5 کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید

در

4126545566.jpg

هک زندگی در فروش آپارتمان : بعضی اوقات صاحبان سرمایه ها تلاش ها و منابع اضافی را سرمایه گذاری می کنند که به هیچ وجه هزینه مسکن را افزایش نمی دهد

 

قبل از فروش آپارتمان ، دوست دارم یک بازسازی در آن انجام دهم تا آن را با قیمت بالاتر بفروشم. با این حال ، گاهی اوقات مالکان تلاش و منابع اضافی را سرمایه گذاری می کنند که به هیچ وجه هزینه مسکن را افزایش نمی دهد. یک آپارتمان ثانویه ایده آل - تمیز ، با یک پایان خنثی  از نظر قیمت!. و این نتیجه را می توان بدون صرف هزینه های افسانه ای قبل از ورود اولین خریدار ها به دست آورد. اگر می خواهید خانه خود را با سود به فروش برسانید ، به شما نشان خواهیم داد که چه کاری نباید انجام دهید.

 

تعمیرات اساسی

kapremont.jpg

هک زندگی در فروش آپارتمان : تعمیر اساسی قبل از فروش ، اتلاف اضافی پول است که به احتمال زیاد نتیجه نخواهد داد.


اگر خانه قدیمی باشد ، باید سرمایه گذاری چشمگیر انجام شود. اما افزودن آنها به هزینه یک آپارتمان امکانپذیر نیست ، زیرا عوامل مسکن قیمت مسکن را محدود می کند. از جمله: مساحت ، سن خانه ، زیرساخت ها ، دسترسی به وسایل حمل و نقل و غیره بنابراین برای درج قیمت آپارتمان در کل مبلغ تعمیرات اساسی ، قطعاً کار نخواهد کرد. بیشترین کاری که می توانید انجام دهید  ، یک نظافت عمومی کافی است.


انتخاب راه حل های پیچیده طراحی 

yarusniy_potolok.jpg

هک زندگی در فروش آپارتمان : بسیار محتمل است که خریدار با دیدن سقف های چند طبقه و کاغذ دیواری رنگارنگ اولین کسی باشد که از آپارتمان خارج می شود.


به احتمال زیاد ، خریداران جدید با توجه به سلیقه خود ، بازسازی را دوباره انجام می دهند. این احتمال وجود دارد که سقف های چند طبقه و کاغذ دیواری های رنگارنگباعث شود که مشتری آپارتمان را ترک کند. مواد گران قیمت نیز همین است. بله ، آنها خوب و با کیفیت هستند ، اما این امر تاثیری زیادی در قیمت نهایی نخواهد داشت و شما یک مبلغ کلانی را هزینه خواهید کرد. قبل از فروش ، کافی است خانه را به صورت منظمی درآورید و مطمئناً ارزش آن را ندارد که با طرح های پیچیده طراحی کنید.

 

استفاده از سایه های روشن و متنوع

yarkiy_remont.jpg

هک زندگی در فروش آپارتمان : دیوارهای رنگی "چشمان شما را خسته می کند" ، ترکیب های متضاد و کاغذ دیواری های رنگارنگ مورد پسند همه نیست 


فضای داخلی در سایه های بژ یا سفید در همه حال یک گزینه برنده است. و مهمتر از همه - یک امتیاز مثبت برای فروش مجدد. با تشکر از بژ یا سفید ، خریداران جدید می توانند بدون نیاز به تعمیرات اساسی ، سریعاً در آن مستقر شده و آپارتمان را تجهیز کنند. مزیت دیگر این است که در یک فضای سبک و لاکونیک ، تحقق هر سبک مبلمان  و دکوراسیون داخلی امکان پذیر است. آنچه در مورد دیوارهای رنگی ، کاغذ دیواری رنگارنگ یا ترکیبات متضاد نمی توان گفت. اگر دیوارها ناهموار هستند یا در بهترین شرایط نیستند ، روی یک پوشش عالیو گران  سرمایه گذاری نکنید. کافی است سطوح را تراز کرده و برای اتمام آماده کنید.

 

دوباره سازی و  ساخت مجدد

4126545566.jpg

هک زندگی در فروش آپارتمان : برخی از مالکان می خواهند آپارتمان را با شکوه و جلال خود ارائه دهند تا جایی که قبل از فروش آنها شروع به ساخت مجدد می کنند


برخی از صاحبان آنقدر می خواهند آپارتمان را با شکوه و عظمت  ارائه دهند که قبل از فروش دوباره شروع به ساخت مجدد کنند. مانند ، اگر بخشی از اتاق را برای یک اتاق رختکن اختصاص دهید یا یک آپارتمان شیک در استودیو بسازید ، می توان قیمت را بالاتر تعیین کرد. این یک تصمیم بد به دلایل مختلف  است. اول اینکه ، از نظر شما ، یک طرح خوشایند ممکن است برای خریداران بالقوه کاملاً راحت به نظر نرسد.

 

ثانیا ، مستاجرهای جدید می توانند دیوارها را خودشان تخریب کنند یا به تشخیص خود دیوار دیگری را اضافه کنند. ثالثاً ، اخذ مجوز ، ساخت مجدد ، تغییر طرح آپارتمان و تعمیر آن به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. چرا اگر آپارتمان برای فروش است مزاحمت ایجاد کنیم؟ بهتر است به تعمیرات شیر آلات ، بازرسی لوله کشی و عیب یابی توجه کنید.

 

انتخاب مبلمان غیر استاندارد

nestandartnaya_mebel.jpg

هک زندگی در فروش آپارتمان : تعمیرات و مبلمان بی مزه ، از نظر بصری هزینه فضا را کاهش می دهد ، مهم نیست که آپارتمان چقدر خوب باشد

 

اگر فضای زندگی با مبلمان فروخته می شود ، وسایل داخلی نباید خیلی غیر کاربردی یا غیر استاندارد باشند. بازسازی و مبلمان بی مزه از نظر بصری هزینه فضا را کاهش می دهد ، مهم نیست که آپارتمان چقدر خوب باشد. طراحی مبلمان  غیرمعمول نیز همین طور است. بعید است که به طور هماهنگ در فضای داخلی ساکنان جدید جا بیفتد ، بنابراین سرمایه گذاری در کالاهای گران قیمت مطمئناً نتیجه نخواهد داد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

طراحی برای استفاده از فضای کوچک 17 طرح

در
این ترفند ها به شما ایده می دهد تا تغییرات و طراحی خانه خود رادر صورتی که فضای زیادی نداشته باشید، انجام دهید ما به شما برخی از ترفندهای دکوراسیون را برای استفاده از به حداکثر رساندن فضا نشان می دهیم.
 
sayarak.com برخی از راه حل های طراحی جالب در اینترنت را کشف کرده است: برخی از آنها عملی هستند، برخی اصلی و اما همه آنها سزاوار اجرا شدن در خانه شما هستند.
 

1. حتی خشک کن لباس می تواند شیک باشد

2. اگر سینک آشپزخانه دارای یک تخلیه کننده باشد، شما دیگر در مورد ظروف غذا نگران نیستید

3. پله ها را به یک خیابان ونیزی تبدیل کنید

4. یک حمام کوچک با طراحی مناسب و متناسب با همه چیز

5. طراحی کاشی 

6. این خشک کن آویز به درب را می توان در عرض چند ثانیه نصب و حذف کرد

  

7. میز "2 در 1" به طور ایده آل نیازهای حیوان خانگی و صاحب آن را برآورده می کند

8. این جا کفشی آویزان کفش ها را در یک مکان مناسب جمع می کند

9. جای حوله برای آشپزخانه، زمانی که نیازی به آن نیست، می توان آن را به راحتی جمع کرد

10. Door Organizer - صرفه جویی در فضا

11. این میز برای نوشیدن قهوه و یا قرار دادن لپ تاپ بر روی آن در رختخواب

12. فضای زیر میز نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد

13. چوب لباسی دیواری، عملی، راحت و متفکرانه: قلاب ها بیرون می آیند و در صورت لزوم پنهان می شوند

14. چنین قفسه چند منظوره تاشو را می توان در عرض چند ثانیه نصب کرد

15. مناسب برای کفش،گلدان و ....

16. نقشی 3D را به فضا اضافه کنید

17. این قفسه دیوار به شما اجازه می دهد طراحی خود را با توجه به قلاب ها جابجا کنید

آیا این طرحهای سفارشی را دوست دارید؟ شاید شما ایده ای برای اضافه کردن به مجموعه ما داشته باشید؟ در نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ترکیب رنگ که برای هر اتاق مناسب است 4 ترکیب

در
طراحی آپارتمان
در طراحی آپارتمان ، بسیاری سایه های کلاسیک را ترجیح می دهند. ترکیب کلاسیک صرف نظر از زمان و ترجیحات مد همیشه شیک به نظر می رسد. با این حال ، کلاسیک ها گاهی اوقات شروع به زحمت می کنند و شما چیزی جدید و مدرن می خواهید. متخصصان معماری داخلی، طراحی اتاق ترکیبی از رنگ ها را توسعه داده اند که در طراحی هر آپارتمان مرتبط هستند.
 
اولین قدم در انتخاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان باید در مورد تأثیر کلی فضای روی رفاه شما باشد. این می تواند یک التقاط پرتحرک ، مدرن بی سر و صدا و آرامش بخش یا مینیمالیسم روزمره و آرامش بخش باشد. پس از انتخاب رنگ اصلی ، باید سایه هایی سرد یا گرم را انتخاب کنید. این می تواند هم ترکیبی تک رنگ باشد و هم سایه های متضاد.
 

چه رنگهایی کاملاً با یکدیگر ترکیب شده و برای هر طراحی مناسب است؟

 

1. سفید با آبی تیره و آبی روشن

طراحی آپارتمان
ترکیب رنگ های آبی و سفید همیشه روشن و غیر معمول است.
 
کارشناسان بر این باورند که علاوه بر سایه های خنثی ، خانواده هایی از رنگ ها با طیف گسترده تری از رنگ های آبی وجود دارد. ترکیبی از آبی روشن و آبی تیره می تواند به عنوان یک حالت آرام و بی نظیر و همچنین یک هماهنگی روشن و شیک به فضا بدهد. یک مکمل عالی برای این، رنگ سفید سرد خواهد بود. پالت رنگ کلاسیک حاصل ، همیشه مرتبط خواهد بود و هرگز از سبک خارج نمی شود.
 
کارشناسان طراحی توصیه می کنند طرح های مختلف تک رنگ را امتحان کنید. این ممکن است یک طراحی غیر معمول از دیوارها باشد ، جایی که یکی از آنها به رنگ آبی تیره نقاشی شده است ، و بقیه به رنگ آبی روشن. وسایل مبلمان در این حالت ممکن است سفید باشد. نتیجه نهایی در منسوجات در سه سایه اصلی است.
 

 

2. ترکیب اصلی سایه های سطوح خاکستری و چوبی

طراحی آپارتمان
ترکیب اصلی سایه های سطوح خاکستری و چوبی.
 
خاکستری یکی از رنگ های مورد علاقه اکثر طراحان است. متخصصان به طور مداوم از آن برای طراحی های مختلف استفاده می کنند. و دلایلی برای این وجود دارد. برای طرفداران مینیمالیسم ، خاکستری غنی از سایه های بسیاری از سرما تا گرم است. برای طراحی آپارتمان می توانید از ترکیبی تک رنگ خاکستری تیره با رنگ های روشن تر استفاده کنید.
 
اگر طرفدار سبک روشن هستید ، پس رنگ خاکستری با کل پالت رنگی کاملاً هماهنگ است. ترکیب رنگ ها به سبک اسکاندیناوی برای هر آپارتمان مناسب خواهد بود. ترکیب جالب یک پس زمینه خاکستری روشن به همراه مواد خام یا خشن (آجر ، چوب ، سنگ) است. كسانی كه می خواهند به سبك پارچه یا مینیمالیسم به فضای داخلی اضافه كنند ، می توانند به لوازم جانبی مس ، طلا ، فولاد یا نقره توجه كنند. رنگ خاکستری رقیق شده با بژ گرمتر و راحت تر می شود.
 
مشاوره مفید: انتخاب رنگ خاکستری به عنوان اصلی ، به گونه ای که فضای داخلی کسل کننده به نظر نرسد ، باید از نورپردازی با کیفیت بالا استفاده کنید. منابع نور مصنوعی به بهترین وجه در چندین سطح نصب می شوند. نور طبیعی باید بدون مانع وارد اتاق شود. هر منطقه باید به اندازه کافی روشن باشد ، بنابراین یک لوستر کافی نخواهد بود ، حتی اگر اتاق کوچک باشد.
 

 

3. فضای داخلی دنج در سایه های خاکی

طراحی آپارتمان
فضای داخلی دنج در سایه های خاکی.
 
رنگهای زمین(خاک) یک روند مرتبط و مورد پسند است. سایه های طبیعی انواع مختلف خاک ، سنگ ، مواد معدنی جزء مهم جهان در اطراف ما است. گیرنده های بصری انسان این سایه ها را چیزی نزدیک و عزیز می دانند. آنها یک پس زمینه مناسب برای ایجاد یک فضای داخلی هستند. تن های متوسط ​​از رنگهای "خاکی" از جمله سایه های قهوه ای و زرد متعلق به همان گروه تونی است و کاملاً با یکدیگر ترکیب می شوند.
 
در این پالت رنگ قهوه ای غالب است. در عین حال ، قهوه ای تون های زیادی دارد: نارنجی تیره ، قرمز آجری ، قهوه ای خردلی ، زرد مایل به قرمز. 
 
برای ایجاد یک فضای داخلی دنج و هماهنگ ، می توانید از کاغذ دیواری به رنگ کرم با الگوی بژ روشن استفاده کنید. کف های چوبی با رنگ های بژ گرم ، دلپذیری را به وجود می آورند. رنگ های روشن را می توان با استفاده از بالش های تزئینی و منسوجات ایجاد کرد. ایده های طراحی اصلی را می توان با استفاده از فرش های قدیمی ایرانی در سایه های خاموش قرمز و صورتی-بژ نیز تحقق بخشید.
 

 

4- سفید و خاکستری

طراحی آپارتمان
ترکیبی بی نقص از هماهنگی خاکستری و سفید
 
برای ایجاد یک فضای داخلی مدرن و شیک ، یک پشتیبان از سایه های خاکستری و سفید گزینه ای ایده آل است. به خصوص از این پالت رنگی برای طراحی اتاق ها به سبک های تاشو یا بلند استفاده می شود. طرفداران فن آوری از این رنگ پشتیبان قدردانی می کنند زیرا به خوبی با وسایل هماهنگ می شوند. مبلمان شیشه ای و روشنایی اضافی این محیط را تکمیل می کند.
 رنگ های خاکستری و سفید - یک راه حل اصلی و مدرن
 
این سبک ترکیبی از سردی و پویایی صنعتی است. آجر یا سنگ طبیعی بی سر و صدا با دیوارهای گچی همزیستی دارد. برای تزئین داخلی به رنگ خاکستری و سفید می توانید از سنگ تراشی در ترکیب با دیوارهای سفید رنگ استفاده کنید. رنگ خاکستری به نورپردازی اضافی نیاز دارد ، بنابراین ما از لامپ های نقره ای یا گرافیتی و همچنین قطعات فلزی استفاده می کنیم که نه تنها باعث ایجاد نور مناسب می شوند بلکه به تعیین نواحی کاربردی نیز کمک می کنند. برای ایجادسایه های روشن ، می توانید از لامپ های گرافیتی و مبلمان با رنگ تیره استفاده کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم

در
sayarak.com برای کسانی که در یک آپارتمان زندگی می کنند و تاکنون فقط رویای یک خانه تابستانی یا یک خانه روستایی را در سر می پرورانند ، یک تراس تابستانی را مستقیماً در بالکن شهر ایجاد می کند. گیاهان ، کفپوش چوبی ، منسوجات زیبا - برای رسیدن به هدف هزینه چندانی لازم نیست. اما طبق نتایج بدست آمده ،دوستداران خانه تابستانی یا یک خانه روستایی یک تکه از طبیعت را در آپارتمان خود دریافت می کنند.

 

مرحله 1: کفپوش چوبی در بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
کفپوش چوبی با طبیعت همراه است
 
اولین چیزی که هنگام طراحی بالکن باید در مورد آن فکر کنید ، پوشش کف است. برای ایجاد این تصور که واقعاً در یک تراس در خارج از شهر قرار دارید ، از یک درخت کمک بگیرید - ماده ای که همیشه با طبیعت همراه است. برای کف ، می توانید از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید: ورقه ورقه ، مشمع کف اتاق ، کاشی. نکته اصلی این است که آنها از یک درخت ساخته می شوند. اگر بالکن باز دارید و نگران امنیت کفپوش هستید ، به کفپوش چوبی توجه کنید که اغلب برای تزیین مسیرهای باغ استفاده می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط آن را در بالای کف بتونی قرار دهید. بزرگترین امتیاز این است که کار ساده است ، و می توان آن را به طور مستقل و بدون استفاده از متخصصان انجام داد.
 

 

مرحله 2: طراحی دیوار بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
وقتی شخصی روی یک تراس چوبی نشسته است ، عادت دارد که پشت خانه خود یک خانه چوبی یا آجری داشته باشد. این واقعیت را در نظر بگیرید که برای واقعی ساختن جو ، دیوارها را با تخته های چوبی ببندید. اگر آپارتمان شما دارای دیوارهای آجری است ، پس شما بسیار خوش شانس هستید ، زیرا لازم نیست چیزی را تغییر دهید. فقط آنها را با رنگ دلخواه رنگ کنید و از جلوه آن لذت ببرید. یکی دیگر از مزایای آجر مقاومت آن در برابر عوامل منفی خارجی و شرایط آب و هوایی است: این مواد در برابر باران و برف مقاوم هستند ، که  در مورد بتن یا چوب این چنین نیست. اگر بالکن باز دارید ، دیوارها را با رنگ مقاوم در برابر رطوبت بپوشانید تا در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید.
 

 

مرحله 3: دکوراسیون رنگی در بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
سایه های نور بصری فضا را بزرگ تر نشان می دهد.  / عکس
 
قبلاً بحث کرده ایم که درخت و تمام سایه های آن باید در فضای داخلی تراس تابستانی آینده جایگاه غالب داشته باشد. با این حال ، این نکته را بخاطر بسپارید که منطقه بالکن به ندرت بزرگ است ، به این معنی که استفاده از رنگ های تیره بدیهی است گزینه کوچک بودن فضا را نشان می دهد . در مورد دکوراسیون و در مورد مبلمان ، سایه های سبک چوب را انتخاب کنید. در غیر این صورت ، بالکن بسیار باریک و گرفته خواهد شد. اگر واقعاً می خواهید از رنگهای تیره استفاده کنید ، به عنوان مثال پارچه و دکوراسیون را در چنین رنگهایی، آبی ، بنفش ، کبود ، انتخاب کنید. بنابراین می توانید سایه های روشن ایجاد کنید و اتاق را از نظر بصری کوچکتر نکنید.
 

 

مرحله 4: مبلمان در بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
مبلمان باغ - گزینه عالی
 
هنگام انتخاب مبلمان برای بالکن ، به گزینه هایی مقاوم در برابر حرارت و رطوبت ، که فضای آرامش ایجاد می کنند ، اولویت دهید. صندلی ها و میزهایی که در بخش های باغ به فروش می رسند برای این منظور مناسب ترین هستند. در مورد اندازه و کمیت آنها مستقیماً به مساحت تراس آینده بستگی دارد. به عنوان مثال ، میز و صندلی های تاشو برای بالکن های کوچک مناسب هستند که حداقل فضای آنها را اشغال می کند ، اما در عین حال کارایی خود را از دست نمی دهند و برای بالکن های بزرگ ، صندلی های مناسب تراستفاده کنید. با نشستن بر روی آنها ، شما نه تنها می توانید بعد از یک کار سخت روز استراحت کنید بلکه روحیه خود را نیز بهبود می بخشید.
 
لازم به ذکر است مبلمان انتخاب شده برای بالکن باید با دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد. یعنی قطعاً گزینه های پلاستیکی مناسب نیستند. اگر قصد خرید مبلمان داخلی را دارید ، پس باید آن را با رنگ دیوارها انتخاب کنید ، به طوری که به نظر برسد ادامه منطقی طراحی داخلی اتاق است.
 
یک راه حل شیک ، سازگار با محیط زیست و ارزان قیمت ، میز و صندلی بصورت تخت خواهد بود. بسته به نیاز خود می توانید یک میز ، یک گوشه راحت ، یک مبل دو نفره یا یک صندلی بسازید. برای تکمیل ترکیب باید بالش و تشک را روی آن قرار دهید.
چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
مبلمان چوبی شیک و سازگار با محیط زیست
 
می توانید به موضوع ترتیب یک بالکن از سمت غیر استاندارد نزدیک شوید و به جای مبلمان معمولی یک قرقره بزرگ چوبی کابل را خریداری کنید. 
 

 

مرحله 5: استفاده از گیاهان در بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
گیاهان در تراس فضای دنج را ایجاد می کنند.  / عکس
 
عنصر واجب هر تراس تابستانی گیاهان سبز است. آنها در فصل گرم هوا را تصفیه می کنند ، دلپذیری را به اتاق اضافه می کنند و می توانند با رطوبت و دما به رنگ های مختلف تبدیل شوند. اگر گل را دوست ندارید ، نیازی به ایجاد یک باغ کامل ندارید. فقط برخی از گیاهان مقوم را خریداری کنید که چشم را خوشحال کنند. می توانید با گل ها در گلدان های کوچک کار کنید و آنها را روی قفسه بگذارید ، یا می توانید چند گلدان بزرگ گل خریداری کنید و مستقیماً روی زمین قرار دهید.
 
هک زندگی: اگر بالکن بسیار کوچک دارید ، گیاهان را در حالت معلق و آویزان قرار دهید که به لبه های طرفین وصل شده است. به این ترتیب ، متر مربع با ارزش را صرفه جویی خواهید کرد و در عین حال ، تراس تابستانی خود را به زیبایی طراحی می کنید.
 

 

مرحله 6: استفاده از منسوجات در بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
بالش ، کوسن و پرده روشن با الگوهای گل تزئینات داخلی را تکمیل می کند
 
در ادامه موضوع دکوراسیون ، نمی توان از منسوجات نام نبرد. بهتر است به نسخه های بهاری یا تابستانی که فضا و خلق و خوی مناسب ایجاد می کند ، اولویت دهید. به عنوان مثال ، اگر صندلی و نیمکت چوبی دارید ، آنها را با بالش و فرش نرم تزئین کنید - ظاهر بلافاصله روشن تر و جالب تر خواهد شد. مبلمان به طور ارگانیک توسط فرشهای حصیری و منسوجات رنگارنگ تکمیل می شود.
 
اگر مخالف پرده های موجود در بالکن نیستید ، پس در اینجا ابتدا باید از فصل شروع کنید. در پاییز و زمستان پرده های متراکم و تیره و اما در بهار و تابستان آنها نازک خواهند بود. در مورد رنگ ، تمام سایه های زرد ، صورتی کم رنگ ، آبی آسمانی مناسب هستند. همچنین می توانید به دکوراسیون گل و گیاه توجه کنید. مهمترین چیز این است که بدون اضافه بار آن در فضای داخلی یکپارچه جا می گیرد.
 

 

مرحله 7: روشنایی در بالکن

چگونه یک تراس تابستانی در بالکن آپارتمان درست کنیم
می توانید از شمع های تزئینی یا چراغ های شارژی استفاده کنید
 
برای گذراندن شب های دنج در تراس ، باید از نورپردازی اضافی نیز استفاده کنید ، زیرا نور کافی برای اتاق مجاور وجود ندارد. اگر نور از قبل در بالکن موجود است - خوب. اگر نه ، اشکالی ندارد. می توانید از شمع های معمولی یا برقی ، چراغ های شارژی و ... استفاده کنید. گزینه عالی دیگر وسایل تزئینی خواهد بود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ویژگی آشپزخانه در آمریکا 8 مورد

در
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
شرایط زندگی در ایالات متحده آمریکا همواره مورد توجه نه تنها هموطن های ما بلکه نمایندگان سایر کشورها نیز بوده است. هر خانه ، آپارتمان ، طراحی داخلی ، هر یک متفاوت است ، اما ویژگی های مشترکی در آن وجود دارد. به عنوان مثال ، آشپزخانه های بیشتر شهروندان آمریکایی  ویژگی های خاص خود را دارد.
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه مکان مهمی در خانه است که کل خانواده در آن جمع می شوند / عکس sayarak.com
 
مانند سایر کشورها ، آشپزخانه مرکز هر فضای زندگی است. در اینجا مردم یک روز جدید را جشن می گیرند ، از خوردن قهوه صبحانه معطر لذت می برند و برداشت های خود را به اشتراک می گذارند و از وقایع روز گذشته در یک شام خوشمزه به یکدیگر می گویند ، یکشنبه ها میز را تنظیم می کنند ، و اقوام را برای شام دعوت می کنند. در آشپزخانه است که مشکلات جهانی ، مسائل سیاسی و اقتصادی مورد بحث قرار می گیرد ، برنامه هایی برای آینده ساخته می شود. چنین مکان مهمی در خانه را نمی توان نادیده گرفت ، بنابراین ما آن را با جزئیات بیشتر در نظر خواهیم گرفت.

 

1. ترکیب دو منطقه - اتاق نشیمن و آشپزخانه

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
اغلب آشپزخانه برای گسترش فضا با اتاق نشیمن ترکیب می شود / عکس sayarak.com
 
در آپارتمان های آمریکایی ها ، آشپزخانه اغلب یک اتاق باریک و طولانی است که جابجایی آن خیلی راحت نیست.. برای گسترش فضا ، صاحبان اغلب آشپزخانه را با اتاق نشیمن ترکیب می کنند. در خانه های جدید چند طبقه و در خانه های ویلایی ، این کار حتی در هنگام تهیه پروژه انجام می شود. در چنین اتاق ترکیبی ، اساساً تمام اعضای خانواده وقت خود را می گذرانند. شخصی مشغول گرم کردن محصولات نیمه آماده است ، کسی در حال پخش است و کسی در حال تماشای تلویزیون است ، سعی می کند مکالمه خود را با دیگری حفظ کند و به اظهارات وی در جای خود پاسخ دهد. برای صرف شام ، تمام خانواده در یک میز جمع می شوند.
 

 

2. یخچال و فریزر بزرگ

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
یخچال و فریزر بزرگ هوس نیست بلکه یک ضرورت است / عکس sayarak.com
 
احتمالاً بسیاری از ما با حضور در آمریکا یا تماشای فیلم های آمریکایی به این واقعیت توجه کرده ایم که همه ی یخچال های این کشور بزرگ هستند. این رویکرد برای دستیابی به این نوع فناوری صرفاً ناشی از عملی و ضرورت است. واقعیت این است که در ایالات متحده آمریکا ، محصولات موجود در فروشگاه ها در بسته های بزرگی به نام بسته های جامبو فروخته می شوند. آنها در یخچال استاندارد با یک درب جا ندارند. به هر حال ، این واقعیت که تولید کنندگان در ایالات متحده محصولاتی را در بسته بندی تولید می کنند ، دلیل غیرمستقیمی از بروز چاقی در بسیاری از آمریکایی ها است.
 

 

3. یخ ساز

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آمریکایی ها تمام نوشیدنی ها را فقط با یخ می نوشند / عکس sayarak.com
 
ساکنان آمریکا در طول سال از یخ های زیادی استفاده می کنند. آنها آن را تقریباً به تمام نوشیدنی ها اعم از الکلی و غیر الکلی و حتی به آب معمولی اضافه می کنند. اغلب ، یخچال و فریزرها در اینجا قبلاً یک دستگاه یخ ساز در یکی از درها دارند. این زندگی کاربر را بسیار ساده می کند. کافی است به یخچال بروید ، لیوان را با مکعب های یخ پر کنید و نوشابه یا نوشیدنی دیگری را به آن اضافه کنید.
 

 

4- فراوانی مکانهای ذخیره سازی

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه باید جادار باشد ، این بدان معنی است که کابینت های زیادی دارند / عکس sayarak.com
 
کسانی که از ابتدای امر نحوه خانه داری و عشق به خانه داران را در این کشور می دانند ، همیشه نمی فهمند چرا اینقدر کابینت های مختلف در آشپزخانه آنها وجود دارد. بیشتر آنها حتی طرز تهیه آشپزی را بلد نیستند ، یا به سادگی وقت ندارند که این کار را در ارتباط با اشتغال حرفه ای خود انجام دهند. حداکثر کاری که انجام می دهند این است که غذای آماده را از زمان تحویل روی بشقاب ها بچینید یا ساندویچ های ساده تهیه کنید. اما جواب در خرید است. مردم در سوپر مارکت ها اغلب بسته های بزرگی از مواد غذایی را با تخفیف خریداری می کنند. بسته ها ، بطری ها ، جعبه ها و قوطی ها گاه در مقادیر زیادی در کابینت های آشپزخانه ذخیره می شوند.به هر حال تخفیف خوب بود!
 

 

5. منطقه پیشخوان

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
پیشخوان - راه حل عملی برای آشپزخانه مدرن / عکس sayarak.com
 
در خانه ها و آپارتمان های آمریکایی ، شما اغلب می توانید یک جزیره کوچک را در آشپزخانه با یک میز کار نصب شده ، جایی که سینک در آن قرار دارد مشاهده کنید (دومی همیشه در دسترس نیست). این ترکیب با یک نوار که در آن می توانید برای نوشیدن یک قهوه و صبحانه بنشینید و یا در حالی که می توانید یک میان وعده ، شام یا چیز دیگری بخورید ، یک مهمان را با یک لیوان نوشیدنی پذیرایی کنید. یک راه حل نسبتاً مناسب ، که به زندگی روزمره آنها وارد شده است.
 

 

6. سه سطل زباله

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
زباله ها باید دسته بندی شوند / عکس sayarak.com
 
در ایالات متحده آمریکا مرتب سازی زباله به مدت طولانی انجام شده است. زباله های مواد غذایی همیشه جداگانه و شیشه ، پلاستیک و کاغذ جداگانه ریخته می شوند. در مرحله بعدی برای پردازش ارسال می شود. در مورد ظروف پلاستیکی ، شما فقط نمی توانید آنها را در سطل مورد نظر برای آن پرتاب کنید. ابتدا باید آن را خوب بشویید. و آمریکایی ها غالباً این مسئولیت را بسیار با مسئولیت انجام می دهند.
 

 

7. توستر

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آمریکایی ها نمی توانندصبح خود را بدون نان تست تصور کنند / عکس sayarak.com
 
در آشپزخانه آمریکایی ها این لوازم خانگی ضروری است. بر این اساس ، تقریباً در همه خانه ها وجود دارد. حتی اگر شما هرگز به دیدار آمریکایی نرفتید ، احتمالاً هنگام تماشای فیلم متوجه این واقعیت شده اید. نان کره بادام زمینی نان تست شده مورد علاقه کودکان این کشور است. آنها تقریباً هر روز صبح از آن استفاده می کنند. ترجیح نان تست نیز تقاضای نان را تعیین می کند. برای نان تست ها از نانوایی مخصوص استفاده می شود. خوردن آن بدون سرخ کردن مقدماتی تقریباً غیرممکن است ، زیرا بی مزه است. اما در آمریکا مغازه هایی با نان های معطر بسیار خوشمزه وجود دارد. بنابراین ، خریدار محدود به این انتخاب نیست.
 

 

8. منطقه بندی نور

8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
نور اتاق باید به درستی تنظیم شود / عکس sayarak.com
 
اگر مردم ما بیشتر به نور و روشنایی در دکوراسیون علاقه دارند ، آمریکایی ها کمی متفاوت هستند. بسیاری از آنها منطقه بندی نور را ترجیح می دهند. هنگام طراحی فضای داخلی اتاق مشترک آشپزخانه ، نورپردازی جداگانه معمولاً برای پیشخوان و فضای کار در آشپزخانه انجام می شود. آنها یک لامپ کف را در یکی از گوشه ها ، یک لامپ آویز (لامپ) به طور مستقیم بالای میز و البته چراغ های سقفی نصب می کنند.
8 ویژگی آشپزخانه در آمریکا
آشپزخانه های مدرن نه تنها از طرح اصلی برخوردار هستند بلکه کاملاً کاربردی نیز هستند / عکس sayarak.com
 
آپارتمان ها و خانه های مدرن هموطنان امروزه اغلب شبیه نسخه آمریکایی ها هستند ، خصوصاً وقتی صحبت از آشپزخانه می شود. هم پروژه و هم طراحی داخلی نه تنها از زیبایی  برخوردارند بلکه کاربردی هم هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عشق به زباله، خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری

در
عشق به زباله، خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری
خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری در زندگی با تمیز کردن شروع کنید.عشق به زباله ها یک اشاره است که شما به گذشته به شدت متصل هستید و این عشق مسیر آینده را کند می کند.
سبک زندگی در خانه بازتاب افکار ما است. اگر می خواهید تغییر دهید ، ابتدا از خانه خود مراقبت کنید. هنگامی که خانه تمیز و مرتب نگهداری می شود ، آنگاه ذهن نظم می یابد و اوضاع بهتر می شود.
 
در این ایام قرنطینه که وقت کافی برای تمیز کاری و نظافت داریم با خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری و قدیمی ، می توانیم مدل مو ، کار و دکوراسیون آپارتمان خود را تغییر داده و نگاهی متفاوت به آنچه در خانه است ، بیندازیم.
 

اصول کلی

پس از تصمیم به رهایی خود در برابر آوار زباله و آشغال در خانه ، باید قاطع و بی رحم باشید و همچنین به روشنی درک کنید که چرا این کار را می کنید. موارد زیر را به خاطر داشته باشید:
- قبل از خرید چیز جدید ، از چیزهای قدیمی خلاص شوید.
 
- اگر یک چیز برای یک یا دو سال مفید نباشد ، هرگز نیازی به آن نخواهد بود.
از خود بپرسید: آیا شما این کار را ترک می کنید زیرا باعث خوشحالی شما می شود ، یا به این دلیل که فقط باید باقی بماند؟ اگر مورد دوم است ، دیگر وقت آن رسیده که تاماگوتچی شکسته شده را درون سطل زباله پرتاب کنید.
 
خاطرات شما اشیاء بدنی نیستند. خلاص شدن از گلدان ترک خورده قدیمی مادربزرگ شما به معنای خلاص شدن از خاطرات این موضوع نیست که مادربزرگ شما چقدر فوق العاده بود.
 
- اگر مشخص نیست که آیا برخی موارد را دور بریزید ، آنها را برای یک ماه در جایی مخفی کنید. آنچه در این مدت مورد نیاز است ، می تواند باقی بماند - جای بقیه در سطل آشغال است.
 
شما لازم نیست همه چیز را سطل زباله بینذازید. مطمئناً موارد کاملاً جدیدی وجود خواهد داشت که هرگز مورد استفاده  قرار نگرفته اند و یا هرگز آنها را نپوشیده اید. آنها را بیرون بکشید ، و به یک موسسه خیریه هدیه دهید یا یک حراج ترتیب دهید.
 

کمد لباس

با لباس و کفش شروع کنید. شما فقط چیزهای قدیمی را رها می کنید ، فرض کنید که این قضیه فرا می رسد و شما باید مثلاً شلوارهای فرسوده را بپوشید . بنابراین ، شما یک فلسفه فقر را در خود پرورش می دهید، فکر می کنید که نمی توانید در آینده چیزهای جدید بخرید ، و مجبور خواهید بود پیر و بد، لباس بپوشید.
 
- همه چیز قدیمی و فرسوده است ، با لکه ها ، سوراخ ها و پارگی ها و .... واقعا جای آنها در سطل آشغال است. هر چیز قدیمی ، در واقع ، رویاها و برنامه های برآورده نشده است.هرچه چیزها را کمتر رها کنید ، زودتر کمد لباس با لباس های جدید پر می شود.
 
- داشتن چیزهای واقعی مورد علاقه در کمد شما بسیار مهم است. چیزهای مورد علاقه باعث ایجاد اعتماد به نفس می شوند: آنها به گونه ای متفاوت روی شما تاثیر می گذارند و شما به نوعی در آنها احساس بهتری می کنید ، این احساس مثبت به همه افراد اطراف منتقل می شود.
 
- چیزهایی که از نظر جسمی احساس ناراحتی می کنید یا خاطرات ناخوشایندی در ارتباط با آنها دارید باید بی رحمانه دور بریرید.
- به طور کلی ، کمد را به ترتیب مرتب کنید: لباس ها را با رنگ یا سبک آویزان کنید.
 

اتاق و مبلمان

تعجب نکنید که چیزی مانع اجرای برنامه های شما در تمام مدت می شود. به اطراف نگاه کنید که چقدر سطل آشغال شما را احاطه کرده است و در گردش ایده های شما دخالت دارد. وقتی خانه ای مملو از چیزهایی است که شما دوست دارید یا اغلب از آنها استفاده می کنید ، انرژی می دهند. و شلوغی و بی نظمی ، از طرف دیگر ، اثر منفی قوی دارد.
 
- اول از همه ، زباله ها را می توان با ظروف خرد شده و ترک خورده و آینه ها با نوعی نقص جمع کرد.
- وسایل برقی شکسته - تعمیر یا دور بیندازید.
- کتابهایی که به طور اتفاقی خریداری شده و هرگز مورد استفاده قرار نگرفته اند به دوستان یا کتابخانه هدیه کنید. در نهایت ، باید یک سری کتاب وجود داشته باشد که افکار امروز شما را منعکس کند ، و روشی را که می خواهید در آینده داشته باشید.
 
- همیشه وسوسه وجود دارد که مواردی منسوخ یا که بعداً باید رفع شوند ، وجود داشته باشد. این اجازه را ندهید و قاطعانه با وسایل غیر ضروری برخورد کنید
 
- حداکثر طول عمر یک تختخواب یا مبل (حداقل تشک) 10 سال ، بالش - 3 سال است.
 
- پاکیزگی را در خانه حفظ کنید. بگذارید خانه آنقدر زیبا و دلپذیر به نظر برسد که وسایل شما اجازه می دهد. حتی ساده ترین مواد غذایی را با دقت طبخ کنید و سفره را با سلیقه خود تنظیم کنید.
 
- احساسات هنگام خرید یک چیز جدید وقتی این چیز در خانه شما باشد بر رفاه شما تأثیر نمی گذارد.فقط موارد ایده آل را بخرید ، و نه فقط زیبا.
 
- لازم است به طور مداوم چیزی را در خانه تغییر دهید ، مبلمان را دوباره مرتب کنید ، گرد و غبار را بشویید. بگذارید وسایل خانه بدانند که فراموش نشده اند.
 
یک همستر نباشید - اگر همه آنچه را می توان در آن دفن کرد پنهان کنید ، همه چیز به تدریج تمام منافذ خانه را مسدود می کند و نفس کشیدن در اتاق  برای شما دشوار خواهد شد. به وسایل غیر ضروری توجه نکنید ، می خواهید تغییرات مثبتی در زندگی ایجاد کنید - فضای لازم را ایجاد کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 سیستم ذخیره سازی هوشمند برای به روزرسانی آشپزخانه کوچک

در
آشپزخانه کوچک
آشپزخانه ها در حال حاضر فقط مکانی برای تهیه غذا نیست. روند آشپزی روزمره برای بسیاری از افراد به یک سرگرمی دلپذیر تبدیل شده است پس برای راحت تر کردن آشپزی ، باید آشپزخانه را به درستی تجهیز کنید. مشکل اساسی در طراحی داخلی آپارتمان های کوچک، آشپزخانه کوچک و کمبود مکان و نحوه طراحی آن است ، به 10 پیشنهاد ما دقت کنید.

 

1. مبلمان تاشو در آشپزخانه های کوچک

آشپزخانه کوچک
مبلمان تاشو برای آشپزخانه.  |  عکس
 
هنوز فکر می کنید مبلمان تاشو فقط برای خانه های موقتی یا سوئیت های اجاره ای برای مسافران مناسب است؟ شما اشتباه می کنید! چنین قطعات مبلمان می توانند برای صاحبان آشپزخانه کوچک کاملا کاربردی و مفید باشند. میز و صندلی های این نوع در صورت لزوم می توانند به راحتی جمع شوند و فضا را آزاد کنند.
 

 

2. استفاده از قفسه های مغناطیسی در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک
قفسه های مغناطیسی اضافی.  |  عکس
 
قفسه های مغناطیسی جمع و جور برای ایجاد فضای اضافی برای ذخیره سازی عالی هستند. می توان آنها را در دیواره جانبی یخچال ثابت کرد و از آنها برای ذخیره ادویه ، سس ، بسته های آجیل و میوه های خشک استفاده می شود.
 

 

3. استفاده از زیر کابیت ها با آویزان کردن فنجان

آشپزخانه کوچک
قلاب های فنجان زیر کمد.  |  عکس
 
پایین کابینت آشپزخانه اغلب استفاده نشده است. از این فضا استفاده کنید ، قلاب ها را در آنجا محکم کنید ، که روی آن آویزان کردن جام ها و لیوان ها راحت باشد. این یک سازمان دهنده مناسب خواهد بود ، که همچنین پیش بند آشپزخانه را تزئین می کند.
 

 

4- استفاده از درهای کابینت

آشپزخانه کوچک
استفاده از داخل درب. |  عکس
 
قسمت داخلی درهای کابینت آشپزخانه را می توان به سیستم های ذخیره سازی اضافی تبدیل کرد. درهای کابینت آشپزخانه به چند قلاب کوچک نیاز دارد. آنها را روی درب ثابت کنید و از آنها برای ذخیره درب  قابلمه ها ، تخته های برش و سایر اشیاء کم و بیش مسطح استفاده کنید.
 

 

5. میز قابل تبدیل در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک

سیستم های قابل جمع شدن در آشپزخانه.  |  عکس
 
صاحبان آپارتمان های کوچک هرگز نباید از سیستم های جمع شونده غافل شوند. تخته های برش قابل جمع شدن و میزهای کار اضافی به داشتن فضای اضافی کمک می کنند. توجه ویژه مستحق میز است. با کمک آنها ، حتی در جایی که غیرممکن به نظر می رسید ، می توانید یک محل غذاخوری کوچک و جمع و جور ترتیب دهید.
 

 

6. استفاده از قفسه های آویز در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک
قفسه های لولای کامپکت.  |  عکس
 
این قفسه های اضافه راه دیگری برای افزایش قابلیت ارتفاع کابینت در یک آشپزخانه کوچک است ، زیرا در کابینت ها، قفسه های ثابت نصب شده اند. در بین این قفسه ها مدل هایی برای ادویه جات ، نگهدارنده مخصوص حوله های کاغذی به صورت رول و مدل های دیگر که برای همه چیزهای کوچک طراحی شده اند، موجود است.
 

 

7. استفاده از روی مایکروویو در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک
قفسه برای مایکروویو.  |  عکس
 
صاحبان آشپزخانه های کوچک نه تنها باید از سطوح کار و کابینت ثابت برای ذخیره سازی ، بلکه از سیستم های اضافی نیز استفاده کنند. به عنوان مثال ، با کمک یک قفسه میز مثل بالا می توانید فضای موجود در فضای ماکروفر را بهبود بخشید. در چنین قفسه ای می توانید بسته بندی هایی از چای ، قهوه ، شکر ، بشقاب ها و فنجان ها را ذخیره کنید.
 

 

8. وسایل داخلی جمع و جور در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک
طراحی داخلی و راه حل های جمع و جور.  |  عکس
 
قابلیت های فن آوری مدرن را دست کم نگیرید. اگر هم اکنون تعمیرات دارید و می خواهید دکوراسیون آشپزخانه را عوض کنید و مجبورید وسایل جدید خانگی را انتخاب کنید ، به نیازهای خود بیاندیشید: چند بار در هفته آشپزی می کنید ، چند مشعل گاز را در واقع استفاده می کنید ، معمولا هر چند وقت و چه تعداد مهمان دارید و غیره. شاید با تجزیه و تحلیل نیازهای خود ، یک گاز کوچک مدرن نصب کنید که باعث می شود فضای بیشتری در آشپزخانه آزاد شود.
 

 

9. استفاده از پانل سوراخ دار در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک
 پانل سوراخ دار برای ذخیره سازی.  |  عکس
 
از هر بخش دیوار آزاد در آشپزخانه می توان برای قرار دادن پانل سوراخ دار استفاده کرد. بسته به اندازه ، می توانید بر روی آن تابه ها ، کفگیرها و ... را آویزان کنید.
 

 

10. استفاده از پایه چرخان گرد در آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک
پایه چرخان گرد.  |  عکس
 
برای نگه داشتن راحت روغن نباتی و شیشه های ادویه ، یک پایه چرخشی گرد را در نزدیکی اجاق گاز قرار دهید. همچنین از جای اضافه می توان برای چای و قهوه استفاده کرد. به لطف چرخ ها ، پایه ایستاده می چرخد ​​و پیدا کردن آنچه شما نیاز دارید، آسان می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...