دختری با بیکینی قرمز امروز چگونه زندگی می کند

در

دختری با بیکینی قرمز
امروز "دختری با بیکینی قرمز" که بیش از 40 سال پیش با شنا از اتحاد جماهیر شوروی اتحادیه فرار کرد ، چگونه زندگی می کند

 

زمانی فرار لیلیانا بارونتسکایا (نام خانوادگی هنگام تولد) از اتحاد جماهیر شوروی سر و صدای زیادی در مطبوعات غربی ایجاد کرد. یک دانش آموخته 18 ساله از مدرسه حرفه ای اودسا ، که به عنوان پیشخدمت در کشتی تفریحی در بندر سیدنی خدمت می کرد ، فقط با یک بیکینی قرمز از پنجره کابین بیرون پرید ، از طریق خلیج سیدنی شنا کرد ( شنای پروانه ؟) و توانست  وضعیت پناهندگی در استرالیا را بدست آورد. سرنوشت بعد فراری ناامید ، که جهان او را لیلیانا گاسینسکایا می شناسد ، چگونه بود؟

 

فرار جسورانه دختری با بیکینی قرمز

دختری با بیکینی قرمز
لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


پس از فرار  با  شنا در آبهای خلیج سیدنی پر از کوسه ، لیلیانا در مورد اینکه چگونه از 14 سالگی آرزو داشته است از اتحاد جماهیر شوروی فرار کند ، نمی خواهد صف های بی پایان و بی حالی مداوم را تحمل کند ، صحبت کرد. او آرزو داشت که به عنوان یک بازیگر و مدل حرفه ای فعالیت کند ، اما فقط برای اینکه فرصتی برای کار در یک کشتی تفریحی بدست آورد ، وارد یک آموزشگاه حرفه ای حرفه ای شد.

وی پس از فارغ التحصیلی از کالج ، پیشخدمت کشتی تفریحی لئونید سوبینوف شد که در ژانویه 1979 در سیدنی متوقف شد. انتخاب لیلیانا به یک دلیل به استرالیا افتاد. به گفته وی ، روزی او یک ساحل خیره کننده استرالیایی را در تصویری در یک مجله زیبا دید و بلافاصله تصمیم گرفت که این بهترین مکان کره زمین است و مطمئنا در آنجا زندگی خواهد کرد.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


قبل از اینکه پا به ساحل خلیج سیدنی بگذارد ، این دختر دو بار سعی کرد کشتی را ترک کند ، ابتدا در ساحل Fremantle ، سپس در یک ایستگاه در ملبورن ، اما هر دو بار او ناموفق بود. او فقط در بندر سیدنی توانست  از طریق پنجره کشتی خارج شود و با یک لباس شنا (بیکینی قرمز) به ساحل شنا کند. او تقریباً 40 دقیقه شنا کرد ، کاملاً از این واقعیت غافل بود که کوسه ها در خلیج وجود دارد. ترس او را تحریک می کرد ، زیرا لیلیانا دقیقاً می دانست که اگر قبل از رسیدن به هدفش شناخته شود و نتواند درخواست کمک کند ، آرزوی او برای یک زندگی زیبا می تواند چه نتیجه ای به دنبال داشته باشد. او رویاهایش را می شمرد و فقط فکر می کرد که دیگر هیچ گوشت کنسروی و صف دیگری در زندگی اش وجود نخواهد داشت ، فقط کوکتل ، ساحل و آزادی است.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


پر از عزمی ناامیدکننده ، لیلیانا راهی ساحل شد و بلافاصله برای کمک خواستن به یک رهگذر که با سگش در ساحل پیاده روی می کرد متوسل شد. به زبان انگلیسی ناقص ، او توانست برای غریبه توضیح دهد که از کجا آمده و چرا به مشارکت او احتیاج دارد. روزنامه نگاران Daily Mirror بلافاصله دختر را تحت مراقبت خود گرفتند و موفق شدند قبل از رسیدن نمایندگان کنسولگری شوروی ، فراری را پنهان کنند.

 

رویای استرالیا

اولین پناهگاه فراری خانه گراهام فلچر عکاس Daily Mirror بود. خود عکاس ، اندکی پس از ظهور یک دختر زیبا از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی در سیدنی ، همسر و سه فرزند خود را برای مراقبت از او گذاشت. این دختر شجاع و ناامید بسیار متفاوت از همه زنانی بود که فلچر قبلاً آنها را می شناخت. او کاملا قلب او را به دست آورد و عکاس شروع به شرکت فعال در سرنوشت فراری کرد.

 

با این حال ، همدردی بسیاری از مردم با لیلیانا بود. او فقط دو روز پس از ورود به ساحل به راحتی پناهنده شد. و این علی رغم این واقعیت است که استرالیا حتی به قربانیان درگیری های نظامی و پیش از آنکه لیلیانا معمولاً فراریان را از کشتی های تفریحی اخراج کند ، به ندرت سرپناه فراهم می کرد. اما تصویر دختری با بیکینی قرمز بسیار جذاب بود که نمی توانست از آن استفاده نکند.

 

دختری با بیکینی قرمز

 

و لیلیانا در واقع تمام تلاش خود را کرد: او هرگز حاضر به عکسبرداری با بیکینی نشد ، سخاوتمندانه مصاحبه کرد و برای مدتی یک ستاره واقعی بود ، هر مجله ای سعی در گرفتن عکسهای "دختری با بیکینی قرمز" داشت. در استرالیا ، این دختر واقعاً وارد مدرسه مدل شد ، بعدا رقصید ، در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد ، به عنوان دی جی کار کرد و حتی یک بار به عنوان بازیگر در صفحه نمایش ظاهر شد. اما به وضوح پول کافی برای نوع زندگی خود که روزی آرزو داشت بدست نیاورد. اما برای یک عکسبرداری در نسخه Penthouse ، لیلیانا مبلغ بسیار مناسبی 15 هزار دلار دریافت کرد.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا.  / عکس


در سال 1984 ، لیلیانا گاسینسکایا با تاجر استرالیایی ایان هیسون ازدواج کرد. "دختری با بیکینی قرمز" ناپدید شد و یک همسر و مادر محترم جایگزین او شدند. با این حال ، ازدواج با هایسون تنها شش سال به طول انجامید ، پس از آن لیلیانا و فرزندانش استرالیای مورد نظر را ترک کردند و در انگلیس اقامت گزیدند ، جایی که او امروز زندگی می کند.

 

دختری با بیکینی قرمز

لیلیانا گاسینسکایا با کودکان.  / عکس


امروز لیلیانا گاسینسکایا، معروف به دختری با بیکینی قرمز 60 ساله است ، او سبک زندگی نسبتاً بسته ای را دنبال می کند و از هر طریق ممکن از تبلیغات جلوگیری می کند. رسانه های خارجی نوشتند که او مادر چند فرزند است و نمی خواهد گذشته پر تلاطم خود را به یاد بیاورد. به هر حال ، او به هدف خود رسید و بخشی از جهان غرب شد ، که از کودکی برای او بسیار جذاب تر از واقعیت شوروی بود.

 

شهروند شوروی در واقع فرصت ترک قانونی وطن خود را نداشت. یکی از گزینه ها ازدواج با یک خارجی بود و از آنجا که مهاجرت تا آنجا که ممکن بود محدود بود ، مسیر خانوادگی به آن شخص سفارش شد. بنابراین ، کسانی که مایل به خروج از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی بودند مجبور شدند اقدامات شدید را انجام دهند و در مورد کل برنامه های غیرقانونی جدایی از میهن خود فکر کنند. تاریخ مأیوس ترین فراریانی را ثبت کرده است که هواپیماها را به خاطر خارج از کشور ربوده ، خود را با دوز بالایی از داروها مسموم کرده و خود را از لنج ها به اقیانوس آزاد انداختند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

کشور بدون مالیات ، وام های بدون بهره و دارای گرانترین ارز در جهان

در

کویت

 

کشوری که در آن نفت وجود دارد کاملاً توانایی تأمین امنیت و آرامش زندگی شهروندان را دارد. به مردم بومی اینجا فقط وام بانکی بدون بهره تعلق نمی گیرد بلکه مالیات هم دریافت نمی شود و از مزایای دیگر نیز برخوردارند. کسانی که در این کشور متولد شده اند از پشتیبانی مادام العمر برخوردار می شوند ، از دولت کمک می گیرند و  نگران آینده خود نیستند.

 

کویت
کویت یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. مساحت کویت تنها 18 هزار کیلومتر مربع است / عکس

 

کویت

واحد پول کویت ، دینار گرانترین ارز در جهان است / عکس

 

این هرگز موضوع اصلی نبوده است. حدود سی سال پیش ، این کشور توسط عراق اشغال شده بود ، اما امروز کاملاً مستقل است و سطح زندگی بسیار بالایی دارد. واحد پول آن گرانترین ارز در جهان است - یک دینار معادل 3.31 دلار آمریکا است. در مورد بنزین ، یافتن ارزان قیمت در هر جایی امکان پذیر نخواهد بود - به طور متوسط ​​، یک لیتر در سال گذشته 0.3 دلار آمریکا بود.

 

1. امتیازات برای جمعیت بومی

کویت

اگر یک بومی کویت بخواهد تحصیل کند و این موضوع را با موفقیت تأیید کند ، دولت هزینه تحصیلات وی را در دانشگاه هر کشوری پرداخت می کند.


فرصت ها برای همه مردم بومی واقعاً بزرگ است. اگر شخصی بخواهد تحصیل کند و نتیجه دهد ، دولت هزینه تحصیل وی را در دانشگاهی در هر کشور پرداخت می کند. همچنین ، هزینه پرواز به دانشجو پرداخت می شود و بورس تحصیلی 2000 دلاری نیز به وی تعلق می گیرد.

 

کویت

بانک های کویت برای افراد بومی کشور وام های بدون بهره صادر می کنند.


کویتی ها همچنین می توانند بدون بهره وام بگیرند. هنگام بازپرداخت وام ، تعدادی امتیاز می تواند به شهروندان ارائه شود. با تازه واردان ، اوضاع تا حدودی متفاوت است.نرخ بهره سالانه از سه تا پنج درصد است.

 

کویت

برنامه هایی وجود دارد که طبق آن کویتی ها می توانند غذای لازم را دریافت کنند / عکس


در سال 2012 ، دولت کویت تصمیم گرفت در طول سال به مردم در زمینه غذا کمک کند. در نتیجه ، کویتی ها می توانستند ضروری ترین محصولات غذایی را کاملاً رایگان دریافت کنند و برخی از آنها یارانه های اضافی برای خرید این محصول دریافت کردند.

 

2. دارو ، مزایای کودک ، خدمات عمومی

کویت
در صورت لزوم ، هزینه درمان کویتی ها در هر جای دنیا از بودجه دولت پرداخت می شود / عکس


هر آنچه مربوط به دارو و معالجه مردم است ، دولت كاملاً زمام امور را در دست می گیرد. اگر آنها نتوانند شخصی را در کشور خود درمان کنند ، دولت هزینه درمان وی را در هر جای دنیا پرداخت می کند. هزینه های نگهداری از بستگان که بیمار را برای معالجه همراهی می کنند نیز پرداخت می شود.

 

کویت

کمک هزینه کودک تا سن 26 سالگی در اینجا پرداخت می شود / عکس


کمک هزینه کودک تا سن 26 سالگی در اینجا پرداخت می شود ( برای کویتی ها عادی است). هر ماه دویست دلار به ازای هر کودک پرداخت می شود. یک فرد بزرگسال نیز اگر در یک موسسه آموزش عالی تحصیل کند و هنوز 26 سال سن نداشته باشد از آنها برخوردار می شود.

 

کویت

حداقل حقوق بازنشستگی در کویت 3000 دلار است / عکس


افراد بومی  در کویت همچنین قبض های آب و برق ، مالیات بر دارایی و درآمد را پرداخت نمی کنند. کمترین حقوق بازنشستگی سه هزار دلار است. بیشتر افراد بومی در شرکت های خارجی مستقر در کویت کار می کنند. در اینجا قانونی وجود دارد که تنها در صورت شریک شدن یک مقیم کویت و استخدام کویتی ها (تعداد معینی از آنها) ، یک شرکت قادر به باز کردن شعبه در این کشور خواهد بود. دستمزد افراد نباید کمتر از تعیین شده باشد.

 

کویت

جواهرات طلا و گران قیمت در فروشگاه های طلا و جواهر کویت به فروش می رسد / عکس

 

فروشگاه های طلا و جواهر نمونه بارز ثروت مردم است ، جایی که هیچ موردی با ارزش کمتر از 10 هزار دلار وجود ندارد و همه آنها سنگین و با طرح های پیچیده هستند. به طور کلی ، تا 4،000،000 نفر در کویت زندگی می کنند ، اما فقط 1،000،000 نفر بومی هستند. این آنها هستند که از تمام امتیازات ذکر شده برخوردار هستند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

فیلم شنای پروانه

در

آموزش فیلم شنای پروانه، برای شنای پروانه ...

 

فیلم آموزشی برای مبتدیان:  دانلود فیلم شنای پروانه

 

 شنای پروانه: موثرترین و دشوارترین سبک
شنای پروانه نوعی شنا نسبتاً جوان است که فقط در اواسط قرن بیستم کشف شد. Butterfly swimming از انگلیسی "butterfly" - نام یک پروانه گرفته شده است.

داستان منشأ Butterfly swimming ساده است - در هنگام شنای پروانه ، اندام های انسان به همان شکل بال های پروانه در پرواز حرکت می کنند - به طور قرینه و همزمان. نام دیگر  این سبک شنای پروانه در بعضی کشور ها ، شنای دلفین است ، زیرا شناگران حرکاتی شبیه به حرکت بدن دلفین های پرنده را انجام می دهند.

 

 

 

نحوه درست شنای پروانه

  •  

شنای پروانه دشوارترین سبک برای اجرا است (اگرچه برخی شنای سینه  را دشوارتر می دانند ). برای دستیابی به آنها با سرعت بالا ، تلاش فیزیکی به تنهایی کافی نیست. مشکلات اصلی شنای پروانه کار همزمان تمام قسمت های بدن و مکانیسم تنفس است که بسیار متفاوت از سبک های دیگر است.

در هنگام شنا ، حداکثر گروه های عضلانی درگیر می شوند: عضلات سه سر ، شانه ها ، لاتیسیموس پشتی ، شکم ، عضلات قفسه سینه ، ران راست و عضلات ساق پا.

 

چگونه می توان به درستی پروانه شنا کرد؟ این سبک برای شنا بر روی سینه استفاده می شود ، بازوهای شناگر حرکتهای همزمان و جارو را انجام می دهند و پاها و لگن حرکات موجی مانند ایجاد می کنند.

به نظر می رسد به این شکل است: 

فیلم شنای پروانه

فیلم شنای پروانه

آموزش گام به گام در این تصویر به خوبی نشان داده شده است:

 

شنای پروانه

 

حال بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از عناصر بیندازیم.

 

حرکت تنه شنای پروانه

در روند شنا ، بدن فرد دائماً بالا و پایین می رود ، تمام حرکات با تنفس و کار اندام ها همراه است.

موقعیت شروع - بدن صاف ، پاها بهم چسبیده ، بازوها در بالای سر کشیده شده اند. بعلاوه ، برای شناگران مبتدی ، ما به طور جداگانه روش کار کردن تمام قسمتهای بدن را در نظر خواهیم گرفت.
در حالی که شانه ها و قسمت فوقانی پشت به جلو و پایین حرکت می کنند ، کمر و لگن به سمت بالا بلند می شوند ، در حالی که پاها به سمت پایین کشیده می شوند. برعکس ، وقتی کمربند شانه بلند می شود ، کمر افتاده و پاها به سطح بالا می آیند تا ضربه بزنند.

 

شنای پروانه

حرکت بدن موج دار


بدن باید حرکات موج مانند داشته باشد ، دلیل اصلی آن تنش عضلات مطبوعات و پشت است. از طرف ناظر ، بدن شناگر در امتداد مسیری موج مانند حرکت می کند و آن را شبیه یک دلفین یا ماهی می کند.

 

 

کار با پا در  شنای پروانه

شنای پروانه

 

پاها در شنای پروانه  در کنار هم قرار دارند و حرکات موجی ایجاد می کنند ، از ناحیه کمر شروع می شوند و به پایین ساق ختم می شوند. این حرکات ادامه حرکات موج دار باسن است.

تلاش برای کار روی پا ، بالا بردن بالاتنه بدن شناگر از آب است - دو ضربه اول (ضعیف و قوی) به بالا بردن سر و شانه ها کمک می کند ، دو ضربه دوم - پشت.

پاها با دامنه متوسط ​​کار می کنند ، لگن و باسن شناگر به سطح آب بالا می رود و به دنبال آن باسن حرکت می کند. سپس لگن و باسن پایین می رود و پاها برای ضربه بعدی از زانو خم می شوند.

 

کار پا تا حدودی یادآور خزیدن است ، اما تفاوت ها هنوز واضح است: اندام ها به طور همزمان کار می کنند ، و نه به نوبت ، و در عین حال سایر گروه های عضلانی نیز درگیر می شوند. علاوه بر این ، پاهای در حال حرکت مانند خرگوش از خود دور نیستند ، اما در زاویه 45 درجه در حالت کمی متشنج قرار دارند.

شباهت در این واقعیت است که حرکات از زانو همان حرکت خزیدن است - به نظر می رسد پا به یک شلاق تبدیل می شود که ضرباتی وارد می کند . بر این اساس ، در هنگام شنا ، ابتدا زاویه بین ران و پایین پا کاهش می یابد ، و سپس افزایش می یابد و به همین ترتیب تا پایان چرخه ادامه می یابد.

و دقیقاً مانند خرگوش ، حرکت ساق پا از زانو ایجاد نمی شود ، بلکه از کل بدن انجام می شود : در این حالت ، کمر به صورت موج خم می شود ، سپس کمر و باسن و سپس قسمت پایین پاها . علاوه بر عملکرد حرکات ، پاها عملکرد هماهنگی نیز دارند ، به حس ریتم کمک می کنند.
تکنیک پا به خوبی در فیلم شنای پروانه  در بالا نشان داده شده است.

 

 

حرکت دست در شنای پروانه

دست ها وقفه های قدرتمندی ایجاد می کنند ، پس از آن دوباره به جلو پرتاب می شوند . بیایید هر یک از این مراحل را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.
 

 

ردیف قایقرانی

از همان ابتدا ، حرکات شبیه کار بازوها در هنگام سینه زدن است : آنها با کف دست پایین در آب فرو می روند و هر کدام در جهت خاص خود متفاوت می شوند.
 
علاوه بر این ، بازوهای خم شده در اطراف بدن متفاوت هستند ، در حالی که آرنج بالای بازوها و دست ها قرار دارد.
 
سپس سرعت بازوها افزایش می یابد ، یک فشار ایجاد می شود ، به دلیل آن وقفه شدیدی ایجاد می شود ، در نتیجه آن قسمت بالاتنه بالا می رود.
 
هنگامی که آرنج به لگن نزدیک می شود ، وقفه پایان می یابد و مرحله بازگشت شروع می شود.
 
شنای پروانه
 

 

بازگشت به موقعیت اصلی

در مرحله بازگشت ، بازوها به سرعت به جلو منتقل می شوند و متعاقباً به اندازه عرض شانه از هم باز می مانند. بازوها در حالت آرام حمل می شوند ، آرنج ها خم نمی شوند.
 
یک نکته مهم این است که شما نباید سعی کنید هرچه زودتر اندام ها را زیر آب پایین بیاورید ، اول اینکه این می تواند زمان استنشاق را کوتاه کند و ثانیا باعث افزایش مقاومت می شود.
 
بعلاوه ، دستها به داخل آب فرو رفته و دستها در این لحظه صاف شده و با انگشتان شست به سمت پایین هدایت می شوند.
 
فاصله استاندارد بین بازوها در زمان همگرایی و پایین آمدن آنها عرض شانه ها است ، اما اطلاعات باریک آنها نیز مجاز است. با این حال ، افزایش مسافت توصیه نمی شود ، زیرا این باعث کاهش قدرت وقفه می شود.
 

 

نفس کشیدن

استنشاق کنید
هنگام شنا مثل یک دلفین ، باید توجه زیادی به تنفس داشت. هماهنگی این روند با حرکت دستها مهم است: تنها فرصت برای دریافت هوا لحظه ای است که کمر تاشانه از آب خارج می شود و دستها به سمت بالاتر از سطح آن حرکت می کنند.
 
وقتی بازوها از پشت بالا کشیده می شوند ، گردن فعال می شود ، سر نیز در این لحظه بالا می رود ، نگاه شناگر به طرف جلو و کمی پایین (برای تعادل بهتر بدن) هدایت می شود.
 
در حالی که دستان خود را از آب بلند می کند ، فرد نفس می کشد و کمی قبل از پایین آوردن آنها در آب ، سر پایین می رود.
 
لحظه الهام در این تصویر نشان داده شده است:

شنای پروانه

 

بازدم در شنای پروانه

بهتر است هوا را همزمان از طریق دهان و بینی بیرون دهید ، دومی مانع از ورود آب به داخل بینی می شود.

معمولاً شناگران برای یک چرخه کامل از کار بازو یک بار تنفس می کنند ، اما بسیاری از ورزشکاران آموزش دیده فقط در هر ثانیه از آب تنفس می کنند ، این باعث صرفه جویی در انرژی در کار اضافی گردن می شود و احتمال تعریق بیش از حد را کاهش می دهد.

 

 

اشتباهات بزرگ در شنای پروانه

از آنجایی که شنای پروانه نوعی شنا از لحاظ فنی دشوار است ، غالباً مبتدیان و همچنین شناگران باتجربه تر ، در اجرای یکی از عناصر چرخه اشتباه می کنند ، به همین دلیل سرعت آنها کاهش می یابد و عضلات خیلی سریعتر خسته می شوند.

علاوه بر این ، در برخی موارد ، نقص فنی می تواند به صورت آسیب دیدگی همراه باشد.

رایج ترین اشتباهات هنگام شنای پروانه شامل موارد زیر است:

 

 

کمبود کار لگن در شنای پروانه

از خارج (به خصوص برای یک ورزشکار تازه کار) ممکن است به نظر برسد که شنای پروانه بیشتر با  دست و پا انجام می شود. اما در حقیقت ، نقش عظیمی در این نوع شنا توسط حرکات موج دار بدن و ، اول از همه ، لگن بازی می شود - به دلیل لگن  است که "موج" ابتدا باید شروع شود ، و نه به دلیل ضربات از پاها.

 

 

حرکت اشتباه پا در شنای پروانه

خطاهای زیر را می توان در اینجا برجسته کرد:

پاها بیش از حد به سطح نزدیک هستند ، حرکت اصلی آنها زیر آب نیست.
به دلیل این خطا ، بیشتر تلاش ها به جایی نمی رسد ، شناگر حداقل پشتیبانی را دارد ، به همین دلیل سرعت کاهش می یابد.
پا ها هماهنگ کار نمی کنند .
این ضربات به دلیل خم شدن در زانو است و به دلیل کار باسن نیست - این امر در شنا اختلال ایجاد می کند و همچنین می تواند آسیب زانو ایجاد کند.

 

هنگام ورود به آب ، وضعیت دست اشتباه است

روش صحیح شنای پروانه زمانی است که دست ها باید به اندازه عرض شانه ها فاصله داشته باشند ، با تنظیم باریک تر ، شانه ها بسیار عمیق غوطه ور هستند ، که برای گرفتن صحیح اجازه نمی دهد ، و با یک وسیع تر ، مقاومت در برابر آب افزایش می یابد ، که کاهش می یابد و شناگر را بیشتر خسته می کند.

 

سرعت کم دست

حرکات خیلی کند دست نه تنها روند شنا را کند می کند ، بلکه مفصل شانه را تحت فشار قرار می دهد و تنفس را مختل می کند.

 

وقفه کوتاه

اگر شناگر زودتر از زمان لازم وارد فاز بازگشت شود ، بدن بیشتر خم می شود و نیروی ضربه (و همراه آن شتاب) کاهش می یابد.

 

تنفس اشتباه

زمان بلند نکردن  بهینه سر باعث تحریک گردن و همچنین اختلال در ریتم کل چرخه حرکت می شود.

 

چرخش

چرخش به صورت زیر اتفاق می افتد : یک دست شروع به چرخاندن به سمت مقابل می کند ، بدن را پشت سر خود قرار می دهد ، پاهای نیمه خم شده لمس می شود ، سپس بدن کاملاً می چرخد ​​، موقعیت موازی با پایین را می گیرد ، پاها از آنجا دفع می شوند در کنار ، و شناگر که در یک خط کشیده شده است ، به صورت بی حرکت سر می خورد.در طول این کار ، اجازه کار همزمان با پاها مانند خزیدن مجاز است. به همان روشی که در شروع کار قرار دارد.

 

تکنیک زیر آب در شنای پروانه

این سبک اغلب نه تنها برای حرکت در سطح آب ، بلکه برای شنا در زیر آب نیز استفاده می شود:

اولاً ، به این ترتیب می توانید در آب آزاد غواصی کنید و شنا کنید.
ثانیا ، در شنای ورزشی در استخر ، شروع هر دو در پروانه و خزیدن با شیرجه رفتن و سر خوردن با پاهای دلفین انجام می شود.
برای جابجایی یک دلفین زیر آب ، به موارد زیر نیاز دارید:

شنای پروانه

بازوهای خود را با یک "پیکان" در مقابل خود گسترش دهید. این تفاوت اصلی با نسخه "کلاسیک" است ، که در آن آنها تمام مدت کشیده نیستند.
پاها و تنه حرکات موجی را که در بالا در این مقاله توضیح داده شد ، انجام می دهند.
تنفس: قبل از غواصی ، باید نفس شدید و بزرگی بکشید ، سپس به تدریج زیر آب - با بینی یا دهان و بینی خود را بیرون دهید.

 

نحوه استارت شنای پروانه

شنای پروانه

شروع ورزش برای پروانه همان است که برای خزیدن - پریدن از کنار یا میز کنار تخت با سر به آب.

موقعیت شروع برای شروع شنای پروانه ایستاده است ، پاها کمی خم می شوند ، بدن در 90 درجه یا موازی با خط آب پایین می آید ، پاها موازی یکدیگر هستند ، فاصله بین آنها حدود 20 سانتی متر است.

انگشتان بر روی خط کناری یا پایه قرار دارند ، دست ها به صورت مستقیم یا عقب قرار می گیرند ، به طوری که انگشتان به لبه سطح پشتیبانی نزدیک می شوند.

هنگام پرش ، شناگر با قدرت زمین را با پاهای خود لگد می کند ، آنها را صاف می کند و در آب فرو می رود و دستانش را روی سرش می کشد.

شما باید خیلی کم عمق غوطه ور نشوید ، اما نه به پایین ، زاویه ایده آل شیب بدن 20-30 درجه است ، عمق و فاصله غواصی مطلوب را برای لغزش فراهم می کند.  ابتدا کمی به سمت پایین ، سپس در امتداد یک خط افقی و سپس به سمت سطح آب هدایت می شود. اگر در غواصی بالا مشکلی دارید ، می توانید با  حالت سر به موقعیتی در امتداد بدن ، به لگن با دستان خود کمک کنید.


همانطور که می بینید ، شنای پروانه نه تنها یک سبک دشوار ، بلکه یک سبک جالب نیز است ، با تسلط بر آن می توانید بسیاری از گروه های عضلانی را تمرین دهید و همچنین مقاومت خود را افزایش دهید. اما به یاد داشته باشید که شنا کردن فقط با یک سبک در یک جلسه می تواند منجر به "گرفتگی" عضلات و خستگی شود ، برای رشد موثرتر توصیه می شود سبک های مختلف را جایگزین کنید و استراحت را برای بازیابی ضربان قلب و تنفس فراموش نکنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...