نقاشی های هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان 5 هنرمند

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

انجام کارهای هنری در محیط های بیرون کار آسانی نیست. آب و هوای غیر قابل پیش بینی، «بومهای غیر استاندارد» و مأموران اجرای قانون میتوانند تمام تلاش هنرمند را نادیده گرفته و از بین ببرند. به همین دلایل سازندگان نقاشی های خیابانی مستحق احترام ویژه هستند.
ما کار جسورانه و خلاقیت را همیشه تحسین می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای هنر خیابانی غرق شوید و معنای عمیق آثار هنرمندان نقاش باهوش هنر خیابانی را از سراسر جهان تجربه کنید. هر یک از آنها دارای سبک منحصر به فرد خود است، کار هر کدام از آنها یک علامت در تاریخ هنر است. در این مقاله به 5 تن از هنرمندان با استعداد خیابانی از سراسر جهان اشاره می کنیم.

5. هنرمند خیابانی لودو از فرانسه

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس تنوع هنر خیابانی در آثار لودو

Ludo یک هنرمند خیابانی از پاریس است. در "hybrids" او، شکنندگی موجودات زنده و قدرت تکنولوژی مدرن را  ترکیب کرده است. بنابراین هنرمند از بشریت می خواهد که در مورد هدایای طبیعت دقت بیشتری داشته باشد. Ludo برای ایجاد نقاشی های خود از مواد سنتی استفاده می کند.

 

4.هنرمند خیابانی آکاش نیهالانی از آمریکا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

خطوط نقاشی آکاش نیهالانی از اشکال هندسی سه بعدی تشکیل شده که توهمات سه بعدی را به طرز شگفت انگیزی ایجاد می کنند. هنرمند بر عمق فضای ایجاد شده در نقاشی ها تاکید می کند.
Nihalani می خواهد از طریق یک نوار چسبناک و چند رنگ پلاستیک، نقاشی های خود را برای کمک به برای فرار روزمرگی انجام دهد. گرافیک های ضخیم او به راحتی در خیابان های نیویورک مردم را جذب می کنند.

 

3.هنرمند خیابانی  رافائل فرناندز یا فلیکس از ونزوئلا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس نقاشی از Flix

رافائل فرناندز، بیشتر به عنوان Flix شناخته می شود، در کاراکاس  پایتخت ونزوئلا زندگی می کند و الگوهای هندسی اشباع شده خود را با طرح های آزتکی می توان بر روی نرده ها، شیرهای آتش نشانی، کشتی های قدیمی و نمای ساختمان های رها شده مشاهده کرد. Flix حرفه خود را در تبدیل منظره های منحصر به فرد از حومه شهر به مکان های روشن و به یاد ماندنی می یابد. او همچنین بسیار سفر می کند و توجه ویژه ای به فرهنگ و سنت های دیگر کشورها دارد که ایده های زیادی برای پروژه های جدید او می شوند.

 

2. هنرمند خیابانی یوک از استرالیا

 

هنرمند با استعداد خیابانی از سراسر جهان

عکس یکی از نقاش های خیابانی یوک

یکی دیگر از هنرمندان خیابانی با استعداد، پسری به نام یوک است. او در حومه کوچکی از پرت در جنوب غربی استرالیا متولد و بزرگ شد و نقاشی رااز همان جا شروع کرد . عشق او به سبیلهای پیچ خورده، ریشهای دریایی نشانه ای از نقاشی های گرافیتی جک است.
چند سال پیش، یوک به نیویورک نقل مکان کرد. شهر نیویورک برای او الهام بخش است. با این حال، او زادگاه خود را فراموش نمی کند و اغلب به استرالیا می آید.

 

1. هنرمند خیابانی تریستان ایتون امریکا

 

عکس یکی از نقاشی های تریستان ایتون

استعداد Tristan Eaton به مراتب فراتر از هنر خیابانی است. او همچنین طراح، تصویرگر و طراح گرافیک است. در سالهای ابتدایی، Tristan نقاشی ها را کاملا از چهره اش گرفت: از تابلوهای تبلیغاتی به ظروف زباله. طبق طبیعت شورشی، او مشکلی با قانون داشت، و این وسوسه نقاشی بود که به نجات او رسید.
در طول سالها، ایتون در لندن، دیترویت و نیویورک زندگی کرد و نقاشی کرد. او معتقد است که هرکس باید به هنر(نه فقط اشخاص خاص) دسترسی داشته باشد. آثار هنری پیچیده ای از Tristan Eaton را می توان در نمای ساختمان های سراسر کشور مشاهده کرد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید