دوست دختر جدید برد پیت

در

دوست دختر جدید برد پیت

 

این هفته شایعات دوست دختر جدید برد پیت پس از مشاهده مدل آلمانی نیکول پوتورالسکی در حال سوار شدن به هواپیمای شخصی برد پیت که به جنوب فرانسه می رفت ، منتشر شد . پوتورالسکی از فرودگاه برلین وارد فرودگاه شارل دوگل پاریس شد ، در حالی که پیت از LAX آمده بود.

 

مدل آلمانی

 

مشخص است که مدل آلمانی 29 سال از برد پیت جوانتر است ؛ او به تنهایی پسرش را بزرگ می کند. براساس گزارش رسانه ها ، این زوج از سال 2019 شروع به آشنایی کردند اما رابطه خود را از بین مردم پنهان کردند.

 مدل آلمانی نیکول پوتورالسکی

دوست دختر جدید برد پیت ، نیکول پوتورالسکی می تواند یک کابوس برای آنجلینا جولی باشد

نظرات

در ادامه بخوانید...

بازیگر 55 ساله پایان کار خود را اعلام کرد

در
 قصد دارد به زودی حرفه بازیگری را ترک کند برد پیت
برد پیت بیانیه ای صادر کرد. بازیگر قصد دارد به زودی حرفه بازیگری را ترک کند. این بیانیه طرفداران او را بشدت ناراحت کرد. با این حال، به نظر نمی رسد که بازیگر 55 ساله نظر خود را تغییر دهد.
 
بازیگر مشهور آمریکایی برد پیت تصمیم گرفت که وقت خود را برای نمایش در جلوی دوربین سپری نکند. برد پیت اشاره کرد که سینما کسب و کار جوانان است و زمان آن است که سینما و فیلم را دست آنها بدهد.
 
برد پیت در مصاحبه اخیر خود با مجله استرالیایی GQ گفت: "زمان من به پایان رسیده است، زمان زیادی است که من شروع کرده ام و احساس یک دایناسور را دارم.
 
او اشاره کرد که او دیگر نمی خواهد دائما شخص اصلی در لنز دوربین باشد. برد پیت گفت: من به تدریج بازیگری را ترک خواهم کرد.بازیگری کم و کمتر ... من قصد دارم بیشتر به عنوان یک کارگردان و تولید کننده تمرکز کنم.
بیانیه او یک شوک واقعی برای طرفدارانش به ارمغان آورد. در واقع، فقط امسال، فیلم Quentin Tarantino 's Once Upon A Time در هالیوود کلید خورد . منتقدان بازی بازیگر را ستودند. همانطور که می دانید، پیش نمایش فیلم در جشنواره فیلم کن در حال انجام است.
برد پیت قصد دارد به زودی حرفه بازیگری را ترک کند
با این حال، به اعتقاد مردم عادی، تصمیم براد برای ترک سینما به احتمال زیاد تحت تاثیر سن او نیست. واقعیت این است که BRAD PITT رسیدگی به فرزندان را با همسر سابق خود، آنجلینا جولی، به دلیل کمبود وقت کامل نمی کند . برد پیت به سادگی زمان کافی برای بچه ها ندارد، بنابراین او می خواهد بازنشسته شود تا بیشتر آنها را ببیند.
 
همچنین ممکن است که مراحل دادرسی طلاق این هنرمند سینمای جهان را خسته کرده است. برد پیت هنوز هم نمی تواند از اتهام حمله به کودکان، که آنجلینا جولی به او نسبت داده است، بهبود یابد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

برد پیت، آنجلینا جولی را ریاکار و دورو نامید

در
اخیرا، برد پیت حق ملاقات های مکرر با فرزندان خود را از طریق دادگاه دریافت کرد. وقتی برد پیت ارتباط با فرزندانش را از سر گرفت، نگاه بسیار شادتری به زندگی کرد. علاوه بر این، این بازیگر مشهور سینمای جهان با دوستان خود در مورد زندگی شخصی خود صحبت کرد. او اکنون نمی ترسد که صحبت های اضافی ممکن است او را از جلسات با کودکانش محروم کند. 
به طور خاص، برد پیت آنجلینا جولی را منافق، ریاکار و دورو می نامد. به گفته این بازیگر، همسرش مرتبا رویدادهای خیریه مختلف در سراسر جهان را فقط به خاطر روابط عمومی سازماندهی می کند. به عنوان مثال، در زمان بازدید آنجلینا جولی از عراق با رسوایی در مورد اخبار پیروزی برد پیت در دادگاه همزمان شد. بر اساس برخی اطلاعات، جولی از این شرایط بسیار ناراضی بود، زیرا شهرت او خدشه دار شده بود. 
 
"شما نباید فکر کنید که برای جولی آنچه که مطبوعات در مورد او می گوید مهم نیست. او کاملا به خوبی می داند که ادراک عمومی چیست؟ براد پیت معتقد است که بسیاری از کارهایی که او می کند، فقط نیاز به ارضای خودش دارد .
آنجلینا از این واقعیت واقعا حیرت زده است که اخبار مربوط به کودکان نفوذ شبکه های اجتماعی و وب است. زیرا از قبل برد پیت و جولی توافق کردند که روند طلاق بسته بماند. 
 
سخنگوی جولی اخیرا گفت: از همان ابتدا، آنجلینا جولی بر سلامت و منافع کودکان متمرکز شد، لذا جلسات دادگاه در جلسه بسته بسیار مهم بود. متاسفانه، یکی از ملاحظات خودخواهانه ما این بود که بخش هایی از تصمیم را به مطبوعات اعلام کردیم، در نتیجه باعث ایجاد یک تصویر اشتباه در مورد وضعیت شدیم.

نظرات

۱۴۰۱/۱/۱۱آنجلینا جولی این دختر شورشی بدون پدر، بزرگ شد، بنابراین از سنین پایین با جنبه تاریک شخصیت خود مبارزه می کند. علیرغم اینکه بعدها توانست با پدرش، کارگردان مشهور، رابطه ای حرفه ای برقرار کند، او همچنان عقده یک دختر محبت ندیده را پخش می کند.

۱۴۰۱/۱/۱۱آنجلینا جوان یک زندگی بر لبه پرتگاه داشت: رفتار سرکش، خالکوبی، مواد مخدر، روابط با شرکای مشکوک - به احتمال زیاد، همه اینها یک شورش طولانی مدت دوره نوجوانی بود و تلاشی برای جلب توجه به هر وسیله.

۱۴۰۱/۱/۱۱آنجلینا جولی در خاطراتش اغلب به این موضوع اشاره می‌کند که فقط خوش شانسی می‌تواند او را از خودکشی نجات دهد. وقتی بزرگ شد، به انتخاب مردانی ادامه داد که قدرت تاریک و تمایلات جنسی لجام گسیخته را پخش می کردند - حداقل تصویر همسر سابقش، بیلی باب تورنتون را به خاطر بسپارید.

در ادامه بخوانید...

آنجلینا جولی در حال تهیه یک برنامه برای انتقام است

در
برد پیت و جنیفر آنیستون دوباره آخر هفته را با هم گذراندند. ملاقات مخفی این دو بازیگر سینمای جهان در ویلایی در سانتا باربارا بازار شایعات را داغ کرد به گونه ای که آنجلینا جولی قصد تلافی دارد. آنجلینا جولی قصد دارد قلعه مورد علاقه شوهر سابق خود را ، قلعه میرال در فرانسه را تصاحب کند.
 
برد پیت و جنیفر آنیستون بار دیگر موجی از شایعات در مورد پیوند قریب الوقوعشان ایجاد کردند. با توجه به منابع آگاه، همسران سابق آخر هفته را در عمارت بازیگر در سانتا باربارا ی کالیفرنیا گذراندند .
 
شایعه آن است که پیت و آنیستون با هم هستند و دیدن آنها به عنوان یک زوج معمولی است . با این حال، در حالی که آنها نمی خواهند احساسات خود را در عموم نشان دهند. رابطه آنها بسیار شکننده است و افزایش توجه مردم می تواند به آنها آسیب برساند.در همین حال، طرفداران امید خود را از دست نمی دهند تا مشاهده کنند که همسران سابق دوباره با یکدیگر هستند.
 
طبق برخی گزارش ها، پیت و آنیستون پیش از این در ویلای ایتالیایی ملاقات کردند، که بازیگر جورج کلونی برای آنها تدارک دیده بود کرد . شایعه آن است که عاشقان بارها آنجا بوده اند.
 
با توجه به عکس هایی که عکاس های فضول  paparazzi از برد پیت گرفته اند  ظاهر پیت با توجه به مراحل خسته کننده  طلاق از آنجلینا جولی،هنوز هم سر حال و سالم است . طرفداران برد پیت  توصیه کردند تا ریش خاکستری خود را بزند و از استرس خلاص شوند.
آنها می گویند که آنجلینا اعصاب همه را خسته کرده و در حال حاضر او تصمیم گرفته انتقام پیچیده ای از برد پیت و جنیفر آنیستون بگیرد.
آنجلینا گفته است که در ابتدا با  همسر سابقش برد پیت به توافق رسیدند، که بر اساس این توافق، قلعه میرال، در مالکیت مشترک آنها باقی بماند. اما حالا آنجلینا جولی قصد دارد آن را برای استفاده شخصی خود تصاحب کند. بنابراین، بازیگر تصمیم گرفته برای گرفتن قلعه میرال از پیت شکایت کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

برد پیت بازیگر معروف از چه کارهایی پشیمان است

در
برد پیت
18 دسامبر ، بازیگر مشهور آمریکایی ، تهیه کننده ، برنده اسکار ، 56 ساله شد. اخیراً ، نام برد پیت در مطبوعات بیشتر در رابطه با طلاق مشهور از آنجلینا جولی ذکر می شود. تا همین اواخر ، آنها یک زوج ایده آل به حساب می آمدند ، و امروز او این ازدواج را اشتباه می نامد. با این حال ، این تنها واقعیت زندگی نامه او نیست که این بازیگر اکنون از آن پشیمان است ...
 
برد پیت در مدرسه
برد پیت در مدرسه |  عکس
 
نام کامل این بازیگر ویلیام بردلی پیت است. او در یک خانواده معمولی آمریکایی بزرگ شد ، پدرش در صنعت حمل و نقل بار بود و مادرش به عنوان معلم کار می کرد. پس از فارغ التحصیلی ، برد پیت وارد دانشکده روزنامه نگاری و تبلیغات شد ، اما او به صورت حرفه ای کار نکرد ، - با کنار گذاشتن تبلیغات، او برای فتح هالیوود رفت.
برد پیت در جوانی
برد پیت در جوانی |  عکس
 
امروز در مصاحبه ها ، برد پیت دوست ندارد به یاد بیاورد که چگونه حرفه اش را شروع کرد ، زیرا قبل از بازیگر شدن ، چندین بار کار خود را تغییر داد. در ابتدا او در رستوران کار می کرد ...پوشیدن لباس مرغ! در چنین شغلی او مجبور شد با لباس مرغ در خیابان بایستد و بازدید کنندگان را دعوت به خوردن مرغ کند.
یک بار ، یکی از آنها ، صاحب یک باشگاه استریپت ، به او پیشنهاد داد که به عنوان راننده با او همکاری کند . به همین مناسبت ، برد پیت گفت: " این کار عجیبی بود. کار من این بود که دختران را برای کار به باشگاهشان ببرم. و هم مسئولیت موسیقی را بر عهده داشتم
 
همچنین لازم بود تمام پولی را که توسط استریپ ها در استریپ قرار داده شده بود جمع آوری کنیم . او این کار را شبها انجام می داد و در طول روز در کلاسهای بازیگری شرکت کرد ، استخرهای ستاره های فیلم را تمیز می کرد و مواد غذایی را به مغازه ها و رستوران ها تحویل میداد.
برد پیت در جوانی
برد پیت، در جوانی
ویلیام بردلی پیت هنگامی که به او توصیه شد نام خود را به عنوان نام خانوادگی خود کوتاه کند تا وی بهتر و سریع تر در خاطره ها بماند ، وی به برد پیت تبدیل شد. با این حال ، در ابتدا این به پیشرفت کار فیلمنامه او - در دهه 1980 کمک نکرد. او دائماً آزمایشی روی پرده می رفت ، اما نقش نمی گرفت. او در اپیزودهای چندین سریال بازی کرد ، نامهایی که امروز هیچ کس از آن ها یادی نمی کند.
برد پیت در جوانی
برد پیت در جوانی |  عکس
شروع موفقیت آمیز کار فیلمبرداری برد پیت به دلیل شانس بود. یک بار او برای نقش یک کلاهبردار خرده فروشی در فیلم "تلما و لوئیز" پیشنهاد شد ، اما او مورد تأیید قرار نگرفت ، با این اعتقاد که برای تصویر یک کلاهبردار، اغوا کننده و سارق زنان بسیار "مثبت" به نظر می رسد. به نظر می رسید ویلیام بالدوین کاندیدای ایده آل برای این نقش شد. اما بازیگر با قاطعیت خودداری کرد ، زیرا مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری بود و این نقش در نتیجه به اولین بازیگر برد پیت رسید. او به طور غیر منتظره ای، در این کار درخشید. با همین کار سفر پیروزمندانه وی در دنیای سینمای جهان آغاز شد.
برد پیت در فیلم * افسانه های پاییز * ،
برد پیت در فیلم * افسانه های پاییز * ، 1994 |  عکس
برد پیت دو بار به عنوان نماد جنسیت مرد روی زمین شناخته شد
برد پیت دو بار به عنوان نماد جنسیت مرد روی زمین شناخته شد |  عکس
 
در دهه 1990 برد پیت یکی از بازیگرهای موفق و پردرآمد هالیوود بود. در اواسط دهه 1980 او هنوز به عنوان مرغ کار می کرد ، و 10 سال بعد ، وی تقریباً 2 میلیون دلار عمارت در کالیفرنیای جنوبی به دست آورد. در سال 1995 ، این بازیگر برای نقش خود در فیلم دوازده میمون برای اولین بار نامزد اسکار شد. در همان سال او به طور رسمی در لیست "25 بازیگر جذاب" در تاریخ سینما قرار گرفت.
 
بعد از انتشار فیلم Legends of Autumn ، مجله People او را به عنوان نماد جنسیت مرد جهان نامید و پس از 6 سال دوباره این عنوان را دریافت کرد. محبوبیت جدید او در سال 1999 اتفاق افتاد ، وقتی این بازیگر نقش عمده ای را در فیلم "Fight Club" ایفا کرد. جالب است که این فیلم در گیشه آمریکا شکست خورد ، اما در کل جهان بسیار موفق بود و بعد از سالها در آمریکا شناخته شد.
فیلم Fight Club
قاب از فیلم * Fight Club *، 1999 |  عکس
در حرفه بازیگری بسیاری از فرصت های از دست رفته  وجود دارد که این بازیگر بعدا پشیمان شد.او از نقش یک فضانورد در فیلم آپولو 13 که تام هنکس در عوض در آن بازی کرده بود ، خودداری کرد. اما برد پیت ، پس از آن تصمیم به بازی در فیلم "دوازده میمون" گرفت ، فقط نامزد دریافت این جایزه شد. 
برد پیت
بازیگر برنده جایزه |  عکس
برد پیت در فیلم مصاحبه با خون آشام
قاب از فیلم * مصاحبه با خون آشام * ، 1994 |  عکس
در شروع کار خود ، در فیلم اکشن "متعلق به شیطان" The Devil's Own بازی کرد و بعداً برای شرکت در این فیلم گفت: "این یک فیلم نبود ، بلکه یک فاجعه بود! نمونه ای از غیر مسئولانه ترین کار در فیلم که تا به حال دیده ام. من فقط نمی توانستم به چشمانم اعتقاد داشته باشم .
" او حتی از نقشهای بسیار موفق نیز پشیمان شد. بنابراین ، کار در فیلم "مصاحبه با خون آشام" برای او بسیار دشوار بود ، وی گفت که او از امضای قرارداد متنفر است.
برد پیت در فیلم * تروی * ، 2004
برد پیت در فیلم * تروی * ، 2004 |  عکس
برد پیت در فیلم * بابل * ، 2006
برد پیت در فیلم * بابل * ، 2006 |  عکس
برد پیت همیشه در کنار زنان موفقیت های زیادی داشته و اغلب عاشقانه های زیادی را در فیلم ها داشته است. بنابراین ، شرکای وی جینا دیویس ("تلما و لوئیز") ، جولیت لوئیس ("کالیفرنیا") ، گوینت پالترو ("هفت") نتوانستند در مقابل جذابیت او مقاومت کنند. او در فیلمی با جنیفر آنیستون همبازی نشد ، اما این جنیفر آنیستون بود که همسر اول او شد. با این حال ، ازدواج آنها تنها 5 سال به طول انجامید و پس از عاشقانه رسمی بعدی این بازیگر در فیلم آقا و خانم اسمیت شکست خورد و به طلاق منجر شد.
 
آنجلینا جولی و برد پیت به طور رسمی در سال 2006 خود را به عنوان یک زن و شوهر اعلام کردند ، اما عروسی آنها تنها در سال 2014 برگزار شد. آنها شش فرزند را بزرگ کردند - سه فرزند بیولوژیکی و سه فرزند خوانده. آنها به عنوان زیباترین زوج در هالیوود خوانده می شدند، اما 2 سال پس از ازدواج ، آنجلینا جولی تقاضای طلاق کرد.
برد پیت
بازیگر و تهیه کننده مشهور آمریکایی برد پیت | عکس
جدایی ، دادخواهی ، مبارزه برای کودکان و توبیخ های متقابل در 3 سال گذشته همچنان مباحث اصلی انتشارات و شبکه های اجتماعی درباره بازیگران است. آنجلینا جولی همسر خود را به کودک آزاری متهم کرد (که او آن را انکار کرد) و به مشروبات الکلی (این بازیگر در این مورد بحثی نکرد). و برد پیت با صدور بیانیه غیر منتظره ای اظهار پشیمانی کرد که از این ازدواج پشیمان است و آن را اشتباه بزرگی می داند.
 
برد پیت روزی هالیوود
قاب از فیلم * روزی هالیوود * ، 2019 | عکس
 
علاوه بر بازیگری ، برد پیت مدتهاست که مشغول تولید است و اعلام می کند که قصد دارد هر سال کمتر و کمتر بازی کند. برد گفت:"صادقانه اعتراف می کنم که سینما جای بازی برای جوانان است.
ستاره هالیوود برد پیت
ستاره هالیوود برد پیت |  عکس
با وجود این واقعیت که بازیگر اغلب مصاحبه می کند ، در آنها عجله نمی کند صریح و صریح با روزنامه نگاران صحبت کند و برای بسیاری هنوز رمز و راز باقی مانده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

افراد مشهوری که در گذشته در رستوران ها کار می کرده اند

در

بسیاری از افراد مشهور و موفقی که در حال حاضر در عرصه سرگرمی در آمریکا و دیگر نقاط فعالیت می کنند، زندگی دشواری را پشت سر گذاشته و بسیاری از آن ها در سنین پایین تر برای گذران زندگی و کسب در آمد مجبور به کار کردن در رستوران ها و فست فود ها بوده اند. برای نمونه می توان نام مدیر مسئول حال حاضر آمازون، جف بزوس را عنوان کرد: جف بزوس زمانی که به دبیرستان می رفت در یکی از شعبه های مک دونالد کار می کرد و البته او تنها کسی نیست که چنین شرایط کاری ای را برای گذران زندگی تجربه کرده است و در این مقاله قصد داریم شما را با سایر افراد مشهوری آشنا کنیم که چنین شرایطی را داشته و تجربه کرده اند. با سیارک همراه باشید.

اندرو گارفیلد، محل فعالیت: در یکی از شعبه های استارباکس

(استارباکسنام برند سازنده قهوه در آمریکا که رستوران ها و کافه های متعددی در شهر های مختلف آمریکا (و برخی شهر های اروپایی چون لندن) دارد)

اندرو گارفیلد در حال حاضر به واسطه نقش های متعددی که در فیلم های گوناگون به عهده گرفته است (در رأس آن ها مرد عنکبوتی)، از شهرت قابل توجهی در سطح جهانی برخوردار است. اندرو گارفیلد در سنین پایین تر به عنوان گارسون در یکی از کافه های استارباکس فعالیت می کرد. اندرو در مصاحبه ای در برنامه «جیمی کیمل» در سال 2015 در این خصوص عنوان کرد: «نخستین شغلی که در لندن توانستم پیدا کنم این بود که به عنوان گارسون در کافه ای متعلق به استارباکس مشغول به کار شوم. زمانی که به لندن رسیدم با خود گفتم که حال می توانم شبیه به شخصیت فیلم جان هوجز زندگی کنم و در حالی که به عنوان گارسون مشغول به کار هستم کسانی را ببینم که با عینک های سیاه قاب شان در حال مطالعه کردن و نوشیدن قهوه هستند و به مرور با آن ها آشنا شوم و رابطه برقرار کنم.» البته اندرو در مدت زمانی که در کافه استارباکس در لندن فعالیت می کرد، وارد هیچ رابطه جدی با کسی نشد، با این وجود، پیش از رسیدن به شهرت بیشتر زمان خود را به عنوان گارسون در این مکان می گذراند. اندرو در ادامه صحبت های اش در این خصوص عنوان کرد: «راستش را بخواهید واقعا از کار کردن در کافه استارباکس لذت می بردم.»

لیدی گاگا، محل فعالیت: استارباکس

البته حضور لیدی گاگا در یکی از شعبه های استارباکس و پوشیدن پیش بند سبز رنگ گارسون های این مکان ها دلیلی متفاوت از سایرین داشت و در حقیقت برای کار به استارباکس نیامده بود، با این وجود، در سال 2017، مدتی به عنوان گارسون در یکی از شعب استارباکس فعالیت کرد. لیدی گاگا مؤسسه خیریه ای دارد به نام «Born This Way (این گونه متولد شده)» که هدف از تأسیس و راه اندازی آن کمک به افراد کم سن و سالی است که از حمایت و پشتیبانی افراد خانواده بهره مند نیست اند و هدف اصلی لیدی گاگا از حضور در یکی از شعب استارباکس و فعالیت به عنوان گارسون این بود که برای مؤسسه خیریه اش تبلیغاتی کند و افراد بیشتری را برای کمک مالی به سمت آن جذب کند. طی مدت زمانی که لیدی گاگا در این شعبه استارباکس فعالیت می کرد، 25 سنت از هر نوشیدنی وقف این مؤسسه خیریه می شد. به این گونه نوشیدنی ها فنجان مهربانی می گفتند.

تایلر، محل فعالیت: استارباکس

تایلر نیز از جمله افراد مشهوری است که به عنوان گارسون در یکی از شعب استارباکس برای مدت دو سال و نیم مشغول به فعالیت بوده است و این مسئله مربوط به زمانی می شود که هنوز کسی تایلر را به عنوان یک خواننده رپ مشهور نمی شناخت و فعالیت حرفه ای اش در زمینه موسیقی و سرگرمی هنوز آغاز نشده بود. او نیز در این خصوص مصاحبه ای در برنامه «جیمی کیمل» در سال 2015 انجام داد و عنوان کرد: «کار کردن در استار باکس برای من بسیار لذت بخش بود، چرا که طی مدت کار ام در آن جا هر روز پنیر دانمارکی می دزدیدم.» البته تایلر پس از گذشت حدود دو سال و نیم از فعالیت اش در آن شعبه استارباکس، به واسطه مشکلاتی که با مدیر اش پیدا کرده بود، اخراج شد، با این حال او عنوان کرد که از لحاظ ارتباط با مشتری ها موفق بود و با آن ها به خوبی کنار می آمد. او در این خصوص عنوان کرد: «این قسمت کار را دوست داشتم و با مردم به خوبی رفتار می کردم. من از صحبت کردن با مردم لذت می برم.»

مدونا، محل فعالیت: دانکین دونات

البته در حال حاضر مدونا را به عنوان ملکه موسیقی پاپ بشناسیم و قدر دان خاطرات خوشی هستیم که با صدا و موسیقی های زیبای او برای ما رقم خورده اند، با این حال، گذشته مدونا نیز متفاوت بود از چیزی که در حال حاضر از او می شناسیم و در آن زمان که سن و سال کمتری داشت و هنوز وارد عرصه موسیقی و سرگرمی نشده بود، مشغول به فعالیت در یکی از شعب دانکین دونات در میدان تایمز نیو یورک بود و برای گذران زندگی و کسب در آمد مجبور بود در آن مکان کار کند. مدونا در خصوص چگونگی پایان یافتن کار اش در  آن شعبه دانکین دونات عنوان کرد: «اتفاقی مقدار زیاد ژله دونات را روی یکی از مشتریان ریختم و به همین خاطر عذر ام را خواستند و از آن جا اخراج شدم.» خوشبختانه این اخراج و شکست در ادامه دادن کار اش نتوانست روند موفقیت های مدونا را متوقف سازد و سبب نا امیدی او شود.

لین مانوئل میراندا، محل فعالیت: مک دونالد

در حال حاضر لین مانوئل میراندا نیز از جمله کسانی است که به واسطه موفقیت های چشم گیر اش در عرصه سرگرمی در سراسر نقاط جهان به خوبی شناخته شده است. البته همانند مواردی که تا کنون عنوان کردیم، او نیز در گذشته زندگی خود و زمانی که چهارده سال بیش نداشت برای کسب در آمد در یکی از شعب مک دونالد مشغول به کار شده بود. او هم پشت پیش خوان می ایستاد و حساب و کتاب آن چه مشتری ها خریده بودند را به عهده می گرفت و هم سفارش های بیرون بر را به دست مشتری ها می رساند. میراندا در این خصوص در گردهمایی ای در سال 2016 و در شیکاگو عنوان کرد: «این نخستین شغلی بود که به عهده گرفتم و برای اولین بار بود که می توانستم دستمزدی برای خودم داشته باشم. چند شیفت و نوبت مختلف در این شغلم ام کار می کردم؛ از ساعت ده صبح تا دو بعد از ظهر پشت پیشخوان می ایستادم، بنا بر این می توان گفت من همان کسی بودم که اگر صبحانه کسی دیر می شد، سر او فریاد می زدند... از ایستادن پشت پیشخوان به شدت مضطرب می شدم...  از این که در انجام کاری اشتباه کنم و یا این که در پایان ساعت کاری ام فراموش کنم لیست خرید ها را ثبت کنم... این مسائل واقعا باعث نگرانی ام می شد. اما در رساندن سفارش مشتری ها دیگر چنین مسئله هایی نداشتم و آزادی عمل در آن کار بیشتر بود. برای خودم قدم می زدم و سفارش مشتری ها را به دست شان می رساندم؛ بدون هیچ نگرانی و اضطرابی.»

طبق اظهارات میراندا این تنها نکته مثبت در خصوص رساندن سفارش مشتری ها نبود و این مسئله جنبه دیگری هم داشت. او در این خصوص عنوان کرد: «زمانی که سفارش مشتری را به دست اش می رسانید، امکان دارد انعامی هم به شما بدهد. زمانی که ساعتی 4.25 دلار درآمد دارید، گرفتن انعام تفاوت بزرگی در دستمزد ماهانه به وجود خواهد آورد.»

فرل ویلیامز، محل فعالیت: مک دونالد

جالب است بدانید که فرل ویلیامز پس از رسیدن به شهرت موسیقی منحصر به فردی برای مک دونالد ساخته است (موسیقی ای که در شعب خود از آن استفاده می کنند و بعضا پخش می کنند تا مشتری ها به هنگام صرف غذا به آن گوش کنند)، اما او هم از جمله کسانی است که برای گذران زندگی به هنگامی که کم سن و سال تر بوده است، مجبور به کار کردن در یکی از شعب مک دونالد بوده؛ کاری که در نهایت با اخراج فرل ویلیامز خاتمه یافت. او در مصاحبه ای در این خصوص عنوان کرد: «در حقیقت من سه بار از شعبه های مک دونالدی که در شان کار می کردم اخراج شدم و نه فقط یک بار. من تنبل بودم، خیلی خیلی تنبل بودم. مشکل و مسئله ای که در این خصوص وجود داشت این بود که در سالن محل صرف غذا موسیقی پخش می کردند و من با گوش دادن به آن غرق فکر می شدم و دیگر نمی توانستم درست کار کنم. بالاخره زمانی فرا رسید که کار فرمایان ام به این نتیجه رسیدند که چندان به درد کار شان نمی خورم.»

ریچل مک آدامز، محل فعالیت: مک دونالد

ریچل آدامز، با بازی در فیلم «The Notebook (دفترچه)» دل آمریکایی های بسیاری را به دست آورد و سکوی پرتابی برای موفقیت های آینده خود به وجود آورد؛ اگر چه همیشه شرایط برای ریچل چنان دلپذیر و خوشایند نبوده است و زمانی که در سنین نوجوانی به سر می برد، مجبور بود برای گذران زندگی و کسب در آمد نزدیک به سه سال در یکی از شعبه های مک دونالد کار کند. ریچل در مصاحبه ای در سال 2012 در این خصوص عنوان کرد: «راستش را بخواهید من تجربه بسیار خوبی از کار کردن در مک دونالد دارم و کارم را در آن زمان دوست داشتم. تنها مسئله ای که وجود داشت این بود که من عادت داشتم دست های خود را مرتب بشویم و همین مسئله وقت زیادی می گرفت. بعضا پیش می آمد که همکارانم به من می گفتند: ‘هی، ریچل، مشتری منتظر سفارش اش است، دست هایت را بعدا بشوی.’ در آن جا کارگر چندان قابلی نبودم؛ یک بار تصادفا دستگاه آبمیوه گیری را خراب کردم.»

باراک اوباما، محل فعالیت: باسکین رابینز

شاید برای کسانی که این مقاله را می خوانند، قرار دادن بستنی در ظرف مخصوص و آماده کردن آن برای مشتری کار چندان هیجان انگیزی به نظر نرسد، با این وجود، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا مدتی به این کار مشغول بوده است و جالب است بدانید که طی مصاحبه ای عنوان کرده که با کار کردن در بستنی فروشی درس های ارزشمندی برای زندگی آینده خود گرفته است. باراک اوباما طی مطلبی که در لینکداین منتشر کرد، توضیحاتی در خصوص کار سابق داد که توجه شما را به خلاصه مطالب اش جلب می کنیم: «نوجوان بودم که پشت پیش خوان بستنی فروشی ای در هونولولو می ایستادم و کار می کردم. در آن زمان چندان به این فکر نمی کردم که این کار در آینده ام چه نقشی خواهد داشت و بیشتر کاری بود که در همان زمان برای کسب در آمد بدان احتیاج داشتم. این نخستین کاری بود که در فصل تابستان و تعطیلات مشغول به انجام آن شدم و البته واضح است که چندان از به عهده گرفتن آن لذت نمی بردم، اما درس های ارزشمندی از این کار خود گرفتم؛ مسئولیت پذیری، کار و تلاش بی وقفه، تنظیم کردن زمان به گونه ای که به کار، دوستان، خانواده و مدرسه ام برسم و سایر مسائل این چنینی را همه مدیون کار ام در بستنی فروشی هستم.»

برد پیت، محل فعالیت: ال پولو لوکو

مجله رولینگ استون در خصوص زندگی شخصی برد پیت مطلبی را در یکی از شماره های خود منتشر کرد و در عنوان شده بود که برد پیت به هنگام پایان دوران دانشگاه و تحصیل اش در حالی پا به لس آنجلس گذاشت که تنها 325 دلار سرمایه در اختیار داشت. مطمئنا با چنین سرمایه ای به سختی می شود زندگی کرد، چه رسد به آنکه پای سرمایه گذاری برای انجام کاری در آینده نیز در میان باشد. به همین خاطر بود که در نهایت برد پیت مجبور به پذیرفتن کار هایی بعضا عجیب و غریب شد؛ یکی از این کارها پوشیدن لباس عروسکی و ایستادن دم در یکی از شعبه های ال پولو لوکو و تبلیغ کردن برای آن ها بود.

ایمی آدامز، محل فعالیت: هوترز

ایمی آدامز در حال حاضر از جمله افرادی است که موفقیت های چشم گیری در عرصه سرگرمی به دست آورده و برنامه تلوزیونی اش با نام «Sharp Objects» طرفداران بسیاری دارد، اما او هم همانند سایر افرادی که در این لیست نام آن ها عنوان شد، مسیر طولانی و دشواری برای رسیدن به موفقیت در عرصه بازیگری پیمود و شرایط برای اش همیشه این گونه نبود. ایمی آدامز هجده ساله بود که برای فراهم کردن هزینه شهریه مدرسه خود مجبور شد در یکی از شعبه های هوترز به کار کردن بپردازد. او در سال 2015 مصاحبه ای انجام داد و در خصوص کار خود عنوان کرد: «تقریبا دوران دبیرستان ام به پایان رسیده بود که شروع به کار کردن کردم و احساس فوق العاده خوبی از این موضوع داشتم. اوایل دوران کاری ام مجبور به تمیز کردن سالن صرف غذا و جمع کردن بشقاب ها و این گونه کار ها بودم و بعد ها به عنوان گارسون مشغول به کار شدم و سفارش ها را دریافت می کردم. راستش را بخواهید احساس خوبی از انجام کار ام داشتم و به این وسیله توانستم هزینه لازم برای شهریه دانشگاه ام را فراهم کنم.»

گوئن استفانی، محل فعالیت: دایری کوئین

گوئن استفانی نیز از دیگر افرادی است که در عرصه سرگرمی به موفقیت های بسیاری دست یافته است و علاوه بر خوانندگی در زمینه مد و لباس نیز فعالیت هایی داشته است. اگر چه شرایط برای او نیز همیشه به این صورت نبوده و زمانی برای کسب در آمد و گذران زندگی مجبور به کار کردن در یکی از شعبه های دایری کوئین بوده است. گوئن استفانی در مصاحبه ای در سال 2014 در این خصوص عنوان کرد: «زمانی که شروع به کار کردم، به آن نیاز داشتم و هر طوری که بود باید شرایط کاری ام را تحمل می کردم، اما به مرور شرایط برای من تغییر کرد و اوضاع به گونه ای رقم خورد که به آینده امیدوار تر شدم و اواخر دوران کاری دیگر برای ام کمی شرایط دشوار شده بود.»

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 سلبریتی ممنوع الورود در سایر کشورها

در

شاید براتون جالب باشه که خواننده یا بازیگر مشهوری که تا حالا حتما به یکی از کارهاش گوش دادین یا یکی از فیلماش رو تماشا کردید در یکی از کشورهای اروپایی یا آسیایی مورد تحریم قرار گرفته باشه.
با من در این مقاله همراه باشید تا حسابی شگفت زده بشید !!! کدام سلبریتی یا سوپر استار به کدام کشور ممنوع الورود شده؟ و چرا!!!!

 

بیانسه

بیانسه

کشور مالزی (کوین بی) به دلیلی که  پروموت اجراهای نافرم غربی نامیده شده  بیانسه رو که هوادارن زیادی هم داره ممنوع الورود کرده است.

 

 

 

کریس براون

کریس براون

کشورهای بریتانیا و استرالیا این خواننده رو به دلیل نقص قوانین داخلی (خشونت) ممنوع الورود کرده اند. براون هنگام حمله به دوست معشوقه سابقش ریانا دیده شده بود.

 

 

 

جاستین بیبر

جاستین بیبر

این خواننده که به تازگی ازدواج کرده از سوی دو کشور آرژانتین و چین ممنوع الورود است ! دلیل این کار توهین به عکاس آرژانتینی و بی احترامی پرچم آرژانتین بوده و در مورد کشور چین جاستین مورد اتهام رفتار بد (از سوی یک ستاره صنعت سرگرمی) قرار گرفته و فعلا اجازه ورود یه خاک چین رو نداره.

 

 

 

برد پیت

برد پیت

جالبه بدونید این ستاره بزرگ دنیای سینما، سوپر استار سینما هم از سوی دولت چین مورد تحریم قرار گرفته و دلیل ممنوع الورود بودن آقای بازیگر به خاک چین بازی در فیلم 7 سال در تبت  بوده !!! 

 

 

 

سلنا گومز

سلنا گومز

هم چنان دولت چین رکورد دار تحریم سلبرتی ها در مقاله ماست . درباره سلنا گومز به داستان مشابه برد پیت می باشد  چرا که این خواننده ی جوان عکسی از دالایلاما (dalai lama) شخصیت بودایی رئیس حکومت تبت در دست داشته است .
گومز هم چنین از سوی کشور روسیه به دلیل حمایت از برند همجنسگرایان (LGBTQ)  ممنوع الورود است!

 

 

 

هریسون فورد

هریسون فورد

کشور چین این سوپراستار هالیوود رو هم به دلیل صحبت هایش در سال 1995 در مورد وضعیت تبت مورد تحریم قرار داد

جی زی همسر بیانسه

جی زی همسر بیانسه

دولت چین در ادامه رکوردهاش ایشون رو هم به دلیل متن ترانه مبتذل ممنوع الورود کرده است!!!!

 

 

 

مایلی سایرس

مایلی سایرس

جالبه بدونید مایلی به دلیل پوشیدن لباس های غیر اخلاقی از سوی کشور جمهوری دومنیکن ممنوع الورود هست و البته چین رفیق همیشگی سلبریتی ها مایلی رو هم به دلیلی عجیب ممنوع الورود کرده و اون چیزی نیست جز این که مایلی در یک عکس چشم هاش رو به صورت چشم بادامی درآورده بوده و این به چشم دولت چین خوش نیومده !!

 

 

 

کیتی پری

 

کیتی پری

هم چنان کشور چین کیتی رو هم از قائده سریالی ممنوع الورودش از قلم ننداخته دلیل تحریم کیتی هم چیزی نیست جز این که کیتی در یکی از کنسرت هاش لباس با مضمون پرچم تایوان پوشید!

 

 

 

مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی

همون همیشگی چین این کارگردان مشهور رو نیز به دلیل ساخت فیلم kundun در 1995 ممنوع الورود کرد که دلیلش پرداختن به dalai lama بود

 

 

 

فیفتی سنت

 

این رپر پرطرفدار به دلیل سابقه جنایی و ترانه های که به اصطلاح خشن نامیده میشه از سوی کشور کانادا ممنوع الورد هست!

 

 

 

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ

ایشون که معمولا مورد توجه این گونه مطالب هستن به دلیل قاچاق ماریجوانا به مدت دوسال از سوی کشور نروژ ممنوع الورود شد.

نظرات

۱۳۹۷/۹/۱۲ورود همه اینا به ایران هم ممنوعه :)

در ادامه بخوانید...