زیباترین چشم ها

در

شربت گالا. عکس دختر افغان که در اوج جنگ طالبان بر روی مجله نشنال جئوگرافیک  به چاپ رسید. بدیهی است ، انتخاب و رتبه بندی 10 چشم بعنوان زیبا ترین چشم در جهان، چشمهایی با رنگ خاص ، شکل منحصر به فرد و نگاه با نفوذ که حتی از صفحه تلویزیون بتواند شما را  هیپنوتیزم و اسیر کند،بسیار سخت است.مشهورترین چشم ها بدون در نظر گرفتن این لیست مشخصا برای شربت گالا دختر افغان می باشد.

10- Leona Lewis  لیونا لوئیس ، خواننده و ترانه سرای بریتانیایی، لوئیس با اولین آلبوم خود با عنوان "روح" در سال 2008 به شهرت بین المللی رسید.

9- مدل ایتالیایی و بازیگر، سوفیا لورن، دارای رتبه نهم ، با رنگ چشم سبز ، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 1962 برای بازی در فیلم "دو زن" 

8- این لیست بدون چارلیز ترون کامل نخواهد بود. مدل و بازیگر متولد آفریقای جنوبی

7-  رتبه هفتم  لیست  Celina Jaitley سلینا جایتلی است. بازیگر هندی، مدل لباس و ملکه زیبایی سابق که عمدتا در بالیوود شناخته شده است. Jaitley دارای ویژگی های آسیایی صورت و شکل چشم های دلربا ، که با ریشه های خود در کشمیر مرتبط است می باشد.

6- کریستین کرک ، کانادایی  دارای مکان ششم در لیست ما است. او بازیگر و تهیه کننده اجرایی،  شهرت او بخاطر بازی به عنوان لانا یانگ در"سریال Smallville" می باشد.

5- ادری هیپورن

4- الیزابت تیلور


3- کریستین استیوارت


2- آنجلینا جولی

 1- آیشواریا رای باچان

زیباترین زنان جهان

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...