دختر مایکل جکسون

در

مایکل جکسون

دختر مایکل جکسون اکنون یک مدل و بازیگر موفق است. دختر اغلب برادران خود را می بیند ، آنها رابطه خوبی برقرار می کنند. پاریس به یاد زندگی خوش گذشته ، آرزوی خرید و بازیابی املاک Neverland را دارد ، جایی که او و برادرانش یک بار واقعاً با پدرشان خوشحال بودند.

مایکل جکسون

پاریس جکسون دختر مایکل جکسون

ازدواج اول مایکل جکسون

219417549.jpg

مایکل جکسون و لیزا پریسلی 


جکسون ، در یک خانواده پرجمعیت و دارای فرزندان زیاد متولد شد ، همچنین می خواست بچه دار شود. با این حال ، ازدواج اول با لیزا پریسلی ، دختر الویس پریسلی معروف ، بدون فرزند بود.به زودی یک اختلاف کامل در خانواده و سپس طلاق به وجود آمد.

ازدواج دوم مایکل جکسون

2009062r.jpg

 

مایکل با همسر دوم خود در سال 1996 در یک کلینیک پوست استرالیا ، جایی که دبی روو به عنوان پرستار کار می کرد ، آشنا شد و خواننده تحت درمان ویتیلیگو بود. این برای خیلی ها تعجب آور بود که سه ماه پس از ملاقات آنها ، پادشاه 38 ساله پاپ مخفیانه با یک پرستار 37 ساله در سیدنی ازدواج کرد ، که در آن زمان فرزند اول خود را باردار بود.

 

219413856.jpg

 

با این وجود ، دبی یک پسر به نام شاهزاده مایکل جوزف جکسون و یک دختر به نام پاریس مایکل کاترین جکسون به دنیا آورد که پدرشان از نظر قانونی خواننده معروف محسوب می شد. کودکان سفید پوست ، البته از بدو تولد مورد توجه طرفداران ، روزنامه نگاران و منتقدان کینه توز قرار گرفتند. بنابراین ، وقتی آنها بزرگ شدند ، جکسون اصرار داشت که بچه ها همیشه با ماسک در جمع ظاهر می شوند.

 

این ازدواج کمی بیشتر از ازدواج اول بود - چهار سال به طول انجامید و حتی قبل از انحلال رسمی آن ، دبی از حقوق والدین فرزندان دست کشید. به عنوان غرامت ، این زن یک خانه مجلل در بورلی هیلز به ارزش 2 میلیون دلار و نگهداری 900 هزار دلار در سال دریافت کرد. با این حال ، به دلیل اینکه روو شرایط توافق را نقض کرد ، پرداخت تعمیر و نگهداری به زودی متوقف شد - او جزئیات زندگی مشترک خود با پادشاه پاپ را به خبرنگاران گفت. بچه ها البته تحت مراقبت پدرشان باقی ماندند.

 

مایکل جکسون

مایکل جکسون به همراه پسر بزرگش

 

مایکل جکسون

مایکل جکسون با فرزندان بزرگتر


به طور جداگانه ، لازم است که در مورد خصوصیات پدری جکسون ، که سالها رویای بچه ها را داشت ، صحبت کنیم. وقتی دبی رز پسر بزرگش را باردار شد ، مایکل تصمیم گرفت: اجازه دهد کودک متولد شده به طور مداوم صدای پدرش را بشنود و چندین دیسک مخصوص برای نوزاد متولد شده ضبط کند. و قبل از زایمان ، دبی غالباً به این نوارها و آهنگ های کودکان با اجرای جکسون گوش می داد. و هنگامی که سرانجام پسر کوچک متولد شد ، مایکل ، احساسات خود را پنهان نکرد ، از خوشحالی گریه می کرد. او همچنین از تولد نوزادش پاریس و سپس تولد پسر دومش خوشحال بود. تولد هر یک از نوزادانش مهمترین رویداد زندگی یک ستاره پاپ بود و او آن را کتمان نکرد.

 

مایکل جکسون

فرزندان بزرگتر مایکل جکسون


ضمناً ، جكسون ، مدتها قبل از تولد هر كودك ، بهترین ها را به او داده بود. مایکل در خرید مدرن ترین و زیباترین تختخواب ها ، کالسکه ها ، اسباب بازی ها از هیچ هزینه ای صرف نظر نکرد ... ظاهراً ، نوازنده با یادآوری دوران کودکی تیره روز خود ، لازم دانست که فرزندان خود کودکی کاملاً متفاوتی - شاد و بی دغدغه داشته باشند.


و علی رغم این واقعیت که مایکل تقریباً همیشه بسیار شلوغ بود - کنسرت های متعدد ، تورهای مداوم ، کار در استودیوهای ضبط ، او سعی کرد برای فرزندان خود وقت بگذارد. معلم خانه آنها بارها در مصاحبه ها خاطرنشان كرد كه بچه ها واقعاً معنای كل زندگی او برای جكسون بودند. او آنها را به پیاده روی می برد ، با آنها بازی های مهیجی انجام می داد ، گاهی خودش برای آنها غذا درست می كرد ، عصرها برایشان قصه های پری می خواند و از نزدیک مطالعات آنها را دنبال می كرد.

 

 پسر مایکل جکسون

پرنس پسر بزرگ مایکل جکسون در مراسم فارغ التحصیلی با مادربزرگ کاترین جکسون (مادر مایکل) و برادرش. (2019)

سومین فرزند ستاره پاپ مایکل جکسون

0a87c122ad690af3c2dd39a400d0fce0asdasdas.jpg


در مورد فرزند سوم هنرمند پاپ - شاهزاده مایکل دوم یا پتو ، او در سال 2002 از مادری جایگزین متولد شد. شایعه شده بود که خواننده هرگز حتی او را ملاقات نکرده است. با این حال ، او تنها فرزند جکسون است که موهای تیره ، پوستی تیره و شباهت زیادی به پدرش دارد.

 

 پسر مایکل جکسون

پسر دوم مایکل جکسون

 

 پسر مایکل جکسون

پسر دوم مایکل جکسون

 

نظرات

۱۴۰۱/۱/۵مایکل جکسون از طرفداران سرسخت هری پاتر بود و می خواست بر اساس این رمان یک موزیکال روی صحنه ببرد مایکل جکسون افسانه ای تحت تأثیر کتاب های جادوگر جوان هری پاتر توسط نویسنده بریتانیایی جی کی رولینگ قرار گرفت. این خواننده مانند یک کودک، کتاب، سی دی و همچنین تمام لوازم سوغاتی مرتبط با این رمان را می خرید. شایعات حاکی از آن است که جکسون اولین شماره کمیاب از اولین رمان نویسنده - "هری پاتر و سنگ جادو" را خرید. هر انتشار یک قسمت جدید لذت هیجان انگیزی را برای هنرمند به ارمغان می آورد. هنگامی که سلطان پاپ کتاب های هری پاتر را می خواند، پیشنهادی وسوسه انگیز به نویسنده ارائه کرد - اجرای یک موزیکال بر اساس این رمان. با این حال، جی کی رولینگ پیشنهاد مایکل جکسون را رد کرد زیرا فکر نمی کرد این داستان موفقیت آمیز باشد.

۱۴۰۱/۱/۱۴سلطان پاپ، مایکل جکسون در سال 2009 بر اثر ایست قلبی درگذشت. تحقیقات در مورد مرگ خواننده مشهور تا حد امکان عمومی بود. با وجود این، افراد زیادی معتقدند که مایکل جکسون هنوز زنده است. حتی نزدیکان و دوستان مایکل جکسون، با اینکه از مرگ او مطمئن هستند، معتقدند که رمز و راز زیادی در آن وجود دارد. کسانی که معتقدند مایکل جکسون نمرده استدلال می کنند که او عمداً به دلایل مختلف مرگ خود را جعل کرده است. سلطان پاپ، مایکل جکسون اول از همه می خواست زندگی عادی یک فرد معمولی داشته باشد. او به دنبال خلاصی از آزار و اذیت و اتهامات جدید کودک آزاری بود. برخی می گویند که جکسون باید بدهی های خود را بپردازد و فروش آلبوم خود را افزایش دهد. برخی فراتر می روند و می گویند قتل بوده است. برخی از طرفداران معتقدند که مایکل به طرز مشکوکی شبیه یکی از دوستانش است. بستگان اصرار دارند که نماد موسیقی پاپ کشته شده است. صرف نظر از اینکه کسی در مورد آن چه فکر می کند، مایکل جکسون یک هنرمند فوق العاده و خارق العاده بود که دنیای موسیقی را برای همیشه تغییر داد.

در ادامه بخوانید...

به مناسبت تولد الویس پریسلی سلطان راک اند رول + عکس

در

 الویس پریسلی سلطان راک اند رول

در 84 سال پیش، 8 ژانویه خواننده افسانه ای آمریکایی و یکی از بنیانگذاران راک اند رول الویس پریسلی بدنیا آمد. او یکی از درخشان ترین و فوق العاده ترین هنرمندان قرن بیستم است، شخصیت این خواننده معروف و بازیگر مشهور سینمای جهان، الویس پریسلی تا کنون به عنوان یک رمز و راز برای بسیاری از مردم باقی مانده است.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس الویس در دوران کودکی

اولین اجرای الویس بر روی صحنه در 10 سالگی اتفاق افتاد . معلم او را متقاعد کرد تا در رقابت شرکت کند و آهنگی از سبک کانتری را در لباس یک گاوچران بخواند. والدین او از این موفقیت بسیار خوشحال شدند و به او یک گیتارهدیه دادند، اما الویس مانند همه همسالان خود،خواب یک دوچرخه را می دید.  الویس ابتدا از اجرای عمومی رنج می برد. او اعتراف کرد: " من یک ترس و هراس از سالن نمایش داشتم.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول با خانواده

عکس خواننده با والدین

سلطان راک اند رول یک سرگرمی عجیب داشت او نشانه های پلیس و مدالها را جمع آوری می کرد .در شبها، الویس دوست داشت که در خیابان های شهر رانندگی کند و اگر او متوجه میشد که کسی قوانین جاده را نقض می کند، او مزاحم را متوقف می کرد و نشان خود را نشان می داد و با تماشای واکنش مزاحم سرگرم میشد. یک بار او حتی با ریچارد نیکسون رییس جمهور آمریکا ملاقات کرد و به لطف این ملاقات الویس، مدرک کارمند اداره مبارزه با مواد مخدر را به دست آورد.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس ریچارد نیکسون رییس جمهور آمریکا و الویس پریسلی

او عادت های عادی بیشتر سلبریتی های  دنیای هنر و سینمای جهان را داشت - اتومبیل های گرانبها را جمع آوری میکرد، و حتی تعداد دقیق آنها را نمی دانست. آخرین ماشین لیموزین او با مینی بار، تلویزیون و رینگ های طلایی بر روی چرخ ها مجهز شده بود. علاوه بر این، نقطه ضعف این خواننده معروف و بازیگر مشهور سینمای جهان، الویس پریسلی اسلحه بود .در کلکسیون خود 37 تپانچه  داشت.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

شامپانزه  حیوان خانگی مورد علاقه خواننده

حیوان مورد علاقه الویس، یک شامپانزه به نام Scatter بود، او پیراهن های هاوایی را میپوشید و "ترفندهای مختلف" را به او آموزش می داد - برای مثال، بالا رفتن از پای دختران .به او برای انجام هر کاری اجازه داده شدبود. او آزادانه در اطراف املاک الویس می چرخید، علاوه بر این، او یک ماشین با یک راننده شخصی داشت. شایعه شده بود که خواننده دوست داشت که ویسکی را به حیوان خانگی اش بنوشاند و حتی ادعا می کردند که به الکل معتاد شده است، به همین دلیل علت مرگ Scatter را الکل می دانستند.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس سلطان راک اند رول الویس پریسلی

خواننده علاقه مند به مذهب بود، اما نگرش وی نسبت به مذهب بسیار عجیب بود. او به عنوان یک کودک، اغلب معبد را دیده بود و حتی در کلیسا نیز میخواند. پریسلی بعدا اعتقادات بودایی و هندو را مورد بررسی قرار داد و ستاره داوود و یک صلیب را در گردنش انداخت.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

خواننده دارای یک کمربند سیاه در کاراته بود

الویس بدن نرم و انعطاف پذیر منحصر به فردی داشت و کاملا روی صحنه تحرک داشت. به حرکات معمول رقص، او اغلب عناصر هنرهای رزمی را اضافه میکرد. الویس پریسلی طرفدار کاراته و دارای کمربند سیاه در کاراته بود. همسرش او را بخاطر یک مربی کاراته ترک کرد. جدایی طوفانیی بود - پریسلی نمیتوانست احساسات خود را کنترل کند اما پس از طلاق، آنها توانستند دوستان هم باقی بمانند.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس پریسلی خواننده افسانه ای آمریکایی

الویس سلطان راک اند رول نامگذاری شد و سلطان بدون همدست نمی توانست وجود داشته باشد.همراهانش نقش مهمی در زندگی خواننده ایفا کردند. او عاشق دادن هدایا بود و در این امر فوق العاده سخاوتمند بود. عشق به لاکچری و چیزهای لوکس یکی از ضعف های اصلی او بود. الماس و طلا و جواهرات طلا را علامت شناسایی خود قرار داد . همه چیز باید در اطراف سلطان میدرخشید! لباس Elvis منحصر به فرد بود و نام های خود را داشت: "طاووس"، "کولی"، "شعله"، "ببر دیوانه" - با این تعاریف می توان حدس زد که چقدر لوکس بود! این لباس ها به عنوان بخشی از عملکرد او تبدیل شده بود.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

خواننده الویس پریسلی روی صحنه

الویس پریسلی چاقی

این شیوه زندگی بر سلامت و ظاهر اوتاثیر گذاشت - الویس شروع به افزایش وزن کرد. در سال های اخر، او 117 کیلوگرم وزن داشت! از این رو، او به سادگی از خودش متنفر شد و سعی داشت وزن خود را با قرص های کاهش وزن کم کند، در عین حال به داروهای ضد افسردگی و قرص های خواب آور معتاد شده بود.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس پریسلی علت مرگ

چه چیزی پریسلی را از پا درآورد؟

شور و شوق برای داروها منجر به شیدایی در سال های اخر زندگی او شد و او بدون چمدان ضد گلوله ای لباس های افسانه ای خود را پنهان می کرد، وارد محل کنسرت نمی شد و با ترس از اقدامات تروریستی، او حتی در صحنه با سلاحی که در چکمه هایش پنهان می کرد ظاهر می شد. سلطان راک اند رول در سن 43 سالگی در اثر حمله قلبی در 16 آگوست 1977 فوت کرد. دلیل این امر اعتیاد مخرب به باربیتورات بود . 22 نوع از داروهای مختلف در خون او پیدا شد!

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

15 حقیقت در باره الویس پریسلی

1. الویس یک برادر دوقلو داشت

الویس پریسلی سلطان راک اند رول
جسی گارن 35 دقیقه قبل از الویس متولد شد و روز بعد از تولد فوت کرد.

2. تورنتو در Tupelo

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عواقب یک گردباد

الویس می توانست طی یک گردباد، وقتی فقط پانزده ماه سن داشت، فوت کند. این یک گردباد در Tupelo، می سی سی پی بود، که یکی از چهار گردباد مخرب در ایالات متحده است.

3. الویس رویای یک دوچرخه را داشت.

اولین گیتار هدیه ای از والدین بود. 


او اولین گیتار خود را والدین دریافت کرد ولی در مورد آن بسیار ناراحت بود. پسر فقیر رویای دوچرخه سواری داشت، اما برای خانواده اش خرید دوچرخه خیلی گران بود.

 

4. پانزده عنوان "آبی" در آهنگ های الویس پریسلی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

رنگ مورد علاقه الویس پریسلی

کلمه "آبی" در پانزده عنوان آهنگ الویس وجود دارد. آبی کریسمس، آبی چشم غمگین در باران، آبی هاوایی، آبی ماه، کنتاکی، آبی ماه، آبی رودخانه و غیره

5. عشق به مادر 

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

اولین ضبط استودیو. عکس: funik.ru


اولین آلبوم استودیویی را Elvis برای مادرش ساخته است. او 4 دلار برای استودیو پرداخت کرد تا 2 آهنگ برای مادرش ضبط کند: «شادی من» و «این زمانی است که درد و رنج شما شروع می شود».

 

6. ساندویچ کره بادام زمینی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

به نطر الویس آشپزی ساده است

غذای مورد علاقه او ساندویچ کره بادام زمینی، بیکن، عسل و موز بود.

 

7. فقط ماشین


پدر و مادر دخترها که از الویس یک بت ساخته بودند، متنفر بودند. والدین دختران جوان به شدت از اشتیاق دخترانشان به الویس رضایت نداشتند.

8. عمارت "Graceland"


در 22 سالگی، الویس عمارت گریلندس را در شهر ممفیس خریداری کرد که ارزش آن 102،500 دلار بود. الویس چند دهه در آن زندگی کرد.

 

9. الویس یک راهب بود

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

در سال 1965، الویس ابراز تمایل به رفتن به یک صومعه کرد.

 

10. الویس یک طرفدار بزرگ بازیگر فرانسوی بود بریجیت باردو بود.

الویس در ارتش خدمت کرده است. زندگی ارتشی الویس در سال 1957 آغاز شد. در طول زمان خود در ارتش، او واقعا می خواست با Brigitte Bardot ملاقات کند. الویس یک طرفدار بزرگ بازیگر فرانسوی بود بریجیت باردو بود.

11. مدیر برنامه هایش از این که الویس ممکن بود مجاز به بازگشت به ایالات متحده نباشد ترس داشت


او علاوه بر ایالات متحده، در سال 1957 در کانادا چند کنسرت انجام داد. مدیر او هر گونه پیشنهاد برای اجرا در خارج از کشور را رد کرد، چرا که مدیر برنامه هایش از این که الویس ممکن بود مجاز به بازگشت به ایالات متحده نباشد ترس داشت .

 

12. قایق ریاست جمهوری

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

قایق بادبانی فرانکلین روزولت.

پس از مرگ رئیس جمهور روزولت،  پریسلی Potomac را  55،000 دلار خرید.این قایق را قبلا الویس به روزولت هدیه داده بود.

 

13. Graceland - سرزمین بدون ماهی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

او هرگز طعم ماهی را دوست نداشت. اما همسرش  عاشق ماهی بود. الویس این شرط را در Graceland Manor گذاشت که هرگز ماهی سرو نشود.

14.  در سینما ممفیس

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

سخاوتمندانه، به خاطر یک شکلات ... اخراج شد

او در سینما ممفیس کار می کرد اما به خاطر گرفتن شکلات مجانی از دست یک دختر، اخراج شد.

 

15. ماتادور راک اند رول

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس سیگار آلمانی  میکشید

به هر حال، آلمانی ها الویس را "ماتادور راک اند رول" می نامیدند.

الویس در مورد ظاهر خود وسواس زیادی داشت، مژه ها و ابروهای را رنگ میکرد و این باعث شد تا مشکلات بهداشتی در زندگی خود داشته باشد. پریسلی تقریبا کور بود و از گلوکوم رنج می برد، تحت عمل های جراحی پلاستیک قرار گرفت - رینوپلاستی(جراحی بینی). او همچنین از آکنه رنج می برد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس کمیاب از سلطان راک اند رول الویس پریسلی

در
عکس کمیاب از سلطان راک اند رول الویس پریسلی
Elvis :THE Untold Story عکس های نادر از الویس پریسلی ، که در چهلمین سالگرد درگذشت سلطان راک اند رول در کتابی در سال 2017 گنجانده و منتشر شده است.
 
عکس های کمیاب  سلطان راک اند رول   الویس پریسلی این خواننده در  سال 2017 در کتابElvis :THE Untold Story منتشر شده است.
 
عکس کمیاب از سلطان راک اند رول الویس پریسلی

 

در 16 اوت سال 1977 ، پیکر بیجان الویس پریسلی خواننده مشهور راک ، بازیگر شناخته شده در سینمای جهان را در حمام خانه پیدا کردند. نسخه رسمی علت مرگ را حمله قلبی  نشان داد، علیرغم اینکه کالبد شکافی نشان می داد که مصرف بیش از حد دارو منجر به ایست قلبی سلطان   راک اند رول   شده است. به هر صورت ، سلطان  راک اند رول الویس پریسلی  در سن 42 سالگی از بین رفت و در سال 2017 ، در چهلمین سالگرد درگذشت خواننده  راکن رول ، یک کتاب عکس با عکس های نادر که همیشه در آرشیو خانواده نگهداری می شود، از الویس پریسلی ،   سلطان راک جهان  منتشر شد.
 
الویس یک کمال گرا بود ، او * Hound Dog * را 31 بار دوباره ثبت کرد تا اینکه از نتیجه راضی شود
الویس یک کمال گرا بود ، او * Hound Dog * را 31 بار دوباره ثبت کرد تا اینکه از نتیجه راضی شود.
 
الویس دو ساله به همراه والدینش
عکس الویس  دو ساله به همراه والدینش.
 
الویس به همراه والدینش گلدیس و ورنون
الویس به همراه والدینش گلدیس و ورنون.
 
1 مه 1967 هتل علاءالدین در لاس وگاس.  عروسی الویس و پریسیلا.
 
این کتاب " Elvis :THE Untold Story  " نامیده شده است و شامل عکس هایی است که در بایگانی خانواده و قبل از آن  تنها در آلبوم های خصوصی بود را جمع آوری کرده است. حتی اکنون ، 42 سال بعد از درگذشت این خواننده ، نام او هنوز هم به طور عمومی شناخته شده است.
 
الویس دیگری، به سادگی او وجود ندارد، سلطان  راکن رولی  بسیار جذاب بود.در ترانه های خود ، تمام سبک هایی را که قبلاً ناسازگار خوانده می شدند ، در هم آمیخت. الویس یک کمال گرا بود و موسیقی خود را از قلب خود خلق میکرد و تا اینکه دقیقاً آن چه را که در سرش می شنید منعکس نمی کرد، آرام نمی گرفت. شایعه است که وی قبل از اینکه از نتیجه راضی شود ، 31 بار " Hound Dog " را بازنویسی کرد با فروشی بیش از 10000000 نسخه ، به یکی از پرفروش ترین ترانه های تاریخ موسیقی تبدیل شد.
 
1968 ، کنسرت ویژه الویس
1968 ، کنسرت ویژه الویس Comeback در NBC.
 
در مقابل املاک Graceland خود ، که الویس با قیمت 102.500 دلار خریداری کرده است
در مقابل املاک Graceland خود ، که الویس با قیمت 102.500 دلار خریداری کرده است.
 
در سال 1957 ، موسیقی الویس در کانادا ممنوع شد

الویس پریسلی

در سال 1957 ، موسیقی الویس در کانادا ممنوع شد.
 
در یک کنسرت در دهه 1970
خواننده و بازیگر آمریکایی مشهور به سلطان راک اند رول
در یک کنسرت در دهه 1970.
 
الویس پریسلی
1970 ، الویس در مستند آواز می خواند * این همان راهی است که هست *.
 
الویس یک تصویر واضح است که با هیچ کس دیگری اشتباه نمی شود. یک کت و شلوار سفید ، یقه بلند و مدل موی موی سیاه مشخصه او بود. الویس می دانست که برای ستاره بودن ، باید مثل ستاره به نظر برسید و با تمام قدرت بدرخشد. در حرفه او فراز و نشیب هایی به وجود آمده، اما موسیقی او برای همیشه در تاریخ باقی مانده است. حتی پس از درگذشت خواننده ، موسیقی وی همچنان منتشر شده و امروز بیش از 1 میلیارد نسخه از سوابق / دیسک های وی در جهان فروخته شده است.
 
لویس در رختکن بعد از یک کنسرت در هتل بین المللی لاس وگاس
الویس در رختکن بعد از یک کنسرت در هتل بین المللی لاس وگاس.
 
الویس و پریسیلا طلاق گرفتند
در سال 1973 ، الویس و پریسیلا طلاق گرفتند و همچنان با شرایط دوستانه باقی ماندند.  تصویر این زن و شوهر را در سالن دادگاه نشان می دهد.
 
الویس آواز می خواند و کاراته تمرین می کند
یک سال قبل از مرگ  الویس آواز می خواند و کاراته تمرین می کند.
 
الویس جلوی ملک خود را با لباس فرم
الویس جلوی ملک خود را با لباس فرم
 
پرتره خانوادگی الویس ، پریسیلا و دخترشان لیزا ماری
پرتره خانوادگی الویس ، پریسیلا و دخترشان لیزا ماری.
 
در سال 1957 ، الویس یادداشت های طرفداران زن را می خواند
در سال 1957 ، الویس یادداشت های طرفداران زن را می خواند.
 
 الویس و خواننده ان مارگارت
1963 ، الویس و خواننده ان مارگارت.
 
الویس با نشانی که از پلیس دنور دریافت کرده است
الویس با نشانی که از پلیس دنور دریافت کرده است.
 
الویس در ارتش
1958 ، الویس در ارتش.  او غالباً برای دور ماندن از شلوغی هواداران زن به تمرینات اعزام می شد.
 
1956 ، الویس در فوتبال آمریکا بازی می کند
1956 ، الویس در فوتبال آمریکا بازی می کند.
 
الویس پریسلی

عکس الویس پریسلی

 

الویس پریسلی

عکس راک اند رول

 

آخرین عکس الویس پریسلی ، در تابوت

آخرین عکس الویس پریسلی

 

آخرین عکس الویس پریسلی ،  سلطان راک  در تابوت ، در National Enquirer در صفحه اول منتشر شده است.
الویس را بیشتر به عنوان خواننده راک اند رول می شناسند اما الویس بازیگر مشهور سینمای جهان در بیش از 30 فیلم در دهه 50 و 60 میلادی بازی کرده است.
۱۹۵۶ - به ملاطفت دوستم بدار (Love Me Tender)
۱۹۵۷ - دوست داشتن تو
۱۹۵۷ - راک در زندان / زندان سنگی (Jailhouse Rock)
۱۹۵۸ - شاه کروئل (King Creole)
۱۹۶۰ - جاز ارتش (خاطرات سربازی) (G.I. Blues)
۱۹۶۰ - ستاره سوزان (Flaming Star)
۱۹۶۱ - وحشی در دهکده
۱۹۶۱ - هاوایی آبی (Blue Hawaii)
۱۹۶۲ - آن رؤیا را دنبال کن
۱۹۶۲ - کید گالاهاد
۱۹۶۲ - دخترها! دخترها! دخترها!
۱۹۶۳ - در نمایشگاه جهانی اتفاق افتاد
۱۹۶۳ - تفریح در آکاپولکو
۱۹۶۴ - بوسه دختر عمو
۱۹۶۴ - زنده باد لاس وگاس (Viva Las Vegas)
۱۹۶۴ - ولگرد
۱۹۶۵ - شیفته دخترها
۱۹۶۵ - غلغلکم بده
۱۹۶۶ - فرانکی و جانی
۱۹۶۶ - بهشت به سبک هاوایی
۱۹۶۶ - چرخش بیرونی
۱۹۶۷ - باد آورده را باد می‌برد
۱۹۶۷ - دردسر مضاعف
۱۹۶۸ - بایست جو
۱۹۶۸ - جاده سریع‌السیر
۱۹۶۸ - یک زندگی کوچک – یک عشق کوچک
۱۹۶۸ - شرو
۱۹۶۹ - دردسر با دخترها
۱۹۶۹ - تغییر عادت
۱۹۶۸ - پیک‌نیک
۱۹۷۰ - الویس همانگونه که هست (کنسرت سال ۱۹۷۰)
۱۹۷۲ - الویس در مسافرت
(؟) - بی پروا
 

نظرات

۱۴۰۱/۱/۱۴تعداد زیادی از مردم هنوز بر این باورند که سلطان راک اند رول زنده است. تئوری های زیادی پیرامون این ایده وجود دارد . پریسلی در سال 1977 بر اثر حمله قلبی درگذشت. برخی مطمئن هستند که او کشته شده است. دیگران فکر می کنند که او خودش مرگش را جعل کرده است تا بتواند یک زندگی آرام عادی داشته باشد. هنوز دیگران مطمئن هستند که الویس یک بیگانه از سیاره دیگری است و به تازگی به خانه بازگشته است! باز هم، هیچ کس واقعاً نمی داند. همه چیز شایعه است. الویس هر از گاهی در اینجا و آنجا "دیده" می شود. یک چیز واضح است: سلطان در قلب طرفداران در سراسر جهان و در موسیقی خود زنده است. صنعت موسیقی به لطف او چرخش سرگیجه‌آوری پیدا کرد.

در ادامه بخوانید...

15 سلبریتی که بعد از مرگ درآمد سالانه میلیون دلاری برای وراث گذاشته اند

در

سلبریتی
15 سلبریتی که درآمد پس از مرگشان باعث حسادت به  آنها  می شود.

 

برخی از این 15 سلبریتی چند دهه پیش درگذشته اند ، برخی مدت زمان زیادی نیست که این دنیا را ترک کرده اند ، اما در عین حال ، وراث این افراد مشهور همچنان درآمد بسیار مناسبی دریافت می کنند. با کمال تعجب ، درآمد بسیاری از سلبریتی های شناخته شده که در حال حاضر زندگی می کنند را نمی توان از نظر سودآوری با کسانی که مدتهاست فوت شده اند ، مقایسه کرد!


مایکل جکسون سلطان پاپ

مایکل جکسون
سلبریتی مایکل جکسون.  / عکس

سلطان پاپ مایکل جکسون 11 سال پیش درگذشت ، امروز در صدر لیست پردرآمدترین افراد مشهور که دیگر با ما نیستند ، قرار دارد. در سال 2018 ، درآمد وی بیش از 400 میلیون دلار بود. قسمت عمده سود مایکل جکسون از طریق فروش سهام وی در انتشارات موسیقی EMI حاصل شد. در سال 2019 وارثان وی توانستند خیلی کمتر دریافت کنند - فقط 60 میلیون دلار . درآمد مایکل جکسون با عقد قرارداد جدید با سونی ، که آلبوم های جدید این هنرمند را منتشر می کند ، افزایش یافته است ، که شامل آهنگ ها و آهنگ های قدیمی او است که قبلاً در هیچ یک از آلبوم های عمر وی وجود نداشت. پروژه تلویزیونی معروف "مایکل جکسون هالووین" و بازی ویدیویی "مایکل جکسون: تجربه" که از موسیقی جکسون  و از تصویر وی استفاده می کند.

 

الویس پریسلی سلطان راک اند رول 

الویس پریسلی سلبریتی الویس پریسلی  / عکس

 

در مقایسه با مایکل جکسون ، درآمد الویس پریسلی بسیار کم تر به نظر می رسد ، فقط 40 میلیون دلار. شایان ذکر است که بیش از چهل سال از مرگ پریسلی می گذرد و آلبوم های او همچنان به فروش می رسند. اما سود اصلی وراث مجری از طریق فروش بلیط در ملک Graceland وی در ممفیس حاصل می شود. بیوه خواننده نوعی مرکز گردشگری را در آنجا سازماندهی کرده و مرکز خرید و سرگرمی که روبروی املاک افتتاح شد نیز یک تجارت بسیار سودآور برای او بود.

آرنولد پالمر گلف باز افسانه ای آمریکایی

آرنولد پالمر
آرنولد پالمر.  / عکس

گلف باز افسانه ای آمریکایی در سپتامبر 2016 از سکته قلبی درگذشت ، اما وارثان این ستاره همچنان از فروش نوشیدنی ها و تجهیزات ورزشی با نام آرنولد پالمر سود می برند. در طول زندگی خود ، او اولین ورزشکار در تاریخ ورزش های جهانی شد که از آستانه ثروت 1 میلیون دلار عبور کرد. درآمد سالانه پس از مرگ بازیکن گلف 30-35 میلیون دلار است.

 

چارلز شولتز کاریکاتوریست مشهور

چارلز شولتز
چارلز شولتز  / عکس


کاریکاتوریست مشهوری که مجموعه طنز Peanuts با حضور چارلی براون و سگ شایان ستایش Snoopy را به جهانیان تحویل داد 20 سال پیش درگذشت. اما در همان زمان ، او درآمد سالانه را دریافت می کند ، که در سال 2017 بالغ بر 38 میلیون دلار و در سال 2018 - 34 میلیون دلار بود. تعجب آور نیست ، زیرا قهرمانان کمیک های این هنرمند با استعداد هنوز محبوب هستند.

 

باب مارلی معروف ترین موسیقیدان رگی

باب مارلی
باب مارلی  / عکس

 

مشهورترین موسیقیدان رگی تقریبا 40 سال است که در کنار ما نیست و میکروفون ، هدفون و حتی لوازم جانبی سیگار کشیدن همچنان تحت نام وی تولید می شود. آنها فروش بسیار خوبی دارند و فقط در سال 2018 ، 23 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند. با این حال ، هر ساله سود وراث مجری در حدود 20 میلیون نوسان دارد.

 

دکتر زوس نویسنده و کاریکاتوریست

دکتر زوس
تئودور سوس گایزل معروف به دکتر سوس  / عکس


نویسنده و کاریکاتوریست مشهور برای کودکان آمریکایی تقریباً 30 سال پیش درگذشت. کتابهای وی با موفقیت به فروش می رسد و از محبوبیت مداوم در بین خوانندگان جوان و والدینشان برخوردار است. در عین حال ، نویسنده امروزه همچنان پرفروش ترین نویسنده کودک نامیده می شود که فقط جی.ک. رولینگ با "هری پاتر" از او جلوتر است ، اما او برای گروه سنی کاملا متفاوت کودکان می نویسد. سالانه تقریباً پنج میلیون کتاب Dr.Seuss به فروش می رسد و در طی 12 ماه سود 19-23 میلیون دلاری کسب می کند.

 

هیو هفنر بنیانگذار مجله پلی بوی

هیو هفنر
هیو هفنر  / عکس


تقریباً سه سال از درگذشت بنیانگذار مجله پلی بوی Playboy می گذرد و وراث هیو هفنر همچنان به جای وی درآمد دریافت می کنند. درست است که آنها فقط دارایی های پس از هفنر را می فروشند که می توانند مبلغ بسیار خوبی برای آن بدست آورند. تاکنون درآمد سالانه وی 15 میلیون دلار بوده است.

 

مرلین مونرو محبوب ترین بازیگر زن

مرلین مونرو
مرلین مونرو.  / عکس

58 سال پیش ، در شرایط کاملاً مرموزی ، یکی از محبوب ترین بازیگران زن در اواسط قرن بیستم درگذشت. تصویر مرلین مونرو هنوز جذابیت خود را از دست نداده است ، و محصولاتی که از آن استفاده می کنند. همچنان درآمد سالانه خود را در حدود 12-14 میلیون دلار تولید می کنند.

 

پرینس راجرز نلسون خواننده و نوازنده آمریکایی 

پرینس راجرز نلسون
شاهزاده.  / عکس

خواننده و نوازنده آمریکایی که گیتاریست ماهری بود ، در سال 2016 به دلیل مصرف بیش از حد تصادفی داروی ضد درد قوی درگذشت. اما در سه سالی که از مرگ این هنرمند می گذرد ، آلبوم های او به فروش خود ادامه می دهند و فقط در سال 2018 برای وراث وی 13 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

 

جان لنون خواننده، ترانه‌سرا، موسیقیدان، آهنگساز و شاعر برجسته

جان لنون
جان لنون.  / عکس


این خواننده، ترانه‌سرا، موسیقیدان، آهنگساز و شاعر برجسته ، که در سال 1980 به طرز دلخراشی درگذشت (قتل بر اثر شلیک گلوله)، همچنان یکی از محبوب ترین خوانندگان است و آلبوم های او در میلیون ها نسخه به فروش می رسد. علاوه بر این ، سود حاصل از فروش آنها 12-14 میلیون دلار در سال است.

 

نیپسی هاسل رپر آمریکایی

نیپسی هاسلنیپسی هاسل  / عکس


رپر آمریکایی که کمی بیشتر از یک سال پیش درگذشت ، تمام حق چاپ را برای کارهای خود برای آینده وراث تأمین کرد. این نشان می دهد که وراث وی درآمد بسیار مناسبی دریافت خواهند کرد. سال گذشته حدود 11 میلیون دلار بود.

 

XXXTentacion خواننده رپ 

XXXTentacion

XXXTentacion.  / عکس

 

Jacey Dwayne Ricardo Onfroy ، خواننده رپ معروف که با نام مستعار XXXTentacion برنامه اجرا می کرد ، در طول زندگی خود توانست یک میلیاردر شود که درآمدش 4 میلیارد دلار بود. پس از مرگ وی در سال 2018 ، فروش آلبوم های این هنرمند 7 هزار برابر افزایش یافت و در یک سال وارثان XXXTentacion 11 میلیون دلار درآمد دریافت کردند.

 

ویتنی هیوستون خواننده افسانه ای

ویتنی هیوستون
سلبریتی ویتنی هیوستون.  / عکس


این خواننده افسانه ای در طول زندگی خود ستاره ای بسیار پردرآمد بود ، اما علاقه طرفداران به او حتی پس از مرگ نابهنگام در سال 2012 نیز از بین نمی رود. آهنگهای اجرا شده توسط وی همچنان محبوب هستند و کپی رایت برای آنها بصورت فعال خرید و فروش می شود. در سال 2019 ، این مبلغی منظم 9.5 میلیون دلار به دست آورد.

 

محمد علی کلی معروف ترین بوکسور جهان

محمد علی کلی

محمد علی کلی .  / عکس

 

یکی از مشهورترین بوکسور های جهان در سال 2008 بر اثر شوک سپتیک درگذشت که علت آن هنوز مشخص نشده است. از تصویر محمد علی تا به امروز همچنان در تبلیغات Super Bowl استفاده می شود که به وراث بوکسور اجازه می دهد تنها در مدت یک سال درآمد 8 میلیون دلاری دریافت کنند.

 

بتی پیج مدل مشهور

مانکن
بتی پیج  / عکس

مدل مشهور مد که هنوز هم با نام آیکون سبک Pin-up شناخته می شود ، 12 سال پیش درگذشت. اما به نام وی ، لباس ، کفش ، لباس زیر ، کلاه گیس و دی وی دی هنوز هم تولید می شود. همه اینها درآمد بسیار خوبی به همراه دارد که سالانه حدود 7 میلیون دلار درآمد برای وراث او دارد.

 

در دهه 1950 نام بتی پیج برای همه شناخته شده بود - وی به عنوان منتشر شده ترین مدل در تاریخ ایالات متحده مشهور شد. او معیار زیبایی و یکی از مطلوب ترین زنان قرن بیستم لقب گرفت. بعداً ، بسیاری از ستارگان هالیوود از او تقلید کردند و برای سالها هیچ چیز در مورد خود بتی پیج که کارش فقط 7 سال به طول انجامید شنیده نشد. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

جدید ترین و زیبا ترین عکس های نیکی کریمی بخش دوم

در

(سیارک) : نیکی کریمی بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی  در ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران متولد شده و  با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بشمار می آید.وی همچنین تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور انتخاب شده است.

 

 

موتور سواری نیکی کریمی

نیکی کریمی و فرش قرمز فیلم آذر

ساده و شیک نیکی کریمی + تصاویر زیبا

جدیدترین و زیباترین عکس های نیکی کریمی

غافلگیر شدن نیکی کریمی در مراسم اکران خصوصی فیلم شیفت شب

  این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درگذشت

در

ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ساعتی پیش پس از مدتها تحمل رنج بیماری در هشتاد و هشت سالگی دارفانی را وداع گفت.

 ملک‌مطیعی متولد ۱۳۰۹ در خیابان بهارستان تهران بود. او دیپلم رشته تربیت بدنی از دانش‌سرای عالی تهران را داشت و قبل از اینکه به سینما راه پیدا کند، معلم ورزش دبستان‌های تهران بود. ملک مطیعی پس از ورود به سینما در سال 1328 و کسب محبوبیت، به فعالیت در تئاتر (از ۱۳۳۵) و دوبله فیلم (۱۳۳۸) نیز پرداخت.

او 99 فیلم سینمایی را در کارنامه کاری خود داشت که 97 فیلم قبل از انقلاب ساخته شده بود. ملک مطیعی، دوران پس از انقلاب را دوران سختی توصیف کرده‌است، زیرا دچار انزوا و تنهایی و از طرفی، عشق و علاقه مفرطی که به فیلم و سینما داشت، قابل تحقق نبود و امکان کار هنری برای او مهیا نبود. پس از مدتی، به دعوت عوامل تولید «برزخی‌ها» محصول سال 1362، نقش مثبت و کوتاهی را بازی می‌کند. با این وجود، نام او در تیتراژ پایانی فیلم به نمایش درنیامد و روزنامه‌ها نیز خبری در خصوص حضور مجدد وی، منتشر نکردند که این موضوع، موجب دلسردی مفرطش شد اما او ایران را ترک نکرد.
او در ادامه مجوز فعالیت برای سه دهه دریافت نکرد و همچون بسیاری از دیگر بازیگران سینما از این عرصه دور شد و به شغل‌هایی همچون قنادی و مشاوره املاک روی آورد. دومین فیلمی که پس از انقلاب با بازی او به روی پرده نقره‌ای رفت، «نقش نگار» نام داشت که در سال 92 به کارگردانی علی عطشانی اکران شد. او در سال‌های دور در سینما نقش جوان عاشق پیشه‌ای را بازی می‌کرد که چرخ روزگار، تلاش او برای رسیدن به آرزوهایش را بر باد می‌دهد و به واسطه میزان مخاطبی که جذب می‌کرد، یکی از گران‌ترین دستمزدها را در دوران پرکاری‌اش به خود اختصاص داده بود.

آنچه باعث شد ملک مطیعی به اوج شهرت برسد، بازی در فیلم قیصر ساخته مسعود کیمیایی است. پرویز دوایی، منتقد سینمایی، در بارۀ بازی او در قیصر می‌نویسد: «بازی کوبنده و منقلب‌کننده و گرم و گدازان او لحظاتی را که وی در فیلم ظاهر می‌شود، از شور و حال سرشار می‌کند. بازی او فوق‌العاده است؛ دقیقأ متناسب با لحظه و ریتم لحظه‌ها عکس‌العملی را نشان می‌دهد که لازم است. بی هیچ فشار و تأکید و اغراقی لحظۀ ورود حماسی او به درام، موی را بر بدن راست می‌کند.»

ایفای نقش امیرکبیر در سریال «سلطان صاحبقران» ساخته علی حاتمی در سال ۱۳۵۴ از نقش‌های به یادماندنی ملک‌مطیعی بود. او برخلاف بسیاری از بازیگران پیش از انقلاب حاضر به بازی در نقش‌های مستهجن در آن دوران اوج گیری فیلم‌فارسی نشد و همواره این خطوط قرمز را برای خود حفظ کرد.

یکی از قسمت‌های برنامه «دورهمی» شبکه نسیم و برنامه «من و شما» شبکه شما که چندی پیش با حضور او ضبط شده بود، به دلایل نامشخصی پخش نشد و حواشی زیادی را در پی داشت که موجب گلایه ملک مطیعی از مسئولین تلویزیون و واکنش‌های بسیاری از سوی هنرمندان و مردم شد.

او در مصاحبه‌ای در سال ۹۰ گفته بود: «من مال این مملکت هستم کجا بروم؟ درو دیوارها وکوچه های این مملکت برای من آشنا هستند کجا بروم؟ آدم با خاطراتش زنده است و همه خاطرات من اینجاست. بعضی‌ها قدر اینها را نمی‌دانند. غربت پدر آدم را در می‌آورد .ممکن است یک وقت‌هایی مشکلاتی به وجود بیاید اما اینها دلیل نمی‌شود که من ناراحت بشوم.»

سایت سیارک درگذشت این پیشکسوت سینمای ایران را به جامعه هنری کشور، دوستداران سینما و خانواده این هنرمند نامی تسلیت می گوید. منبع:تابناک

نظرات

در ادامه بخوانید...

اوا گاردنر یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم

در

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر

آوا گاردنر که بود

آوا گاردنر زندگینامه

24 دسامبر، شصت و یکمین سالگرد تولد یکی از هنرمندان و برجسته ترین هنرپیشه های آمریکایی و زیباترین زنان قرن بیستم،  اوا گاردنر در سینمای جهان است. در دهه 1950 او یکی از سلبریتی های پرطرفدار هالیوود بود که به عنوان "اغواگر روی زمین" معرفی شد. ازدواج اول  اوا گاردنر با بازیگر معروف میکی رونی ،ازدواج دوم آوا گاردنر ، با آرتی شاو موسیقیدان جاز بود و ازدواج سوم او با خواننده افسانه ای فرانک سیناترا بود،(۱۹۵۷-۱۹۵۱) بعد از طلاق، میلیاردر معروف هاوارد هیوز خواستار ازدواج با  آواگاردنر  بود. اما او سال های بعد را در تنهایی کامل صرف کرد. هنگامی که اواگاردنر را از یک استودیوی فیلم برای بازی در نقش یک زن پولدار و تنها خواستند، اوا گاردنر گفت: "من این نقش را در تمام زندگی خود بازی کرده ام!"

 

اوا گاردنر

اواگاردنر

آوا گاردنر زندگینامه

ایوا لاویینا گاردنر در سال 1922 در یک خانواده کشاورزی Puritor در شهر کوچکی در کارولینای شمالی متولد شد.تنها کتاب موجود در خانه آنها کتاب مقدس بود ، کودکان در آن زمان به شدت اطاعت می کردند و دختران مجاز به استفاده از لوازم آرایشی، خریدلباس های جدید نبودند و اجازه نداشتند به چیزی غیر از مطالعه کتاب مقدس فکر کنند. برای کوچکترین خطا، مادر آنها را بشدت مجازات  و با خشم خدا آنها را تهدید می کرد.

 

اوا گاردنر

آوا گاردنر

 

به محض اینکه  اوا گادنر  18 ساله شد، برای وارد شدن به کار تایپ و منشیگری به یک شهر دیگر رفت. یک سال بعد خواهرش پیشنهاد کرد که به نیویورک برود، جایی که شوهر خواهرش دارای استودیوی عکاسی  بود. شوهر خواهرش عکسی از آوا را پشت ویترین مغازه گذاشت این عکس توسط کارمند شرکت فیلم مترو گلدن مایرMetro Goldwyn Mayer دیده شد. او از زیبایی دختر شگفت زده شد و از  اوا گارنر  دعوت کرد تا به تئاتر برود و در کلاس های بازیگری شرکت کند.

 

آواگاردنر

در ابتدا او در فیلم های پیش و پا افتاده نقش های کوچکی بازی می کرد و زیاد جدی گرفته نمی شد. اولین موفقیت او در سال 1946 پس از فیلمبرداری فیلم "قاتلان" بود و بعد از آن مدیران استودیوهای فیلمبرداری شروع به ارائه نقش های جدی به او کردند،  در سال 1952، زمانی که در فیلم برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی "The Snow of Kilimanjaro" بازی میکرد، شهرت زیادی بدست آورد این فیلم برای اسکار نامزد شد و آوا گاردنر را تبدیل به یکی از ستارگان برجسته سینماییکرد. او یک سال بعد برای فیلم Mogabmo که با کلارک گیبل بازی کرده بود  نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در دهه 1950  اواگادنر   تبدیل به یکی از موفق ترین و محبوب ترین هنرپیشه های هالیوود شد. منتقدان در مورد استعداد بازیگری  او یک صدا نبودند و هرگز او را یک بازیگر بزرگ نخواندند، اما همه آنهامعتقد بودند که او یک زن بسیار جذاب است که هیچکس در مقابل جذابیت  اواگارنر  نمیتواند مقاومت کند.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر  و  میکی رونی  ( رونی اوا )

 

او همیشه طرفداران زیادی داشت،هنگامی که بازیگر معروف میکی رونی به او پیشنهاد ازدواج دارد او به سرعت قبول کرد و  در سال 1942، با او ازدواج کرد، اما این ازدواج فقط یک سال ادامه داشت. آوا تقاضای طلاق  را ثبت کرد. بعدها او گفت: " من خیلی احمق بودم که تصور می کردم  ازدواج یک شخص را تغییر می دهد. ما فقط در رختخواب به یکدیگر نزدیک بودیم  و نه در هیچ چیز دیگری . "

 

با این حال، به لطف مایک رونی، مدیران استودیوهای فیلمبرداری متوجه آوا گاردنر شدند بعد از طلاق از مایک رونی در سال  ۱۹۴۳ با هوارد هیوز میلیاردر معروف که یکی دیگر از طرفداران او بود و به اوا گاردنر کمک کرد تا به یک ستاره مشهور تبدیل شود تا سال 1950 رابطه برقرار کرد.هاوارد هیوز، اوا گادنر را با جواهرات و لباس های لوکس سورپرایز میکرد. اما هوارد هیوز از لحاظ پاتولوژیک حسود بود و برای اوا گاردنر بیشتر یک بادیگارد بود، و دائما او را زیر نظر داشت اوا گارنر خواب فرار از این قفس طلایی را می دید.

 

103422265-91f58073-8fbf-43da-a535-9fba79fdf5de.jpg

آوا گاردنر و هامفری بوگارت  در فیلم کنتس پابرهنه یکی از فیلم‌های اوا گاردنر

 

اوا گاردنر

آرتی شاو و اوا گاردنر

 

در سال 1945، موسیقیدان  معروف جاز  Arti Shaw آرتی شاو را ملاقات کرد.زیبایی آواگاردنر ،  آرتی شاو را متقاعد کرد که با او ازدواج کند اما این بار هم، خوشبختی کوتاه بود1945-1946 - آرتی شاو  از دست اوا گاردنر عصبانی بود که چگونه ممکن است همسر او در تمام عمر به جز کتاب مقدس و بر باد رفته کتاب دیگری نخوانده است. گاردنر د راین باره گفت : " او بدن من را می پرستید اما فکر من را نفرین میکرد. برای زندگی با آرتی اشتیاقی نداشت و آنرا مثل رفتن به کالج تشبیه می کرد

 

اوا گاردنر و   فرانک سیناترا 

 

 ملاقات با فرانک سیناترا، محبوب ترین خواننده آمریکایی و مورد علاقه زنان، برای  آوا فرصتی برای شروع زندگی جدید بود. فرانک سیناترا  همسرش را طلاق داد و در سال 1951 با گاردنر عروسی کرد.جای تعجب نیست که او را "اغواگری در هالیوود" نامیده اند.

ارتباط آنها طوفانی به پا کردو دائما با رسوایی و مصالحه همراه بود به صورتی که کار فرانک را تحت تاثیر قرار داد، فرانک از طرف روزنامه‌نگارهای معروف آن زمان هدا هاپر و لولا پارسونزو همچنین از طرف کلیسای کاتولیک و هوادارانش مورد انتقاد قرار می گرفت.این انتقادها کار فرانک را تحت تأثیر قرار داد اما به لطف گاردنر، او محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورد. فرانک سیناترا از طریق شهرت گاردنر در فیلم "از اینجا تا ابدیت" بازی کرد و جایزه  اسکار برای این نقش به او تعلق گرفت. اوا گاردنر در طول مدت ازدواج با فرانک 2 بار حامله شد که هر دو بار به سقط منجر شد.ازدواج آنها بعد از 2 سال در سال 1957 به پایان  رسید و او به اسپانیا نقل مکان کرد.

 

 

بعد از آن که این بازیگر موفق با ارنست همینگوی وارد رابطه عاشقانه شد و به خاطر علاقه همینگوی به گاو بازی او هم از دوستداران مسابقه گاو بازی شد. در این دوران او به شدت می نوشید و با سرعت با مرسدس خود در جاده های شبانه می راند. آوا گاردنر دو بار تصادف داشت، اما زنده ماند. یک روز او یکی از عاشقان خود را متقاعد کرد تا بتواند درمسابقه گاوبازی شرکت کند. گاو مسابقه شکمش را پاره کرد. پس از جراحی پلاستیک، زخم تقریبا قابل دیدن نبود، بعد از این بازیگری را کنار گذاشت و دیگر در  انظار عمومی ظاهر نشد و برای مدت طولانی  در آپارتمان در مادرید خود را زندانی کرد.

 

اوا گاردنر

پیری آوا گاردنر

 

پیری اوا گاردنر : در سال های آخر عمر ،بیشتر از تنهایی که خود داوطلبانه آن را انتخاب کرده بود، می ترسید، میل بازی در  فیلم برای اوا گاردنر به تدریج کاهش یافت و به دلیل بیش از حد نوشیدن و افسردگی دائمی، اغلب نقش جدی به او پیشنهاد نشد. آوا گاردنر به انگلستان نقل مکان کرد و به جز فرانک سیناترا، با کسی ارتباط نداشت. نوشیدن بیش از اندازه و افسردگی باعث بروز مشکلات جدی برای سلامت او شد و بعد از یک حمله قلبی سیناترا هزاران دلار برای درمانش صرف کرد، اما پزشکان نتیجه ای نگرفتند و در سال 1990 یکی از درخشانترین ستارگان هالیوود در سن 67 سالگی از دنیا رفت. آخرین کلمات بازیگر 67 ساله عبارت بودند از: " من خیلی خسته ام ... ".

 

کاربر گرامی

درصورتی که به بازیگران عصر طلایی هالیوود علاقه مند هستید این مقاله را در باره الیزابت تیلور: آنچه بینندگان از اسرار او نمی دانند و  مقاله جواهرات واقعا سلطنتی الیزابت تیلور ملکه هالیوود  و عکس پیری الیزابت تیلور را ببینید.

 

فیلم های اوا گاردنر

دیدار دوباره در فرانسه (۱۹۴۲)
آدم‌کش‌ها (۱۹۴۶)
سنگاپور (۱۹۴۷)
دوره‌گردها (۱۹۴۷)
در گذشته ممنوع من (۱۹۵۱)
برف‌های کلیمانجارو (۱۹۵۲) گریگوری پک و  اوا گاردنر

واگن دسته موزیک (۱۹۵۳)
موگامبو (۱۹۵۳)
کنتس پابرهنه (۱۹۵۴) آوا گاردنر و هامفری بوگارت
خورشید همچنان می‌درخشد (۱۹۵۷)
در ساحل (۱۹۵۹)
۵۵ روز در پکن (۱۹۶۳)
شب ایگوانا (۱۹۶۴)
هفت روز در ماه مه (۱۹۶۴)
کتاب مقدس (۱۹۶۶)
مایرلینگ (۱۹۶۸)
زمین‌لرزه (۱۹۷۴)
پرنده آبی (۱۹۷۶)
گذرگاه کاساندرا (۱۹۷۶)
سنتینل (۱۹۷۷)

نظرات

۱۴۰۰/۵/۲۱جوایز اوا گاردنر نامزدی اسکار (1953): بهترین بازیگر زن ("موگامبو") نامزدی بفتا: 1956 - بهترین بازیگر زن خارجی ("ایستگاه بهوانی") 1959 - بهترین بازیگر زن خارجی ("در ساحل") 1964 - بهترین بازیگر زن خارجی ("شب ایگوانا") ") نامزدی گلدن گلوب (1964): بهترین بازیگر زن درام (" شب ایگوانا ")

در ادامه بخوانید...