بلوند یا سبزه: 30 نمونه عالی برای الهام بخشیدن یا تغییر عقیده

در


بلوند یا سبزه

 

اجازه دهید ما با استفاده از مثال افراد مشهور ، تحلیل کنیم که چگونه رنگ مو می تواند ظاهر شما را تغییر دهد ... و ظاهر متفاوتی به شما بدهد یا برعکس ، فردیت شما را از بین ببرد.


تصمیم برای رنگ آمیزی مجدد ، همانطور که تمرین نشان می دهد ، اغلب هنگامی اتفاق می افتد که مرحله جدیدی از زندگی شروع می شود یا ما به ویژه از نوعی تصویر روی صفحه / تریبون الهام می گیریم. تغییر اساسی تصویر هم به شجاعت و هم به درک روشنی از راحت بودن تغییر نیاز دارد. برای الهام بخشیدن به شما برای آزمایش (یا نجات شما از آن) ، ما 30 تغییر رنگ مو در 30 سلبریتی  را از بلوند به سبزه یا برعکس انتخاب کردیم. 

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ


بانوی اول ایالات متحده تا پایان سال 2018 موهای خود را روشن کرد. این تصویر به طور غیرمنتظره درخشان ظاهر شد ، زیرا ملانیا قبل از مدت ها سایه قرمز شاه بلوط را نزدیک به طبیعی ترجیح می داد و حداکثر چیزی که او به خودش اجازه داد برجسته سازی جزئی رشته های جداگانه بود (bronding). بلافاصله ، تئوری ها شروع به تکثیر می کردند که چرا خانم ترامپ موهای خود را رنگ می کند ... به عنوان مثال ، پیشنهاد شد که بور موهای خاکستری را با موفقیت می پوشاند.ما توجه داریم که سایه روشن قطعاً همسر پرزیدنت ترامپ را طراوت بخشید ، اما در عین حال تکنیک های زیادی را در آرایش ایجاد کرد - ابروهای برجسته و دودی شدید. اگر ملانیا تصمیم بگیرد که بلوند بماند ، باید مهارت های آرایش طبیعی را بدست آورد - جای تردید نیست که برای افراد با مو نرم باید از نور کمتری برخوردار باشد. ملانیا همچنین باید به دقت نورپردازی را هنگام عکاسی کنترل کند: نور فلاش اغلب زردی غیر زیبایی  به رنگ بور می دهد و این برای خانم ترامپ مملو از مقایسه مداوم موهای او با موهای معروف همسرش است.

مارگوت رابی

مارگوت رابی

 

مارگوت رابی با سایه های روشن و تیره به همان اندازه مطابقت دارد. اما هنوز ، بازیگر زن بور را ترجیح می دهد ، و هنگامی که او رنگ مو  را شکلاتی رنگ آمیزی کرد و در اسکار در سال 2014 ظاهر شد (سپس "گرگ وال استریت" با حضور او نامزد بهترین فیلم سال شد) ، همه از تعجب نفس نفس می زدند ... سبزه مارگوت جالب به نظر نمی رسد ،این رنگ مو ، همراه با آرایش ، بلافاصله دو سال به سن او  می افزاید. ما امیدواریم که در آینده نزدیک مارگوت چهره خود را به طور اساسی تغییر ندهد.

بلا حدید

بلا حدید

 

بلا حدید یک بار با انتشار پستی در توییتر طرفداران را بسیار متعجب کرد: در عکس ، این مدل با موهای بلوند پلاتینی و  رنگ صورتی زیبا نشده است. خوب است که حدید به خود چنین آزادی هایی را نمی دهد.بلا با رنگ مو تیره معجزه می کند و نشان می دهدکه چقدر یک زن با موی تیره خوب است.

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

 

جنیفر رنگ تیره را دوست دارد: او برای بازیهای گرسنگی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت جنیفر موهای خود را  تیره رنگ کرد و با فرها و سایه شکلاتی تیره تندیس اسکار را برای فیلم "دفترچه امیدبخش" برنده شد. حتی اگر رنگ مو  بلوند با موفقیت های خلاقانه ای روی صورت او مشخص شود ... شادی فقط در نامزدی "اسکار" نهفته است. رنگ مو جنیفر لارنس برای فیلم "مادر! دارن آرونوفسکی بلوند بود.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

 

در سالهای اخیر ، آنجلینا به ندرت سبک متفاوت  را آزمایش کرده و رژ لب قرمزبا موی تیره را ترجیح داده است. اما همیشه چنین نیست. او برای فیلم "زندگی یا چیزی شبیه به آن" (2002) ، تصویری از مریلین مونرو را امتحان کرد و در یک بلوند پلاتینی ، شیک بودن خود را از دست داد. اگر درست باشد که مارچلین برتراند ، مادر این بازیگر ، از کودکی به او آموخته تا موهایش را به رنگ تیره درآورد ،باید به احترام او کلاه از سر بردارید: جولی تیره خیلی بیشتر از بلوند زیبا است.

امبر هرد

امبر هرد

 

امبر هرد برای مدت زمان طولانی  مو بور را نگه داشته است.

 

اما استون

اما استون

نه تیره و نه روشن برای موهای اما استون کاملاً ایده آل نیستند. 

داکوتا جانسون

داکوتا جانسون

داکوتا چندین بار موی بور را امتحان کرد: در سال های 2006 ، 2010 و 2012. درست است ، در تمام این مدت ، دختر ، احتمالاً از مادرش کپی برداری می کرد (ملانی گریفیت یک بلوند "مارک دار" است) ، رنگ مو ی نه چندان موفقی را انتخاب کرده است - خیلی روشن که با نوع رنگ و رنگ پوست جانسون بسیار متناقض است ، چهره او را ساده می کند . از نظر ما ، داکوتا با رنگ مو ی بسیار تیره ترجذاب تر است ، که باعث می شود او جوان تر و شاداب تر به نظر برسد .

 

کوکو روچا

کوکو روچا

 

سوپرمدل کانادایی یک آزمایشگر مشهور است. برای او دشوار نیست که مانند پسر بچه موهای خود را کوتاه کند یا تغییر اساسی دهد. ما هر دو گزینه را دوست داریم ، اما توجه داشته باشید که کوکو در "نسخه تیره" بسیار "شیک تر" به نظر می رسد.

جیجی حدید

جیجی حدید

 

 به طور کلی ، هر دو رنگ تیره و روشن برای او مناسب است ، اما هنوز هم چند وجهی ، با هایلایت های "روشن" ، قهوه ای روشن روشن ... خیلی بیشتر به صورت جیجی می آید.

 

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام

 

در سال 2007 ، به دنبال ویکتوریا بکهام ، هزاران دختر موهای خود را بلوند پلاتینی رنگ کردند. شاید این درخشان ترین دوره زیبایی برای او باشد ، تصدیق می کنیم که حق با اوست - همه چیز وقت خودش را دارد. امروزه سایه تیره و عمیق ظاهر ویکتوریا با سبک بریتانیایی و مادر چهار فرزند را زیبا و شیک تر می کند.

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور

 

ما احتمال تحول بنیادی را برای مردان انکار نمی کنیم: رابرت داونی برای بازی در نقش کرک لازاروس استرالیایی چشم آبی موهای خود را بلوند رنگ کرد.

کیتی پری

کیتی پری

 

عاشق خستگی ناپذیر تغییر کیتی می توانست در آزمایش های زیبایی خود روی سایه غنی و متراکم سیاه متوقف شود ، که به چهره او جذابیت و شباهت نجیبانه ای به بازیگران هالیوود قدیمی می دهد (اعتراف می کنید ، با دیدن این عکس ، به ویوین لی نیز فکر می کردید؟).

 

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون

 

رنگ طبیعی مو ریز ویترسپون بور  ، تیره است. این بازیگر مدتهاست که یک رنگ طلایی را ترجیح می دهد و به خودش اجازه نمی دهد حتی در یک سانتی متر ریشه های تیره رشد کرده و در انظار عمومی ظاهر شود. اما لحظاتی که او ، هنگام بازی در فیلم ، با شکلات خامه ای رنگ آمیزی شده بود ، به وضوح ثابت می کند که این رنگ نیز بسیار مناسب او است.

کریستن دانست

کریستن دانست

 

اما کسی که قطعاً از انتقال به رده بورها بهره مند شده است ، کریستین دانست است. سایه طبیعی مو برای چهره زیبا ، اما بسیار غیرمعمول بازیگر زن بسیار ساده بود. موهای بور با موفقیت چشم ها را برجسته کرده و به تصویر او سبکی درخشان می بخشند. 

زویی دشانل

زویی دشانل

 

اما Zooey Deschanel یک سبزه متولد شده است و تغییر اساسی رنگ این موضوع را تأیید می کند. موهای بلوند رنگ صورت خانم بازیگر را تغییر رنگ داده و محروم کرد ... حتی رژ لب قرمز هم پس انداز نکرد. در شکل یک بور ، دختر قابل تشخیص نبود.

اولیویا وایلد

اولیویا وایلد

 

برای مدت بسیار طولانی ، اولیویا به سبک انتخاب شده وفادار بود: موهای قهوه ای روشن طبیعی. پس از تولد اولین نوزاد ، بازیگر زن به سمت تغییرات جلب شد: او موهای خود را کوتاه کرد و سپس موهای خود را رنگ کرد. در مدت کوتاهی ، اولیویا موفق شد هر دو از یک بلوند روشن و یک سبزه را آزمایش کند. نتیجه گرفتیم که موهای قهوه ای بیش از سایه های سایه روشن ملایم به چهره او می آید.

کندال جنر

کندال جنر

 

نمایندگان خانواده کارداشیان دوست دارند پالت رنگ را تا آنجا که ممکن است به وضوح به سیاه و سفید تقسیم کنند. کندال نیز از این قاعده مستثنی نیست ، اما ما واقعاً می خواهیم به او توصیه کنیم تا روش های رنگ آمیزی را متنوع کند و سعی کند سایه های پیچیده و چند وجهی را آزمایش کند (و در صورتی که تصمیم به ماندن بر روی یک بلوند داشته باشد ، همچنین ابروهای خود را روشن کند).

الیزابت اولسن

الیزابت اولسن

 

نور برجسته بر روی موهای کوچکترین خواهران اولسن به وضوح نشان می دهد که چگونه یک رنگ می تواند اثر ضد پیری داشته باشد: الیزابت بلوند چندین سال جوانتر از  مو ی تیره به نظر می رسد.

رزی هانتینگتون-وایتلی

رزی هانتینگتون-وایتلی

 

بازیگر زن با قاطعیت به طول  و رنگ موهای خود وفادار مانده و ما آماده ایم که حق او را بپذیریم: سایه تیره کاراملی  و و همچنین موی چتری چهره او را ساده می کند. 

ارلاندو بلوم

ارلاندو بلوم

 

چندی پیش (در سال 2016) ، اورلاندو بلوم دوباره رنگ موهایش را روشن کرد و هواداران بلافاصله این بازیگر را مورد مواخذه قرار دادند که شبیه جاستین بیبر است (تشبیه بدی برای بلوم که  در آن زمان 39 ساله بود). 

آن هاتاوی

آن هاتاوی

 

آن هاتاوی در قالب یک بور جذاب در Met Gala-2013 ظاهر شد و همه را شگفت زده کرد. این اتفاق تقریباً بلافاصله پس از آن رخ داد که خانم بازیگر مو های زیبای خود را برای بازی در فیلم Les Miserables کوتاه کرد: دو دگرگونی و زیبایی جسورانه همزمان ... و برای هاتاوی بلافاصله به عنوان یک انقلابی ثبت شد. اما تقریباً بلافاصله ، آن هاتاوی به رنگ تیره بازگشت و ما از او حمایت می کنیم:  پوست رنگ پریده او را تنظیم می کند و بر چشمان قهوه ای گرم تأکید می کند.

اوما تورمن

اوما تورمن

 

اوما تورمن سبزه غیر معمول است ، اما خیلی ارگانیک نیست. بور روشن  بسیار بیشتر به خانم بازیگر می آید.

کری مولیگان

کری مولیگان

 

ستاره " گتسبی بزرگ " با آزمایش های زیاد ، رنگ مو را بارها به قهوه ای روشن ، سپس  به مسی و شاه بلوطی رنگ آمیزی کرد. ظاهرا رنگ تیره چهره او را باز تر و عاشقانه تر نشان می دهد.

کامرون دیاز

کامرون دیاز

 

کامرون با موهای تیره ، شاید روشن تر و چشمگیرتر ، اما در عین حال پیرتر و ساده تر. بازیگر ثروتمند با موی شکلاتی تیره مجبور به تکمیل آرایش مربوطه می شود و پوست مستعد نقص او را مجبور به استفاده از کرم برنزه می کند ، این باعث می شود دیاز به طور قابل توجهی پیر شود. در همان زمان ، موهای بلوند به طرز شگفت انگیزی چشمان آبی آسمانی او را برجسته می کند. نظر ما فقط بور است.

ریحانا

ریحانا

 

بور برای ریحانا (و همچنین هر زن آفریقایی-آمریکایی دیگری به جای او ... و حتی مگان مارکل) ... کمی بیش از حد با چهره متضاد است. ستودنی است که خواننده اخیراً لایت های رنگی را در سایه های تیره ترجیح داده است. 

شارلیز ترون

شارلیز ترون

 

دوره موهای تیره (و تارهای ابرو) عمدتا به شارلیز "اولیه" و جستجوی او برای تصویر ایده آل خود نسبت داده شد. اکنون بازیگر پنهان نمی کند که سایه های روشن را ترجیح می دهد ،  ما در انتخاب رنگ بلوند کاملاً از او حمایت می کنیم.

اما واتسون

اما واتسون

 

اما واتسون ، همانطور که شایسته یک بریتانیایی واقعی است ، نسبتاً محافظه کار است. ما او را با سایه بور و خالص روی موهایش ندیده ایم ، اما  تابش خیره کننده موی Hermione Granger در این عکس کاملا مناسب است که ایده مناسبی برای او ایجاد کند.

برد پیت

برد پیت

 

به طور کلی ، ما به بازیگر یک بور درخشان توصیه می کنیم ، اما نه در این سایه زرد خامه ای عسلی: پالت سرد بیشتر برای او مناسب است .

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

 

در آخر لیست 30 نفر برتر ، کیم کارداشیان . بگذارید یک بار دیگر بگوییم که هنگام تصمیم گیری در مورد تغییرات اساسی ، شما باید سازگاری نتیجه مورد نظر را با توانایی های خود (و بالاتر از همه ، با نوع رنگ) به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چه بر سر ژان کلود ون دام آمد؟

در
ژان کلود ون دام

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام درسال 1970 قهرمان کاراته و کیک بوکسینگ بود. درسال های 1980 تا 90 با اندام ورزیده و ماهیچه ای خود معروف به عضلات بروکسل ، لقب پادشاه بلژیکی ها را از آن خود کرد و ستاره رزمی سینمای جهان شد. فیلم های کیک بوکسر، هدف سخت و ... حاصل دوره طلایی جان کلود ون دام است. بعد از دوره طلایی سینمای رزمی، ژان کلود به همان سرعتی که معروف شده بود از دنیای سلبریتی ناپدید شد.  

 

چرا ژان کلود ون دام؟

به دلیل دشواری در تلفظ این نام ، ژان - کلود ون وارنبرگ ، به یاد دوست فقید خود ، نام خود را به ژان - کلود ون دام تغییر داد .

 

ژان کلود ون دام

ژان کلود

یکی از بهترین فیلم های ژان کلود ون دام، فیلم علمی تخیلی اکشن "سرباز جهانی" بود. فیلم فروش خوبی داشت و دست اندرکاران تصمیم به ساخت سریال با همین نام گرفتند. ساخت فیلم سربازجهانی در سال 2012 با نسخه روز حساب و کتاب ادامه پیدا کرد.

 

 فیلم سربازجهانی

 

بعد از موفقیت فیلم پلیس زمان، ون دام برای سه فیلم کاندید شد که قرار بود برای هر کدام 12 میلیون دلار دستمزد دریافت کند. در همان زمان جیم کری با دریافت دستمزد 20 میلیون دلاری در صدر اخبار بود و ون دام دستمزد 12 میلیون دلار را نپذیرفت، اون میخواست مانند جیم کری دستمزد 20 میلیون دلار را دریافت کند. ساخت هر سه فیلم لغو شد و جان کلود ون دام در بلک لیست هالیوود قرار گرفت. این اتفاق تاثیر زیادی بر آینده این بازیگر داشت.

 

ژان کلود هرگز برای دیالوگ ها معروف نشد. او مرد اکشن است.

 

ژان کلود ون دام در سال 2012 در مصاحبه ای با گاردین گفت، جیم کری دستمزد خوبی گرفت و من میخواستم با او رقابت کنم. مثل یک احمق

 

مجسمه ژان کلود ون دام

 

ون دام که به "عضلات بروکسل" معروف شده در کشور خود بلژیک بسیار محبوب است و حتی مجسمه ای از او در روبروی  مرکز خرید معروف نیز نصب شده است.

در سال 2010 در فیلمی به نام The Expendables با کارگردانی سیلوستر استالونه بازی کرد. فیلم موفقیت خوبی داشت و او دوباره جایگاهی برای خود کسب کرد. فیلم با نسخه دوم ادامه پیدا کرد و استالونه نقش مخصوصی برای ون دام در نظر گرفته بود.

 

قد و وزن ژان کلود

سیلوستر استالونه

 

ژان کلود وندام متولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ در بلژیک است او 61 سال سن (متولد 1960 میلادی)  دارد . وزن ژان کلود  80 کیلوگرم  قد ژان کلود ون دام 177 سانتیمتر است. 

ژان کلود ون دام در کدام شهر متولد شد؟

سینت آگاتا-برچم ، بلژیک

 

ژان کلود ون دام

 

او دوستار حیوانات است و موسسه خیره ای در استرالیا برای کمک به حیوانات دارد. 

پسر ژان کلود ون دم

پسر ژان کلود ون دام

                                                عکس  نیکولاس پسر ژان کلود ون دام  

3709290.jpg


خشونت ژان کلود هیچ وقت خارج از کادر دوربین دیده نشد ولی پسر ژانکلود، نیکولاس در سال 2017 بخاطر درگیری فیزیکی دستگیر شد. نیکولاس برای 2 ساعت هم اتاقی خود را با چاقو گروگان گرفته بود.

دختر ژان کلود ون دم

d26b8b1976630a1c1b43049e0dac4e03.jpg

پیش پرده فیلم الکساندر نوسکی با دختر ون دام منتشر شد
پیش پرده پروژه تولید الکساندر نوسکی "رویاهای تاریک" در یوتیوب منتشر شده است .

در این فیلم هیجان انگیز بازیگر نقش اول زن ، بیانکا بری ، دختر 29 ساله ژان کلود ون دام حضور داشت . کرسی کارگردانی را ماتیاس مولتراسیو بر عهده گرفت.

طبق خلاصه داستان ، قهرمان فیلم هنگام استراحت با همسرش با خطر مرگبار روبرو می شود.

در سال 2020 ، "رویاهای تاریک" بصورت آنلاین در بازار فیلم کن Marche du Film شرکت کرد. اولین بار این فیلم پاییز امسال در اروپا و آسیا به نمایش در می آید.

 

ژان-کلود ون دام همسر

دختر و همسر ژان کلود ون دام

                                                  عکس  همسر و دختر ژان کلود ون دام  

معروف ترین کار او تبلیغ ولوو است

تبلیغ ولوو

 

همه این تبلیغ را دیده ایم. قهرمان پلیس  ژان کلود ون دم زمان 53 ساله که روی 2 کامیون بزرگ ولوو در حال نمایش توانایی های بدنی فوق العاده خود است.86 میلیون نفر این کلیپ را دیده اند این عدد بیشتر از تعداد کسانی است که کل بلیط های فیلم های او را خریده اند.

عکس ژان کلود

ژان کلود ون دام

 

درسال 2017 ژان کلود در سریالی متفاوت با نام ژان کلود ون جانسون بازی کرد. این سریال روایت زندگی خود اوست، حقایقی که هیچ وقت گفته نشد.

 

بازی مورتال کامبتاز

 

کاراکتر جانی کیج در بازی مورتال کامبتاز از روی این بازیگر محبوب ساخته شده است.

 

اعتیاد ژان کلود ون دام

بازی مورتال کامبتاز

اعتیاد به کوکائین نزدیک بود او را بکشد.

متاسفانه ژان کلود ون دام به کوکائین اعتیاد دارد و یکی از بزرگترین مشکلات زندگی اوست، ون دام گفته است از سال 1999 هر روز 10 گرم کوکائین استفاده کرده که هفته ای 10.000 دلار خرج داشته است. بعد از ترک ناموفق دوباره به اعتیاد رو اورده است.

در این دوران بیشتر فیلم های ون دام مستقیم روی dvd پخش شده و بیننده زیادی نداشته است.

 

ژان کلود در کمدی اکشن نتفلیکس 

ژان-کلود ون دام

ون دام در نقش یک مأمور سابق مرموز سرویس مخفی بازی می کند که پس از متهم شدن پسرش به قاچاق اسلحه و مواد مخدر ، فوراً به فرانسه بازمی گردد.

ژان کلود ون دام گفت: "آخرین مزدور" یک پروژه فوق العاده هیجان انگیز است و به من اجازه می دهد ژانر جدیدی را انتخاب کنم. من همیشه از طرفداران ژان پل بلموندو بوده ام و امیدوارم که به روش خودم مشعل کمدی اکشن را به دست بگیرم. فیلمنامه دیوید چارون همه این عناصر را به روشی کاملاً موفق گرد آورده است - یک داستان زیبا همراه با احساسات ، اکشن زیاد و شوخ طبعی. من همچنین بسیار خوشحالم که در کنار نسل جدیدی از استعدادها مانند آلبان ایوانف ، آسا سیلا و سمیر دکاززا کار می کنم ، اما همچنین با  پاتریک تیمزیت ، اریک جودور ، میو دوباره در صفحه نمایش هستیم. "

دیوید شارون اضافه کرد: "من می خواهم به سنت بزرگ فیلم های اکشن دهه 80 و 90 برگردم - آن فیلم های افسانه ای که همه ما دوست داریم در جایی که قهرمانان بیش از حد معمول نیستند ، بدلکاری ها از زندگی چشمگیرتر و واقعی تر بودند ، و همه با شوخ طبعی نقطه گذاری شده اند. فقط ژان کلود می توانست تجسم این دوران طلایی بی نظیر سینما باشد. "

 

چگونه کیک بوکسور ژان کلود ون دام هالیوود را فتح کرد

ژان کلود ون دام در 18 اکتبر 61 ساله می شود. زندگی حرفه ای او داستان برخاست درخشان ، سقوط ناامیدکننده و بازگشت طولانی به اوج است. در اواخر دهه 1980 و نیمه اول دهه 1990 ، جنگنده هایی با یک ستاره به طور مداوم در باکس آفیس خاطره دارند. ژان کلود از انشعابات استراتژیک و  از خطرات طفره نرفت و دشمنان را با یک ضربه در یک پرش دور خانه مجازات کرد. فرمول موفقیت او ، بی عیب و نقص کار کرد تا اینکه ون دام به قدرت مطلق خود ایمان آورد و از هالیوود تبعید شد.

 

ژان-کلود ون دام

اگر نام رزمی کار بلژیکی برای شما بیش از حد عجیب به نظر می رسد ، بدیهی است که شما نام او را از بدو تولد نشنیده اید: ژان کلود کامیل ، فرانسوا ون وارنبرگ اراده از کودکی او را به جلو سوق داد. او از یک مرد نان شیرینی زنجبیلی تبدیل به یک قهرمان کاراته شد و به عنوان "آقای عضله بلژیک" رسید.

 ژان کلود ون دام در هالیوود

در سن 16 سالگی ، ژان-کلود ون دام  فکر کرد که کمربند سیاه در ورزشهای رزمی برای او کافی نیست و لازم است چیزی را امتحان کند ، حتی وحشیانه تر - این "ماشین کشتار" پنج سال به باله اختصاص داد. ژان کلود اطمینان می دهد که اگر شخصی آموزش های رقص شده ، اما طاقت فرسای رقص را تحمل کند ، هرگونه تست ورزشی برای او هیچ سودی نخواهد داشت. کلاس ها به او لطف و چابکی خاصی می بخشیدند ، و متعاقباً با این کار کاف ها را به رقبا می داد. ون دام از 17 تا 22 سالگی در نبردهای حرفه ای که منجر به 18 ناک اوت شد ، جنگید - البته برای حریفانش.

 

پس از آن ، آن جوان تصمیم گرفت كه وقت آن است كه با یك دعوا حرفه ای این كار را ترك كند و برای تسخیر آمریكا در اكران سینماها به آنجا رفت. ژان کلود پول خاصی ، ایده بازیگری ، ارتباط صنعتی و حتی دانش انگلیسی قابل قبولی نداشت. همه این چیزهای کوچک او را به هیچ وجه اذیت نمی کرد.

ژان کلود یک روش عجیب و غریب برای گذراندن ممیزی ها ایجاد کرد: او آنها را به تنهایی مرتب کرد ، و توانایی های خود را برای یک کارفرمای بالقوه تبلیغ کرد. استعداد چشمگیر خود را.

 

ژان-کلود ون دام

 

این بازیگر مشتاق به تدریج به شهرت رسید: ابتدا در میان جمعیت درخشید ،  و سپس در نقش شخصیت های منفی (علاوه بر این ، روس ها) در "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) و "عقاب سیاه" شد. "(1988).

 

ژان کلود درنده

یک لحظه کنجکاوی در بیوگرافی ژان کلود: برای مدتی او درگیر فیلمبرداری فیلم اکشن علمی تخیلی Predator (1987) بود. به عنوان یک مبتدی ، حتی نقش یکی از شرکای آرنولد شوارتزنگر به او پیشنهاد نشد ، اما به او اجازه داده شد که در لباس یک هیولای بیگانه مخفی شود.

 

ژان-کلود ون دام

ژان کلود ون دام  با آرنولد شوارتزنگر 

 

درست است که این بازیگر وقت نداشت که واقعاً وارد شخصیت شود و به یک دیوانگی خونین بیفتد - او به سرعت اخراج شد. چرا به طور قطع مشخص نیست ، همه طرفین دلایل مختلفی را بیان می کنند ، بنابراین می توانید هر توضیحی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. آنها می گویند که ژان کلود به دلیل ناخوشایند بودن  لباس هیولا همیشه دمدمی مزاج بود (در آن زمان از طرحی متفاوت از نسخه نهایی استفاده می شد) ، که جای تعجب نیست - به دلیل گرم شدن بیش از حد داخل  لباس ، گاه و بیگاه غش می کرد.

 ژان کلود معتقد است که او را به دلیل امتناع از انجام کاری که خطرناک می دانست ، اخراج شده. به گفته وی ، بدلکار در پایان شکستن پای خود را در این صحنه نشان داد ، اگرچه گروه فیلم اطلاعات زخمی شدن را تأیید نکردند.

 

 ژان کلود ون دام در فیلم های کشتار

 در سال 1988 ، اولین موفقیت ون دام در نقش اصلی منتشر شد - "Bloodsport" در مورد مسابقات زیرزمینی هنرهای رزمی.

"ورزش خونین" با دعواهای کاملاً صحنه دار تماشاگران را به وجد آورد ، جایی که ضربات به منزله برخورد واقعی از تماس ها بود (معمولاً در فیلم های هالیوود آنها را می زنند ، اما آنها با زاویه ها و تحمیل صدا، خطاها را می پوشانند). سبک های مختلف مبارزان نیز نزاع ها را تماشایی کرده است.


به دنبال آن مجموعه ای از تولیدات ارزان قیمت اما موفق ، جایی که ژان کلود قدرت جنگندگی خود را نشان داد ، بود. از جمله  Kickboxer (1989) ، Universal Soldier (1992) و Hard Target (1993) توسط جان وو ، عملكرد برجسته هونگ كون ، طراحي شد. این روزها رسم بود که ستارگان اکشن که به خود احترام می گذارند خودشان را در داستان پردازی امتحان کنند: شوارتزنگر در Total Recall بر بیماری اسکلروزیس غلبه کرد ، بروس ویلیس در یک تاکسی پرنده در عنصر پنجم بمب گذاری کرد و غیره. ون دام ، به نوبه خود ، در زمان گشت (1994) به پلیس زمان تبدیل شد. این فیلم در سراسر جهان 101 میلیون دلار درآمد کسب کرد که در نهایت کاراته کا بلژیک را به عنوان یکی از پادشاهان ژانر جنگی رساند.

 

مانند ژان کلود مبارزه کنید

سبک مبارزه سینمایی ون دام از چندین سبک شکل گرفته است. او از ده تا 18 سالگی در رشته شوتوکان (نوعی کاراته) تحصیل کرد و کمربند مشکی گرفت. او در دوران نوجوانی به کیک بوکسینگ نیز علاقه مند شد و شگردهای خود را مطرح کرد.

 

ژان-کلود ون دام
عکس از فیلم  شیردل "AWOL" ، 1990

 

ژان کلود پس از انتقال به ایالات متحده ، سالن آموزش  را افتتاح کرد و در آنجا دو نوع ورزش رزمی دیگر را تکمیل کرد: تکواندو و موی تای. اولی اصالتاً کره ای است و با ضربات قوی و بلند ساخته شده است ، در حالی که موی تای معادل تایلندی کیک بوکسینگ است که در آن گرفتن و پرتاب ممنوع است. شخصیت ون دام در کیک بوکسر تمرین موی تای بود.بعلاوه ، البته ، شما نباید گذشته باله هنرمند را فراموش کنید.

 

چرا ژان کلود ون دام در لیست سیاه هالیوود قرار گرفت 

بعد از فیلم "پلیس زمان" ، به نظر می رسید جالب ترین چشم اندازها برای ژان کلود باز شده است. در عوض ، او به تدریج از رادار ناپدید شد!

ژان کلود زندگی حرفه ای خود را خراب کرد. یک روز او از یونیورسال تماس گرفت و پیشنهاد سه فیلم با حق امتیاز 12 میلیون دلار را پیشنهاد داد. ون دام به سازندگان فیلم گفت كه استعداد او را نمی بینند ، مگر اینكه پیشنهاد او را به 20 میلیون دلار برسانند ، مثل جیم كری (ظاهراً بازیگر معتقد بود كه ضربات او به اندازه شوخی ها و تمسخرهای یك بازیگر طنز مرگبار است). در کارخانه رویاها ، چنین علاقه به پول مورد توجه قرار نگرفت و مرد حریص سوداگر! در لیست سیاه قرار گرفت. در هر صورت این همان چیزی است که خود ژان کلود می گوید.

 

نکته جالب این است که کاراته کا معروف حتی دلایل خاصی برای چنین خواسته هایی داشته است. حیف است که او در آن زمان مطالعه ای انجام نداده  که در سال 2017 انجام شد و طبق آن ژان کلود دومین بازیگر پردرآمد دهه های اخیر است (اولین  امیلیو استوز ). اساس کار کل کارمزد همه فیلم ها نبود ، بلکه نسبت هزینه ها به درآمد بود. معلوم شد که ژان کلود هر دلار خرج شده اش را صد برابر (یا بهتر بگوییم ، چهار دلار و 20 سنت) پس داده است. بی سودترین کارگر صنعت برد پیت بود که فقط ده سنت دلار تولید کرد. ون دام همه آنچه را که لمس می کرد به طلا تبدیل کرد و فیلم های اکشن با بودجه کم را به بازدیدهای گیشه تبدیل کرد.

 

انصافاً ، اشتهای گزاف مالی تنها چیزی نبود که زندگی حرفه ای او را خراب کرد. در اواسط دهه 1990 ، با الهام از شهرت ، این بازیگر کاملاً به بیراهه رفت: او هرگز از کوکائین جدا نمی شد ، مرتباً همسران جدید می گرفت ، با پاپاراتزی دعوا می کرد ، به دلیل رانندگی در حالت مستی جریمه می شد (و یک بار در یک کلوپ شبانه با ماشین تصادف کرد) و دائماً برای فیلمبرداری دیرمی آمد. گروه تولید "جنگجوی خیابانی" (1994) شکایت کردند که کار با او غیرممکن است و حتی آنها از گفتن داستان هایی درباره رفتار او شرم داشتند. استودیو کارمند ویژه ای را موظف کرد که از اولویت های کنترل نشده مراقبت کند ، اما ژان کلود خودش به او چیزهای بد یاد داد!

 

ژان-کلود ون دام

در اتاق دادگاه عالی لس آنجلس ، 1998


در نیمه دوم دهه 1990 ، فیلم های ژان کلود در گیشه شکست می خورند و به زودی از رفتن به سینما منع شدند و آنها را مستقیماً به دی وی دی ها منتقل کردند.

برای پی بردن به غیرقابل بازگشت بودن غم انگیز سقوط وی ، کافی است که ژان کلود حتی به حضور خود در کمدی ناخوشایند داخلی "Rzhevsky علیه ناپلئون" اشاره کند.

 

تولد دوباره ژان کلود ون دام و پاکسازی

بعد از یک رشته تحقیرها ، ژان کلود ، متواضع شد ، درسش را گرفت و یاد گرفت که خودش را از کنار حاشیه نگاه کند. برای بسیاری ، جی‌سی‌وی‌دی JCVD فیلم او "JCVD" به الهام تبدیل شد. (2008) ، جایی که او خودش بازی کرد. و دقیقاً همان چیزی که او بازی کرد - منتقدان از خوشحالی خفه شدند و بوق زدند که وقتی آنها به دنیا آمدند چنین بازی قدرتمندی را از مردی که عادت به حل همه مشکلات زندگی با نخ ریسمان داشت ، ندیده بودند. یک مونولوگ شش دقیقه ای در فیلم وجود دارد ، جایی که ژان کلود ون دام مستقیماً به دوربین و تماشاگر نگاه می کند و با اشک ، از رویاها و ناکامی های خود صحبت می کند. هنگام بازبینی این بخش ، خودش احساس شرمندگی از نحوه کنار گذاشتن زندگی حرفه ای خود کرد.

 

ژان-کلود ون دام

در اکران فیلم JCVD ، 2008 


در این صحنه ، جنبه نفسانی بازیگر به وضوح نمایان می شد. شاید ، ژان کلود ون دام همیشه از نوع انعطاف ناپذیر شوارتزنگر دقیقاً به دلیل ساده لوحی ، آسیب پذیری و انسانیت و همچنین البته توانایی شکستن یک گردو با باسن متمایز بود. ژان کلود بیش از یک بار به این ابرقدرت مباهات کرده است ، از جمله در کامو در سریال تلویزیونی دوستان (سیزدهمین قسمت از فصل دوم).


JCVD می تواند بسیار بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با قدرت بیشتری به احیای حرفه ژان کلود ون دام کمک کند . این بازیگر مشغول نظافت سگ خود در تایلند بود که مرگ بالینی را تجربه کرد. ژان کلود معتقد بود که حمایت از یک دوست چهار پا در مقیاس ابدی مهمتر از تعقیب موفقیت است.

 

 استالونه او را به مهمانی ستاره های اکشن پیر در The Expendables II (2013) دعوت کرد ، جایی که ون دام با یک چشمک زدن شخصیت شرور را به تصویر کشید. سیلوستر او را به قسمت اول دعوت کرد ، اما پس از آن ژان کلود مجذوب ویرایش پروژه کارگردان طولانی مدت "راه عقاب" شد (این فیلم در سال 2008 فیلمبرداری شد ، اما آنها نمی توانند آن را به طور معمول منتشر کنند ، و نام ها را به طور مداوم تغییر می دهند).

 

 ژان-کلود ون دام نه تنها در تبلیغات بازی کرد ، بلکه در مجموعه تلویزیونی Jean-Claude Van Johnson (2016-2017) نیز بازی کرد. طبق طرح این نمایش ، کار بازیگری ون دام فقط پوششی برای نوع واقعی فعالیت او بود: انجام ماموریت های مخفی. این کمدی نه تنها فیلم های او را مسخره کرد ، بلکه عشق خود را به آنها اعتراف کرد و خود ژان کلود نشان داد که واقعاً می تواند با جیم کری در مسیر طنزپردازی رقابت کند.

 

ژان-کلود ون دام

در طول کنفرانس مطبوعاتی سریال "Jean-Claude Van Johnson" ، 2017 


اکنون امور ون دام به آرامی در حال بهبود است. وی در صداپیشگی کارتون ها (دنباله و سه گانه "کونگ فو پاندا" ، جدید "مینیون ها") مورد تقاضا قرار دارد و نتفلیکس اقدام به ساخت اکشن کمدی "آخرین مزدور" با بازی وی می کند. 

چه فیلمی از ژان کلود ون دام  تماشا کنیم

"Bloodsport" (1988)

"کیک بوکسر" (1989)

"JCVD." (2008)

"ژان کلود ون جانسون" (2016 - 2017) (مجموعه تلویزیونی)

لیست فیلم های ژان کلود ون دام

 

سال

نام فیلم

نقش

نکات مهم

۱۹۸۴

موناکو جاویدان

Gay Karate Man

 

۱۹۸۴

بریکین

Spectator in First Dance Sequence

Uncredited

۱۹۸۶

نه سازش، نه تسلیم

Ivan Krushensky

Also known as Karate Tiger (European)

۱۹۸۸

رینگ خونین

فرانک داکس

Fight choreographer, فیلم‌نامه‌نویس، تدوین‌گر

First work with بلو یانگ.

۱۹۸۸

عقاب سیاه

Andrei

Also known as Red Eagle or Red Hunter (European)

۱۹۸۹

سایبورگ

Gibson Rickenbacker

تدوین‌گر

۱۹۸۹

کیک بوکسور

Kurt Sloane

نویسنده

Also known as Karate Tiger ۳ (European)

۱۹۹۰

حکم مرگ

Louis Burke

 

۱۹۹۰

شیردل

Lyon Gaultier

Fight choreographer, نویسنده

Also known as Leon or A.W.O.L. – Absent Without Leave (European)

۱۹۹۱

ضربه دوجانبه

Alex Wagner/Chad Wagner

دو نقش، تهیه‌کننده، نویسنده

دومین همکاری با بلو یانگ.

۱۹۹۲

سرباز جهانی

Luc Deveraux/GR۴۴

اولین همکاری با دولف لاندگرن.

۱۹۹۳

آخرین حرکت قهرمان

خودش

حضور افتخاری

۱۹۹۳

راهی برای فرار نیست

Sam Gillen

 

۱۹۹۳

هدف سخت

Chance Boudreaux

 

۱۹۹۴

پلیس زمان

Max Walker

دو نقش

۱۹۹۴

مبارز خیابانی

Colonel William F. Guile

 

۱۹۹۵

مرگ ناگهانی

Darren McCord

 

۱۹۹۶

نهایت خطر

Alain Moreau/Mikhail Suverov

دو نقش

۱۹۹۶

هدف نهایی

Christopher Dubois

کارگردان، نویسنده

۱۹۹۷

تیم دو نفره

Jack Quinn

 

۱۹۹۸

تقلب

Marcus Ray

 

۱۹۹۸

لژونر

Alain Lefevre

نویسنده، تهیه‌کننده

۱۹۹۹

سرباز جهانی: بازگشت

Luc Deveraux

تهیه‌کننده

۱۹۹۹

دوزخ

Eddie Lomax

تهیه‌کننده

Also known as Desert Heat

۲۰۰۱

فرمان

Rudy Cafmeyer/Charles Le Vaillant

دو نقش، نویسنده

۲۰۰۱

بدل

Edward "The Torch" Garrotte/Replicant

دو نقش

۲۰۰۲

از خط خارج شده

Jacques Kristoff

 

۲۰۰۳

در جهنم

Kyle LeBlanc

 

۲۰۰۴

برخاسته از مرگ

Ben Archer

 

۲۰۰۴

نارکو

Jean's ghost by Lenny

نقش کوتاه

۲۰۰۶

سپاه سخت

Phillip Sauvage

 

۲۰۰۶

دومین فرمانده

Sam Keenan

 

۲۰۰۶

امتحان

Charles

 

۲۰۰۷

تا دم مرگ

Anthony Stowe

 

۲۰۰۸

چوپان: گشت مرزی

Jack Robideaux

اولین همکاری با اسکات ادکینز.

۲۰۰۸

جی‌سی‌وی‌دی

JCVD

مدیر اجرایی تولید

۲۰۱۰

سرباز جهانی: احیا

Luc Deveraux

دومین همکاری با دولف لاندگرن.

اولین همکاری با آندری آرلوفسکی.

Limited theatrical release in Israel, Singapore, Philippines, Malaysia, United Arab Emirates, India, Jordan, Lebanon, Italy, Japan, and Pakistan.

۲۰۱۱

پاندای کونگ‌فوکار ۲

Master Croc

صداپیشه

۲۰۱۱

بازیهای ترور

Vincent Brazil

Limited theatrical release in US, Russia, and Ukraine.

دومین همکاری با اسکات ادکینز.

مدیر اجرایی

Also known as Weapon (European)

۲۰۱۱

Beur sur la ville

Colonel Merot

 

۲۰۱۲

Rzhevskiy vs. Napoleon

خودش

 

۲۰۱۲

چشمان اژدها

Jean-Luis Tiano

اولین همکاری با کانگ لی با پیتر ولر.

۲۰۱۲

یک‌بارمصرف‌ها ۲

Jean Vilain

سومین همکاری با اسکات ادکینز با دولف لاندگرن.

۲۰۱۲

سرباز جهانی: روز حساب

Luc Deveraux

چهارمین همکاری با اسکات ادکینز و دولف لاندگرن.

دومین همکاری با آندری آرلوفسکی.

۲۰۱۲

شش گلوله

Samson Gaul

 

۲۰۱۲

یو.اف. او

George

 

۲۰۱۳

به جنگل خوش آمدید

Storm Rotchild

 

۲۰۱۳

دشمنان نزدیک

Xander

 

۲۰۱۴

گرمای کشنده

Stillman

 

۲۰۱۵

یک تکه گوشت

Deacon

Post-production

۲۰۱۵

'Jian Bing Man

 

Cameo

۲۰۱۵

Yüksek Derece

 

Cameo

Filming

۲۰۱۶

Kickboxer: Vengeance

Master Durand

Filming

۲۰۱۶

The Tower

 

Announced

نامشخص

عشق کامل

Frenchy

کارگردان، نویسنده، Completed

 

نظرات

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر و کاراته کار در 18 اکتبر 1960 در بلژیک متولد شد و از سن 10 سالگی ورزش های رزمی را انجام می دهد. در نیمه دوم دهه 1980 ، برنده چندین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی و دارنده کمربند سیاه . نقش ایوان کراشینسکی کاراته کار روسیه را در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" بازی کرد. پس از اولین صدای شهرت ، این ورزشکار شروع به حضور فعال در فیلم های "Bloodsport" ، "Cyborg" ، "Kickboxer" و "Universal Soldier" کرد (برای آخرین ون دام که آنها 1.5 میلیون دلار پرداخت کردند). در سال 1994 ، این بازیگر 8 میلیون دلار برای بازی در فیلم Street Fighter دریافت كرد. در پایان دهه 90 ، مد فیلم های اکشن رو به زوال بود و مدت ها بود که این بازیگر نمی توانست به درآمد قبلی خود دست یابد و به اوج خود بازگردد. محبوبیت نکته روشن بعدی در کار ون دام حضور در فیلم "J.C.VD" در سال 2008 بود ، که وی در آن شخصیت اصلی شد. این بازیگر سپس در دو دنباله سرباز جهانی ظاهر شد و نقش شخصیت منفی اصلی فیلم The Expendables را بازی کرد. سالانه فیلم هایی با حضور ون دام به عنوان بازیگر و صداپیشه منتشر می شود. سال آینده دو فیلم با بازیگر اکشن - "آخرین مزدور" و "فرانسوی" به نمایش در می آید.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی الاصل بلژیکی است. او قبل از شروع حرفه بازیگری ، بدنساز معروف ، کاراته کا و کیک بوکسر بود. مشهورترین فیلم ها با مشارکت وی عبارتند از "رینگ خونین" ، "تأثیر مضاعف" ، "سرباز جهانی" ، "هدف سخت" ، "پلیس زمان".

۱۴۰۰/۳/۲۰بیوگرافی ژان کلود , اعتیاد ژان کلود ون دام متولد 18 اکتبر 1960 در بلژیک. نام اصلی تولد وی ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبر است. پدر او به عنوان حسابدار کار می کرد و صاحب یک گل فروشی بود. وقتی پسرش ده ساله بود ، او را در مدرسه کاراته ثبت نام کرد. و در شانزده سالگی ، ژان کلود قبلاً وارد تیم ملی کاراته بلژیک شده بود و بعداً قهرمان اروپا شد. اما جدا از هنرهای رزمی مانند کیک بوکسینگ ، موی تای ، کونگ فو و تکواندو ، ژان کلود در اوایل جوانی به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. همچنین در اوج موفقیت (با بودجه همسر اولش. ژان-کلود ون دام همسر) ، سالن ورزشی خود را با نام "Gym Gym" افتتاح کرد.قد و وزن ژان کلود در مقاله بالا آورده شد + عکس ژان کلود و پسر ژان کلود ون دم. در سال 1981 ، ژان کلود پس از جدا شدن از همسرش و فروش این باشگاه ، در آرزوی بازیگر شدن به کالیفرنیا رفت. اما همه چیز خیلی خوب پیش نمی رفت ، علاوه بر این ، ون دام واقعاً انگلیسی بلد نبود ، بنابراین در ابتدا او به عنوان راننده ، دروازه بان ، کارگر ساختمانی کار می کرد و هنرهای رزمی را آموزش می داد. در آن دوره ، او تصمیم گرفت برای بار دوم ازدواج سودآور انجام دهد. در سال 1984 ، ون دام سرانجام در فیلم هایی مانند موناکو برای همیشه (1984) و Break Dance (1984) زمان کوتاهی در فیلم ها گرفت. سپس او نام خود را از ژان کلود ون وارنبرگ به ژان کلود ون دام تغییر داد ، که به یاد دوست فقید خود انتخاب کرد. اولین نقش تمام عیار این بازیگر در سال 1986 کار او در فیلم "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" (1986) بود ، جایی که او در آن بازیگر اصلی ، مبارز روسی ایوان بازی می کرد. اما واقعاً موفقیت دو سال بعد حاصل شد ، پس از اکران فیلم "Bloodsport" (1988). در همان سال ، فیلم های اکشن عقاب سیاه (1988) ، سایبورگ (1988) و کیک بوکسر (1988) اکران شدند. دو مورد اخیر از نظر تجاری بسیار موفق بوده اند. فعالیت بازیگری او به سرعت در حال پیشرفت بود ، در مدت کوتاهی چندین فیلم با مشارکت او مانند "AWOL" (1990) و "سفارش به مرگ" (1990) منتشر شد. اما گام بعدی محبوبیت ، بازی در فیلم "تأثیر مضاعف" (1991) بود. پس از اکران فیلم اکشن "سرباز جهانی" (1992) ، اوج حرفه بازیگری ژان کلود می آید و به دنبال آن چندین فیلم موفق با مشارکت وی از جمله "هیچ کجا اجرا نمی شود" (1993) ، "هدف سخت" (1993) ، "زمان گشت" (1994) ، "مرگ ناگهانی" (1995) ، "حداکثر خطر" و برای فیلم "در جستجوی ماجراجویی" (1996) ، او همچنین بر روی فیلمنامه کار کرد و به عنوان کارگردان بازی کرد . اما به زودی برای ژان کلود یک مرحله از مشکلات مربوط به مواد مخدر ، الکل و پلیس ایجاد شد ، زندگی شخصی نیز به خوبی پیش نرفت. همه اینها نمی تواند روی کار بازیگری تأثیر نگذارد. در سال های بعدی ، فیلم های با مشارکت او کمتر منتشر می شدند ، از جمله نقش در فیلم های "مستعمره" ، (1997) ، "انفجار" (1998) ، "لژیونر" قدیم فرانسه (1999) ، "سرباز جهانی 2": بازگشت »(1999) ، جهنم (1999) ، Replicant (2001) ، سراشیبی (2002) ، در جهنم (2003) ، تا زمان مرگ (2004). اما پس از بهبود بازیگر از مشکلات مواد مخدر ، برای سومین بار ازدواج کرد و بازگشت به صفحه نمایش را آغاز کرد. بنابراین ، در سال 2008 فیلم JCVD. که بسیاری آن را بهترین کار در حرفه ژان کلود می دانند ، و سپس قسمت سوم "سرباز جهانی" (2010) منتشر شد و یک سال بعد ژان کلود صدای شخصیت کارتون "پاندا کونگ فو کار 2" را صحبت کرد(2011) ) به دنبال آن نقش در چندین فیلم اکشن رده B وجود داشت و سپس ون دام در فیلم "The Expendables 2" (2012) که در آن نقش آنتاگونیست اصلی را بازی می کرد به اکران های بزرگ بازگشت. تا سال 2016 ، در سال 2016 ، ژان کلود به صداپیشگی برای فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 3 (2016) بازگشت ، یکی از نقش های اصلی را در بازسازی Kickboxer (2016) و دنباله بعدی آن بازی کرد و همچنین در مجموعه تلویزیونی Jean بازی کرد -کلود وانگ جانسون ”(2016-2017) ، که در آن ژان کلود ، حرفه ای خود را مسخره کرد. با این حال ، این سریال ناموفق بود و پس از فصل اول لغو شد.در حال حاضر ، ون دام همچنان به طور فعال در فیلم های گروه B بازی می کند. جدید ترین بازی او در فیلم آخرین مزدور کمدی اکشن نتفلیکس است.

۱۴۰۰/۳/۲۰بله داداش ،حیف که پیر شدی ، من با تماشای فیلم های ژان کلود بزرگ شدم و اکنون به یاد دوران کودکی ام می افتم. رینگ خونین ، کیک بوکسر ، ضربه دوجانبه ، سرباز جهانی، اکنون چنین فیلم هایی وجود ندارد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگر خوبی است ، من با مشارکت او در تماشای فیلم بزرگ شدم. تصاویر شایسته زیادی در فیلمبرداری او وجود دارد! به عنوان مثال فیلم های Hard Target ، Cyborg ، AWOL و بسیاری دیگر را در نظر بگیرید. درست است ، اکنون محبوبیت ژان کلود شروع به کاهش می کند ، اما فیلم های این بازیگر هرگز فراموش نمی شوند!

۱۴۰۰/۳/۲۰من ژان کلود ون دام خوش تیپ را دوست دارم. فیلم های با مشارکت وی کتابچه راهنمای آموزش هنرهای رزمی است. و چه تعداد پسران پس از "جنگجوی خیابانی" طرفدار هنرهای رزمی شدند و عکس ژان کلود را در اتاق خود آویزان کردند.

۱۴۰۰/۳/۲۰از زندگی نامه این بازیگر ، ژان کلود ، در مورد ضعف او در رابطه با جنسیت زن مشخص است. من نمی دانم این چقدر درست است اما واقعیت این است که جنسیت زن نسبت به او بی تفاوت نیست. فیلم های این بازیگر بیشتر مربوط به دسته فیلم های مردانه است ، اما من شخصاً و بسیاری از دوستانم با لذت زیادی فیلم های ژان کلود را تماشا می کنیم.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بازیگری است که فیلمنامه نویس و تهیه کننده نیز هست ، برای من بت بود و می ماند. عکس هایی با تصویر او حتی امروز روی دیوار من آویزان است. سرباز جهانی او فیلم مورد علاقه من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود در فیلم "The Expendables-2" مشارکت جالب خود را به نمایش گذاشت.این بازیگر علی رغم سن و سالش فقط یک معجزه است. به هر حال ، در این فیلم سوپرمن ها زیاد هستند ، بنابراین لذت تماشای آنها تضمین می شود.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام مورد علاقه میلیون ها زن است. من فیلم های اول بازیگر را با لذت تماشا کردم ، اما فیلم های آخر خیلی زیاد نیستند. هنرهای رزمی او بیش از آنکه یک دعوای واقعی باشد ، بیشتر شبیه یک باله خوش فرم است. اما این نظر شخصی من است.

۱۴۰۰/۳/۲۰اکنون محبوبیت ژان کلود ون دام دیگر مانند گذشته نیست ، اما کارهای بازیگری و کارگردانی وی همچنان توجه ها را به خود جلب می کند. چنین فیلم هایی از بازیگر مانند "ضربه دوجانبه" ، "عقب نشینی نکن و تسلیم نشو" احساس دلتنگی برای زمان های گذشته را برانگیخته ، می توان آنها را با لذت و به صورت آنلاین تماشا کرد.

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام 15 سال پیش آرزوی هر دختری بود! حرفه ای ، همه فیلم های بازیگر ، البته فیلم های اکشن. اما حتی من آنها را تماشا کردم ، فقط به خاطر او. بیوگرافی بازیگر نیز جالب است ، من آن را خواندم ، می خواستم در مورد زندگی شخصی او بدانم ...

۱۴۰۰/۳/۲۰ژان کلود ون دام بت من است! من با تماشای فیلم های او بزرگ شدم. او بازیگر و مبارز بزرگی است. بود ، هست و خواهد بود! با وجود انتقادات ، او به همه چیز دست یافت. و منتقدان بازنده های رقت انگیز هستند!

۱۴۰۰/۳/۲۰بچه ها ، البته محبوبیت ژان کلود افت کرد. اما او بازیگر خوبی است. علاوه بر این که او واقعا رقص کوروگرافی جنگی را انجام می دهد ، او واقعاً به بازیگری نیز پایبند است! آیا می توانید تصور کنید که وقتی شهرت و محبوبیت خیره کننده ای گذشت چگونه بود؟! .. خوب ، شما می توانید دیوانه شوید. خلاصه اینکه حداقل "Double Impact" و جدال نهایی "Bloodsport" را تجدیدنظر کنید و عشق به بازیگر به هر حال دوباره در شما بیدار می شود !!!)

۱۴۰۰/۳/۲۰من واقعاً ون دام را دوست ندارم! رقصنده! تصمیم گرفتم فیلم آنلاین "Kickboxer" را تماشا کنم و بعد از 20 دقیقه آن را خاموش کردم! او قطعاً بازیگر نیست و اکنون شک دارم که ژان کلود اصلا کیک بوکسور باشد! ضربات او فقط باعث تمسخر بیننده است.

۱۴۰۰/۳/۲۰شاید بهتر باشد "JCVD" نگاه کنید؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ این بازیگر آمریکایی در تمام دنیا با نام ژان کلود ون دام شناخته می شود. اگرچه نام کامل او اینگونه به نظر می رسد - ژان کلود کامیل فرانسوا ون وارنبرگ. این پسر بلژیکی آرزوی بازیگر شدن را داشت و به لطف ظاهر عالی، هنرهای رزمی و استعدادش توانست به شهرت جهانی دست یابد. اما بیشتر از همه، این بازیگر به فرزندان خود از ازدواج با گلادیس پرتگ - کریستوفر و بیانکا افتخار می کند. آنها نیز به موفقیت های زیادی دست یافتند. اما کوچکترین پسرش نیکلاس از ازدواجش با دارسی لاپیر هنوز از پدرش راضی نیست. اگرچه ممکن است همه چیز را در پیش داشته باشد.

در ادامه بخوانید...

باربی شدن بازیگر زن ایرانی + عکس

در

( سیارک)الناز شاکردوست در استوری اینستاگرام خود عکسی از خودش در لباس باربی منتشر کرد. خلاقیت سلبریتی هامون این روزا داره به سمت والت دیزنی متمایل میشه و عن قریبه که شاهد هنرنمایی هاشون توی این عرصه باشیم.

الناز شاکردوست با انتشار این عکس ها به باربی بودن خودش اشاره کرده و علت باربی نبودن الانش رو کیک هایی عنوان کرده که سر تئاتر گم و گور براش میاوردن و اون میخورده!

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ازدواج هالیوودی جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو

در

این روزها شنیدن خبر ازدواج و طلاق بازیگران هالیوود اصلا باعث تعجب مردم نمی شود ولی جالب اینجاست که این افراد معروف بعد از ازدواجهای ناموفق خود معمولا مصاحبه می کنند و از اینکه دیگر قصد ازدواج ندارند حرف می زنند و بعد از مدت کوتاهی همین آقا و یا خانم بازیگر خبر ازدواجش را با خوشحالی تمام اعلام می کند . گویا مشکل فقط نبودن گزینه مناسب بوده است در این مقاله به ازدواج شش نفر از معروفترین سلبریتیها می پردازیم که همه آنها در یک مورد سابقه مشترکی دارند: اعلام اینکه دیگر قصد ازدواج ندارند.اما چند وقت بعد طوری از ازدواج و شریک زندگی خود تعریف و تمجید می کنند انگار نه انگار این افراد چند وقت پیش آن حرفها را زده اند.(سیارک)

متاسفانه تنها موردی که سینمای کشورمان به سرعت و شدت مرزهای فاصله با هالیوود را طی می کند همین مسئله ازدواجهای کوتاه مدت و طلاقهای زیاد است به زودی طی یک مقاله در سیارک به بررسی این مقوله در سینمای کشورمان هم خواهیم پرداخت

جسیکا چاستین

 

جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو جولیاتا پاسی چاستین

 

جسیکا چاستین و شوهرش  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو  در ایتالیا طی یک مراسم مجلل ازدواج کردند

شماره یک 

 

جسیکا چاستین JESSICA CHASTAIN  با 40 سال سن  

جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو   Gian luca passi de preposulo   با 34 سال سن

جسیکا چاستین از آن دست زنانی بود که هیچکس فکرش را هم نمی کرد که روزی او را در لباس سفید عروسی ببیند . و انصافا هم هیچوقت علاقمند به ازدواج نبود تا زمانی که نیمه گمشده خودش یعنی  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو (Gian luca passi de preposulo ) رو ملاقات کرد. جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو  یک مدیر اجرایی است که در یک خانواده اصیل و نجیب ایتالیایی متولد شده است. جسیکا ، جولیت چاستین در فوریه 2018 به مجله WSJ گفت که : من هیچوقت نمی خواستم ازدواج کنم.

 

اگرچه این آقای خوشتیپ ،  جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو   هم میدانست که ازدواج برای جسیکا اولویت اصلی نیست اما در سال 2012 برای اولین بار به اون ابراز علاقه کرد.جسیکا و جیان قبل از تابستان 2017 در ایتالیا حرفشون رو عوض کردند. جسیکا در ادامه مصاحبه اش می گوید : وقتی ما شروع کردن به دیدن همدیگه، شوهرم میدونست که من از اون زنهایی نیستم که به ازدواج علاقه داشته باشم ولی به تدریج که همدیگه رو شناختیم تصمیممون عوض شد. جسیکا در مورد برگزاری جشن ازدواجشون در ایتالیا هم توضیح داد : بعضی چیزا ارزش جشن گرفتن دارند و جیان لوکا پاسی د پرهپوسولو واقعا ارزشش رو داشت.

 

جسیکا چاستین علاوه بر بازیگری تهیه کننده هم هست . شهرت جسیکا بیشتر به خاطر ایفای نقش زنان قدرتمند و فمینست است که همین موضوع بیش از پیش تصور اینکه روزی ازدواج کند را مشکل میکرد. او تا کنون جوایز مختلفی برنده شده، از جمله یک جایزه گلدن گلوب و دو بار هم برای جایزه اسکار نامزد شده‌است. مجله تایم در سال ۲۰۱۲ از او به عنوان یکی از صد فرد تاثیرگذار سال یاد کرد. فیلم مهیج سی دقیقه بعد از نیمه شب اثر کاترن بیگلو از معروف ترین نقش آفرینیهای چاستین بوده است . این فیلم داستان دستگیری اسامه بن لادن را بازگو می کند. چاستین نقش یک کاراگاه با هوش اف بی آی را بازی میکند.

کامرون دیاز

کامرون دیاز در یک اظهار نظر جنجالی قبل از ازدواج آخرش گفت به مقوله تک همسری اعتقادی ندارد 

شماره 2

 

کامرون دیاز CAMERON DIAZ با 45 سال سن 

بنجی مدن  Benji Madden با 38 سال سن

در حال حاضر او از زندگی با شوهرش بنجی مادن که در سال 2015 با هم ازدواج کردند بسیار راضی است و لذت می برد اما قبل از آشنایی با این ستاره راک، او در یک اظهار نظر جنجالی نشان داد که چندان اعتقادی مسئله ازدواج و مقوله تک همسری ندارد او در سال 2014 در یک مصاحبه با InStyle گفت : واقعیتش اینه که بسیاری از مردم ازدواج می کنند چون بهشون گفتند که ازدواج باعث ایجاد شادی در زندگی میشود. اونها میرن دنبالش و بالاخره ازدواج می کنند، و بعد حقیقت رو میفهمن. اونوقته که به خودشون میگن : چرا فکر میکردم ازدواج باعث خوشحالی من میشه ؟ من بدبخت شدم ! او ادامه داد معتقدم یک تعهد طولانی برای زندگی با یک نفر نمی تونه باعث خوشحالی شما بشه! او ادامه داد من نمی فهمم چرا انسانها باید به دنبال تک همسری باشند، ما همه ذات حیوانی و آزادی داریم و این غریزه ماست به نظرم زندگی در جامعه باعث شده است که ما خودمان را درگیر اینچنین مسائلی کنیم .

اما یکسال بعد در سال 2015 کامرون دیاز با مادن در یک مراسم خیلی خودمانی و البته بدون تشریفات خاصی ازدواج کردند. کامرون دیاز بعدا در این باره گفت : موضوع اینه که منو شوهرم فقط با همدیگه قرار نمی ذاشتیم و یک چیز خیلی بیشتری بین ما بود البته او با یک جمله زیرکانه حرفهای سال قبل خودش رو جمع و جور کرد طوریکه شوهر گرامی ایشون فکر بد نکنه : من قبلا دوست پسر داشتم و اون حرفهایی که زدم راجع به اون موقع بود و همانطور که می دونید دوست پسر آدم با شوهر آدم دو تا مقوله کاملا متفاوت هستند و نباید اینها را با هم مقایسه کرد .

 کامرون دیاز که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب  و بافتا و همینطور انجمن بازیگران نمایشی شده است کامرون اولین نقش خود را در فیلم کمدی اکشن ماسک بدست آورد و با کمدین بزرگ جیم کری روبرو شد و همین موضوع شهرت بسیار زیادی برایش به ارمغان آورد. از فیلمهای معروف او می توان فرشتگان چارلی و آسمان وانیلی را نام برد.

آلیسون بری

الیسون بری یک سال قبل گفته بود هرگز ازدواج نمی کنم

 

شماره 3

 

 

الیسون بری ALISON BRIE با 35 سال سن

 دیو فرانکو DAVE FRANCO با 32 سال سن

 

من هیچوقت ازدواج نمی کنم . این جمله ای بود که الیسون بری  در سال 2016 در گفتگو با نیو یورک تایمز گفت .

والدین الیسون بری  در حالیکه او فقط پنج سال داشته است از هم طلاق گرفته اند . او در ادامه مصاحبه‌اش گفت : میدونید چیه فقط دوست ندارم. همین . سبک زندگی من دیوانه‌واره و توی مسیر زندگی من ازدواج تعریف نشده. اما ذهنیت این ستاره درخشان تلوزیون، بعد از ملاقات با شوهر آینده‌اش،  دیو فرانکو ، عوض شد. و اونها در ماه مارس 2017 فقط بعد از سه ماه آشنایی با هم ازدواج کردند. الیسون بری بعد از ازدواجش گفت: من عاشق شدم دیگه ، از همین چیزایی که برای همه اتفاق می افته و راستشو بخواهید واقعا شیرینه، البته عشق تنها دلیل نیست.

آلیسون بری را به خاطر سریال هانا مونتانا می شناسیم. سریال محبوبی که از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۰ نامزد دریافت جایزه امی برای برنامه‌های تلویزیون در ساعات پربیننده یا همان سر شب خودمون شده است. بری در سال 2016 هم "یه شغل پیدا کن" را بازی کرد

اما شوهر بری کیست؟ دیو فرانکو که مطمئنا نام فامیلش از خودش معروف تر است . او برادر جیمز فرانکو معروف است که حالا چند سالی است در سینمای هالیوود به عنوان بازیگر فعالیت می کند. به هر حال تاثیر ژن خوب در همه جای دنیا وجود دارد.

 

جیمز فرانکو

جیمز فرانکو و همسرش ( دوست دختر)

 

ازجمله فیلم‌های معروف که او در آن بازی کرده می‌توان به فیلم "اکنون مرا میبینی" و " خیلی بد"  ، " خیابان جامپ شماره 21" و " همسایه ها "  اشاره کرد.

جرج کلونی

جرج کلونی برای چند سال  محبوب ترین مجرد هالیوود لقب داشت

شماره 4

 

جرج کلونی GEORGE CLOONY 56  آمل علم الدین 

 AMAL ALAMUDDIN 39 سال

قبل از ازدواج با آمل علم الدین لبنانی در سال 2014 جرج کلونی یکی از واجد شرایط ترین مجرد در هالیوود محسوب می شد. این برنده اسکار سالها به عنوان مجرد  محبوب و خواستنی را برای خودش نگه داشت تا اینکه کاملا ناگهانی نامزدی خودش را با آمل علم الدین اعلام کرد .

کلونی قبلا با تالیا بالسام بازیگر ازدواج کرده بود و از سال 1989 تا 1993 به مدت چهار سال با هم زندگی کردند.

جرج کلونی سال 2006 در مصاحبه با مجله پیپل PEOPLE گفت : کی از آینده خبر داره، من قبلا ازدواج کردم ولی راستش رو بخوایید دیگه ازدواج اصلا چیزی نیست که من دنبالش باشم ! حقیقت اینه که من واقعا خوشحالم و از زندگی لذت می برم.

جرج کلونی اکنون از زندگی با همسرش بسیار راضی است و در تمام مراسمات و مهمانی ها و مصاحبه هایش او را ستایش می کند.

اما آمل علم الدین کیست : بهترین تعریف باری علم الدین فعال حقوق بشر است. اصلیت لبنانی دارد ولی در بریتانیا بزرگ شده است. تحصیل کرده دانشگاه آکسفورد است. و در حال حاضر به عنوان وکیل و مشاور در دادگاه بین الملی لاهه کار می کند. جالب است بدانید که آمل پیش از علم الدین ازدواج نکرده بود

این دو در 26 سپتامبر 2014 درایتالیا ( درست مثل چاستین و شوهرش) شهر ونیز در یک مهمانی خصوصی ازدواج کردند و الان بیش از سه سال است که با هم زندگی می کنند و صاحب دوقلوهایی به اسم الا و الکساندر هستند. انگار هرچقدر که یک مرد یا زن از ازدواج گریزانتر باشد گزینه مناسب تری است

 

جنی مک‌کارتی

جنی مک کارتی و شوهرش دانی والبرگ

شماره 5

 

جنی مک کارتی JENNY MACCARTHY با 45 سال سن

دانی والبرگ DONNIE WAHLBERG  با 48 سال سن

پیش از ملاقات با شوهرش دانی والبرگ، در سال 2014 جنی مک‌کارتی  هرگز به ازدواج و قدم زدن در پله های کلیسا با لباس سفید فکر نمی کرد.

این بازیگر و مدل سابق سال 2006 در مصاحبه با تلوزیون گفت : اینقدر راحتم که حاضر نیستم ازدواج کنم . من فکر می کنم یک چیز شگفت انگیز در مورد آدمها اینه که تصمیم میگیرن برای همیشه با هم بمونند. اما همین شخص  جنی مک‌کارتی در سال 2013 وقتی در شوی تلوزیونی فرانکلز شرکت کرد در یک مصاحبه جالب گفت : من همیشه و در همه جا در مصاحبه هام گفتم من، جنی مک‌کارتی هرگز و هرگز ازدواج نمی کنم اما الان میخوام یه چیز دیگه بگم . دوستان هرگز نگویید هرگز.

به هر حال جنی مک‌کارتی  اکنون با شوهرش زندگی خوبی دارند و بیش از سه سال است که با هم زندگی می‌کنند . جنی مک‌کارتی را به خاطر بازی در فیلم جیغ 3 به یاد دارید. او مدتی به عنوان مدل فعالیت می کرد.دانی هم یک موزیسین و البته سازنده موسیقی سری فیلمهای اره ها و حس ششم است.

 

راشل وایز

راشل وایز تنها شش ماه بعد از آشنایی با کریگ با او ازدواج کرد

شماره 6

 

راشل وایز RACHEL WEIS با 47 سال سن

دانیل کریگ DANIEL CARIG  با 50 سال سن

درست است که راشل وایز در حال حاضر از ازدواج با دنیل کریگ اظهار خوشحالی می کند اما این بازیگر محبوب و دوست داشتنی در ژانویه 2018 در مصاحبه با Evening Standard گفت : راستش رو بخواهید ازدواج اصلا جز برنامه هام نبود . راشل وایز در ادامه راجع به دنیل کریگ (جیمز باند فعلی سینما) گفت : من و جیمز درست شش ماه بعد از اینکه با همدیگه ملاقات می کردیم تصمیم به ازدواج گرفتیم قبل از اون اصلا فکر نمی کردم ازدواج کنم . چون تشکیل خانواده و ازدواج جز علائقم نبود. کاملا یهویی پیش امد. ازدواج برای من همیشه مثل یک کمدی رمانتیک می ماند که در یک لحظه اتفاق می افتد . خود هم تصور نمی کردم که این لحظه دوباره برای من پیش بیاید .

راشل وایز کار خودش را از تئاتر شروع کرد و با سری فیلمهای مومیایی به محبوبیت رسید. او سال 2001 تا 2010 با آرن دارونوفسکی کارگردان معروف آمریکایی زندگی می کرد و درست یکسال بعد از جدایی از او با دنیل کریگ ازدواج کرد و در همین یکسال چندین مصاحبه راجع به عدم علاقه به ازدواج مجدد کرد . او از ازدواج قبلی خود یک فرزند دارد.

دانیل کریگ هم سال 1992 با فیونا لودن( هنرپیشه انگلیسی) ازدواج کرد ولی این ازدواج فقط دو سال دوام داشت با اینکه او در این مدت کمتر مصاحبه ای راجع به اینکه قصد ازدواج دارد یا نه انجام نداده است اما حدود 17 سال مجردی مشخص کرد که دانیل حسابی از ازدواج ناموفق قبلی خود درس گرفته است . او از فیونا دختری به نام الا دارد که 18 ساله است.

 

ادریس البا هن نورگارد 

این ازدواج سوم   ادریس البا هن نورگارد   است.  هن نورگارد  هر بار گفته است دیگر ازدواج نمی کنم

شماره 7 

 

ادریس آلبا Idris Elba  با 45 سال  و  سن

سابرینا دوورSABRINA DHOWER با 29سال سن

 

اما اسکار تغییر عقیده دادن در مورد ازدواج بدون شک تعلق میگیرد به ادریس آلبا. او در فوریه 2018 با سابرینا دوور نامزد کرد

ادریس البا هن نورگارد  شاید الان از اعلام نامزدی با دوست دختر راضی به نظر برسد اما او درجولای 2017 و پیش از ازدواج سومش حرفهای کاملا متفاوتی زد او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ازدواج گفت: خوب حتما سوالتون اینه که من دوباره ازدواج می کنم یا نه؟ خوب بعید میدونم، واقعا بعید میدونم. ادریس البا هن نورگارد  در سال 2003 بعد از چهار سال زندگی مشترک با همسرش طلاق گرفت و اتفاقا بعد از جدایی هم در یک مصاحبه اعلام کرد که دیگه ازدواج نمیکنه ولی خوب در سال 2006 هم ازدواج کرد که این ازدواجش حتی یک سال هم دوام نداشت. ادریس آلبا بعد از ازدواج دومش گفت : ازدواج یک رسم است و من به این رسم عمل کردم و به نظرم برای همه خوب پیش نمیره و دیگه خواست زندگی من نیست.

 

ادریس البا هن نورگارد  برای بازی در سریال لوتر به شهرت رسید و اخیرا هم فیلم برج تاریک را روی پرده سینما داشت. اما همسرش سابرینا کمتر شناخته شده است . او اهل سومالی است اما در بریتانیا بزرگ شده است ولی سابرینا بیشتر به خاطر اینکه در جشنواره ونکور به عنوان ملکه زیبایی رسید معروف است . اختلاف سنی او با ادریس 16 سال است .

 

ادریس البا هن نورگارد  از همسر قبلی خود کیم نورگارد یک دختر 15 ساله به نام ایسان دارد وی همچنین از دوست دختر قبلیش ناییانا گارث هم یک پسر بچه سه ساله به اسم وینستون دارد. 

نظرات

۱۴۰۰/۹/۱۵جسیکا چستین و طراح جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو در سال 2012 با هم آشنا شدند. در جولای 2017، آنها در شهر ترویزو ایتالیا ازدواج کردند. یک سال بعد، این زوج تصمیم گرفتند پدر و مادر شوند و در سال 2018 با کمک یک مادر جایگزین، دخترشان جولیت به دنیا آمد.

۱۴۰۰/۹/۱۵جسیکا چستین بازیگر 43 ساله و همسر 38 ساله اش جیان لوکا پاسی د پره‌پوسولو دوباره پدر و مادر شدند. بر اساس گزارش رسانه ها، یک مادر جایگزین این کودک را به دنیا آورد.

در ادامه بخوانید...

بازیگرانی که در زمان فیلمبرداری تا یک قدمی مرگ رفتند

در

صرف نظر از این که بازیگر زن باشد یا مرد، در حال حاضر صنعت سینما به گونه ای شده است که این حرفه نیز بعضا خطراتی را متوجه بازیگران کرده و گاهی پیش می آید که آن ها هم از خطرات بالقوه کارشان مصون نمی مانند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این گونه خطرات زمان فیلمبرداری گاهی تا اندازه ای پیش رفته است که جان سلبریتی ها را هم تهدید کرده است. در این مقاله اتفاقات هیجان انگیز و خطرناکی رادر زمان فیلمبرداری جمع آوری کرده ایم که بازیگران به واسطه حضور در آن ها تا یک قدمی مرگ رفتتد و شاید اگر کمی بد شانس بودند، اکنون دیگر در میان ما نبودند. با سیارک همراه باشید.
بازیگرانی که در زمان فیلمبرداری تا یک قدمی مرگ رفتند:

جانی دپ

جانی دپ

در سال 2013 و در حین فیلمبرداری «تفنگدار تنها (The Lone Ranger)»، فیلمی هیجانی و ماجراجویی در ژانر وسترن، بود که در یکی از صحنه ها اتفاق ترسناکی برای این بازیگر مطرح سینمای آمریکا افتاد: جانی دپ در صحنه مذکور از روی اسب خود به زمین افتاد و پس از آن، حیوان وحشت زده به شدت بدن جانی دپ را لگد کرد و سبب کبودی بدن او شد. با این حال، مسئله چندان جدی نشد و با فراهم کردن امکانات پزشکی برای او، پس از مدتی نسبتا کوتاه سلامتی کامل خود را به دست آورد.

تام کروز

تام کروز

در سال 2003 و در فیلمبرداری صحنه ای از فیلم «آخرین سامورائی (The Last Samurai)» بود که تام کروز می بایست به روی اسب مکانیکی طراحی شده برای فیلم پریده و سپس اقدام به شمشیر زنی با بازیگر دیگر فیلم هیروکی سانادا می کرد. اما مسئله ناخوشایندی که در این صحنه پیش آمد این بود که اسب های مکانیکی طراحی شده برای بازیگران در این صحنه به درستی عمل نکردند و همین مسئله سبب شد تا شمشیر سانادا به دو سه سانتیمتری گردن تام کروز برسد؛ خوشبختانه مهارت بالای سانادا در استفاده از شمشیر اش و سرعت واکنش بالای او سبب شد تا در آخرین لحظه شمشیر خود را کنار کشیده و از جدا شدن سر تام کروز جلوگیری کند.

جکی چان

جکی چان

در سال 1986 و در فیلمبرداری صحنه ای از فیلم «زره خدا (Armour of God)» بود که برای جکی چان حادثه بسیار ناخوشایندی پیش آمد و به شدت آسیب دید: او در این صحنه با شکستگی جمجه سر رو به رو شد. جکی چان از آن دسته بازیگران معدودی است که تقریبا همیشه خود اش کارهای خطرناک را انجام داده و اجازه نمی دهد برای او از بازیگر بدل استفاده کنند و به همین خاطر است که به کرات در طول دوره کاری خود در معرض خطرها و آسیب دیدگی های گوناگون قرار گرفته است. در فیلم مذکور، جکی چان در صحنه ای می بایست از روی دیواری به روی درختی بپرد و مثل همیشه قصد داشت خود اش این کار را انجام دهد؛ اولین پرش جکی چان با موقیت همراه بود، اما زمانی که قرار شد صحنه دوباره گرفته شود، حادثه ای که نباید، رخ داد: جکی چان از ارتفاعی معادل با 25 پا (7.62 متر) به سمت زمین سقوط کرد و پس از رسیدن به زمین، سر اش به شدت با یک تکه سنگ برخورد کرد. متأسفانه این حادثه به اندازه ای شدید و خطرناک بود که پس از آن به سرعت جکی چان در معرض انجام عمل مغز قرار گرفت و نتیجه آن شد که سوراخی در جمجمه سر اش به وجود آمد. این سوراخ هنوز هم در جمجمه جکی چان وجود دارد و برای پوشاندن آن از یک قطعه پلاستیکی استفاده شده است.

جورج کلونی

جورج کلونی

در سال 2006 بود که در حین فیلمبرداری صحنه ای از فیلم «سیریانا (Syriana)» اتفاق بسیار ناخوشایندی برای جورج کلونی افتاد؛ تأثیر این اتفاق بر جورج کلونی تا اندازه ای بد بود که در مصاحبه هایی گفته بود بعضا می خواسته از شدت درد متحمل شده خودکشی کند. در صحنه ای از فیلم، نقشی که جورج کلونی ایفای آن را به عهده داشت در حال کتک خوردن از عده ای دیگر بود. در این صحنه جورج کلونی به صندلی ای بسته شده بود و به صورت اتفاقی صندلی هل داده شد و سر جورج کلونی به شدت با زمین اصابت کرد. این حادثه به قدری شدید بود که در مدت کوتاهی پس از اصابت سرش با زمین، مایع نخاعی از بینی اش خارج شد. پس از این حادثه جورج کلونی برای مدت ها نا خوش احوال بود و مدام از سردردهای شدید رنج می برد. او در مصاحبه ای در این باره عنوان کرده بود: «این دردها به اندازه ای زندگی مرا تحت تأثیر قرار داده بود که گاهی به این فکر می افتادم که دیگر این گونه قادر به ادامه زندگی نبوده و باید خودم را خلاص کنم.». البته سالیان بعد و پس از انجام چند عمل جراحی بر روی مغز جورج کلونی، بالاخره این دردها ساکت شدند.

تام هنکس

تام هنکس

در هنگام فیلمبرداری «دور افتاده (Cast Away)» بود که اتفاقی به ظاهر نه چندان جدی، می رفت تا موجبات مرگ این بازیگر مطرح و خوش سابقه دنیای سینما را رقم زند. در صحنه فیلمبرداری که در شهر فیجی واقع شده بود، تام هنکس به طور اتفاقی پای اش را زخمی کرد و پس از مدت نه چندان زیادی زخم عفونت کرد و تام هنکس سه روز کامل را در بیمارستان و تحت نظر گذرانید تا زخم و عفونت اش به طور کامل بهبود یابد. در نهایت مشخص شد که این زخم بسیار جدی تر از آن چیزی بود که تام هنکس و دیگران فکر می کردند و عفونتی به نام استاف را به همراه داشت و اگر در آن زمان فرایند درمانی تام هنکس آغاز نمی شد، حتی ممکن بود جان خود را از دست بدهد. خوشبختانه اما همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسید و تام هنکس پس از سه هفته سلامتی کامل خود را به دست آورده و فیلمبرداری از سر گرفته شد.

جیسون استاتهام

جیسون استاتهام

این اتفاقی است که به معنای واقعی کلمه می توان نام تا دم مرگ رفتن را به آن نسبت داد!  در حین فیلمبرداری «بی مصرف های 3 (The Expendables 3)» بود که جیسون استاتهام در حال رانندگی با یک کامیون سه تنی، پس از مدتی متوجه شد که ترمز های کامیون در حال حرکت از کار افتاده اند، و همین مسئله سبب شد تا او مجبور شود تنها لحظاتی پیش از افتادن کامیون در دریای سیاه از آن بیرون پریده و جان خود را نجات دهد. او واقعا خوش شانس بود که در این حادثه خطرناک آسیب چندان جدی ای متوجه اش نشد. خوشبختانه پیش از شروع فیلمبرداری این صحنه، درهای کامیون کنده شده بودند و همین مسئله باعث شد تا جیسون استاتهام بتواند راحت تر از آن بیرون بپرد.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه از آن دسته بازیگرانی است که در طول مدت زمان طولانی حرفه ای کاری اش، بیشتر در فیلم های هیجان انگیز و اکشن بازی کرده است و همین سبب شده تا اتفاقات بسیاری را در این راه متحمل شود و بارها پیش آمده که او به خاطر آسیب دیدگی در صحنه فیلمبرداری، مجبور بوده مدت زمانی را تحت نظر و در بیمارستان سپری کند. در یکی از همین صحنه ها که مربوط به فیلم «راکی 4 (Rocky IV)» می شد، بازیگر دیگر فیلم، دولف لوندگرن چنان ضربه مهلک و محکمی به سیلوستر استالونه زد که باعث شد قفسه سینه اش کمی به سمت داخل فرو برود. این ضربه سبب شد تا ناحیه قفسه سینه استالونه کاملا ورم کرده و قلب اش تحت فشار شدید قرار بگیرد. پس از آن، استالونه برای نه روز پیاپی بستری شده و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت و اگر کمی ورم قفسه سینه اش بیشتر می بود، این حادثه می توانست به قیمت جان اش تمام شود.

شارلیز ترون

شارلیز ترون

در سال 2005 و در فیلمبرداری صحنه ای از فیلم علمی خیالی «ایان فلکس (Aeon Flux)» بود که شارلیز ترون در حالی که می خواست از عقب کله معلق بزند، بر روی گردن اش و به شدت بر روی زمین افتاد. آسیب دیدگی ای که از این حادثه برای شارلیز ترون اتفاق افتاد بسیار ترسناک بود و خود ترون بعدها در مصاحبه ای گفته بود که پس از آن اتفاق تقریبا تمامی اعضای بدن اش از کار افتاده بوده و چیزی حس نمی کرد. این حادثه سبب شد تا فیلمبرداری کار برای مدت هشت هفته متوقف شود و در طول این هشت هفته، شارلیز ترون در بیمارستان و تحت نظر بود تا تدابیر پزشکی لازم برای بهبودی اش در نظر گرفته شود.

کیت وینسلت

کیت وینسلت

در صحنه ای از فیلم به یاد ماندنی «تایتانیک (Titanic)»، به کارگردانی جیمز کامرون بود که حادثه بسیار خطرناکی برای کیت وینسلت رخ داد که می توانست سبب غرق شدن او شود. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که در یکی از صحنه ها کیت به همراه بازیگر دیگر فیلم، لئوناردو دی کاپریو، قصد فرار از موجی بسیار بزرگ را داشتند؛ در آن صحنه لباس کیت وینسلت به دروازه ای موجود در مکان فیلمبرداری گیر کرد و به زیر آب کشیده شد. حادثه واقعا ترسناکی بود، با این حال خوشبختانه اتفاق بدی نیفتاد و عوامل فیلم توانستند به موقع او را نجات دهند.

جرارد باتلر

جرارد باتلر

میوریکز (به انگلیسی Mavericks) نام مکانی در کالیفرنیای شمالی است که در میان موج سوارهای حرفه ای به خاطر موج های بسیار بزرگ و خطرناک اش به خوبی شناخته شده است. جرارد باتلر در سال 2011 و به خاطر فیلمبرداری «در تعقیب تک موج ها (Chasing Mavericks)» باید به آن مکان می رفت و این مسئله نزدیک بود به قیمت جان اش تمام شود. در فیلمبرداری صحنه ای از فیلم، موجی بسیار بزرگ به باتلر اصابت کرد و او را به زیر آب کشاند. عوامل فیلم باتلر را نجات داده و به بیمارستان رساندند و خوشبختانه پس از مدتی به حال طبیعی خود بازگشت و مسئله از این فراتر نرفت.

مایکل جی فاکس

مایکل جی فاکس

در فیلمبرداری صحنه ای از فیلم «بازگشت به آینده 3 (Back to the Future Part III)» بود که بازیگر این فیلم، مایکل جی فاکس، در پی حادثه ای تا دم مرگ رفت. در صحنه مذکور، نقشی که مایکل جی فاکس ایفای اش را به عهده داشت، می بایست از گردن آویزان می شود و مایکل پیشنهاد کرد برای این که بازی اش باور پذیرتر شود، بهتر است چیزی زیر پای اش نگذارند. برای این کار، مایکل باید جای دست خود بر روی طناب را به درستی تنظیم می کرد تا اتفاقی برایش نیفتد که متأسفانه نتوانست این کار را انجام دهد. اشتباه محاسباتی مایکل سبب شد تا طناب به شدت به دور گردن اش بپیچد و خفگی ناشی از آن، مایکل را از هوش برد. خوشبختانه اما یکی از عوامل فیلم متوجه حادثه شد و به سرعت به کمک مایکل رفت و جان اش را نجات داد.

آیلا فیشر

آیلا فیشر

آیلا فیشر از جمله بازیگران فیلم «اکنون مرا می بینی (Now You See ME)» بود و در یکی از صحنه ها، حادثه بسیار ترسناکی برایش رخ داد. در صحنه یاد شده، نقشی که آیلا فیشر ایفای اش را به عهده داشت، می بایست در حالی که زنجیر به بدن اش بسته شده بود، در یک تانکر آب قرار می گرفت و حقه جادویی می زد و خود را نجات می داد. متأسفانه آیلا فیشر در تانکر آب گرفتار شد و برای مدت زمانی نزدیک به سه دقیقه زیر آب ماند. عوامل فیلم همگی فکر می کردند که آیلا در حال بازی کردن نقش خود است و اتفاقی برایش نیفتاده است، به همین خاطر کسی زودتر به کمک اش نرفت، با این حال، خوشبختانه آیلا نجات پیدا کرد.

دنیل دی لوئیس

دنیل دی لوئیس

دنیل دی لوئیس از جمله بازیگران متعهد دنیای سینما است که صرف نظر از عواقبی که انتظار اش را می کشند، با تمام وجود خود را وقف ایفای بدون نقص نقش اش می کند و به خاطر این قابلیت اش در میان همگان شناخته شده است. در هنگام ساخت «دار و دسته های نیویورکی (Gangs of New Yorks)»، و هنگام ابتلای دنیل دی لوئیس به ذات الریه بود که بیش از هر زمان دیگری می شد این تعهد را در او مشاهده کرد. دنیل دی لوئیس از پوشیدن لباس هایی که در قرن نوزدهم وجود نداشتند امتناع کرد و در نهایت به همین خاطر دچار بیماری شد. او در ابتدا از خوردن داروهای جدید برای درمان بیماری هم خودداری می کرد، اما زمانی که متوجه خطر بیماری شد و به او گفته شد که ممکن است به قیمت جان اش به پایان برسد، نظر اش تغییر کرد و پس از مدتی بهبود یافت.

اد هریس

اد هریس

در سال 1989 و در هنگام ساخت فیلم اکشن «ورطه (The Abyss)» بود که اد هریس در صحنه ای از فیلم نزدیک بود زیر آب غرق شود. جیمز کامرون، کارگردان فیلم فراموش کرد که مخزن اکسیژن اد هریس پیش از اتمام فیلمبرداری به پایان خواهد رسید و این نکته را به عوامل فیلم گوش زد نکرد. با این حال خوشبختانه اتفاق جدی تری نیفتاد و اد نجات پیدا کرد.

جیمی الکساندر

جیمی الکساندر

کار کردن در حوزه سرگرمی، بعضا خطراتی به همراه دارد و آن قدرها هم که برخی فکر می کنند، کار ساده ای نیست. می توان برای نمونه به جیمی الکساندر اشاره کرد. در سال 2012 و در هنگام ساخت فیلم «ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World)» بود که جیمی از یک پلکان آهنی که به واسطه بارش باران خیس شده بود، به پایین افتاد. او در این باره در مصاحبه ای گفت: «دیسکی در ستون فقرات ام جا به جا شد و یازده مهره استخوانی ام آسیب دید.». علاوه بر این، کتف جیمی در این حادثه در رفت و یکی از ماهیچه های اش پاره شد.

جیم کاویزل

جیم کاویزل

جیم کاویزل بازیگری بود که برای ایفای نقش حضرت عیسی (ع) در فیلم «مصائب مسیح (The Passion of the Christ)» انتخاب شد و در این راه، اتفاقات زیادی برایش رخ داد. او به ذات الریه مبتلا شد، شانه اش در صحنه ای در رفت، دچار عفونت ریه شد، و حتی عجیب تر از همه آن که صاعقه ای به او برخورد کرد! خوشبختانه اما کاویزل توانست از این حادثه مهلک جان سالم به در ببرد.

باب دنور

باب دنور

باب دنور، در برنامه تلویزیونی «جزیره گیلیگان (Gilligan’s Island)» که در دهه شصت میلادی پخش می شد، نقش گیلیگان را به عهده داشت و در یک قسمت از این برنامه که باید در مواجه با یک شیر قرار می گرفت، حادثه بسیار خطرناکی برایش رخ داد. باب دنور، علی رغم میل باطنی اش باید در قفسی در کنار شیر قرار می گرفت. شیر ناگهان عصبانی شده و به سمت باب حمله ورشد، اما خوشبختانه زمانی که قصد داشت به سمت باب بپرد، تختی که روی آن قرار داشت شکست و فرصت کافی فراهم آمد تا مربی حیوان به سمت او آمده و متوقف اش کند.

متیو فاکس

متیو فاکس

متیو فاکس در سریال تلویزیونی «گمشدگان (Lost)» در نقش دکتر جک شپرد بازی می کرد و در یکی از صحنه های این سریال ضربه چاقویی به او وارد شد! همه فکر می کردند که چاقو، جمع شو است و چاقوی واقعی نیست، حال آن که به دلیل نامشخصی با یک چاقوی واقعی جا به جا شده بود. خوشبختانه متیو یک جلیقه ایمنی به تن داشت و آسیب دیدگی اش چندان جدی نبود.

مارگارت همیلتون

مارگارت همیلتون

در سال 1939 و به هنگام فیلمبرداری صحنه ای از فیلم کلاسیک «جادوگر شهر از (The Wizard of Oz)» بود که حادثه ای ناخوشایند برای مارگارت همیلتون، بازیگر نقش جادوگر فیلم اتفاق افتاد. در صحنه یاد شده، قرار بر آن بود که مارگارت همیلتون، از یک در مخفی و به هنگام پخش شدن دود در هوا فرار کند، پیش از آن که موتور های تولید آتش فعال شوند. متأسفانه در مخفی به دلیل مشکلی که پیش آمده بود، کار نکرده و باز نشد و همین مسئله سبب شد تا مارگارت همیلتون دچار سوختگی های درجه دو و سه شود (سوختگی ها بر روی دست و صورت اش بود). این حادثه ناخوشایند سبب شد تا مارگارت برای مدت شش هفته ای از کار بی کار شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

سلبریتی ها چگونه کشف شدند

در

سلبریتی

عرصه سرگرمی در کشورهای اروپایی و آمریکا در چند دهه اخیر رشد قابل توجهی داشته است و اگر کسی به نام و نشانی شایسته در این عرصه دست یابد، در باقیمانده سالیان عمرش نه تنها به شهرتی چشمگیر دست می یابد، بلکه از لحاظ مالی هم اوضاع بسیار خوبی خواهد داشت. همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از افراد جوان تر که زندگی خود را وقف بازیگری و یا موسیقی کرده اند، همیشه در این رؤیا به سر ببرند که روزی کشف استعداد شوند.و چگونه به یک سلبریتی تبدیل شوند البته شاید اکنون به این مسئله فکر کنید که چنین شانسی، یعنی این که فرد مطرحی پا به زندگی یک هنرمند گذاشته و قویا بر این باور باشد که او ستاره آینده عرصه ای به خصوص خواهد بود، یک در میلیون باشد، اما جالب است بدانید که برخی از سلبریتی ها که در حال حاضر به عنوان مشهور ترین افراد عرصه سرگرمی شناخته می شوند، به همین طریق به این عرصه راه یافته اند. موضوع این پست در باره این است که سلبریتی ها چگونه کشف شدند و چگونه ادامه مسیر برای آنها هموار شد. با سیارک همراه باشید.
در باره این سلبریتی ها می خوانیم:

 

 

شارلیز ترون

شارلیز ترون

روزی از روزها شارلیز ترون برای گرفتن کمی پول نقد به بانک رفته بود. پس از مدت زمان نسبتا طولانی ای که در صف می ایستد، فردی که به عنوان کارمند بانک کار می کرده، از نقد کردن چکی که شارلیز به همراه داشته خودداری می کند و گویا شارلیز نیاز مبرمی به این پول داشته است، چرا که از کوره در رفته و بحث و جدلی میان او با کارمند بانک در می گیرد. از بخت خوب شارلیز، در همان زمان یک ایجنت استعداد یابی هم برای انجام کار بانکی خود به آن مکان آمده بود و پس از این که این صحنه را مشاهده کرد، کارت تجاری خود را برای شارلیز ترون گذاشته و از او درخواست کرد تا تماسی با او داشته باشد. شارلیز پس از انجام تست های اولیه با اقبال بسیار خوبی مواجه شد و از آن پس شروع به فعالیت حرفه ای خود کرد.

 

 

ریحانا

ریحانا

ریحانا دختر بچه ای بود که در خانواده ای نسبتا فقیر در جزیره باربادوس زندگی می کرد. از بخت خوب او، روزی که ایوان راجرز، تهیه کننده عرصه موسیقی، برای گذراندن تعطیلات خود به این جزیره رفته بود، ریحانا برای جمعیتی شروع به آواز خواندن کرد که ایوان راجرز هم در میان شان بود. صدای خوب ریحانا ایوان را تحت تأثیر قرار داد و همین مسئله زمینه ساز پیشرفت این خواننده مطرح شد. بعدها که ریحانا نام و نشانی به هم زد، با جی زی، رپر مشهور آمریکایی ملاقات کرد و همکاری هایی با هم داشتند و پس از آن نیز قراردادی با استودیوی آهنگ سازی دف جم امضاء کرد.

 

 

هریسون فورد

هریسون فورد

زمانی که کلید ساخت نخستین قسمت از مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» خورده بود و دست اندرکاران این فیلم به دنبال بازیگران شان برای نقش آفرینی بودند، هریسون فورد به عنوان نجار کار می کرد و به دفترهای تجاری و خانه های می رفت و کارهای مربوط به چوب بری و ساخت قسمت های مختلف چوبی را برای گذران زندگی اش انجام می داد. فرد روس، تهیه کننده دنیای سینما در آن زمان یکی از دوستان هریسون فورد بود. او باور داشت که فورد برای ایفای نقش هان سولو ایده آل خواهد بود و به همین خاطر قرار ملاقاتی با او گذاشته و از او درخواست کرد تا تست بازیگری بدهد. مسئولان این تست اقبال بسیار خوبی به فورد نشان داده و همین مسئله زمینه ساز موفقیت های آتی او شد.

 

 

جاستین بیبر

جاستین بیبر

این خواننده مطرح حال حاضر عرصه موسیقی آمریکا، پس از انتشار ویدئوهایی که افراد خانواده اش از او در حال آواز خواندن گرفته بودند، در یوتیوب، به مرور زمان مشهورتر و مشهورتر شد. در نهایت هم یکی از این ویدئو ها به دست آشر (Usher)، خواننده شناخته شده آمریکایی رسید و همین مسئله بود که زمینه ساز موفقیت های آتی جاستین بیبر شد. پس از این قرار ملاقات، او قرار دادی با استودیوی آهنگ سازی دف جم امضاء کرد و فعالیت حرفه ای خود را به طور جدی آغاز کرد.

 

 

شاون مندس

شاون مندس

خواننده با استعداد دیگری که شهرت و محبوبیت خود را بیش از هر چیز دیگری مدیون شبکه های ارتباط جمعی و فضای مجازی است، شاون مندس است که از خود در حال آواز خواندن ویدئو ضبط می کرد و در واین (Vine) اقدام به پست کردن آن ها می کرد. شاون مندس در مدت زمان نسبتا کوتاهی تعداد زیادی دنبال کننده پیدا کرد و افراد بسیاری به صدا و سبک خواندن اش علاقه مند شده بودند. یکی از این افراد، فردی به نام اندرو گرتلر بود که معمولا به عنوان مدیر برنامه های افراد مشهور فعالیت می کند. اندرو، شاون مندس را به مسئولان «آیلند رکوردز» معرفی کرد و از همان زمان فعالیت حرفه ای شاون به عنوان خواننده آغاز شد.

 

 

کیت ماس

کیت ماس

این سوپر مدل و تاجر انگلیسی چهارده سال بیشتر نداشت که به همراه خانواده اش در حال مسافرت به شهری دیگر برای گذراندن تعطیلات بود. از شانس خوب کیت ماس، سارا دوکاس، مؤسس و مدیر مسئول سازمان استعداد یابی «استورم مدل منیجمنت» نیز در همان پرواز بود و پس از دیدن کیت، احساس کرد که می تواند آینده درخشانی در مدلینگ داشته باشد و به همین خاطر به او پیشنهاد یک قرار ملاقات داد.

 

 

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون

مسیر پیشرفت و موفقیت برای این مدل شناخته شده و زیبای کانادایی به طور کاملا اتفاقی هموار شد. پاملا اندرسون روزی به تماشای یک مسابقه فوتبال رفته بود که ناگهان در اسکور بورد ورزشگاه تصویر خود را در قاب بسته مشاهده کرد و سایر تماشاگران همه شروع به تعریف کردن از زیبایی او کردند. البته در میان تماشاگران افراد مشهور دیگری هم بودند که به پاملا اندرسون پیشنهاد کار در عرصه مدلینگ دادند و او هم پذیرفت و در مدت زمان نسبتا کوتاهی به شهرت و موفقیت چشم گیری دست یافت. او در عرصه بازیگری هم فعالیت هایی داشته است.

 

 

اشتون کوچر

اشتون کوچر

اشتون کوچر در یک باشگاه شبانه با یک ایجنت استعداد یابی آشنا شد. این ایجنت از اشتون کوچر درخواست کرد تا در مسابقه مدلینگی که چند وقت بعد قرار بود آغاز شود شرکت کند. کوچر این پیشنهاد را پذیرفت و جالب آن که در این مسابقه به عنوان نفر اول انتخاب شد. همین مسئله شهرت قابل ملاحظه ای برای اشتون به همراه داشت و او را در مسیر موفقیت قرار داد. اشتون ابتدا شروع به کار برای برندهای معتبری چون کالوین کلین کرد و در شهرهای میلان و پاریس، به عنوان مدل شهرت قابل ملاحظه ای پیدا کرده بود. کمی بعد هم اشتون فعالیت های خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و در این عرصه هم بسیار موفق بود.

 

 

کیت آپتون

کیت آپتون

اوج شهرت کیت آپتون زمانی رقم خورد که یکی از دوستان اش در سال 2011 ویدئویی از او منتشر کرد که در حال اجرا کردن رقصی به خصوص بود. این ویدئو در مدت زمان بسیار کوتاهی دست به دست گشت و سبب شد تا عده زیادی کیت آپتون را بشناسند. جالب است بدانید که چند سال پیش از انتشار این ویدئو، کیت آپتون در یک مسابقه مدلینگ شرکت کرده بود و به عنوان نفر برتر هم انتخاب شده بود، با این حال، بیش از هر چیز، این ویدئو بود که نام او را میان خانواده های آمریکایی زبان زد کرد.

 

 

جانی دپ

جانی دپ

جانی دپ به همراه یکی از دوستان اش به استودیویی رفته بود که دوست اش قرار بود در آن جا تست بازیگری بدهد. جالب آن که مسئولان این استودیو، پس از دیدن جانی دپ که صرفا دوست اش را همراهی می کرد، توجه شان جلب شده و از او درخواست کردند که از روی متن دیالوگ بخواند. جانی دپ پذیرفته شد و همین مسئله زمینه ساز اولین نقش آفرینی او در فیلم ترسناک «کابوس خیابان الم (A Nightmare on Elm Street)»، که سال 1984 به روی پرده رفت شد. جانی دپ در این فیلم در نقش گلن بازی کرد.

 

 

مل گیبسون

مل گیبسون

جالب است که مل گیبسون هم همانند جانی دپ، کاملا اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و او نیز زمانی توجهات را به خود جلب کرد که به همراه دوست اش به یک استودیوی تست بازیگری رفته بود (فقط به عنوان همراه دوست اش رفته بود). این در حالی بود که شب پیش از آن، مل گیبسون در مکانی با عده ای دعوا کرده بود و روز بعد هم هنوز اثرات آن دعوا بر صورت اش دیده می شد. مسئولان آن استودیوی تست بازیگری، هفته بعد از اولین حضور گیبسون و دوست اش در آن مکان، با او تماسی گرفته و به او گفتند که به عنوان نقش اصلی فیلم «مکس دیوانه (Mad Max)» انتخاب شده است.

 

 

چانینگ تاتوم

چانینگ تاتوم

چانینگ تاتوم، لباس خوبی به تن کرده و در حال قدم زدن در یکی از خیابان های میامی بود که با یک ایجنت استعداد یابی مدلینگ رو به رو شد. از آن زمان به بعد بود که چانینگ تاتوم به عنوان مدل برای برندهایی چون آرمانی فعالیت خود را آغاز کرد و حتی در چند تبلیغ بازرگانی نیز حضور یافت. بعدها هم که وارد عرصه بازیگری شد و به شهرت قابل ملاحظه ای دست یافت.

 

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس دوازده سال بیشتر نداشت که به همراه خانواده اش برای گذران تعطیلات به نیویورک آمده بودند و در این شهر با یک ایجنت استعداد یابی آشنا شدند. همین مسئله زمینه ساز موفقیت های آتی جنیفر لارنس شد. او ابتدا فعالیت های حرفه ای خود را در عرصه مدلینگ آغاز کرد و بعدها به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و به موفقیت چشم گیری دست یافت.

 

 

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا روزی به همراه خانواده اش برای گذران وقت خود به مکانی تفریحی در کلمبیا رفته بودند و آن جا بود که توجه یک عکاس مطرح به سوفیا جلب شد و از آن زمان به بعد، با معرفی سوفیا توسط این عکاس بود که موفقیت های آینده او امکان پذیر شد. سوفیا ورگارا در ابتدا در دانشگاهی در کلمبیا در رشته دندانپزشکی تحصیل می کرد، اما پس از این اتفاق، از دانشگاه خود انصراف داد و به طور جدی فعالیت در زمینه مدلینگ و بازیگری را انتخاب کرد و در زمانی نسبتا کوتاه به شهرت و موفقیتی چشم گیر دست یافت.

 

 

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون مدت ها برای یافتن نقشی درست و حسابی دست و پا زد و به هر جایی که می توانست روی آورد. در نهایت، او که خسته و وا مانده شده بود، در یک ایستگاه پمپ بنزین، به سراغ مدیر مسئول استودیوی ان بی سی، وارن لیدلفیلد رفته و از او خواست که راهی جلوی پای اش بگذارد و پیشنهادی به او بدهد تا بداند برای ادامه مسیر اش در این حرفه چه کاری باید انجام دهد. وارن لیدلفیلد، در آن ملاقات از جنیفر آنیستون درخواست کرد که نا امید نشود و به تلاش خود ادامه دهد و در نهایت هم همین خود وارن بود که به جنیفر آنیستون کمک کرد تا نقش راشل در سریال «دوستان (Friends)» را به او بدهند.

 

 

الن پامپئو

الن پامپئو

الن پامپئو، برای گذران زندگی به عنوان گارسون در یک کافه کار می کرد و ملاقات یک ایجنت استعداد یابی در همان کافه با او بود که زمینه ساز موفقیت های آتی اش شد. الن پامپئو در ابتدا شروع به پر کردن تیزرهای تبلیغاتی برای برندهایی چون سیتی بانک کرد و پس از آن که کمی شهرت یافت، راه اش برای ادامه مسیر حرفه بازیگری هموار شد.

 

 

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن زمانی که کودک بود و چندان سن و سالی نداشت، در حال خوردن پیتزا در یک سالن غذاخوری بود که توجه یک ایجنت استعداد یابی مدلینگ را به خود جلب کرد. پس از آن که کمی با یکدیگر صحبت کردند، ناتالی پورتمن به او گفت که بیشتر تمایل دارد به عنوان بازیگر کار کند که همینطور هم شد و پس از مدت کوتاهی کار به عنوان مدل و زمانی که نام اش بر سر زبان ها افتاد، دوران حرفه ای بازیگری اش را آغاز کرد.

 

 

نیک جوناس

نیک جوناس

اگر به خاطر تلاش ها و شهرت نیک جوناس نبود، هیچ گاه کسی نام برادران او، جوئی و کوین را نمی شناخت. کوین شش ساله بود که به همراه مادر اش بیرون رفته بودند. زمانی که مادر اش در حال کوتاه کردن موهای خود در آرایشگاه بود، نیک شش ساله که حوصله اش سر رفته بود، شروع به آواز خواندن کرد و صدای اش به گوش یک ایجنت استعداد یابی رسید و همین ملاقات بود که زمینه ساز موفقیت های آتی نیک جوناس شد.

 

 

مندی مور

مندی مور

یک مأمور سابق فدرال آمریکایی، صدای مندی مور را در حال آواز خواندن شنید و این طور به نظر اش آمد که اگر در مسیر درست قرار گیرد، به موفقیت دست خواهد یافت. این مأمور سابق، دوستی داشت که او با مدیر مسئول استودیوی آهنگ سازی ای اند آر رکوردز، آشنا بود و معرفی مندی مور به او زمینه ساز موفقیت های آتی اش شد.

 

 

کریس پرت

کریس پرت

همانند بیشتر کسانی که به بازیگری علاقه دارند و برای شناخته شدن و نقش آفرینی در فیلمی به خصوص، تلاش می کنند، کریس پرت هم مدام به این استودیو و آن استودیو سر می زد و به دنبال شانسی برای انجام تست های مربوطه بود. در گیر و دار همین پرسه زدن ها بود که اتفاقات خوبی برای کریس پرت افتاد. روزی یک کارگردان فیلم های سینمایی به مکانی که کریس پرت هم در آن بود وارد شد و پس از آن که از ظاهر او تمجید کرد، سؤالاتی از او پرسید مبنی بر این که آیا تا کنون در فیلمی بازی کرده است یا خیر، و از این دست سؤال ها. کریس پرت، توجه این کارگردان را به خود جلب کرد و تنها چهار روز بعد از این اتفاق، خود را در لس آنجلس و در حال شروع فعالیت حرفه ای اش به عنوان بازیگر یافت.

 

 

اونجلین لیلی

اونجلین لیلی

اونجلین لیلی، که بیش از هر چیز دیگری به خاطر نقش آفرینی در سریال «گمشدگان (Lost)» شناخته می شود، در حال قدم زدن در خیابان بود که با یک ایجنت استعداد یابی مدلینگ شاغل در فورد رو به رو شد. البته اونجلین لیلی، علاقه چندانی به فعالیت به عنوان مدل نداشت، با این حال، این پیشنهاد را پذیرفت تا به واسطه دستمزدی که از آن می گیرد، قادر به پرداخت هزینه های تحصیلی خود شود.

 

 

دنی ترخو

دنی ترخو

جالب است بدانید که دنی ترخو در گذشته زندگی خود مسائل و مشکلات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. دنی ترخو، به زندان افتاده بود و پس از آزادی از زندان، به عنوان مشاور در یک سازمان مددکاری اجتماعی فعالیت می کرد و به جوان هایی که به دام اعتیاد افتاده بودند، کمک می کرد تا بر اعتیاد شان غلبه کنند. یکی از کسانی که برای مشاوره نزد دنی ترخو می آمد، از او خواست تا در صحنه فیلم برداری فیلم «قطار افسار گسیخته (Runaway Train)» با او ملاقات کند تا از نزدیک شاهد چگونگی کار این افراد باشد. او در حال تماشای فیلم برداری بود که فردی نزد او آمده و پیشنهاد ایفای نقشی در فیلم را به او داد و از همان جا بود که فعالیت حرفه ای دنی ترخو به عنوان بازیگر آغاز شد. 

نظرات

۱۳۹۷/۸/۵بازی ناتالی پورتمن رو در حرفه ای خیلی پسندیدم

۱۳۹۷/۸/۵شارلیز ترون در فیلم هیولا / Monster اثر پتی جنکینز با اون گریم اصلا شناخته نمیشه شارلیز ترون با هیولا علاوه بر اسکار، موفق به کسب حداقل ۱۵ جایزه‌ی معتبر دیگر از جمله گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم درام شد.

۱۳۹۷/۸/۵جانی دب را فقط در یک فیلم بدون گریم سنگین صورت دیده ام که هر چه فکر می کنم نام فیلم به خاطرم نمی آید.

۱۳۹۷/۸/۵جانی دب را فقط در یک فیلم بدون گریم سنگین صورت دیده ام که هر چه فکر می کنم نام فیلم به خاطرم نمی آید.

در ادامه بخوانید...