10 ویژگی بدن زن که مرد نمی تواند به آن افتخار کند

در

 زنان

زنان به هیچ وجه جنس ضعیف نیستند

 

زنان موجودات شگفت انگیز ی هستند! آنها زندگی جدید می بخشند ، بچه ها را تربیت می کنند ، کارهای خانه را انجام می دهند ، کار می کنند و هنوز وقت دارند که از خود مراقبت کنند. چگونه احساس خوبی دارد و چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ شاید همه اینها مربوط به طبیعت زنانه و برخی خصوصیات فیزیولوژیکی باشد که برای مردان غیرقابل دسترسی است. sayarak.com حقایق جالبی را تهیه کرده است که تأیید می کند زنان جنس ضعیف تری ندارند.

 

ایمنی قوی تر و حافظه بهتر

 زنان

زنان ایمنی قوی تری دارند ، بنابراین عمر آنها بیشتر از مردان است / عکس

 

همه می دانند که زنان عمر بیشتری نسبت به مردان دارند. حداقل به این دلیل که بدن به لطف استروژن به طور فعالتری با عفونت ها مبارزه می کند. هورمون جنسی زن تولید آنزیمی را که باعث ضعف دفاعی بدن در برابر ویروس ها و باکتری ها می شود ، کاهش می دهد. طبق یک نسخه ، زنان از نظر ایمنی قوی تر هستند ، زیرا آنها به زایمان و تربیت فرزند نیاز دارند. آستانه درد برای دختران نیز بیشتر است. فقط در آنجا دمای 37.2 وجود دارد که در طی آن مردان عذاب کوره ای را تجربه می کنند. به هر حال ، مردان حافظه بدتری دارند. دانشمندان این موضوع را با این واقعیت توضیح می دهند که زنان به طور مداوم چهره رهگذران یا آشنایان را تجزیه و تحلیل می کنند ، بیشتر اوقات این مهارت را آموزش می دهند.

 

قابلیت تشخیص بیشتر رنگ ها

 زنان

هنگامی که به نظر می رسید همه اشیا یکسان هستند ، زنان در تشخیص بیشتر رنگ های نزدیک بهم بهتر هستند / عکس

 

 

یک ژاکت قرمز ، به گفته یک مرد ، ممکن است در زن هویجی ، قرمز یا شرابی باشد. در عین حال ، هر جنسیت در نوع خود درست است. تحقیقات دانشکده بروکلین تایید کرده است که وقتی مردان فکر می کنند همه اشیا یکسان هستند ، زنان در تشخیص بیشتر رنگ های نزدیک بهم بهتر عمل می کنند. همچنین ، زنان از کوررنگی رنج نمی برند.

 

تاندون ها و عضلات انعطاف پذیر تر

 زنان

 

در عضلات و تاندون های ورزشکاران ، پروتئین الاستیک بیشتری وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا به خوبی کشش داشته باشید / عکس

 

در انعطاف پذیری و کشش ، زنان پیشقدم هستند. اول ، پروتئین الاستیک بیشتری در عضلات و تاندون های ورزشکاران وجود دارد که به آنها اجازه می دهد تا به خوبی کشش داشته باشند. در مرحله دوم ، زنان دارای ستون فقرات انعطاف پذیر تری هستند و دامنه حرکتی طولانی در ناحیه لگن دارند. این امر باعث سهولت حمل کودک و زایمان می شود. همچنین ، زنان گردن متحرک تری دارند ، بنابراین فقط با سر می چرخند و مردان - با تمام بدن خود می چرخند.

 

توانایی گوش دادن با دو نیمکره مغز

 زنان

علاوه بر چپ ، زنان همچنین نیمکره راست مرتبط با تفکر خلاق را "متصل" کردند / عکس

 

 

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا آزمایشی را انجام دادند. آنها گروه هایی از مردان و زنان را گرد هم آوردند ، آنها را وادار به دستگاه های MRI کردند تا فعالیت مغز را کنترل کنند و شامل بخشی از رمان نویسنده آمریکایی جان گریشام بود. دانشمندان دریافتند که مردان در نیمکره چپ که وظیفه شنوایی و گفتاری را بر عهده دارد ، فعالیت بیشتری دارند. علاوه بر چپ ، زنان همچنین نیمکره راست مرتبط با تفکر خلاق را "متصل" می کنند. شاید این همان چیزی است که زن "خواندن بین سطرها" با آن ارتباط دارد.

 

بدن زنان می تواند تغییرات را تحمل کند

 زنان

به لطف استروژن ، عضلات دیرتر خسته می شوند ، بنابراین دختران می توانند 75٪ طولانی تر تمرین کنند / عکس

 

رشد و نمو بدن زنان در دوره بلوغ پایان نمی یابد ، بلکه تا سن 20 سالگی ادامه دارد. در این سن ، ممکن است اسپاسم های دوره ای ، آکنه ، اولین سلولیت نیز ظاهر شود . مرحله بعدی بارداری است که بدن را کاملا دگرگون می کند. یک رحم چیست که در ماه اول از نظر اندازه به یک پرتقال شباهت دارد و در نهمین ماه به یک هندوانه رشد می کند. و به طور کلی ، زنان بسیار ماندگارتر هستند ، اگرچه از نظر قدرت از مردان پیشی نمی گیرند. به لطف استروژن ، عضلات دیرتر خسته می شوند ، بنابراین دختران می توانند 75٪ طولانی تر تمرین کنند.

 

سلولیت طبیعی است

سلولیت

پوست پرتقالی یک ناهنجاری پزشکی نیست ، بلکه نشانه یک زن بالغ  است / عکس

 

ترس بسیاری از زنان ، پوست بدنام پرتقالی ، یک ناهنجاری پزشکی نیست ، بلکه نشانه یک زن بالغ است. چربی زیر جلدی برای تولید هورمون ها ، به ویژه استروژن ضروری است. بر این اساس ، سلامت زنان را تأمین می کند. البته سلولیت از نظر زیبایی شناسی چندان خوشایند به نظر نمی رسد اما به لطف تغذیه و ورزش مناسب می توان پوست پرتقالی را کاهش داد. به خصوص اینکه مردان تهدید به سلولیت نمی شوند و آنها دامن های کوتاه نمی پوشند که با وجود سلولیت بسیار آزار دهنده است. مشکل دیگر این است که بسیاری از دختران یک پستان بزرگتر از دیگری دارند ، اما این کاملا طبیعی است. همه افراد به دلیل ژنتیک نامتقارن هستند.

 

حساسیت به بو

 زنان

زنان قادر به گرفتن عطرهای رایج در سطوح بسیار پایین هستند / عکس

 

زنان حساسیت شگفت انگیزی به بو دارند. این در دختران در سنین باروری حادتر است. زنان توانایی گرفتن رایحه های آشنا را در سطح بسیار پایین دارند. دانشمندان آزمایشی را انجام دادند. به مدت یک ماه همان عطر را به زنان می دادند. پس از آن ، دختران می توانستند بو را حتی در غلظت 1/1000 نسخه اصلی تشخیص دهند. با رایحه ، آنها حتی قادر به تعیین احساسات یک شریک زندگی هستند. به عنوان مثال ، استرس مرد را با بوی پیراهن او تشخیص می دهند.

 

ضربان قلب زنان تندتر می زنند

 زنان

قلب زنان به دلیل کوچکتر شدن سریعتر می تپد / عکس

 

مدت هاست که دانشمندان دریافته اند ریتم ضربان قلب در هر دو جنس با هم مطابقت ندارند. قلب زنان تندتر می زند زیرا کوچکتر است. همچنین ، دختران با شنوایی حساس متمایز می شوند ، که به پاسخ فوری به گریه کودک کمک می کند. و ویژگی دیگر چشمک زدن سریع است. در یک دقیقه ، زنان 14.9 بار پلک خود را می بندند ، و مردان - 14.5.

 

کمی درباره موارد منفی

 زنان

با توجه به اینکه بافت زنان حاوی آب کمتری است ، سریعتر مست می شوند / عکس

 

با توجه به اینکه بافت زنان حاوی آب کمتری است ، سریع تر مست می شوند. بدن تا زمانی که نوشیدنی های الکلی وارد جریان خون نشوند ، هضم نمی کند. دلیل دیگر تعریق متوسط ​​است ، بنابراین الکل با کارایی کمتری از بدن دفع می شود. به همین دلایل ، بدن زنان بیشتر در معرض مستی با الکل هستند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

زنان واقعا قوی‌تر از مردان هستند

در


اگر همیشه سر این موضوع با دوستان‌تان بحث می‌کردید، حالا یک تحقیق علمی هم دارید که در راستای ادعای‌تان طرح کنید.نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در شرایط بسیار سخت مثل قحطی، شیوع بیماری‌های واگیردار، یا حتی اسارت، زنان بیش از مردان دوام می‌آورند.


در عصر حاضر نیز زنان تقریبا همه جای دنیا بیش از مردان عمر می‌کنند. مثلا در انگلستان، امید به زندگی برای زنان ۸۳ سال است و برای مردان ۷۹.۵ سال. (در اسکاتلند این ارقام به ترتیب ۸۱ و ۷۷ است.)

مطالعه اخیر در دانشگاه جنوبی دانمارک و روی هفت نمونه تاریخی که جوامع بشری در شرایط بسیار سخت قرار گرفته بوده‌اند، انجام شده. هدف مطالعه درک بهتر اختلاف عمر بین زنان و مردان بوده.

از نمونه‌هایی که محققان این دانشگاه مطالعه کرده‌اند، می‌توان به قطحی ایرلند بین سال‌های ۱۸۴۵ و ۱۸۴۹ میلادی و دو شیوع سرخک در ایسلند در سال‌های ۱۸۴۶ و ۱۸۸۲ میلادی اشاره کرد. نمونه دیگر تجربه برده‌های لیبریایی است که اوایل قرن نوزدهم میلادی در آمریکا آزاد شدند و به آفریقا بازگشتند و بسیاری چون در معرض بیماری‌هایی که در آمریکا نبود قرار گرفتند، مردند.

در همه این نمونه‌های تاریخی، امید زندگی به شدت کم شد. مثلا در شیوع سرخک در ایسلند (۱۸۸۲)، امید زندگی برای زنان از حدود ۴۴ سال به حدود ۱۹ سال رسید، و برای مردان از حدود ۳۸ سال به اندکی زیر ۱۷ سال.
ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است
محققان دانشگاه جنوبی دانمارک مشاهده کرده‌اند که در همه جوامع مورد بررسی، و تقریبا در همه گروه‌های سنی، نرخ مرگ‌ومیر زنان کمتر بوده، و جز یک مورد استثناء زنان بیش از مردان عمر می‌کرده‌اند.

ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است. آنها می‌گویند: "در شرایط بسیار سخت و کشنده، نوزادان دختر بهتر از نوزادان پسر مقاومت می‌کردند".

و بر این مبنا نتیجه گرفته‌اند که: "این واقعیت که در شرایط بسیار سخت، و در بدو تولد که تفاوت‌های رفتاری و اجتماعی دو جنس کمینه است، ماده‌ها بیش از نرها زنده می‌مانند، شاهدی است بر این فرضیه که برتری زنان در بقا دلایل بنیادی زیست‌شناختی دارد".

نویسندگان گزارش تأکید کرده‌اند که بر اساس یافته‌های این تحقیق مزیت زنان به مردان در محیط‌های مختلف کم و زیاد می‌شود و عوامل اجتماعی هم روی آن تأثیر دارد.

آنها به نتایج تحقیق‌های دیگر اشاره کرده‌اند که اختلاف هورمونی را عامل اختلاف مرگ‌ومیر زن و مرد می‌داند. مثلا استروژن که در زنان بیش از مردان یافت می‌شود، خاصیت ضدتورمی دارد. در حالی که تستسترون که در مردان بیشتر است، ممکن است باعث ضعف سیستم ایمنی بشود.

پروفسور ویرجینیا زارولی، سرپرست این تیم تحقیقاتی، می‌گوید: "شرایط مردم در نمونه‌هایی که بررسی کردیم حقیقتا وحشتناک بود. و با اینکه در این دوره‌های بحران مزیت بقای زنان افت می‌کرد، همچنان آن‌قدر بود که بیش از مردان زنده بمانند. یعنی حتی در دوره‌هایی که مرگ و میر زیاد بود، زنان بیش از مردان عمر می‌کردند". ( سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا آب مروارید یا کاتاراکت در زن ها شایع تر است

در


تفاوت در خطر آب مروارید بین دو جنس منجر به توجه به نقش استروژن در آب‌ مروارید شده است. مطالعات اپیدمیولوژیک یک اثر حفاظتی از درمان جایگزینی هورمون (HRT) با استروژن در زنان یائسه را نشان می دهند. علاوه بر این، منارک زودرس و/یا یائسگی دیررس، و ازاین‌رو طول عمر باروری بلند، با کاهش خطر ابتلا به آب‌ مروارید در ارتباط است . ازاین‌رو به نظر می رسد استروژن خواص حفاظتی در برابر کدر شدن عدسی دارد و مطرح‌شده که این به علت کاهش چشمگیر غلظت استروژن در دوران یائسگی است، یعنی اثر خروج، که باعث افزایش خطر ابتلا به آب‌مروارید در زنان در مقایسه با مردان هم سن و سال می شود.
این نظریه توسط داده هایی که نشان می دهد زنان قبل از یائسگی و مردان هم سن خطر آب مروارید یکسانی دارند، حمایت می شود. سطوح استروژن در مردان، همان طور که از طریق آروماتاز از تستوسترون تولید می شود، همان تغییرات وابسته به سن در زنان را نشان نمی دهد و مردان مسن تر درواقع سطوح بالاتری از 17استرادیول نسبت به زنان یائسه دارند .
هنگام گزارش شیوع آب‌ مروارید، انواع تعاریف و طرح های مطالعاتی استفاده شده است؛ هم مطالعات مبتنی بر جمعیت n حضور کدر شدن عدسی با یا بدون نیاز به اختلالات بینایی در نرخ کاتارکت قبلی یا فعلی. صرف‌نظر از معیارهای مورداستفاده، بیشتر مطالعات شیوع بالاتری از آب‌ مروارید در زنان نسبت به مردان گزارش کرده اند . درجه بندی و طبقه بندی آب‌ مروارید اغلب با استفاده از مقیاس درجه بندی مبتنی بر تصویربرداری انجام می شود، رایج ترین سیستم طبقه بندی کدر شدن عدسی (LOCSII یا LOCSIII). برای استفاده از این مقیاس، مطالعات مختلفی شیوع کدر شدن عدسی برای 24 تا 27 درصد زنان و 14 تا 20 درصد مردان بین 65 تا 74 ساله را گزارش کرده اند .
سازگاری بین همه این مطالعات مبتنی بر شیوع بیشتر کدر شدن عدسی در زنان در مقایسه با مردان ، با نسبت خطر معمول بین 1.14 تا 1.33 می باشد . در بیشتر نقاط جهان، به خصوص در کشورهای توسعه‌یافته، تفاوت های جنسیتی در شیوع کدر شدن عدسی در شیوع بالاتر عمل جراحی آب‌ مروارید در زنان نسبت به مردان نیز منعکس‌شده است .
هنگام تلاش برای روشن شدن دلایل تفاوت شیوع آب‌ مروارید در دو جنس، باید عوامل خطر از قبل شناخته‌شده برای بیماری ها را در نظر گرفت. همان طور که توسط دو مطالعه نشان داده شده است، عوامل ژنتیکی 35 تا 53 درصد شروع و شدت بیماری را توضیح می دهند، درحالی‌که سن 16 تا 38 درصد و محیط فردی یعنی عوامل مرتبط با سبک زندگی 14 تا 26 درصد را تشکیل می دهند .
با توجه به خطرات سبک زندگی برای آب‌ مروارید، شواهد قابل‌توجهی از مطالعات اپیدمیولوژیک وجود دارد که سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض UVB باعث آب‌ مروارید هستند، با در نظر گرفتن استرس به‌عنوان یک سبب و یا عامل کمکی . قرار گرفتن در معرض UVB به‌صورت خاصی با یکی از سه شکل رایج آب‌ مروارید در ارتباط است؛ آب‌ مروارید قشری، که به تعداد کثیری در زنان وجود دارد . داده های برای تفاوت جنسیتی برای در معرض UVB قرار گرفتن متضاد هستند، ولی پیشنهاد شده است که ابرو و پیشانی کمتر برجسته در زنان می تواند به حفاظت کمتر در برابر نور خورشید در زنان منجر شود.
همان طور که در بالا ذکر شد، استروژن ها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند، چیزی که اثر حفاظتی آن ها را در برابر  آب‌ مروارید یا کاتاراکت  توضیح می دهد، که استرس اکسیداتیو مسیر عمده بیماری زا به‌حساب می رود. اثر آنتی‌اکسیدان استروژن احتمالاً از طریق چندین مکانیسم اعمال می شود.

در سیارک بخوانیم:

گلوکوم یا آب‌ سیاه 

دژنراسیون ماکولا وابسته به سن چیست 

رتینوپاتی دیابتی 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا مردان ناگهان به روابط خود پایان می دهند

در
چرا مردان ناگهان به روابط خود پایان می دهند
او تماس نگرفت. چرا مردان ناگهان به روابط خود پایان می دهند
این اتفاق می افتد که رابطه خیلی سریع هنوز شروع نشده به پایان می رسد. چه دلایلی می تواند منجر به این واقعیت شود که بعد از گذشت چند روز مردان دیگر نمی خواهند قرار های جدید را ادامه دهند؟
 
دو مورد افراطی وجود دارد که باید در روابط با مردان از آن اجتناب کرد. اولی صراحت بیش از حد و دومی راز داری بیش از حد است. اگر در روز اول به معنای واقعی کلمه همه چیز را با آقا صحبت کردید ، و علاوه بر این همه گل و لای خود را ریختید ، جای تعجب نیست اگر این مرد دیگر نمی خواهد با شما ارتباط برقرار کند. همین مسئله در مورد راز داری بیش از حد نیز صدق می کند - اگر مردی مجبور شود حداقل چند کلمه را بقولی با چنگک از شما بیرون بکشد ، بعید است علاقه ای به ادامه رابطه داشته باشد.
 
چه کاری انجام دهیم تعادل را دنبال کنید. اگر چنین کاستی هایی را می شناسید ، برای رفع آنها تلاش کنید. اگر بسیار خجالتی هستید ، مباحث پیشاپیش را برای مکالمه آماده کنید ، آنها را با یک دوست یا در مقابل آینه تمرین کنید - این به شما اطمینان می دهد که در زمان قرار اطمینان بیشتری داشته باشید.
 
یکی دیگر از دلایل اصلی از دست دادن علاقه ، تابو در جلوه های تمایلات جنسی است. اگر اجازه نمی دهید که مرد کمترین تماسی با شما داشته باشد اگر او شما را ترک کرد تعجب نکنید. این بدان معنا نیست که برای اولین کسی که با او ملاقات دارید باید این تابو را بشکنید، فقط بگذارید کارها به روال عادی ادامه یابد.
 
اغلب یک مرد تمایل به ادامه رابطه ندارد زیرا شما چیزهای متفاوتی از آنها می خواهید. بعضی اوقات زنان تمایل به عجله کردن دارند و پس از چند تاریخ ، آنها پیشنهاد می کنند که برای فرزندان آینده نامی انتخاب کنند. این می تواند یک مرد را بترساند. اما خود را در جای او قرار دهید - در چنین شرایطی چه فکر می کنید؟ البته باید در مورد آینده و چشم اندازهای خود بحث کنید. اما در حد معقول و بعد از اینکه رابطه شما واقعاً شروع شده است.
 
همچنین اتفاق می افتد - یکی از شرکا به دنبال یک رابطه جدی است و دیگری به دلایلی برای آن رابطه آماده نیست. شما هرگز نباید سعی کنید این موقعیت را تغییر دهید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 عکس عروسی نادر از ستاره های قرن بیستم و داستان های عاشقانه آنها

در
قرن بیستم عصری بود از مردان درخشان و زنان جذاب. به نظر می رسید که هنرمندان آن زمان همه چیز را داشتند: تحسین میلیون ها هوادار ، نقش های به یاد ماندنی ، زیبایی و .... اما زندگی ستارگان مشهور ، اغلب آنقدر که به نظر می رسید غرق در تجملات نبوده و نیست. از این گذشته ، موفقیت و ثروت تضمین کننده خوشبختی در عشق نیست.
 
sayarak.com در روز عروسی آنها عکس هایی از افراد مشهور قرن بیستم را جمع آوری کرد و فهمید که آیا این پیوند های خانوادگی قوی هستند.
 

1. لیزا مینلی (1967)

لیزا مینولی
ستاره موسیقی لیزا مینلی و خواننده استرالیایی پیتر آلن، مادر لیزا، بازیگر مشهور هالیوود جودی گارلند بود. در سال 1967 ، عروسی آنها برگزار شد. برای جودی ، پیتر داماد ایده آل بود: پیتر به دختر او توهین نکرد ، مودب و دوست داشتنی بود ، و همچنین وضعیت مالی آنها را اصلاح می کرد. اما یک پایان خوشحال کننده اتفاق نیفتاد: در آوریل 1970 ، زن و شوهر اعلام کردند که در حال جدایی هستند. دلیل ، به احتمال زیاد ، این بود که پیتر جامعه مردان را ترجیح می داد .
 

2. بریژیت باردو (1952)

بریژیت باردو
این بازیگر فرانسوی برای اولین بار در سن 18 سالگی با دستیار فیلم راجر وادیم ازدواج کرد . فیلم اول وادیم "و خدا یک زن را آفرید ..." با بریژیت باردو در نقش اصلی ، او را به یک ستاره فوق العاده تبدیل کرد و او یک کارگردان موفق شد. آنها تنها 5 سال با هم زندگی کردند ، اما در زندگی همچنان دوست باقی ماندند.
 

3. مرلین مونرو (1942)

ازدواج مرلین مونرو
اولین شوهر مریلین مونرو ی جذاب، جیمز داگورتی بود . برای یک دختر 16 ساله ، ازدواج فرصتی برای جلوگیری از سرگردان شدن در خانواده های بی سرپرست و پناهگاه ها شد. بعد از گذشت 4 سال ، با موفقیت در استودیوی 20th Century Fox، رابطه خود را  با Doherty را قطع کرد.
 

4. الویس پریسلی (1967)

عکس عروسی الویس پریسلی
الویس پریسلی وقتی تنها 14 سال داشت ، با همسر و عشق زندگی خود پریسیلا واگنر ملاقات کرد . در سال 1967 (عروس 21 ساله بود) آنها در هتل مجلل علاءالدین در لاس وگاس عروسی مخفی ترتیب دادند ، که در آن فقط اقوام دعوت شده بودند. پس از 6 سال ، پریسیلا تصمیم به طلاق از سلطان راک اند رول گرفت.
 

5. الیزابت تیلور (1964)

عکس عروسی الیزابت تیلور
به طور رسمی ، ملکه هالیوود 9 بار ازدواج کرده است. از این تعداد ، دو بار - با یک مرد ، ریچارد برتون است. در سال 1964 ، فقط 9 روز پس از طلاق لیز از ادی فیشر ، این زوج یک مراسم متوسط ​​در مونترال (کانادا) برگزار کردند. جزئیات رابطه آنها از صفحات اول روزنامه ها مخفی نماند ، میلیون ها نفر از مردم داستان عشق پرشور را دنبال کردند. همه اینها در سال 1974 به طلاق خاتمه یافت و به دنبال آن ازدواج مجدد انجام شد كه تنها 9 ماه به طول انجامید.
 

6. گریس کلی (1956)

لباس عروسی گریس کلی
حرفه گریس کلی در اوج خود بود زمانی که او در جشنواره فیلم کن، شاهزاده موناکو رینر سوم را ملاقات کرد. برنده اسکار و بازیگر مورد علاقه هیچکاک به دلیل عشق از صحنه کنار رفت و شاهزاده خانم موناکو شد. در سال 1982 ، در اثر تصادف رانندگی به طرز غم انگیزی درگذشت. شاهزاده تا زمان مرگش (در سال 2005) ازدواج نکرد و در کنار همسرش دفن شد.
 

7. بیانکا جاگر (1971)

عروسی بیانکا جاگر
میک جاگر در سپتامبر سال 1970 در مهمانی با بیانکا پرز-مورا مازیاس آشنا شد. در ماه مه سال 1971 ، آنها در سن تروپز ازدواج كردند و تعداد زیادی از پاپاراتزی آنها را احاطه كردند. خیانت های مکرر به یک ستاره راک فرصتی به این ازدواج نداد: در سال 1978 ، این دختر به محض اینکه درباره عاشقانه های جاگر با مدل جری هال شنید، طلاق گرفت .
 

8. کاترین دنوو (1965)

عروسی کاترین دنوو
تنها همسر رسمی بازیگر زیبا و اسرارآمیز فرانسوی ، دیوید بیلی ، عکاس لندنی بود . آنها هیچ مراسمی برای عروسی نگرفتند - آنها به سادگی قرارداد ازدواج را امضا کردند. عروس در لباس مشکی و داماد با ژاکت بافتنی بود. این ازدواج دوام طولانی نداشت؛ دلیل این شکاف می تواند یک مانع زبان باشد: بیلی حتی به یادگیری زبان فرانسه فکر نمی کرد ، و برای دنوو  صحبت به زبان انگلیسی خیلی خسته کننده بود.
 

9. والیس سیمپسون (1937)

والیس سیمپسون
والیس سیمپسون که دو بار طلاق گرفته بود با ادوارد هشتم که بخاطر ازدواج به او از سلطنت کناره گیری کرد. عروسی دو عاشق در مه 1937 در فرانسه برگزار شد. آنها تا زمان مرگ ادوارد زندگی می کردند و در آرامگاه سلطنتی نزدیک ویندزور دفن شدند.
 

10. اوا گاردنر (1951)

عروسی اوا گاردنر
صدای طلایی هالیوود(فرانک سیناترا) و بازیگر محبوب(اوا گاردنر) در نخستین فیلم در سال 1950 ملاقات کردند . به خاطر زیبایی مهلک اوا گاردنر ، فرانک سیناترا همسر خود را که 12 سال با او زندگی می کرد ، و سه فرزندش را ترک کرد. طرفداران اخلاق ، ازدواج آن ها را محکوم کردند که حرفه خواننده را ویران کرد ، و اوا گاردنر شهرت یک لیبرتین (که فقط از چهره خود سود می برد) را به دست آورد. این زن و شوهر با موفقیت ، حسادت مداوم ، رسوائی ها و قهر و آشتی های مداوم روبرو شدند - این زوج تنها 6 سال با هم زندگی کردند.
 

11. ژاکلین کندی (1953)

عروسی ژاکلین کندی
عکس های عروسی نادر از ستاره های قرن بیستم و داستان های عاشقانه آنها
 
ژاکلین بوییر و جان کندی در سال 1953 ازدواج کردند. عروسی رویداد شماره یک  در محافل سکولار بود. در سال 1960 ، جان کندی وارد انتخاب ریاست جمهوری شد. پس از پیروزی در انتخابات ، ژاکلین در مدت زمان کوتاهی توانست همدلی عمومی را به خود جلب کند و به یک محبوب جهانی تبدیل شد. در سال 1963 ، رئیس جمهور کندی در طی یک سفر کاری به دالاس ، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.در زمان ترور کندی، ژاکلین با او بود.
 

12. آدری هپبورن (1954)

لباس عروسی آدری هپبورن
ازدواج بازیگر آدری هپبورن و مل فرر که 14 سال به طول انجامید را نمی توان موفقیت آمیز نامید. مل فرر ، همانطور که گفتند ، سعی در کنترل همه چیز داشت و به موفقیت همسرش حسادت می کرد. این شایعات به حدی قوی بود که آدری مجبور به مصاحبه بزرگی شد ، که با تیتر منتشر شد: "شوهرم حرفه من را مدیریت نمی کند . " پس از دو مورد سقط جنین ، هپبورن به خاطر خانواده بازی در فیلم را رها کرد و در سال 1960 پسری به دنیا آورد. با این حال ، زندگی مشترک آنها در سال 1968 به جدایی انجامید.
 

13. لورن باکل (1945)

عروسی لورن باکل
در زمان ملاقات همفری بوگارت با لورن، مشهور و موفق بود و لورن باکال فقط اولین نقش فیلم خود را به دست آورده بود. آنها با اختلاف قاطع سن (25 سال) و مخالفت شدید مادر لورن ازدواج کردند. بعد از گرفتن طلاق، بازیگر بلافاصله با لورن باکال ازدواج کرد. لورن کار خود را ترک کرد و همسری دلسوز شد. همفری بوگارت، این بازیگر مشهور پس از 12 سال خوش گذراندن در کنار لورن بر اثر سرطان درگذشت.
 

14. سوفیا لورن (1966)

عکس عروسی سوفیا لورن
سوفیا لورن عشق واقعی خود را در سال 1950 در یک مسابقه زیبایی ملاقات کرد. تهیه کننده کارلو پونتی ازدواج کرده بود و گرفتن طلاق از کلیسای کاتولیک ایتالیا تقریبا غیرممکن بود.عاشقان نا امیدانه در مکزیک ازدواج کردند ، اما ین ازدواج از دید واتیکان فسخ شده بود. تنها در سال 1966 ، پس از تغییر تابعیت به فرانسوی و دریافت طلاق از همسر اول پونتی ، این زوج توانستند به طور رسمی امضا کنند. آنها با هم تا زمان مرگ کارلو در سال 2007 زندگی کردند.
 

15. ریتا هیورث (1949)

ریتا هیورث
ریتا هیورث چندین بار ازدواج کرد. یکی از همسرانش فرزند آقاخان سوم ، رهبر معنوی مسلمانان اسماعیلی ، شاهزاده علی سلمان آقاخان بود که وی را در کن ملاقات کرد. این مرد پولدار نظر بازیگر را به خود جذب کرد و با او ازدواج کرد، ریتا هیورث حرفه خود را ترک کرد و خود را وقف خانواده کرد. چند سال بعد ، ریتا هیورث ، خسته از خیانت های همسرش ، به آمریکا بازگشت.
 

16. یوکو اونو و جان لنون (1969)

یوکو اونو و جان لنون
یوکو اونو در سال 1966 در نمایشگاه آوانگارد با جان لنون ملاقات کرد . در سال 1969 ، این زوج در جبل الطارق امضا کردند ، این مراسم تنها چند دقیقه طول کشید. آنها ماه عسل خود را در آمستردام گذراندند در یک اتاق شیک در هیلتون برگزار کردند . در 8 دسامبر 1980 ، این نوازنده در نیویورک کشته شد.
 
و چگونه زندگی افراد مشهور را تصور می کنید؟ چه تعداد از ستاره هایی که می شناسید موفق شده اند خوشبختی را در عشق پیدا کنند؟ در نظرات به اشتراک بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا برخی از افراد پیرتر از هم سن و سال های خود دیده می شوند

در
چرا برخی از افراد پیرتر از هم سن و سال های خود دیده می شوند
در صد سال پیش ، زنان 40 ساله تقریباً مادربزرگ ها به حساب می آمدند.اما امروز ، در این سن ، جوانی دوم فرا می رسد و چقدر ناعادلانه است که برخی از خانم ها زیبایی طبیعی پوست خود را حفظ می کنند ، در حالی که برخی دیگر مجبورند تلاش زیادی کنند تا جوانتر به نظر برسند.
 
sayarak.com تصمیم گرفت تا دریابد که چرا برخی از افراد پیرتر از هم سن و سال های خود دیده می شوند. و همچنین یاد بگیرند که چگونه طبیعت را فریب دهند و جوانی را حفظ کنند.

 

1. تغییرات هورمونی در بدن، هر زن را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما برخی موفق به فریب طبیعت می شوند

هورمون اصلی زن - استروژن - با افزایش سن به مقدار بسیار کمتری تولید می شود. و استروژن ، علاوه بر عملکردهای زیاد در بدن زنان، مسئول ارتجاعی و ضخامت پوست است. اینکه سن شما دقیقاً پیر می شود و استروژن از دست می دهد ، به عوامل زیادی بستگی دارد: از وراثت تا رژیم. اما هنوز هم می توان کاری انجام داد.
فیتواستروژن ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید: پنیر سویا توفو ، تخم کتان ، کلم بروکلی. و از خوردن گوشت خودداری نکنید - پزشکان می گویند محصولات حیوانی به کمی طولانی شدن جوانی کمک می کند.
 

 

2. ژن های پیری وجود دارند ، اما می توانید عملکرد آن ها را عوض کنید

دانشمندان سیصد ژن را محاسبه کرده اند که وظیفه دارند چقدر سریع چین و چروک روی صورت شما ظاهر شود و موها خاکستری شوند. به عنوان مثال ، قرمزی دارای جهشی است که باعث می شود آنها 2 سال از همسالان خود بزرگتر به نظر برسند. و در دهه 2000 ، محققان آموختند كه بعضی از ژن ها را خاموش كنند و عمر موش های آزمایشگاهی را طولانی كنند. و گرچه برای ایجاد اکسیر جوانی هنوز راه طولانی ندارد ، اما خود شما می توانید روند پیری را کند کنید.
 
اگر میزان کالری مواد غذایی را کاهش دهید ، ضمن حفظ مقدار ویتامین ها و مواد معدنی لازم ، امید به زندگی بیشتر می شود .حتی زیباترین ژن ها در برابر سبک زندگی ناسالم ناتوان هستند. الکل ، دخانیات ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و محیط نامناسب به سرعت هر کسی را به یک سیب له شده تبدیل می کند.
جوانان ارتباط مستقیمی با مصونیت خوب دارند. اگر به اصول زندگی سالم پایبند باشید ، عصبی نشوید و به خوبی بخوابید ، ممکن است ژنهای مسئول پیری زودرس به هیچ وجه روشن نشوند.

 

3. زن 40+ با مدل مو قابل تشخیص است

چه کسی گفته است که زن بالای 40+ باید به آرایشگاه برود و یک مدل موی کوتاه را انتخاب کند؟ روانشناسان متفاوت فکر می کنند : موهای بلند باعث می شود زنان جذاب تر شوند. و البته در باره مو در اینجا مواردی هست که به طور قطع سن را اضافه می کنند:
 
مو های کم پشت و نازک. افراد با چنین مویی بسیار سالم تلقی نمی شوند. مراجعه به یک متخصص آسیب شناسی و غدد درون ریز می تواند در این مورد کمک کند.
صورت با آرایش غلیظ چند سال به سن شما اضافه خواهد کرد.
رنگ مو بیش از حد تیره بر همه چین و چروک های صورت تأکید می کند.
مو و مدل مو گاهی باید تغییر کند. خواه آن را دوست داشته باشیم یا نه ، اما با افزایش سن ، چهره ما دچار دگردیسی می شود و مدل مو با آن باید تغییر کند.
 

 

4- چربی بیش از حد باعث پیری می شود

پوندهای اضافی نه تنها باعث مسن تر دیده شدن شما می شوند بلکه پیری را با سرعت برق و باد برایتان به ارمغان می آورند . افراد دارای اضافه وزن بطور متوسط ​​8/8 سال پیرتر از اشخاص لاغر دیده می شوند (و احساس می کنند).
 
به دلیل اضافه وزن ، تولید کلاژن مختل می شود: علائم کششی ، چین و چروک ظاهر می شود و به طور کلی پوست خاصیت ارتجاعی و جوانی خود را از دست می دهد.
در هر سنی که نیاز دارید با نظارت پزشک یا متخصص تغذیه وزن خود را از دست دهید. زیرا کاهش وزن ناگهانی و ناسالم می تواند به همان اندازه پوند اضافی آسیب برساند.
 

 

5- پیر شدن شما بستگی به کشوری دارد که به دنیا آمده اید

نمایندگان نژادهای خاص از سن خود جوان تر به نظر می رسند. محققان ژنتیک معتقدند که بیشتر از همه، آمریکایی های لاتین خوش شانس بوده اند: مکزیکی ها ، اسپانیایی ها ، هائیتی ها 2 سال از افراد سایر ملل در همان سن جوان تر به نظر می رسند.
 
دانشمندان می گویند افرادی که ریشه های آسیایی ، آفریقایی و آمریکای لاتین دارند پوست ضخیم تری دارند به همین دلیل چهره آنها دیرتر چروک می شود.
 
نوعی تغییر شکل پیری صورت به نام اسلاویایی نامیده می شود: زنان اروپای شرقی مستعد ورم بافت ها هستند. آنها چین و چروک کمی دارند ، اما دارای چانه دوم یا غبغب هستند.
 
به همین دلیل جراحان و متخصصان زیبایی پلاستیک نوع مداخله را بسته به پوست انتخاب می کنند: خانمهایی که نوع خاص تغییر شکل پیری دارند تقریباً همیشه جراحی توصیه می شود و بوتاکس آنها را نجات نمی دهد.

 

6. زنان در سن 40+ سال اغلب هنگام انتخاب لباس به افراط و تفریط می روند

سبک شناسان اکیداً توصیه می کنند که لباس های قدیمی را از داخل کمد بیرون بیاورید و بسته به سن سبک خود را تغییر دهید. لباس های تنگ و پررنگ و جسورانه که 20 سال پیش می پوشیدید ، امروز یک ظاهر طنز را برای شما ایجاد می کند و نشان می دهد که یک زن با تمام توان به جوانها چسبیده است. با این حال ، مد زمان دارد و به جوانان و میانسال تقسیم نشده است ، همه چیز بسیار فردی است. نکته اصلی این است که چند قانون را فراموش نکنید:
 
کاملا لباس سیاه نپوشید. به توصیه قدیمی ها ، اعتقاد بر این است که سیاه باریک و لاغر نشان می دهد ، اما یک لباس سرتاسر سیاه فقط سن را اضافه می کند.
از نظر تئوری ، لباس های گشاد باید پوند های اضافی را پنهان کند. اما در واقعیت ، نه تنها کاستی ها ، بلکه زیبایی های بدن را نیز پنهان می کند ، که مطمئناً شما کاملاً در اختیار دارید.

 

7. ابروهای نازک و نادر هر زیبایی را به مادربزرگ تبدیل می کنند

 با گذشت زمان ، ابروها نازک تر می شوند: تغییرات هورمونی و استفاده از موچین تأثیر می گذارد. این قسمت از چهره بر درک سن تأثیر زیادی می گذارد: هرچه ابروها کمرنگ تر و نازک تر باشند ، پیرتر به نظر می رسید. اما زیبایی شناسان فهمیدند که چگونه وضعیت را اصلاح کنند:
سرم و ژل برای کار رشد ابرو ، با این حال برای نتیجه باید صبر کرد.
ابروهای خیلی باریک و کشیده جوان نمی کنند ، بلکه برعکس ، ظاهری خسته به صورت می دهند.
ابروها به صورت کاما یا نخ نازک هیچ زنی را در جهان جوان نمی کند.
 

 

8. آرایش کمک می کند تا دیگران را فریب دهید (اما فقط اگر بالای 35 سال دارید)

روانشناسان از دیرباز گفته اند : آرایش باعث جذابیت بیشتر خانم ها می شود و حتی در موفقیت در محیط کار نقش دارد. اما اینکه چگونه بر درک سن تأثیر می گذارد ، مشخص نبود. یک مطالعه جدید نشان داد که رژ لب ، ریمل و کرم پایه از ویژگی های بسیار جادویی یک ماشین زمان برخوردارهستند:
 
در 20 سالگی ، آرایش روشن باعث می شود پیر تر از سن به نظر برسیم.
در سن 30-35 سالگی ، با آرایش و بدون آرایش دیگران به راحتی می توانند حدس بزنند که چند ساله هستید.
و پس از 35-40 مواد آرایشی یک اثر ضد پیری قدرتمند می بخشد.
نکته اصلی این است که به یاد داشته باشید اصول اساسی آرایش ضد پیری: سرم مرطوب کننده برای پایه و استفاده عاقلانه از پودر خشک ، که بتواند چین و چروک ها را بپوشاند.
 

 

9- برخی از صحبت ها ، شما را به پیرزن همیشه پریشان تبدیل می کند

با تشکر از توسعه لوازم آرایشی و فتوشاپ ، امروز تعیین سن واقعی یک فرد دشوار است. با این حال ، پیری خارجی وجود دارد ، اما پیری در ذهن نیز وجود دارد. شما می توانید در سن 20 سالگی دچار پیری شوید و تشخیص پیر بودن آسان است: باید به سخنان شخص گوش فرا دهید. در اینجا چند عبارت وجود دارد که سن شما را اضافه می کند:
 
"در زمان من ، قیمت ها پایین تر بودند / دامن ها بلند تر بودند ،" و غیره
"دهه 90 فقط 10 سال پیش بود."
"نسل فعلی کاملاً بی ادب است."
"این موسیقی نیست ، بلکه نوعی دنگ و دونگ است."
 
برخی افراد برای جوان تر دیده شدن، مایل هستند هر کاری انجام دهند: آنها جراحی پلاستیک انجام می دهند ، به معنای واقعی کلمه در ورزشگاه زندگی می کنند ، خود را با رژیم های غذایی لاغر می کنند و از مکمل های غذایی استفاده می کنند. شما شخصاً برای چه چیزی آماده هستید؟ یا شاید شما در مورد سن خود منطقی هستید و به دلیل موهای خاکستری تازه کشف شده یا چین و چروک ناراحت نیستید؟ در نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 جمله سمی که به دختران نباید گفت

در
از بدو تولد ، والدین فرزندان خود را باکلیشه "دختر زیبا و خانه دار و پسر قوی و باهوش" پرورش می دهند. شاید هزاران سال پیش این امر توجیه پذیر بود: مردان ماموت ها را تعقیب می کردند ، و زنان در خانه مشغول پخت پز بودند. اما امروز ، مادران و پدرها همچنان ناامیدانه به مهارت های بی فایده ای می چسبند که برای دختران منسوخ شده اند.
 
sayarak.com آثار روانشناسان مدرن را با دقت مطالعه کرد و فهمید که تصورات غلط والدین به طور ناخودآگاه به دخترانشان چگونه منتقل می شود.
 

5- دختران دعوا نمی کنند و همیشه از بزرگسالان پیروی می کنند

دختران سازگار هیچ نگرانی ایجاد نمی کنند و در درجه اول برای والدین مناسب هستند. با این حال ، در بزرگسالی ، یک دختر مطیع که نمی تواند از همسالان خود عقب نماند ، خطر تبدیل شدن به قربانی سوء استفاده جسمی یا اخلاقی را دارد.
 
خشونت خانگی یک بیماری در جامعه است. در کشورهایی که اطاعت زنانه پرورش می یابد ، میزان ظلم بسیار زیاد است: 70٪ در هند ، 42٪ در ترکیه (ایران ، به هر حال ، خیلی عقب نیست ). قربانیان با ضربات سیلی و توهین روبرو می شوند ، زیرا از کودکی از کسی پیروی می کردند که قوی تر است.
 
یاد بگیریم که هر فردی فارغ از جنسیت حق دارد از منافع خود دفاع کند و در صورت لزوم دندان های خود را به دشمن نشان دهد. یک دختر در صورت تسلیم شدن یا آموختن از دفاع از دیدگاه خود ، کودک بی ادبی نخواهد شد.
 

4- دختر باید خانه دار باشد ، در غیر این صورت هیچ کس با او ازدواج نخواهد کرد

به طور پیش فرض ، به دختران آموزش داده می شود که مرتب باشند: لباس های مرتب بپوشند،اتاق خود را تمیز کنند و .... با این وجود ، دقت یک ویژگی جنسیتی نیست ، بلکه لازم است، صرف نظر از جنسیت، عشق به نظم را برای هر کودک پرورش دهیم . 
روانشناسان در ارتباط با دخترانی که والدین آنها را به طرز تعصب آمیز به شستن ، تمیز کردن ، پخت کیک و در زندگی خانوادگی همه کارهای خانگی را به عهده می گیرند، می گویند که کار های خانگی رابطه ای با جنسیت ندارند. این بدان معنی است که پسر ها باید بتوانند کفها را تمیز کنند و مثلاً دختر ها باید بتوانند لامپ های سوخته را تعویض کنند.
 

3. این کار مردانه است ، بنابراین به سمت "امور مردان" نروید

حکایت قدیمی که به آنها ریاضیات / فیزیک / برنامه نویسی داده نمی شود چیزی بیشتر از قصه های مادربزرگ است. در حقیقت ، دانشمندان هنوز نورون های خاصی را که مسئول توانایی های ریاضی است ، در مغز مردان پیدا نکرده اند . اما دختران هنوز از یادگیری جبر یا هندسه می ترسند ، که ظاهراً مقصر ذهن زن نیست. تقصیر والدین و معلمان است.
 
شوخی ها درباره منطق ویژه زن ، سبک رانندگی و حماقت در ریاضیات بی سر و صدا باعث کاهش عزت نفس کودک می شود. روانشناسان می گویند دختران و پسران زیر 6 سال دنیا را به همین صورت می بینند و به خودشان اعتقاد دارند. اما از سن 7 سالگی ، دختران فکر می کنند که، برای انجام ریاضیات / ساخت هواپیما / طراحی پل به اندازه کافی باهوش نیستند 
 
معلمان و آموزگاران انتظار موفقیت تحصیلی از پسران را دارند ، در حالی که به دختران کمتر توجه می کنند. چنین نگرشی می تواند در انتخاب یک حرفه تأثیر بگذارد : چه کسی می داند ، ممکن است دختر شمادر صورت نبودن نگرش تعصب آمیز به توانایی های ذهنی زن، به عنوان ماری کوری دوم تبدیل شود.
 

2. ارزش اصلی زن در ظاهر او است  

در هر کشور دنیا که در آن متولد شده اید ، والدین شما به احتمال زیاد به شما گفته اند که پسر باید قوی و باهوش باشد و دختر باید نجیب و زیبا باشد. در نتیجه دختران با این فکر رشد می کنند که سرمایه اصلی آنها  ظاهر آنها است.
 
در واقع ، این جمله حقیقت تلخ خود را دارد. جامعه شناسان بر این باورند که زنان هنوز هم با لباس و ظاهر شان سنجیده می شوند. طبق نظرسنجی ، مدیران HR در درجه اول به آرایش و رنگ موی متقاضی و سپس به خصوصیات شغلی توجه می کنند. نیازی به گفتن نیست ، سایر معیارها در مورد مردان اعمال می شود؟
 
روشن است که با چنین بی عدالتی باید کاری انجام شود. به عنوان مثال ، در انگلستان ، تبلیغات جنسیتی ممنوع شده است ، مانند "مادر زیبا است و پدر باهوش است".
ماتل (سازنده عروسک های باربی) که مدت هاست مورد سرزنش قرار می گیرد و تصویری فریبنده از زنان غیرقابل تحقق  را با عروسک هایش عرضه می کند ، تصمیم گرفته است تا از مبارزه علیه نابرابری جنسیتی حمایت کند . باربی قاضی ، باربی آتش نشانی و دیگر نمایندگان حرفه های به اصطلاح "مردانه" در ترکیب تیم حاضر شده اند.
 

1. دختران از درختان بالا نمی روند و دنبال توپ نمی دوند  

دانشمندان مدتهاست كه ثابت كرده اند كه مردان از زنان قوی تر هستند: آنها توده عضلانی بیشتری دارند و خود ماهیچه ها به طور متفاوتی ساختار یافته اند . اما این به هیچ وجه به معنای این نیست که زنان به فعالیت بدنی کمتری نیاز دارند.
 
آشنایی دختران با ورزش هایی که به طور سنتی مردانه (فوتبال ، بسکتبال) محسوب می شوند ، کودکان را به یک تبهکار تبدیل نمی کند. با توجه به  نظر روانشناسان، این فعالیت به آنها کمک می کند تا بدنی نه تنها زیبا، بلکه قوی، شجاع و ماهر داشته باشند.

نظرات

در ادامه بخوانید...