تاریخ انتشار بازی های جدید بخش 2

در

تعداد بازی‌های ۲۰۱۶ آن‌قدر زیاد است که برخی از شرکت‌ها عرضه‌ی بازی‌های‌ خود به 2017 موکول کرده اند. قرار است در سه ماهه‌ی آینده، عناوین بسیار خوبی روی دو کنسول سونی و مایکروسافت و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

تعداد بازی‌ها برای زمستان امسال خیلی زیاد است در هر پست تاریخ انتشار 5 بازی گذاشته می شود.

1- بازی: Memoranda مموراندا

بازی: Memoranda مموراندا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن

پلتفرم: PC

بازی «مموراندا» از عناوین قدیمی ایرانی می باشد که مراحل ساخت و توسعه‌ی آن، در استودیوی Bit Byterz انجام می شود . بازی مموراندا در سبک اشاره و کلیک ساخته شده است مموراندا از نظر بصری بسیار زیبا می باشد و پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید تا ببینیم چه قصه‌ای را برایمان تعریف می کند.داستان های بازگو شده در این بازی با الهام از داستان‌های کوتاه «هاروکی موراکامی» بازگو می شود.

بازی: Hitman: The Complete First Season هیتمن

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن

پلتفرم: PS4، Xbox One

شرکت اسکوئرانیکس، شماره‌ی جدید از مجموعه بازی‌های هیتمن را به صورت چند قسمتی عرضه کرده ؛ یعنی مثل بازی اپیزودیک، باید برای مراحل آن به صورت جداگانه مبلغی را پرداخت کنید. بازی بسیار خوب است و چه از سوی منتقدان و چه از سوی طرفداران این مجموعه، بازخوردهای بسیار خوبی گرفته است. با این حال، بسیاری از افراد مثل ما، علاقه‌ای به خرید و دانلود جداگانه‌ی قسمت‌ها ندارند. اسکوئرانیکس نسخه‌ی دیسکی هیتمن را که هر شش قسمت بازی را در خودش دارد، روی کنسول‌ها عرضه خواهد نمود. (سیارک)

بازی: Yakuza 0

 

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن

پلتفرم: PS4

اینکه بازی‌های یاکوزا نسخه‌ی انگلیسی داشته باشند، موضوعی غریب در صنعت بازی‌های ویدیویی است. به همین دلیل هم هر شماره از بازی‌های یاکوزا که در غرب عرضه می‌شود را غنیمتی می‌شماریم ؛ شاید سگا این موضوع را مشاهده کرده و تصمیم گرفته سایر بازی‌های این مجموعه را هم به زبان انگلیسی عرضه کند. در این بازی، «کازوما»، شخصیت اصلی مجموعه یاکوزا را در جوان‌ترین حالت‌اش مشاهده می کنیم.اگر یاکوزا را دوست دارید، حتما Yakuza 0 را تهیه کنید.

بازی: Naruto: Utlimate Ninja Storm 4 – Road to Boruto

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن

پلتفرم: PS4، Xbox One

اولین بسته‌ی الحاقی ناروتو جدید، روی پسر ناروتو یعنی «بوروتو» تمرکز دارد. این بسته‌ی الحاقی، مجموعه‌ی بزرگی از شخصیت‌های جدید و یک خط داستانی تازه را به بازی اضافه کرده است. این شخصیت‌های جدید، فرزندان ناروتو، ساسکه و ساکورا و نسخه‌های پیرتر این سه شخصیت را شامل می گردد. لباس‌های جدید شخصیت‌ها هم بخشی از بسته‌ی الحاقی Road to Boruto می باشد. (سیارک)

بازی: Nioh

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن

پلتفرم: PS4

استودیوی بازی‌سازی «تیم نینجا»، چند وقتیشروع به ساخت یک بازی سامورایی، با سبک و سیاق مجموعه بازی‌های دارک سولز کرده است. بازی Nioh از نظر روند، کاملا شبیه به بازی‌های دارک سولز و بلادبورن می باشد؛ در این بازی سامورایی، با دشمنانی سرسخت طرف شده و بارها کشته می شود. Nioh در محیطی کاملا ژاپنی و داستانی سامورایی دارد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

معنی تاتو یاکوزا با عکس و توضیحات

در

یاکوزا یکی از مشهورترین مافیای جنایی در جهان است. این مافیای ژاپنی مبتنی بر ارزش های خانواده پدرسالار است و به سنت ها احترام می گذارد. تاتو یاکوزا نیز در این گروه جنایتکار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و امروز در مورد نمادهای پنهان برخی از این خال‌کوبی به شما خواهیم گفت.

 

معنی تاتو کپور کوی در یاکوزا

yakoza-1.jpg

تتو یاکوزا : تتو کپور کوی 

تتو کپور کوی در میان اعضای یاکوزا بسیار رایج است. به طور معمول، کپور کوی نماد شادی و خوش شانسی است. با این حال، اسطوره های ژاپنی می گویند که این ماهی ها می توانند از آبشار بالا بروند، بنابراین خال‌کوبی ماهی کپور کوی نیز گواهی بر اراده و روحیه صاحب آن دارد. هرکس چنین طرحی از خالکوبی یاکوزا  را روی بدن خود تاتو کند، آزمایش های سختی را پشت سر گذاشته است.

 

 

معنی تاتو اژدها در یاکوزا

yakoza-2.jpg
تتو اژدها

در ژاپن، اژدها را محافظان بشریت می دانند. برای یاکوزا، اژدها نمادی از خرد، قدرت، شجاعت و غیره است. معنای خال‌کوبی اژدها همچنین می تواند بر اساس رنگ متفاوت باشد: اژدهای سبز با طبیعت مرتبط است، اژدهای سیاه با تجربه و اژدهای طلایی با چیزی بسیار ارزشمند.

 

 

معنی تاتو فونیکس در یاکوزا

yakoza-3.jpg
معنی تتو ققنوس

 

یکی دیگر از خال‌کوبی های معمولی یاکوزا، تتو ققنوس  که نماد پیروزی، نجات و تولد دوباره است.

 

 

معنی تاتو مار در یاکوزا

yakoza-4.jpg
تتو مار 


در سرزمین طلوع خورشید، خال‌کوبی مار معانی زیادی دارد. گاهی اوقات اعتقاد بر این است که چنین الگویی تجسم سلامتی خوب و توانایی بهبودی است. اما در فرهنگ عامه، مار به معنای مشیت، خرد و قدرت، و همچنین خبر بد و بیماری است.

 

 

معنی تاتو سامورایی در یاکوزا

yakoza-5.jpg
تتو سامورایی


فقط اعضای منتخب یاکوزا حق دارند خال‌کوبی با تصویر یک سامورایی تتو کنند. یک سامورایی نماد ارادت بی حد و حصر به سنت ها، یک علت یا یک ایده است. فردی که چنین طرحی را روی بدن خود اعمال کرده است، باید به واقع  اراده ای آهنین داشته باشد.

 

 

معنی تاتو شکوفه گیلاس در یاکوزا

yakoza-6.jpg

 تتو شکوفه گیلاس


شکوفه های گیلاس یا شکوفه های ساکورا در ژاپن نشان دهنده خود زندگی است. به محض اینکه گل ها از درخت می افتند، باد و باران آن را با خود می برد و از روی زمین محو می شوند.

 

 

معنی تاتو ماسک اونی در یاکوزا

yakoza.jpg
تتو ماسک اونی


در اساطیر ژاپنی، اونی هیولاهای انسان نما و شیطانی شبیه شیاطین مسیحی هستند. آنها از گوشت انسان تغذیه می کنند. در مورد خال‌کوبی ها ، آنها عملکرد محافظتی دارند ، اما اگر چنین طرحی توسط یکی از اعضای مافیای ژاپنی تاتو شده باشد ، به احتمال زیاد این شخص در کشتن افرادی که  یاکوزا ها را دوست ندارند و / یا جمع آوری بدهی ها مشغول است.

 

 

معنی تاتو ببر در یاکوزا

yakoza-8.jpg
تتو ببر


خال‌کوبی ببر برای اعضای یاکوزا نشانه قدرت، شجاعت و انتخاب است. به طور کلی، در ژاپن ببر طلسم در برابر بیماری ها، شیاطین و مشکلات است. همچنین نماد پاییز است و (در اساطیر) توانایی کنترل باد را دارد.

 

 

معنی تاتو شیر بهشتی بودا در یاکوزا

yakoza-9.jpg
تتو شیر بودا


معمولا مجسمه های  شیر بودا در مقابل معابد بودایی قرار می گیرند. آنها همانطور که می گفتند محافظان و نگهبانان معبد هستند. در خال‌کوبی، شیر بودا نشان دهنده محافظت در برابر نیروهای شیطانی و خطر است.

 

 

معنی تاتو سر بریده (ناماکوبی) در یاکوزا

yakoza-10.jpg
تتو سر بریده (ناماکوبی)


Namakubi در لغت به معنای "سر اخیرا بریده شده" است. این خال‌کوبی با رسم سامورایی ها در ارائه سرهای بریده شده دشمنان به فرماندهان آنها مرتبط است. یک توضیح رایج برای چنین الگوی روی بدن، تمایل به پذیرش سرنوشت بدون شکایت، و همچنین بی باکی و شجاعت است.

 

 

معنی تاتو گل صد تومانی در یاکوزا

yakoza-11.jpg
تتو گل صد تومانی


برای مافیای ژاپنی، خال‌کوبی با گل صد تومانی به معنای مردانگی، قدرت و نگرش بی پروا به زندگی است.

 

 

معنی تاتو گل داودی در یاکوزا

yakoza-12.jpg
تتو گل داودی


گل داودی با امپراطور مرتبط است. آنها نماد کمال و طول عمر هستند.

 

 

معنی تاتو نیلوفر آبی در یاکوزا

yakoza-13.jpg
تتو نیلوفر آبی


اعضای یاکوزا نیلوفر آبی را مظهر مبارزه زندگی می دانند. خود گل از ته مخزن سرچشمه می گیرد و به آرامی راه خود را به سوی نور باز می کند.

 

 

معنی تاتو آب در یاکوزا

yakoza-14.jpg
تتو آب


بسیاری از خال‌کوبی های ژاپنی شامل تصویر آب هستند. آب دوباره با جریان زندگی مرتبط است و برای ژاپنی ها، آب نیروی نابود نشدنی طبیعت است که هیچ فردی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...