معرفی و نقد فیلم زیر پوست با بازی اسکارلت جوهانسون
طاهره مصطفویدر۱۴۰۳/۴/۲۶فیلم زیر پوست
نقد فیلم زیر پوست
فیلم سینمایی زیرپوست
فیلم زیر پوست خارجی under the skin نقد فیلم
فیلم زیر پوست
برای خواندن under the skin نقد فیلم (نقد های بیشتر فیلم زیر پوست) به بخش نظرات ونقد های مثبت و منفی کاربران مراجعه کنید.
نظر منتقدان در باره فیلم زیر پوست 2013
فیلم زیر پوست
فیلم under the skin براساس رمانی به همین نام ساخته میشل فابر ساخته شده است .
Gemma Arterton ، Eva Green ، Megan Fox ، January Jones ، Abby Cornish ، Olivia Wilde ، Amanda Seyfred ، Blake Lively و Jessica Beale برای نقش اصلی در نظر گرفته شدند .
مردانی که شخصیت اسکارلت جوهانسون در این ون با آنها صحبت می کند بازیگر نبودند. جاناتان گلازر دوربین های مخفی را در ون نصب کرد و به آقایان اطلاع داد که پس از فیلمبرداری صحنه ها در این فیلم حضور داشته اند.
آدام پیرسون ، که نقش یک مرد ناقص الخلقه را بازی می کند ، در زمان فیلمبرداری با تاکسی برخورد کرد. و پایش شکست.
الکساندر استوارت ، نویسنده و فیلمنامه نگار ، سه نسخه اول فیلمنامه را برای این فیلم نوشت.
توجه! لیست دیگری از حقایق در مورد این فیلم شامل اسپویلرها است. مراقب باشید
فیلم برداری از سقوط اسکارلت جوهانسون توسط paparazzi صورت گرفته است. این صحنه با دوربین های مخفی فیلمبرداری شده است و تنها پس از اکران فیلم مشخص شد که سقوط عمدی بوده است.
تقریباً 10 سال طول کشید تا این فیلم ساخته شود. در یکی از نسخه های اولیه فیلمنامه ، یک زوج اسکاتلندی حضور داشتند وداستان فیلم نشان می داد که آنها بیگانگان نقاب دار بودند. برای نقش همسر در این جفت ، برد پیت در نظر گرفته شد اما این فیلم نامه تهیه نشد.
فیلم زیر پوست ۲۰۱۳
نظرات
Barbie 969۱۴۰۰/۴/۱۹نقد فیلم زیر پوست اگر بیگانگان از سیاره ما دیدن کنند ، چه شکلی خواهند داشت؟ آنها چه خواهند کرد؟ ساده ترین نکته ای که می توان در مورد آن فکر کرد این است که اگر یک فرد بیگانه موجود زنده ای باشد ، پس باید غذا بخورد. بیگانگان چه می خورند؟ اگر ارگانیک باشند ، به مواد ساختمانی احتیاج دارند. و بیشترین مصالح ساختمانی در سیاره زمین چیست؟ احتمالاً حدس زده اید. اگر در فیلم های ترسناک ، کلاسیک این ژانر قلمداد می شود که بعد از یک صحنه جنسیتی ، آن را با تبر به دو نیم می کند ، در فیلم زیر پوست ، ظاهراً شخصیت اسکارلت جوهانسون نوعی فرمون ساطع می کند ، که مردان از آنها دیوانه می شوند و او را دنبال می کنند ... درست به سمت مرگشان. فیلم پوست در بازی اسکارلت جوهانسون خلاصه می شود. وقایع این فیلم در حوالی شهر گلاسگو رخ می دهد . اسکارلت جوهانسون با کت خز ، مردان را اغوا می کند و آنها را به دام می اندازد. در این فیلم ، بر مولفه بصری و عرفانی تأکید شده است ، تا احساس شود شخصیت اصلی واقعاً یک بیگانه است ، و نه نوعی "انسان سبز" ، بلکه یک بیگانه شوم در پوست یک زن است. منطقی نیست که درباره بازی در این فیلم صحبت کنیم - این مهمترین چیز نیست. "در پوست من بمان"یا فیلم زیر پوست در باره موجود عجیب و غریب از فضا است ، چیزی شیطانی و در عین حال جذاب. مخلوط غلیظی از اروتیسم و خیال. ما قادر به درک انگیزه بیگانگان نیستیم ، اما یک چیز روشن است - آنها به دلایلی به ما نیاز دارند. شاید به جای ما باشند. من تعجب می کنم که بسیاری از مردم به دنبال مفهوم پنهان در این فیلم هستند و معتقدند که سازندگان فیلم سعی کرده اند تمثیل جوهر شرور بشریت را نشان دهند. نه ، همه چیز بسیار ساده تر است. این فیلم ذات بیگانگان را نشان می دهد ، که برای آنها فقط مواد غذایی و مواد زیستی هستیم ، سوخت ماشین شیطانی آنها.
Tasmine 759۱۴۰۰/۴/۲۰فیلم هایی مثل فیلم سینمایی زیر پوست که سکوت را به همراه دارند ، یا بهتر بگوییم با یک گفتگوی بسیار کوتاه همراه باشند ، همیشه برای اکثریت قابل تشخیص هستند. هدف اصلی آنها طیف گسترده ای از ایده ها ، مفاهیم و معانی مختلف است که هر بیننده ای برای خود پیدا می کند و برجسته می کند . من تعداد کافی از این فیلم ها را دیده ام ، جایی که آنها می خواستند در مورد همه چیز بگویند ، اما کاملا خسته کننده بود. اما در فیلم زیر پوست ، همه چیز را در پوسته یک داستان در مورد موجودات بیگانه پیچید و واقعاً به خوبی منتقل شد تا افکار زیادی منتقل شود. به عنوان مثال ، اینکه مردم رک و پوست کنده ، کیسه های گوشت هستند. و کاملاً پیش پا افتاده و در مورد ماهیت انسان ، علی رغم این واقعیت که چقدر متفاوتیم اما همه ما یکسان هستیم. به طور کلی ، بعد از تماشای فیلم ترسناک زیر پوست مدت زمان طولانی ، ذهنم درگیر فیلم بود ، بنابراین قطعاً آن را توصیه می کنم ، خصوصاً اگر چنین ژانرهای تفکر برانگیزی را دوست دارید.
OOOВалок_Харлам 134۱۴۰۰/۴/۲۰under the skin نقد فیلم در فیلم سینمایی زیر پوست کارگردان Jonathan Glazer تصمیم گرفت درباره موضوع هوش فرازمینی ، و اینکه چگونه این هوش می تواند برای بشریت دوستانه نباشد ، حدس بزند. دختری تنها درخودرو خود به آرامی از خیابان های تاریک عبور می کند. اما او اصلاً در تلاش نیست که به خانه ، محل کار یا ملاقات با معشوقش برود. به هیچ وجه ، او در جستجو است ، مانند یک شکارچی واقعی یا حتی یک روان پریش وسواسی ، او مردان را دنبال می کند ، بسیاری از آنها اصلاً تمایل به ارتباط برقرار کردن با این دختر زیبا را ندارند. و او این را به خوبی می داند ، زیرا اغواگر موذی به معنای واقعی کلمه از تمام تکنیک های موجود استفاده می کند تا هر یک از این مردان با او تنها بمانند. اما سپس آنها منتظر چیزی کاملا متفاوت از آنچه روی آن حساب کرده اند هستند. به نظر من ، به طور کلی ، این تصویر در ابتدای کار کاملاً به خوبی پیش می رود و می تواند فریب هایی را اضافه کند ، اما این اتفاق با چه سرعتی رخ می دهد ، همانقدر که سرعت آنها تقریباً به صفر می رسد. مسئله این است که پس از حدود یک ساعت تماشای فیلم ، مشاهده اینکه چگونه در بعضی صحنه ها شخصیت اسکارلت جوهانسون بار دیگر مردان را طعمه قرار می دهد تا حدی خسته کننده می شود. یعنی به نظر می رسد طرح در جای خود گیر کرده است و شما به غیر از تصاویر کاملاً قابل درک ، چیزی برای توضیح دادن به سازندگان ندارید. کاملاً از دیدگاه کل جو محلی و برخی از مولفه های بصری ، " سینمایی زیر پوست " واقعا خوب به نظر می رسد. مناظر غرق شده اسکاتلند به اندازه "اتاق سیاه" چشمگیر است ، که ممکن است یکی از شوم ترین مکان ها در کل جهان به نظر برسد. بازیگر فیلم سینمایی زیر پوست اسکارلت جوهانسون در اینجا زیباست ، اما این قطعاً فقط مربوط به ادراک بصری است ، زیرا به طور خاص در اینجا ، به نظر می رسد او چیزی برای بازی ندارد. از این گذشته ، بازیگری واقعی او منحصراً در لحظات معاشقه و حتی در آن هنگام ، به دور از همیشه متجلی می شود ، زیرا بیشتر اوقات بازیگر زن با چهره ای کاملاً بی تفاوت راه می رود . در فیلم ، او نوعی زیبایی کاملاً طبیعی دارد و این همان چیزی است که احتمالاً از نقطه نظر زیبایی شناختی جذب می کند. علاوه بر این ، او پیشرفت خاصی دارد ، که متأسفانه ، در طرح خود فیلم بسیار کم است. در نهایت ، کار Jonathan Glazer مانند هر فیلم هنری سولات زیادی را پشت سر می گذارد ، اما آیا باید فیلم را بخاطر آن مورد سرزنش قرار داد؟ البته که نه. اما آنچه شایان سرزنش است ، برای بسیاری از صحنه های کاملاً طولانی است که در بعضی مواقع ، بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما در عین حال این تصور را دارند که زمان بندی آن عمداً طولانی شده است. و در اینجا احتمالاً فقط باید به فکر خواندن منبع اصلی کتاب باشید ، که احتمالاً برخی از وقایع فیلم را با دقت بیشتری توضیح می دهد.
سمیرا 212۱۴۰۰/۴/۲۰نقد فیلم زیر پوست همانطور که می گویند: "یک هنرمند خوب نقاشی می کشد و در بهترینش دزدی می کند" بنابراین Jonathan Glazer کارگردان انگلیسی و تقریباً ناشناخته تصمیم گرفت هنگام ساخت فیلم کم هزینه خود زير پوست فيلم 2013 که سال هاست بسیار مورد توجه بیننده قرار گرفته است ، این قانون را دنبال کند . گرچه طرح فیلم ساده به نظر می رسد ، اما بار معنایی و پیام فیلم می تواند حتی به فلسفی ترین خلاقیت های زمان ما نیز خدشه وارد کند. در فیلم ترسناک زیر پوست ، چشم کنجکاو قادر به دیدن بسیاری از تکنیک های بهترین کارگردانان قرن بیستم خواهد بود. در اینجا شما می توانید یک نماینده ادبی داستانی از کوبریک " 2001: یک ادیسه فضایی " 1968 و " درخشش"1980 ، یک فیلم که به سختی می توانم آن را ببینم:" مرد فیل نما "1980 و حتی" نابودگران " کامرون . همه این فیلم ها تحت یک بازیگر چشم نواز به نام اسکارلت جوهانسون مورد تجزیه و تحلیل و بسته بندی دقیق قرار گرفته اند . طبیعت بی گناه و بسیار زنانه فیلم " دختری با گوشواره مروارید " 2003 ، مدتهاست که رشد کرده و توانایی حضور در فیلم های کاملاً آشکار و با طعم های هیچکاک برای افزایش فضا ، تعلیق را دارد. راستش را بخواهید ، حتی جالب است که اسکارلت به چه دلیلی (به احتمال زیاد نوعی شخصی) موافقت کرده است که در سینمای پوست در بازی کند ، و حتی نحوه انجام این کار!(برهنگی کامل) من به خصوص درباره داستان چیزی نمی نویسم ، زیرا در سینما بار دیگر اطمینان حاصل کردم که حداقل اطلاع در مورد فیلم نقش بسزایی در شکل گیری برداشت مستقلی از طرح و معانی پنهان آن دارد. بسیاری از افراد قبل از رفتن به سینما نقدها را می خوانند و سپس می روند. من معتقدم که این رویکرد فقط برای فیلم های سرگرم کننده معتبر است و اما در چنین فیلم هایی مثل فیلم سینمایی زیر پوست شما باید صرفاً به غریزه خود برای بازیگران ، سازندگان ، ظاهر و برداشت منحصر به فرد خود اعتماد کنید.
ManuelNow 853۱۴۰۰/۴/۲۰نقد فیلم زیر پوست اعتراف می کنم که به طور تصادفی با این فیلم برخورد کردم ، فقط در یک پست در موتور جستجو نام فیلم و دانلود فیلم زیر پوست را گیر کردم. "بازیگران برای این نقش کاملاً لباس نپوشیده اند" یا چیزی شبیه به آن. و چه کسی می تواند در برابر وسوسه نگاه کردن به اسکارلت جوهانسون برهنه مقاومت کند (این وعده آن پست به مخاطبان فیلم بود که ما در اینجا درباره آن صحبت می کنیم)؟! بنابراین جذاب به نظر می رسید ، اگرچه در اصل این نام معنای کاملاً متفاوتی دارد. حالا می بینم ، فکر کردم! و از همان اولین عکس ها مشخص شد که این فیلم احساساتی را به شما ارائه می دهد که به هیچ وجه ساده و واضح نیست همانطور که تصور می کنید با یک هدف مشخص شروع به تماشای آن می کنید - اسکارلت جوهانسون در کجای فیلم لباس های خود را .....و لخت می شود! در اینجا یک حدس مبهم درباره برخی از جهت های غم انگیز و مرموز طرح از قبل در حال نمایش است. کمی پیشانی خود را اخم می اندازیم و بیشتر نگاه می کنیم ... و سپس غیر قابل درک به نظر می رسد. آنها چه کسانی هستند؟ آنها کجا هستند؟ به هر حال این چیست؟ بخشی از بینندگان ، که تحمل نمی کنند ، بی سر و صدا با این "غیرقابل فهم" شروع به ترک فیلم می کند. اما تعداد آنها کم خواهد بود. بقیه گیر می کنند ، نوعی وحشت قریب الوقوع را پیش بینی می کنند ، هنوز نمی دانند چه چیزی در انتظارشان خواهد بود. در اینجا هیچ وحشت مبهوت کننده وجود ندارد. اما مرحله اصلی ، باور کنید ، ارزش زیادی دارد! یک زیبایی اخروی (به معنای واقعی کلمه) ، یک ون را در اطراف یک شهر غم انگیز اروپا می چرخاند و به دنبال یک قربانی است. قربانی (مرد) است و مانند پروانه ای برای آتش ، وفادارانه او را تا مرگ دنبال می کند. چطور؟ کمی نیاز کافی است که مرد اراده خود را از دست بدهد! این فیلم به وضوح سدی را نشان می دهد که یک فرد دارای جنسیت هنوز می تواند در برابر آن مقاومت کند ، اما با عبور از آن ، کسی گروگان می شود (حتی می توانید این فیلم را یک هشدار تلقی کنید). بنابراین مردان می روند ، به سمت مرگ می روند؟ شاید این قربانیان در چیزی دوباره متولد شوند؟ قسمت بعدی پس از افتادن در دام ، این مردان ، که در آن یک توده بی شکل قرمز ، واضح است که منشا بیولوژیکی داشته باشد ، در امتداد نوعی نقاله حرکت می کند . مردان نشان داده شده به طور طبیعی وارد نوعی ماده مرموز می شوند و دیگر قادر به حرکت نیستند. این مکان غیر زمینی ، که مانند "ویگوام سفید" لینچ (جیوه)، با ورودی از یک مکان کاملاً زمینی باز می شود ، پیشنهاد می کنم ماهیت و معنی آن را برای خودمان حدس بزنیم. اینجاست که فیلم ترسناک زیر پوست وارد مرحله وحشت می شود. صحنه ای که در آن ، در جایی خارج از جهان ما ، قربانیان نیز خارج از وجود خود قرار می گیرند ، به سادگی در پوچی فرو می روند ، و فقط پوستی را پشت سر باقی می گذارند. جذب شده توسط این ماده ، قربانیان هوس ، درمانده و برهنه ، دیگر از چیزی پشیمان نیستند ، آنها فقط نگاه می کنند و ناپدید می شوند. این کل نکته وجودی زمینی زیست شناختی است: "برای لذت تلاش کنید ...". این لذت غیر قابل تغییر و مقاومت ناپذیر است. در همان زمان ، ترس در این صحنه رخنه می کند ، ترس از تجربه تنهایی و اجتناب ناپذیری هنگامی که زمان جدا شدن از پوسته شما به همان شیوه فرا می رسد . من نمی خواهم به ویژه بر روی پیام های اجتماعی ، اخلاقی ، عرفانی یا پیام های دیگر این فیلم تمرکز کنم ، فقط می خواهم تأکید کنم که در اینجا ، اگر مایل باشید ، می توانید نوعی احساس افراطی و مبهم وحدت را تجربه کنید ما همان چیزی هستیم که جریان می یابد ، ناپدید می شود ، حل می شود ، جذب می شود. و هیچ چیز باقی نمی ماند ... و هیچ راه فراری نیست. و آیا نیازی به نجات است؟ فقط یک جریان ... یا یک نوار نقاله. در پشت صحنه کسی وجود دارد که می تواند تحقیق کند ، تغییر دهد ، پر کند و خالی کند ، و جایی که اوست ، در خود ما ، بیرون یا در همه چیز - هر کس به روش خود حدس می زند.
Billymer 175۱۴۰۰/۴/۲۰ شب هنگام ، او فرمان یک مینی ون را می چرخاند ، در خیابان های خاکستری گشت و گذار می کند و قربانیان مرد را برای یک زندان سیاه بی پایان پیدا می کند ،زندان با کف جیوه ای که مانند شن روان شکار را می مکد. شکارچی گوشت از دنیای دیگری آمده است - استریوسکوپی غیر قابل نفوذ تاریک ، زشت هماهنگ و فشرده. او (جوهانسون) مجری و سلاحی از نیروهای مرموز است. او طرح ریزی و جاسازی شده در پوست یک شخص است ، طرحی هنری که در یک فاصله کاملاً مشخص بین یک شروع ناگهانی و یک پایان ناگهانی قرار گرفته است. مشیت او تنفس هوای زمینی است ، که او برخلاف ذات خود شروع به استنشاق بیشتر و عمیق تر آن می کند. اما با هر صید بعدی ، درنده راه نابودی را کمی بهتر می فهمد. براساس فیلم جاناتان گلیزر ، مردم مانند سراب در هوای سرد اسکاتلند حل می شوند. هیچ کس مرده ها را به یاد نمی آورد ، هیچ اتفاقی نمی افتد ، فقط طبیعت اخروی به پوست شخص دیگر عادت می کند ، و احساس دانستن این که خواسته یک مرد چگونه می تواند جذاب باشد؟
Cyelii 193۱۴۰۰/۴/۲۰ under the skin نقد فیلم من از تماشای زیر پوست فیلم ۲۰۱۳ احساسات بسیار متفاوتی دارم. از یک طرف ، فیلم ایده خوبی دارد ، یک سکانس ویدیویی زیبا ، چند لحظه قوی و اسکارلت جوهانسون در نقش اصلی (که مهم است!). اما از طرف دیگر تماشای فیلم غیرممکن است. فقط از نظر جسمی غیرممکن است. سعی می کنم منظورم را توضیح دهم. مثبت ها. حاشیه نویسی بسیار جالب و ایده کلی فیلم. ارگانیسم بیگانه ای در پوست انسان ، مردان تنها را شکار می کند. جالب اینجاست که شما چیزی نخواهید گفت. ساخت بسیار جالب برخی از قاب ها. برخی صحنه ها واقعاً می خواهند خوش طعم شوند. من مخصوصاً دوست دارم صحنه را با اسکارلت جوهانسون برهنه جلوی آینه ستایش کنم . خوب ، صحنه آخر هم. و نه تنها این ، چند صحنه قوی نیز وجود دارد. یک بار دیگر متقاعد شدم که اسکارلت جوهانسون بازیگری بی نظیر و یک بازیگر بزرگ است. همراهی موسیقی در فیلم نیز در مضمون است. به طور کلی ، قطعاً مزایایی نیز وجود دارد. منفی ها نصب و کار دوربین! تدوین آن چنان وحشتناک است که تماشای فیلم پوست در بازی واقعاً غیرممکن می شود. صحنه ها بدون هیچ گونه ارتباطی یکدیگر را دنبال می کنند. قاب هایی با مکان های مختلف با سرعت چشمک زدن جایگزین یکدیگر می شوند. به همین دلیل ، تقریباً این است که در نیمی از صحنه ها به طور کلی مشخص نیست که روی صفحه چه اتفاقی می افتد. این کار با کار نامشخص دوربین نیز سخت تر می شود ، زیرا بسیاری از صحنه های مهم مطابق ایده از دور فیلمبرداری شده اند تا هیچ چیز به وضوح دیده نشود. به طور کلی ، به نظر من ویراستار و اپراتور وظیفه داشتند همه کارها را انجام دهند تا بیننده هرچه بیشتر درک نکند. به عنوان مثال: صحنه 1 - قهرمان تنها در حال رانندگی است ، صحنه 2 - او همسفر خود را برمی دارد و آنها صحبت می كنند ، صحنه 3 - او دوباره به تنهایی در اتومبیل رانندگی می كند. و ... همسفر کجا رفت؟ و در فیلم ، این صحنه های ناسازگار همیشه یکدیگر را تغییر می دهند! هنگام تماشا ، دائماً سوالات بی پاسخ داشتم: روی صفحه چه اتفاقی می افتد؟ اینها همه چه کسانی هستند؟ چرا آنها این را به ما نشان می دهند؟ پاسخ ها را در فیلم نمی بینیم. و سرانجام ، این سوال: چرا شخصیت اصلی مردان را شکار می کند؟ همانطور که در حاشیه نویسی برای فیلم نوشته شده است: "اهداف دختر بسیار خطرناک تر هستند." اهداف؟ و اهداف او چیست؟ نه ، به طور جدی ، هیچ پاسخی برای این سوال در فیلم وجود ندارد. دقیقاً همینطور ، چون در فیلمنامه اینگونه نوشته شده است. در کل ، به دلیل کار مبهم دوربین و ویرایش ناهماهنگ، تمام مزایای فیلم ارزیابی را به حد متوسط می رساند. اما چنین هیجان خارق العاده خوبی می توانست رقم بخورد. برای همه موافقان و هواداران اسکارلت جوهانسون.
Reno 288۱۴۰۰/۴/۲۰نقد فیلم زیر پوست سازندگان سینمایی زیر پوست از تلاش خود برای ارائه چیز جدیدی در موضوع هوش فرازمینی به مخاطب فروگذار نمی کنند. اگرچه این خلق را نمی توان بدون ابهام در رده فیلم های مربوط به بیگانگان قرار داد ، اما منشأ مبهم شخصیت اصلی و انگیزه های او این امکان را فراهم می کند تا به دنبال برداشت های مختلف از داستان گفته شده باشیم. Jonathan Glazer ، سازنده ویدیوی موسیقی انگلیس ، فیلمی ساخت که تماشاگران را به دو اردوگاه مقابل هم تقسیم کرد. و بعد از دیدن نوار ، دلیل آن را فهمیدم. پس از تماشای زير پوست فيلم 2013 این سوال اصلی باقی می ماند: من چه چیزی را تماشا کرده ام؟ این منظره روانگردان در طراحی و تحت تأثیر گذشته کارگردان به عنوان کارگردان کلیپ های ویدئویی.که تصاویر بصری نئون ، همراهی موسیقی آزار دهنده و محیط عرفانی را با هم ترکیب می کند. و با توجه به اینکه تعداد بسیار کمی دیالوگ در تصویر وجود دارد ، به نظر می رسد یک کلیپ ویدیویی طولانی مدت باشد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از نویسنده انگلیسی میشل فابر ساخته شده است ، اما اقتباسی آزاد است. از آنجا که در خود کتاب ، داستان تقریباً به طور کامل آشکار شده و پاسخ ها دریافت شده است ، و در اقتباس فیلم ، همه چیز خیلی ساده نیست. معنای این کار همچنان مبهم است. بسیاری از منتقدان و کارشناسان به دنبال نمادها و انگیزه های پنهان برای توضیح معنای این نوار بوده اند. ازفیلم زیر پوست می توان به طرق مختلف تفسیر کرد ، اما در هر صورت پس از تماشا سوالات بسیار بیشتری نسبت به پاسخ وجود خواهد داشت. و صادقانه بگویم ، این عقیده مطرح می شود که نویسنده معنای فلسفی پنهانی در خلقت خود قرار نداده است ، بلکه فقط یک تصویر جذاب ایجاد کرده است ، با ادعای عمق معنایی بسیاری از منتقدان در مورد رنگ و بوی فمینیستی ، اما به نظر من این دور از ذهن است. در نتیجه ، ما یک فیلم مبتکرانه داریم که در آن بداهه نوازی زیادی وجود دارد و بسیاری از افراد درگیردر زیر پوست بازیگر نیستند. این افراد معمولی هستند که با دوربین مخفی فیلمبرداری شده اند و بنابراین واکنش آنها کاملا صادقانه است. اما این تصویر از نظر محتوایی کاملاً خالی است و احساسات متناقضی ایجاد می کند. اسکارلت جوهانسون تصمیم به آزمایش گرفته و در تصویری جدید از یک غریبه مرموز ظاهر شده که مردان را برای اهداف نامفهوم می رباید. نمی گویم که این نقش یک مکاشفه بود ، اما از صحنه های برهنه آن به یادگار مانده است. برای اولین بار ، اسکارلت جوهانسون کاملاً برهنه ظاهر می شود ، این مزیت اصلی کل نوار است. فیلم سینمایی زیر پوست یک فیلم هنری خارق العاده ، غیر قابل درک ، غیرمعمول و بسیار عجیب است. این تصویر ، حتی اگر معنای پنهان و مفاهیمی فلسفی داشته باشد ، از پتانسیل آن به شدت ضعیف استفاده می کند. فیلم برداشت متفاوتی ایجاد می کند و احساس عدم اطمینان را از خود به جای می گذارد. من تصور نمی کنم که دیدن این فیلم سینمایی زیر پوست را توصیه کنم. اما اگر فیلم نامفهوم را دوست دارید ، پس آن را امتحان کنید.
Samin۱۴۰۰/۴/۲۰under the skin نقد فیلم بعد از اینکه این فیلم زیر پوست را تماشا کردم (از نفس افتادم ، اما صادقانه سعی کردم آن را تماشا کنم) ، در مورد فیلم زیر پوست در ویکی پدیا مطالعه کردم. و می دانید چه فهمیدم؟ که به طور کلی تماشای آن امکان پذیر بود. چون من چیزی جز اسکارلت جوهانسون برهنه را در این فیلم مشاهده نکردم . چطور نوار را دوست دارید ؟ حوادثی که به طور خلاصه با خلاصه داستان او مطابقت دارد - یک بیگانه در بدن یک دختر در شهر سفر می کند و مردان را فریب می دهد تا آنها را به چیزی غیرقابل درک تبدیل کند ، سپس او سعی می کند زمینی ها را درک کند ، به آنها نزدیک شود و غیره یعنی فیلم اساساً تو خالی است ، به همان اندازه توصیفش پوچ و سطحی - همه چیز روی صفحه دقیقاً همان چیزی است که نوشته شده است. و چرا آن را تماشا می کنیم؟ برای اسکارلت جوهانسون برهنه؟ شاید. اما به غیر از این جایزه ، هیچ چیزی در تصویر وجود ندارد ، از بازیگران معمولی گرفته تا موسیقی متن ، کسل کننده ، بدبینانه ، با وسواس arthouse ، افسرده کننده و مواردی است که افراد کمی تمایل به تماشای آن دارند ، مگر اینکه افسرده باشند ، و حتی در این صورت نیز هنوز سوال است. منتقدان دوست دارند جاناتان گلیزر را کوبریک جدید بنامند. من سه کار او را دوست نداشتم و او را کوبریک جدید نمی دانم. بله ، حتی اگر آن را دوست داشته باشید ، باز هم سبک استنلی کوبریک نیست. و حتی اگر از لحاظ نظری تا حدودی شبیه هم باشند ، یک تفاوت بزرگ بین آنها وجود دارد - تماشای کوبریک جالب است ، اما گلیزر چنین نیست. و اگر کوبریک تدبیر باشکوه خاصی داشته باشد ، در صورت مهارت قابل قبول باشد ، در این صورت گلیزر چندین بار بیشتر این منع را دارد ، منهای استعداد کوبریک. در مورد اسکارلت جوهانسون ، که "بعد از این فیلم آنها از او به عنوان یک بازیگر جدی صحبت کردند" ، این البته پوچ است. من طرفدار اسکارلت جوهانسون نیستم ، اما چیزی هم علیه او ندارم. از این موقعیت می توانم بگویم که او به عنوان یک بازیگر در بسیاری از پروژه ها خود را بسیار عالی نشان داده: "گمشده در ترجمه" (2003) ، "امتیاز نهایی" (2005) ، "پرستیژ" (2006) ، "ویکی کریستینا بارسلونا" (2008) ) ، "او" (2013) - به نظر من ، بهترین نقش او . در اینجا ، برعکس ، او چیزی شبیه یک کیک بدون خامه است. بنابراین به لحظات مثبتی رسیدیم که نه درزیر پوست فیلم ، بلکه پس از خواندن حقایق جالبی درباره آن یافتم. از جمله آنها می توانم آدام پیرسون را نام ببرم. گرچه ، این بیشتر مربوط به تحسین من از شجاعت این شخص است ، و نه به خود تصویر ، اما هنوز هم. برای من ، البته ، شوک آور نبود ، اما بسیار غیر منتظره این واقعیت است که مردی با ناهنجاری های چشمگیر صورت ، که در اواخر فیلم سوار ماشین قهرمان اسکارلت جوهانسون شد ، یک شخص واقعی است ، من فقط فکر می کردم که یک چیز جالب شروع می شود ، مبهم و تار و تار سایه دیوید لینچ را یادآوری می کند ، اما همه چیز خیلی بدتر از تصور من بود. این یک شخص واقعی است. یک بار دیگر از شجاعت و استقامت او شوکه شده ام. در مورد آدام پیرسون خواندم ، که با وجود همه چیز تسلیم نمی شود و سعی می کند خوشبخت باشد. و بسیار جالبتر و مطمئناً الهام بخش تر از کار Jonathan Glazer بود.
ویدا ویدا۱۴۰۰/۴/۲۰نقد و بررسی فیلم زیر پوست همه می دانند که یک فیلم می تواند چندین خوانش داشته باشد ، هیچ یک از آنها "درست" یا "اشتباه" نیست. زیبایی Sunder the skin این است که می توان آن را از ده ها روش تفسیر کرد. اگر از من بپرسند که سینمایی زیر پوست درباره چیست ، می گویم که این فیلم در مورد تعارض بین آنچه در سطح زمین و آنچه در آن نهفته است وجود دارد. قهرمان اسکارلت جوهانسون توسط مردی با موتورسیکلت کنترل می شود ، برای مأموریتی (معنی آن کاملاً از فیلم مشخص نیست ) ، مردان را اغوا می کند تا آنها را به خانه بکشاند ، که در زیر لایه ای از مایع آینه مانند سیاه ناپدید می شوند. او تقریباً مکانیکی این کار را انجام می دهد و هیچ احساسی ندارد. بعد از مدتی علاقه او به مردم ، به آنچه در اطراف اوست ، بیدار می شود. او انسان می شود. بعد از مدتی ، قهرمان جوهانسون احساس ترحم می کند. او احساس می کند مانند یک انسان است.یک قسمت بسیار جالب که در آن او ابتدا خودش را با دقت در آینه بررسی می کند. زیر پوست را بررسی می کند. زیر پوست چیست؟ روح سیاه و براق و استریل. منتقدان و مخاطبان به طور یکسان نظرات خود را در مورد بسیاری از موضوعات مطرح شده در فیلم ارائه دادند. مشکلات جنسی ، فمینیسم (و ضد زنانه بودن) ، خودشناسی. برخی حتی در مورد مضامین ظریف نژادپرستی و مهاجرت صحبت می کنند. بنابراین ، یادآوری سخنان دیوید لینچ مهم است. فیلم را نباید تقسیم کرد ، به قطعات مختلف تقسیم کرد. شما نباید به دنبال پاسخ منطقی سولات مطرح شده باشید. شما فقط باید خود را در فیلم غرق کنید ، یکپارچگی آن را بپذیرید. در همین راستا ، فیلم زیر پوست وظیفه خود را بی نقص انجام می دهد. جو ایجاد شده توسط ترکیب هماهنگ صدا ، تصویر ، بازیگری و طرح ، پس از مشاهده برای مدت طولانی در ذهن باقی می ماند. چسبناک و ضخیم ، مانند آن مایع آینه مانند سیاه.
Claudiaren 126۱۴۰۰/۴/۲۰من در مورد زير پوست فيلم 2013 با گرفتن تبلیغاتی در یک مرکز خرید ، که معمولاً در غرفه های نزدیک گیشه یک سینما دیده می شود ، اطلاع پیدا کردم. بعد از خواندن شرح مختصری از فیلم سینمایی زیر پوست ، گفتم که داستان در مورد دختری خواهد بود که جوانان را در جاده سوار ماشین می کند، اما نه برای معاشقه ، بلکه برای کار خطرناک تر ، من به این داستان علاقه مند شدم. متن آشکارا به عنوان مثال ، در مورد قتل ها ، یک دختر دیوانه یا چیزهایی از این قبیل اشاره داشت نه یک داستان عرفانی ، با این حال ، همه چیز بسیار پیچیده تر شد. از همان دقایق ابتدایی فیلم فهمیدم که این تصویر احتمالاً لذت کمی برای من به همراه خواهد داشت. صحنه های طولانی در سکوت کامل ، که به نظر می رسد ویژگی اصلی سینمایی زیر پوست باشد ، چندان جالب نیستند ، صریحاً آزار دهنده هستند. و صحنه های با بازیگر فیلم زیر پوست ، اسکارلت جوهانسون ، که نقش اصلی این فیلم را بازی می کند ، عمدتا شامل نمای نزدیک از قسمت های مختلف بدن او ، برهنگی مکرر یا نگاه جداگانه قهرمان به دوربین است. که به غیر از فکر جذابیت ناسالم برای این بازیگر ، کارگردان چیز دیگری را ترغیب نمی کند. فیلم پوست در بازی درباره چه چیزی است و از همه مهمتر دلیل آن چیست ، من هنوز نمی فهمم. طرح تصویر آنقدر عجیب و غریب و غیرقابل درک است که صحنه های سورئال رابطه جنسی بین شخصیت اصلی و قربانیان او ، که از طریق غوطه وری در یک توده مایع سیاه و تجزیه بعدی در آنجا نشان داده شده است ، خیلی عجیب به نظر نمی رسد. مگر اینکه فقط برای اولین بار ببینید این فیلم منحصراً برای جشنواره ها و مخاطبان به اصطلاح "جشنواره" است. با این حال ، به نظر من ، این نوار نیز در آنجا محبوبیت چندانی نخواهد داشت. من همچنین طرفدار سینمای پیچیده ، هوشمند ، و یا بلافاصله قابل درک نیستم ، اما در همه چیز باید حد و مرز وجود داشته باشد. برای اینکه تصاویر سورئال تصادفی را به اشارات فلسفه و مراقبه تبدیل نکنید.
JamesEluro 464۱۴۰۰/۱۱/۴این بازیگر که از او به عنوان یکی از جذاب ترین زنان جهان یاد می شود، همیشه از خودش ناراضی بوده است. به گفته اسکارلت، پاهای او خیلی کوتاه و کلفت هستند و همچنین صورت بسیار گردی دارد. اما به لطف حرفه خود، او یاد گرفت که لباس های "درست" بپوشد که عیوب را پنهان می کند و اکنون می تواند شکل صورت خود را با آرایش اصلاح کند.
در ادامه بخوانید...