10 ایده عملی برای یک آشپزخانه کوچک که باعث می شود اندازه آن را فراموش کنید

در
حتی اگر آشپزخانه مکان مورد علاقه بسیاری از زنان خانه دار نباشد ، با این وجود ، هنوز هم باید وقت زیادی را در آنجا بگذرانند. به همین دلیل ، حتی در مرحله طراحی داخلی یا بازسازی آشپزخانه ، مهم است که در مورد کارایی دکوراسیون آن فکر کنید ، خصوصاً در مورد آشپزخانه کوچک. sayarak.com اطمینان دارد که حتی یک فضای کوچک می تواند بسیار مؤثر باشد. نکته اصلی اجرای ایده های مفیدی در آشپزخانه است که در ادامه به آنها می پردازیم.
 

1. میز مخفی

میزهای مخفی یک راه حل عالی برای یک آشپزخانه کوچک است.  / عکس
 
بزرگترین مشکل آشپزخانه های کوچک کمبود فضای کار است. البته ، شما می توانید روی سفره شام بخورید ، با این وجود اولا ، این کار ناخوشایند است و ثانیاً برای سلامتی پا ها مناسب نیست. پس برای صرفه جویی در فضا و بدست آوردن سطح اضافی با یک تیر دو نشان را بزنید ، یکی از کشوهای کابینت های پایین را تبدیل به یک میز مخفی اضافی کنید.
 

2. فناوری جمع و جور

یخچال را می توان در کابینت جاسازی کرد.  / عکس
 
یک نوع تکنیک "مینی" برای یک آشپزخانه کوچک یک راه حل عالی خواهد بود. واقعیت این است که اندازه یک آشپزخانه استاندارد  به شما اجازه نمی دهد که آن را به تجهیزات لازم مجهز کنید (برای بیشتر افراد ، مثلاً یخچال در راهرو است). بنابراین ، مجموعه های سازنده مورد نظر خود را با دقت بخوانید و وسایل مناسب را پیدا کنید. بنابراین ، به جای ماشین ظرفشویی کلاسیک ، می توانید یک باریک با عرض کمتر از 45 سانتی متر خریداری کنید و یک اجاق گاز 4 یا 5 شعله را با یک اجاق گاز با دو شعله تعویض کنید (چرا ؟اگر تنها زندگی می کنید نیاز به مقدار بیشتری ندارید). درمورد یخچال و فریزر ، واحد بزرگ دو محفظه بندرت به ندرت 100٪ استفاده می شود ، بنابراین خرید یخچال کوچک با فریزر کوچک بسیار مفید تر خواهد بود.
 

3. کابینت باریک

کابینت های باریک فضای کمتری را اشغال می کنند.  / عکس
 
بیشتر مشکلات هنگام تنظیم یک آشپزخانه باریک و مستطیل ایجاد می شود ، زیرا بعد از نصب کابینت ها معمولاً فضای خالی برای استفاده باقی نمی ماند. اگر قربانی چنین شرایطی شدید و یک آشپزخانه باریک دارید، به فکر خرید کابینت استاندار یا یک میز ناهار خوری سنتی نباشید زیرا جایی برای مانور باقی نخواهد ماند.
 
بهتر است به خرید کابینت های باریک-کنسول اولویت دهید. آنها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند ، اما با این وجود ، در زندگی روزمره بسیار مفید خواهند شد. در چنین کابینت های جمع و جور می توانید ترشی ، ظروف غلات و ادویه جات ، احتمالاً حتی ظروف را قرار دهید.
 

4. قوس به جای درب

قوس می تواند فضای بصری آشپزخانه را گسترش دهد.  / عکس
 
درها بسیار فضای اتاقها را محدود می کنند. بنابراین ، در مورد یک آشپزخانه کوچک ، آنها اضافی هستند. بهتر است یک قوس درست کنید - می تواند فضای بصری را گسترش داده و مساحت اتاق را افزایش دهد. اگر نگران هستید که بوها در کل آپارتمان پخش شود ، کافی است یک هود قدرتمندتر در آشپزخانه قرار دهید: یک وسیله با کیفیت بالا می تواند بوهای ناخوشایند را بهتر از هر دری خنثی کند.
 

5. چندین سناریو ی روشنایی

علاوه بر نور مخفی ، می توانید از روشنایی بالای میز استفاده کنید.  / عکس
 
محدود کردن خود به یک لوستر بزرگ ایده بدی است. حتی اگر آشپزخانه کوچک باشد ، باید چندین سناریوی روشنایی ارائه شود. طراحان توصیه می کنند از لامپ های مخفی و چراغ های سقفی استفاده کنند ، که یک گزینه جهانی برای تزئین هر اتاق است.
 
نکته: در بالای کابینت ها از نورهای مخفی استفاده کنید. اولا ، آنها زیبا به نظر می رسند ، ثانیا ، به شما امکان می دهند محصول یا کالای مناسب را به سرعت پیدا کنید ، و سوم ،  فضای بصری آشپزخانه را افزایش دهید ، که این امر به ویژه ضروری است.
 

6. نصب کابینت های بالایی

قفسه های باز برخلاف کابینت ها ، فضا را کوچک نمی کنند.  / عکس
 
این قطعه مبلمان جنجال زیادی ایجاد می کند. برخی از خانم های خانه دار بر این باورند که انجام آن غیرممکن است ، زیرا فضای بسته ، ظروف را از گرد و غبار محافظت می کند ، علاوه بر این ، دیگر نیازی به تمیز کردن ظروف روزانه و داشتن ظروف زیبا و ظروف برای ادویه جات و غیره ندارید. برخی دیگر بر این عقیده هستند که کابینت های بالایی فقط فضای بی استفاده را اشغال می کنند.
 
طراحان پیشنهاد می کنند بین این نظرات یک میانه پیدا کنید و کابینت های بالایی را با قفسه های باز طراحی کنید. بنابراین ، آشپزخانه بسیار جادارتر ، سبک تر ، راحت تر به نظر می رسد ، اما در عین حال ویژگی های مهمی مانند عملکرد ، راحتی و عملی را نیز از دست نمی دهد.
 

7. مبلمان و کارایی برای مناطق دیگر

میز ناهار خوری را می توانید در اتاق نشیمن قرار دهید.  / عکس
 
اگر آپارتمان فضای خالی دارد این گزینه مناسب است. به عنوان مثال ، اگر اتاق نشیمن در مجاورت آشپزخانه است ، می توانید همانطور که معمولاً آمریکایی ها انجام می دهند ، یک میز ناهارخوری را در آن قرار دهید. بهتر است درها را حذف کنید.
 
اگر این دو اتاق از یکدیگر جدا شده باشند ، حمل ظروف و ظروف دشوار و ناراحت کننده خواهد بود. دو گزینه وجود دارد: یا "یک پنجره به اروپا باز کنید" ، یعنی یک پنجره نقل و انتقال بین اتاقها بسازید ، یا یک میز کوچک یا گرد تاشو را برای هر روز در آشپزخانه قرار دهید و از گروه ناهار خوری در اتاق نشیمن فقط در روزهای تعطیل یا هنگام بازدید میهمانان استفاده کنید.
 
همین کار را می توانید با یخچال انجام دهید. اگر یخچال بزرگی دارید که در مجاورت آشپزخانه است ، آن را در راهرو یا بالکن قرار دهید. درمورد محصولات ، آنها می توانند در خانه های شراب و یا در قسمت داخلی کابینت داخلی راهرو نگهداری شوند. ما مطمئن هستیم که چنین ایده ای به سختی از ذهن شما عبور می کند ، اما اگر آشپزخانه به طرز فاجعه آمیز کوچک باشد ، باید از هر گزینه ذخیره سازی استفاده کنید.
 

8- سینک را در زیر پنجره قرار دهید

سینک در زیر پنجره خوب به نظر می رسد.  / عکس
 
جای تعجب است که در لحظه ای که صاحبان یک آشپزخانه کوچک باید از هر متر مربع استفاده کنند ، دیوار با پنجره اغلب خالی است. در بیشتر موارد ، این به دلیل رادیاتور است ، که جایی برای رفتن ندارد. اگر در مرحله تعمیر هستید ، گزینه قرار دادن سینک را زیر پنجره در نظر بگیرید - در این حالت ، رادیاتور می تواند در جای خود باقی بماند یا کمی جابجا شود. برای اینکه پنجره به طور عادی باز شود ، بهتر است از مدل تاشو یا کشویی استفاده شود. آیا نگران پاشیدن آب به شیشه پنجره هستید؟ نگران نباشید: اگر سینک را تا حد امکان عمیق تر کنید ، پاشیدن آب به شیشه نمی رسد.
 
9. هدست روی کف دیوار
مکانی در انتهای آشپزخانه به بهترین شکل برای میز و صندلی ها باقی مانده است.  / عکس
 
اگر یک آشپزخانه باریک دارید ، لازم نیست جایی برای میز ناهار خوری را به عنوان مثال در اتاق نشیمن جستجو کنید. یک قطعه کوچک در انتهای آشپزخانه باریک باقی خواهد ماند ، می تواند فقط برای قرار دادن یک میز و صندلی استفاده شود. بگذارید تا آنها به صورت تاشو یا اندازه کوچک باشند ، اما یک منطقه برای صبحانه به دست می آورید. و اگر یک یا دو نفر در آپارتمان زندگی کنند ، این مبلمان برای هر وعده غذایی کاملاً کافی خواهد بود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ویژگی آشپزخانه در آمریکا 8 مورد

در
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
شرایط زندگی در ایالات متحده آمریکا همواره مورد توجه نه تنها هموطن های ما بلکه نمایندگان سایر کشورها نیز بوده است. هر خانه ، آپارتمان ، طراحی داخلی ، هر یک متفاوت است ، اما ویژگی های مشترکی در آن وجود دارد. به عنوان مثال ، آشپزخانه های بیشتر شهروندان آمریکایی  ویژگی های خاص خود را دارد.
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه مکان مهمی در خانه است که کل خانواده در آن جمع می شوند / عکس sayarak.com
 
مانند سایر کشورها ، آشپزخانه مرکز هر فضای زندگی است. در اینجا مردم یک روز جدید را جشن می گیرند ، از خوردن قهوه صبحانه معطر لذت می برند و برداشت های خود را به اشتراک می گذارند و از وقایع روز گذشته در یک شام خوشمزه به یکدیگر می گویند ، یکشنبه ها میز را تنظیم می کنند ، و اقوام را برای شام دعوت می کنند. در آشپزخانه است که مشکلات جهانی ، مسائل سیاسی و اقتصادی مورد بحث قرار می گیرد ، برنامه هایی برای آینده ساخته می شود. چنین مکان مهمی در خانه را نمی توان نادیده گرفت ، بنابراین ما آن را با جزئیات بیشتر در نظر خواهیم گرفت.

 

1. ترکیب دو منطقه - اتاق نشیمن و آشپزخانه

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
اغلب آشپزخانه برای گسترش فضا با اتاق نشیمن ترکیب می شود / عکس sayarak.com
 
در آپارتمان های آمریکایی ها ، آشپزخانه اغلب یک اتاق باریک و طولانی است که جابجایی آن خیلی راحت نیست.. برای گسترش فضا ، صاحبان اغلب آشپزخانه را با اتاق نشیمن ترکیب می کنند. در خانه های جدید چند طبقه و در خانه های ویلایی ، این کار حتی در هنگام تهیه پروژه انجام می شود. در چنین اتاق ترکیبی ، اساساً تمام اعضای خانواده وقت خود را می گذرانند. شخصی مشغول گرم کردن محصولات نیمه آماده است ، کسی در حال پخش است و کسی در حال تماشای تلویزیون است ، سعی می کند مکالمه خود را با دیگری حفظ کند و به اظهارات وی در جای خود پاسخ دهد. برای صرف شام ، تمام خانواده در یک میز جمع می شوند.
 

 

2. یخچال و فریزر بزرگ

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
یخچال و فریزر بزرگ هوس نیست بلکه یک ضرورت است / عکس sayarak.com
 
احتمالاً بسیاری از ما با حضور در آمریکا یا تماشای فیلم های آمریکایی به این واقعیت توجه کرده ایم که همه ی یخچال های این کشور بزرگ هستند. این رویکرد برای دستیابی به این نوع فناوری صرفاً ناشی از عملی و ضرورت است. واقعیت این است که در ایالات متحده آمریکا ، محصولات موجود در فروشگاه ها در بسته های بزرگی به نام بسته های جامبو فروخته می شوند. آنها در یخچال استاندارد با یک درب جا ندارند. به هر حال ، این واقعیت که تولید کنندگان در ایالات متحده محصولاتی را در بسته بندی تولید می کنند ، دلیل غیرمستقیمی از بروز چاقی در بسیاری از آمریکایی ها است.
 

 

3. یخ ساز

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آمریکایی ها تمام نوشیدنی ها را فقط با یخ می نوشند / عکس sayarak.com
 
ساکنان آمریکا در طول سال از یخ های زیادی استفاده می کنند. آنها آن را تقریباً به تمام نوشیدنی ها اعم از الکلی و غیر الکلی و حتی به آب معمولی اضافه می کنند. اغلب ، یخچال و فریزرها در اینجا قبلاً یک دستگاه یخ ساز در یکی از درها دارند. این زندگی کاربر را بسیار ساده می کند. کافی است به یخچال بروید ، لیوان را با مکعب های یخ پر کنید و نوشابه یا نوشیدنی دیگری را به آن اضافه کنید.
 

 

4- فراوانی مکانهای ذخیره سازی

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه باید جادار باشد ، این بدان معنی است که کابینت های زیادی دارند / عکس sayarak.com
 
کسانی که از ابتدای امر نحوه خانه داری و عشق به خانه داران را در این کشور می دانند ، همیشه نمی فهمند چرا اینقدر کابینت های مختلف در آشپزخانه آنها وجود دارد. بیشتر آنها حتی طرز تهیه آشپزی را بلد نیستند ، یا به سادگی وقت ندارند که این کار را در ارتباط با اشتغال حرفه ای خود انجام دهند. حداکثر کاری که انجام می دهند این است که غذای آماده را از زمان تحویل روی بشقاب ها بچینید یا ساندویچ های ساده تهیه کنید. اما جواب در خرید است. مردم در سوپر مارکت ها اغلب بسته های بزرگی از مواد غذایی را با تخفیف خریداری می کنند. بسته ها ، بطری ها ، جعبه ها و قوطی ها گاه در مقادیر زیادی در کابینت های آشپزخانه ذخیره می شوند.به هر حال تخفیف خوب بود!
 

 

5. منطقه پیشخوان

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
پیشخوان - راه حل عملی برای آشپزخانه مدرن / عکس sayarak.com
 
در خانه ها و آپارتمان های آمریکایی ، شما اغلب می توانید یک جزیره کوچک را در آشپزخانه با یک میز کار نصب شده ، جایی که سینک در آن قرار دارد مشاهده کنید (دومی همیشه در دسترس نیست). این ترکیب با یک نوار که در آن می توانید برای نوشیدن یک قهوه و صبحانه بنشینید و یا در حالی که می توانید یک میان وعده ، شام یا چیز دیگری بخورید ، یک مهمان را با یک لیوان نوشیدنی پذیرایی کنید. یک راه حل نسبتاً مناسب ، که به زندگی روزمره آنها وارد شده است.
 

 

6. سه سطل زباله

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
زباله ها باید دسته بندی شوند / عکس sayarak.com
 
در ایالات متحده آمریکا مرتب سازی زباله به مدت طولانی انجام شده است. زباله های مواد غذایی همیشه جداگانه و شیشه ، پلاستیک و کاغذ جداگانه ریخته می شوند. در مرحله بعدی برای پردازش ارسال می شود. در مورد ظروف پلاستیکی ، شما فقط نمی توانید آنها را در سطل مورد نظر برای آن پرتاب کنید. ابتدا باید آن را خوب بشویید. و آمریکایی ها غالباً این مسئولیت را بسیار با مسئولیت انجام می دهند.
 

 

7. توستر

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آمریکایی ها نمی توانندصبح خود را بدون نان تست تصور کنند / عکس sayarak.com
 
در آشپزخانه آمریکایی ها این لوازم خانگی ضروری است. بر این اساس ، تقریباً در همه خانه ها وجود دارد. حتی اگر شما هرگز به دیدار آمریکایی نرفتید ، احتمالاً هنگام تماشای فیلم متوجه این واقعیت شده اید. نان کره بادام زمینی نان تست شده مورد علاقه کودکان این کشور است. آنها تقریباً هر روز صبح از آن استفاده می کنند. ترجیح نان تست نیز تقاضای نان را تعیین می کند. برای نان تست ها از نانوایی مخصوص استفاده می شود. خوردن آن بدون سرخ کردن مقدماتی تقریباً غیرممکن است ، زیرا بی مزه است. اما در آمریکا مغازه هایی با نان های معطر بسیار خوشمزه وجود دارد. بنابراین ، خریدار محدود به این انتخاب نیست.
 

 

8. منطقه بندی نور

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
نور اتاق باید به درستی تنظیم شود / عکس sayarak.com
 
اگر مردم ما بیشتر به نور و روشنایی در دکوراسیون علاقه دارند ، آمریکایی ها کمی متفاوت هستند. بسیاری از آنها منطقه بندی نور را ترجیح می دهند. هنگام طراحی فضای داخلی اتاق مشترک آشپزخانه ، نورپردازی جداگانه معمولاً برای پیشخوان و فضای کار در آشپزخانه انجام می شود. آنها یک لامپ کف را در یکی از گوشه ها ، یک لامپ آویز (لامپ) به طور مستقیم بالای میز و البته چراغ های سقفی نصب می کنند.
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه های مدرن نه تنها از طرح اصلی برخوردار هستند بلکه کاملاً کاربردی نیز هستند / عکس sayarak.com
 
آپارتمان ها و خانه های مدرن هموطنان امروزه اغلب شبیه نسخه آمریکایی ها هستند ، خصوصاً وقتی صحبت از آشپزخانه می شود. هم پروژه و هم طراحی داخلی نه تنها از زیبایی  برخوردارند بلکه کاربردی هم هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا سیگار می تواند بدترین دشمن یک زن باشد

در

مطمئنا، سیگار به هر فردی چه مرد و چه زن به طور یکسان آسیب می‌رساند. اما برخی از تاثیرات سوء سیگار کشیدن از بارداری خارج رحمی گرفته تا یائسگی زودرس، تنها در مورد زنان پیش می آید و سلامت زنان را بخطر می اندازد. 19 نوامبر امسال، ۲۲ امین همایش انجمن سرطان آمریکاست که بزرگترین همایش ترک سیگار می باشد. اگر هنوز تصمیم به ترک سیگار نگرفته اید، در اینجا دلایلی آورده می شود که کاملا قانع‌کننده است.


سیگار خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم و رکتال را افزایش می دهد

نه تنها سیگار کشیدن سبب انواعی از سرطان ها در زنان و مردان می شود، بلکه با توجه به کالج زنان و زایمان آمریکا (ACOG) زنان در خطر بالاتری از سرطان دهانه رحم قرار دارند. یک مطالعه دانمارکی که در 21 آپریل 1999 منتشر شد، انستیتوی ملی سرطان دریافته است زنانی که قبل از یائسگی ه سیگار می کشند نسبت به کسانی که سیگار نمی کشند به احتمال شش برابر سرطان رکتال در ان پیشروی می کند.
سیگار کشیدن دوره قاعدگی تان را بدتر می کند.
با توجه به ACOG، زنانی که سیگار می کشند علائم شدیدی از نشانه‌های پیش از قاعدگی تجربه می کنند و 50 درصد از انها به مدت دو روز یا بیشتر گرفتگی عضلانی دارند.

سیگار کشیدن برای باروری مضر می باشد

با توجه به ویکی سلتزر، ام. دی. معاون رئیس جمهور برای سرویس‌های سلامتی زنان در سیستم بهداشت و درمان یهودیان در ساحل شمالی جزیره لانگ در نیویورک، سیگار کشیدن عملا هر مرحله از بارداری را تحت تاثیر قرار می دهد. «افراد سیگاری در مورد عدم تخمک گذاری در خطر بیشتری قرار دارند و احتمال کمی وجود دارد تا تخمک بارور در رحم او کاشته شود. افراد سیگاری در مورد لقاح آزمایشگاهی موفقیت کمتری دارند». همچنین سلتزر اشاره می کند که نیکوتنی با عملکرد فالوپ تداخل پیدا می کند و می تواند مانع از رفتن نرمال تخم به رحم شود که این نیز می تواند منجر به بارداری خارج از رحمی یا لوله های رحمی شود و به طور بالقوه شرایط تهدید زندگی در آن وجود دارد.

سیگار کشیدن به نوزاد متولد نشده تان اسیب می رساند

پروفسور بنجامین ساکس، استاد زنان و زایمان دانشکده پزشکی هاروارد می گوید «زمانی که شما در دوران بارداری سیگار می کشید جنین را مسموم می کنید. مونوکسید کربن به بافت جنینی، بیشتر از بافت‌های بالغ تمایل دارد و هنگامی که نیکوتین از جفت جنین عبور می کند، میزان ضربان قلب (کودک) افزایش می یابد».
با توجه به ACOG، سیگار کشیدن خطر سقط جنین را در زن باردار تا 39 درصد افزایش داده و فرصت را برای بروز عوارض جدی دیگر از جمله جداشدن جفت (زمانی که جفت جدا از دیواره رحم است)، جفت سرراهی (زمانی که جفت، دهانه رحم را می پوشاند) و تولد نوزاد مرده را بالا می برد.
بسیاری از مطالعات به سیگار کشیدن مادر بعنوان پیشگیرانه‌ترین علت کم وزنی هنگام تولد اشاره می کنند. شیر مادر افراد سیگاری می تواند نیکوتین را به نوزاد شیرخوارش انتقال دهد. و گزارشی در سال 1995 در مجله اطفال نشان می دهد نوزادانی که در معرض دود دخانیات قرار می گیرند تقریبا تا سه برابر احتمال مرگ از سندرم مرگ نوزاد دارند.

سیگار کشیدن شما را مسن می کند

احتمالا متوجه شده باشید که افراد سیگاری زودتر از افراد غیرسیگاری دچار چین و چروک می شوند. اغلب آنچه که نادیده گرفته می شود این است که سیگار کشیدن به مدت یک تا دو سال در یائسگی تعجیل ایجاد می کند. پروفسور ساندرا کارسون ام. دی، استاد زنان زایمان در کالج پزشکی بیلور در هوستون می گوید «نیکوتین در جریان یافتن خون به تخمدان تداخل ایجاد می کند و در صورتی که موجب کم شدن جریان خون به هر ارگانی شوید، عملکرد آن را کاهش خواهید داد.» استروژن در تخمدانها تولید می شود و کاریسون می گوید «می تواند توضیح داده شود که چرا سیگار کشیدن موجب یائسگی زود رس می شود» همچنین سیگار می‌تواند منجر به استئوپروز زودرس شود. کارسون ادامه می دهد: بسیاری از مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن به طور قابل توجهی تراکم مواد معدنی استخوان را کاهش می دهد.  (سیارک)  

سیگار کشیدن احتمال حملات قلبی را افزایش می دهد

با توجه به انستییتوی ملی بهداشت زنی که سیگار می کشد دو تا شش برابر بیشتر از کسی که سیگار نمی کشد احتمال داشتن حملات قلبی را دارد. بنا به گفته ACOG یک تا چهار سیگار در روز برای دو برابر کردن خطر بیماری قلبی کافی است. و یک تحقیق فنلاندی که در ژوئیه 1998 در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است نشان می دهد که زنان سیگاری بهمانند مردان بعد از سن 65 سالگی با احتمال دو برابر بیشتر حملات قلبی خواهند داشت. محققان معتقدند که استروژن (که ظاهرا مانع از سیگار کشیدن می شود) به زنان کمک می کند تا در برابر بیماری‌های قلبی مصون باشند.
و به خاطر داشته باشید که رفتار شما الگوی دخترتان یا هر دختری است که در زندگی‌تان وجود دارد. واندا جونز، سخنگوی مرکز ملی اطلاعات سلامت زنان می گوید: « در حال حاضر نرخ دختران دبیرستانی که سیگار می کشند همتراز با پسران است. این نوع برابری چیزی نیست که مادران و مادربزرگهای ما با آن رویارو بودند.»

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...

دکوراسیون فضاهای داخلی 2016

در

فضاهای داخلی با حس لامسه: لمس شدن توسط چیدمان و اثاثیه


نرم و غیر مقاوم:چیزهایی که در این فصل شما باید برای خانۀ خود دارای آن باشید تماما مربوط به لامسه هستند .لامسه های داخلی فضای بین چیدمان نرم و سخت را تشکیل میدهند که اتاق را از جایی که شما ساکن آن هستید به چیزی که شما تجربه میکنید تبدیل خواهد کرد.(سیارک)
جو بورنز،از طراحی و توسعه دهنده،الیور بورنزمیگوید:"مخمل، یک پارچه عامه پسند در راهروها در فصول پائیز/زمستان 2016 بود و حالا بصورت یکی از اجزاء ثابت کلید فصل گرایشات داخلی درآمده است"
"مخمل احساسی گرم، عمیق و لوکس بودن را به اتاق منتقل میکند. تطبیق پذیر است و بصورت مداوم شالوده ای از اجزاء متمرکز مثل یک صندلی راحتی، مبل و یا بالش،تا پشتی یا رو انداز فراهم میکند"
برای اشیاء مرغوبی که از بودجه معمول بیشتر باشند، “Touched Interiors” دارای رنج دلخواه طرح های دیواری هستند، از مخمل الماسی شکل تا چرم قرمز گل میخی با کریستال های سنگ.قیمت های از 250 یورو برای هر 45 سانتی متر مربع طرح آغاز می شود. (touchedinteriors.co.uk).


بازگشتی دیگر به دهه 70، ازدحام یا پوشاندن یک سطح مناسب ، دوباره بازگشته است.کاغذ دیواری نینا کمپبل با ظاهر موتیف های نقطه ای در میان شلوغی با تضادی خارجی(هر رول،95 یورو، (ninacampbell.com
درحالیکه کاغذ دیواری آزبورن شامل راه راه های پلنگی و نقاط پلنگی در تزئینات و تماما فلزی میباشند.(119 یورو، ( johnlewis.com


دیوارها همچنین از کف ها الهام گرفته اند.با چوب اصلاح شده دارای اضافات بافتی عمیق و گرم الهام گرفته از طبیعت.سوفیاشبی،کارگردان در استودیو Ashby میگوید"پیچیدگی و حرکت در ساقۀ غلات، یک سطح لمسی بسیار زیبا است که برای لمس کردن گرم است و بسیار طبیعی میباشد"(سیارک)
محوطۀ طراحی داخلی Bret و May دریورک شایر، سرشار از گزینه های چوبی است.قیمت ها از 49 یورو در متر مربع چوب اصلاح شده با روکش فلزی شروع میشوند. (bertandmay.com) چوب داگلاس و بلوطی شکل قد کمپانی خانوادگی دانمارکی Dinesen stocks از 100 یورو در هر متر مربع آغاز میشود. (dinesen.com).
طراحی داخلی بخش نمایش برج بانک جنوبی لندن برعهدۀ راشل وینهم است."ما ترکیبی از مس سیر، شرابی و رنگ قهوه ای مایل به زرد و پارچه های نرم در بافت های مختلف شامل خز، ابریشم . ترمه را برای ایجاد یک فضای گرم و مطبوع، استفاده کردیم" او اینطور گفت"این اسبابیه مجلل هنگامیکه با کوسن ها و رو اندازها پوشانده شودند، ایجاد غنا و عمق خواهند کرد" اتصالات جدید پائیزی فرانسوی از گره ها تا گستردگی های ادامه دار است و شامل چراغ سقفی کریستال ضخیم با یک سطح درخشان چند وجهی میباشد.(165 یورو، frenchconnection.com)
ربکا واکفیلد کارگردان خلاق در استودیو Banda Design، میگوید لامسه، موجب افزایش گرایش و سرگرمی در خانه میشود." مشتریان ما بصورت فزاینده بدنبال چیزی منحصربفرد که به زیبایی درست شده باشد،پایدار و اصیل باشد میگردند که مهمان ها در هنگام مهمانی های شام، راجع به آن نظر بدهند.
اما این تماما برای نشان دادن و درخشیدن نیست.آتینا بلوف؛ حامی مالی توپولوژی داخلی، یک سرویس داخلی مجازی که از هر اتاقی 75 یورو شروع میشود(topologylondon.co.uk), میگوید که وسواس ما درمورد لمس، از چیزی عمیق تر منشا میگیرد."ما دارای میل ارتقاء تجربه حسی بوسیلۀ اشیایی که خودمان را در خانه بوسیله آنها محاصره کرده ایم، میباشیم" او می گوید:تنها نگاه کردن به چیزی کافی نیست.اضافه کردن گزینۀ تماس، مشخصا برای حس کنجکاوی ما خوشایند است که شاید ریشه در تکامل دوران کودکی ما داشته باشد."


بافت، یک گزینۀ بسیار کلیدی در سراسر صنعت، یک مجموعه بوتیک از آپارتمان ها توسط Dukelease در Fitzorvia شهر لندن است که طراحی خود را از ناحیۀ تجارت پارچه های تاریخی گرفته است."ما از مواد در راه های غیر معمول استفاده کردیم.پارچه ها بر دیوارها و درها و توری های مشخص بر روی کاشی های توالت از طراح متولد اسپانیا Patricia Urquiola استفاده کردیم."Katharine Neathercoat از شرکت طراحی داخلی . scheme’s ، Rold Judd اینطور می گوید.حجاری و نقوش برجسته کاشی های Urquiola از 281.47 یورو در هر متر مربع موجود میباشند.
البته، روند لمسی بطور نزدیکی با وسواس ما درخصوص درست کردن چیزها مرتبط است.برای آنها که مشتاق خلق کردن بیان قطعات خودشان هستند، Bobbin و Bow، کارگاهی را اداره میکنند تا چلچراغ های ساده اما پر جلال از نی چاودار و کاغذ درست کنند. برای فریبندگی کمتر، کمپانی همینطور کمیسیون هایی که از 170 یورو شروع میشوند را برعهده گرفته است. (bobbinandbow.com).

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

ترشحاتی که باید زنان را نگران کند

در

 (سیارک) : اگرچه واژن عضوی خود پاک کننده به شمار می آید و برخی ترشحات برای آن طبیعی هستند اما این بدان معنی نیست که آسیب ناپذیر است.دکتر کرتنی لی بارنز متخصص بیماری های زنان در دانشگاه میسوری میگوید:"هر ترشحی از واژن که بیش از اندازه،دردناک،سوزش آور یا بدبو به نظر برسد باید توسط یک پزشک معاینه شود".

بعضی از زنان تلاش میکنند که عفونت های واژن خود را که یکی از بیماری های زنان است را بصورت خانگی درمان کنندو برای آن هزینه ای نپردازند.بارنز میگوید: "متاسفانه تحقیقات نشان داده است که زنان در خود درمانی زیاد دقیق نیستند".

او پیشنهاد میکند که در صورت وجود ترشحات غیرطبیعی،زنان حتما باید معاینه شوند.او میگوید: "اگرچه این موضوع میتواند به سادگی عفونت مخمری باشد،اما در باقی موارد ممکن است پیچیده تر و یا حتی عفونت جنسی باشد".

در مقاطع گوناگون زندگی زنان، از جمله زایمان و شیردهی و یائسگی،تغییرات ترشح هورمون ها در بدن ممکن است باعث خشکی واژن شود.

بارنز میگوید: "استروژن واژن را سالم و مرطوب نگه میدارد.هنگامی که میزان ترشح آن کاهش یابد، واژن خشک شده و حتی میتواند دردناک شود".متخصصان این زمینه میگویند که داشتن رابطه جنسی میتواند از کوچک و تنگ شدن واژن جلوگیری کند.رابطه واژنی ایمن میتواند واژن را سالم و قابل اتساع نگه دارد.

او پیشنهاد میکند که بهتر است از مرطوب کننده ها استفاده شود.و برای زنانی که از خشکی و درد بیش از حد عادی رنج میبرند،استفاده از هورمون درمانی به شکل مصرف قرص،مشمع،حلقه ی واژنی و کرم توصیه میشود.

او هشدار داد: "در بعضی از هورمون درمانی ها خطراتی نیز وجود دارد.بنابراین مهم است که زنان پیش از استفاده از یک روش با پزشک خود مشورت کنند".

 باکتری های خوب و بد

داشتن باکتری در واژن امری طبیعی است.در حقیقت باکتری های به نام "لاکتوباچیلی" هستند که سطح اسیدی بودن واژن را در حد نرمال نگه میدارند.

بارنز میگوید: "گاهی تعادل باکتری های خوب و بد به هم میخورد که درنتیجه ممکن است زنان ترشحاتی با بوی ماهی یا خارش یا احساس سوزش را تجربه کنند".

او اشاره کرد: "اما همیشه راه هایی برای سالم نگه داشتن واژن و بالا نگه داشتن سطح باکتری های خوب در آن وجود دارد.من همیشه به بیمارانم توصیه میکنم که از دوش گرفتن پرهیز کنند.پاشیدن آب یا هرچیزی به واژن میتواند لاکتوباچیلی را از بین برده و زمینه را برای رشد سایر باکتری های مضر فراهم نماید".

او همچنین توصیه میکند که از صابون تنها برای تمیز کردن موهای اطراف منطقه  واژن استفاده شود. و تنها آّب برای تمیز کردن نواحی بدون مو کافی است.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

پنج اشتباه مدیریتی زنان درکسب‌وکار

در

(سیارک) :بدون شک، زنان در مشاغل و مدیریت به اندازه مردان مهارت، هوش و قابلیت دارند. اما مدیریت کارکنان زن، به‌ویژه وقتی خود مالک کسب‌وکار زن باشد، گاهی اوقات نیازمند اتخاذ رویکردی متفاوت از کارمندان مرد است.

 برای من، موفقیت در ایجاد فضایی سرشار از احترام متقابل، دلواپسی، انطعاف‌پذیری و فرصت‌ها هیچ‌گاه کار آسانی نبوده است. در طول سال‌هایی که کارمندان زن را در تیمم مدیریت کرده‌ام، همواره مجبور بوده‌ام سبک مدیریتی خود را با آنها سازگار کنم. اعتراف می‌کنم در این مسیر اشتباهاتی داشته‌ام. همچنین شاهد بوده‌ام که دیگر صاحبان کسب‌وکار زن نیز خطاهایی مرتکب شده‌اند. با بررسی همه این مسائل، نتیجه‌ای که می‌گیرم این است که به عنوان یک مدیر زن، هنگام مدیریت کارمندان هم‌جنس خود، سعی کنید از این پنج اشتباه اجتناب کنید:

1) تلاش بیش از حد برای برقراری روابط دوستانه نزدیک
این اغواکننده است که به عنوان یک مدیر زن بخواهید با همکاران هم‌جنس خود صمیمی شوید، اما مرزبندی‌ها را فراموش نکنید تا در اختیاری که برای تصمیم‌گیری و واگذاری وظایف دارید، دچار مشکل نشوید. این به معنای آن نیست که نباید رفتار دوستانه داشته باشید یا به آنها اهمیت ندهید، بلکه باید نقش‌ها و مسوولیت‌ها را فارغ از روابط دوستانه معین کنید. البته برخی کارمندان زن وقتی مدیر هم‌جنس‌شان به آنها نزدیک می‌شود و می‌خواهد با آنها روابط صمیمانه داشته باشد، خودشان احساس معذب بودن می‌کنند. مطمئنا هیچ مدیری دوست ندارد با کارمندانش به رستوران یا خرید برود. برخی افراد دوست دارند کار را از دیگر ابعاد زندگی خود جدا کنند. بنابراین باید مطمئن شوید که به فضای خصوصی کارمندان خود ورود نمی‌کنید.

2) تصور اینکه پول بیشترین اهمیت را دارد
بدون شک، بیشتر زنانی که به صورت حرفه‌ای در عرصه کسب‌وکار فعالیت می‌کنند، در تامین نیازهای مالی خانواده خود نقشی جدی دارند اما در ضمن، آنها به نقش پرورشی خود و نیز حمایت اخلاقی از رویاها و اهداف اعضای خانواده تعهد دارند. بنابراین با اینکه یک حقوق خوب می‌تواند به برخی زنان انگیزه بدهد و رضایت شغلی آنها را جلب کند، برخی دیگر از زنان بیشتر از انعطاف‌پذیری محیط کارشان و کنار آمدن آن با برنامه‌های زندگی‌شان احساس رضایت می‌کنند. برای این دسته از زنان، پاداش اضافه‌کاری یا کارانه‌ای که در ازای شب‌کاری و غافل شدن از برنامه‌های اجتماعی فرزندان‌شان دریافت می‌کنند، اهمیت چندانی ندارد.

پول نمی‌تواند خاطره همراه بودن با فرزندان در مهم‌ترین لحظات زندگی را بخرد. درک بالای شرکت‌هایی که فضای منعطف دارند و این گونه نیازهای کارمندان خود را درک می‌کنند و امکان بودن در کنار خانواده را برای آنها فراهم می‌آورند، برای کارکنان زن از طلای ناب بیشتر ارزش دارد. همچنین انجام کارهای معنادار و اثربخش، بیش از دریافت مبالغ بالا برای وظایف مادی ارزش دارد. البته کارهای تکراری و کسل‌کننده هم بالاخره باید انجام شوند، اما این به آن معنا نیست که یک کارمند باید تمام وقت درگیر این گونه وظایف شود. مدیران باید هر زمان که امکان داشت، کارهای خشک و خسته‌کننده را بین اعضای تیم تقسیم کنند و روش‌هایی بیابند که همه کارمندان این شانس را داشته باشند که در کنار انجام این گونه کارها فرصت‌‌هایی برای تمرین خلاقیت و مهارت‌های تحلیلی داشته باشند.

3) تلاش برای مربی بودن
صرفا چون شما یک مدیر زن هستید و کارمندتان هم یک زن است، دلیل بر آن نیست که می‌خواهد برای چیزهای بهتر و بزرگ‌تر همواره راهنمایش باشید و آماده‌اش کنید. مطمئنا احترام متقابل باید وجود داشته باشد، اما می‌توانید یک رابطه کاری کاملا موفق ایجاد کنید، بدون اینکه نقش مربیگری داشته باشید. حتی اگر کارمند زنی دارید که می‌خواهد شما برای او مربیگری کنید، باید در نظر داشته باشید که این موضوع چقدر بر طرز فکر کارمندان دیگر اثر می‌گذارد. این کار ممکن است تعادل روابط شخصی در فضای شرکت را به هم بریزد، چون تیم‌تان فکر می‌کند هوای یک نفر را بیشتر دارید.

4) نقش مادری ایفا کردن
از آنجا که مادر چهار فرزند هستم، همیشه این تمایل در من وجود دارد که چنین نقشی را در محل کار هم پیاده کنم. اینکه به عنوان یک مدیر زن اجازه دهیم غریزه‌های مادری در روابط کاری با همکاران اثر بگذارد، از یک طرف می‌تواند به نفع دینامیک‌های محل کار شما باشد و از طرف دیگر، می‌تواند کاملا نتیجه معکوس داشته باشد. نشان دادن درک و صبوری می‌تواند روحیه و وفاداری اعضای تیم را تقویت کند، اما نصیحت‌های مداوم و نابجا هم می‌تواند اعتماد به نفس آنها را بگیرد. سعی نکنید در محل کار «مادر» باشید. این نقش شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار نیست.

5) افراط در تحسین و اعتباربخشی
تحسین کردن کارمندان مزایای بسیار زیادی دارد اما بسیار مهم است که از درست انجام شدن آن کار اطمینان حاصل کنید (هم در مورد کارمندان زن و هم کارمندان مرد). ستایش بیش از حد افراد می‌تواند به دورویی تعبیر شود و آزاردهنده باشد. همچنین وقتی شخصی واقعا کاری را عالی انجام می‌دهد، چنین فضایی می‌تواند اثر معنابخش عبارات تحسین‌برانگیز شما را کم کند. همیشه مطمئن شوید تعریفی که از کارکنانتان می‌کنید، با اهمیت دستاوردهای آنها مطابقت داشته باشد. در نهایت، به عنوان یک مدیر زن، موفقیت شما مستلزم صیقل دادن مهارت‌های مدیریتی‌تان است تا بتوانید تعادلی اثربخش میان اختیار، درک، صبوری، قدرت و انصاف نسبت به افرادی که در تیم شما کار می‌کنند، ایجاد کنید. یاد بگیرید توانمندی‌های زنانه خود را برای قدرت بخشیدن به کارمندان زن و مدیریت هماهنگ آنها به‌کار ببرید، بدون اینکه نیاز باشد از حدود مشخص و خطوط قرمز عبور کنید.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۴من خودم مدیر هستم سعی می کنم عادلانه رفتار کنم

۱۳۹۵/۱۰/۲۹آره منم موافقم . کار کردن باهاشون سخته

۱۳۹۵/۱۰/۲۸من خودم با مدیر زن کار کردم با آقایون بهتر هستن، ظاهرا با خانما خوبن

۱۳۹۵/۱۰/۲۸با مدیر زن کار کردم اصلا کار کردن باهاشون تعریفی نداره

در ادامه بخوانید...

چرا مبتلایان به سرطان پستان درمان را ادامه نمی دهند

در

(سیارک) :پژوهشگران آمریکایی می گویند حدود یک سوم از بیماران مبتلا به سرطان پستان به دلیل اثرات جانبی شدید داروهایی که برای درمان به آنها تجویز می شود، ترجیح می دهند از این داروها استفاده نکنند.


تیم تحقیقاتی دانشگاه نورث وسترن پس از تحقیق بر روی بیش از ۶۰۰ نفر از زنان مبتلا به سرطان پستان که از Aromatase inhibitors استفاده می کردند دریافتند که ۳۶ درصد از این افراد به دلیل بروز علائمی نظیر درد مفاصل، گر گرفتگی ، اضافه وزن وحالت تهوع ترجیح می دهند که از این دارو استفاده نکنند.
داروی (Aromatase inhibitors) از جمله داروهایی است که برای درمان سرطان های پستان و رحم در زنان پس از یائسگی تجویز می شود.
این داروها باعث کاهش میزان استروژن در بدن می شود. افزایش میزان استروژن در مبتلایان به سرطان باعث تحریک بیشتر تومورها می شود.از بیماران مورد تحقیق در دانشگاه نورث وسترن خواسته شد تا به ۴۶ سوال در مورد شیوه زندگی و علائم مرتبط با سرطان پستان و نحوه درمان خود پاسخ بدهند.
از این بیماران خواسته شده بود تا به سوالاتی درباره حالاتشان قبل از شروع درمان، همچنین در سه، دوازده و بیست و چهار ماه پس از شروع درمان نیز پاسخ دهند.
پس از گذشت سه ماه، یک سوم از زنان مورد تحقیق از درد مفاصل شدید شکایت داشتند. این درحالی است که ۲۸ درصد از آنها دچار گر گرفتگی و ۲۴ درصد از آنها با کاهش میل جنسی روبرو شدند.
براساس این تحقیق، افزایش زمان درمان، باعث بروز عوارض جانبی بیشتری در بیماران شده است.به دلیل تاثیرات جانبی شدید این دارو، ۱۰ درصد از زنان ترجیح می دادند که استفاده از آن را پس از دو سال متوقف کنند. این در حالی است که ۲۶ درصد از زنان تحت درمان، مصرف آن را پس از چهار سال متوقف کردند.
دکتر لین واگنر، سرپرست این تیم تحقیقاتی می گوید: "پزشکان به امید درمان دارویی را برای بیماران تجویز می کنند. بنابراین آنها کمتر به اثرات منفی این داروها اشاره می کنند."به گفته دکتر واگنر بیماران هم تمایلی ندارند که درباره اثرات داروها شکایتی کنند. بیماران اغلب می خواهند که پزشکشان روند درمان را ادامه دهند.بنابراین هیچ کس نمی داند که واقعا این داروها چه تاثیری بر بیماران دارد.
دکتر سوزی جنینگز، متخصص سرطان می گوید:" ما می دانیم که بعضی از بیماران مبتلا به سرطان در بریتانیا ترجیح می دهند که درمان را متوقف کنند. از این رو باید اطلاعات کامل را در مورد اثرات جانبی داروها در اختیار بیماران قرار داد. و اگر زنی قصد دارد درمان را متوقف کند، باید او را تشویق کنیم که با پزشک معالجش صحبت کند."

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۴عکس جالبیه ، خیلی اطلاعات می ده

در ادامه بخوانید...