تجربه ای متفاوت با بازی موبایل Rusty Lake

در

(سیارک) : بازی Rusty Lake جزء آن دسته از بازی های موبایلی می باشد که تجربه ای متفاوت برای مخاطب بوجود می آوردد.اگر نام استودیو راستی لیک، سازنده این بازی را شنیده باشید حتما به سراغ بازی‌های موبایلی مثل Cube Escape رفته اید. حال نسخه‌ای دیگر از مجموعه بازی موبایل Rusty Lake وارد بازار کرده که شدیدا فضا و اتمسفر خاصی را برای شما ایجاد می کند. اگر جزء آن دسته از مخاطبین بازی‌های موبایل می باشید که دوست داریدبازی‌هایی ساده و فکری را تجربه نمایید، حتما بازی موبایل Rusty Lake را روی موبایل خود نصب کنید. در این بازی شما در نقش یک مدیر هتل در یک دریاچه شروع به ایفا نقش می کنید و باید معماها و خواسته‌های مشتریان را برآوردهنمایید تا خط داستانی بازی را پیش ببرید. برای مثال در یک روز پنج مهمان (مهمان هاحیوان هستندد) وارد هتل Rusty Lake شده و تا یک هفته در آنجا اقامت دارند. حال شما باید به سراغ آن‌ها بروید و خواسته‌هایآنها را بعنوان مدیر هتل برآورده کنید فکر نکنید کار ساده ای است اصلا کار ساده ای نمی باشد. در هر بخش بازی شما با یک چالش مواجه و یک سری المان در محیط قرار داده شده تابه واسطه‌ی آن‌ها این چالش‌ها را انجام دهید. جدا از آن، مورد دیگری که باعث جذابیت بازی اندروید و آیفون Rusty Lake می گردد، دیالوگ محور بودن بازی می باشد. شخصیت‌های بازی دارای دیالوگ‌های خاصی نیستند ولی بعضی وقت‌ها از سلیقه و نیازهای خود صحبت می کنند و شما باید آن‌ها را خوب به خاطر بسپارید و انجام‌بدهید تا از شما راضی بمانند.

هنگام بازی کردن دوربین بازی در یک حالت اول شخص قرار می گیرد و شما اصلا قادر به حرکت در محیط اطراف نیستید. اما محیط‌ها در قالب یک سری اسلاید عکس که حالت متحرک دارند قرارگرفته و شما با ضربه زدن به سمت چپ تصویر قادر می شوید اسلایدها را تغییربدهید و از کارهایی که باید توسط شما انجام شود، اطلاعات کسبنمایید.

در نهایت تمامی این کارها سبب می‌گردد تا معمای بخش مورد نظر را حل نمایید. حال نکته جالبی که در این میان هست، وقتی وارد منوی بازی می شویدد، گزینه‌ای به نام راهنما را می بینید که با ورود به آن، بهسایت بازی وارد شده و قادرید از راهنمای قدم به قدم بازی استفاده نمایید. اگر حوصله فکر کردن یا گذاشتن زمان روی معماهای بازی را ندارید، اصلا به سمت این بازی نروید.

هرچقدر که در داستان بازی جلو بروید، معماهای بازی پیچیده تر گشته؛ پس لازمه‌ی موفقیت در آن‌ها این می باشدکه شدیدا حواس خود را جمع نمایید و وقت خود را صرف حل معماهای بازی کنید. در همان ابتدا شما با هیچ ایده اولیه و نحوه انجام بازی، در دنیای بازی موبایل Rusty Lake رها شده و تا بخواهید به نحوه بازی کردن عادت نمایید، کمی زمان می برد ولی وقتی فوت و فن بازی دست شما آمد ، به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نمی کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟برای شما مفید بود؟لطفا با نوشتن کامنت درقسمت نظرات ما را مطلع کنید. (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

معرفی بازی موبایل Hitman Go

در

(سیارک) : سه‌‌گانه‌های GO کمپانی اسکوئر انیکس از محبوبیت و جذابیت بالایی برخوردار می باشدو هر کدام از این نسخه‌ها با وجود یک سری المان‌های مشابه، همچنان سعی کرده اند متفاوت به نظر بیایند و مخاطبین مختلفی را به سمت خود جلب نمایند. البته این حرکت را باید مدیون خود تیم سازنده دانست؛ زیرا آن‌ها به سراغ سه بازی متفاوت با مخاطبان مختلف رفته اند و از طرفی این تفاوت را در نسخه‌های موبایل‌ هم پیاده کرده اند. خروجی این کار باعث جذب مخاطب و اضافه شدن به محبوبیت کمپانی اسکوئر انیکس که سازنده و ناشر سه‌گانه GO می باشد ، شده است.

در معرفی بازی موبایل به سراغ یکی دیگر از این سه‌گانه‌ها، یعنی بازی موبایل Hitman Go، رفته ایم. قطعا مامور 47 شخصیتی فوق کاریزماتیک دارد که اکثر هواداران بازی‌های ویدیویی او را فراموش نکرده اند . حال در بازی اندروید، آیفون و ویندوز موبایل Hitman Go ماجراجویی و آدم‌کشی‌های مامور 47 را مشاهده می کنیم . سه‌گانه‌ی Go در سبک اکشن-پلتفرمر و بر اساس معماهای مختلف طراحی شده که در آن، به واسطه‌ی مسیرهای مشخصی که در بازی وجود دارد، باید خود را به مقصد نهایی برسانیم .  مسیرها به شکلی ساخته شده اند که نمی‌توانید همان مسیرهای مشخص را آزادانه طی کنید ؛ بلکه باید خانه به خانه پیشروی کرده و دشمنانی را از سر راه  به روش‌های مختلف نابود کنید.

در بازی موبایل Hitman Go یک سری چپتر طراحی نموده اند . هر چپتردارای چند مرحله مختلف می باشد که می بایست آن‌ها را برای رسیدن به اهداف اصلی تکمیل نمایید. اهداف اصلی هم اشخاصی می باشند که شما باید آن‌ها را نابود کنید. جدای از هدف اصلی هر مرحله، یک سری ماموریت‌های فرعی هم برای شما در بازی وجود داردکه با انجام دادن آن‌ها قادرید آیتم‌های متفاوتی را بدست بیاورید و در نهایت، آن مرحله را با رکورد بهتری تمام کنید.رفته رفته و با پیشروی در انجام مراحل، چالش‌ها و معماهای بازی هم سخت‌تر گشته و شما را به چالش های جدیدتری روبرو می کند.(سیارک)

البته میدان را زود خالی نکنید زیرا برای انجام مراحل بازی، یک سری موارد کمکی طراحی شده که با توجه به آن‌ها قادرید مراحل را پشت سر گذاشته به مرحله بالاتری وارد شوید؛ برای مثال، قابلیت راهنمای بازی که تعدادش محدود است و شما می‌توانید در موارد مختلفی، نظیر نحوه تمام کردن مرحله مورد نظر یا نابود کردن دشمنان، از راهنماهای گوناگون استفاده نمایید.

در ابتدا به این نکته اشاره شد که گیم‌پلی بازی‌های مجموعه Go کمپانی اسکوئر انیکس با تمام شباهت‌هایشان، در بخش‌های مختلفی متفاوت می باشند. این گفته بدین معنا ست که در بازی Hitman Go سبک پیشروی شما با دو بازی دیگر متفاوت می باشد و در آن، حال و هوای بازی شطرنج را دارد. به عبارتی مامور 47 را یک مهره شطرنج فرض نمایید که در خانه‌های مجاور خود قادر به حرکت کردن می باشد و دشمنان بازی را همانند یک مهره شطرنج از میان بر می‌دارد.با تمام این تفاسیر، بازی موبایل Hitman Go همانند سایر بازی‌های این مجموعه از جذابیت بالایی برخوردار بوده و به خوبی قادر است  شما را برای مدتی سرگرم نماید. تجربه‌ای متفاوت با مامور 47 دوست‌داشتنی و موسیقی معروف و بی‌نظیر این مجموعه باعث می شود که به هیچ‌وجه گذر زمان را احساس نکنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟برای شما مفید بود؟لطفا با نوشتن کامنت درقسمت نظرات ما را مطلع کنید. (سیارک)

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازی پرطرفدار PUBG توانست در جایگاه اول بازی های اپل استور و گوگل پلی قرار گیرد !

در

بازی پرطرفدار PUBG که مخففِ PlayerUnknow`s BattleGrounds است در تاریخ 19 مارس یا همان بیست و هشتم اسفند ماه برای نسخه های اندروید و ای او اس (IOS) به صورت جهانی منتشر شد , توانست مکان اول گوگل پلی و اپل استور را از آن خود کند ! .

این بازی بتل رویالی (Battle Royal) با پیشی گرفتن از بازی Fortnite که در همین سبک است , توانست به جایگاه اول در اپل استور و گوگل پلی دست یابد.

  دلایلی که باعث شد تا PUBG از Fortnite پیشی بگیرد:

بازی PUBG برای هر دو نسخه اندروید و ای او اس (IOS) منتشر شد.

این بازی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت ! البته برای دو نسخه پی سی (PC) و ایکس باکس وان به صورت به صورت غیر رایگان عرضه شده است.

بازی از گیم پلی عالی و روان و همچنین گرافیک عالی برخوردار بوده و کاربر پسند است.

دلایلی که باعث شد تا Fortnite از PUBG عقب بماند:

بازی Fortnite فقط برای نسخه ای او اس (IOS) منتشر شد (نسخه پی سی این بازی رایگان قابل دسترس است).

کاربر برای ورود به بازی باید در لیست انتظار ثبت نام کند ! که کار خسته کننده و وقت گیری است.

آیا میخواهید PUBG را دانلود کنید ؟

 اگر کاربر اندروید هستید از اینجا بازی PUBG رو دانلود کنید .

اگر کاربر IOS هستید از اینجا بازی PUBG رو دانلود کنید.

نظرات

۱۳۹۷/۱/۲۳با سلام میخوام بدونم چرا داخل گوشی بازی pubg رو بازی میکنم ۱ساعته شارژ گوشیم از ۱۰۰درصد به ۲۰درصد میرسه گوشیم ایفون ۶.ممنون میشم راهنمایی کنید

در ادامه بخوانید...