم نسبت به این ابزار های کمکی در آرایش بسیار محتاط هستند. با استفاده از تحقیقاتی بر روی مژه ها این امر به اثبات رسیده است که لمینیت مژه بسیار اثرات مثبت تری نسبت به اکستنشن آن برای مژه ها به دنبال خواهد داشت زیرا برخلاف اکستنشن ، مژه ها هنگام خواب در لمینیت شکسته نمیشوند و خم هم نخواهند شد.

ازدیگر مضرات اکستنشن مژه میتوان به کم پشت شدن و ضعیف شدن مژه های اصلی در دراز مدت اشاره کرد.در اکستنشن نباید به هیچ وجه مژه ها را مالش دهید چون با کوچکترین مالشی مژه های شما میریزد در حالی که در لمینیت مژه ها ثابت مانده و در اثر هیچ گونه حرکتی هیچ تغییری نخواهد کرد و اثر منفی بدنبال نخواهد داشت.

شما با داشتن لمینیت میتوانید هر گونه فعالیت دلخواه را انجام دهید چون رطوبت هیچ گونه آسیبی به آن نمیزند اما نکته قابل توجه اینست تنها 24 ساعت اولیه ی لمینیت باید از رطوبت دوری کنید در حالی که این شرایط برای لمینیت مضر است و اثر منفی دارد. نکته ی دیگر اینکه بعد از برداشتن اکستنشن مژه های اصلی ممکن است کنده شود اما لمینیت هرگز به مژه ها آسیب نمیزند چه هنگام نصب چه هنگام برداشتن.

در اکستنش پرهیز ها و محدودیت های آرایشی زیادی وجود دارد درصورتیکه برای لمینیت هیچ ممنوعیتی موجود نیست.نکته ی اخر در خصوص لمینیت اینکه همیشه موجب قوی تر شدن مژه ها شده و انها را سالم تر،پرپشت تر،خوش فرم تر و همچنین به رشد آنها بهبود میبخشد. (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

لیزر: آینده چراغ های خودرو

در

چراغ های لیزر قدم بزرگ بعدی در تکنولوژی نور خودرو هستند، بعد از هالوژن، زنون و LED، چراغ های لیزری آینده این صنعت هستند.

در آینده، چراغ های کوچکتر و بسیار پرنور تر با تکنولوژی لیزر ساخته خواهد شد.

دیودهای لیزر بسیار کوچک هستند، این دیود کوچک باریکه ای از نور در حد چند هزارم میلیمتر منتشر می کند.

روشنایی نور لیزر، 4 برابر LED های امروز است. در آینده مطمئنا اندازه چراغ های جلوی خودرو بسیار کوچک خواهد شد.

 

BMW i8 و Audi R8 LMX از اولین سری خودروهایی هستند که از تکنولوژی لیزر استفاده می کنند.

هر دو خودرو تقریبا همزمان وارد تولید شدند، شرکت OSRAM تولید کننده چراغ های لیزری این خودرو ها است. فاصله روشنایی با نور لیزر در این خودرو حدود 600 متر است که در مقایسه با LED های امروزی تقریبا 2 برابر بیشتر است.

در نبرد هدلایت ها، لیزر برنده است، مزایا و معایب لیزر به عنوان هدلایت را بررسی کنیم.

 

 

مزایای لیزر

  • به گفته BMW، چراغ لیزر نسبت به LED، بیشتر از 30% در مصرف برق صرفه جویی می کند.
  • پرتاب نور در لیزر 2 برابر LED است، تا فاصله 600 متر را کاملا روشن می کند.
  • کوچک بودن اندازه چراغ، یکی از مزایای جانبی لیزر است، هرچقدر حباب چراغ کوچک تر باشد احتمال شکستن آن در اثر برخورد سنگ های جاده ای کمتر می شود.

 

 

معایب لیزر

  • درحال حاضر مهمترین عیب این چراغ های لیزر قیمت بالای آنهاست. البته کاملا طبیعی است، هر تکنولوژی جدید در ابتدا گران قیمت خواهد بود.

 

به گفته OSRAM چراغ های لیزر آینده صنعت خودرو هستند و درحال حاضر روی تکنولوژی دیگر کار نمی شود. OSRAM یکی از غول های صنعت لامپ است و غیر از چراغ های خودرو، انواع لامپ های عکاسی را نیز تولید می کند.

 

 

آیا لیزر خطرناک است؟

لیزر یک وسیله آزمایشگاهی بود که بعدا با تکنولوژی CD و DVD وارد خانه های ما شد. همه ما علائم خطر روی درایو های CD را به خاطر داریم، برخورد پرتو لیزر با چشم انسان به شدن خطرناک است و حتی باعث کوری دائم خواهد شد. 

به گفته شرکت BMW، لیزری که در خودروی i8 تعبیه شده از فیلتر های مختلف عبور داده می شود و خطر زیادی برای چشم انسان ندارد، این لیزر به گونه ای طراحی شده در رانندگی داخل شهر و سرعت های پایین زیر 60 کیلومتر در ساعت نور بسیار ضعیفی دارد و بعد از آن قوی تر می شود. به هر حال نگاه کردن مستقیم به پرتو لیزر خطرناک است.

 

 

قوانین استفاده از هدلایت لیزر

درحال حاضر قوانین راهنمایی و رانندگی برای نصب چراغ های زنون وجود دارد که از حرکت خودروهایی که به صورت غیر شرکتی از این چراغ ها استفاده می کنند جلوگیری می کند. احتمالا با ورود چراغ های لیزری نیز، پلیس با خودروهایی که این چراغ ها را به صورت دستی نصب کنند برخورد خواهد کرد. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است

در
چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است
الیزابت هاوکس ، پزشک کلینیک کادوگان ، یک کلینیک چشم پزشکی در انگلیس ، خاطرنشان می کند که اخیراً تعداد عفونت های چشم  مرتبط با استفاده از اکستنشن مژه افزایش یافته است.
 

 

چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است

به گفته وی ، با افزایش روش های کاشت مژه،  اکستنشن مژه، تعداد مشکلات عفونت پلک ها نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال ، دختران به طور فزاینده ای به بلفاریت التهابی مبتلا می شوند.
 
هاکس تأکید کرد که مژه ها برای محافظت از چشم در برابر گرد و غبار و میکروب ها طراحی شده اند ، و همچنین برای حفظ بینایی بسیار مهم هستند. سوءاستفاده از روش های آرایش و  زیبایی می تواند به ریزش برگشت ناپذیر مژه ی شما منجر شود.
 
خطر دیگر این است که باکتری ها می توانند در مژه ها تکثیر شوند و شستشوی مناسب آنها کار ساده ای نیست. در نتیجه ، نه تنها خطر ملتحمه ، بلکه بیماریهای التهابی جدی تری نیز وجود دارد.
 
علاوه بر این ، ممکن است نسبت به موادی که در ساخت ميه و چسب مژه استفاده می شود ، باعث حساسیت شود. در مورد هرگونه علائم واکنش آلرژیک ، باید بلافاصله اقدام به برداشتن مژه های خود کرده و همچنین با چشم پزشک مشورت کنید.

 

بلفاریت چیست

بلفاریت گروهی از بیماری ها است که علائم مشترک آن، التهاب لبه های پلک ها با خروج چرک است. به عنوان یک قاعده ، بلفاریت به طور همزمان هر دو چشم را تحت تأثیر قرار می دهد. در هیچ حالتی نباید خود را با استفاده از روشهای جایگزین خود درمانی کرد زیرا فقط می توانید اوضاع را بدتر کنید.

 

علائم بلفاریت

تورم و قرمزی پلک ها؛ خارش و سوزش در چشم؛ ترشحات چرکی؛ ظاهر فلس و پوسته روی پلک ها. از بین رفتن و نقض رشد مژه؛ حساسیت چشم به نور.
 
بسیاری از خانم ها اکستنشن مژه را یک روش بسیار مناسب می دانند - این باعث می شود ظاهر بی نظیر و بدون نیاز به رنگ کردن مژه ها ایجاد شود و خطر اینکه ریمل مایع آرایش چشم را خراب کند کمتر است، اما معایبی برای اکستنشن مژه وجود دارد.
 
اکستنشن مژه - یکی از روشهای رایج در سالهای اخیر. فقط در دو ساعت مژه های رویاهایی خود را بدست می آدرید ، و تأثیر آن تا شش هفته ادامه می یابد. به گفته کارشناسان ، همه افراد نمی توانند به طور مرتب از اکستنشن مژه استفاده کنند.
 
در طی روش اکستنشن مژه ، مژه را با چسب های مصنوعی به مژه های واقعی فرد می چسبانند. بسته به اثر مورد نظر ، آنها می توانند یک ، دو ، سه ، پنج یا بیشتر باشند. اگر مژگان شما قوی و خوب است ، بنابر این با یک روش خوب به آنها آسیب نمی رساند.
 
اما اگر مژه ها ضعیف هستند ، و تصمیم دارید حجم زیادی مژه اضافه کنید، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. اگر مژه ها به دلیل سنگینی شروع به شکستن یا ریزش کنند ، این کار نه تنها کل اثر را خراب می کند - بلکه باید برای رشد مژه ها بصورت  طولانی مدت صبر کنید. این روند حدود یک ماه طول می کشد.
 

 

مژه مغناطیسی

مژه مغناطیسی برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا ظاهر شد. استفاده از این مژه ها بسیار آسان است و نتیجه بدتر از مژه های کاذب معمولی نیست. 
 
برای رسیدن به نتیجه عالی ، دختران باید دو دسته مژه بگیرد و سپس آنها را با آهنربایی که روی مژه ها قرار دارد ، به هم وصل کنید. سپس یک دسته مژه را حاشیه فوقانی مژه های خود و دیگری به قسمت پایین اعمال می شود. نتیجه آن زیبایی بی نظیر مژه ها است. 
 
خاطرنشان می شود که از چنین مژه هایی می توان به طور مکرر استفاده کرد. این امر فقط میل و مهارت می خواهد. زنان می گویند ، نصب مژه بر روی آهن ربا به اندازه چسباندن مژه دشوار نیست. 
 
به هر حال ،  در فروشگاه های چینی و آمریکایی مژه مغناطیسی به فروش می رسد و بسیار محبوب است.
در حال حاضر ، مشتریان بیشتر از یک انتخاب دارند. آنها می توانند مژه های کوتاه ، بلند یا حجیم بخرند. قیمت چنین مژه مغناطیسی از 55 دلار شروع می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مبارزه با چین و چروک صورت طبیعی و رایگان

در
آخرین تحقیقات نشان می دهد که یک روش جایگزین شگفت انگیز ، طبیعی و رایگان ، بهتر از همه این روش های شکست خورده ی بوتاکس و جراحی زیبایی برای برطرف کردن چین و چروک و پیری پوست عمل می کند.
 
این جایگزین معجزه گر: ورزش است.نترسید نمی خواهم شما را به باشگاه بفرستم چون که می دانم خیلی ها از رفتن به باشگاه و یک برنامه روتین برای ورزش بیزارند، پس مقاله را تا آخر بخوانید .
 
یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که این روش طبیعی را در اواخر زندگی شروع می کنند می توانند چین و چروک های صورت، چین های پنجه کلاغی، نواحی پوستی آویزان را معکوس کنند و توضیحی علمی برای این امر وجود دارد.این خبر به قدری مهم است که در بزرگترین روزنامه آمریکایی ، نیویورک تایمز اعلام شده است.
 
محققان کانادایی در دانشگاه مک مستر در انتاریو مشاهده کرده اند که ورزش با افزایش سن با تغییراتی که در لایه های سطح پوست رخ می دهد ، مبارزه می کند.
 
بعد از گذشت حدود 40 سال ، بیشتر افراد ضخیم شدن لایه بالایی پوست خود را تجربه می کنند . این بخشی است که به راحتی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. تمایل دارد خشک تر ، پوسته پوسته و متراکم شود.
 
در همین حال ، لایه زیر سطح رویی ، به نام درم ، شروع به نازک شدن می کند. خاصیت ارتجاعی و سلول ها را از دست می دهد. محققان توضیح می دهند که این امر جلوه نازک تر و پوسته پوستی به پوست می بخشد.این حتی در افرادی اتفاق می افتد که پوست آنها هرگز در اثر آفتاب آسیب ندیده است.
اما این اکتشافات جدید نشان می دهد که این پدیده می تواند خنثی شود و حتی در حیوانات و انسان ها معکوس شود.
آنها نشان داده اند که افراد بالای 40 سال که حداقل سه ساعت ورزش متوسط ​​و یا فشرده در هفته انجام می دهند ، دارای پوستی نرم تر و الاستیک هستند.این تفاوت بعد از سه ماه قابل مشاهده بود: "  در زیر میکروسکوپ ، پوست داوطلبانی که در این آزمایش شرکت کرده اند ، شبیه به یک فرد بسیار جوانتر بود و تنها کاری که انجام دادند این بود که کمی ورزش کردند!
 
توضیح پدیده مشخص نیست. اما محققان به ارتباط با میوکین ها ، موادی که توسط عضلات فعال ایجاد می شود ، گمان می برند. آنها سطوح بسیار بالایی از میوکین ها به نام IL-15 را در پوست افرادی که ورزش کرده بودند (50٪ +) مشاهده کردند. این میوکین ها می توانند به تغییرات ساختاری در پوست منجر شوند.با این حال ، موارد دیگر قطعاً درگیر هستند. مصرف قرص یا تزریق IL-15 برای از بین بردن چین و چروک بعید است به اندازه ورزش موثر باشد.
 

چگونه به خودتان برای ورزش کردن انگیزه دهید

سوال اساسی این نیست که: آیا باید ورزش کنم؟ سوال این است که چگونه خودمان را برای بازی در ورزش در طولانی مدت انگیزه دهیم؟ 
 
پاسخ ساده است:انتخاب ورزشی که چیز دیگری را برای شما به ارمغان بیاورد ، ضروری است: لذت ، هیجان ، ماجراجویی ، جلسات بهزیستی ...بسته به سن شما ، وضعیت سلامتی ، سلیقه شما ، محدودیت های شما لازم است ورزشی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.
تا آنجا که به من مربوط می شود، تمام ورزشی که انجام می دهم از اشتیاق من به طبیعت سرچشمه می گیرد.
 
بنابراین من در باغ آشپزخانه خود سخت کار می کنم و علفهای هرز را می کشم ، درختانم را برش می دهم ، کمپوست را خالی می کنم ، کود حمل و نقل می کنم ، گلخانه خود را مراقبت می کنم ...در طبیعت زیادی قدم می زنم ، اغلب فرزندانم یا کیسه ای، کوله پشتی برای پیک نیک و وسائلی برای کمپینگ را حمل می کنم. من در رودخانه ها ، حوضچه ها ، و در دریا آب تنی می کنم و تا وقتی که به اندازه کافی خوش شانس باشم از این محیط ها استفاده می کنم.
به محض این که فرصتی ایجاد شد ، من به کوهنوردی می روم. من همیشه با دوچرخه به محل کار می روم ، مگر به تازگی زیرا مسیر خیلی خطرناک است (و من رنج می برم). تمام این کارها تحرک زیادی در زندگی من ایجاد کرده است و همچنان ادامه دارد ، اما من تقریباً کاری به عنوان ورزش در یک باشگاه انجام نمی دهم.
 
من این کار را انجام می دهم زیرا دوست دارم از باغ خود سبزیجات بخورم ، دوست دارم باد تازه ، آب خنک را روی پوست خود احساس کنم ،صدای پرندگان را بشنوم ، گیاهان را رصد کنم ، به مناظر زیبا فکر کنم ، در کنار دوستان قدم بزنم، به آنها گوش دهم ، تبادل نظر کنم ، که ایده آل است هنگام راه رفتن ... من دوچرخه سواری می کنم زیرا ساده تر است ، من بر ترافیک غلبه می کنم ...
 
اگر مجبور میشدم این همه را متوقف کنم ، به خودم نمی گفتم ، " این کار مرا از ورزش محروم می کند! می گفتم: "  لعنتی ، این مرا از شادی و لحظه های خوشبختی محروم می کند! "
 
بنابراین ، هر کس باید راه خود را پیدا کند.
 
برادرم دیوانه رقصیدن است که در واقع بسیار اسپرت است. تمام عضلات درگیر می شوند ، اما او هم این کار را می کند زیرا او دوست دارد خیلی با همسرش می رقصد.
 
دیگران عاشق سرعت دوچرخه ، قدرت یک اسب که از موانع عبور می کند ، شادی های بازی با توپ ، رقابت های دو و میدانی ، زیبایی حرکات ژیمناستیک ، اسکیت بازی خیره کننده و ... هستند
 
بنابراین ، من نمی گویم "ورزش کنید تا چین و چروک کمتری داشته باشید". ارائه چنین مواردی واقعاً افتضاح است.
 
من می گویم: "شادی های بزرگ را در ورزشی که دوست دارید پیدا کنید ، با  خود خوب رفتار کنید. زندگی شما و بدن شما نیز زیباتر خواهد شد ...  "
 
و شما: آیا ورزش می کنید زیرا باعث خوشحالی شما می شود؟ یا به دلیل احساس تعهد ورزش می کنید؟ با ما در میان بگذارید ، و با خوانندگان سیارک ، تجربیات خود را برای ایجاد "ورزش لذت بخش" در صفحه نظرات این مقاله قرار دهید.
به سلامتی شما!

نظرات

در ادامه بخوانید...