هنرمندی که زندگی واقعی را نشان می دهد + 16 عکس

در
هنرمند نقاش استفان اشمیت در سوئیس زندگی می کند و تصاویری را برای مجله های مشهور در جهان نقاشی می کند. کار او انواع مختلفی از زندگی مدرن را پوشش می دهد: از روابط خانوادگی تا فناوری. درکارهای او هیچ فشار و سانسوری وجود ندارد، همانطور که اغلب با آثار این ژانر هنرمندان اتفاق می افتد، هر چه بیشتر به آنها نگاه کنید، بیشتر متوجه می شوید که چه تعداد از مشکلات هر روز ما را این هنرمند به تصویر کشیده است.
 
sayarak.com تعدادی عکس از قویترین آثار استفان اشمیت هنرمندی که ترسی از نشان دادن زندگی واقعی ندارد را انتخاب کرده، تا باعث شود حداقل برای یک دقیقه در مورد آنچه که مردم جهان فکر می کنند، بیندیشید.

افسرده

 

افسردگی همه چیز را خراب می کند

من سرگرمی هستم؟

آینده سالم

زندگی بدون اعتیاد

بازی

شوهرم با بهترین دوستم رفت

صنعت دارویی

آزادی

خیانت

شستشوی مغزی

 

پدر و دختر

با زن اشتباه ازدواج کردم

سعی کنید، قبول کنید همه چیز را نمی توانید تغییر دهید

طلاق

حرکت رو به جلو را ادامه دهید

خشونت خانوادگی

مبارزه با ترس ها

تنهایی و شبکه های اجتماعی

کدامیک از آثار استفان اشمیت به نظر شما قویتر بود؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 نقاشی شگفت انگیز با چاقو

در

نقاشی چاقو

نلی فرانسوا یک فرانسوی  بومی مارسی، که از صحنه های پیش پا افتاده و ساده  و راه حل های استاندارد در زمینه عکاسی خسته شده است و به نقاشی رو آورده، به همین دلیل است که شاهکارهای شگفت انگیز، غیر معمول و پر از پرتره های احساسی را ،  نقاشی چاقو ساده  ، به تمام جهان ارائه می دهد - تصاویر نقاشی شده از عکس هایی است، که با استفاده از یک چاقو و پالت رنگ درست شده اند.

 

عکس نقاشی چاقو

با نگاهی به چنین شورش رنگ، انواع احساسات ایجاد می شود: بعضی ها آن را دوست دارند، بعضی چشم هایشان را از رنگ های روشن برمی گردانند. اما نمی توانند به آثار فرانسوا بی تفاوت باشند. کار او، در این روش غیر معمول و گاه به ظاهر پر هرج و مرج انجام می شود، دیدگاه ها را جذب می کند و مجبور می کند نقاشی های او را  را دوباره و دوباره ببینند.

 

چشمانش 

غم و اندوه

او مایل به اشتراک گذاشتن نقاشی هایش می باشد و می گوید که چگونه نقاشی های خود را ایجاد می کند. او می گوید که عکس هایی او را جذب می کند که بیشترین تاثیر را دارند و حداکثر تاثیر احساسی و حساسیت را به همراه می آورند.

 

نقاشی با چاقو

و پس از آن، با ارائه طیف وسیعی از رنگ روی  بوم ، با کمک یک چاقو، آنها را با حرکات ناگهانی و هرج و مرج، که در نقاشی ایجاد خطوط تیز و شکسته ای می کند، اعمال می نماید.

 

طرح نقاشی چاقو

 

پرتره یک دختر 

پرتره یک مرد

به چی فکر میکنه؟

انتخاب رنگ ها، به گفته هنرمند، به صورت جداگانه برای نقاشی روی هر عکس انجام می شود. او شخصیت های منحصر به فرد  و مشهور را در کارهایش برجسته نمی کند. بلکه افراد ساده، دوستان و آشنایان، و همچنین عکس هایی که در اینترنت می بیند، می توانند قهرمانان نقاشی های او باشند. هر تن و سایه به دقت برای پس زمینه  و کلی احساس : رنگ های تیز تر، آبی تر - برای کار غم انگیز و تاثیر گذار، و رنگ های روشن، آفتابی، از زرد به قرمز آتشین - برای جسارت

 

تصویر رنگی زیبا

کشیدن نقاشی چاقو

او ساکت است

چهره آنها

اشک

عمق تصویر به واسطه چشم های روشن بیان شده - تنها چیزی که نقاش به طور کامل در چهره انسان به تصویر می کشد، دقیق تر از همه جزئیات است. آبی یا قهوه ای، آنها مانند یک آینه روح هستند، چشم ها سخن می گویند : غم و اندوه، شادی، غم و اندوه و یا تعجب، زندگی گذشته و یا احساسات دیوانه وار در عکس ملاحظه می شود.

 

پسر بچه

آرامش و قدرت

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی زنده، این نقاش روی بدن و لباس افراد نقاشی می کشد

در

نقاشی های الکسا میاده زنده هستند، این هنرمند نقاش بجای نقاشی روی بوم و آویزان کردن در گالری ترجیح داده از بوم های انسانی استفاده کند و به نقاشی جان ببخشد.

او از این نقاشی های زنده عکس می گیرد، در زیر تعدادی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

در نقاشی های او استفاده زیاد از رنگ ها جلب توجه می کند، وقتی با دقت بیشتر و از نزدیک به آنها نگاه می کنید ترکیب زیبایی از اندام انسان و رنگ ها را می بینید که به بهترین نحو در کنار هم قرار داده شده است.

 

بیشتر سبک های نقاشی طی صد ها سال تکمیل شده است، سبک الکسا حرف جدیدی در نقاشی است، او انسان را روی انسان نقاشی می کند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی های هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان 5 هنرمند

در

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

انجام کارهای هنری در محیط های بیرون کار آسانی نیست. آب و هوای غیر قابل پیش بینی، «بومهای غیر استاندارد» و مأموران اجرای قانون میتوانند تمام تلاش هنرمند را نادیده گرفته و از بین ببرند. به همین دلایل سازندگان نقاشی های خیابانی مستحق احترام ویژه هستند.
ما کار جسورانه و خلاقیت را همیشه تحسین می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای هنر خیابانی غرق شوید و معنای عمیق آثار هنرمندان نقاش باهوش هنر خیابانی را از سراسر جهان تجربه کنید. هر یک از آنها دارای سبک منحصر به فرد خود است، کار هر کدام از آنها یک علامت در تاریخ هنر است. در این مقاله به 5 تن از هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان اشاره می کنیم.

5. هنرمند خیابانی لودو از فرانسه

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس تنوع هنر خیابانی در آثار لودو

Ludo یک هنرمند خیابانی از پاریس است. در "hybrids" او، شکنندگی موجودات زنده و قدرت تکنولوژی مدرن را  ترکیب کرده است. بنابراین هنرمند از بشریت می خواهد که در مورد هدایای طبیعت دقت بیشتری داشته باشد. Ludo برای ایجاد نقاشی های خود از مواد سنتی استفاده می کند.

 

4.هنرمند خیابانی آکاش نیهالانی از آمریکا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

خطوط نقاشی آکاش نیهالانی از اشکال هندسی سه بعدی تشکیل شده که توهمات سه بعدی را به طرز شگفت انگیزی ایجاد می کنند. هنرمند بر عمق فضای ایجاد شده در نقاشی ها تاکید می کند.
Nihalani می خواهد از طریق یک نوار چسبناک و چند رنگ پلاستیک، نقاشی های خود را برای کمک به برای فرار روزمرگی انجام دهد. گرافیک های ضخیم او به راحتی در خیابان های نیویورک مردم را جذب می کنند.

 

3.هنرمند خیابانی  رافائل فرناندز یا فلیکس از ونزوئلا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس نقاشی از Flix

رافائل فرناندز، بیشتر به عنوان Flix شناخته می شود، در کاراکاس  پایتخت ونزوئلا زندگی می کند و الگوهای هندسی اشباع شده خود را با طرح های آزتکی می توان بر روی نرده ها، شیرهای آتش نشانی، کشتی های قدیمی و نمای ساختمان های رها شده مشاهده کرد. Flix حرفه خود را در تبدیل منظره های منحصر به فرد از حومه شهر به مکان های روشن و به یاد ماندنی می یابد. او همچنین بسیار سفر می کند و توجه ویژه ای به فرهنگ و سنت های دیگر کشورها دارد که ایده های زیادی برای پروژه های جدید او می شوند.

 

2. هنرمند خیابانی یوک از استرالیا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس یکی از نقاش های خیابانی یوک

یکی دیگر از هنرمندان خیابانی با استعداد، پسری به نام یوک است. او در حومه کوچکی از پرت در جنوب غربی استرالیا متولد و بزرگ شد و نقاشی رااز همان جا شروع کرد . عشق او به سبیلهای پیچ خورده، ریشهای دریایی نشانه ای از نقاشی های گرافیتی جک است.
چند سال پیش، یوک به نیویورک نقل مکان کرد. شهر نیویورک برای او الهام بخش است. با این حال، او زادگاه خود را فراموش نمی کند و اغلب به استرالیا می آید.

 

1. هنرمند خیابانی تریستان ایتون امریکا

 

عکس یکی از نقاشی های تریستان ایتون

استعداد Tristan Eaton به مراتب فراتر از هنر خیابانی است. او همچنین طراح، تصویرگر و طراح گرافیک است. در سالهای ابتدایی، Tristan نقاشی ها را کاملا از چهره اش گرفت: از تابلوهای تبلیغاتی به ظروف زباله. طبق طبیعت شورشی، او مشکلی با قانون داشت، و این وسوسه نقاشی بود که به نجات او رسید.
در طول سالها، ایتون در لندن، دیترویت و نیویورک زندگی کرد و نقاشی کرد. او معتقد است که هرکس باید به هنر(نه فقط اشخاص خاص) دسترسی داشته باشد. آثار هنری پیچیده ای از Tristan Eaton را می توان در نمای ساختمان های سراسر کشور مشاهده کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس جالب برای پروفایل تلگرام 20 عکس

در

در کارهای هنرمند نقاش Yaoyao غیر ممکن است که عشق ، شادی، امید، نوستالژی و ایمان به معجزه را نبینید.نقاشی های این هنرمند به موضوعات جالب و هیجان انگیز مربوط می شود: از تنهایی به عشق ورزیدن، زندگی روزمره و نوعی تنبیه کودکانه با ایمان به جادو، که گاهی اوقات در زندگی روزمره گم می شود. شخصیت های تصاویر او مهربان و جذاب هستند، و حتی غم و اندوه که در گوشه چشم ها دیده می شود، به نظر نمی رسد خیلی افسرده و غم انگیز باشد. در این پست 20 عکس از نقاشی های این هنرمند را گذاشته ایم که برای پروفایل تلگرام خیلی جالب هستند. 

سلام، این را امتحان کنید

هنرمند نقاش در تصاویر خود،به لحظات افسانه ای در زندگی می پردازد که در آن شما می خواهید بدون قید و شرط باشید، بخشی از طرح، به عنوان مثال، در حالی که پدربزرگ با ریش بلند جوراب می بافد و در حال خواندن کتابی است که در هوا معلق است.

زمانی که به خرید می پردازد، خریداری را با هدایای زیاد در جعبه های روشن با گره های رنگی می بینیم و برای زیر باران گرم تابستان سگ خنده دار بودن را انتخاب می کند.

پناهگاه موقت

برای سال جدید چه کار میکنید؟

روز زیبا بدون آرزو

وقت آن است که بخوریم

نگاه کنید که چگونه شخصیت ها به آرامی و با دقت نگاه می کنند، با چه چیزی می ترسند و با هم دیگر و حیوانات خانگی خود همراه می شوند.

وقتی که آنجا می روید، با من تماس بگیرید

روز از نو

فقط می خواهم تو را ببینم

همه چیز خوب است، درست است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس نادر از فریدا کالو 15 عکس

در
فریدا کالو
فریدا کالو بی نهایت با استعداد و غیرقابل توصیف به عنوان یکی از مشهورترین هنرمندان مکزیک وارد تاریخ نقاشی جهان شد. عکس های جیزل فروند درباره آخرین سال های زندگی فریدا صحبت می کنند.
عکس های نادر از فریدا کالو
عکس های نادر از فریدا کالو
 
درباره سرنوشت غم انگیز فریدا کالو چیزهای زیادی نوشته شده و فیلم هایی ساخته شده است.(سلما هایک در مورد انتقال به آمریکا و کار در فیلم فریدا می گوید)
در کودکی ، دچار فلج اطفال شد و بعداً دچار سانحه رانندگی شدیدی شد که چندین زخم برداشت. موقتاً در رختخواب ، او شروع به کشیدن بر روی برانکارد مخصوصی که بالای تختخواب قرار داشت ، کرد. نقاشی های او بقیه عمر او را از پیش تعیین کرده بود: با نشان دادن نقاشی ها بهدیگو ریورا ، او عاشق این هنرمند مشهور شد. اگرچه این یک عشق رنج آور بود.
فریدا کالو
فریدا کالو 
فریدا با حیوانات خانگی خود در باغ
فریدا با حیوانات خانگی خود در باغ
جیزل فروند یک هنرمند عکاس فرانسوی است که در آلمان به دنیا آمده است. در سال 1933 با فرار از آلمان نازی ، سفرهای زیادی کرد ، اغلب با افراد مشهور صحبت می کرد و به عنوان یکی از با استعدادترین نقاشان پرتره قرن بیستم شناخته می شد. در سال 1950 با ورود به مکزیک ، با فریدا و دیگو آشنا شد و به طور موقت در کنار آنها ماند. صاحب خانه ها مهمان نواز بودند و جیزل حدود دو سال در خانه کالو گذراند. در این مدت صدها عکس گرفته شده است که در آن زوج در زندگی روزمره اسیر می شوند.
 
فریدا کالو
فریدا کالو 
 
بسیاری از عکس های بایگانی شده برای اولین بار در کتاب Frida Kahlo: عکس های جیزل فروند منتشر شد که در مارس امسال منتشر شد. جیزل از شخصیت ماندگار این هنرمند خوشحال شد: با وجود بیماری های جدی ، او تا آخرین روزهای زندگی پر از قدرت و انرژی بود. حتی مشخص است که فریدا در نخستین نمایشگاه انفرادی خود در آمبولانس حاضر شد و موهایش را با یک گل روشن تزئین کرده بود.
فریدا کالو
تصاویر Frieda Kahlo توسط Gisele Freund
 
در تصاویر جیزل، فریدا را در هنگام پیاده روی در باغ با سگهای محبوبش ، مسافرت در مکزیک و کار در محل کارگاه نشان می دهد. کاریزماتیک ، ناگسستنی و با استعداد - این چنین است که او در حافظه ما میماند.
عکس های نادر از فریدا کالو
عکس های نادر از فریدا کالو
فریدا کالو مشهورترین هنرمند مکزیک در پیاده روی
Frida Kahlo - مشهورترین هنرمند مکزیک در پیاده روی
فریدا کالو
فریدا کالو
هنرمند در کارگاه در محل کار
کودکی فریدا کالو
کودکی فریدا کالو
نوجوانی فریدا کالو
3 عکس آخر از کودکی و نوجوانی فریدا کالو این هنرمند معروف که توسط پدرش ، گیلرمو کالو گرفته شده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رمز و راز قهرمان کوچک رنوار، دختر با گربه در بغل

در
تابلو نقاشی دختر با گربه در بغل
یکی از مشهورترین هنرمندان ، پرتره های زنانه را نقاشی کرد که بیش از یک قرن است مورد توجه دوستداران هنر قرار گرفته و در مجموعه بهترین موزه های جهان قرار دارد. این تابلو پرتره جولی مانت درتابلو  دختر با گربه در بغل است.
 

بیوگرافی پیر آگوست رنوار  

پیر آگوست رنوار در 25 فوریه 1841 در لیموژ به دنیا آمد. از کودکی ، هنرمند آینده مجبور شد در یک کارگاه به کار بپردازد. در سال 1862 ، رنوار وارد دانشکده هنرهای زیبا در آکادمی هنر شد و در آنجا با مونت آشنا شد. 
پیر آگوست رنوار
پیر آگوست رنوار
رنوار و مونه با هم جنبه هنری چنین پدیده طبیعی مانند بازتاب نور را مورد مطالعه قرار دادند و تکنیک خاص خود را برای ترسیم این پدیده توسعه دادند. رنوار اولین شناخت خود را در سال 1874 در نخستین نمایشگاه بزرگ ، جایی که به عنوان نقاش پرتره از آن یاد کرد ، دریافت کرد. سپس انتظار می رفت که وی سفرهای خلاقانه ای به الجزایر و ایتالیا داشته باشد. در غروب آفتاب زندگی خود ، که در جنوب فرانسه گذراند ، فلج شد ، از من خواست که یک قلم مو را در دست او بگذارم تا او به نقاشی ادامه دهد. بنابراین در آخرین سخنان او خواستار تهیه یک رنگ و پالت بود.
Renoir موفق به ایجاد یک چشم انداز جدید در پرتره زنان شد و باعث شد نور در چهره و لباس هایش بازی کند. تا پایان عمر ، رنوار به دنبال مدلهای زن بود. یکی از آنها دختر جوانی بود که قهرمان پرتره "دختر با گربه در بغل" شد.
دختر با گربه در بغل

داستان پرتره دختر با گربه در بغل

نقاشی "دختر با گربه در بغل" خواهرزاده نه ساله ادوارد مانت ، دختر خواهر و برادر او یوجین و هنرمند Berthe Morisot را به تصویر می کشد. والدین جولی سالهاست که Renoir را می شناختند و دوستی آنها در نیمه دوم دهه 1880 حتی بیشتر شد. تحسین از استعداد این هنرمند و سالها آشنایی با وی این زوج را متقاعد کرد که یک پرتره از دخترشان جولیا در سال 1887 سفارش دهند. با نگاه به کودک ، رنوار متوجه چشمان فوق العاده مهربان و عمیق جولی کوچک شد. کافی است ببینیم که چگونه گربه در دستهای مهربانش لبخند می زند ، با خوشحالی چمباتمه می زند. به نظر می رسد که در هنگام نمایش ، او را به لطف معشوقه کوچک خود نوازش می کند. قهرمان، گربه را در دامان خود نگه می دارد. رنوار عشق خاصی به این حیوانات داشت ، بسیاری از آثار او پرتره هایی با گربه های مختلف است. تا به امروز حداقل چهار نقشه مقدماتی برای این نقاشی شناخته شده است. رنوار با داشتن چندین گزینه برای موقعیت های مختلف مدل ، به سرعت در مورد ترکیب نهایی تصمیم گرفت.
پرتره های یوجین مانت و برته موریزوت
پرتره های یوجین مانت و برته موریزوت
این هنرمند دختری را به تصویر می کشد که در صندلی بزرگ نشسته است. او یک لباس سفید با روکش طلای گران قیمت روی سینه و آستین های خود می پوشید. صورت کودک دور به نظر می رسد کمی به یک طرف متمایل ، در حالی که نگاه خیره شده اش به بیننده نیست. جولی این روند را به این شرح یادآوری کرد: رنوار این نقاشی را به گفته خودش "در بخش های کوچک" نقاشی کرد ، که برای او غیر عادی بود. وقتی دگاس این پرتره را دید ، خیلی مثبت نگفت: "در حالی که چهره های گرد را به تصویر می کشد ، به نظر می رسد رنوار گلدان های گل را نقاشی می کند." باید بگویم که این دور جدید در کار Renoir ، که با توجه ویژه به خط و نقاشی و استفاده از رنگهای روشن مشخص می شود ، بسیاری از نزدیکان وی را ناراحت کرد. اما نکته اصلی این است که والدین جولی واقعاً از این پرتره خوششان آمده است.
 

شخصیت قهرمان تابلو دختر با گربه در بغل

جولی مانت (14 نوامبر 1878 - 14 ژوئیه 1966) پس از آن یک هنرمند ، مدل و کلکسیونر هنری فرانسوی شد. پرتره جولی مانت برای دختران اولین کاری بود که به عنوان الگوی Renoir انجام می داد. با این حال ، این تنها زمانی نبود که وی برای وی مطرح کرد. رنوار پرتره خود را در نوجوانی در سال 1894 نقاشی کرد. همچنین ، جولی مانت در چندین نقاشی از مادرش ، هنرمند برته موریسوت ، ظاهر می شود و برای سایر هنرمندان امپرسیونیست از جمله عمویش ادواردو مانت ظاهر می شود.
 
جولی مانت
جولی مانت
تنها فرزند ، مطلوب و محبوب خانواده ، در محیط خلاق هنرمندان متولد شد ، این دختر نیز در دایره امپرسیونیست ها بزرگ شد. دوستان نزدیک و زوج های هم فکر والدینش ، از جمله آگوست رنوار ، ادگار دگاس ، کلود مونه ، استفان مالارمه ، بعدها مربیان و دوستان نزدیک او شدند.
و ناگهان این زندگی پر از رنگ و درخشش تحت الشعاع یک سلسله تراژدی ها قرار گرفت ... در ابتدا پدر او بیمار شد و درگذشت - این اتفاق چندی پیش نگذاشت که جولی در سن 15 سالگی شروع به نگه داشتن دفتر خاطرات کرد که باعث نجات او از تنهایی و افسردگی شد. در مارس 1895 ، مادر محبوبش درگذشت. سه سال بعد ، یک فاجعه دیگر او را شکست، مرگ ناگهانی پرستار وی استفان مالارمه. بازتاب وقایع غم انگیز در خانواده و گفتگوهای جالب در مورد هنر با دوستان مشهور خانواده ، در دفترچه خاطرات او منتشر شد، که به لطف آن جولی شهرت ویژه ای کسب کرد.
 
این ایده کاملاً واضح از زندگی هنرمندان فرانسوی و همچنین بازدید دولت از تزار نیکلاس دوم در پاریس در سال 1896 ارائه می دهد. قابل توجه است که نامه های صریح وی دیدگاههای شخصی رنوار راجع به میهن پرستیرا روشن می کردند. در ماه مه سال 1900 ، جولی با هنری روارد ازدواج کرد. جالب اینجاست که عروسی یک مراسم دو نفره بود که طی آن پسر عموی جولی ، گوبیلار در همان روز با پل والری ازدواج کرد. از ازدواج جولی سه فرزند به دنیا آمدند: جولیان (متولد 1901) ، کلمنت (متولد 1906) و دنیس (متولد 1908).
خاطرات جولی مانت
خاطرات جولی مانت
بنابراین ، اثر "دختر با گربه در بغل" به دوره جدیدی از خلاقیت استاد اشاره دارد ، از جمله تجدید نظر در مسیر خلاقانه او. سفری به ایتالیا و آشنایی با رنسانس برای تکنیک های جدید در نقاشی . رنوار زیبایی هنری اصیل را در آنها دید. پرتره جولی مانت نمونه بسیار خوبی از تحقیقات و نوآوری های Renoir آن زمان است. نقاشی همچنین در حساسیت و محبتی که هنرمند در رابطه با قهرمان و گربه منعکس کرده است ، موفقیت آمیز است. این نقاشی اکنون در Musee d'Orsay در پاریس قرار دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...