5 باور اشتباه در مورد بلفاروپلاستی

در

بلفاروپلاستی همچنان یک روش محبوب برای جوان و شفاف به نظر رسیدن چشم ها است. با این حال، این روش کلاسیک همچنان به کسب باور نکردنی ترین افسانه ها ادامه می دهد.

باور اشتباه 1:

بینایی پس از بلفاروپلاستی بدتر می شود

چشم
نظر اشتباه! ما فقط با پوست و بافت ها کار می کنیم، بدون اینکه به خود چشم دست بزنیم. برعکس، من فکر می کنم که بینایی بعد از عمل فقط در صورتی می تواند بهبود یابد که قبل از آن یک برآمدگی و افتادگی شدید از پلک بالایی وجود داشته باشد.

 

باور اشتباه 2:

بلفاروپلاستی را می توان با بی حسی موضعی انجام داد

فقط جراحی پلک فوقانی با بی حسی موضعی قابل انجام است. بلفاروپلاستی تحتانی تحت آرامبخشی داخل وریدی (خواب دارویی) یا بیهوشی عمومی انجام می شود. بی حسی موضعی خوب است زیرا به آزمایش های کمتری نیاز دارد، به ترتیب می توانید به سرعت روز جراحی را برنامه ریزی کنید. پس از آن، بیمار تنها سه ساعت را در کلینیک سپری می کند و با تاکسی به خانه می رود که برای اکثر افراد نیز بسیار خوشایند است.  

 

چشم

چشمان کاملا باز: 5 تصور اشتباه در مورد بلفاروپلاستی

اگر بیمار احساساتی است هیجان‌ دارد و از درد می‌ترسد (در حین عمل درد خفیف خواهد بود)، بهتر است ایده بی‌حسی موضعی را کنار بگذارد. هرچه عصبی تر باشد، آدرنالین بیشتری ترشح می شود، قلب خون را قوی تر پمپاژ می کند و رگ های خونی خونریزی می کنند. در نهایت، خطر هماتوم افزایش می یابد. چرا بیهوشی عمومی مورد نیاز است؟ بهتر است آرام بخوابید و با چشمانی «جدید» از خواب بیدار شوید.


باور اشتباه 3:

بلفاروپلاستی شکل چشم ها را تغییر می دهد

این قطعا یک افسانه است. بلفاروپلاستی یکی از قدیمی ترین عمل هاست. جراحان پلاستیک بیش از نیم قرن است که این کار را انجام می دهند. بله، برخی از جراحان هنگام اصلاح پلک پایین، "در پایان" به شکل "گرد" چشم ها می رسند. اما این فقط از سطح پایین متخصص، مهارت های کاری ضعیف، فقدان تجربه یا عدم دانش روش شناسی صحبت می کند. یک جراح پلاستیک با تجربه هرگز شکل چشم ها را تغییر نمی دهد. این ساده است - مهم است که یک پزشک جدی با تجربه را انتخاب کنید.

 

باور اشتباه 4:

پس از برداشتن افتادگی از پلک تحتانی، "گودی" زیر چشم ظاهر می شود

چشم

 

در برخی از بیماران، در واقع، فتق ها فضای پلک پایین را به قدری پر می کنند که وقتی آنها را برداریم، ممکن است بین پلک پایین و ناحیه گونه-زیگوماتیک انتقالی ایجاد شود. یک جراح ماهر از قبل در جلسه مشاوره راه حلی را به بیمار ارائه می دهد: فتق ها باید برداشته شوند، زیرا چشم ها را خسته، دردناک، متورم می کند، اما برای جلوگیری از "گونه‌های فرورفته"، منطقی است که از لیپوفیلینگ استفاده شود (تزریق از چربی شخص به نواحی مورد نظر). من شخصاً از این تکنیک خوشم نمی آید، زیرا پس از 50 تا 70 درصد حجم تزریق شده، همچنان از بین می رود و پس از آن باید به طور دوره ای اصلاح کنید. این دوباره توانبخشی است، بازدیدهای اضافی از کلینیک، زمان تلف شده و البته هزینه های جدید - بهترین گزینه برای بیمار نیست. من روش Lift & Tight را ترجیح می دهم. ماهیت آن است که جراح فتق را از طریق ملتحمه بدون یک برش برمی دارد و متخصص پوست و زیبایی بلافاصله پس از برداشتن، روش ترمولیفتینگ مادون قرمز Skin Tyte 2 را انجام می دهد و پوست پلک ها را سفت می کند. بنابراین، یک عمل مضاعف حاصل می شود.

باور اشتباه 5:

می توانید چند روز بعد از عمل بیرون بروید

پس از جراحی پلاستیک فقط پلک های فوقانی، این گزینه در اصل امکان پذیر است، اما همه اینها به ویژگی های فردی بستگی دارد. نظر من: بهتر است برای دوره توانبخشی جراحی پلاستیک پلک بالا 5-7 روز و 10-14 روز برای جراحی پلاستیک پلک بالا و پایین "دراز بکشید". در این مدت هماتوم های احتمالی قطعا از بین می روند و تورم فروکش می کند. 

کاربر گرامی برای اطلاعات بیشتر  در باره بلفاروپلاستی مقاله چرا افراد مشهور به زیبایی پیر نشده اند را بخوانید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است

در
چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است
الیزابت هاوکس ، پزشک کلینیک کادوگان ، یک کلینیک چشم پزشکی در انگلیس ، خاطرنشان می کند که اخیراً تعداد عفونت های چشم  مرتبط با استفاده از اکستنشن مژه افزایش یافته است.
 

 

چرا اکستنشن مژه برای سلامتی خطرناک است

به گفته وی ، با افزایش روش های کاشت مژه،  اکستنشن مژه، تعداد مشکلات عفونت پلک ها نیز افزایش یافته است. به عنوان مثال ، دختران به طور فزاینده ای به بلفاریت التهابی مبتلا می شوند.
 
هاکس تأکید کرد که مژه ها برای محافظت از چشم در برابر گرد و غبار و میکروب ها طراحی شده اند ، و همچنین برای حفظ بینایی بسیار مهم هستند. سوءاستفاده از روش های آرایش و  زیبایی می تواند به ریزش برگشت ناپذیر مژه ی شما منجر شود.
 
خطر دیگر این است که باکتری ها می توانند در مژه ها تکثیر شوند و شستشوی مناسب آنها کار ساده ای نیست. در نتیجه ، نه تنها خطر ملتحمه ، بلکه بیماریهای التهابی جدی تری نیز وجود دارد.
 
علاوه بر این ، ممکن است نسبت به موادی که در ساخت ميه و چسب مژه استفاده می شود ، باعث حساسیت شود. در مورد هرگونه علائم واکنش آلرژیک ، باید بلافاصله اقدام به برداشتن مژه های خود کرده و همچنین با چشم پزشک مشورت کنید.

 

بلفاریت چیست

بلفاریت گروهی از بیماری ها است که علائم مشترک آن، التهاب لبه های پلک ها با خروج چرک است. به عنوان یک قاعده ، بلفاریت به طور همزمان هر دو چشم را تحت تأثیر قرار می دهد. در هیچ حالتی نباید خود را با استفاده از روشهای جایگزین خود درمانی کرد زیرا فقط می توانید اوضاع را بدتر کنید.

 

علائم بلفاریت

تورم و قرمزی پلک ها؛ خارش و سوزش در چشم؛ ترشحات چرکی؛ ظاهر فلس و پوسته روی پلک ها. از بین رفتن و نقض رشد مژه؛ حساسیت چشم به نور.
 
بسیاری از خانم ها اکستنشن مژه را یک روش بسیار مناسب می دانند - این باعث می شود ظاهر بی نظیر و بدون نیاز به رنگ کردن مژه ها ایجاد شود و خطر اینکه ریمل مایع آرایش چشم را خراب کند کمتر است، اما معایبی برای اکستنشن مژه وجود دارد.
 
اکستنشن مژه - یکی از روشهای رایج در سالهای اخیر. فقط در دو ساعت مژه های رویاهایی خود را بدست می آدرید ، و تأثیر آن تا شش هفته ادامه می یابد. به گفته کارشناسان ، همه افراد نمی توانند به طور مرتب از اکستنشن مژه استفاده کنند.
 
در طی روش اکستنشن مژه ، مژه را با چسب های مصنوعی به مژه های واقعی فرد می چسبانند. بسته به اثر مورد نظر ، آنها می توانند یک ، دو ، سه ، پنج یا بیشتر باشند. اگر مژگان شما قوی و خوب است ، بنابر این با یک روش خوب به آنها آسیب نمی رساند.
 
اما اگر مژه ها ضعیف هستند ، و تصمیم دارید حجم زیادی مژه اضافه کنید، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. اگر مژه ها به دلیل سنگینی شروع به شکستن یا ریزش کنند ، این کار نه تنها کل اثر را خراب می کند - بلکه باید برای رشد مژه ها بصورت  طولانی مدت صبر کنید. این روند حدود یک ماه طول می کشد.
 

 

مژه مغناطیسی

مژه مغناطیسی برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا ظاهر شد. استفاده از این مژه ها بسیار آسان است و نتیجه بدتر از مژه های کاذب معمولی نیست. 
 
برای رسیدن به نتیجه عالی ، دختران باید دو دسته مژه بگیرد و سپس آنها را با آهنربایی که روی مژه ها قرار دارد ، به هم وصل کنید. سپس یک دسته مژه را حاشیه فوقانی مژه های خود و دیگری به قسمت پایین اعمال می شود. نتیجه آن زیبایی بی نظیر مژه ها است. 
 
خاطرنشان می شود که از چنین مژه هایی می توان به طور مکرر استفاده کرد. این امر فقط میل و مهارت می خواهد. زنان می گویند ، نصب مژه بر روی آهن ربا به اندازه چسباندن مژه دشوار نیست. 
 
به هر حال ،  در فروشگاه های چینی و آمریکایی مژه مغناطیسی به فروش می رسد و بسیار محبوب است.
در حال حاضر ، مشتریان بیشتر از یک انتخاب دارند. آنها می توانند مژه های کوتاه ، بلند یا حجیم بخرند. قیمت چنین مژه مغناطیسی از 55 دلار شروع می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

لنزهای چشم تا چه حد ایمن هستند؟

در

تحقیقی در آمریکا می گوید که تقریبا یک میلیون مراجعه به پزشک، به خاطر عفونت چشم ناشی از لنزهای چشم می باشد. آیا هر فردی که از لنز استفاد می کند در خطر می باشد؟

بزرگترین مشکل لنز تماسی چشم، خود لنز نیست بلکه افرادی است که آنها را استفاده می کنند. تحقیق حاصل ازمرکز کنترل وبازداری از بیماریها در آمریکا نشان داد که تقریبا یک میلیون نفر روزانه به خاطر عفونت چشمی ناشی از لنزها به دکتر مراجعه می کنند.


جدی ترین عفونت چشم، التهاب قرنیه می باشد که ناشی از باکتری و دیگر ارگانیسم هاییمی باشد که بر قرینه موثرند- ساختار گنبدی شکل شفاف در جلوی چشم. تحقیقات نشان می دهند که عفونت ها به این علت روی می دهند که مردم توصیه های چشم پزشکان را نادیده می گیرند. با توجه به اینکه چشم ها بسیار حساس می باشند، جالب است که 45درصد مردم قبل از استفاده از لنز، دستان خود را نمی شویند. مطالعات دیگر نشان می دهند که لنزهای چشمی ماهانه به اندازه 1.5 برابر میزان توصیه شده مصرف می شوند. لنزهای دوهفتگی برای بیش از دو و نیم برابر میزان توصیه شده مصرف می شوند.
لنزهای چشمی ابزار پزشکی بوده و لنزهای نرم در ظروف استریل کوچکی قرار داده می شوند که پراز مایع لنز است و می تواند درطول زمان آلوده شود. پروفسور روجر باکلی، مدیر واحد تحقیقات چشم و بینایی در دانشگاه انجلیای روسکین می گوید، بزرگترین علت عفونت، استفاده شبانه می باشد. خواب با لنز در چشم، خطر عفونت قرنیه را بیست برابر می کند. زمنایکه لنزها در داخل چشم می باشند و چشم ها بسته می باشد، اکسیژن به قرنیه نمی رسد و کارایی آنها را کاهش می دهد. خطر کلی کم است (3.5 نفر درهر 10000نفر که روزانه از لنزهای نرم استفاده می کنند)، اما التهاب قرنیه دردناک است و می تواند چشمهای شما را دچار ترشح کرده و باعث کوری شود. پس آیا باید در مورد لنزهای چشمی دقت زیادی کرد؟

راه حل

هر فردی که از لنزچشمی استفاده می کند باید دقت کند. قبل از قراردادن لنزها در چشم، باید دست ها شسته و خشک شوند. نباید لنزها را با آب تماس داد، از جمله آب دوش. چون آب می تواند آلوده به ارگانیسم های Acanthamoeba بوده و به لنزهای چشمی بچسبند و باعث زخم در قرنیه شوند. قبل از شنا یا استفاده از عینک های ضدآب، باید آنها را برداشت.
لنزهای چشمی و بزاق دهان باید تماسی نداشته باشند، چون دهان پر از باکتریهایی است که نباید به چشم برسند. قبل از اینکه لنز در چشم قرار گیرد، از خط چشم و ریمل استفاده نکنید.
افرادی که از لنزهای محکم استفاده می کنند باید ظرف آنها را هر سه ماه یکبارتعویض کنند یا از مایع لنز توصیه شده استفاده کنندو هرکز محلول تازه را با قبلی مخلوط نکنند.
اگر چشمهای شما آسیب دیده است، قرمز می باشد یا شما مشکوک می باشد، لنزهای خودرا خارج کرده و به پزشک مراجعه کنید. همیشه عینک خود را به همراه داشته باشید.
برخی افراد لنزها را به صورت آنلاین خریداری می کنند اما بهتر است به پزشک مراجعه کنید و نسبت به خرید لنزها دقت کنید و نحوه استفاده از انها را بدانید.

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱i am a purse slut, but do not completely discount the possibility of finding a nice purse to settle down with one day, when i have money. (iilarcnoly, this is the opposite of how it tends to work in the dating world. but if i found a nice purse that was also filled with money, i would not refuse).

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

در

بدون قرارداد سنگین چند میلیون دلاری ، چهره ی بی عیب افراد مشهور مورد علاقه ی ما ممکن است تقریبا غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر برسد. ولی متخصص مراقبت های پوستی ستاره ها ،سیلا رازهایی دارد که برای رسیدن به درخشندگی زیبای پوست که در رویاهایتان به آن می اندیشید ، به آن نیاز دارید.(سیارک)

 

 چگونه روی رد کارپت(فرش قرمز) حاضر شوید ‌- پوست آماده ی زیبا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد ولی سیلا ، زیبایی شناس ارشد اینجاست که به شما کمک کند. او با با همه ی افراد مشهور کار می کند ، و همه ی روش هایش را به ما نشان داده و شما ، حقه های مرموز چندلایه ای او را باور نخواهید کرد که آنها را در اینجا با ما در میان می گذارد. به طور دقیق ، برخی از بهترین نکته های او را بررسی کنید تا بهترین صورت را داشته باشید و برنامه ی روتین مراقبت از پوستی را ادامه دهید که واقعا موثر است.

پیشنهاد شما برای زنان پرمشغله که زمان زیادی در فهرست برنامه های خود ندارند ولی می خواهند پوست خوبی داشته باشند ، چیست ؟

در واقع شما به رژیم پوستی 12 مرحله ای نیاز ندارید تا پوست خوبی داشته باشید. برای یک خانم شاغل ، شما می توانید رژیم های شبانه و صحیح خود را به سه مرحله تقسیم کنید. در صبح ، با یک پاک کننده ی مناسب و مرطوب کننده ، صورت خود را تمیز کرده و با دستمال صورت آن را پاک کنید تا لایه برداری نیز انجام شود. بعدا ، با مرطوب کننده ی SPF از پوست حمایت کنید و سپس در عصر ، آرایش خود را برداشته ، پاکسازی کرده و مرطوب کنید. بنابراین سه مرحله در صبح و سه مرحله در شب وجود دارد.

مهمترین بخش روتین برنامه ی مراقبت از پوست چیست ؟

پاکسازی و تداوم . اگر شما به خوبی پاکسازی کنید ، می توانید منافذ پوست خود را نیز ببندید و بعدا مرطوب کننده بزنید وگرنه سرمی که از آن استفاده می کنید موثر نخواهد بود و پوست شما را به آن مرحله ای که شما می خواهید ، نخواهد رساند.

آیا محصولات جهانی وجود دارد که زنان باید در برنامه ی روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند ؟

قطعا ، شما باید یک پاک کننده ی ملایم و کرم مانند ، یک سرم  سرشار از ترکیبات ویتامین C ، پپتید ، سلول های ساقه ی گیاهی و نیز ضد آفتاب طیف – گسترده با مینیمم SPF‌  30 داشته باشید.

موثرترین روش برای لایه برداری پوست کدام است ؟ چگونه روی پاکسازی شما اثر می گذارد ؟

لایه برداری مهم است ، من حداقل استفاده ی یک یا دوبار در هفته لایه بردار را توصیه می کنم....انجام این مرحله قبل از پاکسازی اهمیت دارد، بنابراین پوست مرده را بردارید و سپس پوست سالم زیرین را شستشو دهید. تمیز کردن در صبح  برای رفع چربی مازاد پوست ، و سپس در شب برای برداشتن آرایش ،‌ همیشه اهمیت دارد.

آیا شما اعتقاد دارید که زنان می تواند پوست خوبی داشته باشند یا تصورتان این است که ژنتیک نقش بسیار زیادی در تعیین کیفیت پوست دارد ؟

همه ی زنانی پوست خوب دارند که زمان لازم را صرف آن می کنند و این کار شامل سبک زندگی و رژیم غذایی است. بنابراین ، همه ی مردم مستعد آکنه و دیگر مشکلات پوستی هستند ولی به نظر من همه ی زنان می توانند پوست خوبی داشته باشند.

آیا شما به ما راز نهایی مراقبت از پوست امی روسوم را می گویید ؟

نه ! ولی او درمان های مرتب چهره را بدست آورده و امی واقعا یک سبک زندگی فعال و سالم را پذیرفته است. او هنوز جوان است ، که به داشتن پوست خوبش نیز کمک می کند !

افراد مشهور چه کار می کنند که متوسط زنان می توانند آن کارها را در برنامه های روتین خود وارد کنند ؟

ویزیت یکی از کلینیک های ما هفته ای یکبار ، دوامی ندارد ، ولی شما به راحتی می توانید ماهی یکبار برای صورت برنامه ریزی کرده یا برای توسعه ی برنامه ی درمانی خانگی ، با متخصصان زیبایی کار کنید.

آیا نکات پایانی دیگری دارید که به خوانندگان ما بگویید ؟

مرطوب باشید و  سالم بمانید ، ولی رژیم واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ ما دیگر نوشابه های گازدار  نمی نوشیم و  همبرگر نمی خوریم و انتظار داریم که پوست خوبی داشته باشیم . البته در نظر گرفتن چیزهایی که وارد بدن خود می کنیم نیز اهمیت دارد. (سیارک)

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در رابطه با این پست و میزان مفید بودن آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸همشون جراحی می کنن وگرنه پیری که به سراغ همه میاد

در ادامه بخوانید...

6 راه طبیعی برای از بین بردن سیاهی دور چشم

در

حلقه های زیر چشم در صورت یک راکون پشمالو باید باشد نه شما .  ولی زمانی که در اطراف چشم شما قرار گرفته باشند چشمانتان دیگر جذاب به نظر نمی رسد ! سیاهی دور چشم زمانی ظاهر می شود که رگ های خونی زیر چشم به خاطر عواملی مثل سن ، ژنتیک ، خستگی یا آلرژی ، بزرگ شوند. اگرچه حلقه های سیاه اطراف چشم می تواند ناگهانی ایجاد شود ولی برخی از درمان های موثر طبیعی برای از بین بردن این حلقه های سیاه وجود دارد. در اینجا 6 روش آسان برای خلاص شدن  همیشگی از این حلقه های سیاه وجود دارد.(سیارک)

تغییرات رژیم غذایی  

طبق بررسی امراض پوستی ، کاهش جذب نمک به کاهش لک های سیاه کمک می کند. میوه های سرشار از ویتامین C مثل پرتقال ، تولید کلاژن را افزایش داده و پوست زیر چشم را سفت می کند. نشریه ی بالینی و زیبایی،  استفاده از ریشه ی شیرین بیان را برای کاهش برآمدگی رگ های خونی زیر چشم  پیشنهاد می کند. برای این درمان دست ساز ساده ، دو بسته کیسه ای  شیرین بیان را دم کنید ؛ زمانی که خنک شد ، چای کیسه ای را روی پلک خود به مدت 20 دقیقه بگذارید.

لایه بردارهای آرایشی

لایه بردارهای آرایشی می تواند خطوط سنی را کاهش داده و رنگیزگی پوست را افزایش دهد. تحقیقات پزشکی  لایه بردار اسید سالیسیلیک را برای برداشتن حلقه های سیاه توصیه می کند که از اجزای طبیعی مثل پوست درخت بید درست شده است. شما می توانید یک درمان خانگی را انجام داده یا از spa ی حرفه ای استفاده کنید. در زمان درمان با spa‌ توسط متخصصان زیبایی ، ، از مقدار کمی از اسید سالسیلیک در یک اسفنج پارچه ای کرده و محلول را به زیر چشمان خود بمالید. بسته های  spa‌کلا دارای هزینه ی سیصد دلار در مجموعه ای از درمان های 5-6 دوره ای هستند. درمان های خانگی تا حد قابل توجهی ارزان بوده و فقط بیست دلار هزینه دارد.

چشمان بسیار خواب آلود

خستگی ، دلیل رایج حلقه های سیاه زیر چشم است. کلینیک مایو توصیه می کند بزرگسالان 7-8 ساعت خواب در شب داشته باشند. اگر شما هنوز بعد از خوب کامل شبانه احساس خواب آلودگی می کنید ، کلینیک مایو توصیه می کند که بدنبال تغییرات دیگر سبک زندگی باشید تا حلقه های سیاه رفع شود. خستگی مزمن می تواند به خاطر ورزش های بیش از حد یا بسیار اندک باشد ، بنابراین اگر دائما دچار خستگی هستید ، بررسی سطح فعالیت روزانه تان اهمیت دارد.

درمان های لیزری با پالس قوی

این درمان غیرتهاجمی از امواج نوری پرانرژی برای  تسکین پوست زیر چشم استفاده می کند. امواج نور ، رگ های خونی زیر چشم را مهار می کند تا رنگ گرفتگی را کاهش دهد. برای رسیدن به نتیجه ی بهتر ، این پروسه در   spa‌ پزشکی در مجموعه ای از ملاقات ها انجام می گیرد. تعداد کاربردهای لازم بستگی به عواملی مثل سن ، رژیم غذایی و سلامت کلی بیمار دارد. درمان ها هزینه ی زیادی دارد که متوسط آن 200 دلار در هر نوبت ویزیت است.

وضعیت خواب خود را تغییر دهید

طبق نیوز درماتولوژی ( اخبار امراض پوستی) ، وضعیت خواب شبانه ی شما  ممکن است باعث حلقه های سیاه و توسعه ی آن در زیر چشم گردد. خوابیدن روی بینی یا یک طرف باعث می شود مایعاتی در زیر چشم شما جمع شود.  تا حد ممکن ، به پشت خوابیده و از بالشت اضافی برای نگه داشتن سر استفاده کنید.

از کمپرس یخ استفاده کنید

طبق نظریات درماتولوژی نیوز ، کمپرس یخ نفوذ رگ های خونی را مهار کرده و پف کردگی زیر چشم را کاهش می دهد. اگ کمپرس یخ در دسترس شما نیست ، از اجناس  یخ داخل فریزر استفاده کنید مثل  یک بسته سبزی یخ زده ، خیار خنک یا برش های سیب زمینی که بسیار موثر هستند- سیب زمینی شامل عامل های سفید کننده ی طبیعی است. برای انجام درمان سفید کنندگی طبیعی دست ساز ، در ابتدا ، آب سیب زمینی را گرفته سپس یک اسفنج پارچه ای را در آن فرو برده و به آرامی روی پوست زیر چشم خود بمالید تا حلقه های سیاه کم شوند.

 

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

 

چقدر این پست برای شما مفید بود؟نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

راه هایی برای مقابله با کیسه های پف دار زیر چشم

در

کم کردن نمک

سعی کنید شام بدون نمک بخورید در غیر اینصورت فردا صبح با پف زیر چشم بیدار می شوید. 

آلرژی خود را مدیریت کنید. 
ترشح اشک به پوست زیر چشم و اطراف آن آسیب می رساند پس با استفاده از داروهای ضد آلرژی ، جلو آبریزش بینی و چشم را بگیرید.

شستشوی بینی با آب نمک
با ابزاری که شبیه یک قوری کوچک است با ریختن آب نمک در یک سوراخ بینی و تخلیه آن از سوراخ دیگر بینی ، از عفونت های سینوسی که باعث کیسه های پف دار زیر چشم می شود ، جلوگیری کنید. 


روش خوابیدن
سعی کنید به پشت بخوابید و با اضافه کردن یک بالش ، زیر سر خود را کمی بالا بیاورید.  (سیارک)  
پاک کردن آرایش قبل از خواب
شستن صورت با آب و صابون قبل از خواب 
محافظت چشمان از اشعه UV
 استفاده از کرم های ضد آفتاب، عینک آفتابی، و کلاه برای محافظت از صورت
سیگار نکشید
آیا می خواهید دلیل دیگری برای کیسه های پف دار زیر چشم بدانید؟ سیگار کشیدن می تواند باعث خشک و تضعیف پوست صورت شود با نه گفتن به سیگار صورت خود را از چین و چروک و افتادگی پلک نجات بدهید.
به چشم خود استراحت بدهید.
 کمپرس سرد می تواند کیسه های پف دار زیر چشم را تسکین دهد. سعی کنید  با قاشق سرد، برش خیار یا چای کیسه ای به چشم استراحت بدهید.


 کرم دور چشم استفاده نمایید.
شب ها قبل از خواب از کرم دور چشم استفاده کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...