اشتباهات اساسی در آرایش 8 مورد

آرایش

 

با وجود این واقعیت که اکنون در اینترنت می توانید تعداد زیادی از آموزش های ویدئویی و کلاسهای استادانه آرایش را پیدا کنید ، هنوز هم بسیاری از دختران در انتخاب و روش استفاده از مواد آرایشی مرتکب اشتباهات اساسی می شوند. sayarak.com پیشنهاد می کند با اشتباهات اصلی کنار بیایید و یاد بگیرید چگونه از آنها جلوگیری کنید.

 

اشتباه 1: کمبود رژگونه

آرایش

صورت با رژگونه همیشه تازه تر به نظر می رسد

 

شخصیت های فیلم های کودکان را به یاد می آورید که گونه هایشان رژ گونه شدیدی دارد ، گویی با لبو ساخته شده اند؟ بسیاری از دختران از این اثر می ترسند ، و بنابراین آنها فقط از استفاده از رژگونه امتناع می ورزند ، و ترجیح می دهند فقط از پایه و پودر استفاده کنند. نتیجه آن صورت رنگ پریده و بدون اشاره به سلامتی ، طراوت ، زیبایی و جوانی است.

 

یکی دیگر از اشتباهات مرتبط با این محصول زیبایی ، انتخاب اشتباه سایه است. به یاد داشته باشید که یک رژگونه شفاف بیش از حد روشن  ، دقیقا مانند یک رنگ قهوه ای مبهم ، شباهت چندانی به رژگونه سالم که می خواهید بدست آورید ، ندارد. بعد از یک پیاده روی فعال و به اصطلاح گل انداختن صورت به خودتان در آینه نگاه کنید - این باید سایه رژگونه باشد که برای شما مناسب است. ممکن است مایل به قرمز باشد اما نباید ترسید. هدف شما این است که تا حد ممکن به اثر طبیعی نزدیک شوید.


اشتباه 2: سایه های مات

آرایش

سایه های مات برخلاف ساتن کسل کننده و یکنواخت هستند

 

برخی از خانم ها معتقدند که سایه های مات تنها راه حل صحیح در آرایش چشم است ، زیرا آنهایی که براق هستند "از نظر سنی باعث مسن تر به نظر رسیدن می شوند" و "چین و چروک ها را برجسته می کنند". در واقع ،  اصلاً اینگونه نیست. در مرحله اول ، اگر چین و چروک در صورت وجود داشته باشد ، سایه ها قادر به پوشاندن یا برجسته کردن آنها نیستند. و ثانیا ، یک محصول زیبایی با جلوه ای مات و خشک جالب به نظر نمی رسد ، اما هدف شما دستیابی به ظاهری کاملاً متفاوت است.

سایه چشم ساتن (حالتی بین سایه چشم براق و مات)با درخشش ظریف برای آرایش روزمره بسیار مناسب است. با کمک آنها ، مشخص می شود که نورهای برجسته ای روی پلک ایجاد می کند ، که باعث عمیق و رسا بودن ظاهر می شود.  علاوه بر این ، برخلاف سایه های مات ، سایه های ساتن مستعد خشکی و تشکیل توده نیستند.


اشتباه 3: پایه خود را لغزان کنید

آرایش

اطمینان حاصل کنید که پایه شما برای رنگ پوست شما مناسب است.

 

هنگام خرید یک کرم پایه ، شما باید نه تنها سایه ، مارک و هزینه ، بلکه نوع پوست خود را نیز در نظر بگیرید. نوع محصول زیبایی که برای شما ایده آل است مستقیماً به این بستگی دارد. اگر این لحظه را نادیده بگیرید ، نمی توانید براقیت پوست بر اثر جربی ، منافذ پوست و چین و چروک را پوشش دهید.

 

بنابراین ، صاحبان پوست چرب باید به رنگ مات  توجه کنند ، اجزای تشکیل دهنده آن روغن درخت چای ، روی یا دی اکسید تیتانیوم ، اسید هیالورونیک است. برای لوازم آرایشی اضافی ، محصولات خشک را انتخاب کنید: رژگونه و هایلایتر.

پوست خشک به یک پایه با اثر درخشان نیاز دارد. اینگونه مواد آرایشی معمولاً حاوی روغن ، ویتامین E ، فیلترهای SPF هستند که برای این نوع پوست اجباری هستند.

 

اشتباه 4: آشفتگی ابرو

آرایش

ابرو ها باید تا حد ممکن طبیعی و شسته و رفته باشند.

 

اساساً ، دختران به دو نوع تقسیم می شوند: کسانی که در ابرو ها زیاده روی می کنند و کسانی که ابرو ها را کاملاً نادیده می گیرند. با در نظر گرفتن روندهای مدرن و مد برای طبیعی بودن ، آرایشگران توصیه می کنند حداقل در ابرو ها دخالت کنند. در هماهنگی دو ابرو و حذف موهای اضافی  برای تمیز به نظر رسیدن. این تمام کاری است که شما باید انجام دهید. بنابراین ، می توانید با خیال راحت از محصولات زیبایی مانند فوندانت خودداری کنید و آن را با ژل و مداد جایگزین کنید. بخاطر بسپارید - باید ابروها را همیشه شانه کنید ، از ایجاد اختلال خلاقانه که می تواند بقیه آرایش را به راحتی خراب کند ، جلوگیری کنید.


اشتباه 5: کانسیلر

آرایش

کانسیلر خیلی روشن فقط ایرادات را برجسته می کند.

 

اعتقاد بر این است که این محصول باید بسیار روشن تر از پوست شما باشد. در واقع ، سایه با هدف کانسیلر در آرایش شما ارتباط مستقیم دارد. اگر از آن به عنوان یک محصول مستقل برای پنهان کردن نقص های جزئی پوست استفاده می کنید ، آن را دقیقاً با رنگ تن انتخاب کنید. اگر کرم پایه با کانسیلر یکی شده باشد ، کانسیلر باید کمی تیره باشد.

 

کانسیلر که بیش از حد روشن باشد قادر به پوشاندن هیچ چیز نیست. علاوه بر این ، می تواند برآمدگی چشم را  برجسته کند ، بر کیسه های زیر چشم و تفاوت های ظریف دیگری که قطعاً قرار نیست در معرض نمایش عموم قرار دهید ، تأکید کند. همچنین ، در مصرف آن زیاده روی نکنید. وقتی شخصی لبخند می زند ، خطوط در زیر چشم ظاهر می شود.

 

توجه داشته باشید: اگر می خواهید به اثر چشم های برجسته مانند جنیفر لوپز یا کیم کارداشیان برسید ، باید از کانسیلری استفاده شود که بافت آن چگال تر است و معمولاً در زیر پایه قرار می گیرد.


اشتباه 6: لب های رنگ نشده

آرایش

خط لب باید مشخص باشد

 

اگر دختران هنوز می خواهند لب های خود را برجسته کنند ، آنها اغلب یک اشتباه آشکار ، اما حیاتی مرتکب می شوند - آنها خط لب خود را به پایان نمی رسانند.

مشکل در اینجا این است: اغلب رنگدانه زودتر از خط (مرز قسمت محدب لب ها) به پایان می رسد. برای اینکه آرایش خود را خراب نکنید ، باید رنگدانه طبیعی لب را نادیده بگیرید و لب ها را با یک کانتور واقعی رنگ کنید. این امر به ویژه هنگام استفاده از رژ لب روشن بسیار مهم است.


اشتباه 7. عدم آرایش

آرایش

شما نمی توانید رژ لب بزنید ، اما تمام قسمت های دیگر صورت را نادیده بگیرید.

 

ما بر این عقیده هستیم که فرد یا باید این کار را به صورت عادی انجام دهد یا اصلاً این کار را انجام ندهد. و انجام یک سوم آرایش یک فاجعه است. زمانی که آنها وقت خود را صرف آرایش کردند ، اما کار خوبی انجام ندادند. به عنوان مثال ، ما لب ها و مژه ها را نقاشی کردیم ، اما در عین حال کبودی زیر چشم ، رنگ پوست ناهموار و ابروهای کج و معوج را نادیده گرفتیم.

 

به یاد داشته باشید: نظم در استفاده از مواد آرایشی بسیار مهم است. برای شروع ، شما باید تمام نقایص را پوشش دهید (به طور عمده ، ما در مورد اصلاح رنگ پوست ، کبودی زیر چشم صحبت می کنیم) ، سپس رژگونه را بزنید تا صورت تازه شود ، و در پایان - ابروها را شانه کنید. اگر بیش از پنج دقیقه وقت برای آرایش ندارید ، این حداقل کاری است که باید انجام دهید. لب و مژه نیز مهم هستند اما از وهله اول فاصله زیادی دارند.

 

اشتباه 8: چند لایه ریمل مژه و ابرو

آرایش

وقتی ریمل زیاد روی مژه ها باشد ، آنها به هم می چسبند.

 

 در مقابل عشق هنرمندان گریم به طبیعی بودن ، این روند غیر طبیعی ریمل زیاد روی مژه  به خوبی در این مفهوم نمی گنجد.مژه های چسبناک با توده های ریمل گلوله شده روی هم به نظر زشت ، قدیمی  و سن را اضافه می کنند. بهتر است سعی نکنید محصول را در چند لایه استفاده کنید ، بلکه خود را به یک ، حداکثر دو لایه محدود کنید. خوشبختانه ، ابزار مدرن به شما امکان می دهد خیلی سریع یک نگاه عمیق ایجاد کنید. اگر تاثیری که می گیرید را خیلی دوست ندارید ، خط چشم اضافه کنید. خط چشم بیان و زیبایی لازم را به چشم خواهد داد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید