نکاتی که کمک می کند 10 سال جوان تر به نظر برسید

در

زن


 آیا می خواهید جوان تر به نظر برسید و احساس انرژی و تحرک بیشتری داشته باشید؟ این کاملا ساده است - ما هفت ترفند ساده را انتخاب کرده ایم که نه تنها جوانی ، بلکه سلامتی را نیز حفظ می کند.


بیشتر لبخند بزن!

لبخند

به نظر می رسد افرادی که شاد هستند و لبخند می زنند ، جوان تر و پرانرژی تر هستند. این با نتایج مطالعه ای که در آن از داوطلبان خواسته شد سن افراد در عکس را تعیین کنند ، تأیید شد. شرکت کنندگان در این مطالعه تصور می کردند که همان افراد 5-10 سال در آن عکس هایی که با لبخند گرفته شده اند ، کوچکتر هستند و در عکسهای "جدی تر" پیرتر به نظر می رسند. پس لبخند بزن: خنده نه تنها زندگی ، بلکه جوانی را نیز طولانی می کند!


انگور بیشتری بخورید

زن

سوربیتول ، که به انگور ، آلو و گلابی شیرینی می بخشد ، یک مرطوب کننده طبیعی بسیار قدرتمند است: وقتی آب را روی پوست قرار می دهید ، رطوبت سلول ها را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. و آبرسانی راز اصلی پوست جوان و الاستیک است.


به ابرو های خود توجه کنید

ابرو

 

ابروهای آراسته اصل آرایش ضد پیری است. آنها نباید خیلی نازک باشند و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ موی شما باشد - به این ترتیب شما توجه را به چشم ها جلب می کنید و ظاهر آن را جوانتر و شفاف تر می کنید.


از دستان خود مراقبت کنید

 دست


دست ها  شناسنامه سن ما هستند و سن را با دقت بیشتری نسبت به چهره  ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که نه تنها باید پوست خود را هر روز مرطوب کرده و تغذیه کنید بلکه باید از آن در برابر اشعه ماورا بنفش نیز محافظت کنید: دستان شما به اندازه صورت شما به ضد آفتاب نیاز دارند.


سبزیجات بیشتری بخورید

گوجه فرنگی


سبزیجات و  به ویژه گوجه فرنگی ، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی هستند که می توانند با اثر رادیکال های آزاد که باعث پیر شدن سلول های ما می شوند ، مبارزه کنند. بعلاوه ، لیکوپن موجود در گوجه فرنگی محافظت طبیعی در برابر اشعه ماورا بنفش را به پوست می بخشد - حتما گوجه فرنگی را به فهرست مواد غذایی خود اضافه کنید!


ماهی های چرب بخورید

ماهی

 

فقط دو وعده ماهی چرب در هفته برای محافظت از مغز شما در برابر اختلالات مربوط به سن کافی است. علاوه بر این ، ماهی های روغنی سرشار از DMAE (دی متیل آمینو اتانول) هستند ، ترکیبی که باعث افزایش تن عضله و کشیدگی پوست می شود. برخی از متخصصان زیبایی حتی ادعا می کنند که اگر به طور منظم ماهی روغنی بخورید ، دیگر مجبور به استفاده از کرم های ضد پیری نخواهید بود - هر آنچه را که نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

 

برو برای ورزش

ورزش
چهار مرتبه تمرین در هفته حداقل برای  وزن ، تقویت عضلات و داشتن خواب مناسب لازم  است. یعنی کمبود خواب یکی از عوامل اصلی پیری زودرس است. حداقل 150 دقیقه در هفته ورزش کنید  و خودتان نتیجه را ببینید!

نظرات

در ادامه بخوانید...

معایب خوابیدن روی زمین

در

در صورتی که خواهان پوستی  صاف و بدون چروک هستیدسعی کنید روی زمین نخوابید زیرا گرانش زمین  باعث چین و چروک پوست و پیری زودرس پوست می گردد .علاوه بر چین و چروک پوست و پیری زودرس ، خوابیدن روی زمین باعث "کمر درد"، ضعف عضلانی، سرگیجه و سردرد در سالمندان می‌شود.اگر بنا به دلایلی مجبور می شوید روی زمین بخوابید با گذاشتن یک یا دو بالشت زیر ساق پا باعث خون رسانی به مغز شوید و بالشت زیر سر بهتر است پنبه ای باشد و گردن بصورت کامل روی بالشت قرار بگیرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

محصولاتی که باعث پیری زودرس می شود

در
متخصص تغذیه درباره محصولاتی که باعث افزایش سن می شود صحبت کرد.این متخصص معتقد است که بسیاری از افراد فراموش می کنند که رژیم غذایی برای افزایش عمر از ورزش و نبود عادات بد اهمیت کمتری ندارد.
 
دانشمندان می گویند طولانی کردن زندگی، واقعی است. مطالعات نشان می دهد که تقریبا 70٪ امید به زندگی به خودمان بستگی دارد - به نحوه غذا خوردن ، کار کردن ، استراحت و بیمار شدن. در یک کلام ،در یک روش زندگی. النا د لا فوئنته هیدالگو ، متخصص تغذیه گفت که محصولات می توانند به جلوگیری از پیری زودرس کمک کرده و عمر طولانی تری داشته باشیم.
 
این متخصص خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد اهمیت یک رژیم غذایی مناسب را فراموش می کنند و معتقدند برای جلوگیری از پیری زودرس و افزایش سن خلاص شدن از عادت های بد کافی است. اما در حقیقت ، رژیم غذایی نقش جدی ایفا می کند - در کنار عادات سالم و تغذیه مناسب سلول ها را از پیری زودرس محافظت می کنید و روند اکسیداتیو را کند می کنید.
 
به گفته هیدالگو ، "جوانساز" ترین محصولات میوه و سبزیجات تازه فصلی هستند که روی کودهای ارگانیک پرورش می یابند. باید به چنین محصولاتی توجه ویژه ای شود ، زیرا میوه ها و سبزیجات فصلی از نظر مواد مغذی غنی ترین هستند. همچنین ارزش دارد حبوبات ، آجیل ، غلات سبوس دار و لبنیات تخمیر شده مانند ماست را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
 
این متخصص مارگارین ، سیب زمینی سرخ کرده و همچنین مواد غذایی را که در آن مقدار زیادی قند یا نمک وجود دارد به عنوان خطرناک ترین محصولات که باعث پیری زودرس می شوند،در نظر می گیرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه از لکه قهوه ای پوست خلاص شویم

در

لکه قهوه ای پوست

 

لکه های تیره ، لکه قهوه ای ، لکه پیری و کراتوماس روی پوست بدون دلیل ایجاد نمی شود. عوامل رنگدانه ای قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، بیماری های کبد ، کلیه ها و غده تیروئید است.

چگونه از لکه قهوه ای ، لکه پیری و کراتوماس خلاص شوید؟

 درمان های طبیعی به این امر کمک می کنند. ما چندین دستور العمل ارائه می دهیم.
بسیاری از مردم از لکه قهوه ای ، لکه پیری روی پوست رنج می برند. علاوه بر این ، یک بیماری پوستی به نام کراتوما keratomas وجود دارد. کراتوما نوعی نئوپلاسم خشن و تیره رنگ روی پوست است (مثل پوست درخت است).

 

عوامل ایجاد لکه و کراتوماس روی پوست

لکه قهوه ای ، لکه پیری و کراتوما ها روی پوست: دلایل و چگونگی غلبه بر آنها

- اشعه خورشید. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماورا بنفش برای پوست مضر است.
- اختلال عملکرد اندام های داخلی. با توجه به شرایط پوست ، می توانید وجود برخی بیماری ها را به طور دقیق تعیین کنید.
- اختلال عملکرد تیروئید.
- مشکلات معده
- اختلال عملکرد کلیه.
- آسیب شناسی کبد.


رنگ لکه قهوه ای ، لکه پیری متفاوت است

تیره مایل به قرمز - احتمالاً مشکلات معده 

رنگ لکه زرد - آسیب شناسی کلیه 

رنگ لکه قهوه ای و تیره - مشکلات کبدی.

 
چگونه چهره زیبا را حفظ کنیم؟

خود را با نوشیدنی های الکلی تحریک نکنید.
ترک سیگار.

ماسک برای لکه قهوه ای ، لکه پیری روی پوست

توصیه می شود صورت را با انواع آب میوه ها تغذیه کنید. آب لیمو بهترین گزینه است. مناسب ترین برای کسانی که پوست چرب دارند. اگر پوست خشک است: 1 قاشق غذاخوری آب لیمو + یک قاشق عسل. مخلوط کنید ، به پوست صورت بمالید. با آب روان و خنک بشویید.

 

لکه قهوه ای پوست

چگونه از لکه قهوه ای روی پوست خلاص شویم

به سیستم ایمنی بدن و کار اندام های داخلی فوق الذکر توجه کنید.
این اتفاق می افتد که کراتوماس (مانند لکه قهوه ای ، لکه پیری ) به بیماری های سرطان تبدیل می شود.
چندین محصول طبیعی موثر وجود دارد که می تواند به خلاص شدن از شر کراتوما ها کمک کند.

 

دستورالعمل شماره 1 برای خلاص شدن از لکه قهوه ای روی پوست

بره موم عسل.

بره موم عسل را در دست ورز داده و در ناحیه تحت تأثیر کراتوما می مالیم ، آن را با بانداژ ثابت می کنیم. برای 3 جلسه و به مدت پنج روز بانداژ راحفظ می کنیم. 

دستورالعمل شماره 2 برای خلاص شدن از لکه قهوه ای روی پوست

سیر.

ما از سیر خرد شده (1 قاشق چای خوری) ، آب لیمو (1 قاشق چای خوری) ، عسل (3 قاشق چای خوری) ماسک درست می کنیم. مخلوط کنید ، به لکه قهوه ای ، لکه پیری روی پوست بمالید. ماسک را به مدت 15-20 دقیقه روی پوست بماند. همچنین می تواند در برابر رنگدانه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. با آب روان و خنک بشویید. در مورد کراتوما توصیه می شود ناحیه آسیب دیده را با روغن زیره سیاه چرب کنید.


دستورالعمل شماره 3. برگ آلوئه ورا. برگ را به مدت 10 روز در یخچال در قفسه پایین قرار دهید. یک قطعه ورق را برش دهید ، آن را به کراتوما بمالید.  بعد با آب روان شستشو داده و  با روغن زیره سیاه چرب کنید.


رژیم غذایی از اهمیت زیادی در درمان لکه قهوه ای ، لکه پیری و کراتوما ها روی پوست برخوردار است. توصیه می شود تا حد امکان از مصرف شکر و غذاهای حاوی شکر خودداری کنید. قند اضافی روی پوست تأثیر منفی می گذارد و باعث پیری زودرس آن می شود. مقاله یک ترفند ساده برای رهایی از لکه های قهوه ای روی پوست شاید به رفع کمک کند

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

روغن آمارانت خواص موارد مصرف

در

روغن آمارانت

 

روغن آمارانت چیست

روغن آمارانت یک روغن بسیار چرب است که با فرآوری بذرهای گیاهی به همین نام - آمارانت (Amaranthus لاتین) از خانواده آمارانت بدست می آید. بهترین و با کیفیت ترین روغن آمارانت با فشار  از دانه های گل آمرانت به روش سرد به دست می آید.

 

خواص روغن آمارانت

 خواص مفید روغن آمارانت به دلیل ترکیب منحصر به فرد آن است. این منبع غنی از بسیاری از مواد با ارزش و ترکیبات طبیعی کمیاب است. این ماده حاوی چربی های غنی از اسیدهای امگا 3 و امگا 6 است که برای بدن انسان ، اسیدهای چرب اشباع ، ویتامین های گروه B ، کولین ، ویتامین P ، فسفولیپیدها ، کلروفیل ها ، کاروتنوئیدها بسیار ضروری است.

 

روغن آمارانت حاوی اجزای بسیاری است که برای بدن مفید هستند و ماهیت کمیابی دارند.پروتئین گیاهی حاوی اسیدهای آمینه با ارزشی مانند آلانین ، متیونین ، آرژنین ، ترئونین ، تریپتوفان ، پرولین و هیستامین است. از بین عناصر معدنی ، روغن آمارانت حاوی آهن ، پتاسیم ، کلسیم ، فسفر ، سدیم ، روی و مس است.

فواید روغن آمارانت

از نکات قابل توجه روغن آمارانت دو تا از مفیدترین ترکیبات - ویتامین E به شکل توکوترینول (فعال ترین) و اسکوالین است. محتوای ویتامین E در روغن آمارانت بیش از انواع دیگر روغن های گیاهی است. ویتامین E که یک آنتی اکسیدان طبیعی قدرتمند است ، یک عنصر اساسی برای سلامت انسان است.

آمارانت شامل یک عنصر منحصر به فرد - اسکوالن است.

 

اسکوالن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، خطر بیماری های تنفسی و عفونی را کاهش می دهد ، کانون های التهاب را در بدن کاهش می دهد ، اثر مفیدی بر وضعیت استخوان ها ، مفاصل و بافت همبند دارد و باعث بهبودی زخم می شود.

اسکوالن یک عنصر نادر در طبیعت است. ابتدا از جگر کوسه بدست می آمد و مدتها اعتقاد بر این بود که مشابه گیاهی آن در طبیعت وجود ندارد. اما با گذشت زمان ، محتوای قابل توجهی از اسکوالن در ترکیب آمارانت و روغن حاصل از آن یافت شد.


اسکوالن یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است که بر روی سیستم ایمنی بدن تأثیر دارد. به خصوص برای بافت ها ، پوست و مو مفید است و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

 

 

نحوه مصرف روغن آمارانت

مصرف منظم روغن آمارانت به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند ، خطر پلاک های کلسترول را کاهش می دهد ، پاکیزگی رگ های خونی را حفظ می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اثر مفید در وضعیت پوست دلیل استفاده فعال روغن آمارانت در لوازم آرایشی است. هم به صورت خالص و هم به صورت مواد افزودنی مختلف غذایی ، به عنوان مثال در کپسول های ژلاتین قابل مصرف است.یکی از اشکال دوز مصرف خوراکی کپسول ژلاتین است.

 

روغن آمارانت وقتی روی پوست استفاده می شود بسیار مفید است - این ماده بر روی پوست تأثیر بسیار خوبی دارد ، دارای عملکردهای ضد باکتری است و باعث بازسازی پوست می شود. بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی از آن در ساخت محصولات زیبایی و بهداشتی - کرم ها ، ماسک ها ، مومیایی کردن پوست و مو استفاده می کنند.

نظرات

۱۴۰۱/۲/۴امارانت برای مو روغن تاج خروس در لوازم آرایشی و بهداشتی، در تولید محصولات و کالاهای مختلف آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. ترکیبات مرطوب کننده آن به عنوان مکملی برای ترکیب مراقبت از پوست، آمارانت مو ، سرم موی آمارانت ، روغن آمارانت صورت، نواحی خصوصی بدن مناسب است.

۱۴۰۱/۲/۴چگونه از روغن امارانت برای صورت استفاده کنیم؟ ساده ترین راه استفاده: یک قطره روغن گل تاج خروس را روی پوست تمیز و مرطوب شده بمالید، به آرامی آن را مانند یک کرم معمولی پخش کنید. پس از چند دقیقه، اگر روغن به طور کامل جذب نشود ، می توان پوست را با دستمال پاک کرد ، اگرچه به احتمال زیاد به این کار نیازی نیست.

۱۴۰۱/۲/۴افسانه همه کاره آمارانت...... فواید و مضرات روغن گل تاج خروس به دلیل ترکیبات آن است که حاوی مقدار زیادی ویتامین E است که از دانه های گیاه تاج خروس تهیه می شود. در قرن شانزدهم به کشورهای اروپایی آورده شد، بلافاصله تبدیل به یک داروی ارزشمند و مورد علاقه شد که سلامتی و جوانی را به سلول های بدن می بخشد. به لطف مواد طبیعی، محلول روغن تاج خروس را می توان با آب مرکبات، آب سبزیجات، موز و خاک رس مخلوط کرد.

۱۴۰۱/۲/۴تاج خروس دارای خواص جادویی است. از دانه های این گیاه برای پخت غذا ، افزودن به غذاهایی که نیاز به پیش پخت دارند، محصولات غذایی برای کودکان و داروها استفاده می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده این گیاه اسیدهای چرب بوتیریک هستند. آنها دارای خواص مفیدی هستند که قادر به بازگرداندن قدرت فرد هستند، قادر به شروع کار سلول های بدن در جهت بهبودی سریع هستند.

۱۴۰۱/۲/۴روغن تاج خروس یا روغن آمارانت یک محصول طبیعی است و هر چیزی طبیعی، ایجاد شده، پرورش یافته توسط خود طبیعت، که همیشه در کنار شخص است، به حل سریع و بدون درد تعدادی از دشوارترین کارهایی که با ارزشمندترین چیز در سیاره ما مرتبط است کمک می کند. - سلامتی.

۱۴۰۱/۲/۴ فواید و مضرات تاج خروس..... افسانه آمارانت....... خواص منحصر به فرد روغن گل تاج خروس چیست؟روغن تاج خروس در طب سنتی استفاده می شود؛ طب سنتی نمی تواند بدون این ارزشمندترین محصول عمل کند. به لطف ویتامین E، که مسئول عملکرد عصب بینایی چشم است، به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. و آنتی اکسیدان از سلول ها در برابر اکسیداسیون بیش از حد محافظت می کند، بافت ها کمتر آسیب می بینند، روند بهبود سریع تر است، عفونت ها از حمله به بدن جلوگیری می کنند.

۱۴۰۱/۲/۴ویتامین E نیترات ها را در بدن انسان تجزیه می کند. در مبارزه با تومورهای سرطانی ضروری است.

۱۴۰۱/۲/۴عنصر ارزشمند کلسیم وظیفه عملکرد سیستم اسکلتی عضلانی انسان را بر عهده دارد. مسئول یکپارچگی و سلامت صفحات ناخن در دست ها، پاها، مهره های گردن، ستون فقرات، رشد مو، یکپارچگی ساختار هر مو است. اجزای فسفولیپید مسئول سیستم گردش خون هستند و به عنوان تنظیم کننده برای توزیع گلوکز عمل می کنند. اگر فردی از یک بیماری شناخته شده - دیابت رنج می برد، پس خوردن تاج خروس ضروری است.

۱۴۰۱/۲/۴خوردن روغن آمارانت استفاده از ماده استرول را به ورزشکارانی توصیه می کنیم که هر روز با بار فیزیکی زیادی روی تمام سیستم های بدن مواجه می شوند. استرول شارژ انرژی لازم را فراهم می کند، دوره زمانی مورد نیاز برای خلق و خوی شاد را طولانی می کند و ذخایر انرژی بدن را افزایش می دهد. اگر بدن ضعیف شده یا هر یک از این بیماری ها وجود دارد، خوردن روغن گل تاج خروس را به شما توصیه می کنیم.

۱۴۰۱/۲/۴در بیماری‌های دستگاه تنفسی فوقانی، عفونت‌های حاد تنفسی و عفونت‌های ویروسی حاد تنفسی در حین انتشار عفونت‌های ویروسی که از طریق قطرات هوا منتقل می‌شوند، با محلول آمارانت غرغره کنید.

۱۴۰۱/۲/۴روغن آمارانت یک کالری سوز فعال است، بنابراین کاهش وزن به سادگی تضمین شده است.

۱۴۰۱/۲/۴روغن آمارانت دارای خواص گشاد کنندگی عروق است، از ترومبوز عروقی جلوگیری می کند و می تواند فشار خون بالا را کاهش دهد.

۱۴۰۱/۲/۴زخم معده، گاستریت، بیماری های دستگاه گوارش. روغن آمارانت می تواند التهاب را کاهش دهد، کبد را از سموم بلعیده شده محافظت کند.

۱۴۰۱/۲/۴روغن گل تاج خروس برای زنان در بیماری ها با ماهیت التهابی درزنان، استفاده از گل تاج خروس پیشنهاد می شود.

۱۴۰۱/۲/۴اختلال بینایی یا مخرب ترین بیماری های عصب بینایی که می تواند مشکلات و عواقب ناخوشایندی را برای فرد به همراه داشته باشد، با روغن گل تاج خروس درمان می شود. اگر آن را در رژیم غذایی روزانه بگنجانید.

۱۴۰۱/۲/۴نحوه استفاده از روغن آمارانت از افسردگی، خواب ضعیف، تحریک پذیری - روغن آمارانت یک همراه ضروری است. آمارانت یک محرک ایمنی است. یکی از کاربردهای احتمالی آن استفاده از یک قاشق چای خوری با غذا، رقیق یا حل شده در آب است.

۱۴۰۱/۲/۴ماسک مرطوب کننده بر پایه روغن آمارانت....... 2-3 قاشق چایخوری روغن آمارانت........ 1 قاشق عسل گل............ زرده تخم مرغ تازه.......... همه چیز را مخلوط می کنیم تا یک توده همگن به دست آید........ روی صورت بمالید و از ناحیه اطراف چشم خودداری کنید............. ما 15-20 دقیقه نگه می داریم........... با آب گرم بشویید............ ماسک خشکی پوست صورت را از بین می برد...........

۱۴۰۱/۲/۴ماسک با روغن گل تاج خروس برای پوست های چرب....... آب پرتقال و لیمو را به نسبت 1:4 مخلوط کنید........... 1 قاشق غذاخوری روغن گل تاج خروس را اضافه کنید........... روی ناحیه صورت بمالید: پیشانی، بینی، گونه ها، چانه........... ماسک را به مدت 5-10 دقیقه روی پوست نگه دارید.......... سوزن سوزن شدن خفیف ممکن است، اگر قوی و سوزان باشد، ماسک باید فوراً شسته شود......... توده را با آب گرم از روی صورت پاک کنید........... حتما ماسک را از نظر حساسیت های احتمالی بررسی کنید..............

۱۴۰۱/۲/۴ماسک بر پایه آمارانت برای انواع پوست......... 1.5 قاشق غذاخوری روغن آمارانت............ 1.5 قاشق غذاخوری خامه ترش یا خامه شیر........... مخلوط می کنیم.......... روی صورت قرار دهید........ 15 دقیقه تحمل کنید.......... شستشو..... این ماسک جهانی برای هر پوستی مناسب است و پس از استفاده از آن خاطرات خوشی از خود به جای می گذارد.

۱۴۰۱/۲/۴روغن گیاه تاج خروس به طور گسترده ای برای به دست آوردن برنزه طبیعی در ساحل یا در سولاریوم استفاده می شود. کافی است این روغن را به تمام نواحی باز بدن بمالید، بگذارید خیس بخورد، باقیمانده محصول را با یک پارچه نرم بردارید.

۱۴۰۱/۲/۴روغن آمارانت یک مومیایی کننده عالی برای لب است. این محصول غلیظ به مقدار کم روی لب ها اعمال می شود. یک اثر تغذیه ای خوب تقریباً بلافاصله قابل توجه است.

۱۴۰۱/۲/۴چگونه ازروغن آمارانت روغن گل تاج خروس در آشپزی استفاده می شود؟ منحصر به فرد بودن روغن گل تاج خروس غیر قابل انکار است. احتمالاً به همین دلیل است که سرآشپزها از سراسر جهان از آن به عنوان جزء اصلی غذاها استفاده می کنند. آنها را با سبزیجات سالاد ریز خرد شده چاشنی می کنند و به سبزیجات اضافه می کنند.از این به بعد سودمندی و کیفیت ظرف آماده شده چندین برابر می شود.

۱۴۰۱/۲/۴خواص مضر روغن آمارانت برای بدن به طور کلی، پس از استفاده از این روغن هیچ بررسی منفی وجود ندارد. اما در سراسر جهان، افرادی با عدم تحمل فردی نسبت به اجزای خاصی از روغن وجود دارند.

۱۴۰۱/۲/۴از روغن گل تاج خروس برای افرادی که از بیماری های زیر رنج می برند استفاده نکنید:..... کلسترول بیش از حد، وجود پلاک های کلسترول در رگ های خونی.......... بیماری های مزمن معده و پانکراس؛....... نارسایی کلیه، سنگ کلیه؛......... زخم ها، نئوپلاسم های مختلف با علت ناشناخته؛.......... اختلالات مداوم دستگاه گوارش، که به اشکال - استفراغ، تهوع، اسهال بیان می شود........

در ادامه بخوانید...