رژیم غذایی لیموناد

در

لیموناد

 

در از بین اضافه وزن و برای یافتن یک شکل باریک ، رژیم غذایی مونو از اهمیت خاصی برخوردار است.ماهیت رژیم غذایی مونو این است که برای چندین روز کل رژیم غذایی روزانه باید فقط از یک محصول تشکیل شود: به این ترتیب رژیم محبوب کفیر ، رژیم گندم سیاه و رژیم سیب و .... کار می کند.علی رغم محبوبیت فوق العاده ، سادگی و در دسترس بودن انطباق ، یک  رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  با هر محصولی جذابیت ها و خطراتی دارد که باید به خاطر سپرد.

اولین و مهمترین مزیت هر رژیم غذایی مونو کاهش سریع وزن در مدت زمان کوتاه است. رژیم مونو بخصوص برای کاهش سریع وزن موثر هستند. بسته به محصول انتخابی ، مدت زمان رژیم مونو رژیم و میزان متابولیسم در بدن ، می توانید در عرض 3 روز تا 4-5 کیلوگرم وزن کم کنید.

 

سادگی استفاده از آنها در رژیم غذایی مونو نیز جلب می کند: نیازی به اختراع غذاهای خاص و صرف وقت برای تهیه آنها نیست ، در حالی که یک محصول کاملاً دلپذیر و حتی مورد علاقه برای وعده غذایی انتخاب می شود.و یک رژیم غذایی به پاکسازی کامل بدن از سموم و مایعات اضافی کمک خواهد کرد.

رژیم غذایی مونو به مدت 1-3 روز یک گزینه عالی برای تخلیه بار اضافی و کاهش وزن است که به حفظ سلامت بدن کمک می کند.

 

رژیم غذایی لیموناد

رژیم غذایی مونو لیموناد (لیمو ، لیموناد)
رژیم غذایی لیموناد مونو در نگاه اول ، ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما رژیم غذایی لیموناد وجود دارد و امروزه بسیار محبوب است. چنین رژیم غذایی توسط خواننده مشهور بیانسه مورد استفاده قرار گرفت (وی توانست ظرف 10 روز از شر 9 کیلوگرم اضافه وزن خلاص شود). ما به شما توصیه می کنیم این رژیم غذایی مونو معجزه آسا را ​​امتحان کنید.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو لیموناد

اصل رژیم غذایی لیموناد مصرف نوشیدنی است که دستور آن در زیر ذکر شده است ، به مدت یک تا دو روز و نه بیشتر. رژیم غذایی لیموناد نه تنها یک استراحت گوارشی است ، بلکه یک روش عالی برای بهبود وضعیت سلامتی شما است.

 

دو روز اول ، گوشت ، آرد  را حذف کنید. سعی کنید فقط از سبزیجات و میوه ها استفاده کنید.

در روز سوم - فقط میوه ها (به جز موز ).

روز چهارم و پنجم رژیم غذایی لیموناد است.

پس از چنین رژیم غذایی ، باید به درستی از آن خارج شوید. برای این کار ، طی سه روز آینده (روز ششم تا هشتم) به تدریج شروع به معرفی سبزیجات و میوه ها در رژیم غذایی خود کنید ، گوشت و ماهی فقط در روز نهم قابل خوردن هستند. به یاد داشته باشید که چنین یک رژیم غذایی باید بیش از 1 بار در 2 ماه انجام شود.

 
مدت زمان رژیم غذایی لیموناد 10 روز است. در این مدت چیزی نمی تواند خورده شود ، شما فقط می توانید یک نوشیدنی مخصوص لیموناد (7-12 لیوان در روز) و همچنین آب و چای خالص با افزودن نعناع و مرهم لیمو بنوشید . میزان کالری یک وعده نوشیدنی به سختی بیش از 90 کیلوکالری است. مصرف هر روز صبح مقدار کمی از جوشانده گیاهی توصیه می شود. انجام چنین رژیم غذایی بیش از 1 بار در هر شش ماه یا بیشتر (1 بار در سال) مجاز است. در طی 10 روز ، به خصوص با پاکسازی بدن از سموم ، 7-9 کیلوگرم اضافه وزن از دست می دهید.

 

دستور رژیم غذایی مونو لیموناد

دستور رژیم غذایی مونو لیموناد کاملاً ساده است

برای 250 میلی لیتر آب خالص (ترجیحاً مقطر) به موارد زیر احتیاج دارید

2 قاشق غذاخوری شربت افرا
1/6 قاشق چایخوری فلفل هندی
2 قاشق غذاخوری آب لیمو
تمام این مواد را مخلوط کرده ، لیموناد حاصل را به 5-6 قسمت مساوی تقسیم کرده و در طول روز مصرف کنید.

 

بررسی رژیم غذایی مونو لیموناد

رژیم غذایی لیموناد بررسی مثبت بسیاری دارد ، با این حال ، قبل از شروع این رژیم غذایی ، قطعاً باید با پزشک یا درمانگر خود مشورت کنید. اگر در طول چنین رژیم غذایی علائمی مانند تاری دید ، سرگیجه ، حالت تهوع ، بی علاقگی و از دست دادن شدید انرژی ظاهر شد ، بلافاصله رژیم غذایی را متوقف کنید و به تدریج از آن خارج شوید (روی ماندن در رژیم تاکید نکنید - این می تواند منجر به نتایج فاجعه بار شود).درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره 4 گروه خون

در
این مهم است که نوع گروه خون شما ، خویشاوندان و اقوام شما چیست. بنابراین اطلاعات، شما می توانید درک کنید که بدن شما به چه چیزی نیاز دارد. در این مقاله به شما توصیه های ساده ای در مورد چگونگی احساس بهتر ، و همچنین حقایق جالب در مورد گروه خون داده می شود.
 
احتمالاً می دانید فاکتور Rh و گروه خون شما چیست. اگر اینطور نیست ، توصیه می کنیم در آینده نزدیک در آزمایش خون بخواهید که گروه خون شما را مشخص کنند  و این ویژگی بدن خود را روشن کنید. به نظر می رسد که گروه خونی می تواند رژیم و رژیم غذایی بهینه را برای بدن شما پیشنهاد دهد و حتی در مورد ماهیت فرد نیز صحبت کند.

 

خون طلایی چیست

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی
این نوع خون "طلایی" لقب گرفت زیرا بسیار نادر است و همچنین به دلیل فاکتور Rh صفر،  Rh null بسیار مفید است. در کل ، فقط 43 نفر در جهان این خون را پیدا کردند. خون طلایی نخستین بار در سال 1961 در یک زن بومی از آمریکا کشف شد ، قبل از آن محققان فکر می کردند کودکانی که چنین خونی دارند قبل از تولد می میرند.این گروه خونی فقدان کامل هر یک از آنتی ژن های Rh را دارند. گرئه خون طلایی برای اولین بار در یک بومی استرالیایی کشف شد و بسیار نادر است، نادر بودن آن به این معنی است که وقتی فرد Rh null به انتقال خون نیاز دارد ، اهداء Rh null بسیار باورنکردنی و دشوار است ، با تکیه بر همکاری یک شبکه کوچک از اهدا کنندگان معمولی Rh null در سراسر جهان برای اطمینان از این که این گروه خونی همیشه در دسترس باشد، بوجود آمده است.
 
در سال 1901 یک پزشک از اتریش ، کارل لاندشتاینر ، تقسیم خون را به چهار گروه پیشنهاد کرد. برای کشف انقلابی خود ، در سال 1930 جایزه نوبل پزشکی را دریافت کرد. یکی دیگر از خصوصیات مهم خون عامل Rh آن است. اگر پروتئین RhD در گلبول های قرمز وجود داشته باشد (یک جزء خون) ، آن را مثبت و اگر نه ، منفی قلمداد می کنند. با این حال ، این تعریف بسیار ساده ای است. در واقع ، علاوه بر پروتئین RhD ، حدود 60 پروتئین دیگر وجود دارد که می توانند بر فاکتور Rh تأثیر بگذارند.
 
هنگامی که خون دارای فاکتور رزوس(Rh) صفر باشد ، به این معنی است که هیچ یک از این پروتئین ها را ندارد و می تواند آزادانه خون خود را به هر فرد دیگری بدون ترس از اینکه گلبول های قرمز "به هم بچسبند" منتقل کند. از همه اینها ، اگر در هنگام انتقال خون ، گروه خونی و رزوس را نادرست انتخاب کنید ، نتیجه کشنده نیز ممکن است. خون "طلایی" برای دارو سازی جالب است ، اما برای افراد با این نوع خون ناامن است ، زیرا اهداکنندگان ناچیز هستند. بنابراین به چنین افرادی توصیه می شود برای محافظت از خود در صورت بروز حادثه یا وضعیت غیرقابل پیش بینی ، برای خود خون اهدا کنند.
 

 

تغذیه مطلوب برای 4 گروه خونی

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی
 دستور غذایی کامل در لینک: تغذیه مطلوب برای گروه خون اول یا o  
 دستور غذایی کامل در لینک: تغذیه مطلوب برای گروه خون دوم یا A
 دستور غذایی کامل در لینک: تغذیه مطلوب برای گروه خون سوم یا B
دستور غذایی کامل در لینک: تغذیه مطلوب برای گروه خون چهارم یا AB 
 

 

مقاومت در برابر استرس در 4 گروه خونی

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی
گروه خون اول I: دارای مقاومت و استقامت در برابر استرس با استفاده از ورزشهای سنگين
 
گروه خون دوم II: در معرض ابتلا به استرس ها هستند و بهترين راه درمان استرس در آنان استفاده از ورزش يوگاست. 
 
گروه خونی سوم III. مقاومت ارزشمند در مقابل انواع استرسها با استفاده از خالقيت ذاتی و تشخيص مناسب محيط
 
گروه خونی چهارم ІV قابليت پاسخ مناسب دادن به استرسها و ناراحتيهای محيطی با استفاده از ورزش
 

 

اضافه وزن در 4 گروه خونی

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی
گروه خونی اول : دشمن شماره یک شما به طور نامنظم غذا می خورد.
 
گروه خونی دوم: پوندهای اضافی پس از خوردن گوشت و شیرینی اضافه می شود.
 
گروه خونی سوم: برای لاغر ماندن بهتر است از سرخ شده ها و نان سفید پرهیز کنید ، هضم آن برای معده شما مشکل است.
 
گروه خونی چهارم: سانتیمتر های اضافی در کمر به دلیل عدم فعالیت بدنی ظاهر می شود.
 

 

شخصیت 4 گروه خونی

اول: محتاط ، هدفمند ، دلسوز، ترس از تغییر، سازگاری ضعیف با تغییر محل، شیوه زندگی و تغذیه.
 
دوم: یک رهبر انسانی متشکل کننده و جمع آوری کننده ، تولید کننده . ثبات در همه چیز: تغذیه، شیوه زندگی، محیط زیست
 
سوم: انعکاس پذیر ، حاضر به سازش ، دوستانه ، نکته اصلی برای شما نتیجه است.انعطاف پذیری ذهن و روان، قادرند به سرعت به هر گونه تغییرات سازگار شوند.
 
چهارم: تفکر هوشیار ، متعادل ، با اراده قوی ، حساس ،توانایی بالا برای انطباق با تغییرات در تغذیه، شیوه زندگی، عادت ها
 

 

فاکتور رزوس (Rh) در 4 گروه خونی

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی
فاکتور رزوس  گروه خونی مهمترین ویژگی خون است ، بنابراین بیایید دوباره آن را یادآوری کنیم. اگر Rh والدین آینده مطابقت نداشته باشد ، این می تواند یک دلیل جدی برای نگرانی باشد ، زیرا در جنین ممکن است یک درگیری رزوس ایجاد کند ، که مملو از عوارض بعدی (از جمله خود تخریبی گلبول های قرمز و تشکیل سلولهای قرمز نابالغ در جنین) است. اما طب مدرن فرصت های جدیدی را برای پیشگیری و درمان به ما می دهد. از جمله در ماه هفتم بارداری ، به مادر باردار توصیه می شود تزریق پلاسمای خون را انجام دهد.
فاکتور رزوس (Rh) پروتئینی می‌باشد که در سطح گلبول‌های قرمز بوده و به صورت ارثی منتقل می‌شود. اگر فرد این پروتئین را داشته باشد، فرد Rh مثبت و در صورت نبود این پروتئین، Rh منفی شناخته می‌شود

 

انتقال خون در 4 گروه خونی

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی
 
بیماران با گروه خون اول یا O اهدا کننده جهانی هستند. با این حال ، آنها فقط به خون گروه اول یا O برای گرفتن خون احتیاج دارند.پس خونی اول یا O به همه گروه های خونی خون می دهد اما فقط از گروه خونی اول یا O خون می گیرد.
 
افراد گروه دوم خون می توانند اهدا کننده بیماران گروه خونی دوم A و چهارم AB باشند. آنها می توانند خون را از افراد گروه خون دوم A و گروه خون اول O بگیرند.
 
 
بیماران گروه سوم خون یا B می توانند خون خود را با بیماران گروه سومB و چهارم AB به اشتراک بگذارند. آنها نیاز به انتقال از اهداکنندگان با گروه های خونی سومB و اولO دارند.
 
 
افراد دارای گروه خونی چهارم یا AB گیرنده جهانی هستند یعنی از تمام گروه های خونی ، خون دریافت می کنند ، اما فقط می توانند به بیماران گروه خونی AB خون اهدا کنند.

 

جدول تعیین گروه خونی فرزند از روی گروه خونی پدر و مادر

خون طلایی و سایر حقایق جالب درباره گروه های خونی

امیدواریم که اطلاعات جدیدی را یاد گرفته باشید! این مقاله را با عزیزان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه این زن در یک سال 40 کیلوگرم وزن کم کرد

در

زن

 

یک شهروند 28 ساله ساکن استرالیا در مبارزه با چاقی به نتایج باورنکردنی رسیده است. او چگونه اینکار را کرد؟ زنی که در طی یک سال 40 کیلوگرم وزن کم کرده است ، از آنچه که در رژیم غذایی خورده ، گفته است.

 

قبل از اینکه لیا فراگومنی تصمیم بگیرد کاملاً لاغر شود ، ترازو وزن او را 112 کیلوگرم نشان داد. این زن کیلوگرم های اضافی جمع کرده ، استرس و مشکلات زیادی داشت. قبل از تولد دوقلوها ، او به هر حال لاغر نبود ، و در دوران بارداری نیز مقدار زیادی اضافه وزن پیدا کرد ، اضافه وزن بعد از تولد دوقلوها  نیز ادامه داشت. لیا که متوجه شد مدیریت اضافه وزن با دو نوزاد برای او بسیار دشوار است  ، تصمیم گرفت بدن خودش را بپذیرد.

 

در سال 2019 ،  فکر کرد که تحت یک برنامه رایگان دولتی ، که با هدف مبارزه با چاقی در استرالیا انجام می شود ، تحت برداشت معده قرار گیرد ، با این حال ، او رد شد.  لیا ی غمگین ، تصمیم گرفت راه دیگری را دنبال کند.

 

همانطور که خود زن می گوید ، از مارس 2020 ، او شروع به شمارش کالری هایی که روزانه می خورد ، برای انجام تمرینات سادهکرد. او با شناخت بیشتر غذاهای کم کالری و کامل ، رژیم غذایی خود را کاملاً اصلاح کرد.

 

زن

 

لیا روزانه 1500 کالری دریافت می کرد و در عین حال خودش را مجبور نمی کرد که گرسنگی بکشد. من به راحتی می توانستم  نان تست ، ماست شیرین شده با قطعات میوه تازه و آجیل را تهیه کنم. او عاشق سالاد سبزیجات با ماهی تن یا سینه مرغ شد .کربوهیدرات کمتری می خورد و ماکارونی دوروم ، برنج و مقداری سیب زمینی را ترجیح می داد.وقتی وزن این زن به 72 کیلو رسید ، او احساس می کرد یک زن کاملاً متفاوت است.

 

- انرژی و نشاط بی سابقه. من خیلی مقاوم شدم ، دیگر نمی خواستم روز بخوابم یا عصر بخوابم. گرچه من در طول روز زیاد با بچه ها تحرک می کردم و با آنها بازی می کردم ، کارهای خانه را انجام می دادم ، اما عصرها همیشه قدرت انجام تمرینات را داشتم . "

این زن خوشحال همچنین خاطرنشان کرد که بسیار خوشحال شد ، زیرا اکنون شرم ندارد که خود را به مردم نشان دهد و خرید لباس برایش راحت تر شده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی سیب زمینی در 7 روز 6 کیلو وزن کم کنیم

در

 full-frame-shot-of-raw-potatoes-royalty-free-image-1590675811.jpg

 

 

سیب زمینی رایج ترین سبزیجات مورد استفاده در رژیم غذایی بسیاری از افراد است. در بسیاری از ظروف گنجانده شده است. مثلا سیب زمینی های خوشمزه ، معطر ، خرده و بخارپز در روغن ... یا با خامه ترش ... این خوشمزه است !!!

 

رژیم غذایی سیب زمینی

رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز (و بیشتر تخم مرغ ، پیاز ، جعفری ، شوید)

رژیم غذایی سیب زمینی می تواند تا 6 کیلو وزن کم کند.به اصطلاح "رژیم غذایی سیب زمینی" وجود دارد که می توانید با آن پوند اضافی کم کنیم. یک نظر وجود دارد که سیب زمینی چاق می کند. اما متخصصان تغذیه ثابت کرده اند که نشاسته موجود در سیب زمینی به سرعت به قندهای ساده تجزیه می شود ، سبزیجات کاملاً جذب بدن ما می شوند. در 100 گرم سیب زمینی فقط 70 کیلو کالری دارد. اضافه وزن ممکن است به دلیل این واقعیت ظاهر شود که سیب زمینی هایی که به طور معمول با کره ، گوشت چرب ، سس های مختلف می خوریم باعث چاقی می شود.

 

با این حال ، یک رژیم غذایی ویژه سیب زمینی به شما امکان کاهش وزن و عادی سازی متابولیسم را می دهد. نکته اصلی تهیه صحیح ظروف سیب زمینی و استفاده از آنها به گونه ای است که فواید بسیار زیادی برای بدن شما به همراه داشته باشد.

 

  •  

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز

"رژیم غذایی سیب زمینی" برای کسانی که می خواهند سریع لاغر شوند مناسب است. نکات اصلی رژیم غذایی خوردن غذاهای کم کالری همراه با سیب زمینی بدون نمک ، چربی و ادویه است. اگر این مناسب شماست ، پس به سراغ یک چهره زیبا بروید! در چنین رژیم غذایی می توانید 2 تا 6 کیلو وزن کم کنیم. اما به یاد داشته باشید که باید از چنین رژیم غذایی بیش از شش ماه یک بار استفاده کنید.

 

رژیم غذایی سیب زمینی یکی از ارزان ترین و در عین حال رژیم غذایی های موجود است ( سیب زمینی را می توانید در هر فروشگاهی خریداری کنید).

 

 

دستور رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز

انواع مختلفی از "رژیم غذایی سیب زمینی" وجود دارد.

 

 

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 3 روز

به لطف چنین رژیم غذایی ، فقط در مدت سه روز می توانید 2 کیلو وزن کم کنیم.سیب زمینی پخته شده بسیار سالم است.

صبحانه 1 لیوان شیر (5/1 درصد).

ناهار 300 گرم پوره سیب زمینی پخته شده در آب .

شام سالاد 250 گرم سیب زمینی آب پز ، 1 قاشق چایخوری روغن آفتابگردان ، 1/2 سیب و فلفل سیاه برای طعم و مزه.

و چنین دستوری در سه روز. می توانید به مقدار نامحدود ( آب معدنی ، چای های گیاهی ، چای سبز ) بنوشید .

 

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 5 روز

نوع بعدی رژیم غذایی ، که با آن تا 600 گرم از دست می دهید. یک روز یک رژیم غذایی سیب زمینی در 5 روز است. اما رعایت چنین رژیم غذایی بیش از پنج روز توصیه نمی شود.

 

روزانه حدود 2 کیلو سیب زمینی آب پز بخورید که به 5-6 وعده تقسیم می شود. اگر سیب زمینی آب پز را دوست ندارید ، می توانید آن را در فر بپزید. 2 وعده اول را بدون چاشنی ، روغن و نمک بخورید ، در حالی که در غذاهای دیگر می توانید کمی نمک ، روغن نباتی یا آب لیمو اضافه کنید . لزوماً مایع تر است. اگر گرسنگی غیر قابل تحمل است ، می توانید روزانه 2 تخم مرغ آب پز و یک برش نان چاودار بخورید .

 

 

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 7 روز

در این روش از دست دادن وزن ، باید روزانه حدود 7-8 سیب زمینی بخورید ، آنها را به 5-6 وعده تقسیم کنید و بدون نمک بخورید . در صورت تمایل می توانید سیب زمینی ها را با جعفری ، پیاز سبز ، شوید و سبزیجات دیگر میل کنید . و مقدار زیادی آب ! روزانه تا 2 لیتر مایع بنوشید.

 

 

 

بررسی رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز

سیب زمینی حاوی اسیدهای آمینه ، پروتئین ، کربوهیدرات زیادی است که به عنوان منبع عالی انرژی شناخته شده اند. این ویتامین همچنین حاوی ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بدن ما ، پکتین ها بسیار مفید است ، که به پاکسازی بدن از مواد مضر کمک می کند و عملکرد دستگاه گوارش را عادی می کند. و اگر عاشق سیب زمینی پخته هستید ، بدانید که آنها به اندازه کافی پتاسیم دارند که به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می کند. سیب زمینی حاوی ویتامین های H ، B1 ، B2 ، B5 ، B6 ، PP و کاروتن است که بینایی را بهبود می بخشد.

 

این نوع رژیم غذایی ها تقریباً برای همه مناسب است ، اما اگر از دیابت یا بیماری های مزمن رنج می برید نباید از رژیم غذایی های غذایی استفاده کنید. بنابراین ، درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید و حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

 

سیب زمینی

 

 

رژیم غذایی مونو سیب زمینی

رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری به شما اجازه می دهد تا روزانه 1 کیلوگرم وزن کم کنید. با مدت زمان معمول 1 هفته ، تأثیر این روش کاهش وزن منهای 7 کیلوگرم خواهد بود

 رژیم غذایی مونو سیب زمینی (سیب زمینی ، تخم مرغ ، کفیر ، شیر)
سیب زمینی رایج ترین محصول در سفره ماست. هیچ کس وجود ندارد که این سبزی فوق العاده را دوست نداشته باشد. جملات فیلم "دختران" را بخاطر بسپارید - "شما می توانید از سیب زمینی سرخ کرده ، پنکیک سیب زمینی ، پای سیب زمینی با گوشت ، پای با سیب زمینی و ... درست کنید." سیب زمینی دارای خواص غذایی بی نظیری است ، و همچنین به عنوان یک عامل پیشگیری کننده در برابر طیف گسترده ای از بیماری ها ، عادی سازی و ثبات فرآیندهای متابولیک ، زیبایی و سلامتی عالی به شما می بخشد.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو سیب زمینی

متخصصان تغذیه یک رژیم غذایی تک سیب زمینی ویژه تهیه کرده اند. نکات مهم رژیم غذایی مونو سیب زمینی این است که سیب زمینی کالری پر کالری نیست ، زیرا 100 گرم یک سبزی فقط 80 کیلو کالری دارد. ویتامین C که در سیب زمینی وجود دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و مقدار زیادی پتاسیم اثر مفیدی بر عضله قلب دارد. سیب زمینی همچنین حاوی پروتئین توبرین است که تأثیر مفیدی بر عملکرد سیستم عصبی دارد.

 

رعایت رژیم غذایی سیب زمینی از سپتامبر تا ژانویه ضروری است ، زیرا هرچه سیب زمینی در انبار شما بیشتر باشد ، کالری بیشتری در آن جمع می شود. اصل رژیم غذایی سیب زمینی بر اساس استفاده روزانه سیب زمینی آب پز و بدون افزودن روغن و ادویه های مختلف به مدت سه روز به آن است. کاهش وزن در این حالت می تواند تا 1 کیلوگرم در روز باشد. اما نباید بیش از سه روز از رژیم غذایی مونو سیب زمینی استفاده کنید ، زیرا رژیم غذایی متعادل نیست و ویتامین ها و مواد معدنی کافی دریافت نمی کنید. و بیش از 1 بار در 2-3 ماه! 

 

 

رژیم غذایی مونو سیب زمینی

منوی رژیم غذایی مونو سیب زمینی ، طراحی شده برای 3 روز

صبحانه یک لیوان کفیر یا شیر .
ناهار 300 گرم سیب زمینی له شده که با افزودن حداقل مقدار نمک (ترجیحاً بدون نمک ) در آب پخته می شود .
شام 250 گرم سالاد سیب زمینی ( سیب زمینی آب پز ، تخم مرغ آب پز ، روغن گیاهی).
به دلیل کمبود میوه در رژیم غذایی تک سیب زمینی ، توصیه می شود مولتی ویتامین ها را به فهرست غذایی اضافه کنید.

 

بررسی رژیم غذایی مونو سیب زمینی

رژیم غذایی سیب زمینی برای تعدادی منع مصرف دارد. برای افرادی که از دیابت رنج می برند ، به هیچ وجه مناسب نیست. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.اما ، قبل از شروع رژیم غذایی مونو سیب زمینی با پزشک خود مشورت کنید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی سخت در 2 هفته 10 کیلو کم کنیم

در

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی سخت در 2 هفته 10 کیلو (شیر ، کفیر ، آبغوره ، آب ، کمپوت)

اگر می خواهید فقط در عرض 2 هفته 10 کیلو وزن کم کنیم ، این کار دشوار است اما ممکن است ، به شرطی که این اولین تجربه شما باشد و اضافه وزن زیادی داشته باشید! نکته اصلی در چنین رژیم غذایی هایی قدرت اراده خوب و تمایل به کاهش وزن است. در این حالت بهتر است تغذیه با فعالیت بدنی فعال ترکیب شود.تمام آنچه از شما خواسته می شود ، رعایت دقیق تمام توصیه هایی است که توسط رژیم غذایی یک رژیم غذایی سخت در 2 هفته ارائه می شود.

 

نکات اصلی یک رژیم غذایی سخت در 2 هفته - منهای 10 کیلو

نکات اصلی رژیم غذایی این است که شما باید رژیم غذایی معمول خود را با "غذای مایع" جایگزین کنید شیر ، آبگوشت ، آب میوه و جوشانده های گیاهی. با مصرف مایعات به مقدار زیاد ، می توانید به سرعت از شر پوند اضافی خلاص شوید ، بدن خود را از مواد مضر پاک کنید. به یاد داشته باشید که چنین رژیم غذایی نباید بیش از شش ماه یک بار انجام شود.

 

 

دستور رژیم غذایی سخت در 2 هفته - منهای 10 کیلو

آب جو دو سر یک فنجان بلغور جو دوسر یا جو دو سر را در 1 لیتر آب بجوشانید ، صاف کنید.

آب میوه ، حدود 1/3 با آب رقیق شده ؛

1 لیوان کفیر

1 لیوان کمپوت بدون قند ؛

1 لیوان آب سبزیجات رقیق شده با آب ؛

1 لیوان شیر (محتوای چربی بیش از 2-2.5)

1 فنجان آب گوشت کم چرب ، صاف شده ، بدون نمک ؛

1 فنجان آبگوشت سبزیجات بدون نمک

اولین نوع رژیم غذایی بسیار سخت است ، با این حال ، شما نباید بلافاصله آن را کنار بگذارید (کاهش وزن 10-15 کیلو در 14 روز). اما اگر چنین رژیم غذایی به هیچ وجه مناسب شما نیست ، روش دوم را امتحان کنید (تحمل آن آسان تر است).

 

 

نوع دوم رژیم غذایی سخت در 2 هفته

اولین روز

صبحانه 150 گرم برنج در آب بدون شکر و نمک ، سیب سبز ، چای بدون شکر اضافه جوشانده شده است.

ناهار املت 3 تخم مرغ و 150 گرم شیر کم چربی (محتوای چربی بیش از 1.5 1.5) بدون نمک ، می توانید سبزی اضافه کنید. چای یا قهوه شیرین نشده.

شام همان املت ناهار است. چای شیرین نشده یا آب معدنی ساکن.

روز دوم

صبحانه برنج پخته شده در آب ، بدون افزودن نمک یا شکر ، چای شیرین نشده.

ناهار 200 گرم گوشت گاو بدون نمک آب پز ، 1 گوجه فرنگی خرد شده به صورت ورقه ای ، قهوه شیرین نشده.

شام 200 گرم گوشت گاو ، جلبک دریایی یا جلبک دریایی آب پز بدون افزودن سس مایونز یا روغن (چای) ، چای بدون شکر.

روز سوم

صبحانه فرنی گندم سیاه از قبل روی کف ، چای شیرین نشده تهیه شده است.

ناهار سینه مرغ بدون نمک جوشانده ، سالاد گوجه فرنگی تازه ، فلفل دلمه ای و خیار. نمک اضافه نکنید و با هر چیزی چاشنی نکنید. قهوه شیرین نشده

شام مرغ و کلم بروکلی آب پز ، آب گریپ فروت.

روز چهارم

صبحانه بلغور جو دوسر بدون افزودن نمک یا شکر ، سیب یا پرتقال در آب جوشانده شده است. قهوه شیرین نشده

ناهار 200 گرم گوشت گاو بدون نمک آب پز ، سالاد جلبک دریایی ، چای شیرین نشده.

شام مرغ آب پز (سینه) ، 1 عدد گوجه فرنگی.

قبل از خواب یک سیب و گریپ فروت بخورید.

روز پنجم

صبحانه بلغور جو دوسر که بدون افزودن نمک یا شکر ، قهوه شیرین نشده با شیر در آب پخته شده است.

ناهار کم چرب لاغر آب پز (به عنوان مثال پولاک یا جوجه) ، مخلوطی از سبزیجات آب پز (هر چیزی به جز سیب زمینی) ، چای شیرین نشده.

شام املتی شامل 3 تخم مرغ که در شیر کم چرب و بدون روغن آفتابگردان پخته شده است. سالاد سبزیجات تازه کلم با خیار ، بدون سس و نمک اضافه شده. قهوه شیرین نشده

روز ششم

صبحانه فرنی برنج با سیب سبز رنده شده ، پخته شده در آب بدون افزودن نمک یا شکر ، چای شیرین نشده.

ناهار میگو آب پز ، چای شیرین نشده.

شام مرغ آب پز (سینه) ، کدو سبز کدو آب با پیاز (بدون نمک) ، قهوه شیرین نشده با شیر.

در شب ما فرنی گندم سیاه را از قبل آماده می کنیم.

روز هفتم

صبحانه فرنی گندم سیاه ، چای شیرین نشده.

ناهار گوشت گاو بدون نمک جوشانده ، ½ قوطی نخود سبز کنسرو شده ، قهوه شیرین نشده.

در هفته دوم ، همان منو را تکرار کنید.

 

 

بررسی رژیم غذایی سخت در 2 هفته - منهای 10 کیلو

درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید و اگر می خواهید از اولین روش رژیم غذایی سخت ("غذای مایع") استفاده کنید ، با پزشک خود مشورت کنید (کسانی که بیماری مزمن دارند ، چنین رژیم غذایی منع مصرف دارد). روش دوم برای همه مناسب است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی در 4 روز 5 کیلو وزن کم کنیم 

در

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی چهار روزه (پرتقال ، آلو خشک ، گلابی ، گریپ فروت ، شیر)

رژیم غذایی چهار روزه یک مجموعه غذایی است که برای کاهش وزن موثر طراحی شده است. اگر فوراً به لاغر شدن احتیاج دارید (مثلاً قبل از دیدار مجدد ، قرار ملاقات با عزیزتان و سایر رویدادهای مهم) این روش عالی است. رژیم غذایی کاملا طبیعی است ، شما مجبور به احساس گرسنگی نخواهید شد. همه چیز به طور طبیعی و راحت پیش خواهد رفت. به همین دلیل است که چنین رژیم غذایی بسیار محبوب است.

 

فقط در مدت 4 روز مقداری از اضافه وزن خود را از دست خواهید داد (و این تا 5 کیلو است) ، قدرت و اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت که به شما در دستیابی موفقیت آمیز به اهداف شما کمک می کند. تمام آنچه که از شما لازم است این است که میوه های تازه ، غلات ، سبزیجات و سایر غذاهای سالم بخورید ، آب طبیعی و چای سبز بنوشید .

 

نکات اصلی رژیم غذایی 4 روزه

نکات اصلی در رژیم غذایی کاهش وزن سریع است. نتیجه در طی دو روز احساس می شود. و این بسیار مهم است ، وقتی نتیجه را سریع ببینید ، سپس عزم و اراده در رسیدن به اهداف تعیین شده برای خود افزایش می یابد.

برای مدت زمان این رژیم غذایی ، باید کاملاً محصولات آرد ، شیرینی ، نمک ، الکل و ادویه ها را کنار بگذارید . حتماً مقدار زیادی آب معدنی ، چای سبز و دمنوش های گیاهی بنوشید . برای بهبود عملکرد خود ورزش کنید. چنین رژیم غذایی نباید بیش از شش ماه یک بار انجام شود.

 

 

دستور رژیم غذایی در 4 روز

روز اول

صبحانه 2 تخم مرغ آب پز ، 1 پرتقال ، 1 فنجان قهوه .

ناهار آلو خشک شده در آب (8 قطعه یا 50 گرم در هر 200 میلی لیتر آب).

شام تخم مرغ ، 1 عدد پرتقال .

روز دوم

صبحانه یک تکه پنیر کم چرب (50 گرم) ، 1 فنجان قهوه سیاه شیرین نشده (200 میلی لیتر).

ناهار تخم مرغ مرغ آب پز ، 1 پرتقال .

شام 1 گلابی ، 1 لیوان شیر کم چرب (200 میلی لیتر).

روز سوم

صبحانه 1-2 فنجان چای (400 میلی لیتر).

ناهار یک تکه پنیر (50 گرم) ، 1 عدد گوجه فرنگی و 1 عدد خیار .

شام 1 لیوان شیر پرچرب (200 میلی لیتر).

روز چهارم

صبحانه شکلات موسلی همراه با شیر یا آب (50 گرم ماوسلی ، 80 گرم آب ، 200 میلی لیتر شیر ).

ناهار 1 عدد خیار و 1 عدد گوجه فرنگی .

شام 2 عدد پرتقال یا 1 گریپ فروت .

تغییر ترکیب و ترکیب محصولات توصیه نمی شود.

به یاد داشته باشید که مایعات زیادی بنوشید.

 

 

بررسی  رژیم غذایی در 4 روز

رژیم غذایی 4 روزه بسیار موثر است. با این حال ، بلافاصله پس از رژیم غذایی ، شما نباید به رژیم غذایی عادی خود بازگردید. اگر در 2-3 روز فقط غذاهای گیاهی و گوشت گاو یا سینه مرغ آب پز بخورید ، مفید خواهد بود .

 

رژیم غذایی چهار روزه تقریباً برای همه مناسب است اما برای افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند ارزش آن را ندارد. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید و برای جلوگیری از هرگونه مشکل سلامتی ، توصیه می شود با یک پزشک مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

در

رژیم غذایی

 

رژیم غذایی منهای 10 کیلو در 10 روز (تخم مرغ ، ماهی خال مخالی ، سینه ، سیب زمینی)

در 10 روز رژیم غذایی بگیرید. تابستان در حال رسیدن است ، آیا می خواهید کنار دریا بروید ، اما تناسب اندام شما مناسب نیست؟ آیا واقعاً می خواهید در 10 روز 10 کیلو وزن کم کنید؟ ما رژیم غذایی را به شما ارائه می کنیم که به افرادی که دارای اضافه وزن زیادی هستند امکان انجام این کار را می دهد.

 

اما این رژیم غذایی ساعات گرسنگی زیادی دارد ، بدن مواد مغذی کمتری دریافت می کند ، بنابراین باید به عنوان پاکسازی کامل در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید ، اگر بعد از اتمام دوره رژیم غذایی ، مانند گذشته شروع به خوردن غذا کنید ، کیلوگرم از دست رفته در اندازه 1.5 برابر به شما برمی گردد!

 

 

نکات مهم رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

این رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات نیست ، بنابراین سنگین است ، اما بسیار موثر است. در طی این ده روز رژیم غذایی ، باید غذاهای حاوی کربوهیدرات را کاملاً کنار بگذارید نان ، فرنی شیر ، میوه ها (فقط در روز ششم امکان پذیر است) ، شیرینی ها ، گوشت های دودی ، الکل.

 

از نوشیدن توصیه می شود از آب خالص بدون گاز ، چای های میوه ای بدون شکر ، جوشانده های گیاهی استفاده کنید. باید 20 دقیقه قبل از غذا 1-2 لیوان بنوشید و حداقل 2 لیتر در روز بنوشید. این خود را از یبوست نجات می دهد. احساس خواهید کرد که پوندهای اضافی در مقابل چشمان شما آب می شوند ، و این به ویژه با اضافه وزن قابل توجه قابل توجه است.

 

بعد از رژیم غذایی ده روزه ، باید دو هفته دیگر متوسط ​​بخورید ، شیرینی ، شیرینی ، غذاهای سرخ شده و محصولات آرد سفید نخورید. شام باید تا حد ممکن سبک باشد و شامل سالاد سبزیجات زیادی باشد. الکل و نوشیدنی های گازدار قندی به طور کلی قابل قبول نیستند.

 

این رژیم غذایی که در 10 روز طراحی شده بسیار سختگیرانه است ، بنابراین فقط کسانی که تمایل زیادی به کاهش وزن و اراده زیادی دارند می توانند در برابر آن مقاومت کنند.

 

رژیم غذایی ده روزه بر اساس غذاهایی است که در ادامه خواهید دید. تمام این محصولات باید بدون نمک ، شکر ، ادویه جات ، به صورت آب پز مصرف شوند. نوشیدن در مقادیر نامحدود (آب معدنی بدون گاز ، چای سبز ، جوشانده گیاهان دارویی) ضروری است. تمام محصولات مشخص شده در دستور باید به پذیرایی های مساوی تقسیم شوند. به یاد داشته باشید که این رژیم غذایی باید بیش از شش ماه یک بار تکرار شود.

 

 

منوی رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

روز 1

5 تخم مرغ آب پز .

روز 2

1 ماهی آب پز ( ماهی خال مخالی قابل استفاده است ).

روز سوم

سینه مرغ آب پز و بدون نمک .

روز چهارم

سیب زمینی آب پز - 5 قطعه.

روز 5

0.5 کیلو گوشت گاو آب پز .

روز ششم

هر میوه ای به جز موز .

روز 7

سالاد سبزیجات ، شما می توانید با 1 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان چاشنی دهید .

روز 8

0.5 کیلو پنیر کوجک .

روز 9

1 لیتر کفیر .

روز 10

دمنوش برگ گل رز  .

 

بررسی رژیم غذایی در 10 روز 10 کیلو کم کنیم

تحمل رژیم غذایی 10 روزه بسیار دشوار است و به خصوص در 2-3 روز اول رژیم غذایی سخت است. اما به تدریج بدن به چنین رژیم غذایی عادت می کند و با پایان رژیم غذایی ، وضعیت سلامتی بهبود می یابد. به منظور تحمل رژیم غذایی حتی آسان تر ، بیشتر در هوای تازه باشید ، ورزش های آبی را انجام دهید.

پس از پایان رژیم غذایی ، شروع به خوردن زیاد نکنید ، به تدریج شروع به وارد کردن غذاهای آشنا در رژیم غذایی خود کنید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.رژیم غذایی در صورت وجود بیماری های مزمن منع مصرف دارد. قبل از شروع چنین رژیم غذایی لازم است با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...