ایلان ماسک دختر تراجنسیتی خود را به چه چیزی متهم می کند و چرا دخترش از او متنفر است

در

پسر ایلان ماسک

ویوین جنا ویلسون  :   فرزند ایلان ماسک که تغییر جنسیت داد

 

سال گذشته، پسر 18 ساله ایلان ماسک، خاویر ماسک، جنسیت ترنس خود را اعلام کرد و از طریق دادگاه، به تغییر جنسیت و نام رسمی دست یافت. حالا اسمش ویوین جنا ویلسون است و شبیه یک دختر معمولی به نظر می رسد. پسر سابق نه تنها نام پدر مشهور خود، بلکه از خود نیز علناً رد کرد و گفت که "نمی خواهد با این مرد کاری داشته باشد". چرا دختر تراجنسیتی تا این حد از ماسک متنفر است و رئیس تسلا و اسپیس ایکس چه ادعایی علیه فرزندان سرکش خود دارد؟

 

ایلان ماسک

الون ماسک.

فرزند ایلان ماسک که تغییر جنسیت داد

در سال 2022، زمانی که پسر ایلان ماسک و جاستین ویلسون، که از سال 2000 تا 2008 با هم ازدواج کرده بودند، 18 ساله شد، تصمیم گرفت که می خواهد جنسیت خود را تغییر دهد. مرد جوان شکایت کرد و در تابستان همان سال تقاضای او پذیرفته شد - خاویر توانست به طور رسمی جنسیت و نام خود را تغییر دهد. او نام خانوادگی پدرش را رها کرد، نام خانوادگی مادرش را گرفت و گفت که نمی خواهد با پدر معروفش کاری داشته باشد. امروزه، پسر سابق صاحب غول های بازار مانند پی پال، تسلا و اسپیس ایکس، ویوین جنا ویلسون نام دارد.

 

پسر ایلان ماسک

خاویر، پسر ایلان ماسک، قبل از جراحی تغییر جنسیت.

 

پسر ایلان ماسک
پاپاراتزی ها بلافاصله پس از اینکه خاویر به ویوین جنا ویلسون تبدیل شد از او عکس گرفتند.

 

ایلان ماسک گیج شده است

بعد از طلاق از جاستین، ایلان با تمام پنج فرزند مشترک خود رابطه برقرار کرد. سخت بود، زیرا آنها از همسرش جدا نشدند. ایلان ماسک و جاستین ویلسون در دوران دانشجویی با هم آشنا شدند.

 

ایلان ماسک و جاستین ویلسون

ایلان ماسک و جاستین ویلسون در دوران دانشجویی با هم آشنا شدند.


روابط با یکی از دوقلوها بلافاصله پس از طلاق ایلان ماسک و جاستین ویلسون بدتر شد. سپس مشکلات فقط بدتر شدند. وقتی پسر به سن بلوغ رسید، تصمیم گرفت از شر هر گونه رابطه با پدر با نفوذش خلاص شود. ایلان ماسک می گوید که بارها سعی کرده با خاویر رابطه برقرار کند. او حتی در ابتدا زمانی که خود را تراجنسیتی اعلام کرد و تصمیم به تغییر جنسیت گرفت از او حمایت کرد. سپس یکی از ثروتمندترین افراد جهان کمی نظر خود را تغییر داد. به نظر می رسد که ایلان اصلا متوجه نمی شود که چرا این اتفاق افتاده است و ابراز امیدواری می کند که دیر یا زود رابطه اش با ویویان به روال قبلی خود بازگردد. از این گذشته ، او با بقیه بچه ها کاملاً عادی ارتباط برقرار می کند.

 

پسران دوقلوی ایلان ماسک

پسران ایلان ماسک جاستین ماسک

چرا این اتفاق برای ایلان ماسک افتاد

صاحب اسپیس ایکس که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، سیستم آموزشی آمریکا را مقصر همه چیز می داند. او می‌گوید که در آنجا بچه‌ها به این فکر می‌افتند که «هر ثروتمندی بد است». ماسک گفت که در مدرسه ویویان، دانش‌آموزان برای باور کردن این موضوع «شستشوی مغزی» می‌شوند. 

 

پسر ایلان ماسک

در کودکی، خاویر ماسک هیچ تفاوتی با پسران دیگر نداشت.

 

ویلسون در مدرسه هنرها و علوم چهارراه کالیفرنیا در سانتا مونیکا شرکت می کند. به گفته ماسک، مانند بسیاری از مؤسسات آموزشی دیگر، در آنجا یده‌های مارکسیسم و ​​سوسیالیسم را در ذهن‌های شکننده دانش‌آموزان ارائه و قرار می‌دهند. دختر در طول تحصیل، همانطور که ایلون می‌گوید، «مارکسیست سرسخت» شد و تمام روابط خود را با او قطع کرد. خرید 44 میلیارد دلاری اسپیس ایکس توسط ماسک در سال گذشته حرکتی است که با تمایل او برای مبارزه با این "بیداری عمومی" نیز مرتبط است. پس از آن، او در این سکو با دفاع از به قول خودش از «آزادی بیان» شروع به مبارزه با این افکار «فاسد» کرد.

 

ایلان ماسک

ایلان ماسک مطمئن است که دخترش در یکی از مؤسسات آموزشی در کالیفرنیا علیه او قرار گرفته است.

 

ماسک، که دارایی او 257.5 میلیارد دلار تخمین زده می شود، گفت: "او از سوسیالیسم فراتر رفت و به یک کمونیست کامل تبدیل شد و فکر می کرد هر کسی که ثروتمند است شیطان است." او افزود که پایان رابطه آنها با توجه به از دست دادن اولین فرزندش، نوادا، غم و اندوه بیشتری برای او ایجاد کرد.

 

چرا بسیاری از کودکان افراد مشهور ترنس می شوند؟

البته همه می دانند که ثروتمندان هوس های خود را دارند. فرزندان والدین مشهور و ثروتمند معمولاً هوس‌های بیشتری نسبت به والدین ستاره و تأثیرگذار خود دارند. شاید این رفتار به دلیل عدم توجه و محبت پدر و مادر یا علاقه بیش از حد مردم باشد. به احتمال زیاد، ترکیبی از هر دوی این عوامل است که همه علل دیگر از آن زاده می شوند.

 

ویویان جنا ویلسون

ویوین جنا ویلسون

به خصوص موصوع خطرناک در این زمینه سن بلوغ است، زمانی که بدن یک نوجوان با شدیدترین جهش های هورمونی روبرو می شود. کودک در این مرحله به شدت نیاز به شناسایی و پذیرش خود دارد. او به هر طریقی می‌خواهد مثل بقیه نباشد و از بین مردم متمایز شود. البته، در این لحظه برای فرزندان افراد مشهور دشوارتر است، زیرا برجسته شدن در برابر پس زمینه والدین درخشان فوق العاده دشوار است. شاید پس از آن از اقداماتی مانند تغییر جنسیت و سایر اعمال رسوایی استفاده شود.

 

ایلان ماسک با مادرش

ایلان ماسک با مادرش

نظرات

۱۴۰۲/۶/۱۵دختر تراجنسیتی ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس، ویویان، که نام خانوادگی پدرش را رد کرد، هنگام قدم زدن در سانتا مونیکا (کالیفرنیا) توسط عکاسان شکار شد. او یک شلوار تیره و یک تی شرت گشاد با چاپ سبز تیره پوشیده بود. روزنامه نگاران خاطرنشان کردند که دختر ماسک با یک ماشین تسلا وارد شد که خالق آن پدرش است.

۱۴۰۲/۶/۱۵ در ژوئن سال جاری مشخص شد که ویویان تصمیم گرفت نام خود را تغییر دهد و نام خانوادگی میلیاردر را رها کند. او تصمیم خود را اینگونه توضیح داد که "با پدر بیولوژیکی خود زندگی نمی کند و نمی خواهد با او کاری داشته باشد." او همچنین تصمیم خود را برای انتقال به دلیل "ناسازگاری هویت جنسیتی" اعلام کرد. ایلان ماسک در مورد تصمیم دخترش اظهار نظری نکرد. ویوین نام مادرش جاستین ویلسون را گرفت که ایلان ماسک از سال 2000 تا 2008 با او ازدواج کرده بود. ایلان ماسک و همسر اولش پنج فرزند دارند.(دو قلو و 3 قلو) این میلیاردر همچنین دارای دو فرزند از دوست دختر سابق گریمز و دوقلوها از کارمند شرکتش، سیوبهان زیلیس است.

۱۴۰۲/۶/۱۵طبق گزارش فوربس، ایلان ماسک در حال حاضر ثروتمندترین فرد جهان است. ثروت او 271.4 میلیارد دلار برآورد شده است.

در ادامه بخوانید...