جراحی زیبایی " چشم روباه "چگونه است

در

چشم روباه

Operation Fox Eyes: چگونه می توان نگاه بلا حدید را داشت؟


در اینجا همه آنچه در مورد یکی از محبوب ترین گرایش های جراحی پلاستیک باید بدانید آورده شده است.با گشتن در میان اخبار خبری ، به راحتی با روندهای جدید آشنا می شویم و به طور نامحسوس از آنها تقلید می کنیم. کسی می فهمد که بدون کفش های ورزشی  نمی تواند زندگی کند ، دیگرانی پر از اعتماد به نفس هستند که نباید فوراً یک وسیله کاملاً جدید بخرند و عده ای دیگر نیز با نگاه به چهره بلا حدید به این ایده می رسند که آنها همان چشم روباه را به عنوان یک سوپرمدل می خواهند. ما همراه با جراح پلاستیک  ، در می یابیم که چگونه اولین روند بلفاروپلاستی پدید آمده است و چه عملیاتی برای دستیابی به  "چشم روباه" موثرترین است.

 

بلفاروپلاستی یکی از مرسوم ترین جراحی های زیبایی  است. و همه به این دلیل است که پوست اطراف چشم بسیار نازک است و به سرعت کشیده می شود. این امر منجر به این واقعیت می شود که اولین علائم پیری ، چین و چروک  ها ، آویزان شدن بیش از حد پوست پلک های بالا و پایین ، افتادگی گوشه های پایین چشم ، "کیسه های چربی" و سایر تغییرات نه چندان خوشایند در درجه اول در این منطقه ظاهر می شود.


امروزه بلفاروپلاستی با روش های مختلفی انجام می شود ، اما در چند سال گذشته ، عمل "چشم روباه" محبوبیت خاصی داشته است. و بلا حدید مدل 23 ساله برای این جراحی زیبایی جراحان پلاستیک تشکر می کند. جراحان پلاستیک به معنای واقعی کلمه با بالا بردن گوشه خارجی پلک فوقانی و کشیدن آن کمی به سمت شقیقه ها ، چهره او را به کمال رساندند. به این ترتیب ، آنها به برش بیشتر چشمها به شکل بادامی دست یافتند و نگاه بلا حدید جوان ، نگاهی مبهوت و کمی وحشی شد. جای تعجب نیست که نتیجه بسیار پر سر و صدا بود.

 

چشم روباه


کمترین نقش این واقعیت نبود که  جولیان دی سیلوا ، که عکس های مدل را با فرمول نسبت طلایی مقایسه کرد ، بلا حدید را زیباترین زن جهان خواند ، زیرا چهره او تا حد ممکن به ایده آل نزدیک شد. در نتیجه ، بلا حدید به تبلیغی  جراحی زیبایی چشم روباه تبدیل شد. اکنون دختران در سراسر جهان می خواهند موفقیت بلا حدید را تکرار کنند و چشمان خود را مانند چشم روباه کنند!

این عمل بسیار محبوب شده است: مردم شروع به بیشتر دیدن عکسها ، توجه به خطوط صورت و فرم چشمهایشان می کنند و خود را با ستاره ها مقایسه می کنند. وقتی زاویه جانبی چشم بالا می رود ، در واقع بسیار زیباتر از زمانی است که به سمت پایین هدایت شود. این جزئیات باعث می شود که چهره زنده تر شود.

چگونه می توان "چشم روباه" را بدست آورد؟


برای ایجاد "نگاه مکار روباه" سه راه وجود دارد که متفاوت است.

عمل جراحی زیبایی چشم روباه

عمل زیبایی چشم بادامی

 اثر جراحی به مدت 3-7 سال باقی خواهد ماند. "در روش جراحی ، با تجهیزات خاصی برشی در پوست سر ایجاد می شود ، پس از آن آندوسکوپی انجام می شود و قسمت جانبی ابرو برداشته می شود. روش های تثبیت بسیار متفاوت است ، اما اغلب از اندوتین ها به عنوان تثبیت استفاده می شود - صفحه های کوچک که به شما امکان می دهد پوست را در مناطق مشکل دار صورت سفت کنید. "

 

السا هوسک
السا هوسک

 

عمل زیبایی چشم روباه بوسیله لیفت با نخ 

مدلسازی گوشه های چشم و ابروها بدون جراحی با نخ های مخصوص انجام می شود ، که زیر پوست قرار داده می شوند و روی قسمت بالای  استخوان ثابت می شوند. بعد از عمل بیمار چند روز با بانداژ می شود. واکنش های آلرژیک ، تورم و کبودی از عوارض جانبی رایج برداشتن نخ است ، اما این روش جراحی بزرگی را شامل نمی شود و پس از مدت کوتاهی نتایج قابل توجهی به بار می آورد. این اثر از یک ماه ! تا یک سال ادامه دارد.

عمل زیبایی چشم روباه بوسیله بوتاکس

کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

شدت تأثیر این روش به محل قرارگیری عضلات صورت در پیشانی بستگی دارد. با شل کردن برخی از عضلات سطحی ، سم بوتولینوم امکان بالا بردن ابروها را در سطح ابروها ایجاد می کند.  اثر بوتاکس حدود شش ماه طول می کشد. در مورد عواقب و موارد منع مصرف ، باید یادآوری شود که هر روش تزریق خطرات مرتبط با نقض یکپارچگی پوست را به همراه دارد. حتی بوتولینوم درمانی  می تواند منجر به عدم تقارن شود.

 

موارد منع مصرف و توصیه ها

تمام روش های فوق را می توان به طور انحصاری از سن 18 سالگی به بعد استفاده کرد. این محدودیت نه تنها با مسائل حقوقی ، بلکه با فیزیولوژی نیز همراه است. واقعیت این است که در افراد خردسال ساختار استخوان کاملاً تشکیل نشده است ، بنابراین ، مداخله جراحی می تواند عواقب نامطلوبی را بوجود بیاورد.

 

هیلی بیبر
هیلی بیبر (بالدوین)


سایر موارد منع مصرف در هنگام انتخاب هر یک از این روش ها در مشاوره شخصی با یک جراح پلاستیک مشخص می شود. هنگام برنامه ریزی برای جراحی زیبایی بدون نشانه های خاص ، فردیت خود را بخاطر بسپارید و به توصیه های پزشک گوش دهید.

هرگونه مداخله جراحی یا تزریقی می تواند عواقبی داشته باشد. این مهم است که هنگام نمایش عکس بلا حدید با درخواست "من این را می خواهم!" به دکتر توجه کنیم. قبل از اینکه سرانجام در مورد تغییر شکل تصمیم بگیرید ، جوانب مثبت و منفی را بسنجید و تسلیم روند مد نشوید.

نظرات

۱۴۰۱/۱/۱۱این مدل از دوران کودکی خود را به اندازه کافی زیبا نمی دانست. این دختر تحت چندین عمل جراحی پلاستیک قرار گرفت و ظاهر ایده آلی به دست آورد که توسط کارشناسان به عنوان نزدیک ترین زن زنده به نسبت طلایی شناخته شد.

۱۴۰۱/۱/۱۱اما، با وجود چندین عمل جراحی پلاستیک، ترس از رفتن روی سکو وجود داشت، از جمله در لباس زیر. این دختر به دلیل هیکلش بسیار پیچیده بود و خود را به اندازه کافی لاغر نمی دانست. اما این مدل قبلاً قراردادهای زیادی داشت و برنامه بسیار فشرده ای از حضورهای عمومی داشت - او مجبور بود همیشه از خودش جلوتر برود و بر خلاف ترس هایش باشد.

۱۴۰۱/۱/۱۱لباس‌های صریح در عکس‌برداری، خروج از نمایش‌های لباس زیر زنانه، عکس‌های بیکینی در شبکه‌های اجتماعی - همه اینها همانطور که رسانه‌ها و طرفداران معتقد بودند نمایش شجاعت نبود، بلکه نوعی شورش علیه ترس خود بود، یک مبارزه داخلی.

۱۴۰۱/۱/۱۱زندگی در رویارویی مداوم درونی یک بار عاطفی بزرگ است و بلا حدید نتوانست با آن کنار بیاید. خستگی جسمانی ناشی از کار سخت و عدم استراحت بر مشکلات روحی و روانی افزوده شد. روان دختر تحمل توجه مداوم، بحث، قرار گرفتن در کانون توجه را نداشت. نتیجه افسردگی است که این مدل اخیراً در شبکه های اجتماعی آشکارا در مورد آن صحبت کرده است.

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

در

بدون قرارداد سنگین چند میلیون دلاری ، چهره ی بی عیب افراد مشهور مورد علاقه ی ما ممکن است تقریبا غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر برسد. ولی متخصص مراقبت های پوستی ستاره ها ،سیلا رازهایی دارد که برای رسیدن به درخشندگی زیبای پوست که در رویاهایتان به آن می اندیشید ، به آن نیاز دارید.(سیارک)

 

 چگونه روی رد کارپت(فرش قرمز) حاضر شوید ‌- پوست آماده ی زیبا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد ولی سیلا ، زیبایی شناس ارشد اینجاست که به شما کمک کند. او با با همه ی افراد مشهور کار می کند ، و همه ی روش هایش را به ما نشان داده و شما ، حقه های مرموز چندلایه ای او را باور نخواهید کرد که آنها را در اینجا با ما در میان می گذارد. به طور دقیق ، برخی از بهترین نکته های او را بررسی کنید تا بهترین صورت را داشته باشید و برنامه ی روتین مراقبت از پوستی را ادامه دهید که واقعا موثر است.

پیشنهاد شما برای زنان پرمشغله که زمان زیادی در فهرست برنامه های خود ندارند ولی می خواهند پوست خوبی داشته باشند ، چیست ؟

در واقع شما به رژیم پوستی 12 مرحله ای نیاز ندارید تا پوست خوبی داشته باشید. برای یک خانم شاغل ، شما می توانید رژیم های شبانه و صحیح خود را به سه مرحله تقسیم کنید. در صبح ، با یک پاک کننده ی مناسب و مرطوب کننده ، صورت خود را تمیز کرده و با دستمال صورت آن را پاک کنید تا لایه برداری نیز انجام شود. بعدا ، با مرطوب کننده ی SPF از پوست حمایت کنید و سپس در عصر ، آرایش خود را برداشته ، پاکسازی کرده و مرطوب کنید. بنابراین سه مرحله در صبح و سه مرحله در شب وجود دارد.

مهمترین بخش روتین برنامه ی مراقبت از پوست چیست ؟

پاکسازی و تداوم . اگر شما به خوبی پاکسازی کنید ، می توانید منافذ پوست خود را نیز ببندید و بعدا مرطوب کننده بزنید وگرنه سرمی که از آن استفاده می کنید موثر نخواهد بود و پوست شما را به آن مرحله ای که شما می خواهید ، نخواهد رساند.

آیا محصولات جهانی وجود دارد که زنان باید در برنامه ی روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند ؟

قطعا ، شما باید یک پاک کننده ی ملایم و کرم مانند ، یک سرم  سرشار از ترکیبات ویتامین C ، پپتید ، سلول های ساقه ی گیاهی و نیز ضد آفتاب طیف – گسترده با مینیمم SPF‌  30 داشته باشید.

موثرترین روش برای لایه برداری پوست کدام است ؟ چگونه روی پاکسازی شما اثر می گذارد ؟

لایه برداری مهم است ، من حداقل استفاده ی یک یا دوبار در هفته لایه بردار را توصیه می کنم....انجام این مرحله قبل از پاکسازی اهمیت دارد، بنابراین پوست مرده را بردارید و سپس پوست سالم زیرین را شستشو دهید. تمیز کردن در صبح  برای رفع چربی مازاد پوست ، و سپس در شب برای برداشتن آرایش ،‌ همیشه اهمیت دارد.

آیا شما اعتقاد دارید که زنان می تواند پوست خوبی داشته باشند یا تصورتان این است که ژنتیک نقش بسیار زیادی در تعیین کیفیت پوست دارد ؟

همه ی زنانی پوست خوب دارند که زمان لازم را صرف آن می کنند و این کار شامل سبک زندگی و رژیم غذایی است. بنابراین ، همه ی مردم مستعد آکنه و دیگر مشکلات پوستی هستند ولی به نظر من همه ی زنان می توانند پوست خوبی داشته باشند.

آیا شما به ما راز نهایی مراقبت از پوست امی روسوم را می گویید ؟

نه ! ولی او درمان های مرتب چهره را بدست آورده و امی واقعا یک سبک زندگی فعال و سالم را پذیرفته است. او هنوز جوان است ، که به داشتن پوست خوبش نیز کمک می کند !

افراد مشهور چه کار می کنند که متوسط زنان می توانند آن کارها را در برنامه های روتین خود وارد کنند ؟

ویزیت یکی از کلینیک های ما هفته ای یکبار ، دوامی ندارد ، ولی شما به راحتی می توانید ماهی یکبار برای صورت برنامه ریزی کرده یا برای توسعه ی برنامه ی درمانی خانگی ، با متخصصان زیبایی کار کنید.

آیا نکات پایانی دیگری دارید که به خوانندگان ما بگویید ؟

مرطوب باشید و  سالم بمانید ، ولی رژیم واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ ما دیگر نوشابه های گازدار  نمی نوشیم و  همبرگر نمی خوریم و انتظار داریم که پوست خوبی داشته باشیم . البته در نظر گرفتن چیزهایی که وارد بدن خود می کنیم نیز اهمیت دارد. (سیارک)

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در رابطه با این پست و میزان مفید بودن آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸همشون جراحی می کنن وگرنه پیری که به سراغ همه میاد

در ادامه بخوانید...

عادت‌ های جدیدی که بدون جراحی زیبایی، جذابترتان می‌کند

در

(سیارک) :جراحی‌های زیبایی چهره شما را تغییر می‌دهد. گاهی نتیجه کار خوب از آب درمی‌آید و گاهی چندان رضایت بخش نیست. گاهی تعدد جراحی‌ها قیافه‌ها را کاملا دگرگون می‌کند.

خوب یا بد اما این دگرگونی اتفاق می‌افتد. با این هر کدام از ما چقدر درباره جذابیت به گونه‌ای غیر از آنچه که در چشم و ابرو نمایان می‌شود فکر کرده‌ایم. هرگز در این باره تامل کرده‌ایم که یک شخصیت جذاب گیرایی مطلق و همیشگی دارد؟ چیزی که درباره جذابیت چهره صدق نمی‌کند. با بالا رفتن سن چه بخواهیم و چه نخواهیم رد عبور زمان روی صورت و اندام‌مان جا می‌اندازد اما یک شخصیت غنی ،‌اصیل و جذاب به بخش لاینفک وجود ما تبدیل خواهد شد.

با این وصف چرا طوری زندگی نکنیم که آدم‌ها جذب شخصیت‌مان شوند. رابطه‌ای که بر اساس جذابیت‌های شخصیتی آدم‌ها اتفاق بیفتد قطعا از ضمانت پایداری بیشتری هم برخوردار است. با این وصف چرا در سبک زندگی‌ عادت‌ هایی را جا نیاندازیم که سیرت‌ ما را زیبا کنند.در پست پیش رو با برخی از عادت‌ ها برای کسب موفقیت بیشتر آشنا شوید؛

اطرافیانتان را غافلگیر کنید

آخرین باری را که یک هدیه یا یک دسته گل دریافت کردید بدون اینکه توقعش را داشته باشید یادتان هست؟ مهم هدیه‌ای که گرفته‌اید نیست ، مهم این است که کسی جایی در بین این همه شلوغی زندگی برای خوشحال کردن شما چنین اقدام جالبی کرده است. این فرد قطعا همیشه در ذهن شما باقی می‌ماند.

خب حالا نکته اینجاست که چطور با غافلگیر کردن آدم‌ها به شکل مثبت می‌توانید شخصیت جالب و ماندگاری از خود خلق کنید. گاه به گاه وقتی می‌خواهید برای کسی کاری انجام بدهید او را از قبل خبر نکنید که منتظر باشد. بلکه با غافلگیر کردنش خوشحالی او را دو چندان کنید و شخصیت جذابتان را در ذهنش حک کنید.

وقتی چیزی را واقعا نمی‌خواهید بگویید: "نه"

این را مطمئن باشید که مردم به آن فردی را که همان چیزی را که در ذهنش است به زبان می‌آورند خیلی بیشتر احترام می‌گذارند تا آن کسی که تحت هر شرایطی با همه اعلام موافقت می‌کند حتی اگر واقعا موافق نباشد.

زمانیکه شما "نه" می‌گویید ، اطرافیانتان می‌توانند خود واقعی‌تان را بشناسند.اینکه شما چه اولویت‌هایی در زندگی‌تان دارید و چطور درباره احساسات خود صادق هستید.باید قبول کرد که گاهی "نه" گفتن واقعا سخت می‌شود و احساس اضطرابی به شما می‌دهد اما اگر شما بتوانید این حس را پشت سر بگذارید بعد از آن است که نسبت به خودتان احساس بهتری پیدا می‌کنید.

با غریبه‌ها معاشرت دوستانه کنید

همه چیز خیلی ساده است. شما می‌توانید شخصیت جذابتان را حتی در ذهن رهگذرانی که شاید دیگر هرگز شما را نبینند ماندگار کنید. در را برای آنها نگه دارید تا رد شوند ، قبل از نشستن روی صندلی به آنها بگویید که صندلی خیس است ، در حمل وسایل سنگین به آنها کمک کنید و خیلی دیگر از کارهای اینچنینی که شاید همه انجامشان ندهند اما شما می‌توانید با معاشرت دوستانه حتی با غریبه‌ها برای خودتان یک شخصیت جذاب بسازید.

خودخواهی خود را پشت سر بگذارید و از آنهایی که از شما بهترند یاد بگیرید

شما می‌توانید تمام مدت از زندگی خود گله کنید. مثلا دائم بگویید چرا من به اندازه کافی باهوش ، دوست داشتنی ، موفق و یا تاثرگذار نیستم؟ با این حال آنچه که در پایان روز اتفاق می‌افتد این است: شما هرگز به خودتان کمک نکرده‌اید که رشد کنید ، شما هرگز تلاش نکرده‌اید که بهتر باشید.

در این مواقع بهتر است زمان بیشتری بگذارید تا دریابید افراد دیگر چه می‌کنند که می‌درخشند ، شما هم این مهارت‌ها را بارها بارها تمرین کنید ، اگر در این مسیر به کمک احتیاج دارید این کمک را درخواست کنید. اگر می‌خواهید بهترین باشید باید از بهترین‌ها یاد بگیرید.

درباره همه چیز کنجکاو باشید

گفتگو با دیگران یک اتفاق جالب است. یک معاشرت دلنشین و یک نوع برقراری روابط اجتماعی مطلوب. اما در همین گاه‌ها، پیش می‌آید که این مکالمه به یک سکوت تبدیل می‌شود. چون دیگر موضوعی برای حرف زدن وجود ندارد. دقیقا به همین دلیل است که شما باید در تمام طول زندگی خود برای بالا بردن سطح آگاهی‌تان درباره موضوعات جالب توجه و مختلف جستجو کنید.

با این تفاسیر اگر می‌خواهید در چنین شرایطی قرار نگیرید همیشه درباره اینکه در دنیا چه خبر است کنجکاو باشید، بخوانید و ببینید و بشنوید. در این صورت است که شما همیشه حرفی برای گفتن دارید و وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیرید، آنچه که بقیه درباره‌تان فکر می‌کنند این است که انسانی باهوش و جالب توجه هستید.

وقتی کسی از دست شما عصبانی است سکوت کنید

این صحنه اصلا خوشایند نیست. یک نفر با عصبانیت سر شما فریاد می‌زند و هر چه می‌خواهد بارتان می‌کند!

شاید فکر می‌کنید در چنین مواقعی باید مقابله به مثل کنید اما در واقع این راه اصلا درست نیست.

قبل از اینکه شما بخواهید ضربه را به طرف مقابلتان وارد کنید، لحظه‌ای وقت بگذارید و به کل موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید فکر کنید و دریابید که چرا تا این حد عصبانی هستید. شاید مقابله به مثل شما فرجام خوبی برای ارتباط‌تان نداشته باشد. شاید بهتر باشد در آن لحظه سکوت کنید و بعدا درباره دلخوری‌تان حرف بزنید.این بهترین راه برای کنترل موقعیت و فهمیدن دیگران و برقراری ارتباط بهتر حتی با وجود دلخوری‌های موجود است.

با آدم‌های جدید گفتگو کنید

خیلی از ما بابت دور شدن از معاشران زندگی خود که همواره با آنها در ارتباط هستیم وحشت داریم، هر چند در چنین شرایطی خیلی خوب می‌توان متوجه شد چه کسی به اندازه کافی اعتماد به نفس دارد و چه کسی ندارد.

این تابوی وحشت از برقراری ارتباط‌های جدید را بشکنید و از نقطه امن معاشرت‌های معمول خود بیرون بیایید و با افراد جدید همکلام شوید. آنها را با رفتار و گفتار دوستانه غافلگیر کنید و بعد از آن قدم‌هایتان را با اعتماد به نفس بیشتری بردارید.

از همه آنچه که می‌خواهید یاد بگیرید یک لیست تهیه کنید

"حوصله‌ام سر رفته و نمی‌دانم باید چکار کنم. زندگی کسل کننده است." این جمله از طرف هر فردی که مطرح شود نمی‌تواند قابل قبول باشد. یا حتی افرادی که تمام زمان خود را به خوابیدن یا تماشا کردن تلویزیون می‌گذرانند. این یکی هم رفتاری غیر قابل پذیرش است.

حتما این جمله را شنیده اید که می‌گویند در لحظه زندگی کنید و خوش باشید؛ البته که جمله درستی است اما برای ساختن یک شخصیت موجه و تاثیر گذار صرفا در لحظه زندگی کردن کفایت نمی‌کند.

شما باید در مرحله اول یک لیست از تمام کارهایی که دوست دارید یاد بگیرید یا انجام بدهید تهیه کنید. هر زمان که موضوع تازه‌ای به ذهنتان رسید لیست خود را به روز کنید. بعد یکی یکی سراغ برنامه‌هایتان بروید. بعضی مهارت‌ها حتما به کلاس رفتن احتیاج ندارند بلکه با مطالعه و تمرین می‌توانید در آنها خبره شوید. از اینترنت جستجو کنید و با فعالیت‌های جدید آشنا شوید. هر فعالیت جدیدی دری است به دنیای تازه‌ای که به روی شما گشوده می‌شود.

بگویید متشکرم

این یک لغت بسیار ساده است که بارها و بارها در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد اما همچنان می‌تواند روز یک نفر را به شکل مثبتی تغییر دهد.

فقط چند ثانیه زمان لازم است که به آنچه به دست آورده‌اید حتی اگر یک لبخند دلگرم کننده بوده باشد فکر کنید و بابتش از دیگران متشکر باشید و این تشکر را ابراز کنید.

نکته: تشکر را با معنای واقعی این کلمه انجام بدهید و از تکرار غیر ضروری آن بپرهیزید چون در اینصورت مفهوم واقعی‌اش از بین می‌رود.

برای خودتان وقت بگذارید

تنها چیزی که شما نمی‌توانید آن را در زندگی بازپس گردانید "زمان" است. شاید به همین دلیل است که برخی افراد خیلی شلوغ تمام وقت خود را با کارهایی که دوست دارند پر می‌کنند و خب در نتیجه طبیعی است که آنها موفق‌تر خواهند بود در حالیکه هستند آدم‌هایی که این "زمان" را چندان ارزش نمی‌دهند و خیلی راحت آن را به بطالت می‌گذرانند.

ما می‌توانیم زمان‌مان را تلف کنیم اما بهتر است به این نکته فکر کنیم زمانی که ما خیلی راحت از دستش می‌دهیم همان لحظه‌هاییست که آدم‌ها از آن استفاده می‌کنند تا زندگی‌شان را بسازند.یادتان باشد آنچه که بیشتر از زیبایی صورت و اندام شما حائز اهمیت است زیبایی قلب و عادت‌ های زندگی‌تان است... منبع: لایف هک/ خبرآنلاین

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۱فقط زیبایی ظاهری مهمه

۱۳۹۵/۱۰/۲۹تازه با سایت خوبتون آشنا شدم واقعا مطالب سایتتون عالی و مفید هستش

در ادامه بخوانید...

آیا جراحی زیبایی به افراد احساس بهتری می‌دهد

در

(سیارک) : من خیلی به آینه نگاه نمی‌کنم ولی برخی از دوستانم حتی در راهروی منزلشان آینه دارند و هر از چند گاهی چهره خود را از نزدیک در آنها می‌بینم. از افتادگی گوشه پلک‌هایم راضی نیستم ولی مجبور هم نیستم این تغییر ناشی از سن را بپذیرم.


جراحی زیبایی دیگر عادی شده و هر سال که می‌گذرد انواع و اقسام این جراحی‌ها از گذشته بیشتر در دسترس است. به عبارت دیگر ما داریم با به تاخیر انداختن عوارض بالا رفتن سن و دستکاری در بدن افراد کم سن و سال با هدف دلخوش کردن آنها، عادت می‌کنیم.طبق آمار انجمن جراحان زیبایی بریتانیا در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ عمل جراحی از این دست در بریتانیا انجام شده است. ده سال بعد تعداد جراحی‌ها به بالای ۵۰ هزار مورد رسید که بیشتر موارد جراحی بزرگ کردن سینه بوده است.

چرا مردم به جراحی زیبایی روی می‌آورند؟ در فرهنگ معاصر ما فشار برای جوان و زیبا به نظر رسیدن رو به افزایش است، بویژه برای زنان که هنوز هم به خصوص در محیط کار براساس ظاهرشان قضاوت می‌شوند. رسانه‌ها هم مملو از برنامه‌های مربوط به تغییر و بهبود ظاهر است که جراحی زیبایی را تقدیس می‌کنند و هر نسلی که می‌گذرد ستاره‌های مشهور فیلم و موسیقی جوان‌تر و سرحال‌تر به نظر می‌رسند.
فرهنگ ما، نیمه‌آگاهانه یا شاید هم نه چندان نیمه‌آگاهانه، احساس مردم در مورد خودشان و ظاهرشان را تغییر می‌دهد. مردم واقعا باور دارند که اگر از این هنجارهای فرهنگی تبعیت کرده و خود را بیشتر با آنها منطبق کنند زندگی موفق‌تر و شادتری خواهند داشت.در مجموع ۸۵ درصد کسانی که تحت عمل زیبایی قرار می‌گیرند زنان هستند.(سیارک

اکثر این زنان می‌خواهند جذابیت خود برای جنس مخالف را بیشتر کنند. بنابراین در نهایت گناه این وضعیت بر دوش مردان است. ما احساس اعتماد به نفس در زنان را تضعیف می‌کنیم و بعد از این احساس عدم رضایتی که در آنها ایجاد شده برای پول درآوردن در رشته جراحی زیبایی بهره برداری می‌کنیم.پورنوگرافی امروزه فراگیر شده و همه جا وجود دارد و قاعدتا یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد احساس نارضایتی از پیکر و ظاهر افراد است. بگذارید مثالی بزنم.یک متخصص زنان ماجرای دختر نوجوانی را برایم تعریف کرد که مادرش او را برای معاینه آورده بود. دکتر متخصص به آن دختر گفت که او مانندهزاران رن دیگر که توسط این متخصص معاینه شده  ، کاملا طبیعی است. اما اصرار دختر برای تغییر شکل اعضای حساس بدن براساس تصاویر و معیارهای پورنوگرافی بسیار نیرومند بود.البته می توان استدلال کرد که در کشورهای آزاد ، معیارهای اخلاقی سیستم خدمات درمانی این کشورها براساس اصل حق انتخاب آزادانه فرد بنا شده‌اند. اگر کسی ظرفیت تصمیم‌گیری داشته باشد و بخواهد پول خود را صرف تزریق بوتاکس یا کوچکتر کردن و بزرگتر کردن سینه‌ها  کند ، به خودش مربوط است.
اما در نهایت تاثیر و پیامد این همه تصمیمات فردی، تغییر درک فرهنگی همگانی است. اگر بر تعداد افرادی که با جراحی زیبایی قصد دارند تاثیرات بالارفتن سن را کاهش دهند مرتب افزوده شود تصور و توقع ما از ظاهرمان در دوران سالخوردگی تغییر خواهد کرد.
در این صورت چشم‌انداز معلولیت چیست؟ وقتی که "طبیعی" به مرور به "فوق‌طبیعی" بدل شود چه بر سر "غیرطبیعی" خواهد آمد؟ بسیاری از ما چهره و اندامی داریم که با معیارهای رایج زیبایی تفاوت دارد. اما من یاد گرفته‌ام که حتی اگر ظاهرتان بسیار متفاوت باشد باز هم در چشم برخی می‌توانید جذاب باشید. آنچه که واقعا باعث می‌شود مردم شما را دوست داشته باشند و حتی عاشق شما شوند، بیشتر به شخصیت فرد ربط دارد - خصوصیاتی مثل خونگرمی، توجه به دیگران، خوش صحبتی و به خصوص شوخ‌طبعی.
بنابراین شاید افراد معلول بتوانند درس‌هایی را که از زندگی خاص خود یاد گرفته‌اند به افراد غیر معلول هم یاد بدهند. به تجربه من، آن دسته از افراد معلول که با شرایط جسمی خود کنار آمده‌اند بسیار کمتر حواس شان به بدنشان است.تناقض اینجا است که  معلولان با اندامهای بشدت معیوب خود ممکن است از کسانی که کاستی کوچکی دارند، بیشتر احساس شادی و رضایت کنند.

سیلیکون برای بزرگ کردن پستان
نظرسنجی‌ها و بررسی‌های آماری نشان می‌دهند که نارضایتی جوانان از ظاهر و اندام خود نسل به نسل بیشتر می‌شود. به عنوان مثال پژوهشی در سال ۲۰۱۳ نشان داد که حدود یک سوم دختران بین سنین ۱۱ تا ۲۱ سال از ظاهر و اندام خود ناراضی هستند و بیش از یک چهارم آنها جراحی زیبایی را در نظر خواهند گرفت.
اگر کسی در مورد ظاهر و اندام خود احساس خوبی ندارد آیا باید جراحی زیبایی را به او پیشنهاد کنیم یا باید به او کمک کنیم که بر اضطراب و نارضایتی خود فایق آید؟ اگر فکر می‌کنید معتقد است که این کار پایمال کردن حق افراد است که کاری را که دوست دارند با بدنشان بکنند، به این دقت کنید: پژوهش‌های جدید نشان داده احتمال خودکشی زنانی که پستان خود را با جراحی بزرگ می‌کنند، از سایر مردم دو تا سه برابر بیشتر است.
از قرار معلوم برخی از این افراد نوعی نارضایتی‌ عمیق دارند که خود را به شکل جراحی سینه بروز می‌دهد. ولی جراحی ریشه نارضایتی آنها را درمان نمی‌کند.
پژوهش‌های متعدد نشان داده‌اند ۱۰ درصد از افرادی که جراحی زیبایی انجام می دهند دچار اختلال خود زشت انگاری هستند، یک اختلال روانشناختی شناخته شده.اما جراحی زیبایی نمی‌تواند به مبتلایان به این اختلال احساس بهتری درباره بدنشان بدهد.  بیش از ۷۲۵ هزار نفر از انواع اختلال خوردن رنج می‌برند. یکی از این اختلالات، بی‌اشتهایی مرضی، بالاترین میزان مرگ را در بین تمام بیماری‌های روانی دارد.(سیارک
اما علاوه بر جنبه‌های روانی، مسئله سلامتی نیز مطرح است. شاید بعضی از خوانندگان به یاد بیاورند که اخیرا استفاده از سیلیکون نامناسب برای بزرگ کردن پستان باعث نگرانی شده بود. اکثر روش‌ها و جراحی‌های زیبایی ممکن است نتایج و عوارض جانبی منفی داشته باشند. بنابراین به نظر من بهتر است مشکل افراد با ظاهرشان را به جای روش‌های طبی و جراحی، با اقدامات فرهنگی و روانشناختی حل کرد.
به جای عادی دانستن جراحی زیبایی شاید باید تنوع فراوان زیبایی را نشان دهیم. به عنوان مثال چرا صنعت سرگرمی طیف گسترده و متنوع‌تری از ظاهر و پیکر آدمیان را به نمایش نمی گذارد؟ مسلما موسسه‌های استخدام مدل و هنرپیشه بسادگی می‌توانند افراد با سنین مختلف، از نژادهای گوناگون، قد بلند یا کوتاه و با ظاهر و اندام‌های بسیار متفاوت را پیدا کنند. ما مردها باید بالغ شویم و یاد بگیریم که کمی به زیر پوست و فراتر از ظاهر زنان نگاه کنیم و بیندیشیم.هدف من حکم دادن و یا انتقاد کردن از انتخاب آزاد افراد نیست، نگرانی من از فرهنگ و جامعه‌ای است که ابتدا نارضایتی از ظاهر و اندام را در افراد به وجود می‌آورد و سپس برای حل مشکل فرهنگی جراحی زیبایی را تجویز می‌کند.
ولی شاید شما با من مخالف باشید، شاید فکر کنید مسیری که جامعه و فرهنگ امروزی در پیش گرفته درست است. شما شاید از بیشتر شدن گزینه‌ها استقبال کنید. شاید از نتیجه جراحی بینی یا جراحی برای چربی‌برداری از شکمتان خوشحال باشید.
ولی این نکته بسیار مهم است که چرا عمل جراحی زیبایی امروزه تا این حد عمومیت پیدا کرده و چه تاثیری روی تک تک افراد و کل جامعه به جا خواهد گذاشت. ضروری است که این روند را شناخته و در برابر آن بایستیم.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

جدیدترین جراحی زیبایی در ایران چیست؟

در


دیروز خبری در برخی خبرگزاری‌ها و رسانه ها به نقل از رییس انجمن جراحان پلاستیک منتشر شد که در آن اشاره شده بود به طور متوسط روزانه 300 جراحی زیبایی بینی در تهران انجام می‌شود. این خبر البته در جای دیگری اشاره کرده بود این آمار ماهانه 20 هزار جراحی زیبایی است که با روزی 300 جراحی، همخوانی نداشت. برای اطلاع از این که چه آماری از جراحی زیبایی بینی در کشورمان وجود دارد و این که چه تغییراتی در سال‌های گذشته در روند جراحی‌های زیبایی انجام شده، با دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی، عضو هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک گفت‌وگو کردیم.

او که پیش از این هم نسبت به پرهیز از عمل‌های غیرضروری زیبایی هشدار داده بود، باز هم تاکید کرد که بهتر است تا حد ممکن، از دخالت در فرم طبیعی چهره و بدن اجتناب شود.

گفت‌وگو با این استاد دانشگاه و فوق تخصص جراحی پلاستیک را در ادامه بخوانید؛

آمار دقیقی از جراحی زیبایی بینی در تهران یا به طور کلی در ایران داریم؟

آمار دقیقی نداریم چون در این زمینه تنها وزارت بهداشت است که می‌تواند آمار داشته باشد. هرچند بعضی عمل‌ها ثبت نمی‌شود، با این حال وزارت بهداشت برنامه‌ای را دارد که تمام اعمال جراحی‌ کشور که در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود را به صورت الکترونیک ثبت می‌کند، یعنی وزارت بهداشت در هر لحظه می‌تواند این آمار را داشته باشد که چه میزان عمل انجام شده است و درواقع بهتر است آنها این آمار را اعلام کنند.

بعد از گذشت این همه سال از تب جراحی بینی، هنوز آمار متقاضیان این عمل زیبایی فروکش نکرده؟

تب جراحی بینی مختصری کمتر شده اما درخواست برای سایر عمل‌های زیبایی بالا رفته.

چه عمل‌هایی؟

جراحی‌های فک و صورت، تزریق‌ها، جراحی‌های لیفت و لایپوساکشن. افراد ممکن است از کارهایی مانند لیفت و تزریق ژل‌ها در کوتاه‌مدت سود ببرند ولی در درازمدت برایشان دردسرهای زیادی وجود خواهد داشت. همچنین گاهی تقاضاهایی می‌شنویم مثلا این که می‌خواهند چشم‌ها را گربه‌ای کنند، لب‌ها را به شکل هنرپیشه‌های حاشیه خلیج فارس دربیاورند، کشش صورت زودهنگام و در سنین پایین انجام دهند، چال‌های روی گونه ایجاد کنند. این موارد از تقاضاهای شایع اما غیراصولی است.

چرا برای این عمل‌های زیبایی و به گفته شما غیرضروری اصرار وجود دارد؟

اغلب، افراد جراحی زیبایی را به شکل معجزه می‌بینند، فکر می‌کنند یک جراح زیبایی هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد، در حالی که اینطور نیست. یک جراح پلاستیک، دوره تناسب زیبایی را هم آموزش می‌بیند و می‌آموزد که چطور بر اساس استانداردها و در صورت لزوم، نسوج سخت و نرم را جابجا کند. این با تصور مردم که فکر می‌کنند هر شکلی می‌شود به هر چهره‌ای داد مغایر است. ممکن است در بعضی موارد این اتفاق هم ممکن باشد اما باید به جنبه‌های علمی و سلامت آن توجه کرد. ما هنوز نتوانسته‌ایم این ذهنیت را پاک کنیم که جراحی زیبایی برای هر نقطه از بدن و به هر شکلی که خواستند، امکان‌پذیر و صحیح نیست. باید این فرهنگ را در مردم ایجاد کرد که هیچکس نمی‌تواند شبیه شخص دیگری شود و اصلا لزومی برای این کار وجود ندارد. خداوند هر کدام از ما را به شکلی آفریده که در جزییات با همدیگر تفاوت داریم و اصلا زیبایی در همین تفاوت‌هاست. مخصوصا عمل‌های استخوانی و اسکلتی صورت اصلا آسان و بی‌عارضه نیست،‌ حتما باید لزومی داشته باشد که این عمل‌ها انجام شود و در قالب استانداردها بگنجد. باید حتما ارزش این کار را داشته باشد نه این که بخواهند شبیه هنرپیشه‌ها شوند یا تنوع ایجاد کنند، این دلایل اصلا منطقی نیست که بخواهند خودشان را به عمل‌ جراحی بسپارند.

این عمل‌ها در مردان هم افزایش پیدا کرده؟

نسبت مردان به زنان در گذشته یک به 10 بوده و الان هم تقریبا همان است و تفاوت معناداری پیدا نکرده.

ایران همچنان بیشترین آمار جراحی زیبایی را دارد؟

بله ایران همچنان بیشترین عمل‌های جراحی زیبایی را در دنیا دارد که شامل موارد مختلف است. در ایران، جراحی بینی بیشترین میزان عمل‌های زیبایی را دارد اما ممکن است در کشورهای دیگر جراحی‌های دیگر در صدر باشند.

با این میزان جراحی زیبایی، برای کاهش عواقب آن باید چه کار کرد؟

من همیشه می‌گویم سهم مردم در عواقب جراحی‌های زیبایی کمتر از پزشکان نیست چون موضوع به این مهمی را دست‌کم می‌گیرند و گاهی به متخصصانی مراجعه می‌کنند که به سوابق علمی آنها آشنایی ندارند. متاسفانه کمیته تخصصی برای نظارت بر تبلیغ‌های تلویزیونی هم وجود ندارد و بسیار می‌بینیم که در صداوسیما کسی که متخصص است به عنوان فوق تخصص معرفی می‌شود یا شخصی که یک دوره شش ماهه گذرانده یا حتی در دانشنامه او اسمی از زیبایی و پلاستیک برده نشده، به عنوان جراح پلاستیک معرفی می‌شود. این موارد به جراحی‌های غیرتخصصی دامن می‌زند.

بنابراین مردم خودشان باید آگاه باشند و تحقیقات لازم را انجام دهند که به چه افرادی مراجعه می‌کنند. مردم گاهی فراموش می‌کنند که هر جراحی چه زیبایی و چه غیرزیبایی یک دخالت در سلامت و کار تهاجمی است بنابراین به این راحتی نباید سلامتشان را به دستانی بدهند که تیغ بر دست دارند و از تخصص آنها اطلاعی ندارند. به مردم توصیه می‌کنم برای انجام هر عمل زیبایی به خودشان زمان بدهند، اجازه بدهند که گذشت زمان به آنها نشان دهد واقعا مصمم هستند این عمل را انجام دهند یا نه و به محض این که چنین فکری به ذهنشان خطور کرد برای انجام جراحی اقدام نکنند.منبع سلامت نیوز

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا من زشت هستم

در

 

چرا من زشتم ؟  بینی‌ام کوچکتر بود بهتر بود؟ گونه‌ام چطور؟ قدم کوتاه نیست؟ رنگ پوستم چندان جذاب نیست؟ من چرا زشتم ؟من زشت ترین انسان روی کره زمین هستم! چرا زشتم ؟ من اصلا نقطه‌ی قوتی ندارم! چون من زیبا نیستم، پس دوستان زیادی هم ندارم! چرا اینقدر زشتم ؟ مردم از من خوششان نمی‌آید!چرا زشت هستم ؟  اطرافیانم همه از من زیباتر هستند!

این سوالات و جملات، کلماتی تکراری و آزار دهنده هستند که ممکن است هر شخصی در دورانی مشخص از زندگی خود، خصوصا در دوران حساس نوجوانی و جوانی و یا تمام عمر خود از خود بپرسد. قبل از اینکه وارد بخش روانشناسی این موضوع بشوم، مایل هستم که تعریفی علمی از این بیماری  زشت پنداری یا چرامن زشت هستم ؟  ارائه دهم. بله درست خواندید. بیماری!

 

اختلال یا بیماری زشت پنداری یا مرض زیبایی ( BODY DYSMORPHIC DISORDER به اختصار BDD )، اختلالی است که این روزها با افزایش فعالیت رسانه‌های رنگارنگ پیرامون ما، بیشتر شاهد آن هستیم. شاید اوج اختلال "چرا من زشت هستم " را بتوان در سی سال اخیر دید. باید در ابتدای امر این نکته را یادآورد شوم که اکثر قریب به اتفاق افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، خود را بیمار نمی‌دانند، به همین دلیل هرگز به دنبال راه علاجی برای آن نیستند. 

 

حتی دو قلوهای همسانی که قادر هستند سیستم تشخیص چهره اندروید و یا تشخیص چهره آیفون را با چالش مواجه کنند، روحیات متفاوتی دارند. بهتر است باورهایمان را تغییر دهیم. معیارهایمان هم باید تغییر کنند. متاسفانه باید گفت که یکی از دلایل اصلی شیوع این بیماری در جهان، خصوصا در ایران، افزایش سیر صعودی عمل‌های زیبایی بوده است. این قابل قبول است که برخی از انسان‌ها تحت شرایطی خاص و منحصر به فردی که دارند، شاید نیاز به عمل زیبایی برای آنها حتی ضروری باشد، اما آیا همه‌ی افرادی که زیر تیغ جراحان زیبایی می‌روند، واقعا زشت هستند؟

 

چه خوشمان بیاید و چه نیاید، باید بگویم که بسیاری از افرادی که مایل به عمل زیبای هستند، درجاتی از این بیماری زشت پنداری و یا اختلال زشت پنداری را دارند. عمل‌ها هزینه‌ی زیادی را به شما تحمیل می‌کنند. برای مثال عمل بینی ارزان نیست. شما تا مدت‌ها به مراقبت‌های شدیدی نیاز دارید. نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی با حالت عادی شاید متفاوت باشد. مراقبت های بعد از عمل بینی یکی یا دو تا نیستند. در حالی که این یک عمل معمولی زیبایی در حال حاضر محسوب می شود.

 

اما آیا این عمل زیبایی شما را راضی می‌کند

شاید در بسیاری از موارد شما در ابتدا راضی باشید و یا بنا به دلایلی سعی کنید که خود را راضی جلوه دهید. اما آیا درمان بیماری خود زشت پنداری عمل زیبایی بوده است؟ اگر اینگونه است پس چرا بسیار دیده می شود که مراجعین به کلینیک های زیبایی، حاضر می شوند چندین بار عمل زیبایی را روی بینی  تحمل کنند؟ لطفا راه را اشتباه نرویم! ما اگر ملکه‌ی زیبایی بر روی کره زمین هم بشویم باز این عناوین چندان دوام نخواهد یافت. بهتر است که ریشه‌ای مشکل زشت پنداری را حل کنیم.

 

ما قرار است در نگاه خودمان زیبا و قابل قبول باشیم یا در نگاه دیگران؟‌ چرا اینقدر سعی داریم در نگاه دیگران زیبا باشیم ؟‌ منافع ما چیست؟‌ چرا تنها تحسین دیگران برای ما راضی کننده است؟ یکی از مشکلات ما در این زمینه این است که ما با خودمان رو راست نیستیم. واقعا نمی دانیم دنبال چه چیزی هستیم. فرض کنید که شما عمل زیبایی بینی که واقعا لازم و واجب نبوده را انجام دادید. چند درصد احتمال دارد که فردا به دنبال تغییر در لب‌ها و گونه های خود نباشید؟ چقدر از خودمان مطمئن هستیم که این نارضایتی به فرم وسایز سینه و یا نقاط دیگری از بدن که ممکن است جذابیت آفرین باشد کشیده نشود؟ با خودمان رو راست باشیم. توصیه‌هایی برای شما دارم اما ترجیح می دهم که قبل از ارائه‌ی این توضیحات، مثالی که معمولا برای چنین افرادی می‌زنم را برای شما نیز ذکر کنم.

 

در بالا اشاره کردم که افراد درگیر با این اختلال چرا من زشتم ، چون خود را از نگاه دیگران و در مقایسه با دیگرانی که گمان می کنند بسیار زیبا هستند، کوچک می بینند، دائما به خود سرکوفت زشتی می زنند. تصور کنید که شما قرار است که مدت ده روز را در یک کلبه‌ی جنگلی سپری کنید. نگران نباشید! به شما سخت نخواهد گذشت! ترتیبی داده شده تا امکانات رفاهی شما کامل باشد! غذای کافی هم برای شما تدارک دیده شده. هر آنچه که دوست داشته باشید. اگر بچه‌های خوبی باشید برای شما اینترنت هم فراهم خواهد شد. پس مطمئن باشید که کمبودی را احساس نخواهید نخواهید کرد. هوای عالی و بهشتی. بیدار شدن صبح‌گاهی در خنکای نسیمی که از برکه‌ی کنار کلبه به صورت شما می‌خورد. می توانید روزها به تفریح و گشت و گذار بروید و یا اگر به ماهی گیری علاقه دارید وقتی را هم برای ماهیگری سپری کنید. خب دیگر کافی است. زیاد غرق خیالات خود نشوید. برویم سر اصل مطلب. 

 

شما قرار است در این مکان مدت ده روز تنها و بدون اینکه با کسی ملاقاتی داشته باشید زندگی کنید. حال به این سوالات صادقانه پاسخ دهید: شاید شما در منزل خودتان، روزی یک یا چند بار و یا یک روز در میان به حمام می رفتید، اما آیا این روند در آن ده روز نیز تکرار خواهد شد؟ اگر تصمیم بگیرید که به بیرون از کلبه سری بزنید و ساعتی را برای هواخوری بیرون از کلبه‌ی خود سپری کنید، آیا آرایش و مدل موی شما به همان غلظت و آراستگی زمانی است که در شهر بودید و با مردم تماس داشتید؟ آیا ایرادی دارد مثلا زمانی که به بیرون می‌روید گوشه‌ای از لباس شما پاره یا کثیف باشد؟ اگر با خود صادق باشید به تمام این سؤالات جواب خیر خواهید داد، زیرا در آن مکان انسانی غیر از شما زندگی نمی‌کند که شما نگران چشمان کنجکاو او باشید.

 

 بله انسان موجودی اجتماعی است. ما در هنگام مواجه و تماس با انسان ها در محل زندگی خود، سعی می کنیم که آراستگی ظاهری خود را حفظ کنیم. این موضوع امری کاملا پسندیده  و ضروری است. اما آیا واقعا لازم است که ما خود را برای این موضوع، تااین حد به سختی بیاندازیم؟ نفس انسان سیری ناپذیر است. اگر شما بیش از اندازه‌ی طبیعی به دنبال پاسخگویی به عطش زیبایی طلبی آن باشید، در نهایت خواهید فهمید که هرگز در این راه موفقیتی برای شما حاصل نخواهد شد. خب چکار کنیم تا بر زشت پنداری غلبه کنیم؟ چند توصیه‌ی  دوستانه برای جلوگیری از اختلال چرا من اینقدر زشتم .

 

 مطالعه

سعی کنید بیشتر و بهتر خود را بشناسید. دریابید که عمر انسان به اندازه‌ای کوتاه است که باید بهتر از اینکه در حال حاضر در حال سپری شدن است، در مورد آن اندیشید. مطالعه کنید تا بدانید. مطالعه کنید تا بشناسید. مطالعه کنید تا از پریشانی‌ها و وسواس‌های بی مورد خلاص شوید. زشت ترین زن دنیا یا زیبا ترین زن دنیا! زیاد خود را درگیر کلمات نکنیم. مطالعه‌ی نکات اخلاقی بزرگان دینی می تواند بسیار در این مورد راه گشا باشد. در مورد زشت  و زیبایی، واقعیت‌ها، بایدها و نبایدهای آن که هرگز در تبلیغات رنگارنگی که هر روز بی رحمانه به سمت شما حمله می کنند، به آنها اشاره‌ای نمی شود.

 

 مقایسه نکنید

متأسفانه ریشه‌ی اصلی این بیماری است، مقایسه خود با دیگران، مقایسه خود با بازیگران، اقوام و اجتماع، با همکلاسی‌هایی که روزانه در روبروی ما رژه می روند و ما هر لحظه خود را با آنها مقایسه می کنیم. چرا؟ زیرا ما از اعتماد به نفس پایینی برخودار هستیم. ما در وجود خود از آنها اسطوره‌هایی می سازیم که باید برای هر چه بیشتر شبیه شدن به آنها تلاشی مداوم داشته باشیم. واقعا اسطوره چیست؟ تعاریف خود را اصلاح کنیم. نگاهمان را اصلاح کنیم. چقدر از جوانی که مهمترین بخش زندگی هر فرد هست باید صرف افکار و رفتارهایی شود که در آینده شاید چندان برای ما مفید نباشد؟ مقایسه دوچیز در شرایطی خوب است که واقعا شما را بالا ببرد. موفقیت کاذب را از موفقیت واقعی تشخیص دهید.

 

 خودتان را مشغول کنید

بسیاری از افرادی که درگیر این اختلال زشت پنداری هستند، عموما افرادی هستند که اصطلاحا سرشان به کاری گرم نیست! نه اینکه لزوما شغلی ندارد، بلکه به این معنی که تمام وقت درگیری خاصی برای پرداختن به آن ندارد. جوانانی که تنها کار آنها خرید بسته اینترنت  و چرخ زدن‌های بی انتها در فضای مجازی بدون اینکه حتی ذره‌ای موفقیت واقعی برای آنها حاصل شود. زنی که در خانه نتوانسته سرگرمی مناسبی  برای خود فراهم کنید و در نتیجه در فضایی قرار می گیرند که آنها را به سمت مقایسه سوق می دهد.

 

 برنامه ریزی برای موفقیت و مفید بودن

برنامه‌های خود را به گونه ای سامان دهید که احساس مفید بودن به شما دست دهد. موردی مطالعاتی را به شما معرفی می کنم که در دسترس همه‌ی شما نیز باشد. در میان زنان و مردان موفق جهان، به طور خاص ثروتمندان شاخص و افراد با نفوذ مانند سیاستمداران، چرخی بزنید و ببینید که آیا آنها در درجات بالایی از زیبایی ظاهری قرار دارند یا خیر. جوابی مشخص را خواهید یافت. پس سعی کنید در راه مفید بودن گام بردارید. اول از همه برای خود مفید باشید، بعد برای دیگران تا معجزه‌ی تغییر را در زندگی خود احساس کنید. 

 

برای همدیگر وقت بگذارید

سعی کنید با افرادی که حالتان را خوب می‌کنند، زمان بیشتری را سپری کنید. خوب شدن حال الزاما به معنی چندین ساعت خنده با صدای بلند نیست. ارتباطی کلامی با آنان که درکتان می کنند. دوست یا اعضای خانواده. انتخاب با خودتان است. لذت هم کلامی با افرادی که تا کنون از آنها دور بوده‌اید را دوباره دریابید.

 

در مقابل اختلال چرا زشتم ؟ محکم باشید

محکم بودن یعنی اینکه مدام تحت تأثیر سیل تبلیغات و حرف و حدیث‌ها قرار نگیرید. به جای اینکه صرفا به دنبال این باشید که از دیگران تأثیر بگیرید، خودتان خالق تأثیرات لازم در وجودتان باشید تا در نهایت بتوانید حتی این تأثیرات را به دیگران نیز منتقل کنید.

 

از رفتن به پیش مشاور نترسید

این بخش را من در پایان توصیه های خودم آوردم، زیرا بسیاری از افراد این شیوه را متأسفانه چندان نمی‌پسندند زیرا در ابتدا گفتم که افراد درگیر با این بیماری معمولا قبول نمی کنند که دچار این اختلال هستند و سعی دارند که دائما به خود بقبولانند که ذاتا فردی زشت هستند تا دیگر خیالشان راحت شود.. اما اگر صادقانه با خود خلوت کردید، گوشه چشمی هم به مراجعه برای دریافت نظرات مشاوران داشته باشید. از زندگی واقعا لذت ببرید، لذتی که برای کسب آن محتاج کف زدن های دیگران نباشید. موفق باشید. ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۹/۷/۹به این علل کسایی که از چهره شان راضی نیستند نباید ناامید و مایوس باشند: علت یک همه انسان ها از بسیاری از نعمت ها برخوردار و از برخی محرومند که شامل : سلامتی ، ثروت ، پدر و مادر در طول زندگی ، بهره هوشی بالا ، استعداد ، اصالت خانوادگی ، موقعیت اجتماعی ، زیبایی ظاهر می باشد که زیبایی ظاهر در اولویت آخر قرار می گیرد چون نسبت بقیه نعمت های ذکر شده ضروریت کمتری دارد. به نظر شما کسی که خوشگل است ولی با بیماری دست و پنجه نرم می کند یا در فقر و نداری به سر می برد اوضاع بهتری دارد یا برعکس؟ علت دوم مشکل خیلی ها اعتماد به نفس پایین است؛ اگر افراد زیادی به خصوص در گروه های سنی مختلف شما را به عنوان خوشگل یا جذاب خطاب می کنند پس همین جور هم خودتان در نظر بگیرید و تنها مشکلتان این است که اعتماد به نفستان کم است پس روش کار کنید. این را هم در نظر بگیرید طبق نظریه اندیشمندان و محققان شما به نظر دیگران ۴۰ درصد جذاب تر از تصور خودتونید. علت سوم اگر تا حالا شده افرادی به شما زشت بگن در حالت اول علتش ناشی از حسادت است چون با نیش زدن به شما می خواهند عقده هایشان را که ناشی از دست نیافتن به داشته های شماست خالی کنند در حالت دوم شما در سلیقه شان نیستید نباید فکر کنید هر کس هر چی به شما نسبت داد، شما حتما همونید؛ یک کیف زنانه در یک مغازه را فرض کنید که طراح و سازندش کمال زیبایی و ظرافت که در طراحی و دوخت که به فکرشان رسیده روش پیاده کردند ولی در برخورد باهاش، در حالی که افراد زیادی میان میگن :«وای چه خوشگله» یه عده هم پیدا می شن میگن :«چه زشت و بد ترکیبه.» این تفاوت نظرات به دلیل نسبی بودن زیباییه و در مورد شکل صورت انسان هم صدق می کنه چون هر کس معیار هایی خاص خودشو برای زیبایی داره یکی صورت گرد، دیگری کشیده یکی چشم مشکی، دیگری رنگی یکی ابروی خطی، دیگری شمشیری یا هشتی و........ دوست داره. علت چهارم این نگرش اشتباه وجود دارد که برخی افراد فکر می کنند که «فقط» افراد خوشگل بهترین ازدواج را می کنند شاید شما هم بار ها خودتان دیده باشید یک فرد زیبا رو با کسی ازدواج کرده که در نظرتان از لحاظ قیافه در سطح خیلی پایین تری قرار داره. در واقع «خیلی» افراد جذب کسانی می شوند که چهره ای چندان زیبایی ندارند ولی به اصطلاح به دل طرفشان نشسته اند یعنی اینکه انتخاب کننده حس خوبی به آن داشته که این حس «معمولا» به دلیل داشتن شباهت در اجزای صورت به کسی که در گذشته براشون محبوبیت داشته و برخورد خوشی از خود نشون داده، دارند به همین ترتیب به آن خصوصیات در چهره تصور و حس خوبی دارند چون تجلی گر آن افراد هستند و حالت هایی دیگری برای جذب افراد وجود دارد مثل روی گشاده ، رفتار و کردار پسندیده ، گفتارشیرین و آراستگی ظاهر که تصور ذهنی از آن فرد را مطلوب می کند. پس اگر کسی قیافش به نظرش زشت است اگر شانس یارش باشد در آینده نزدیک یا دور «ممکن» است به دل کسی بنشیند که خوشبختی را براش به ارمغان بیاورد. چه بسا افراد خوشگلی که ازدواج موفق نداشته از زندگی شان راضی نیستند. علت پنجم طرز فکر اشتباه دیگر این است که بعضی ها فکر می کنن که «همه» کسایی که از زیبایی ظاهری برخوردارند ادمای شاد و راضی اند و روی ابر ها سیر می کنند. اما در واقعیت این قبیل افراد ممکن است در این زمینه آسیب پذیر تر هم باشند چون انقدر از اطرافیانشان تحسین شنیده اند این توقع درونشان ایجاد شده که به چشم هر کسی زیبا هستند و اگر قرار باشد فردی بیاید و ظاهرشان را توصیف کند انتظار شنیدن چیزی جز تحسین را ندارند و وقتی با توصیف معمولی چه برسد به زشت رو به رو می شوند ، احساس تزلزل و سردرگمی پیدا می کنند. همچنین گاهی افراد زیبا رو به دلیل حس برتر جویی که «احتمالا» در درونش به وجود آمده، اگه با افرادی برخورد کنند که آن افراد ظاهر زیبا تری نسبت به خودشان داشته باشند و همچنین اگه در یک مقایسه بندی با او قرار بگیرند و بازنده شوند از لحاظ روانی بهم می ریزند. علت ششم اشتباه رایج دیگر این است که افراد با چهره خوب با فردی پایین تر از سطح قیافه خودشان ازدواج نمی کنند. باید این را گفت که این مطلب در برخی موارد صادق است اما این را هم باید نظر گرفت افرادی زیبایی هستند به دلیل برخورداری از صورت زیبا ، این ویژگی برایشان چندان جذاب و بزرگ به نظر نمی آید و به ویژگی ها و محاسن دیگری مثل اخلاق خوش ، شرافت ، چشم پاک و دل بی آلایش ، ثروت ، تحصیلات ، اصالت خانوادگی تمرکز می کنند و می خواهند شریک زندگیشان مکملشان باشد. و از طرفی این را نیز می خواهند که از نظر این خصوصیت برتر باشند و به اصطلاح در این مورد از همسرشان سرتر باشند و بین خودشان و پیش دیگران این حرف که « کدوم خوشگل تره » بحث پیش نیاید. علت هفتم اگر پول و مقداری حوصله داشته باشید با این همه عمل های جراحی زیبایی و لباس های آنتیک، دیگر نباید غصه ظاهرتان را بخورید البته درست این

۱۳۹۹/۷/۹این است که آدم ظاهر خود را همان جوری که هست دوست داشته باشد ولی اگر باهاش کلنجار می روید و نمی توانید آن را بپذیرید، باید بدانید که گاهی با یه تغییر جزئی، صورت و چشم اندازتان کلی تغییر می کند مثلا با کاشتن مژه و گونه و عمل بینی ممکن است از این رو به آن رو شوید. البته در مورد آخری حواستان باشد درتصمیم این عمل خیلی دقت کنید چون راه باز گشتی ندارید؛ درست است بینی بی نقصی خواهید داشت ولی «ممکن» است به ترکیب صورتتان نیاید و آن را بی مزه و مصنوعی کند ولی از اقدامات بالا ساده تر، زدن یک کرم پودر یا یک لباس خوش دوخت کلی منظرتان را زیبا می کند. علت هشتم و مهم ترین علت انسان باید زیبا باشد یه جمله کلیشه ای و صرفا برای دلخوش کردن نیست چون این یک حقیقت بزرگ است برای کسایی که می خواند در آخر برد کنند. طول عمر انسان حدودا ۷۸ سال تخمین زده اند و می گوییم حالا ما تا ۱۰۰ سال در این دنیا زندگی می کنیم و زیبایی یا همون خوشگلی (اگر برخوردار باشیم) را تا مرز پیری بهرمند ایم. ولی میلیارد ها نه! تریلیون ها هم نه! آندسیلیون و دودسیلیون ها در دنیای بعدی زندگی می کنیم کنیم که مدت بسسسسسسیار طولانی است؛ پس این خیلی مهم تر هست در آن زمان با چه قیافه ای سر می بریم. آن موقع زیبایی و زشتی روح خود را در چهره نمایان می کند. کسی که در این دنیا درست زندگی کرده و خیرش به خودش و دیگران رسیده چنان پری چهری خواهد بود که از زیبا ترین انسان کره زمین صدها برابر زیبا تر است و اگر کسی گناهکار باشد و به فرد یا افرادی ظلم کند چهره ای زشت به معنی واقعی (هیولایی) به آن می دهند، پس آن زمان هر کس چهره ای خواهد داشت که مستحق و لایق آن بوده. آنان زیبا یا زشت رویان حقیقی اند چون خدا شکل صورتشان را طبق باطنشان در می آورد و برای خدا ویژگی های اکتسابی ملاک است . و این فرصت به افراد به نظرزشت داده شده که به ویژگی های باطنی خود بیش تر تمرکز کنند و آن را پرورش دهند که زیبارویان حقیقی و ابدی باشند. این مطالب عنوان شده بر گرفته از تجربه ، مقالات علمی و علم روانشناسی بود و به دلیل وجود مثال های نقض قید های «معمولا» «بسیاری» «برخی» استفاده شده. با هر شکلی که هستید با قدرت و اعتماد به نفس در راه زندگی حرکت کنید و بهترین ها را برای خودتان رقم بزنید.

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا من زشتم سوال شما اساساً اشتباه است. شما نباید خود را یک فرد زشت بدانید - هر یک از ما در نوع خود بی نظیر و زیبا هستیم. همه ما شخصیت ها ، افراد هستیم و پوسته بیرونی نقش ثانویه را بازی می کند. برای اینکه بفهمیم چقدر زیبا یا زشت هستیم ، باید خودمان را با معیارهای خاصی تطبیق دهیم. و آنها به راحتی وجود ندارند. بله ، مفاهیمی مانند مد و ترند وجود دارد. بنابراین ، ما می توانیم روزانه ده ها نفر از افراد مشابه را که تقریباً یکسان لباس می پوشند ، بسیار شبیه به هم مشاهده کنیم. در اینجا ما در مورد زیبایی صحبت نمی کنیم ، اما در مورد ادای احترام به برخی از الزامات ، که رعایت آنها اصلاً ضروری نیست. همه ما انعکاس خودمان را در آینه دوست نداریم. با این حال ، این به معنای زشت بودن فرد نیست. قطعاً یکی وجود خواهد داشت که ایده آل زیبایی برای او در کنار تمام مزایا ، نکات برجسته و معایب آن خواهید بود. زیبایی مفهومی کاملاً ذهنی است. حتی اگر به همان شیوه عمل کنید ، الزامات مربوط به مدل ها به طور منظم تغییر می کند. تا همین اواخر ، لاغری مد بود ، اما امروز همه دنیا مدل های سایز بزرگ را می پرستند. در اینجا مثال های زیادی وجود دارد. نکته اصلی این است که درک کنیم افراد زشت وجود ندارند. هر کدام خاص هستند و چنین شخص دیگری وجود ندارد.

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا من زشت هستم با افزایش سن ، می فهمید که افراد زشت وجود ندارند. زیبایی برابر با چهره یا چهره ای کامل نیست. زیبایی همه با هم است: حالات چهره ، شکل ، صدا ، احساسات. و هر شخصی با لبخندی صمیمانه همیشه از هر مدل سرد و متکبر مجله ای زیبا تر است. بنابراین زشتی = عدم اخلاص و طبیعی نبودن. اگر تحت فشار ، عقب نشینی ، محدودیت ، خجالتی باشید ، زشت می شوید.

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا من اینقدر زشتم پاسخ به این سال بسیار دشوار است ، زیرا زیبایی یک ساختار اجتماعی است و آنچه دیروز زیبا در نظر گرفته شد دیگر وجود ندارد و بالعکس. اما حتی این جواب هم نیست ، اغلب اتفاق می افتد که زیبایی کاریزما ، نحوه ارتباطات یا نحوه لباس پوشیدن است. هیچ قانونی یکنواختی وجود ندارد و این بسیار خوب است! هر آدمی زیباست.

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا زشتم مفهوم زیبایی برای همه متفاوت است ، این اولین چیزی است که باید یاد گرفته شود. شما یک دختر یا یک مرد را دوست دارید ، اما برای بسیاری ، او می تواند دلپذیر نباشد ، و هم زشت. بعلاوه ، اگر از نظر غریزه خود صحبت کنیم ، در این صورت جذاب ترین افراد برای کسانی است که به نظر می رسد می گویند "من سالم هستم" ، یعنی: موهای پرپشت، اشباع رنگ ، تقارن صورت و بدن ، پوست شفاف و بدون جوش ، نداشتن زخم و چیزهای دیگر ، بدن شل و ول نیست ، اما ورزشی است (ما در اینجا درباره مکعب شکم صحبت نمی کنیم) ، عضلات باید در فرم خوبی باشند ، دختران لب های پر دارند ، مردان دارای شکل V هستند ، و یک فک نسبتاً پهن ، دختران با ساختار متوسط ​​(نه لاغر و نه چاق) ، اکنون می توانید این خصوصیات را با خصوصیات آنها مقایسه کنید. و اکنون آخرین مورد ، اگر خود را زشت می دانید و می خواهید بدانید چقدر است و یا چرا من اینقدر زشتم ، ابتدا باید خود را همانطور که به نظر می رسید ، بدون تعارف ، بدون ترغیب "اینکه همه چیز خیلی بد است" با انتقادی ترین نگاه خود را بررسی کنید.

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا من اینقدر زشتم من فکر می کنم زیبایی یک موضوع ذهنی است ، یکی زیباست ، دیگری لعنتی. به عنوان مثال ، کاملاً از نظر زیبایی شناختی ، من زنان خیلی انحنا دار را دوست ندارم ، گرچه بسیاری به چنین زنانی حسادت می کنند ، حتی برخی به خاطر چنین فرم هایی به سمت عمل می روند ... و همچنین ، به نظر من ، اگرچه زیبایی مهم است ، اما مهمترین چیز در زندگی نیست.

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا زشتم برای قرن ها ، از اصل نسبت طلایی برای تعیین تناسب صورت استفاده می شده است. جهان به دلیل تلاقی دو خط مستقیم که نسبت ایده آل آن در ظاهر نشانه کمال است ، هنوز در حال دیوانگی است. به عنوان مثال ، سال گذشته چهره همسر سابق جانی دپ ، امبر هرد ، انتخاب شد. با این حال ، یکی از آخرین اکتشافاتی که مثل همیشه از آسیا به ما رسیده است ، یک آزمایش ساده است که به ما امکان می دهد بدون نمودارها ، سطح جذابیت را تعیین کنیم. این طرح تا حد ممکن ساده است: شما فقط باید انگشت اشاره خود را به صورت خود قرار دهید تا پایه انگشت اشاره روی چانه باشد و انتهای آن در سطح بینی باشد. اگر لب های شما انگشت شما را لمس کند ، می توان ظاهر شما را نزدیک به کمال دانست. سازندگان آزمون از کسانی که در "مسابقه" قبول نشده اند می خواهند ناراحت نشوند: این تکنیک هنوز جدید است ، نیاز به پیشرفت دارد و بعید است بتواند با اصل نسبت طلایی رقابت کند.

۱۴۰۰/۴/۲۱ چرا من اینقدر زشتم به نظر من می رسد که سوال واقعی شما این است که با عدم اعتماد به جذابیت خود چه کاری انجام دهید؟ ارسال تصاویر در سایتهایی که با امتیاز ارزیابی می شوند قطعاً راه حل نیست. من گزارشی از تلویزیون دیدم در مورد یک دختر بچه عینی کاملاً زیبا که تقریباً به دلیل اظهار نظرهای احمقانه کسی در مورد ویدیوی YouTube خود که خواستار رتبه بندی ظاهر خود بود ، خودکشی کرد. جذابیت به خصوصیات بدنی بستگی ندارد. این شجاعت در برقراری ارتباط است و نه چیز دیگر. فقط تمرین کنید که از کمرویی خود عبور کنید و با کسانی که دوست دارید ارتباط برقرار کنید. و عدم اطمینان شما با گذشت زمان برطرف خواهد شد. اگر شخصی وجود دارد که می خواهید مورد پسند وی واقع شوید اما شروع به برقراری ارتباط ترسناک است ، زیرا شما فکر می کنید زیبا نیستید و در ذهن خود تکرار می کنید چرا اینقدر زشتم ، پس فقط شک نکنید و سعی کنید ارتباط برقرار کنید. (و در صورت خرابی خود را حلق آویز نکنید) چند تجربه اول معمولاً برای همه ناموفق است.مهمتر از همه ، بدانید که شما برای برقراری ارتباط با هر کسی زیبا هستید!

۱۴۰۰/۴/۲۱چرا من زشتم؟ به طور کلی عوامل زیادی در مورد زیبایی فرد قضاوت می کنند. هیکل ، فرم صورت و موارد دیگر ، اینها فقط اجزای اصلی هستند. تقارن صورت ، تمیزی صورت (وجود جوش و جوش های سرسییاه کسی را زیبا نمی کند) و همچنین مدل مو از اهمیت زیادی برخوردار است. می توانیم در مورد وضعیت قرارگیری بدن و راه رفتن یک فرد بگوییم ، بعید است کسی از مردی که پشتش کج و شانه هایش پایین است خوشش بیاید. این نظر شخصی من است ، گرچه افراد متفاوت هستند ، شاید کسی شخصی را دوست داشته باشد که از خودش مراقبت نکند .

۱۴۰۰/۴/۲۱می پرسید چرامن زشتم در حقیقت ، ظاهر اغلب در پس زمینه ظرافت ، گشودگی ، صداقت ، چیزی درونی محو می شود.زیبایی نه تنها محتوای خارجی است ، بلکه همچنین نحوه ارائه خود به دیگران است. آیا به خود اعتماد دارید؟ از خودت راضی هستی اگر روی گشوده نداشته باشید ، متکبر و از خود راضی باشید ، پس شما زشت هستید. این نه تنها در مورد ظاهر ، بلکه همچنین در مورد آنچه شما می گویید ، آنچه در مورد آن فکر می کنید ، چگونه از خود مراقبت می کنید ، برای خودتان ارزش قائل می شوید صدق می کند. این زیبایی است.

۱۴۰۰/۴/۲۱متأسفم که صریح می گویم، اما اگر این سوال چرا انقدر زشتم را از خود بپرسید ، پاسخ آن احتمالاً مشخص است. شما می توانید با این زندگی کنید ، میلیون ها نفر زندگی می کنند ، من زندگی می کنم و شما خواهید کرد ، در نهایت به خاطر این نمی میرید. نکات زیادی در مورد چگونگی گرفتن کاریزما ، عقل و غیره وجود دارد. اگر فردی با کاریزما ، عقل ، ذهن ، جنس مخالف خود را انتخاب کند ، پس چنین سوالاتی را نمی پرسد. آنها توصیه می کنند: روی بدن کار کنید ، فقط می توانید آن را تغییر دهید. اکنون برای این که چهره ی مناسبی داشته باشیم به همان سختی که به نظر می رسد نیست.

۱۴۰۰/۴/۲۱می پرسید چرا انقدر زشتم می توانید سعی کنید خود را با انعکاس مضاعف در آینه (به ترتیب در دو آینه) ببینید. بیشتر چهره ها نامتقارن هستند و ما در بازتاب طبیعی به عدم تقارن عادت می کنیم. وقتی با انعکاس مضاعف در آینه (به ترتیب در دو آینه) چهره به ما نشان داده می شود ، این احساس وجود دارد که شما یک فرد کاملاً ناآشنا را می بینید. در این لحظه ، می توانید در مورد زیبایی خود نظر بی طرفی بدهید :)

۱۴۰۰/۴/۲۱زیبایی یک مفهوم کاملاً ریاضی است ، بنابراین فقط خود را با نسبت طلایی بسنجید. اگر می خواهید دقیقاً از جذابیت افراد دیگر مطلع شوید ، بعید به نظر می رسد که این بتواند به طور دقیق تعیین کند - هر کس سلیقه خود را دارد.

در ادامه بخوانید...