15 عکس عروسی نادر از ستاره های قرن بیستم و داستان های عاشقانه آنها

در
قرن بیستم عصری بود از مردان درخشان و زنان جذاب. به نظر می رسید که هنرمندان آن زمان همه چیز را داشتند: تحسین میلیون ها هوادار ، نقش های به یاد ماندنی ، زیبایی و .... اما زندگی ستارگان مشهور ، اغلب آنقدر که به نظر می رسید غرق در تجملات نبوده و نیست. از این گذشته ، موفقیت و ثروت تضمین کننده خوشبختی در عشق نیست.
 
sayarak.com در روز عروسی آنها عکس هایی از افراد مشهور قرن بیستم را جمع آوری کرد و فهمید که آیا این پیوند های خانوادگی قوی هستند.
 

1. لیزا مینلی (1967)

لیزا مینولی
ستاره موسیقی لیزا مینلی و خواننده استرالیایی پیتر آلن، مادر لیزا، بازیگر مشهور هالیوود جودی گارلند بود. در سال 1967 ، عروسی آنها برگزار شد. برای جودی ، پیتر داماد ایده آل بود: پیتر به دختر او توهین نکرد ، مودب و دوست داشتنی بود ، و همچنین وضعیت مالی آنها را اصلاح می کرد. اما یک پایان خوشحال کننده اتفاق نیفتاد: در آوریل 1970 ، زن و شوهر اعلام کردند که در حال جدایی هستند. دلیل ، به احتمال زیاد ، این بود که پیتر جامعه مردان را ترجیح می داد .
 

2. بریژیت باردو (1952)

بریژیت باردو
این بازیگر فرانسوی برای اولین بار در سن 18 سالگی با دستیار فیلم راجر وادیم ازدواج کرد . فیلم اول وادیم "و خدا یک زن را آفرید ..." با بریژیت باردو در نقش اصلی ، او را به یک ستاره فوق العاده تبدیل کرد و او یک کارگردان موفق شد. آنها تنها 5 سال با هم زندگی کردند ، اما در زندگی همچنان دوست باقی ماندند.
 

3. مرلین مونرو (1942)

ازدواج مرلین مونرو
اولین شوهر مریلین مونرو ی جذاب، جیمز داگورتی بود . برای یک دختر 16 ساله ، ازدواج فرصتی برای جلوگیری از سرگردان شدن در خانواده های بی سرپرست و پناهگاه ها شد. بعد از گذشت 4 سال ، با موفقیت در استودیوی 20th Century Fox، رابطه خود را  با Doherty را قطع کرد.
 

4. الویس پریسلی (1967)

عکس عروسی الویس پریسلی
الویس پریسلی وقتی تنها 14 سال داشت ، با همسر و عشق زندگی خود پریسیلا واگنر ملاقات کرد . در سال 1967 (عروس 21 ساله بود) آنها در هتل مجلل علاءالدین در لاس وگاس عروسی مخفی ترتیب دادند ، که در آن فقط اقوام دعوت شده بودند. پس از 6 سال ، پریسیلا تصمیم به طلاق از سلطان راک اند رول گرفت.
 

5. الیزابت تیلور (1964)

عکس عروسی الیزابت تیلور
به طور رسمی ، ملکه هالیوود 9 بار ازدواج کرده است. از این تعداد ، دو بار - با یک مرد ، ریچارد برتون است. در سال 1964 ، فقط 9 روز پس از طلاق لیز از ادی فیشر ، این زوج یک مراسم متوسط ​​در مونترال (کانادا) برگزار کردند. جزئیات رابطه آنها از صفحات اول روزنامه ها مخفی نماند ، میلیون ها نفر از مردم داستان عشق پرشور را دنبال کردند. همه اینها در سال 1974 به طلاق خاتمه یافت و به دنبال آن ازدواج مجدد انجام شد كه تنها 9 ماه به طول انجامید.
 

6. گریس کلی (1956)

لباس عروسی گریس کلی
حرفه گریس کلی در اوج خود بود زمانی که او در جشنواره فیلم کن، شاهزاده موناکو رینر سوم را ملاقات کرد. برنده اسکار و بازیگر مورد علاقه هیچکاک به دلیل عشق از صحنه کنار رفت و شاهزاده خانم موناکو شد. در سال 1982 ، در اثر تصادف رانندگی به طرز غم انگیزی درگذشت. شاهزاده تا زمان مرگش (در سال 2005) ازدواج نکرد و در کنار همسرش دفن شد.
 

7. بیانکا جاگر (1971)

عروسی بیانکا جاگر
میک جاگر در سپتامبر سال 1970 در مهمانی با بیانکا پرز-مورا مازیاس آشنا شد. در ماه مه سال 1971 ، آنها در سن تروپز ازدواج كردند و تعداد زیادی از پاپاراتزی آنها را احاطه كردند. خیانت های مکرر به یک ستاره راک فرصتی به این ازدواج نداد: در سال 1978 ، این دختر به محض اینکه درباره عاشقانه های جاگر با مدل جری هال شنید، طلاق گرفت .
 

8. کاترین دنوو (1965)

عروسی کاترین دنوو
تنها همسر رسمی بازیگر زیبا و اسرارآمیز فرانسوی ، دیوید بیلی ، عکاس لندنی بود . آنها هیچ مراسمی برای عروسی نگرفتند - آنها به سادگی قرارداد ازدواج را امضا کردند. عروس در لباس مشکی و داماد با ژاکت بافتنی بود. این ازدواج دوام طولانی نداشت؛ دلیل این شکاف می تواند یک مانع زبان باشد: بیلی حتی به یادگیری زبان فرانسه فکر نمی کرد ، و برای دنوو  صحبت به زبان انگلیسی خیلی خسته کننده بود.
 

9. والیس سیمپسون (1937)

والیس سیمپسون
والیس سیمپسون که دو بار طلاق گرفته بود با ادوارد هشتم که بخاطر ازدواج به او از سلطنت کناره گیری کرد. عروسی دو عاشق در مه 1937 در فرانسه برگزار شد. آنها تا زمان مرگ ادوارد زندگی می کردند و در آرامگاه سلطنتی نزدیک ویندزور دفن شدند.
 

10. اوا گاردنر (1951)

عروسی اوا گاردنر
صدای طلایی هالیوود(فرانک سیناترا) و بازیگر محبوب(اوا گاردنر) در نخستین فیلم در سال 1950 ملاقات کردند . به خاطر زیبایی مهلک اوا گاردنر ، فرانک سیناترا همسر خود را که 12 سال با او زندگی می کرد ، و سه فرزندش را ترک کرد. طرفداران اخلاق ، ازدواج آن ها را محکوم کردند که حرفه خواننده را ویران کرد ، و اوا گاردنر شهرت یک لیبرتین (که فقط از چهره خود سود می برد) را به دست آورد. این زن و شوهر با موفقیت ، حسادت مداوم ، رسوائی ها و قهر و آشتی های مداوم روبرو شدند - این زوج تنها 6 سال با هم زندگی کردند.
 

11. ژاکلین کندی (1953)

عروسی ژاکلین کندی
عکس های عروسی نادر از ستاره های قرن بیستم و داستان های عاشقانه آنها
 
ژاکلین بوییر و جان کندی در سال 1953 ازدواج کردند. عروسی رویداد شماره یک  در محافل سکولار بود. در سال 1960 ، جان کندی وارد انتخاب ریاست جمهوری شد. پس از پیروزی در انتخابات ، ژاکلین در مدت زمان کوتاهی توانست همدلی عمومی را به خود جلب کند و به یک محبوب جهانی تبدیل شد. در سال 1963 ، رئیس جمهور کندی در طی یک سفر کاری به دالاس ، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.در زمان ترور کندی، ژاکلین با او بود.
 

12. آدری هپبورن (1954)

لباس عروسی آدری هپبورن
ازدواج بازیگر آدری هپبورن و مل فرر که 14 سال به طول انجامید را نمی توان موفقیت آمیز نامید. مل فرر ، همانطور که گفتند ، سعی در کنترل همه چیز داشت و به موفقیت همسرش حسادت می کرد. این شایعات به حدی قوی بود که آدری مجبور به مصاحبه بزرگی شد ، که با تیتر منتشر شد: "شوهرم حرفه من را مدیریت نمی کند . " پس از دو مورد سقط جنین ، هپبورن به خاطر خانواده بازی در فیلم را رها کرد و در سال 1960 پسری به دنیا آورد. با این حال ، زندگی مشترک آنها در سال 1968 به جدایی انجامید.
 

13. لورن باکل (1945)

عروسی لورن باکل
در زمان ملاقات همفری بوگارت با لورن، مشهور و موفق بود و لورن باکال فقط اولین نقش فیلم خود را به دست آورده بود. آنها با اختلاف قاطع سن (25 سال) و مخالفت شدید مادر لورن ازدواج کردند. بعد از گرفتن طلاق، بازیگر بلافاصله با لورن باکال ازدواج کرد. لورن کار خود را ترک کرد و همسری دلسوز شد. همفری بوگارت، این بازیگر مشهور پس از 12 سال خوش گذراندن در کنار لورن بر اثر سرطان درگذشت.
 

14. سوفیا لورن (1966)

عکس عروسی سوفیا لورن
سوفیا لورن عشق واقعی خود را در سال 1950 در یک مسابقه زیبایی ملاقات کرد. تهیه کننده کارلو پونتی ازدواج کرده بود و گرفتن طلاق از کلیسای کاتولیک ایتالیا تقریبا غیرممکن بود.عاشقان نا امیدانه در مکزیک ازدواج کردند ، اما ین ازدواج از دید واتیکان فسخ شده بود. تنها در سال 1966 ، پس از تغییر تابعیت به فرانسوی و دریافت طلاق از همسر اول پونتی ، این زوج توانستند به طور رسمی امضا کنند. آنها با هم تا زمان مرگ کارلو در سال 2007 زندگی کردند.
 

15. ریتا هیورث (1949)

ریتا هیورث
ریتا هیورث چندین بار ازدواج کرد. یکی از همسرانش فرزند آقاخان سوم ، رهبر معنوی مسلمانان اسماعیلی ، شاهزاده علی سلمان آقاخان بود که وی را در کن ملاقات کرد. این مرد پولدار نظر بازیگر را به خود جذب کرد و با او ازدواج کرد، ریتا هیورث حرفه خود را ترک کرد و خود را وقف خانواده کرد. چند سال بعد ، ریتا هیورث ، خسته از خیانت های همسرش ، به آمریکا بازگشت.
 

16. یوکو اونو و جان لنون (1969)

یوکو اونو و جان لنون
یوکو اونو در سال 1966 در نمایشگاه آوانگارد با جان لنون ملاقات کرد . در سال 1969 ، این زوج در جبل الطارق امضا کردند ، این مراسم تنها چند دقیقه طول کشید. آنها ماه عسل خود را در آمستردام گذراندند در یک اتاق شیک در هیلتون برگزار کردند . در 8 دسامبر 1980 ، این نوازنده در نیویورک کشته شد.
 
و چگونه زندگی افراد مشهور را تصور می کنید؟ چه تعداد از ستاره هایی که می شناسید موفق شده اند خوشبختی را در عشق پیدا کنند؟ در نظرات به اشتراک بگذارید

نظرات

در ادامه بخوانید...

زنان واقعا قوی‌تر از مردان هستند

در


اگر همیشه سر این موضوع با دوستان‌تان بحث می‌کردید، حالا یک تحقیق علمی هم دارید که در راستای ادعای‌تان طرح کنید.نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در شرایط بسیار سخت مثل قحطی، شیوع بیماری‌های واگیردار، یا حتی اسارت، زنان بیش از مردان دوام می‌آورند.


در عصر حاضر نیز زنان تقریبا همه جای دنیا بیش از مردان عمر می‌کنند. مثلا در انگلستان، امید به زندگی برای زنان ۸۳ سال است و برای مردان ۷۹.۵ سال. (در اسکاتلند این ارقام به ترتیب ۸۱ و ۷۷ است.)

مطالعه اخیر در دانشگاه جنوبی دانمارک و روی هفت نمونه تاریخی که جوامع بشری در شرایط بسیار سخت قرار گرفته بوده‌اند، انجام شده. هدف مطالعه درک بهتر اختلاف عمر بین زنان و مردان بوده.

از نمونه‌هایی که محققان این دانشگاه مطالعه کرده‌اند، می‌توان به قطحی ایرلند بین سال‌های ۱۸۴۵ و ۱۸۴۹ میلادی و دو شیوع سرخک در ایسلند در سال‌های ۱۸۴۶ و ۱۸۸۲ میلادی اشاره کرد. نمونه دیگر تجربه برده‌های لیبریایی است که اوایل قرن نوزدهم میلادی در آمریکا آزاد شدند و به آفریقا بازگشتند و بسیاری چون در معرض بیماری‌هایی که در آمریکا نبود قرار گرفتند، مردند.

در همه این نمونه‌های تاریخی، امید زندگی به شدت کم شد. مثلا در شیوع سرخک در ایسلند (۱۸۸۲)، امید زندگی برای زنان از حدود ۴۴ سال به حدود ۱۹ سال رسید، و برای مردان از حدود ۳۸ سال به اندکی زیر ۱۷ سال.
ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است
محققان دانشگاه جنوبی دانمارک مشاهده کرده‌اند که در همه جوامع مورد بررسی، و تقریبا در همه گروه‌های سنی، نرخ مرگ‌ومیر زنان کمتر بوده، و جز یک مورد استثناء زنان بیش از مردان عمر می‌کرده‌اند.

ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است. آنها می‌گویند: "در شرایط بسیار سخت و کشنده، نوزادان دختر بهتر از نوزادان پسر مقاومت می‌کردند".

و بر این مبنا نتیجه گرفته‌اند که: "این واقعیت که در شرایط بسیار سخت، و در بدو تولد که تفاوت‌های رفتاری و اجتماعی دو جنس کمینه است، ماده‌ها بیش از نرها زنده می‌مانند، شاهدی است بر این فرضیه که برتری زنان در بقا دلایل بنیادی زیست‌شناختی دارد".

نویسندگان گزارش تأکید کرده‌اند که بر اساس یافته‌های این تحقیق مزیت زنان به مردان در محیط‌های مختلف کم و زیاد می‌شود و عوامل اجتماعی هم روی آن تأثیر دارد.

آنها به نتایج تحقیق‌های دیگر اشاره کرده‌اند که اختلاف هورمونی را عامل اختلاف مرگ‌ومیر زن و مرد می‌داند. مثلا استروژن که در زنان بیش از مردان یافت می‌شود، خاصیت ضدتورمی دارد. در حالی که تستسترون که در مردان بیشتر است، ممکن است باعث ضعف سیستم ایمنی بشود.

پروفسور ویرجینیا زارولی، سرپرست این تیم تحقیقاتی، می‌گوید: "شرایط مردم در نمونه‌هایی که بررسی کردیم حقیقتا وحشتناک بود. و با اینکه در این دوره‌های بحران مزیت بقای زنان افت می‌کرد، همچنان آن‌قدر بود که بیش از مردان زنده بمانند. یعنی حتی در دوره‌هایی که مرگ و میر زیاد بود، زنان بیش از مردان عمر می‌کردند". ( سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

باورتون میشه اینا عروسک باشن!

در

هنرمند فیلیپینی نوئل کروز  Noel Cruz عروسک های سریالی را به نسخه های کوچکی از افراد مشهور تبدیل می کند.

اگر به سحر و جادو در جهان باور دارید، آن را در مهارت دستان هنرمندان پیدا کنید، گاهی اوقات می توانند از جادوهم فراتر روند. هنرمند فیلیپینی نوئل کروز  Noel Cruz به عروسک ها جان می بخشد، زندگی و روح را در آنها می دمد، عروسک هایی از پرتره افراد مشهور و همچنین شخصیت های فیلم ها و انیمیشن ها. بعضی از عروسک ها بقدری واقع گرایانه هستند که بیشتر شبیه به عکس می باشند.


به گفته نوئل، سه روز تا چند هفته برای ایجاد یک چنین عروسکی طول می کشد. سفارش ها اغلب توسط کارخانه باربی گرفته می شود، که بر اساس آن او شروع به ساخت می کند: "در ابتدا، من با موهاشروع می کنم، چون این یک فرایند بسیار طولانی است. بسته به شخصیت انتخاب شده توسط من ومدل موی آن شخصیت ، بعد از آن شروع به ساخت چهره می کنم. توجه ویژه به نور و سایه، کانتور و بسط دقیق کوچکترین جزئیات در چشم ها، گونه ها، بینی، لب ها و چانه، با تمرکز در فک پایین و تلاش برای به حداکثر رساندن شباهت با شخصیت اصلی.

و این چیزی است اتفاق می افتد زمانی که یک عروسک توسط یک هنرمند ایجاد شود، نه یک ماشین.

عروسک های سمت راست توسط نودل کروز و عروسک سمت چپ توسط کارخانه عروسک سازی درست شده اند

شاهزاده دیانا

جنیفر لارنس در فیلم Katniss Everdeen

الیزابت تیلور ساخته شده توسط: Noel Cruz.

آنجلینا جولی در نقش Maleficenta

جانی دپ ساخته شده توسط: Noel Cruz.

جیم پارسونز در نقش  شلتون تئوری بیگ بنگ شلتون. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

کریستن استوارت ساخته شده توسط: Noel Cruz.

ریک ژنست ساخته شده توسط: Noel Cruz.

لرد ولان د مورت. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

جنیفر لوپز ساخته شده توسط: Noel Cruz.

آدری هپبورن در نقش الیزا  ساخته شده توسط: Noel Cruz.

 

نوئل کروز در محل کار.

گردش کار ساخته شده توسط: Noel Cruz.

نوئل کروز با عروسک های شخصیت های فیلم "بر باد رفته". ساخته شده توسط: Noel Cruz.

نوئل کروز با عروسک های قهرمانان فیلم "گرگ و میش". ساخته شده توسط: Noel Cruz.

 

فرایند ساخته عروسک توسط: Noel Cruz.

رت باتلر ساخته شده توسط: Noel Cruz.

اسکارلت اوهارا. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

Cruella De Ville. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

کلئوپاترا ساخته شده توسط: Noel Cruz.

کریستن استوارت و رابرت پاتیسون.

مریل استریپ به عنوان میراندا پریستلی "شیطان پرادا" می پوشد. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

اورلاندو بلوم. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه هنرمندان ایتالیایی موفق به ساختن حجاب از سنگ برای مجسمه ها شدند

در
چگونه مجسمه سازان، این هنرمندان اهل ایتالیا توانستند نازک ترین و سبک ترین لایه حجاب مانند را از یک بلوک سنگ مرمر جامد، که به نظر می رسد با کوچکترین نسیم در حرکت است را بتراشند؟ برای ایجاد این اثر خارق العاده، مهارت بسیار بالایی لازم است و تنها چند مجسمه ساز در این هنر بسیار پیچیده به کمال رسیده اند.
عکس از "بانوی زیر حجاب" مجسمه ساز R. Monti
تاثیر حجاب در مجسمه سازی برای کسانی که این پدیده را می بینند،بسیار شگفت انگیز است.
تکنیک "حجاب" در مجسمه سازی از زمان یونان باستان شناخته شده بود، اما محبوبیت آن در دهه 1700 به اوج خود رسید. نخستین مجسمه ساز که حجاب را در سنگ مرمر احیا کرد،استاد Corradini، استاد ناپلی بود. 
شاهکارهای حجاب از سنگ مرمر، حجاب از سنگ مرمر در قرن 18th
معروف ترین مجسمه آنتونیو کورادینی با "اثر حجاب" عفت است (Pudizia)، که یک بنای سنگ قبر مادر شاهزاده ریموندو است که در مدت کوتاهی پس از تولد فوت کرد. 
 
مجسمه ای از یک زن که از پارچه های شفاف ونازک سر تا پا را پوشانده است. مجسمه ساز در این مجسمه غیرممکن را ممکن کرده است و به طورشگفت انگیز و دقیقی در هر قسمت از سنگ و از زیر پارچه شفاف، خطوط صورت و بدن زن را نمایان کرده و به نمایش گذاشته است. این کار به عنوان شاهکار مجسمه سازی در جهان می شناسند و به عنوان بهترین نمونه ازخلاقیت بنیانگذار آن محسوب می شود. 
آنتونیو کورادینی / 1720
آنتونیو کورادینی.  "بانوی زیر حجاب" در روسیه
 
این یک قطعه از مجسمه معروف " Ver a" است که در ونیز برای پیتر بزرگ خریداری شده است.این مجسمه اولین بار در باغ تابستانی بود و سپس در سالن سنت جورج در کاخ ​​زمستانی قرار داشت اما در سال 1837 کاخ ​​زمستانی آتش گرفت. پس از ترمیم، قسمت بالایی آن در باغ غرفه تزاریسین در پیترفف نصب شد.
با این حال، مجسمه ساز  قصد داشت تا مهارت های خود را به کمال برساند در کار خود "ظهور مسیح" برای کلیسای سان سئرو در ناپل، که توسط پرنس ریموندو سفارش داده شد مهارت خود را به کمال برساند. با شروع انجام سفارش، او موفق به ایجاد یک مدل رسی از مجسمه شد اما مرگ به او مجال نداد و  در سن 64 سالگی زندگی را بدرود گفت.
اما این وضعیت غم انگیز را یکی دیگر از مجسمه سازان با استعداد و جوان و البته ناشناخته که از ایده آنتونیو کورادینی در سنگ مرمر برخوردار بودبه اتمام رسانید.
ظهور مسیح ، 1753، جوزپه سنارتینو
حتی استاد بزرگ Antonio Canova، با دیدن این مجسمه، با صدای بلند گفت: " من 10 سال از زندگی خود را فقط برای ساختن چنین شاهکاری می دهم! " 
مجسمه "ظهور مسیح" به بهترین اثرجوزپه سنارتینو، Giuseppe Sammartino تبدیل شد.
حجاب در سنگ مرمر قرن نوزدهم
پس از آنتونیو کورادینی بزرگ و پیرو وی، جوزپه سنارتینو، تقریبا یک قرن مجسمه سازی با این تکنیک بسیار پیچیده به مجسمه سازان اضافه نشد. فقط در ابتدای قرن نوزدهم صنعتگران با استعداد ظاهر شدند که توانستندبه آن تسلط پیدا کنند.
در اواسط قرن نوزدهم، مجسمه ساز جیووانی استرازا Strazza مجسمه مریم باکره با استفاده از همان "حجاب" در سنگ مرمر ساخت.
جیووانی Strazza - مریم باکره، 1850
همچنین، مجسمه ای با شکوه با عنوان  "مریم باکره با پوشش حجاب"، که مجسمه ساز آن جیووانی ماریا بنتسونی بود. هر لایه از لباس ها بسیار دقیق ساخته شده و اثر شگفت انگیزی از لایه بندی های نازک در آن ایجاد کرده است.
 
جیووانی ماریا بنیسونی. "مریم باکره در حجاب" 1864
متاسفانه کارهای مشابه دیگری از این اساتید باقی نمانده است.
 
معروف ترین مجسمه ساز ایتالیایی رافائل مونتی
 
اما معروف ترین مجسمه ساز ایتالیایی در قرن نوزدهم ، که موفق به تسلط کامل بر این هنر شد، به طور رسمی به عنوان رافائل مونتی (1848-1881) در نظر گرفته شده است.
نازک ترین مینای مایع که به نظر می رسد تقریبا بی وزن است و آماده است تا با کوچکترین نسیم به لرزش درآید در آثار رافائل مونتی دیده می شود. 
 
رافائل مونتی مجسمه عروس، 1847
معروف ترین مجسمه ساز مجسمه های خود را به تصویر می کشد و چند دختر را که سرهای خود را زیر نازک ترین حجاب قرار داده اند، نشان می دهد.
رافائل مونتی  1860 مؤسسه هنر مینیاپولیس ایالات متحده
 
رافائل در مجسمه ها، الهع تجارت، الهه مقدس آتش رادر روم باستان به تصویر می کشید. 
 
عکس از نازک ترین حجاب تراشیده شده از سنگ مرمر که به طرز ماهرانه ای به نور اجازه عبور می دهد. 
 

چگونه هنرمندان ایتالیایی موفق به ایجاد نازک ترین حجاب از سنگ مرمر شد؟

علاوه بر این واقعیت که رافائل مونتی چند مجسمه منحصر به فرد را با پوشش حجاب ایجاد کرد، او همچنین اسرار پیچیده ترین تکنولوژی را نشان داد. در کار خود، استاد از نوع خاصی از سنگ مرمر استفاده می کرد که دارای دو لایه با تراکم های مختلف بودند. لایه رویی این سنگ مرمر نسبت به پایین چگالی کمتری دارد. بهترین پردازش لایه فوقانی باعث میشد که  یک لایه شفاف و نازک برای حجاب ایجاد شود. منحصر به فردترین مسئله این است که تمام کار برای پردازش این سنگ مرمر توسط استاد کاران بصورت دستی انجام می شد  بدون استفاده از تکنولوژی های خودکار. 
 
استادان پیشین نیز احتمالا از سنگ مرمر با ساختار مشابه استفاده می کردند. نادر بودن این نوع خاص از سنگ مرمر و پیچیدگی تولید این مجسمه ها، تعداد کم مجسمه هایی با حجاب سنگ مرمر را توضیح می دهد.
 
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

هنرمندی که زندگی واقعی را نشان می دهد + 16 عکس

در
هنرمند نقاش استفان اشمیت در سوئیس زندگی می کند و تصاویری را برای مجله های مشهور در جهان نقاشی می کند. کار او انواع مختلفی از زندگی مدرن را پوشش می دهد: از روابط خانوادگی تا فناوری. درکارهای او هیچ فشار و سانسوری وجود ندارد، همانطور که اغلب با آثار این ژانر هنرمندان اتفاق می افتد، هر چه بیشتر به آنها نگاه کنید، بیشتر متوجه می شوید که چه تعداد از مشکلات هر روز ما را این هنرمند به تصویر کشیده است.
 
sayarak.com تعدادی عکس از قویترین آثار استفان اشمیت هنرمندی که ترسی از نشان دادن زندگی واقعی ندارد را انتخاب کرده، تا باعث شود حداقل برای یک دقیقه در مورد آنچه که مردم جهان فکر می کنند، بیندیشید.

افسرده

 

افسردگی همه چیز را خراب می کند

من سرگرمی هستم؟

آینده سالم

زندگی بدون اعتیاد

بازی

شوهرم با بهترین دوستم رفت

صنعت دارویی

آزادی

خیانت

شستشوی مغزی

 

پدر و دختر

با زن اشتباه ازدواج کردم

سعی کنید، قبول کنید همه چیز را نمی توانید تغییر دهید

طلاق

حرکت رو به جلو را ادامه دهید

خشونت خانوادگی

مبارزه با ترس ها

تنهایی و شبکه های اجتماعی

کدامیک از آثار استفان اشمیت به نظر شما قویتر بود؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان چگونه وقت خود را صرف می کنند + 10 عکس خنده دار

در
به نظر می رسد برای مردان بهتر است که با قوانین خود زندگی کنند، بدون اینکه به دیگران نگاه کنند و بیش از حد نگران باشند که چه احساسی را ایجاد می کنند. و هر عکس از این مجموعه ثابت می کند که برای پدران، برادران، دوستان یا شوهر و کلا برای مردان زندگی پر از سرگرمی در همه شرایط وجود دارد.
 
sayarak.com یک بار دیگر اطمینان خاطر می دهد که مردان می دانند چگونه وقت خود را صرف کنند.
 

پروردگارا، چگونه 11 سگ را وادار به نشستن در مقابل دوربین کرده است!

وقتی تصمیم گرفتم عکسی باحال برای Instagram بگیرم!

او بازی کامپیوتری خود را در چند ساک و کوله به کتابخانه آورده است!

بله، مردان با گوش میکی موس از این ماشین بیرون آمدند، درست است!

هنگامی که شرکت بیمه درخواست عکس از سایت تصادف کرده است!

در فروشگاه های عتیقه، مردان قطعا کاری انجام می دهند!

20 دقیقه طول می کشد تا این مرد یک عکس از خرچنگ بگیرد!

چه اتفاقی می افتد زمانی که از شوهرتان بخواهید خانه را تمیز کند. به نظر می رسد هردو خوشحال هستند!

این آقا می دونه چطوری از این آسانسور، با ظرفیت تکمیل که یک چالش برای مردم است، استفاده کند و عکس سلفی بگیرد!

سیل داخل زیرزمین شده و او مشغول است برای تمام کاری که می توانست انجام دهد!

چه داستانهایی درباره سرگرمی مردان میشناسید؟در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

شواهد نشان می دهد که ریش باعث جذابیت فوق العاده مردان می شود

در
مردانی که با مد پیش نمی روند و سبک خود را دنبال می کنند، اغلب ریش را ترجیح می دهند. آنها اغلب به نام "lumberjack"نامیده می شوند.
شاید نکته مهم این است که ریش زنان را جذب می کند. چرا این اتفاق می افتد ؟ آیا ریش اجازه می دهد تا یک شخص، بالغ و شجاع تر بنظر برسد؟ و آیا زنان در ناخودآگاه مردان با ریش را به عنوان بهترین پدران درک می کنند؟
 
sayarak.com از طریق بررسی بسیاری از عکس ها در شبکه های اجتماعی متقاعد شد که تحولات واقعا شگفت انگیزی در ظاهر با ریش مردان اتفاق می افتد.
آیا مردان را با ریش یا بدون ریش ترجیح می دهید؟ رای در نظرات

نظرات

در ادامه بخوانید...