اشتباهات اساسی در آرایش 8 مورد

در

آرایش

 

با وجود این واقعیت که اکنون در اینترنت می توانید تعداد زیادی از آموزش های ویدئویی و کلاسهای استادانه آرایش را پیدا کنید ، هنوز هم بسیاری از دختران در انتخاب و روش استفاده از مواد آرایشی مرتکب اشتباهات اساسی می شوند. sayarak.com پیشنهاد می کند با اشتباهات اصلی کنار بیایید و یاد بگیرید چگونه از آنها جلوگیری کنید.

 

اشتباه 1: کمبود رژگونه

آرایش

صورت با رژگونه همیشه تازه تر به نظر می رسد

 

شخصیت های فیلم های کودکان را به یاد می آورید که گونه هایشان رژ گونه شدیدی دارد ، گویی با لبو ساخته شده اند؟ بسیاری از دختران از این اثر می ترسند ، و بنابراین آنها فقط از استفاده از رژگونه امتناع می ورزند ، و ترجیح می دهند فقط از پایه و پودر استفاده کنند. نتیجه آن صورت رنگ پریده و بدون اشاره به سلامتی ، طراوت ، زیبایی و جوانی است.

 

یکی دیگر از اشتباهات مرتبط با این محصول زیبایی ، انتخاب اشتباه سایه است. به یاد داشته باشید که یک رژگونه شفاف بیش از حد روشن  ، دقیقا مانند یک رنگ قهوه ای مبهم ، شباهت چندانی به رژگونه سالم که می خواهید بدست آورید ، ندارد. بعد از یک پیاده روی فعال و به اصطلاح گل انداختن صورت به خودتان در آینه نگاه کنید - این باید سایه رژگونه باشد که برای شما مناسب است. ممکن است مایل به قرمز باشد اما نباید ترسید. هدف شما این است که تا حد ممکن به اثر طبیعی نزدیک شوید.


اشتباه 2: سایه های مات

آرایش

سایه های مات برخلاف ساتن کسل کننده و یکنواخت هستند

 

برخی از خانم ها معتقدند که سایه های مات تنها راه حل صحیح در آرایش چشم است ، زیرا آنهایی که براق هستند "از نظر سنی باعث مسن تر به نظر رسیدن می شوند" و "چین و چروک ها را برجسته می کنند". در واقع ،  اصلاً اینگونه نیست. در مرحله اول ، اگر چین و چروک در صورت وجود داشته باشد ، سایه ها قادر به پوشاندن یا برجسته کردن آنها نیستند. و ثانیا ، یک محصول زیبایی با جلوه ای مات و خشک جالب به نظر نمی رسد ، اما هدف شما دستیابی به ظاهری کاملاً متفاوت است.

سایه چشم ساتن (حالتی بین سایه چشم براق و مات)با درخشش ظریف برای آرایش روزمره بسیار مناسب است. با کمک آنها ، مشخص می شود که نورهای برجسته ای روی پلک ایجاد می کند ، که باعث عمیق و رسا بودن ظاهر می شود.  علاوه بر این ، برخلاف سایه های مات ، سایه های ساتن مستعد خشکی و تشکیل توده نیستند.


اشتباه 3: پایه خود را لغزان کنید

آرایش

اطمینان حاصل کنید که پایه شما برای رنگ پوست شما مناسب است.

 

هنگام خرید یک کرم پایه ، شما باید نه تنها سایه ، مارک و هزینه ، بلکه نوع پوست خود را نیز در نظر بگیرید. نوع محصول زیبایی که برای شما ایده آل است مستقیماً به این بستگی دارد. اگر این لحظه را نادیده بگیرید ، نمی توانید براقیت پوست بر اثر جربی ، منافذ پوست و چین و چروک را پوشش دهید.

 

بنابراین ، صاحبان پوست چرب باید به رنگ مات  توجه کنند ، اجزای تشکیل دهنده آن روغن درخت چای ، روی یا دی اکسید تیتانیوم ، اسید هیالورونیک است. برای لوازم آرایشی اضافی ، محصولات خشک را انتخاب کنید: رژگونه و هایلایتر.

پوست خشک به یک پایه با اثر درخشان نیاز دارد. اینگونه مواد آرایشی معمولاً حاوی روغن ، ویتامین E ، فیلترهای SPF هستند که برای این نوع پوست اجباری هستند.

 

اشتباه 4: آشفتگی ابرو

آرایش

ابرو ها باید تا حد ممکن طبیعی و شسته و رفته باشند.

 

اساساً ، دختران به دو نوع تقسیم می شوند: کسانی که در ابرو ها زیاده روی می کنند و کسانی که ابرو ها را کاملاً نادیده می گیرند. با در نظر گرفتن روندهای مدرن و مد برای طبیعی بودن ، آرایشگران توصیه می کنند حداقل در ابرو ها دخالت کنند. در هماهنگی دو ابرو و حذف موهای اضافی  برای تمیز به نظر رسیدن. این تمام کاری است که شما باید انجام دهید. بنابراین ، می توانید با خیال راحت از محصولات زیبایی مانند فوندانت خودداری کنید و آن را با ژل و مداد جایگزین کنید. بخاطر بسپارید - باید ابروها را همیشه شانه کنید ، از ایجاد اختلال خلاقانه که می تواند بقیه آرایش را به راحتی خراب کند ، جلوگیری کنید.


اشتباه 5: کانسیلر

آرایش

کانسیلر خیلی روشن فقط ایرادات را برجسته می کند.

 

اعتقاد بر این است که این محصول باید بسیار روشن تر از پوست شما باشد. در واقع ، سایه با هدف کانسیلر در آرایش شما ارتباط مستقیم دارد. اگر از آن به عنوان یک محصول مستقل برای پنهان کردن نقص های جزئی پوست استفاده می کنید ، آن را دقیقاً با رنگ تن انتخاب کنید. اگر کرم پایه با کانسیلر یکی شده باشد ، کانسیلر باید کمی تیره باشد.

 

کانسیلر که بیش از حد روشن باشد قادر به پوشاندن هیچ چیز نیست. علاوه بر این ، می تواند برآمدگی چشم را  برجسته کند ، بر کیسه های زیر چشم و تفاوت های ظریف دیگری که قطعاً قرار نیست در معرض نمایش عموم قرار دهید ، تأکید کند. همچنین ، در مصرف آن زیاده روی نکنید. وقتی شخصی لبخند می زند ، خطوط در زیر چشم ظاهر می شود.

 

توجه داشته باشید: اگر می خواهید به اثر چشم های برجسته مانند جنیفر لوپز یا کیم کارداشیان برسید ، باید از کانسیلری استفاده شود که بافت آن چگال تر است و معمولاً در زیر پایه قرار می گیرد.


اشتباه 6: لب های رنگ نشده

آرایش

خط لب باید مشخص باشد

 

اگر دختران هنوز می خواهند لب های خود را برجسته کنند ، آنها اغلب یک اشتباه آشکار ، اما حیاتی مرتکب می شوند - آنها خط لب خود را به پایان نمی رسانند.

مشکل در اینجا این است: اغلب رنگدانه زودتر از خط (مرز قسمت محدب لب ها) به پایان می رسد. برای اینکه آرایش خود را خراب نکنید ، باید رنگدانه طبیعی لب را نادیده بگیرید و لب ها را با یک کانتور واقعی رنگ کنید. این امر به ویژه هنگام استفاده از رژ لب روشن بسیار مهم است.


اشتباه 7. عدم آرایش

آرایش

شما نمی توانید رژ لب بزنید ، اما تمام قسمت های دیگر صورت را نادیده بگیرید.

 

ما بر این عقیده هستیم که فرد یا باید این کار را به صورت عادی انجام دهد یا اصلاً این کار را انجام ندهد. و انجام یک سوم آرایش یک فاجعه است. زمانی که آنها وقت خود را صرف آرایش کردند ، اما کار خوبی انجام ندادند. به عنوان مثال ، ما لب ها و مژه ها را نقاشی کردیم ، اما در عین حال کبودی زیر چشم ، رنگ پوست ناهموار و ابروهای کج و معوج را نادیده گرفتیم.

 

به یاد داشته باشید: نظم در استفاده از مواد آرایشی بسیار مهم است. برای شروع ، شما باید تمام نقایص را پوشش دهید (به طور عمده ، ما در مورد اصلاح رنگ پوست ، کبودی زیر چشم صحبت می کنیم) ، سپس رژگونه را بزنید تا صورت تازه شود ، و در پایان - ابروها را شانه کنید. اگر بیش از پنج دقیقه وقت برای آرایش ندارید ، این حداقل کاری است که باید انجام دهید. لب و مژه نیز مهم هستند اما از وهله اول فاصله زیادی دارند.

 

اشتباه 8: چند لایه ریمل مژه و ابرو

آرایش

وقتی ریمل زیاد روی مژه ها باشد ، آنها به هم می چسبند.

 

 در مقابل عشق هنرمندان گریم به طبیعی بودن ، این روند غیر طبیعی ریمل زیاد روی مژه  به خوبی در این مفهوم نمی گنجد.مژه های چسبناک با توده های ریمل گلوله شده روی هم به نظر زشت ، قدیمی  و سن را اضافه می کنند. بهتر است سعی نکنید محصول را در چند لایه استفاده کنید ، بلکه خود را به یک ، حداکثر دو لایه محدود کنید. خوشبختانه ، ابزار مدرن به شما امکان می دهد خیلی سریع یک نگاه عمیق ایجاد کنید. اگر تاثیری که می گیرید را خیلی دوست ندارید ، خط چشم اضافه کنید. خط چشم بیان و زیبایی لازم را به چشم خواهد داد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

17 نکته آرایشی که نمی دانید

در

در پست 17 نکته آرایشی که نمی دانید به نکات آرایشی برای کمک به بهبود آرایش در زمینه های خط چشم، اصلاح ابرو و ....به صورت مختصر اشاره شده است.

1- شکل صورت

علیرغم باورهای عمومی هیچ راه خاصی برای قرمز کردن صورت وجود ندارد. بسته به شکل صورت هر فرد یک روش خاص برای سرخ کردن صورت پیشنهاد میشود. دفعه بعد که صورت خود را با برس قرمز میکنید شکل خود را مد نظر قرار دهید.

 


2- نوع نگاه چشمهای شما


با گذاشتن کمی سایه در گوشه چشمتان آنرا براق نشان دهید. با اضافه کردن یک برجستگی به گوشه داخل چشم ان را خیره کننده و جوان نشان دهید.

 


3- استفاده عطر

بنظر میرسد همه عطر را روی مچ دست اسپری میکنند، در صورتی که اسپری عطر روی موها اثر انرا طولانی مدت و هنگامی که از کنار کسی رد میشوید بهتر احساس میشود. (سیارک

 


4- رقیق کردن ریمل

از نظر یک مربی زیبایی هیچ چیزی بدتر از مژه و ابروی حجیم نیست. ریمل اضافی را از قسمت باریک ابرو بردارید یا چند قطره محلول نمک روی ریمل بچکانید، این کار باعث کم حجم شدن ریمل میشود.


5- ترکیب محصولات ارایشی

با مخلوط کردن مرطوب کننده و کان سیلر، محصول عملکرد خوبی  داشته و مدت زیادی روی صورت میماند. وقتی میخواهید آرایشی را که صبح انجام داده اید پاک کنید سریعتر پاک میشود.

 


 

6- محصولات ارایشی را روی صورت نمالید

هنگام استفاده از کانسیلر انرا بصورت هلالی روی صورت نمالید بلکه در یک حرکت بالا به پایین و مثلثی شکل بهتر عمل کرده و بیشتر به پوست نفوذ میکند.

 


7- مخلوط کردن سایه لب

با ایجاد یک سایه عمیق و تیره روی رژ لب، لب پایین خود را  زیبا و جذاب نشان دهید.

 


8- استفاده از نوارچسب

یادگرفتن خط چشم مایع باورنکردنی است، در زمان کمی یاد میگیرید، کمی نبوغ و یک نوارچسب لازم است.(سیارک

 


9- قدرت پرایمر

پرایمر نه تنها آرایش شما را بهتر نشان میدهد، بلکه منافض پوست را پر کرده و انرا نرم میکند. ماندگاری محصول زیبایی را زیاد میکند. کار با ان ساده و برای انواع پوست ها عالی است.

 


10- برجسته کردن با پودر

با یک پودر فشرده و ایجاد سایه در رنگ طبیعی خود، صورت خود را برای هر مناسبتی هماهنگ کنید.

 


 

11- آموزش Tightlining

Tightlining  یک روش آموزش است که در آن برای پر کردن شکاف و ایجاد تضاد با عنبیه یک رنگ دانه خط چشم درست در پایه مژه ها، بالای خط آرایش گذاشته میشود. هنرمندان با استفاده از این ترفند سنین خود را کم و زیاد نشان میدهند.


12-  اعتماد به
3E

وقتی از 3E  راضی نیستید: ابرو، خط چشم و مژه. ابروهایتان را پر کنید، پایه مژه گان را خط بکشید متناسب با هر مراسمی یک روکش به ریمل مژه و ابروی خود اضافه کنید.(سیارک

 


13-  لب هایتان را برجسته کنید

با اضافه کردن کمی برجستگی به مرکز کمان نشان دهید که ان قسمت خشک تر از قسمت های دیگر است.

 


14- مداد لب بجای رژ لب

اگر بدنبال یک رنگ طولانی مدت هستید، بجای رژ لب از مداد لب استفاده کنید، و در تمام مدت روز از رنگ لبهای خود لذت ببرید

 


15
- بزرگنمایی مژه ها

این نوع زیبایی برای همه جذاب است، بویژه برای انهایی که مژه های روشن و کم پشت دارند. با بازو بسته کردن متناوب چشم ها کناره های مژه را پر رنگتر کنید. این کار باعث میشود مژه ها بزرگتر بنظر برسند.


16-  از خط چشم سفید استفاده کنید

موهای رها شده ابرو را با خط چشم سفید مشخص کنید. با این کار ابرو ها راحت تر تمیز میکنید.

 


17-  اصلاح ابرو بعد از دوش گرفتن

کندن موهای ابرو را درست بعد از دوش گرفتن انجام دهید. بعد از دوش گرفتن غدد سبابه باز شده و موها راحت تر کنده میشوند. با این کار شما از درد و قرمز شدن صورت جلوگیری میکنید.


منبع:msn.com

فوت و فن های آرایش صورت

آموزش تکنیک های آرایش ترمیمی صورت (کانتورینگ)

چگونه بینی بزرگ خود را با آرایش کوچک کنیم

تکنیک های قدیمی و کارآمد در آرایش

ترفندهای آرایشی که هر خانمی باید بداند

نحوه ی آرایش کردن برای مراسم های رسمی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

حق انتشار مقالاتی که در سایت سیارک ثبت می شود متعلق به سایت سیارک است و امکان انتشار به صورت کلی یا بخشی از آن بدون ذکر نام منبع  (سیارک) ممنوع است. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه آرایش کنیم تا 10 سال پیرتر به نظر نرسیم

در

 چگونه آرایش کنیم تا 10 سال پیرتر به نظر نرسیم و چگونه با لوازم آرایشی خود را پیر نکنیم و برای جوان و شاداب به نظر رسیدن به چه نکاتی توجه کنیم؟  هنرمند آرایش و مدرس دوره آرایش ، چهار اشتباه معمولی را که می‌تواند به سن واقعی شما بیش از ده سال اضافه کند، مرتب کرده است. 

 

آرایش

شکل غلط ابرو

اگر انتهای ابرو از نظر بصری پایین تر از ابتدای آن باشد، نگاه غمگین و خسته به نظر می رسد. در نتیجه شما پیرتر از آنچه هستید به نظر خواهید رسید. بنابراین، اگر به طور طبیعی ابروی شما کم است، نباید ابرو را به سمت نوک آن بکشید. 

 

آرایش

 

ابروهای تیز نیز باعث افزایش سن می شود. این روند منسوخ شده یک راه مطمئن برای اصافه کردن چند سال  به سن خود است. همچنین گوشه‌های بالا و پایه‌های "مربع" ابروها را فراموش کنید.

 

آرایش

لب های رنگ پریده رو به پایین

رنگ نادرست رژ لب می تواند ظاهر شما را خراب کند. و در اینجا هر دو افراط بد هستند:با رنگ‌های خیلی تیره و خیلی روشن پیر به نظر می رسید. رژ لب خیلی تیره و خیلی روشن چهره را خسته نشان می هد و بر چین و چروک در ناحیه لب تأکید می کنند.

برای اینکه با سایه رژ لب قرمز اشتباه نکنید، بهتر است دخترانی با پوست روشن رنگ قرمز تیره را با رنگ گیلاسی عوض کنند و برای صاحبان پوست تیره با نارنجی. برای هر روز، سایه های nude(برهنه) طبیعی مناسب هستند، نزدیک به رنگ طبیعی لب شما، اما کمی گرم تر یا روشن تر.

 

آرایش

 

اگر به طور طبیعی لب های شما افتاده است، این نیز می تواند باعث افزایش سن شود. مهم است که آنها را در آرایش اصلاح کنید، یا حداقل روی این موضوع تمرکز نکنید.

 

آرایش

 

خطوط بیش از حد واضح  و سایه های سنگین

خطوط بیش از حد واضح روی پلک پایین، مداد یا خط چشم مایع نه تنها ضد ترند هستند، بلکه ظاهر را سنگین‌تر می‌کنند. سایه های قهوه ای روشن و سایه خوب، برعکس، آن را باز، شفاف و جوان می کند.

 

آرایش

 

سایه های بد از دهه 80 و 90 است. سپس مد تلقی می شد که فقط پلک متحرک را به رنگ آبی رنگ کنید یا سایه ها را روی ابروها اعمال کنید. خوشبختانه، دختران مدرن می دانند که سایه زدن کلید آرایش زیبا و مرتبط است. نکته اصلی این است که وقتی قبل از کار در انجام آرایش عجله دارید، آن را فراموش نکنید.

خانم‌هایی که پلک‌های بالایی آن‌ها آویزان است، باید مراقب خط چشم، فلش و سایه باشند. سایه های پر خوب به بلند کردن بصری آن  کمک می کند.

 

آرایش

 

گوشه های پایین چشم و همچنین ابروهای خیلی کم، ظاهر را برای همیشه غمگین می کند و چند سال به آن اضافه می کند. خوشبختانه، این به راحتی با آرایش اصلاح می شود: به عنوان مثال، خط سایه ها و خط چشم را به سمت شقیقه هدایت کنید، گوشه را به خوبی ترکیب کنید و پوست تمیز زیر را بگذارید.

 

آرایش

سایه های سرد و آرایش بیش از حد

اگر آرایش کاملاً در سایه های سرد انجام شود (سایه چشم خاکستری، رژ لب صورتی روشن با درخشش عمدی، رژگونه صورتی روی استخوان گونه)، این به تصویر شدت خاصی می بخشد. زنی با چنین آرایشی سرد، محجوب و بیش از حد بالغ به نظر می رسد. برای متعادل کردن آرایش، می توانید سایه های گرم رژگونه با چشم ها و لب های "سرد" اضافه کنید. بنابراین لطافت و سبکی در تصویر ظاهر می شود.

 

آرایش

 

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که دختران جوان اغلب برای دستیابی به رنگ پوست عالی مرتکب می شوند، استفاده بیش از حد از کرم پودر و باز هم کرم پودر است. با پنهان کردن بیش از حد عیوب، خطر اضافه شدن پنج سال به سن واقعی وجود دارد.

بیش از حد مواد آرایشی، به ویژه پودر، بر بزرگ شدن منافذ و چین و چروک ها، حتی آن هایی که در نگاه اول نامرئی بودند، تأکید می کند. پوست همان درخشندگی جوانی را که ما در مدل های مجلات آنقدر دوست داریم از دست می دهد، شل به نظر می رسد و سن را بالا نشان می دهد. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

چگونه روغن بچه برای تمیز کردن آرایش بکار برده می‌شود

در

آیا در نظر شما، پاک کردن آرایش کار دشواری است؟ آیا پاک‌کننده آرایش، موجب خشک‌شدن پوست مي‌شود؟ در صورت صحت این موضوع، محتملا مراقبت خوبی از پوست نداشته‌اید. در ادامه روشی بیان می‌شود برای اینکه چگونه پوست را سالم و درخشان نگه دارید حتی در صورتی که از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنید. در این پست، چندین مزیت مختلف و روش استفاده از روغن بچه، بعنوان پاک‌کننده آرایش را بیان خواهیم کرد. آیا می‌خواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.


شما نباید تنها روی کرم‌ها و لوسیون‌هایی که برای صورت استفاده می‌کنید، متمرکز شوید. آنچه که برای پاک‌کردن آرایش‌ استفاده می‌کنید نقش مهمی در سلامتی پوست بازی می‌کند. استفاده زیاد از پاک‌کننده آرایش می‌تواند برای تمیز کردن آرایش، کثیفی و دیگر ناخالصی‌های پوست بسیار هم خوب باشد. محصولات گران‌قیمت زیادی در بازار وجود دارند که به داشتن اثرات فوق‌العاده روی پوست تبلیغ می‌شوند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها دروغ می‌باشد. اگر پاک کننده آرایشی را می‌خواهید که تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد، روغن بچه را انتخاب کنید.(سیارک)


چرا از روغن بچه بعنوان پاک‌کننده آرایش استفاده می‌کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد تا روغن بچه بعنوان گزینه‌ای فوق‌العاده نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار هستند، باشد. در اینجا چندین دلیل می‌آوریم. علت اینکه شما باید هر روز از این روغن جهت پاک کردن آرایش استفاده کنید:


1. لطیف است:
از آنجایی که روغن بچه برای پوست لطیف و حساس بچه‌ها فرموله شده است، بنابراین لطیف، صاف و تسکین‌دهنده است. از آنجایی که ضد حساسیت بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد بنابراین بویژه برای پوست‌های حساس خوب می‌باشد. روغن بچه بافت سبکی دارد بنابراین احساس چرب بودن را نخواهید داشت. در پوست احساس خوبی خواهید داشت.


2. برای پاک کردن آرایش چشم بسیار عالی است:
پاک کردن آرایش چشم آسان نیست. در بسیاری از محصولات شما بایستی چشم‌های خود را بشدت بمالید تا بتوانید سایه چشم، خط چشم و بویژه ریمل مژه و ابرویخود را تمیز نمائید. شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید، چرا که هرگونه اثری از آرایش را فقط با چند ضربه ملایم از بین برده و نیز پلک‌های خود را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

3. پوست را تقویت می‌کند:
استفاده از روغن بچه جهت پاک کردن آرایش، ایده خوبی است چرا که تنها آرایش را تمیز نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست نیز می شود. به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و پوست را لطیف، صاف و درخشنده می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E است که به داشتن اثرات شگفت انگیز روی پوست شناخته شده است. اگر پاک‌کننده‌ی پوستی می‌خواهید که آرایش را زدوده و پوست را سالم نگه دارد، راهکار روغن بچه است.(سیارک)


4. ارزان است:
تمامی پاک‌کننده‌های آرایشی گران قیمت در بازار، به خوبی روغن بچه تاثیر ندارند. اغلب برای محصولات فانتزی پول زیادی خرج می‌کنید و در نهایت هم از آنها استفاده نمی‌کنید چرا که مناسب پوست نیست یا نسبت به ادعایی که دارند، کارایی ندارد. روغن بچه مقرون به صرفه است و همیشه کارایی خوبی دارد. با بکارگیری آن، شما در پول صرفه‌جویی کرده و پاک‌کننده آرایشی ارزانی بدست می‌آورید که برای پوست هم خوب است.
برای پاک کردن ارایش، چگونه از روغن بچه استفاده کنیم:
استفاده از روغن بچه بعنوان پاک کننده آرایش، آسان است. شما همان مراحلی را انجام خواهید داد که در دیگر محصولات انجام می‌دهید:
1. چند قطره از روغن بچه را روی پنبه بریزید. به آرامی روی صورت مالیده، آرایش صورت و آرایش چشمان را با آن پاک کنید. همیشه بهنگام پاک کردن آرایش مطمئن شوید که رفتار شما با پوست، ملایم است چرا که سخت کشیدن چیزی روی پوست، موجب آسیب به آن می‌شود.
2. بعد از آن می‌توانید چند قطره از روغن را روی دست ریخته و دست های خود را با هم مالش دهید. روغن را روی پوست خود ماساژ دهید، و ناحیه چشمانتان را هم فراموش نکنید. بعد از اینکه کل صورت را با این روغن پوشش دادید، پنبه را با آب مرطوب کرده و آرایش خود را کاملا پاک نمایید.
3. اگر ریمل شما ضد آب است، امکان دارد مجبور به اضافه کردن چند قطره دیگر از روغن بچه به پنبه بوده و از آن برای پاک کردن ریمل استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است که آرایش کاملا پاک شده و صبح روز بعد آثار آرایش اطراف چشمانتان دیده نخواهد شد.
روغن بچه پاک کننده آرایشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در فروشگاه‌ها، برای پوست مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین موضوع این است که متناسب با هر پوست یافت می‌شود و پوست را سالم، زیبا و درخشان نگه می‌دارد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه متخصص پوست آرایش شما را پاک می کند؟

در

به یک متخصص پوست اعتماد کنید وقتی در مورد اینکه چگونه واقعا باید آرایش را قبل از خواب پاک کنیم، توضیح می دهد.
 تنبلی کردن و باقی گذاشتن آن بر روی صورت وسوسه انگیز است ، اما از بین بردن آرایش یک تماس بزرگ با روند ترمیم پوست شما است. در اینجا نحوه انجام آن گفته می شود.(سیارک


1.برنامه ریزی کنید

به طور کلی، از بین بردن آرایش نباید یک مرحله غیر مذاکره ای است(حتما باید انجام شود). پتانسیل منافذ واضح ترین تهدید از اصابت تختخواب با کل صورت است. دود، آلاینده ها، رادیکال های آزاد، و سایر سموم ، قدرت ویرانگری لوازم آرایشی و بهداشتی با از بین بردن کلاژن (چین و چروک) باعث ناهنجاری و خشنی پوست می شوند حتی اگر سینک کمی دور است (و همه ما تجربه کرده ایم)، حداقل برخی از دستمال پاک کننده صورت بدون عطر مرطوب برای طول شب بگیرید. سعی کنید به استفاده بیش از یک بار پاک کنید یکی برای چشم ها، و یکی برای صورت،  بنابراین شما میکروب ها را انتقال و گسترش نمی دهید.

2. بخار

ممکن است کار سختی باشد ( حتی مسواک زدن دندان ها گاهی اوقات سخت و طاقت فرسا است) اما اگر زمان دارید، آن را انجام دهید! بخار کمک می کند تا منافذ پوست بازو شل شود تا ساکنان ناخواسته مانند باکتری ها، دوده، فنداسیون(پایه آرایش) مورد علاقه شما بیرون بزنند. این مرحله در ابتدا برای پاکسازی پوست است ، و تلاش کمتری ممکن است لازم باشد که شما ادامه دهید. به علاوه، احساس واقعا خوبی است! به یاد داشته باشید آب داغ  را با بخار اشتباه  نگیرید آنها مثل هم نیستند و مزایای مشابه ی در طول معمول شب ندارند. آب سوزان مانع تخلیه مواد خطرناک پوست است و احتمال ایجاد تحریک و التهاب بیشتری وجود دارد.

3. خیس کردن

ریمل مژه و ابرو غول بدنام در فرایند حذف آرایش است. گاهی اوقات، فقط تکان دادن کافی نیست. شستشوی خشونت آمیز، به ویژه در اطراف پوست ظریف پلک، می تواند باعث شکستگی مویرگ ، پف، و یا حتی بدتر، حلقه های تیره دائمی شود. نه متشکرم. سعی کنید از این ترفند استفاده کنید:یک پد از بین برنده ی آرایش چشم به آرامی بر روی منطقه برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید به طوری که از هر گونه آرایشی که استفاده کرده اید اشباع شود. سپس یک ضربه تند وشدید بزنید و شما طلایی شدید!!(سیارک

4. اضافه کردن روغن

بر روی یک ارابه دو بار تمیز کننده بپرید. پس از مرحله ی مقدماتی، از یک پاک کننده مبتنی بر روغن برای آغاز جشن استفاده کنید. روغن اضافی کمک می کند تا به راحتی آرایش سر بخورد، و حداقل تروما و سوزش پوست را  ایجاد کند. در ادامه از یک مرطوب کننده استفاده  کنید  ، و از شستشوی pH خنثی غیر صابونی برای بازگرداندن چربی پوست و پروتئین، در زمانی که مواد باقی مانده را می خیسانید استفاده کنید. اگر دوبار پاک کنندگی بیش از حد است، چند گزینه دیگر وجود دارد. برای کسانی که پوست خشک یا حساس دارند، آب میسلی micellar یک انتخاب ایده آل است به دلیل آنکه هم ملایم و هم مرطوب کننده است. آب micellar  از میسل های کوچک (مولکول های روغن کوچک) جادویی معلق در آب بسیار نرم ساخته شده است. این مورد علاقه کارشناس زیبایی آرایش در زمانی که می خواهند پوست را مرطوب کنند، به خود جلب کرده است. بهترین قسمت؟ هیچگونه پاک کردن همراه با شستشویی نیاز نیست. اگر پوست چرب اهریمن صورت شماست، سعی کنید از یک قلم موی موتوری تمیز کاری برای لایه برداری استفاده کنید.

5. آرامش

هنگامی که پالت شما تمیز است، با یک حوله نرم (بدون مالش) پوست را خشک کنید. پارچه ساینده ابدا !!! همچنین، با استفاده از یک کرم شب تغذیه کننده برای کمک به بازگرداندن پوست هنگام استراحت این کار را به پایان ببرید.(سیارک

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

شاداب و پرطراوت باشید...نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید...

مترجم itrans.ir  

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸من خودم برای پاک کردن خط چشم اول از پماد ویتامین a چشمی استفاده می کنم

در ادامه بخوانید...

ترفندهای آرایشی که هر خانمی باید بداند

در

همه ما آرایش می کنیم (حداقل گاهی اوقات) اما آیا تکنیک شما، بهترین نتیجه ممکن را می دهد؟ (سیارک) برخی نکات ساده ارائه می دهد تا از استفاده کانسیلر یا برنزکننده و ریمل درست مطمئن شویم.


کانسیلر


هرگز کانسیلر یا کرم پودر را برروی پلک های خود استفاده نکنید، باعث می شود که آرایش چشمهای شما چین دار شود.


کرم پودر


اگر می خواهید پوشش کامل داشته باشید، از انگشت خود برای مصرف کرم پودر استفاده کنید و اگر می خواهید جلای بیشتر و پوشش متوسط تا کامل داشته باشید، از برس استفاده کنید.(سیارک

پودر


هر جا که حالت درخشندگی دارد از پودر استفاده کنید که منطقه T می باشد.

برنز کننده


باید از برنز کننده در قسمت گردن، صورت و سینه استفاده کنید تا رنگ پوست خود را یکدست کنید. یک گام به عقب برداشته و مطمئن شوید که رنگ ها یکدست شده است.


رژ گونه

به هنگام استفاده از صورتی مات، ابتدا لبخند بزنید و سپس شروع به اعمال رژ گونه کنید، آن را به سمت بالای گوش ادامه دهید، سپس به سمت خط فک بکشید.

خط ابرو


همیشه از مداد ابرو یا پودر برای بخش بالای ابرو استفاده کنید تا صورت خود را پرجلوه کنید.

رژ لب

اگر می خواهید مطمئن شوید که رژ لب از کناره لب یا گوشه های لب به بیرون نمی زند، آن را با فشار و محکم روی لب های خود بکشید. (سیارک

سایه چشم

همیشه با سایه پایه شروع کنید که با کمترین تن پوست صورت شما هماهنگ است و از مژه تا ابرو را بپوشانید. باید از این سایه پایه استفاده کنید تا مطمئن شوید که سایه تیره بالای مژه شما به سمت بالا دارای ترکیب مناسبی باشد.

خط چشم

به جای اینکه مستقیم به آینه نگاه کنید، تا جاییکه می توانید نزدیک به آیینه بایستید، سرخود را بالا بگیرید و چانه خود را به سمت آیینه بیاورید. به هنگام کشیدن خط چشم می خواهید پایین نگاه کنی، از گوشه درونی شروع کرده و تا بیرون آن ادامه دهید.

ریمل

زمانیکه از ریمل استفاده می کنید، حرکات سریع و نرم انجام ندهید، بلکه ریمل را از سمت ریشه پلک ها و با حرکت زیگزاگی به سمت بالا بکشید.(سیارک

 

زیبایی حق شماست،زیبا و جوان بمانید و نظرات خود را در رابطه با این پست با ما به اشتراک بگذارید...

نظرات

در ادامه بخوانید...