چرا کارشناسان می گویند زن و مرد در تخت جداگانه بخوابند

در
برای مستحکم ماندن ازدواج، شوهر و همسر باید به طور جداگانه بخوابند
برای مستحکم ماندن ازدواج، زن و مرد در تخت جداگانه بخوابند.
خوابیدن در یک تخت، علت شایع طلاق است. متخصصان می گویند که چرا همسران باید در تخت های مختلف بخوابند.
این اتفاق معمولا می افتد که به دلیل خروپف شوهر، زن به طور جدی در مورد طلاق فکر می کند. او بصورت بی سر و صدا از همسرش متنفر می شود، زیرا شوهرش مانع از خوابیدن او می شود و شروع به جستجو در رفتار های دیگر همسر خود میکند تا ضعف های بیشتری را پیدا کند. در پایان، همه چیز منجر به طلاق می شود.
 
کارشناسان توصیه می کنند که برای خدشه وارد نشدن به ازدواج و روابط عاطفی شان به طور جداگانه بخوابند. بر طبق آمار، ازدواج در خانواده ای قوی تر است که در آن زن و مرد در اتاق های مختلف زندگی می کنند. بنابراین آنها به اندازه کافی می خوابند و شب ها به قولی روی اعصاب یکدیگر نیستند.
 
در زمان خواب، همه ما رفتار های متفاوتی از قبیل عرق کردن، چرخیدن، خروپف، لگد زدن ... داریم، این می تواند شریک ما را اذیت کند. تامارا گرین، روانشناس خانواده در سیدنی استرالیا می گوید:شریک زندگی چنین فردی در شب به شدت به خواب احتیاج دارد، شب ها به اندازه کافی نمی خوابد و تهاجمی می شود. واضح است که  حالات تهاجمی او برای مقابله با بیخوابی در شب است. در ضمن این اتفاق می افتد که زن یا شوهر  در زمان های مختلف به رختخواب می روند. هر کدام که دیر تر به رختخواب می آید، دیگری را بیدار می کند. و بنابراین دومی به دشواری بخواب می رود.
 
محققان استرالیایی دریافتند که در حدود 200 هزار زوج این سبک زندگی را انتخاب کرده اند و زن و مرد در اتاق های مختلف می خوابند. بنابراین آنها موفق به اجتناب از طلاق می شوند.
 
همچنین Tamara Green توضیح می دهد که خواب در اتاق های مختلف (تخت زن و مرد)اجازه نمی دهد که شرکای زندگی بسیاری از احساسات منفی را بر روی یکدیگر بگذارند. این موضوع زندگی جنسی را تحت تاثیر قرار نمی دهد، اما روابط خانوادگی را به طور قابل توجهی تقویت می کند.
 
شب زمان مناسب برای همسران است تا از یکدیگر جدا شوند. با بیداری، احساسات قدیمی و اشتیاق برای دیدار همدیگر بیشتر خواهد شد. کارشناسان می گویند این بسیار لذت بخش تر از خستگی از تماس دائمی است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مراسم عجیب غریب ازدواج در سراسر جهان

در

مراسم عجیب غریب ازدواج

ازدواج یک مراسم زیبا است که اتحاد دو نفر را نشان می دهد. هر فرهنگ مراسم ازدواج مخصوص به خود را دارد، که به طور معمول با سبک زندگی، دین و سنت های یک منطقه خاص همراه است. اما باید گفت که در میان تعداد زیادی از سنت های ازدواج، رک و پوست کنده بگوییم بعضی از این مراسم خیلی عجیب غریب هستند.این موارد عجیب غریب، مورد بحث قرار خواهند گرفت.

 

1. مراسم عجیب غریب ازدواج در فرانسه

 

مراسم عجیب غریب ازدواج

ازدواج دلیلی برای شورش

در فرانسه، هنگامی که ازدواجی صورت می گیرد (به خصوص زوج های جوان)، دوستان و خانواده در بیرون خانه جمع می شوند و زدن به پشت قابلمه هاو تابه ها سر و صدا می کنند و با صدای بلند آواز می خوانند. عروس و داماد باید برای این بازدیدکنندگان نوشیدنی و میان وعده ها را بیاورند و گاهی اوقات حتی پول به آنها پرداخت کنند تا آنها خانه را ترک کنند و دیگر برنگردند. در موارد شدیدتر، اگر مهمان ها نادیده گرفته شوند، به خانه میآیند و داماد را می ربایند و به مکانی دور و ناشناخته می برند. سپس لباسش رامی گیرند و مجبورش می کنند راه خود را تا حانه پیدا کند. این سنت با نام "شاروی" (aka "shivari") در قرون وسطی به وجود آمد. با این حال، این سنت هنوز برای سرگرمی انجام می شود.

 

 

2.مراسم عجیب غریب ازدواج در موریتانی

مراسم عجیب غریب ازدواج

هر چه عروس چاقتر، مطلوب تر.

در موریتانی، دخترهر چه چاق تر، جذاب تر است. به همین دلیل است که پدر و مادر در تابستان دختران خود را (بعضی از سن پنج سالگی) به "اردوگاه های چربی" می فرستند تا افزایش وزن به دست آورند. این سنت به عنوان Lebluch شناخته می شود. دختران مجبور به خوردن مقدار زیادی غذای بی نظیر هستند و در بعضی موارد حتی مجبور می شوند آنها را بخورند. این دختران روزانه 16000 کالری مصرف می کنند.

این عمل ناشی از این اعتقاد بود که هیکل یک زن نماد و میزان ارزش آن در قلب شوهرش است. اندازه زن نیز ثروت شوهر را نشان می دهد. همسر چاقتر پس شوهر او  ثروتمندتر است . وقتی زمان عروسی می رسد، مرد و خانواده اش عروس را انتخاب می کنند و با خانواده اش وارد توافق می شوند. دختر چاقتر ، بیشتر مورد پسند واقع می شود.

 

 

3.مراسم عجیب غریب ازدواج در اسکاتلند

مراسم عجیب غریب ازدواج

"Blackening" سفارشی ازدواج سنتی اسکاتلندی است.

"Blackening" یک ازدواج سفارشی سنتی اسکاتلندی است که قبل از مراسم ازدواج برای نشان دادن مشکلات ازدواج انجام می شود.بهترین دوستان و اعضای خانواده، عروس، داماد و یا هر دو را با چیزهای چندش و منزجر کننده (مثلا با تخم مرغ، مخاطی از ماهی های مرده، مواد غذایی فاسد، ماست، قارچ، گل و یا آرد) کثیف می کنند... و  سپس آنها را به وسیله کامیون به شهر می برند اعتقاد بر این است که پس از انجام این سنت عجیب غریب، زن و شوهر می توانند به تمام مشکلات و مصیبت های بعد از ازدواج غلبه کنند. Blackening به طور عمده در مناطق روستایی شمال شرقی اسکاتلند انجام می شود.

 

 

4. مراسم عجیب غریب ازدواج در چین

مراسم عجیب غریب ازدواج

مردم چینی در توجیه این سنت که عروس باید در مراسم ازدواج گریه کنند معتقدند که این عمل می تواند نشاندهنده ابراز قدردانی و عشق عروس به والدین و سایر اعضای خانواده خود باشد.اما همه چیز به این سادگی نیست - عروس یک ماه قبل از ازدواج، هر شب یک ساعت با صدای بلند شروع به گریه می کند. 10 روز پس از آن، مادر عروس به او می پیوندد و آنها با هم گریه می کنند، سپس مادر بزرگ عروس و سایر بستگان اضافه می شوند. اشکها از ناراحتی نیست، بلکه از شادی و امید است.

 

 

5. مراسم عجیب غریب ازدواج در بورنئو

ما سه روز کثیف هستیم

اکثر مردم Tidong که در بورنئو زندگی می کنند، بسیاری از سنت های ازدواج را دیده اند، که عجیب ترین آنها زوج ها را تا سه روز پس از ازدواج از حمام رفتن منع می کنند.همچنین عروس و داماد نباید سه روز از یک توالت مشترک استفاده کنند. اگر آنها در طول این مدت از حمام استفاده کنند، اعتقاد بر این است که ازدواج به سبب خیانت یا حتی مرگ فرزندان خود در دوران زایمان یا پس از زایمان ناموفق خواهد شد. پس از سه روز،بالاخره تازه عروس و داماد  به حمام می روند و آنها مجاز به بازگشت به زندگی عادی می شوند.

 

 

6. مراسم عجیب غریب ازدواج در چین / مغولستان

مراسم عجیب غریب ازدواج

کبد مرغ و ازدواج

داورها در چین و مغولستان از راه منحصر به فرد برای انتخاب یک ازدواج استفاده می کنند. آنها برای مناسب بودن این ازدواج از مرغ استفاده میکنند. مرغ را سر بریده و اندام های داخلی را بررسی می کنند. اگر کبد مرغ سالم باشد،عروس و داماد تاریخ ازدواج را تنظیم می کنند و برنامه ریزی ازدواج را آغاز می کنند. با این حال، اگر کبد مرغ بیمار باشد، این ازدواج صورت نمی گیرد. پس از مدتی، این زن باید این روند را تا زمانی که یک مرغ با یک کبد سالم پیدا کند تکرار کند.

 

 

7. مراسم عجیب غریب ازدواج در هند

مراسم عجیب غریب ازدواج

در برخی از نقاط هند، سازگاری با ابعاد گوناگون در مراسم ازدواج و مراسم ازدواج نقش مهمی ایفا می کند. اگر عروس با "نشانه مریخ" متولد شده باشد، اعتقاد بر این است که او لعنت شده است و شوهرش خیلی زود می میرد. برای شکستن این نفرین، او ابتدا باید با یک درخت موز ازدواج کند!!!

این درخت سپس بریده و سوزانده می شود، بعد لعنت می شود. با این حال، این عمل در هند غیرقانونی شناخته شده است، زیرا اعتقاد بر این است که حقوق زنان را نقض می کند. با این حال، مردم هنوز آن را انجام می کنند، و حتی برخی از ستارگان بالیوود، مانند ایشواریا رای، با یک درخت ازدواج کرده اند.

 

 

8. مراسم عجیب غریب ازدواج در ولز

مراسم عجیب غریب ازدواج

میخواهید ازدواج کنید - قاشق بسازید

از قرن 17 میلادی، ولز یک سنت منحصر به فرد و خنده دار دارد. مرد جوان یک تکه چوب را برمی دارد و به آرامی یک قاشق از آن درست می کند. سپس او را به عنوان نشانه ای از عشق و اهداف جدی به زنی که دوست دارد، می دهد. قاشق نماد تعامل بین زن و شوهر است. این "قاشق عشق" همچنین به عنوان قولی شناخته می شود که داماد هرگز عروس را گرسنه نخواهد گذاشت. الان قاشق های عشق را می توان خریداری کرد. آنها همچنین به عنوان هدیه برای سایر موارد خاص، مانند تولد و ...هم هدیه داده می شوند. یک سنت مشابه نیز در سایر نقاط اروپا یافت می شود.

 

 

9. مراسم عجیب غریب ازدواج در ماسایی

مراسم عجیب غریب ازدواج

تف، رفقا!

ازدواج در Maasai بسیار پیچیده است و شامل بسیاری از سنت ها. با این حال، غیر معمول ترین آداب و رسوم مربوط به تف کردن است. پس از این که برای ازدواج عروس و داماد توسط هر دو خانواده توافق شده، تاریخ ازدواج تعیین شده است حال در روز عروسی، بزرگان در مقابل خانه عروس برای جشن مراسم ازدواج جمع می شوند. عروس در یک لباس رنگارنگ و زیبا با گردنبند از مهره های رنگارنگ آماده می شود. پس از آن، پدر دختر بر روی سر و سینه عروس تف می اندازد. اعتقاد بر این است که تف کردن به موفقیت زندگی خانوادگی عروس کمک می کند.

 

 

10. مراسم عجیب غریب ازدواج در هندوستان

مراسم عجیب غریب ازدواج

سنت ازدواج غیر معمول دیگر توسط Tamil Brahmins در جنوب هند صورت می گیرد. در یکی از مراسم ازدواج در این منطقه، داماد باید تظاهر کند که نظرش در مورد ازدواج تغییر کرده است و به صومعه می رود، در حالی که اعضای خانواده اش از او میخواهند که ازدواج کند. یک کشیش که وظایف خود را در ازدواج انجام می دهد نیز تلاش می کند تا نظر داماد را تغییر دهد. پس از این، داماد در نهایت به سالن مراسم ازدواج می رود، خانواده عروس از وی استقبال می کنند و مراسم ازدواج شروع می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 چیزی که آدمها آرزو داشتند پیش از ازدواج بدانند

در

ازدواج  مسئله بزرگی است، اما اگر درست تحقیق کنید ، راه می تواند بسیار هموارتر باشد نسبت به یک راه پرسنگلاخ که همه راجع به ان هشدار می دهند. پس چطور می توانید آماده شوید؟ در اینجا 10 راه آماده شدن برای ازدواج شرح داده شده است.


1- شریک شما دوست دارد که تخم مرغ صبح هایش چگونه باشد؟
صبحانه جفتی در تختخواب، علی الخصوص اگر تخم مرغ ها خوب درست شده باشند می تواند نزدیکی عاطفی ایجاد کند. باید در قسم های عروسی و هر جایی که می توانید این مسئله را یادداشت کنید:"تخم مرغ هم زده با سس گوجه و فلفل". این مهمانی کوچک به همسرتان نشان می دهد که شما تا چه حد از ازدواج با او خوشحال هستید و بخود شما یادآوری می کند که چقدر اشتیاق دارید تا برایش کار انجام دهید. بنابراین، پیش از ازدواج بیابید که آنها چه جور تخم مرغی را دوست دارند.(سیارک)
2- آیا شما با یک هم خانه ای از جهنم ازدواج می کنید؟
آیا عشق شما یک ارباب خانگی هم هست؟ آیا شما مجبورید که هر روز صبح رختخواب را مرتب کنید؟ شما نه تنها شروع به زندگی جدید با عشقتان می کنید، بلکه یک هم اتاقی دائمی نیز می گیرید و مجبور خواهید شد که سازش کنید. آنجا را به خانه خودتان تبدیل کنید آن زمان  احساس خیلی بهتری راجع به نظم در زندگی خواهید داشت.
3- شما ایرادات آنها را کشف کرده اید اما اشکالات خودتان چه؟
خود را از این واقعیت مطلع کنید که شما بعضی اوقات با هم برخورد خواهید داشت چرا که هر دو انسان هستید. شما همیشه محق نیستید و یا جدال را نمی برید، بعضی اوقات شما کسی هستید که تحت سرزنش قرار می گیرید و بیاد بیاورید که این مسئله ممکن است به شما کمک کند تا برخی از بی مبالاتی ها را کنار بگذارید. خودتان را بشناسید، و بدانید چه وقتی خطایی مرتکب شدید و آماده عذر خواهی باشید.
4- چیزهای محبوب شریکتان چیست؟
چیزهای کوچکی وجود دارند، اما در عین حال مهم هم هستند. وقتی یکی از این طوفانها مستقیم به سمت زندگی شما در حال حرکت است که ممکن است پشم های گربه یا شکلات روی کیک باشد، چه چیزی خشم شما را آرام می کند؟ خودتان را برای آن روزهای بارانی آماده کنید و پیش از ازدواج این چیزها را بیابید.
5- آیا حس طنز آنها را یافته اید؟
خندیدن شاید مهمترین چیز باشد. دیر شده است و او نمی تواند کمربندش را بخاطر اینکه شما آنرا جایی انداخته اید و نمی توانید بیاد بیاورید که کجا. سر او بخاطر شلختگی اش غر نزنید و تلاش کنید مسئله را با خنده و شوخی حل کنید.
6- آیا آرزوی مشترکی دارید؟
هر دو می دانید که عاشق هم هستید، ولی ایا می دانید چه چیزی را هر دو دوست دارید؟ یک ورزش، سرگرمی، کلاس رقص و هر چیزی که می توانید پیدا کنید و یکبار در هفته آنرا انجام دهید و دوستانتان را هم شریک کنید و به ان نور و گرما ببخشید. کلیدی است که به خودتان شانس زیادی برای عاشق ماندن برای سالهای دور را بدهید.
7- بعضی وقتها شما مجبورید که چیزهای دیگر را انتخاب کنید.
مهم است که همدیگر را انتخاب کنید، اما بعضی وقتها مهم است که خودتان را انتخاب کنید. از همسرتان بخاطر اینکه مجبور شدید با او بمانید بجای آنکه به باشگاه بدنسازی بروید منزجر نشوید. خودتان را خوشحال نگهدارید و انرزی را به رابطه خودتان بازگردانید، بخاطر اینکه همسرتان تنها چیز خوبی نیست که شما دارید و شما نمی توانید هزینه خوشحال ماندنتان را تنها به دوش همسرتان بگذارید. در این قضیه پیش از ازدواج عمیق شوید و بدانید که نیمه خالی لیوان همیشه آماده است.(سیارک)
8- مراقب چشمان سبز حسادت باشید
اگر می دانید که آدم غیرتی ای هستید، مراقب باشید، چرا که شما به منشی بلوند با چشمهای بزرگ که برای شوهرتان کیک می اورد حسادت خواهید کرد و یا مرد عضلانی ای که همسرتان برای او قهوه درست می کند. با خودتان در این باره صحبت کنید و بدانید که اعتماد هر چقدر هم همترسناک باشد تنها راه حل است.
9- از "دام" و "استف" در گوگل باکس بیاموزید
اگر شما به اندازه من از نگاه کردن به این برنامه حس آسایش می گیرید، شاید شما هم عاشق این دونفر باشید. این دو می دانند که چطور با هم آرامش داشته باشند. شما دو تا چطور؟ از اینکه شبهایتان در داخل به اندازه شبهایتان در بیرون خفن است اطمینان حاصل کنید. شما کل زندگی خود را با هم سپری خواهید کرد، از این مطمئن باشید که  به اندازه ممکن با هم خوش می گذرانید.
10- تردیدهای خود را داشته باشید
ممکن است به نظر خطرناک بیاید قبل از روز بزرگ، اما خاطر جمع نرین روش این است که قبل از ازدواج تمام شکهایتان را جستجو و کشف کنید. و اگر دلیلی نیافتید که با شریکتان ازدواج نکنید، دیگر به نظرتان خیلی سخت نخواهد امد، بخاطر اینکه همه ما انتخابهای زیادی پیش رویمان داریم. از این مسئله آگاه باشید و بدانید که با این کار مطمئن خواهید بود که هر روز صبح از کنار شخص درستی بیدار می شوید و هر شب با یک رویای واقعی به خواب می روید. سپس به شما اثبات خواهد شد که چقدر هر روز و برای بقیه زندگیتان دوستشان خواهید داشت.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

در

بدون قرارداد سنگین چند میلیون دلاری ، چهره ی بی عیب افراد مشهور مورد علاقه ی ما ممکن است تقریبا غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر برسد. ولی متخصص مراقبت های پوستی ستاره ها ،سیلا رازهایی دارد که برای رسیدن به درخشندگی زیبای پوست که در رویاهایتان به آن می اندیشید ، به آن نیاز دارید.(سیارک)

 

 چگونه روی رد کارپت(فرش قرمز) حاضر شوید ‌- پوست آماده ی زیبا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد ولی سیلا ، زیبایی شناس ارشد اینجاست که به شما کمک کند. او با با همه ی افراد مشهور کار می کند ، و همه ی روش هایش را به ما نشان داده و شما ، حقه های مرموز چندلایه ای او را باور نخواهید کرد که آنها را در اینجا با ما در میان می گذارد. به طور دقیق ، برخی از بهترین نکته های او را بررسی کنید تا بهترین صورت را داشته باشید و برنامه ی روتین مراقبت از پوستی را ادامه دهید که واقعا موثر است.

پیشنهاد شما برای زنان پرمشغله که زمان زیادی در فهرست برنامه های خود ندارند ولی می خواهند پوست خوبی داشته باشند ، چیست ؟

در واقع شما به رژیم پوستی 12 مرحله ای نیاز ندارید تا پوست خوبی داشته باشید. برای یک خانم شاغل ، شما می توانید رژیم های شبانه و صحیح خود را به سه مرحله تقسیم کنید. در صبح ، با یک پاک کننده ی مناسب و مرطوب کننده ، صورت خود را تمیز کرده و با دستمال صورت آن را پاک کنید تا لایه برداری نیز انجام شود. بعدا ، با مرطوب کننده ی SPF از پوست حمایت کنید و سپس در عصر ، آرایش خود را برداشته ، پاکسازی کرده و مرطوب کنید. بنابراین سه مرحله در صبح و سه مرحله در شب وجود دارد.

مهمترین بخش روتین برنامه ی مراقبت از پوست چیست ؟

پاکسازی و تداوم . اگر شما به خوبی پاکسازی کنید ، می توانید منافذ پوست خود را نیز ببندید و بعدا مرطوب کننده بزنید وگرنه سرمی که از آن استفاده می کنید موثر نخواهد بود و پوست شما را به آن مرحله ای که شما می خواهید ، نخواهد رساند.

آیا محصولات جهانی وجود دارد که زنان باید در برنامه ی روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند ؟

قطعا ، شما باید یک پاک کننده ی ملایم و کرم مانند ، یک سرم  سرشار از ترکیبات ویتامین C ، پپتید ، سلول های ساقه ی گیاهی و نیز ضد آفتاب طیف – گسترده با مینیمم SPF‌  30 داشته باشید.

موثرترین روش برای لایه برداری پوست کدام است ؟ چگونه روی پاکسازی شما اثر می گذارد ؟

لایه برداری مهم است ، من حداقل استفاده ی یک یا دوبار در هفته لایه بردار را توصیه می کنم....انجام این مرحله قبل از پاکسازی اهمیت دارد، بنابراین پوست مرده را بردارید و سپس پوست سالم زیرین را شستشو دهید. تمیز کردن در صبح  برای رفع چربی مازاد پوست ، و سپس در شب برای برداشتن آرایش ،‌ همیشه اهمیت دارد.

آیا شما اعتقاد دارید که زنان می تواند پوست خوبی داشته باشند یا تصورتان این است که ژنتیک نقش بسیار زیادی در تعیین کیفیت پوست دارد ؟

همه ی زنانی پوست خوب دارند که زمان لازم را صرف آن می کنند و این کار شامل سبک زندگی و رژیم غذایی است. بنابراین ، همه ی مردم مستعد آکنه و دیگر مشکلات پوستی هستند ولی به نظر من همه ی زنان می توانند پوست خوبی داشته باشند.

آیا شما به ما راز نهایی مراقبت از پوست امی روسوم را می گویید ؟

نه ! ولی او درمان های مرتب چهره را بدست آورده و امی واقعا یک سبک زندگی فعال و سالم را پذیرفته است. او هنوز جوان است ، که به داشتن پوست خوبش نیز کمک می کند !

افراد مشهور چه کار می کنند که متوسط زنان می توانند آن کارها را در برنامه های روتین خود وارد کنند ؟

ویزیت یکی از کلینیک های ما هفته ای یکبار ، دوامی ندارد ، ولی شما به راحتی می توانید ماهی یکبار برای صورت برنامه ریزی کرده یا برای توسعه ی برنامه ی درمانی خانگی ، با متخصصان زیبایی کار کنید.

آیا نکات پایانی دیگری دارید که به خوانندگان ما بگویید ؟

مرطوب باشید و  سالم بمانید ، ولی رژیم واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ ما دیگر نوشابه های گازدار  نمی نوشیم و  همبرگر نمی خوریم و انتظار داریم که پوست خوبی داشته باشیم . البته در نظر گرفتن چیزهایی که وارد بدن خود می کنیم نیز اهمیت دارد. (سیارک)

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در رابطه با این پست و میزان مفید بودن آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸همشون جراحی می کنن وگرنه پیری که به سراغ همه میاد

در ادامه بخوانید...

سبک زندگی برای قوی نگه داشتن استخوان‌ها

در

1. فعال باشید و قوی‌تر شوید.
سبک زندگی فعال یا فعال شدن به لحاظ فیزیکی می تواند به پیشگیری از استئوپروز، پوکی استخوان کمک کند. استخوان ها و عضلات به فعالیت به صورت قوی‌تر شدن، پاسخ می دهند. دو نوع ورزش بهترین شرایط را برای پیشگیری از استئوپروز دارند: تحمل وزن، که در آن در مقابل گرانش زمین تلاش می کنید، و مقاومت از طریق ورزشهایی از قبیل وزنه‌برداری. هرچه استخوان های خود را برای پیاده روی، دویدن یا وزنه برداری سنگین تر و قوی تری به کار گیرید، استخوان هایتان به همان اندازه قوی خواهند شد. از آنجایی که افتادن شایع ترین سبب شکستگی استخوان است بنابراین فعالیت‌های بهبود تعادل از جمله تای چی و تمرینات قدرتی نیز می توانند به صورت قابل توجهی خطر را کاهش دهند.


2. باغبان خوبی باشید و به پیشگیری از استئوپروز کمک کنید.
معطل مانده ام که چه نوع فعالیت بدنی به قوی نگه داشتن استخوان‌هایم کمک می کند؟ یکی از مطالعات نشان می دهد که باغبانی می تواند از نظر پیشیگیری از استئوپروز به شما کمک زیادی کند. کشیدن ماشین چمن‌زنی، جمع‌اوری و بلند کردن یک چرخ دستی پر از کود یا علف‌های هرز همگی ورزش‌های تحمل وزن است. (سیارک)  
3. محل زندگی خود را «ایمن از شکستگی» نمایید.
پله‌ها و محل های زندگی خود را چراغ بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که پله‌ها لغزنده نمی باشند. درهم برهمی خانه را رفع نموده و تخته چوب ها و موکت های شل شده کف را تعمیر نمایید. اطمینان حاصل نمایید که تمامی سیم‌های برق و تلفن در خارج از مسیری است که شما در آن قدم برمی دارید. ، قالیچه‌هایی که سبب افتادنتان می شوند را بچسبانید یا ببندید. در یک طرف دوش، وان و توالت دستگیره نصب کنید. و برای برداشتن چیزی که خارج از دسترسی شماست روی چهارپایه یا صندلی نایستید- وسایلی که به طور منظم از آنها استفاده می کنید را در جاهایی قرار دهید که به راحتی و آسانی بتوانید بردارید.
4. به تازگی استخوانتان شکسته است؟ حرف بزنید!
اگر میانسال یا پیرتر هستید و شکستگی استخوان دارید، با متخصص مراقبت های بهداشتی خود درباره اسکن تراکم استخوانی خود حرف بزنید تا از بابت استئوپروز آزمایش انجام دهد. در این سنین شکستگی‌ها اخطارهایی هستند که حکم تحقیقات بیشتر در زمینه مشکلات مربوط به سلامتی را دارند. فقط شکستگی خود را گچ گرفته و به خانه بازنگردید! (سیارک)  
5. در مورد دریافت کلسیم خلاق باشید.
دریافت کلسیم مورد نیاز از رژیم غذایی چالش برانگیز می باشد. شما بسته به سن‌تان روزانه نیاز به 1.000 تا 1.200 میلی گرم کلسیم دارید. سعی کنید تا شیر خشک را به سوپ، غذای گوشتی و نوشیدنی های خود اضافه کنید. فقط یک قاشق غذاخوری شیر خشک بدون چربی شامل 52 میلی گرم کلسیم است. شما می توانید به اسانی دو تا چهار قاشق غذاخوری را به بسیاری از دستورالعمل‌های آشپزی خود اضافه کنید. همچنین آب میوه، غلات، حبوبات، نان، غلات و آب های غنی شده با کلسیم را خریداری کرده و نصف فنجان انجیر خرد شده را روی هشت اونس ماست بریزید. این ترکیب بیش از نصف کلسیم روزانه یک فرد بزرگسال را تامین می کند.
6. دریافت مناسب ویتامین D نیز مهم می باشد.
ویتامین D به بدن شما در جذب کلسیم کمک می کند، چرا که به آن اجازه می دهد تا از طریق روده داخل جریان خون شود. بدون آن، کلیه ها کلسیمی که می توانست مصرف گردد را دفع خواهند کرد.

پست های مرتبط:

- چرا استخوان های سالم برای شما مهم هستند؟

 - استخوان هایتان را به خطر نیاندازید.

- استخوان ها آن چیزی نیستند که شما فکر می کنید.

 - چه وقت استخوان ها می شکنند؟

 - شما ممکن است در خطر باشید.

 - چرا فعال بودن باعث قوی شدن استخوان ها می شود

- رژیم غذایی مناسب برای داشتن استخوان های محکم

 - در صورتی که کودک نوپای شما نوشیدن شیر را دوست نداشته باشد

- از استخوان های خود در هر سنی محافظت کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 گام ساه برای داشتن موی مناسب در روز ازدواج شما

در

1- آماده سازی ذهنی:

(سیارک): به لحاظ ذهنی خودتان را برای درمان خانگی مو ی سر آماده نمایید. از پیش، ترجیحا شش ماه قبل آغاز کنید. وقتی که تاریخ ازدواج خودتان را تنظیم کردید، زمانتان را هدر ندهید. همیشه به خاطر داشته باشید که درمان خانگی نمی تواند یک شبه معجزه ساز باشد. از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود تا موی شما را از اثار مخرب مواد شیمیایی محافظت نماید. بر خلاف درمان های خانگی که طولانی مدت می باشند، درمان های مبتنی بر مواد شیمیایی نتایج سریعی نشان می دهند. اما در درازمدت روی موهای شما آثار مخربی دارند! بنابراین برای درمان طولانی مدت خودتان را آماده کنید!

2- کاندیشن عمیق

برای درمان کاندیشن عمیق، یک عدد تخم مرغ را با ماست ساده ترکیب نمایید. هم بزنید تا ترکیب صافی بدست آورید و آن را به موهایتان بمالید. این کار را حداقل یکبار در طول دو هفته انجام دهید تا موهای خود را تقویت نموده و به جذب خوب پروتئین کاندیشن عمیق کمک نمایید. در هفته یک بار موهایتان را با ترکیبی از روغن بادام، روغ نارگیل، و روغن زیتون درمان کنید. توربان تراپی کنید و موهای خودتان را به روشی طبیعی دوباره جوان نمائید!

3-موهای خود را درمان کنید:

اگر از پیش به درمان موهایتان آغاز کرده اید، درمان مشکلات مربوط به موها و مقابله با آنها آسان خواهد بود. برای مثال اگر شوره مو دارید، به طور منظم از ترکیب روغن نارگیل و لیمو استفاده کنید تا این مشکل را رفع نمایید. اگر ریزش مو دارید، از آب پیاز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اما به طور منظم از آنها استفاده کنید تا اطمینان یابید که این مشکلات از موهایتان زدوده شده است.(سیارک)

4- از مواد شیمیایی اجتناب نمایید:

به تمامی محصولات شیمیایی مراقبت از مو و حالت دهنده آن «نه» بگویید. در عوض از مواد طبیعی خانگی «ریتا» یا شامپوهای soap-nut استفاده کنید. می توانید از شیوه شستشوی no-poo نیز استفاده کنید و از ترکیب جوش شیرین و اب بعنوان شامپو استفاده کنید. این کار را با بکارگیری سرکه سیب بعنوان کاندیشنر طبیعی انجام دهید. واکنش موهای شما به این ماده طبیعی زمان بر خواهد بود.  

5- رنگ مو را کنار بگذارید:

رنگ آمیزی و فرکردن موهایتان را فراموش کنید. بجای آن از ترکیب حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  سه بار در هفته موهای خودتان را با شامپو soap nut بشویید. اگر موهای چرب دارید از سرکه سیب برای شستن موهای خود استفاده کنید و در صورتی که موهایتان خشک است آنها را با عسل بشویید. حنا را با مشروب چای و پودر قهوه خیس کنید. به طور منظم از این دستورالعمل استفاده کنید، به این ترتیب موهای خاکستری شما در اسرع وقت از بین خواهد رفت! در ابتدای شروع به این کار، اطمینان حاصل نمایید که به موهای تان دوز متعادلی از درمان های خانگی طبیعی می رسد. نیازی به صرف پول زیاد ندارید. از درمان های خانگی مقرون به صرف استفاده کنید، آب زیاد بنوشید و آجیل، میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود زیاد مصرف کنید. اما از همه مهمتر آرامش داشته باشید!

می دانیم که شما زیبا هستید! هیچ آرایش و مراقبت از مویی جذابیتی به اندازه ی جذابیتی که از شادی درونی تان بدست می آید، فراهم نخواهد کرد! نگاه های خیره کننده در روز عروسی تان! و داشتن یک زندگی زناشویی عالی! خوش شانس بودن! حال گام هایی ساده برای داشتن مویی بی نقص برای روز عروسی تان دارید. در صورتی که از این روش هااستفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. برای چنین روز بزرگی چه برنامه ای دارید؟ دستورالعمل های مراقبت از موی خودتان را برای قبل از عروسی با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید!

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

نحوه تمیز کردن شبکه فلزی اجاق گاز

در

(سیارک)  : در این پست نحوه تمیز کردن اجاق گاز با آب گرم ، مایع طرفشویی و جوش شیرین آورده شده است.
اجاق گاز ها اغلب دارای شبکه های فلزی می باشند که در حین پخت و پز قابلمه و تابه را روی مشعل نگه می دارند. متاسفانه با گذشت زمان، روغن و مواد غذایی  باعث کثیف شدن شبکه های فلزی اجاق گاز شده و تمیز کردن آنها تقریبا غیر ممکن می گردد. در این پست طرزتمیز کردن اجاق گاز با آب گرم ،  مایع طرفشویی  و جوش شیرین گفته می شود.

نحوه تمیز کردن شبکه فلزی اجاق گاز

• برای تمیز کردن ظرف بزرگی را پر از آب گرم و شوینده نمایید. شبکه های اجاق گاز را حدود ۲۰ دقیقه در ظرف آب گرم گذاشته تا تمام چربی ها و مواد غذایی چسبیده به آن نم بکشند.
• ظرف را بعد از ۲۰ دقیقه خالی کرده و مجددا پر از آب گرم و مواد شوینده نمایید.
• شبکه ی گاز را با سیم ظرف شویی محکم بکشید تا تمام چربی ها و مواد باقی مانده از آن جدا شود.
• برای حذف لکه هایی که باقی مانده، ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین و ۱ یا ۲ قاشق چایخوری آب را مخلوط کرده تا به شکل خمیر دربیاید. این خمیر را ۱۵ دقیقه روی لکه بگذارید.
• مجددا شبکه فلزی اجاق گاز  را در آب گرم بشویید تا خمیر و مواد باقی مانده از آن جدا گردد. سپس با یک پارچه ی تمیز خشک نمایید. برای تمیز کردن شبکه های فلزی به مقداری صبر نیاز دارید.سبک زندگی خود را عوض کنید و نگذارید مواد غذایی ریخته شده مدت طولانی روی گاز یا شبکه های اجاق گاز بماند و خشک شود این کار را مشکل تر می کند.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

نظرات

۱۴۰۱/۱/۴نحوه تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای هر اجاق گاز در حین کار با باقی مانده مواد غذایی و چربی آلوده می شود. دیر یا زود، تضمین می شود که سطح پخت و پز باید شسته شود. مواد شوینده . با وجود همه انواع شوینده های موجود در بازار، دستور تهیه اکثر آنها اساسا یکسان است. بنابراین توصیه به چیزی خاص در اینجا غیرممکن است. مناسب برای شستن ظروف. شما همچنین می توانید یک ترکیب بسیار تخصصی خریداری کنید، اما اغلب در واقعیت، تفاوت کمی با سایر مواد شیمیایی خانگی برای چنین عملیاتی دارد.

۱۴۰۱/۱/۴نحوه تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای شیشه پاک کن - قابل استفاده برای شستشوی سطح اجاق گاز صفحه شیشه ای. این محصولات مانند مواد شوینده معمولی مورد استفاده قرار می گیرند: روی سطح اسپری کنید و با اسفنج یا میکرو فیبر به خوبی مالش دهید.

۱۴۰۱/۱/۴نحوه تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با قرص های ظرفشویی همان اسانس هر شوینده دیگری است. تنها تفاوت این است که ابتدا باید قرص را با ریختن آن در ظرف حاوی آب گرم به مایع تبدیل کرد.

۱۴۰۱/۱/۴تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با روغن نباتی........ روغن نباتی لکه های قدیمی را از بین می برد. - این ماده به شستشوی اجاق گاز شیشه ای و سرامیکی کمکی نمی کند، اما می تواند به طور جدی به حذف رسوبات کربن کمک کند. لکه را با روغن خیس کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند. پس از آن، شما باید با یک برس یا یک لیسه مخصوص کار کنید.

۱۴۰۱/۱/۴تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با جوش شیرین........ ابتدا باید جوش شیرین را در آب رقیق کنید و سپس دوغاب حاصل را روی سطح بمالید. دوغاب را می توان با مواد دیگری مانند آب لیمو، سرکه نیز تکمیل کرد.

۱۴۰۱/۱/۴تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با خمیر دندان........ به دلیل اینکه خمیر حاوی مقدار زیادی ساینده خوب است، می تواند در مبارزه با لکه های قدیمی کمک کند. اعمال خمیر باید به شدت در مقادیر کم باشد. با اسفنج مالش دهید.

در ادامه بخوانید...