رژیم غذایی سخت در 2 هفته 10 کیلو کم کنیم

در

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی سخت در 2 هفته 10 کیلو (شیر ، کفیر ، آبغوره ، آب ، کمپوت)

اگر می خواهید فقط در عرض 2 هفته 10 کیلو وزن کم کنیم ، این کار دشوار است اما ممکن است ، به شرطی که این اولین تجربه شما باشد و اضافه وزن زیادی داشته باشید! نکته اصلی در چنین رژیم غذایی هایی قدرت اراده خوب و تمایل به کاهش وزن است. در این حالت بهتر است تغذیه با فعالیت بدنی فعال ترکیب شود.تمام آنچه از شما خواسته می شود ، رعایت دقیق تمام توصیه هایی است که توسط رژیم غذایی یک رژیم غذایی سخت در 2 هفته ارائه می شود.

 

نکات اصلی یک رژیم غذایی سخت در 2 هفته - منهای 10 کیلو

نکات اصلی رژیم غذایی این است که شما باید رژیم غذایی معمول خود را با "غذای مایع" جایگزین کنید شیر ، آبگوشت ، آب میوه و جوشانده های گیاهی. با مصرف مایعات به مقدار زیاد ، می توانید به سرعت از شر پوند اضافی خلاص شوید ، بدن خود را از مواد مضر پاک کنید. به یاد داشته باشید که چنین رژیم غذایی نباید بیش از شش ماه یک بار انجام شود.

 

 

دستور رژیم غذایی سخت در 2 هفته - منهای 10 کیلو

آب جو دو سر یک فنجان بلغور جو دوسر یا جو دو سر را در 1 لیتر آب بجوشانید ، صاف کنید.

آب میوه ، حدود 1/3 با آب رقیق شده ؛

1 لیوان کفیر

1 لیوان کمپوت بدون قند ؛

1 لیوان آب سبزیجات رقیق شده با آب ؛

1 لیوان شیر (محتوای چربی بیش از 2-2.5)

1 فنجان آب گوشت کم چرب ، صاف شده ، بدون نمک ؛

1 فنجان آبگوشت سبزیجات بدون نمک

اولین نوع رژیم غذایی بسیار سخت است ، با این حال ، شما نباید بلافاصله آن را کنار بگذارید (کاهش وزن 10-15 کیلو در 14 روز). اما اگر چنین رژیم غذایی به هیچ وجه مناسب شما نیست ، روش دوم را امتحان کنید (تحمل آن آسان تر است).

 

 

نوع دوم رژیم غذایی سخت در 2 هفته

اولین روز

صبحانه 150 گرم برنج در آب بدون شکر و نمک ، سیب سبز ، چای بدون شکر اضافه جوشانده شده است.

ناهار املت 3 تخم مرغ و 150 گرم شیر کم چربی (محتوای چربی بیش از 1.5 1.5) بدون نمک ، می توانید سبزی اضافه کنید. چای یا قهوه شیرین نشده.

شام همان املت ناهار است. چای شیرین نشده یا آب معدنی ساکن.

روز دوم

صبحانه برنج پخته شده در آب ، بدون افزودن نمک یا شکر ، چای شیرین نشده.

ناهار 200 گرم گوشت گاو بدون نمک آب پز ، 1 گوجه فرنگی خرد شده به صورت ورقه ای ، قهوه شیرین نشده.

شام 200 گرم گوشت گاو ، جلبک دریایی یا جلبک دریایی آب پز بدون افزودن سس مایونز یا روغن (چای) ، چای بدون شکر.

روز سوم

صبحانه فرنی گندم سیاه از قبل روی کف ، چای شیرین نشده تهیه شده است.

ناهار سینه مرغ بدون نمک جوشانده ، سالاد گوجه فرنگی تازه ، فلفل دلمه ای و خیار. نمک اضافه نکنید و با هر چیزی چاشنی نکنید. قهوه شیرین نشده

شام مرغ و کلم بروکلی آب پز ، آب گریپ فروت.

روز چهارم

صبحانه بلغور جو دوسر بدون افزودن نمک یا شکر ، سیب یا پرتقال در آب جوشانده شده است. قهوه شیرین نشده

ناهار 200 گرم گوشت گاو بدون نمک آب پز ، سالاد جلبک دریایی ، چای شیرین نشده.

شام مرغ آب پز (سینه) ، 1 عدد گوجه فرنگی.

قبل از خواب یک سیب و گریپ فروت بخورید.

روز پنجم

صبحانه بلغور جو دوسر که بدون افزودن نمک یا شکر ، قهوه شیرین نشده با شیر در آب پخته شده است.

ناهار کم چرب لاغر آب پز (به عنوان مثال پولاک یا جوجه) ، مخلوطی از سبزیجات آب پز (هر چیزی به جز سیب زمینی) ، چای شیرین نشده.

شام املتی شامل 3 تخم مرغ که در شیر کم چرب و بدون روغن آفتابگردان پخته شده است. سالاد سبزیجات تازه کلم با خیار ، بدون سس و نمک اضافه شده. قهوه شیرین نشده

روز ششم

صبحانه فرنی برنج با سیب سبز رنده شده ، پخته شده در آب بدون افزودن نمک یا شکر ، چای شیرین نشده.

ناهار میگو آب پز ، چای شیرین نشده.

شام مرغ آب پز (سینه) ، کدو سبز کدو آب با پیاز (بدون نمک) ، قهوه شیرین نشده با شیر.

در شب ما فرنی گندم سیاه را از قبل آماده می کنیم.

روز هفتم

صبحانه فرنی گندم سیاه ، چای شیرین نشده.

ناهار گوشت گاو بدون نمک جوشانده ، ½ قوطی نخود سبز کنسرو شده ، قهوه شیرین نشده.

در هفته دوم ، همان منو را تکرار کنید.

 

 

بررسی رژیم غذایی سخت در 2 هفته - منهای 10 کیلو

درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید و اگر می خواهید از اولین روش رژیم غذایی سخت ("غذای مایع") استفاده کنید ، با پزشک خود مشورت کنید (کسانی که بیماری مزمن دارند ، چنین رژیم غذایی منع مصرف دارد). روش دوم برای همه مناسب است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی در 4 روز 5 کیلو وزن کم کنیم 

در

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی چهار روزه (پرتقال ، آلو خشک ، گلابی ، گریپ فروت ، شیر)

رژیم غذایی چهار روزه یک مجموعه غذایی است که برای کاهش وزن موثر طراحی شده است. اگر فوراً به لاغر شدن احتیاج دارید (مثلاً قبل از دیدار مجدد ، قرار ملاقات با عزیزتان و سایر رویدادهای مهم) این روش عالی است. رژیم غذایی کاملا طبیعی است ، شما مجبور به احساس گرسنگی نخواهید شد. همه چیز به طور طبیعی و راحت پیش خواهد رفت. به همین دلیل است که چنین رژیم غذایی بسیار محبوب است.

 

فقط در مدت 4 روز مقداری از اضافه وزن خود را از دست خواهید داد (و این تا 5 کیلو است) ، قدرت و اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت که به شما در دستیابی موفقیت آمیز به اهداف شما کمک می کند. تمام آنچه که از شما لازم است این است که میوه های تازه ، غلات ، سبزیجات و سایر غذاهای سالم بخورید ، آب طبیعی و چای سبز بنوشید .

 

نکات اصلی رژیم غذایی 4 روزه

نکات اصلی در رژیم غذایی کاهش وزن سریع است. نتیجه در طی دو روز احساس می شود. و این بسیار مهم است ، وقتی نتیجه را سریع ببینید ، سپس عزم و اراده در رسیدن به اهداف تعیین شده برای خود افزایش می یابد.

برای مدت زمان این رژیم غذایی ، باید کاملاً محصولات آرد ، شیرینی ، نمک ، الکل و ادویه ها را کنار بگذارید . حتماً مقدار زیادی آب معدنی ، چای سبز و دمنوش های گیاهی بنوشید . برای بهبود عملکرد خود ورزش کنید. چنین رژیم غذایی نباید بیش از شش ماه یک بار انجام شود.

 

 

دستور رژیم غذایی در 4 روز

روز اول

صبحانه 2 تخم مرغ آب پز ، 1 پرتقال ، 1 فنجان قهوه .

ناهار آلو خشک شده در آب (8 قطعه یا 50 گرم در هر 200 میلی لیتر آب).

شام تخم مرغ ، 1 عدد پرتقال .

روز دوم

صبحانه یک تکه پنیر کم چرب (50 گرم) ، 1 فنجان قهوه سیاه شیرین نشده (200 میلی لیتر).

ناهار تخم مرغ مرغ آب پز ، 1 پرتقال .

شام 1 گلابی ، 1 لیوان شیر کم چرب (200 میلی لیتر).

روز سوم

صبحانه 1-2 فنجان چای (400 میلی لیتر).

ناهار یک تکه پنیر (50 گرم) ، 1 عدد گوجه فرنگی و 1 عدد خیار .

شام 1 لیوان شیر پرچرب (200 میلی لیتر).

روز چهارم

صبحانه شکلات موسلی همراه با شیر یا آب (50 گرم ماوسلی ، 80 گرم آب ، 200 میلی لیتر شیر ).

ناهار 1 عدد خیار و 1 عدد گوجه فرنگی .

شام 2 عدد پرتقال یا 1 گریپ فروت .

تغییر ترکیب و ترکیب محصولات توصیه نمی شود.

به یاد داشته باشید که مایعات زیادی بنوشید.

 

 

بررسی  رژیم غذایی در 4 روز

رژیم غذایی 4 روزه بسیار موثر است. با این حال ، بلافاصله پس از رژیم غذایی ، شما نباید به رژیم غذایی عادی خود بازگردید. اگر در 2-3 روز فقط غذاهای گیاهی و گوشت گاو یا سینه مرغ آب پز بخورید ، مفید خواهد بود .

 

رژیم غذایی چهار روزه تقریباً برای همه مناسب است اما برای افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند ارزش آن را ندارد. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید و برای جلوگیری از هرگونه مشکل سلامتی ، توصیه می شود با یک پزشک مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

در

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی منهای 10 کیلو در 10 روز (تخم مرغ ، ماهی خال مخالی ، سینه ، سیب زمینی)

در 10 روز رژیم غذایی بگیرید. تابستان در حال رسیدن است ، آیا می خواهید کنار دریا بروید ، اما تناسب اندام شما مناسب نیست؟ آیا واقعاً می خواهید در 10 روز 10 کیلو وزن کم کنید؟ ما رژیم غذایی را به شما ارائه می کنیم که به افرادی که دارای اضافه وزن زیادی هستند امکان انجام این کار را می دهد.

 

اما این رژیم غذایی ساعات گرسنگی زیادی دارد ، بدن مواد مغذی کمتری دریافت می کند ، بنابراین باید به عنوان پاکسازی کامل در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید ، اگر بعد از اتمام دوره رژیم غذایی ، مانند گذشته شروع به خوردن غذا کنید ، کیلوگرم از دست رفته در اندازه 1.5 برابر به شما برمی گردد!

 

 

نکات مهم رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

این رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات نیست ، بنابراین سنگین است ، اما بسیار موثر است. در طی این ده روز رژیم غذایی ، باید غذاهای حاوی کربوهیدرات را کاملاً کنار بگذارید نان ، فرنی شیر ، میوه ها (فقط در روز ششم امکان پذیر است) ، شیرینی ها ، گوشت های دودی ، الکل.

 

از نوشیدن توصیه می شود از آب خالص بدون گاز ، چای های میوه ای بدون شکر ، جوشانده های گیاهی استفاده کنید. باید 20 دقیقه قبل از غذا 1-2 لیوان بنوشید و حداقل 2 لیتر در روز بنوشید. این خود را از یبوست نجات می دهد. احساس خواهید کرد که پوندهای اضافی در مقابل چشمان شما آب می شوند ، و این به ویژه با اضافه وزن قابل توجه قابل توجه است.

 

بعد از رژیم غذایی ده روزه ، باید دو هفته دیگر متوسط ​​بخورید ، شیرینی ، شیرینی ، غذاهای سرخ شده و محصولات آرد سفید نخورید. شام باید تا حد ممکن سبک باشد و شامل سالاد سبزیجات زیادی باشد. الکل و نوشیدنی های گازدار قندی به طور کلی قابل قبول نیستند.

 

این رژیم غذایی که در 10 روز طراحی شده بسیار سختگیرانه است ، بنابراین فقط کسانی که تمایل زیادی به کاهش وزن و اراده زیادی دارند می توانند در برابر آن مقاومت کنند.

 

رژیم غذایی ده روزه بر اساس غذاهایی است که در ادامه خواهید دید. تمام این محصولات باید بدون نمک ، شکر ، ادویه جات ، به صورت آب پز مصرف شوند. نوشیدن در مقادیر نامحدود (آب معدنی بدون گاز ، چای سبز ، جوشانده گیاهان دارویی) ضروری است. تمام محصولات مشخص شده در دستور باید به پذیرایی های مساوی تقسیم شوند. به یاد داشته باشید که این رژیم غذایی باید بیش از شش ماه یک بار تکرار شود.

 

 

منوی رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

روز 1

5 تخم مرغ آب پز .

روز 2

1 ماهی آب پز ( ماهی خال مخالی قابل استفاده است ).

روز سوم

سینه مرغ آب پز و بدون نمک .

روز چهارم

سیب زمینی آب پز - 5 قطعه.

روز 5

0.5 کیلو گوشت گاو آب پز .

روز ششم

هر میوه ای به جز موز .

روز 7

سالاد سبزیجات ، شما می توانید با 1 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان چاشنی دهید .

روز 8

0.5 کیلو پنیر کوجک .

روز 9

1 لیتر کفیر .

روز 10

دمنوش برگ گل رز  .

 

بررسی رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

تحمل رژیم غذایی 10 روزه بسیار دشوار است و به خصوص در 2-3 روز اول رژیم غذایی سخت است. اما به تدریج بدن به چنین رژیم غذایی عادت می کند و با پایان رژیم غذایی ، وضعیت سلامتی بهبود می یابد. به منظور تحمل رژیم غذایی حتی آسان تر ، بیشتر در هوای تازه باشید ، ورزش های آبی را انجام دهید.

پس از پایان رژیم غذایی ، شروع به خوردن زیاد نکنید ، به تدریج شروع به وارد کردن غذاهای آشنا در رژیم غذایی خود کنید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.رژیم غذایی در صورت وجود بیماری های مزمن منع مصرف دارد. قبل از شروع چنین رژیم غذایی لازم است با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم لاغری و کاهش وزن با 9 غذا

در

آیا با غذاهای لذیذ هم می توان رژیم لاغری گرفت ؟ اگر این سوال درست باشد ، خیلی خوب است.بدون شک کاهش وزن و رژیم لاغری سریع با این فرمول ساده برابر است. مصرف کالری شما باید از سوخت آن ، کمتر باشد.
طبق گفته ی هضر مانگری ، RD‌، سخنگوی زن در آکادمی تغذیه و برنامه ریزی رژیم غذایی میگوید که  غذاهای خاص به شما کمک کرده تا وزن بدن خود را کاهش دهید زیرا به شما کمک کرده تا سیری طولانی تری داشته و میل خوردن خود را کنترل کنید.
حتی متابولیسم خود را تجدید بهبود ببخشید. پس این فهرست را وقتی می خواهید به سوپرمارکت بروید ، با خود بردارید :
شکلات سیاه ، سس ، آجیل و تخم مرغ ؟ همه در این لیست قرار دارند. این لیست، رژیم برای لاغری و سیر بودن و رضایتمندی من است.

رژیم لاغری

 

1. لوبیا در رژیم لاغری

لوبیا ، ارزان ، سیرکننده و متنوع و منبع عظیم پروتئین است. لوبیا نیز دارای فیبر بالا و دیر هضم است یعنی شما دچار سیری طولانی تری می شوید که جلوی خوردن بیشتر شما را می گیرد.

2. سوپ در رژیم لاغری

وعده ی غذایی خود را با یک پیاله سوپ شروع کرده و به خوردن کمتر ، خاتمه خواهید داد. مهم نیست که سوپ دارایذرات درشت یا ریز باشد چونکه در اصل ، آبکی است. شما در هر وعده می توانید کالری سوپ را در حد 100-150 نگه دارید. تکه های خامه یا کرده در آن نریزید.(سیارک)

3. شکلات سیاه در رژیم لاغری

آیا می توان شکلات را بین وعده های غذایی قرار داد ؟ شکلات سیاه شیری را ، یک تکه یا دو تکه بردارید. در یک بررسی ، به افرادی که عاشق شکلات بودند ، شکلات سیاه داده شد که چند ساعت بعد از مصرف آن نسبت به افرادی که شکلات شیری خورده بودند ، 15% کمتر ، پیتزا میل کردند.

4. پوره ی سبزیجات در رژیم لاغری

شما می توانید در تمام اوقات ، سبزیجات بیشتری به غذای خود اضافه کنید و از غذاهای "گول زننده ی " خود لذت برده و کالری های مصرفی خود را کاهش دهید. وقتی محققان پن استیت ، پوره ی گل کلم و کدو سبز را به پنیر و mac افزدوند ، مردم ظاهرا این غذا را خیلی دوست دارند. ولی 200-350 کالری کمتر مصرف می کنند. این سبزیجات سالم ، حجم کالری کمتری به این غذای خوشمزه اضافه کردند.(سیارک)

5. تخم مرغ و سس در رژیم لاغری

یک صبحانه ی سرشار از پروتئین ، به شما کمک می کند تا دیگر به اسنک ها در طول روز حمله ور نشوید. در بررسی گروهی از زنان چاق ، کسانی که با 35 گرم پروتئین ، روز خود را شروع کرده بودند- یعنی به احتمال زیاد کمی بیش از آن مقدار که شما می خورید – احساس سیری بیشتری خواهید کرد. این زنان صبحانه ی 350 کالری را خوردند که شامل تخم مرغ و پای سس گوشت بود. اثر این صبحانه ی سرشار از پروتئین تا اثر طول کشید در حالی که این زنان خوردنی های قندی و چرب را نسبت به زنانی که غلات برای صبحانه خورده بودند ، کمتر ملچ ملوچ کردند.

6. آجیل در رژیم لاغری

برای یک اسنک مقوی در زمان دوندگی/شلوغی/هلهلکی ، یک مشت کوچک ، بادام ، بادام زمینی ، گردو یا پی کان ( گردوی آمریکایی) با خود داشته باشید. تحقیقات نشان می دهد که وقتی افراد آجیل می جوند ، به طور خودکار در وعده ی بعدی ، غذای کمتری می خورند.

7. سیب در رژیم لاغری

آب سیب و سس سیب را کنار گذاشته و در عوض ، سیب ، گاز بزنید. کل این یک عدد سیب، ذائقه ی شما را به حدی کاهش می دهد که آب سیب یا سس آن اینگونه نیست.
دلیلش این است که میوه ی خام ، دارای فیبر بیشتری است. همچنین ، جویدن ، سیگنال هایی را به مغزتان می فرستد که چیز قابل توجهی خورده شده است.

8. ماست در رژیم لاغری

خواه یونانی ،خواه سنتی ، ماست برای دورکمرتان ، مناسب است.
در بررسی هاروارد ، بیش از 120,000‌نفر به مدت ده سال یا بیشتر دنبال شدند. ماست ، نسبت به همه ی غذاهایی که بررسی شدند ، ارتباط زیادی با کاهش وزن نداشت.
هنوز اثبات نشده که ماست ، وزن را کاهش می دهد ، ولی نسبت به غذاهای دیگر ، دارای اهمیت است.

9. دارابی و گریپ فروت در رژیم لاغری

بله ، دارابی در واقع به شما کمک خواهد کرد تا چندین پوند وزن کم کنید و برای لاغری بسیار موثر است  خصوصا اگر در معرض خطر دیابت باشید.
محققان در کلینیک اسکریپس در سن دییگو دریافتند وقتی افراد چاق نصف یک گریپ فروت را قبل از هر وعده میل کنند ، تقریبا پوند در عرض 12 هفته کم می کنند.
نوشیدن آب گریپ فروت همین اثر را دارد.
ولی آب گریپ فروت دارای خاصیت " چربی سوزی " نیست فقط به افراد کمک می کند تا احساس سیری کنند.
مراقب باشید : شما نمی توانید گریپ فروت یا آب آن را بخورید اگر تحت مراقبت های خاصی هستند ، پس برچسب روی همه ی نسخه های خود را بررسی کنید یا از پزشک خود سوال کنید. گریپ فروت با تعداد زیادی از داروها تداخل دارویی دارد.
طبق گفته ی دانشمند تغذیه ، پروفسور و محقق جوی دابوست ، برگه ی خرید خود را از پروتئین های ناب ، سبزیجات تازه ، میوه و همه ی حبوبات پر کنید. مهمترین چیز ، در زمان کاهش وزن ، تصویر بزرگ چیزی است که می خورید نه غذاهای خاص.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

عاشق بدن خود باشید و از آن قدردانی کنید

در

حتی ستاره های برتر مدل و دیگر افراد مشهور نیز پیر می شوند. در سن 70 سالگی دیگر به جذابیت 20 سالگی خود نیستند. بگذارید تمام جنون ها متوقف شود. ما می دانیم چگونه تصویر بدن خود را زیباتر کنیم.


1. عاشق بدن خود باشید. از آن قدردانی کنید!
زندگی تان هرگز نباید تحت تاثیر تنفر از جسم خود باشد. عواطفتان را بررسی کرده و تلاش کنید تا بفهمید چه چیزی باعث شده از بدنتان متنفر شوید . بدنتان چه کرده که از آن بدتان می آید؟ بدنتان دوست شما است. دشمن شما نیست و درست نیست که فکر کنید هیچ چیزی در جسمتان نیست که به آن افتخار کنید. شاید موهای ابریشم یا چشمانی زیبا داشته باشید . بهترین ویژگیهای خود را پیدا کرده و روی آنها تمرکز کنید. روی نقاط ضعفتان کار کرده و تمام سعی خود را به کار بسته تا آنها را برطرف کنید. این کار را با صبر و عشق انجام دهید. (سیارک)
2. بدن شما نیز شایسته ی دوست داشتن است
بدون عشق شما شکست می خورید. بدنتان تنها بدنی است که تا آخر خواهید داشت! می توانید آن را از بین برده یا حتی تغییر دهید. گزینه ای را که انتخاب می کنید به شما بستگی دارد. امیدواریم انتخاب شما درست باشد. تغییر به زمان و تمرین نیاز دارد. عشق و دوست داشتن به شما کمک می کند که هرچه زودتر به نتایج خوبی برسید. از این فرایند لذت برده و مراقب تغییرات بدن خود باشید.
3. خویشتن پذیری
شما خاصید و بدنتان نیز بی نظیر است. هیچ کس دیگر چیزی را که شما دارید ندارد. هرگز شخصی مثل شما در آینده وجود نخواهد داشت. سعی نکنید نقش خدا را بازی کنید ،‌شما نمی توانید مسیر زندگی و تقدیر خود را تغییر دهید. کاری که می توانید انجام دهید این است که خود را بپذیرید. از بی نظیر بودن خود استقبال کرده و آن را با آغوش باز بپذیرید و از آن لذت ببرید.
4. لازم نیست برای اینکه بگویید شاد هستید ،‌بخندید.
خوشحالی به کیلو وپوند وزن شما بستگی ندارد. افراد لاغر نیز ممکن است غمگین و ناراحت باشند. می توانیم فهرست بی پایانی از افراد لاغر تهیه کنیم که از چیزی که دارند راضی نیستند. ممکن است زندگی شان در بعضی موارد تیره و فجیع باشد. به عبارت دیگر ، بخش اعظم افرادی که در این سیاره زندگی می کنند دارای اضافه وزن هستند. بنابراین این مساله باعث نمی شود که آنها غمگین باشند. آنها دارای خانواده ،‌روابط خانوادگی، فرزند،‌شغل و سواد هستند. شادی را نمی توان با کیلو و پوند وزن سنجید. نمی توان آن را با اینچ و سانتی متر ، حتی سنجید! اندازه ی لباستان چیزی نیست که به زندگی شما ارزش ببخشد. به محض اینکه این مساله را درک کنید ،‌خواهید دانست که بدنتان همین طور که هست در بهترین حالت است. (سیارک)
5. چیزی که شما هستید مهمتر از آن است که به نظر می رسید
درونتان خیلی مهمتر از ظاهر است. ما سعی نمی کنیم شما را قانع کنیم که مراقب لباس پوشیدنتان،‌آرایش یا مویتان نباشید. تمام سعی ما این است که به شما یاد دهیم که به پاسخ این سوال ساده برسید : " فکر می کنید یا معتقدید شما چه کسی هستید ؟"
6. فرایند درمان شروع شده است!
بگذارید فرایند درمان راه راه خود ادامه دهد! این فرایند قبلا شروع شده و ماموریت شما این است که بگذارید ادامه یابد. انتظار نمی رود که نتایج نهایی را دقیقا فردا ببینید. تغییر به زمان و تمرین نیاز دارد. می دانید که به زمان نیاز دارید تا به موفقیت های خود دست پیدا کنید. مهمترین چیز این است که این فرایند آغاز شده و شما نباید جلوی وقوع چیزهای خوب را گرفته یا در آن دخالت کنید. از یک متخصص کمک بگیرید، کتاب های مفید را مطالعه کرده و فیلم های انگیزشی نگاه کنید. در یک دوره یک قدم بردارید. این راه شما را به سمت بدن زیباتر می برد که یک رخداد مهیج است. از آن لذت ببرید!

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

آهسته غذا بخورید وزن کم کنید

در

(سیارک) : بر اساس تحقیقات انجام گرفته زمانی که به آرامی غذا می خورید،کالری کمتر از یک وعده غذایی خود دریافت می نمایید.

در این تحقیق افراد را به دو گروه ، با وزن مناسب و نرمال و افراد دارای اضافه وزن و چاق تقسیم کرده اند ، سپس کالری دریافتی آن ها را بر اساس سرعت در غذا خوردن مقایسه نموده اند.فکر می کنید به جه نتیجه ای رسیدند؟ هر دو گروه در زمانی که به آرامی غذا می خوردند کالری کمتری دریافت نموده و زودتر سیر می شدند  اما در افراد دارای وزن نرمال این تفاوت در میزان کالری بیشتر نشان می داد  ، مطالعات دیگر نشان دادند که افراد با وزن نرمال هر لقمه را به تعداد دفعات بیشتری نسبت به افراد دارای اضافه وزن جویده و انرژی بیشتری می سوزانند.در ضمن بخاطر جویدن زیادتر نسبت به افراد چاق از پرخوری آنها جلوگیری می شود.

7 فعالیت روزانه که به کاهش وزن کمک می کند 

تعجب کرده اید و برایتان این تحقیق سؤال برانگیز می باشد که چگونه  خوردن  آهسته غذا می تواند  از پرخوری شما جلوگیری نماید؟سریع غذا خوردن فرآیند سیگنال های طبیعی بدن که شامل هورمون ها و ارتباط بین شکم و مغز است را مختل کرده و باعث تولید گرلین یا هورمون گرسنگی در معده شما می شود که بر مرکز لذت مغز شما اثر گذاشته و باعث پرخوری می شود!اما  هورمون  لپتین که گرسنگی را سرکوب می کند و مانع از پرخوری می‌گردد ، به زمانی در حدود ۲۰ دقیقه نیاز دارد تا از طریق مغز به معده اعلام سیری نمایددر صورت خوردن سریع غذا ،این پیام زمانی به معده ارسال می شود که شما ظرف  غذا  را خالی کرده اید.

10 نکته برای کاهش چربی شکم بعد از زایمان

هضم غذا از دهان شروع شده  و ما با جویدن زیادتر مواد غذایی به جذب بهتر از طریق روده ها کمک می کنیم ، جویدن سریع بدن شما را از جذب مواد مغذی محروم می‌کند. تعداد ۳۰ تا ۴۰ بار جویدن هر لقمه برای جذب مواد مغذی ضروری می باشد!با کاهش سرعت صرف غذا و افزایش تعداد دفعات جویدن شما هوشیاری بیشتری نسبت به طعم غذا و مقدار غذای مورد نیاز خود دارید ، در این صورت غذا خوردن تجربه‌ای لذت‌بخش می شود نه فقط برای پر کردن غذا در معده.آهسته غذا خوردن علاوه بر کمک به کنترل وزن و بهبود گوارش شما دارای مزایایی چون بهبود طعم غذا ، انتخاب غذای بهتر ، احساس سیری و ... می باشد.کاهش سرعت در خوردن غذا نیاز به زمان و تمرین دارد راه های وجود دارد که به شما کمک می نماید تا آهسته تر عمل کنید.

9 غذا برای کاهش وزن

- بین دو لقمه قاشق را کنار ظرف غذا بگذارید. تا لقمه کاملا جویده و قورت داده نشد ، قاشق را پر نکنید.

- از غذاهای با فیبرهای بالا استفاده کنید تا زمان بیشتری را صرف جویدن آن‌ها نمایید.

- لقمه ها را کوچک تر انتخاب نمایید حتی بجای قاشق می توانید از چنگال استفاده کنید.

- غذای خود به  قسمت‌های مختلفی مانند پیش غذا ، غذای اصلی و دسر تقسیم کنید  ، وقتی بدانید این تمام غذای شما نمی باشد  و همچنان قسمتی از غذا در وعده های بعدی سرو می شود ، کمتر غذا میل می کنید.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

پنج ماده غذایی عالی برای کاهش وزن

در

 (سیارک) : شما برای مدت طولانی فعالیت خود را حفظ کرده‌اید. و همچنین از یک رژیم غذایی پیروی می‌کنید. بااین‌حال، هنوز هم تا حدی اضافه‌وزن دارید.اگر در حال حاضر وضعیت شما این است، به این معناست که مدت‌زمان زیادی است که شما مواردی را برای کاهش وزن خود تغییر نداده‌اید. چند توصیه برای کمک به کاهش وزن شما وجود دارد. این مقاله به شما خواهد گفت که چه غذاهایی را باید در لیست غذایی خودبرای کاهش وزن بگنجانید. کنترل دریافت کالری راه چاره نیست. آنچه شما نیاز دارید انتخاب مواد غذایی مناسب در عوض حذف آن‌ها است. مواد غذایی توصیه‌شده در ذیل سیرکننده، سرشار از فیبر، دارای مواد معدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی است و شما را بدون خطر اضافه‌وزن سیر نگه می‌دارد. مواد غذایی زیر را در لیست رژیم غذایی خود بگنجانید و از نتایج مطلوب آن لذت ببرید!

1. انجیرها


انجیرها خوشمزه و برای سلامتی مفید هستند! برای کنترل علاقه شدید خود به شیرینی، انجیر مصرف کنید- در زمان احساس گرسنگی به‌عنوان میان وعده، انجیر بخورید. انجیرها فاقد قند تصفیه‌شده هستند، و این بدان معناست که آن‌ها به‌مراتب سالم‌تر از آب‌نبات‌چوبی و یا چیپس هستند. علاوه بر این، سرشار از فیبرند - مواد موجود در گیاهان که به شما احساس سیری می‌دهد. اگرچه یک قطعه انجیر تنها حاوی کمتر از 40 کالری است اما مصرف یکی انجیر برای غلبه بر حس گرسنگی کافی است.
2. تخم‌مرغ ها


تخم‌مرغ می‌تواند در وعده صبحانه مصرف شود. در صورت علاقه شما به خوردن آن، برای ناهار یا شام گزینهٔ فوق‌العاده‌ای است. آماده کردن آن تنها چند دقیقه زمان می‌برد. تخم‌مرغ یک غذای کاملاً چندمنظوره است که مردم آن را به شیوه‌های مختلف و در غذاهای مختلف استفاده می‌کنند. مصرف تخم‌مرغ موجب سیری کامل شما می‌شود چراکه سرشار از پروتئین است و انرژی مصرفی شما را برای مدت‌زمان طولانی‌تر فراهم می‌کند. اگر شما می‌خواهید کالری کمتری را دریافت کنید، روز خود را با مصرف صبحانه‌ای شامل تخم‌مرغ شروع کنید. تخم‌مرغ اشتهایتان را کور می‌کند. کسانی که برای صبحانه تخم‌مرغ مصرف می‌کنند، برای دریافت 300 کالری کمتر در طی روز، مدیون 9 اسیدآمینه ضروری موجود در تخم‌مرغ هستند.

3. سیب ها


سیب میوه بی‌نظیری است. افراد عموماً به دلایل زیادی این میوه را دوست دارند. شما می‌توانید آن را به سالاد اضافه کنید و یا به‌صورت خام مصرف کنید. دستورالعمل‌های جالب و قابل‌توجهی از اسموتی هایی وجود دارد که عنصر اصلی آن سیب است. سیب رفع کننده تشنگی، آب‌رسان، طراوت‌بخش و دارای مقدار زیادی از کربوهیدرات‌های سالم است و همچنین سرشار از فیبر است و به همین دلیل ایجاد حس سیری زیاد می‌کند. خوردن یک سیب فرآوری شده قابل‌مقایسه با خوردن خام آن نیست. سیب‌های تازه‌ای را انتخاب کنید که فراوری نشده باشند. انواع سیب را تهیه کنید، چراکه هر یک از انواع آن دارای خواص خاص خود، عطروطعم و مزه منحصربه‌فرد خود هستند.

4. سیب‌زمینی ها


از گذشته این باور وجود داشته است که افرادی که در تلاش برای کاهش وزن خود هستند نباید سیب‌زمینی مصرف کنند. بااین‌حال، این موضوع در کل به چگونگی پخت و آماده کردن آن بستگی دارد. اگر شما آن را در آب‌پز کنید، کباب کنید و یا در فر قرار دهید و، در این صورت سیب‌زمینی هرگز رژیم غذایی شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. در عوض، منگنز، ویتامین C، مس، پتاسیم، ویتامین B6، فسفر و نیاسین بدن شما را تأمین خواهد کرد. درنهایت، درست مثل بسیاری از سبزی‌ها و میوه‌ها، سیب‌زمینی حاوی فیبر مغذی است که شما را برای ساعت‌ها سیر نگه می‌دارد.

5. لوبیاها


اگر می‌خواهید قلبی قوی و سالم داشته باشید، لوبیا مصرف کنید. نه‌تنها مصرف این دانه‌ها برای قلب مفید است بلکه همچنین موجب باریک شدن دور کمر شما خواهد شد! لوبیا مایعات موجود در معده و روند گوارش شما را جذب می‌کند. ازآنجاکه دانه‌های لوبیا غنی از نشاسته و فیبر هستند، مغز شما به اسرعت بیشتری سیگنال احساس سیری و عدم نیاز شما به مصرف بیشتر مواد غذایی را دریافت می‌کند.

بهترین راهکارها برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست بعد از کاهش وزن

7 فعالیت روزانه که به کاهش وزن کمک می کند

چرا شما نمی توانید در مقابل دونات های اداره مقاومت کنید

خطرات چاقی مربوط به سلامتی

راه هایی برای جلوگیری از چاقی در زمان یائسگی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

در ادامه بخوانید...