پنیر و ماکارونی سرخ شده ی کلاسیک

در

ماکارونی سرخ شده

ماکارونی سرخ شده

مواد لازم پنیر و ماکارونی سرخ شده

2 پیمانه شیر
2 قاشق سوپخوری کره
2 قاشق سوپخوری آرد
1/2 قاشق چایخوری نمک
1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاشده ی تازه
1تیکه پنیر چدار (280 گرم) بسیار تند ورقه ای شده
1/4 قاشق چایخوری فلفل قرمز آسیا شده (اختیاری)
1/2 بسته ماکارونی پخته شده (450 گرم) 

ماکارونی سرخ شده

طرز تهیه ماکارونی سرخ شده

طرز تهیه ماکارونی سرخ کرده  بسیار ساده است.

1.برای تهیه  ماکارونی سرخ کرده  اول  آرد را با کره قاطی کنید.
در طرز پخت ماکارونی سرخ شده  ، اجاق را از قبل در دمای 184 درجه سلسیوس گرم کنید. شیر را در ماکروفر به مدت 1/2و1 دقیقه در دمای بالا ، گرم کنید. کره را در ماهیتابه ی بزرگ یا ظرف چدنی با دمای متوسط به پایین آب کرده و تا زمان نرم شدن با آرد قاطی کنید. در حین پخت دائما به مدت یک دقیقه هم زنید.
2. در شیر داغ نیز هم بزنید.
به تدریج در شیر داغ هم زده و در حین پخت دائما به مدت 5 دقیقه یا تا زمان غلیظ شدن ، مخلوط کنید.
3. با پنیر نیز قاطی کنید.
نمک ،‌فلفل سیاه ، یک پیمانه پنیر ورقه ای شده، در صورت لزوم فلفل قرمز مخلوط کنید تا زمانی که نرم شود. پاستا را نیز اضافه کرده و مخلوطی از آن را با قاشق در ظرف طبخ 2 لیتری روغنی شده بریزید. بقیه ی پنیر را روی آن ریخته و در دمای 184 درجه به مدت 20 دقیقه یا تا زمان طلایی و حبابدار شدن ،‌ بپزید.

پست  ماکارانی سرخ شده   را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

غذای چربی‌ سوز عالی 5 مورد

در

ما همیشه در جستجوی یک معجزۀ کاهش وزن هستیم، غیر از این است؟ لطفاً تلاش حداقلی و نتیجه حداکثری باشد. اُه صبر کنید، شدنی نیست؟ لعنت. به میز کار برگردید.

ما به طور فزاینده زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، در حقیقت، دقیقاً هفتۀ قبل گزارش شد که نیمی از بزرگسالان اصلاً ورزش نمی‌کنند. هیچی. هیچی. هیچی. این یک آمار واقعاً شوک‌آور است که در اینجا یک مشکل کاملاً بزرگ را پررنگ می‌کند. آیا ما کلاً به سادگی خیلی مشغول هستیم یا آیا فقط تنبل هستیم؟ ساده است که به زندگی خواب‌آلود بچسبیم، منظورم این است که، سلام نتفلیکس! اما ما نمی‌خواهیم تبدیل به یک جهان سیب‌ زمینی شویم. بنابراین در حالی که من به شما انگیزه می‌دهم ، شما هم می‌توانید برخی غذاهای سودمند را مطالعه کنید که به شما در سوزاندن کمی چربی کمک می‌کنند.
بنابراین بدون مشغله‌ی بیشتر، پنج غذا برای از بین بردن چربی! * و این بدین معنا نیست که می‌توانید ورزش کردن را ترک کنید.

1. فلفل قرمز

من دارم در مورد فلفل قرمز تند صحبت می‌کنم. این فلفل‌ها شامل کپسایسین هستند، این چیزی است که به آن‌ها گرما و ضربه‌ی قدرتمند می‌دهد. آن‌ها همچنین کمک می‌کنند که کالری هم سوخته شود، هوورا! شما می‌توانید فلفل قرمز را خام (اگر به اندازه‌ی کافی شجاع هستید) یا به شکل پودر شده بخرید. به طور جایگزین شما می‌توانید یک سس تند انتخاب کنید که می‌تواند در تقریباً همه چیز، با یک وسعتی استفاده کنید. 

2. تمام حبوبات

این باعث می‌شود در حقیقت بدنتان دو برابر شدیدتر کار کند. حبوبات اساساً دو برابر بیشتر از بسیاری از غذاهایی که کالری را می‌شکنند مانند برنج چربی می‌سوزاند بر خلاف غذاهای فرآوری‌شدۀ کثیفی که ما قطعاً نیاز نداریم. تمام اوقات مردم اشتباه می‌کنند که حبوبات را از رژیمشان با ترس از این که نفخ می‌کنند یا وزنشان بالا می‌رود کنار می‌گذارند، بلکه چنین نیست!

3. نارگیل

شرط می‌بندم که انتظار این را نداشتید، داشتید؟ نارگیل غنی از تریگلیسریدهای زنجیرۀ واسط است. هیچ معنایی برای شما دارد؟ برای من هم واقعاً معنایی ندارد، اما معنایی که می‌دهد این است MCFAS می‌تواند نرخ سوخت و ساز ما را تا 30% افزایش دهد! حالا این آماری است که می‌توانم با آن روی میز برگردم. چرا شیر روزانۀ معمولی تان را با شیر نارگیل جایگزین نکنید؟ سالم، خیلی خوشمزه و چربی‌سوز است، بی شوخی! اگر شیر مورد علاقۀ شما نیست پس نارگیل یک عصرانۀ خوب برای شما ایجاد می‌کند.

4. آووکادو

آووکادو یکی از غذاهای مورد علاقه  من است ! کرم‌دار و چرب که از نظر فنی سالم است؟ خواهش می‌کنم بله. تنها مزۀ خوب و خارق‌العاده ندارد (چه کسی گاکامول دوست ندارد؟)، سوخت و ساز ما را بالا می‌برد و فرآیند تبدیل چربی به انرژی را سرعت می‌دهد. وای! چه دستورالعمل ساده‌ای – چند تا آووکادو بخیسانید، یک پیاز قرمز ریز کنید، و مقداری نمک و لیمو ترش بیفزایید و تمام! برای یک گزینۀ سالم با کمی هویج یا خیار میل کنید.

5. زنجبیل

این یک مورد جدید برای من بود، اما زنجبیل هم یک غذای چربی‌سوز عالی است. می‌تواند توانایی افزایش دمای شما را بالا ببرد که یعنی بدن شما باید بیشتر از آن کالری‌های مزاحم را بسوزاند که دما را پایین نگه دارد، برنده شدید! زنجبیل تازه یک افزودنی فوق العاده برای سوپ‌ها و سرخ‌کردنی‌ها است، همچنین می‌تواند در پختن نیز استفاده شود بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد! 
مقدارزیادی از سایر غذاهای جالب وجود دارد که با بافت‌ها ترکیب شده و اشتیاق شما را بیشتر میکند ، به شما کمک کند که احساس سیری کنید. عدس، موز، کوینولا و آجیل همگی مواردی خوب برای امتحان کردن و کنار گذاشتن شیرینی‌های اشتیاق‌آور هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه پاستا با سس آلفردو

در

یکی از رایج ترین سس های پاستا سس آلفردو است که طرفداران زیادی هم دارد بعد از مطالعه این پست شما قادر به پخت یکی از پرطرفدارترین پاستاها خواهید بود.(سیارک

مواد لازم برای سس آلفردو:

کره یک چهارم پیمانه
خامه یک پیمانه
سیر یک حبه (خرد شده)
پنیر پارمزان رنده شده یک پیمانه و نیم
جعفری تازه یک چهارم پیمانه (ریز شده)

طرز تهیه سس آلفردو:

کره را در تابه متوسط آب کرده. به یاد داشته باشید حرارت اجاق باید ملایم باشد. خامه را به کره اضافهکرده و اجازه دهید مخلوط برای پنج دقیقه قل بخورد.سپسجعفری، سیر و پنیر را اضافه کرده و مرتب مخلوط را به هم زده و از روی حرارت آن را برداشته و کنار بگدارید.(سیارک

 پاستا آلفردو

مواد لازم برای پاستا

پاستا ترجیحا لوله ای 500 گرم
کره ن50 گرم
سینه مرغ 300 گرم (پخته و تکه تکه شده)
جعفری چند برگ برای تزئین
نمک و فلفل بمیزان لازم

طرز تهیه پاستا

در  قابلمه 5 پیمانه آب بریزید و بگذارید جوش بیاید. وقتی آب جوش آمد به آن نمک اضافه کنید. به آب در حالجوشیدن پاستا را اضافه کنید.حتما در ظرف را باز بگذارید زیرا پاستاها خمیر می شوند. بگذارید تا پاستاها بپزند. در این مدت یکی دو بار مخلوط را هم بزنید.همزمان با ریختن پاستاها درون آب، در تابه ای دیگر کره را آب کنید و مرغ را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس نمک و فلفل و سس آلفردو را به آن بیافزایید و بگذارید با هم چند قل بخورند تا مرغ ها طعم بگیرند.
پاستاها که پخت؛ آنها را آبکشی کنید و در ظرفی که از قبل کمی گرم کرده اید بکشید و مخلوط مرغ و سس آلفردو را به آنها اضافه کنید.(سیارک

نوش جان

 

طرز تهیه سس قهوه ای

طرز تهیه سس سالسای ایتالیایی

طرز تهیه گاردن پستو

طرز تهیه سس ورستر شایر

طرز تهیه سس تاباسکو

طرز تهیه سس باربکیو

 نظر و تجربیات خود را راجع به این پست با ما در میان بگذارید.... (سیارک

ترجمه  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

این محصول باعث تسریع در بروز زوال عقل می شود

در
گروهی از متخصصان دانشگاههای آمریكا ، استرالیا و قطر محصولی را شناسایی كرده اند كه باعث تسریع در بروز زوال عقل می شود.
 
محققان پیشنهاد كرده اند كسانی كه دوست دارند فلفل قرمز بخورند ، خطر افزایش انقراض و تسریع در عملکردهای شناختی در سالمندی را دارند. دانشمندان برای تأیید استدلالهای خود ، داده های پنج هزار نفر از ساکنان چین را که بیش از 15 سال جمع آوری شده بود ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
 
در ابتدای آزمایش ، میانگین سنی شرکت کنندگان 63.5 سال بود. در آینده ، آنها به طور مرتب تحت آزمایش توانایی های ذهنی قرار می گرفتند و خاطرات تغذیه ای را نگه می داشتند.
 
دانشمندان بر این باور بودند كه هرچه غذاهای تند را مردم بیشتر مصرف كنند ، زودتر توانایی های فكری آنها كاهش می یابد. محققان بر این باورند که انقراض عملکرد شناختی مؤلفه ای از فلفل قرمز - کپسایسین آلکالوئید را تحریک می کند اما دقیقاً چگونگی تأثیر آن بر تسریع زوال عقل مشخص نیست.

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا بعد از جدا کردن قسمت کپک زده، محصول قابل خوردن است

در
غذای کپک زده
بسیاری بر این باورند که برای خلاص شدن از محصول کپک زده ، به سادگی قسمت آسیب دیده را جدا کنید. آیا این در تمام محصولات قابل انجام است.و آیا سلامتی ما به خطر نمی افتد؟
 
بعضی اوقات مواد غذایی را در یخچال به شکل کپک زده پیدا می کنید. عقیده ای وجود دارد که با جدا کردن قسمت "کپک زده" ، محصول قابل خوردن است. اما در حقیقت ، این کاملاً درست نیست.
 
هنگامی که کپک شروع به گسترش می کند ، اسپورها را پراکنده می کنند و در روند فعالیت حیاتی سموم را آزاد می کنند. هم کپک و هم سموم روی محصول گسترش می یابد. مخصوصاً برای محصولاتی با رطوبت بالا و ساختار متخلخل. بنابراین ، نان ، میوه، مربا، ترشیجات و ظروف آماده با داشتن کپک باید فوراً به سطل زباله فرستاده شوند - جدا کردن کپک به شما کمک نمی کند.
 
محصولی که با وجود کپک مجاز است تا مصرف شود پنیر است. به دلیل رطوبت کم و ساختار متراکم ، قطعه به سرعت تحت تأثیر کپک قرار نمی گیرد. بنابراین ، پنیر کپک زده را می توان با قطع نه تنها منطقه کپک زده بلکه در حدود یک سانتی متر در اطراف آن نیز استفاده کرد.
 
و راز اصلی این است که اگر کپک را نمی بینید ، این بدان معنی نیست که کپک وجود ندارد. اگر مصرف این محصول چندین روز طول کشیده و به نظر می رسد طبیعی است ، آن را بو کنید. ظاهر بوهای خارجی ممکن است نشان دهنده فساد باشد و بوی کپک کاملا قابل تشحیص است. چنین محصولی بهتر است دور ریخته شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...