آیا جنیفر لوپز بعد از طلاق به عشق سابق خود برگشته است

در
Jennifer-Lopez-times-square-new-years-eve-dec-31-2020-billboard-1548-1609508402-compressed.jpg
 
در میان اخبار اخیر مبنی بر اینکه این دو پس از جدایی جنیفر لوپز و الکس رودریگز با یکدیگر وقت می گذرانند ، یک منبع گفت که جنیفر لوپز و بن افلک "دوست هستند و رابطه صمیمانه و خوبی دارند".
 
این منبع می گوید: "آنها به وضوح سابقه عاشقانه دارند ، اما در این مرحله فقط دوستی دارند." "هر دو از نظر حرفه ای یکدیگر را تحسین می كنند ، به یكدیگر احترام می گذارند و با هم احساس راحتی می كنند."
 
علاوه بر این ، منبع دوم  می گوید: "جنیفر و بن از زمان جدا شدن از الکس با وی چندین بار یکدیگر را دیده اند. جنیفر لوپز و بن افلک در طول سالها با هم دوست بوده اند و این دو هنوز هم فقط همین دوستان هستند."
 
جنیفر لوپز و بن افلک در سال 2002 نامزد کردند و در سال 2004 از هم جدا شدند ، اما از آن زمان دوست باقی مانده اند. ماه گذشته ، این بازیگر حتی در شماره آوریل مجله InStyle از او تمجید کرد .
 
وی گفت: "من نمی دانم مردم این را می دانند یا نه ، اما تأثیرگذارترین چیز در مورد او (و این لیست طولانی است) اخلاق کاری خارق العاده او بود." "این تواضع و فروتنی همراه با این فرضیه اساسی بود که نه تنها برای موفقیت به سختی کار می کرد ، بلکه باید خود را حتی بیشتر تحت فشار قرار می داد."
 
جنیفر لوپز و بن افلک
 
او همچنین در مورد ظاهر فیس بیبی بن افلک اظهار نظر کرد ، و پرسید ، "چشمه جوانی را کجا نگهداری می کنی؟ چرا به نظر می رسد مانند سال 2003 هستی و به نظر می رسد در بهترین حالت 40 سال داری؟""بن خنده دار است! او هنوز هم خیلی خوب به نظر می رسد."
 
این دو با هم ارتباط قوی داشتند و در خاطرات خود در سال 2014 ،  ، ستاره هاستلرز گفت که افلک "اولین عشق واقعی او بود ".
 
در حالی که دیدار جنیفر لوپز و بن افلک ممکن است طرفداران زیادی را در مورد آنها هیجان زده کند که به طور بالقوه عشق آنها را دوباره زنده می کند ، خواننده و بازیگر جنیفر لوپز با چند تن از همسران سابق خود ، از جمله مارک آنتونی ، دوست باقی مانده است. این دو از 2004 تا 2014 ازدواج کرده اند و دوقلوهای مکس و ام 13 ساله را دارند.
 
جنیفر لوپز و رودریگز پس از چهار سال رابطه در 15 آوریل با بیانیه مشترک جدایی خود را اعلام کردند . پس از جدایی ، آنها هنگام صرف شام در هتل Bel Air در لس آنجلس دیده شدند ، و منبعی گفت كه آنها جدا از هم رسیده اند و جداگانه عزیمت كرده اند.

 

نظرات

۱۴۰۱/۱/۵آیا می دانید که جنیفر لوپز دلیل ایجاد Google Images است در سال 2000، جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر، در مراسم گرمی با لباسی لختی از ورساچه درخشید که سروصدای بی‌سابقه‌ای به پا کرد. افراد زیادی بودند که می خواستند به عکس لباس مورد نظر نگاه کنند که این پرس و جو در اینترنت محبوب ترین در تاریخ موتور جستجو شد. سپس سازندگان Google به این نتیجه رسیدند که ارزش ایجاد یک تب جداگانه برای جستجوی تصویر را دارد که باعث ایجاد Google Images شد. به هر حال، هنرمند از دانستن این موضوع شگفت زده شد. جنیفر لوپز در صفحه اینستاگرام خود عکسی با آن لباس لختی و پرطرفدار بارگذاری کرد. در زیر این پست، جنیفر لوپز یک توضیح اضافه کرده است که آن را با هشتگ همراه کرده است: "یک نفر و یک لباس می تواند دنیا را تغییر دهد"، "جنیفر لوپز و ورساچه تاریخ را می سازند."

۱۴۰۱/۱/۱۱خواننده و بازیگر جنیفر لوپز در یک خانواده فقیر مهاجر متولد شد، بسیار متواضعانه زندگی کرد و راه واقعی سیندرلا را طی کرد. او این تیپ را در بسیاری از نقش های سینمایی خود بازی می کند. این عقده دختر است که باعث می شود خواننده همیشه بسیار درخشان و خیره کننده به نظر برسد ، ظاهر و تصویر او را با دقت زیر نظر بگیرید. پشت میلیون ها و یک حرفه گیج کننده، مسئولیت پذیری بیش از حد، میل به بهترین بودن در همه چیز، موفقیت و اعتیاد به کار، میل به کنترل همه چیز است. این همان چیزی است که به جنیفر لوپز کمک کرد تا هالیوود را زیر پا بگذارد . بنابراین، جای تعجب نیست که زندگی شخصی جنیفر همیشه دشوار بوده است: ازدواج شکست خورده، نامزدی ناموفق. تعداد کمی از شرکای زندگی می توانند چنین زن پرانرژی را با خصلت مردانه قوی در کنار خود تحمل کنند.

در ادامه بخوانید...

حبیب "مرد تنهای شب" درگذشت

در

"حبیب محبیان" معروف به "حبیب" خواننده قدیمی صبح امروز جمعه در یکی از روستای نیاسته کتالم  رامسر درگذشت.

 علت مرگ این هنرمند خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرای ایرانی ایست قلبی اعلام شده است.

زکریا اشک پور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران توضیح داده است: صبح امروز جمعه در ساعت ۹ و ۱۷ دقیقه طی تماس با مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران درخواست آمبولانس شد و مورد مأموریت در روستای نیاسته در کتالم رامسر بود.

وی اظهار داشت: پس از اعلام مأموریت بلافاصله، همکاران به محل اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت متوجه شدند که متأسفانه ایشان فاقد هرگونه علائم حیاتی و سیانوز کامل و مردمک‌ها گشاد شده بود. وی سابقه مشکل قلبی داشته و اقدامات احیا مؤثر نبود.

آلبوم "مرد تنهای شب" نخستین و معروفترین اثر حبیب است که در سال 1356 منتشر شد.

در سال ۱۳۹۳ کتاب «مرد تنهای شب» به قلم حبیب انتشار یافت و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همان سال ارائه شد. این کتاب برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های حبیب در همه سالهای فعالیت اش را تشکیل داده است. 

حبیب به هنگام مرگ، ۶۳ سال داشت. 

(سیارک) درگذشت این هنرمند را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

یادش گرامی باد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

افراد مشهوری که از فقر به قله های موفقیت رسیدند بخش دوم

در

مارک والبرگ

مارک والبرگ در سال 2017، توانست نزدیک به شصت و هشت میلیون دلار درآمد داشته باشد و این مسئله او را در میان بازیگران آمریکایی، بدل به رکورد دار بیشترین دستمزد دریافتی در سال اخیر کرد. مارک اصالاتا متعلق به بوستون آمریکا است و تا کنون توانسته است افتخارات زیادی را در مسیر حرفه ای و عرصه هنری از آن خود کند؛ او یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و علاوه بر بازیگری، به تهیه کنندگی فیلم های تلویزیونی و سینمایی نیز می پردازد. در حال حاضر ارزش سرمایه های مارک به چیزی حدود دویست و پنجاه میلیون دلار می رسد. البته دوران کودکی مارک این چنین پر فروغ نبوده است و در آن زمان در خانواده ای پر جمعیت و نه نفره در یک خانه قدیمی ساز روزگار می گذرانده است. فقر و شرایط دشوار زندگی، مارک را به سمت مواد مخدر کشانده بود و او علاوه بر مصرف مواد مخدر، برای کسب درآمد اقدام به فروش آن هم می کرد. دوران نو جوانی و جوانی مارک نیز با تنش بی اندازه ای همراه بود و او در درگیری های بعضا خشونت باری شرکت می کرد که به خاطر مسائل مربوط به نژاد پرستی اتفاق می افتادند. جدی ترین حکمی که برای مارک والبرگ توسط دادگاه صادر شده است، حبس او به جرم اقدام به قتل بوده است.

افراد مشهوری که از فقر به قله های موفقیت رسیدند بخش اول 

میلا کونیس

میلا کونیس، روزی به طور رسمی عنوان کرد که او و همسرش، اشتون کاچر، به هیچ عنوان قصد ندارند حضانت و سرپرستی کودکی بی سرپرست را به عهده بگیرند و علت اصلی این مسئله، فقر و تنگدستی ای بوده است که میلا در دوران کودکی اش تجربه کرده است. میلا کونیس به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده است و اصالتی اوکراینی دارد؛ درست در زمانی که اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید، خانواده میلا اقدام به مهاجرت به آمریکا کردند. در سال 2016، میلا کونیس در مصاحبه ای با دیلی میل عنوان کرده بود که در زمان کودکی اش گاهی شرایط چنان دشوار می شد که به واسطه در دسترس نبودن غذای کافی مجبور می شدند سوپ کچاپ (سس گوجه فرنگی) بخورند. در مصاحبه دیگری نیز در سال 2012، میلا عنوان کرده بود که تنها به واسطه فقر و تنگدستی اش بود که وارد عرصه بازیگری شد و به کسب درآمد نیاز داشت. در حال حاضر ارزش سرمایه های میلا به چیزی حدود پنجاه و پنج میلیون دلار می رسد: این رقم او را بدل به یکی از ثروتمند ترین مهاجرانی می کند که پا به آمریکا گذاشته اند.

دالی پارتن

بدون شک، دالی پارتن یکی از بزرگترین و ثروتمند ترین نام هایی است که می توان در عرصه موسیقی کانتری آمریکا شنید؛ او در حال حاضر سرمایه ای به ارزش پانصد میلیون دلار در اختیار دارد، با این وجود شرایط برای او همیشه این گونه نبوده است و دالی پارتن در خانواده ای بی بضاعت به دنیا آمد و بزرگ شد. دالی پارتن آهنگ شناخته شده ای دارد به نام «Coat of Many Colors» و این آهنگ روایت گر زندگی شخصی او است: او در خانواده ای بسیار پر جمعیت (دوازده خواهر و برادر)، در روستایی کوهستانی در نواحی شرقی آمریکا به دنیا آمده است. شرایط سخت زندگی در آن ناحیه کوهستانی باعث شده بود تا دالی پارتن و خانواده اش به آب، گاز و برق دسترسی نداشته باشند. او و خواهران و برادران اش روی تشک های کاهی می خوابیدند. اما در نهایت در سال دوازدهم زندگی اش بود که دالی وارد برنامه ای تلویزیونی شد و شهرت او از همان زمان آغاز شد و توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین هنرمندان عرصه موسیقی در تاریخ آمریکا ثبت کند. در این دوران پر فراز و نشیب، دالی توانسته است جایزه های بی شماری را از آن خود کند، از آن جمله اند: هشت جایزه گرمی، جایزه بهترین خواننده سبک کانتری و بسیاری جوایز دیگر.

جی کی رولینگ

جی کی رولینگ، در گلوسستر شایر انگلیس به دنیا آمده است و در سال 1994 که نخستین کتاب هری پاتر خود را به پایان رساند، به قدری از لحاظ مالی دچار مضیقه بود که تنها دختر اش را با کمک های مالی ای که به او داده می شد بزرگ می کرد. رولینگ در سال 2013 مصاحبه ای با دیلی میل انجام داده بود و زمانی که از او در خصوص زندگی گذشته و پیش از شهرت جهانی اش سؤال شد، عنوان کرد: «شاید در آن زمان کسی را فقیر تر از من در شهرمان نمی یافتید.». در سال 2017، جی کی رولینگ درآمدی بالغ بر نود و پنج میلیون دلار داشت و این رقم قابل توجه او را بدل به رکورد دار نویسندگان بدل کرد؛ علاوه بر این در میان سایر عرصه ها و فعالیت های افراد مشهور نیز از لحاظ در آمد نفر سوم بود (در سال 2017). البته این رقم به پای سیصد میلیون دلاری که در سال 2008 به دست آورد و همگان را شوکه کرد نمی رسد. در حال حاضر ارزش سرمایه های جی کی رولینگ به چیزی حدود یک میلیارد دلار می رسد و بخش اعظم این سرمایه را مدیون فروش بی نظیر کتاب های هری پاتر اش است (کتابهای هری پاتر در سراسر نقاط دنیا فروشی نزدیک به بیست و پنج میلیارد دلار داشته اند).

رالف لورن

رالف لورن کی از موفق ترین اشخاص شاغل در عرصه مد و لباس است. در حال حاضر ارزش سرمایه های او به رقم قابل توجه 5.5 میلیارد دلار می رسد و علاوه بر این حق انحصاری برند رالف لورن نیز در اختیار او است که ارزشی بالغ بر 8.2 میلیارد دلار دارد. رالف لورن، کلکسیون خودرویی نیز در اختیار دارد که بنا به شواهد و مدارک گران قیمت ترین و ارزشمند ترین کلکسیون خودوری جهان است.

نام اصلی لورن به هنگام تولد رالف لیپشیتز بود؛ او در برانکس به دنیا آمد و والدین اش مهاجرانی یهودی بودند که از روسیه وارد آمریکا شده بودند. رالف به این خاطر نام اش را تغییر داد که در آن زمان خیلی ها دید بدی نسبت به یهودی ها داشتند و آن ها را آزار می دادند. رالف طی مصاحبه ای عنوان کرده است که خلاقیت اش را مدیون علاقه اش به فیلم های سینمایی ای است که در زمان کودکی مشاهده می کرد؛ فیلم هایی که تنها راه فرار او از فقر و تنگدستی خانواده اش را برای مدتی کوتاه فراهم می کردند.

امینم

با احتساب سال جاری، نزدیک به بیست سال از فعالیت این نابغه عرصه موسیقی رپ می گذرد؛ فعالیتی که با حواشی بسیار زیادی همراه بوده است، هوادران بی شماری در سراسر نقاط دنیا برای امینم به ارمغان آورده است و در سوی دیگر به همان اندازه منتقد را به سوی امینم کشانده است. حضور یک سفید پوست در عرصه موسیقی رپ در آن زمان رایج نبود و به همین خاطر این مسئله کار امینم را بیش از پیش با مشکل مواجه می کرد. در حال حاضر ارزش سرمایه های او به چیزی حدود صد و نود میلیون دلار می رسد. تا کنون بیش از 14 میلیون نسخه از کار های او در سراسر نقاط جهان به فروش رسیده است و دو آلبوم «مارشال مدرز ال پی 1 و مارشال مدرز ال پی 2» به عنوان پر فروش ترین آلبوم های تاریخ موسیقی رپ شناخته می شوند.

امینم، از آن جمله افرادی است که موفقیت اش را تنها و تنها به کار و تلاش بی وقفه خود مدیون است و از دورانی که بسیار کم سن و سال بوده است، روی پاهای خودش ایستاده است. نام اصلی او مارشال بروس مدرز است و در دیترویت بزرگ شده است:  منطقه ای فقیر نشین در نزدیکی جاده ایت مایل (8 Mile Road) که مسائل نژاد پرستانه و مشکلات ناشی از آن هم در آن دیده می شود. مارشال در مصاحبه ای در سال 2011 در خصوص دوران کودکی خود و این که چگونه شرایط بد زندگی مانع تحصیل اش می شد عنوان کرد: «در طول سال، پیش می آمد که دو یا حتی سه بار پیاپی مدرسه ام را عوض می کردند. بچه های مدرسه جدید مرا در دستشویی، در راهرو ها و هر جای دیگری که تنها گیر می آوردند کتک می زدند و تمامی این کار ها به این خاطر بود که من تازه وارد بودم.». مارشال کلاس نهم بود که به طور کلی ترک تحصیل کرد.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو در فیلم مشهور «تایتانیک»، نقش یک خانه به دوش فقیر را بازی می کرد و این در حالی بود که چندین سال بعد به ایفای نقش یکی از ثروتمند ترین افراد جهان، در فیلم «گرگ وال استریت» پرداخت؛ جالب است بدانید که در دنیای واقعی نیز او هر دو روی سکه را دیده است. در سال 2016 بود که دی کاپریو نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در حال حاضر ارزش سرمایه های اش به چیزی حدود دویست و چهل میلیون دلار می رسد. در سال 2014، دی کاپریو در مصاحبه ای با روزنامه لوس آنجلس تایمز، در خصوص دوران کودکی خود عنوان کرد که در محله ای فقیر نشین در لوس آنجلس به دنیا آمد و بزرگ شد؛ محله ای که پر بود از کسانی که در خیابان ها مواد مخدر می فروختند و زنانی که تن فروشی می کردند. در نهایت دی کاپریو به خاطر فعالیت های اش در مدرسه، بورسیه ای برای تحصیل در یک دبستان خصوصی دریافت می کند و از همان زمان روند موفقیت او آغاز می شود. در مصاحبه دیگری با روزنامه تایمز در خصوص موفقیت و دستاورد های اش عنوان کرد: «همه چیز به آن محله دوران کودکی ام بر می گردد. و به این که در شرایط بسیار بد و فقیرانه ای بزرگ شدم. باید دنیا را از زاویه دیگری هم می دیدم.».

جی زی

لیستی در سال 2017 منتشر شد و در آن نام ستاره های موسیقی هیپ هاپ را می شد دید که بیشترین در آمد را از آن خود کرده اند؛ جی زی پس از دیدی در این لیست در رتبه دوم قرار داشت. در حال حاضر ارزش سرمایه های این رپر آمریکایی به چیزی حدود نهصد میلیون دلار می رسد و چیزی نمانده تا به باشگاه میلیارد دلاری ها برسد. جی زی علاوه بر موسیقی در عرصه های دیگری چون مد و لباس، وسایل ورزشی و دیگر کار های تجاری سرمایه گذاری کرده است و از آن ها کسب در آمد می کند. او دو سال پیش اقدام به خرید یک برند تجاری در موسیقی کرد و در حال حاضر ارزش این برند ده برابر شده است؛ این موفقیت تجاری باعث شد تا جی زی از کسانی چون دکتر دری (Dr. Dre)  بگیرد.

بیشتر ترانه هایی که جی زی در آهنگ های خود به کار می گیرد، روایت گر زندگی شخصی خود او هستند و این که زندگی در محله های فقیر نشین در شهر چه حال و هوایی دارد. در مصاحبه ای در سال 2013، جی زی عنوان کرده بود که برای گذران زندگی خود مجبور به فروش مواد مخدر در خیابان ها بوده؛ کاری که بعد ها به خاطر آن عذاب وجدان نیز پیدا کرده بود. البته شرایط زندگی اش به گونه ای بود که تنها راه کسب در آمد و زنده ماندن اش همین بود. او در این خصوص عنوان کرد: «من تنها به زنده ماندن فکر می کردم. به این که بتوانم شرایط زندگی ام را بهتر کنم. به این که بتوانم لباسی برای خود بخرم.».

سلن دیون

سلن دیون، خواننده کانادایی تباری است که در عرصه موسیقی موفقیت های چشم گیری به دست آورده و نام او در تاریخ موسیقی برای همیشه ماندگار خواهد ماند. در سال 2017 او توانست درآمدی نزدیک به چهل میلیون دلار داشته باشد. در حال حاضر ارزش سرمایه هایی این خواننده آمریکایی به هشتصد میلیون دلار می رسد.

البته شرایط در دوران کودکی او به گونه ای کاملا متفاوت بود. او در خانواده ای پر جمعیت (چهارده خواهر و برادر) به دنیا آمده بود و شرایط مالی چندان خوبی نداشتند. در ابتدای امر سلن دیون اقدام به خواندن ترانه های اش در کافه ای که متعلق به پدر و مادر اش بود می کرد؛ همین امر صدای او را به گوش خواننده مشهور فرانسوی زبانی کرد که موجبات پیشرفت سلن دیون را فراهم کرد.

جنیفر لوپز

یکی از مشهور ترین جملاتی که در ترانه های جنیفر لوپز به کار گرفته شده است، این است: «من زمانی چیز زیادی در اختیار نداشتم، اما حالا خیلی چیز ها دارم.». جنیفر لوپز در حال حاضر خواننده، بازیگر و مدل لباسی بسیار مشهور و شناخته شده است و دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشت تا به این مهم دست یابد. او در محله ای فقیر نشین در برانکس زندگی می کرد و والدین اش اصالتی پورتو ریکوئی داشتند. او در مصاحبه ای در سال 2013 عنوان کرده بود که تماشای تقلای پدر و مادر اش برای گذران زندگی این نکته را به او آموخت که باید برای موفقیت سخت کار کرد. او در این خصوص عنوان کرد: «من به والدین ام نگاه می کردم. پدرم شب ها کار می کرد و من کاملا از این نکته آگاهی داشتم که او خود را وقف ما کرده است. مادرم علاوه بر کار مدرسه اش در فروشگاهی نیز کار می کرد. این مسئله باعث شد تا این احساس در من شکل گیرد که هیچ گاه نباید آن ها را سر افکنده کنم. از همان دوران کودکی انضباط به خصوصی در من شکل گرفت و همیشه برای پیدا کردن مهارتی جدید در حال تمرین بودم.». جنیفر لوپز ابتدا به عنوان یک رقصنده با استعداد وارد عرصه سرگرمی شد و بعد ها پیشرفت چشمگیری پیدا کرد. در حال حاضر ارزش سرمایه های او به چیزی حدود سیصد و هشتاد میلیون دلار می رسد.

تام کروز

کم تر بازیگران مردی را سراغ داریم که در سینمای هالیوود توانسته باشند همچون تام کروز به موفقیت دست پیدا کنند؛ فروش فیلم هایی که تام کروز در آن ها به ایفای نقش پرداخته است در سراسر نقاط جهان به چیزی حدود 9.2 میلیارد دلار می رسد که در نوع خود رقم قابل توجهی است. نقش آفرینی در فیلم های بزرگی چون «مأموریت غیر ممکن»، «مرد بارانی»، «اسلحه برتر (Top Gun)» و بسیاری فیلم های دیگر باعث شد تا در نهایت این بازیگر سینمایی بتواند سرمایه ای به ارزش 570 میلیون دلار برای خود فراهم کند.

البته شرایط برای او همیشه به این صورت نبوده است و دوران کودکی و زندگی شخصی بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشته است؛ او در مصاحبه ای عنوان کرده بود که پدر اش فردی بسیار خشن و بد رفتار بود و در دوران کودکی تام کروز را بسیار آزار می داد. شرایط در نهایت به گونه ای شد که مادر تام، مجبور شد فرزند اش را برداشته و از خانه فرار کند؛ در آن زمان تام دوازده ساله بود.

اپرا وینفری

نمی توان در خصوص کسانی صحبت کرد که از فقر به قله های موفقیت رسیده اند و نامی از اپرا وینفری نیاورد. شاید بتوان گفت که او شناخته شده ترین زنی است که تا کنون زیسته است و ارزش سرمایه های اش به چیزی حدود 3.2 میلیارد دلار می رسد. او کسی است که برنامه های تلویزیونی را برای همیشه تغییر داد و حال و هوایی تازه به آن ها بخشید.

اپرا وینفری سکوی پرتاب بسیاری از هنرمندان عصر حاضر شد و طرفدران بسیاری از جان و دل او را دوست می دارند.همانند تمامی موارد دیگر این لیست البته، اپرا هم شرایط بسیار بدی را در دوران کودکی خود سپری کرده است. او در روستایی فقیر نشین در اطراف میسی سیپی به دنیا آمد. شرایط زندگی در خانه شان به گونه ای بود که حتی لوله کشی آب نداشتند و بعد ها مورد آزار های جنسی و ضرب وشتم نیز قرار گرفت. پس از پایان دوران دبیرستان وارد یک ایستگاه رادیویی شد و از آن زمان بود که به علاقه اش به رسانه ها پی برد و زمینه ساز موفقیت خویش شد.ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

ازدواج جنیفر لوپز و بادیگاردش جدی شد + عکس

در
شایعه ازدواج جنیفر لوپز
خبر شایعه ازدواج جنیفر لوپز و آلکس رودریگز کم کم جدی می شود.
جنیفر لوپز یکی از هنرمندان سینمای جهان نامزد غول پیکرش آلکس رودریگز حدود 2 سال شده که با یکدیگر در ارتباط می باشند و اکنون در نیویورک به دنبال منزل برای زندگی می گردند. قرار شده جنیفر لوپز 49 ساله حداکثر تا 2 ماه آینده با آلکس رودریگز 43 ساله به صورت رسمی ازدواج کند.
شایعه ازدواج جنیفر لوپز
غروب دیروز آنها بعد از یک روز سخت که به دنبال منزل مناسب برای خود و خانواده شان بودند به همراه 2 فرزند خود به یک رستوران ژاپنی رفتند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

به مناسبت تولد الویس پریسلی سلطان راک اند رول + عکس

در

 الویس پریسلی سلطان راک اند رول

در 84 سال پیش، 8 ژانویه خواننده افسانه ای آمریکایی و یکی از بنیانگذاران راک اند رول الویس پریسلی بدنیا آمد. او یکی از درخشان ترین و فوق العاده ترین هنرمندان قرن بیستم است، شخصیت این خواننده معروف و بازیگر مشهور سینمای جهان، الویس پریسلی تا کنون به عنوان یک رمز و راز برای بسیاری از مردم باقی مانده است.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس الویس در دوران کودکی

اولین اجرای الویس بر روی صحنه در 10 سالگی اتفاق افتاد . معلم او را متقاعد کرد تا در رقابت شرکت کند و آهنگی از سبک کانتری را در لباس یک گاوچران بخواند. والدین او از این موفقیت بسیار خوشحال شدند و به او یک گیتارهدیه دادند، اما الویس مانند همه همسالان خود،خواب یک دوچرخه را می دید.  الویس ابتدا از اجرای عمومی رنج می برد. او اعتراف کرد: " من یک ترس و هراس از سالن نمایش داشتم.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول با خانواده

عکس خواننده با والدین

سلطان راک اند رول یک سرگرمی عجیب داشت او نشانه های پلیس و مدالها را جمع آوری می کرد .در شبها، الویس دوست داشت که در خیابان های شهر رانندگی کند و اگر او متوجه میشد که کسی قوانین جاده را نقض می کند، او مزاحم را متوقف می کرد و نشان خود را نشان می داد و با تماشای واکنش مزاحم سرگرم میشد. یک بار او حتی با ریچارد نیکسون رییس جمهور آمریکا ملاقات کرد و به لطف این ملاقات الویس، مدرک کارمند اداره مبارزه با مواد مخدر را به دست آورد.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس ریچارد نیکسون رییس جمهور آمریکا و الویس پریسلی

او عادت های عادی بیشتر سلبریتی های  دنیای هنر و سینمای جهان را داشت - اتومبیل های گرانبها را جمع آوری میکرد، و حتی تعداد دقیق آنها را نمی دانست. آخرین ماشین لیموزین او با مینی بار، تلویزیون و رینگ های طلایی بر روی چرخ ها مجهز شده بود. علاوه بر این، نقطه ضعف این خواننده معروف و بازیگر مشهور سینمای جهان، الویس پریسلی اسلحه بود .در کلکسیون خود 37 تپانچه  داشت.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

شامپانزه  حیوان خانگی مورد علاقه خواننده

حیوان مورد علاقه الویس، یک شامپانزه به نام Scatter بود، او پیراهن های هاوایی را میپوشید و "ترفندهای مختلف" را به او آموزش می داد - برای مثال، بالا رفتن از پای دختران .به او برای انجام هر کاری اجازه داده شدبود. او آزادانه در اطراف املاک الویس می چرخید، علاوه بر این، او یک ماشین با یک راننده شخصی داشت. شایعه شده بود که خواننده دوست داشت که ویسکی را به حیوان خانگی اش بنوشاند و حتی ادعا می کردند که به الکل معتاد شده است، به همین دلیل علت مرگ Scatter را الکل می دانستند.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس سلطان راک اند رول الویس پریسلی

خواننده علاقه مند به مذهب بود، اما نگرش وی نسبت به مذهب بسیار عجیب بود. او به عنوان یک کودک، اغلب معبد را دیده بود و حتی در کلیسا نیز میخواند. پریسلی بعدا اعتقادات بودایی و هندو را مورد بررسی قرار داد و ستاره داوود و یک صلیب را در گردنش انداخت.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

خواننده دارای یک کمربند سیاه در کاراته بود

الویس بدن نرم و انعطاف پذیر منحصر به فردی داشت و کاملا روی صحنه تحرک داشت. به حرکات معمول رقص، او اغلب عناصر هنرهای رزمی را اضافه میکرد. الویس پریسلی طرفدار کاراته و دارای کمربند سیاه در کاراته بود. همسرش او را بخاطر یک مربی کاراته ترک کرد. جدایی طوفانیی بود - پریسلی نمیتوانست احساسات خود را کنترل کند اما پس از طلاق، آنها توانستند دوستان هم باقی بمانند.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس پریسلی خواننده افسانه ای آمریکایی

الویس سلطان راک اند رول نامگذاری شد و سلطان بدون همدست نمی توانست وجود داشته باشد.همراهانش نقش مهمی در زندگی خواننده ایفا کردند. او عاشق دادن هدایا بود و در این امر فوق العاده سخاوتمند بود. عشق به لاکچری و چیزهای لوکس یکی از ضعف های اصلی او بود. الماس و طلا و جواهرات طلا را علامت شناسایی خود قرار داد . همه چیز باید در اطراف سلطان میدرخشید! لباس Elvis منحصر به فرد بود و نام های خود را داشت: "طاووس"، "کولی"، "شعله"، "ببر دیوانه" - با این تعاریف می توان حدس زد که چقدر لوکس بود! این لباس ها به عنوان بخشی از عملکرد او تبدیل شده بود.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

خواننده الویس پریسلی روی صحنه

الویس پریسلی چاقی

این شیوه زندگی بر سلامت و ظاهر اوتاثیر گذاشت - الویس شروع به افزایش وزن کرد. در سال های اخر، او 117 کیلوگرم وزن داشت! از این رو، او به سادگی از خودش متنفر شد و سعی داشت وزن خود را با قرص های کاهش وزن کم کند، در عین حال به داروهای ضد افسردگی و قرص های خواب آور معتاد شده بود.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس پریسلی علت مرگ

چه چیزی پریسلی را از پا درآورد؟

شور و شوق برای داروها منجر به شیدایی در سال های اخر زندگی او شد و او بدون چمدان ضد گلوله ای لباس های افسانه ای خود را پنهان می کرد، وارد محل کنسرت نمی شد و با ترس از اقدامات تروریستی، او حتی در صحنه با سلاحی که در چکمه هایش پنهان می کرد ظاهر می شد. سلطان راک اند رول در سن 43 سالگی در اثر حمله قلبی در 16 آگوست 1977 فوت کرد. دلیل این امر اعتیاد مخرب به باربیتورات بود . 22 نوع از داروهای مختلف در خون او پیدا شد!

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

15 حقیقت در باره الویس پریسلی

1. الویس یک برادر دوقلو داشت

الویس پریسلی سلطان راک اند رول
جسی گارن 35 دقیقه قبل از الویس متولد شد و روز بعد از تولد فوت کرد.

2. تورنتو در Tupelo

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عواقب یک گردباد

الویس می توانست طی یک گردباد، وقتی فقط پانزده ماه سن داشت، فوت کند. این یک گردباد در Tupelo، می سی سی پی بود، که یکی از چهار گردباد مخرب در ایالات متحده است.

3. الویس رویای یک دوچرخه را داشت.

اولین گیتار هدیه ای از والدین بود. 


او اولین گیتار خود را والدین دریافت کرد ولی در مورد آن بسیار ناراحت بود. پسر فقیر رویای دوچرخه سواری داشت، اما برای خانواده اش خرید دوچرخه خیلی گران بود.

 

4. پانزده عنوان "آبی" در آهنگ های الویس پریسلی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

رنگ مورد علاقه الویس پریسلی

کلمه "آبی" در پانزده عنوان آهنگ الویس وجود دارد. آبی کریسمس، آبی چشم غمگین در باران، آبی هاوایی، آبی ماه، کنتاکی، آبی ماه، آبی رودخانه و غیره

5. عشق به مادر 

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

اولین ضبط استودیو. عکس: funik.ru


اولین آلبوم استودیویی را Elvis برای مادرش ساخته است. او 4 دلار برای استودیو پرداخت کرد تا 2 آهنگ برای مادرش ضبط کند: «شادی من» و «این زمانی است که درد و رنج شما شروع می شود».

 

6. ساندویچ کره بادام زمینی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

به نطر الویس آشپزی ساده است

غذای مورد علاقه او ساندویچ کره بادام زمینی، بیکن، عسل و موز بود.

 

7. فقط ماشین


پدر و مادر دخترها که از الویس یک بت ساخته بودند، متنفر بودند. والدین دختران جوان به شدت از اشتیاق دخترانشان به الویس رضایت نداشتند.

8. عمارت "Graceland"


در 22 سالگی، الویس عمارت گریلندس را در شهر ممفیس خریداری کرد که ارزش آن 102،500 دلار بود. الویس چند دهه در آن زندگی کرد.

 

9. الویس یک راهب بود

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

در سال 1965، الویس ابراز تمایل به رفتن به یک صومعه کرد.

 

10. الویس یک طرفدار بزرگ بازیگر فرانسوی بود بریجیت باردو بود.

الویس در ارتش خدمت کرده است. زندگی ارتشی الویس در سال 1957 آغاز شد. در طول زمان خود در ارتش، او واقعا می خواست با Brigitte Bardot ملاقات کند. الویس یک طرفدار بزرگ بازیگر فرانسوی بود بریجیت باردو بود.

11. مدیر برنامه هایش از این که الویس ممکن بود مجاز به بازگشت به ایالات متحده نباشد ترس داشت


او علاوه بر ایالات متحده، در سال 1957 در کانادا چند کنسرت انجام داد. مدیر او هر گونه پیشنهاد برای اجرا در خارج از کشور را رد کرد، چرا که مدیر برنامه هایش از این که الویس ممکن بود مجاز به بازگشت به ایالات متحده نباشد ترس داشت .

 

12. قایق ریاست جمهوری

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

قایق بادبانی فرانکلین روزولت.

پس از مرگ رئیس جمهور روزولت،  پریسلی Potomac را  55،000 دلار خرید.این قایق را قبلا الویس به روزولت هدیه داده بود.

 

13. Graceland - سرزمین بدون ماهی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

او هرگز طعم ماهی را دوست نداشت. اما همسرش  عاشق ماهی بود. الویس این شرط را در Graceland Manor گذاشت که هرگز ماهی سرو نشود.

14.  در سینما ممفیس

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

سخاوتمندانه، به خاطر یک شکلات ... اخراج شد

او در سینما ممفیس کار می کرد اما به خاطر گرفتن شکلات مجانی از دست یک دختر، اخراج شد.

 

15. ماتادور راک اند رول

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس سیگار آلمانی  میکشید

به هر حال، آلمانی ها الویس را "ماتادور راک اند رول" می نامیدند.

الویس در مورد ظاهر خود وسواس زیادی داشت، مژه ها و ابروهای را رنگ میکرد و این باعث شد تا مشکلات بهداشتی در زندگی خود داشته باشد. پریسلی تقریبا کور بود و از گلوکوم رنج می برد، تحت عمل های جراحی پلاستیک قرار گرفت - رینوپلاستی(جراحی بینی). او همچنین از آکنه رنج می برد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جنیفر لوپز به مسکو می رود

در

سلبریتی جنیفر لوپز، 50 ساله، به مسکو می رود: به جای خاویار سیاه، ستاره ماهی و بوقلمون درخواست داد.جنیفر لوپز هنرپیشه معروف در سینمای جهان  بچه ها را با تور نمی برد و قصد ندارد در اطراف مسکو گردش کند.
 
مسکو در انتظار جنیفر لوپز زیبایی آمریکای لاتین است . خواننده 4 آگوست کنسرتش را ارائه می کند. هنوز هیچ بلیطی به فروش نرسیده است. 
 
جنیفر لوپز قبلا در مسکو کنسرت داشته است، در سال 2012 در "Crocus" حضور داشت.این بار خواننده با الکس رودریگز ، دوست پسر 43 ساله اش، به مسکو وارد می شود ، اما خواننده تصمیم گرفته که فرزندانش را با  تورنیاورد.
 
سلیقه جنیفر لوپز در مدت هفت سال تغییری نکرده است.با توجه به برخی از اطلاعات، در هتل، اتاق ها از 9000 تا 189000 روبل، همه در رنگ های روشن تزئین شده اند، و J.Lo هنوز عاشق تخت های سفید و روتختی سفید است. این مجموعه دارای مساحت 183 متر مربع با یک تخت دو نفره بزرگ (کینگ)، یک اتاق نشیمن و یک اتاق ناهار خوری است. از پنجره ها یک نما از شهر، مرکز کسب و کار "شهر مسکو" دیده می شود.
خواننده با یک مرسدس بنز حرکت می کند. اما مسیر کوتاه خواهد بود - از هتل تا محل کنسرت و بالعکس
 
سازماندهندگان مراسم می گویند: "قدم زدن در اطراف شهر، در برنامه ریزی جنیفر لوپز وجودندارد، و همچنین با خبرنگاران ارتباط برقرار نمیکند."
 
طعم های آشپزی جنیفر لوپز کمی تغییر کرده است، هفت سال پیش او از شیرینی های آمریکایی، کوکی های شکلاتی ، Snickers و M & M، چیپس سیب زمینی با خامه ترش و پیاز درخواست داد. در حال حاضر خواننده می خواهد بیشتر میوه های تازه و سبزیجات بخورد و ترجیح می دهد که بوقلمون و ماهی بخورند، اما پای سیب خانگی را ترک نخواهند کرد.سالاد روسی با سس مایونز و خاویار سیاه، مورد علاقه  جنیفر لوپز نیست.
 
سازمان دهندگان می گویند: خواننده درخواست آب معدنی Evian، چای یخ زده با لیمو و تمشک کرده است. و همچنین یک سبد میوه با انبه، زردآلو، هلو و گلابی گواوا ی گرمسیری.
خواننده جمله کوتاه"تشکر از شما" را  به روسی یاد گرفته است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه جنیفر لوپز 50 ساله جوان مانده است

در
بازیگر و خواننده مشهور عالی به نظر می رسد - هیچ کس فکر نمی کند که او 50 سال دارد. جنیفر چهره ای زیبا و مهربان دارد و به نظر نمی رسد که پیر شود. چگونه او این کار را انجام می دهد؟
جنیفر لوپز اخیراً سالگرد تولد خود را جشن گرفت - او 50 ساله شد. اما باور داشتن این که هنرمند 50 سال دارد کار سختی است، اکثر معاصران او به نظر پیر تر می رسند و احساس بدتری می کنند.
 
به گفته جنیفر ، فعالیت بدنی باید در درجه اول باشد. در عین حال ورزش باید لذت بخش باشد و شکنجه منظم اجباری نباشد. این ستاره مطمئن است که هر کس باید خودش راه خود را پیدا کند - رقصیدن ، شنا ، فوتسال یا اسکیت بازی. او خودش از ورزش های مختلفی لذت می برد و کلاس های خود را تغییر می دهد. بیشتر از همه او رقص های پر جنب و جوش را دوست دارد.
 
راز دیگر در روحیه مثبت است. جنیفر گفت که او به طور فعال از قدرت تفکر مثبت استفاده می کند.
 
من جوان هستم و برای همیشه زندگی خواهم کرد. من این را روزانه چندین بار به خودم می گویم. "
 
جنیفر الکل مصرف نمی کند و برنزه نمی کند. این قوانین مهم برای او است. در طول روز ، او دائماً آب می نوشد ، و لیتر ها را نمی شمارد - به همان اندازه که می خواهد آب می نوشد. و بازیگر زن روزانه 6-8 ساعت میخوابد ، حتی اگر برنامه ای بسیار فشرده داشته باشد. زیرا خواب برای زیبایی و سلامتی بسیار مهم است. در مورد رژیم غذایی ، جنیفر روزانه سه وعده غذایی را با دو میان وعده میل می کند و سعی می کند، از سبزیجات و میوه ها بیشتر استفاده کند.
 
اما در مورد مراقبت از پوست این سلبریتی چطور؟ جنیفر لوپز از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت های مختلفی استفاده می کند. همراه اصلی او کرمی است که از مواد طبیعی ساخته شده است. وی گفت: هزینه آن به هیچ وجه زیاد نیست ، اما لازم است یک ترکیب برای نیازهای فردی انتخاب شود ، بنابراین وی دستور این کرم را افشا نکرد.
 
جنیفر لوپز چند کارمند زیبایی دارد: او را مرتباً ماساژ و معالجه می کنند. به چهره های زنده او نگاه کنید - بدون بوتاکس ! جنیفر از جوانی با لیزر و لیزینگ حرارتی از پوست پشتیبانی می کند - قرار گرفتن پوست در معرض امواج رادیویی یا اشعه مادون قرمز که باعث تحریک غشای بین سلولی می شود (این منجر به تولید الاستین و کلاژن می شود ، یعنی مکانیسم های طبیعی جوان سازی پوست تحریک می شود).
 
اما خدمات جراحی پلاستیک، کارشناس جراحی پلاستیک توضیح می دهد: "جراحی پلاستیکی در قسمت سینه های بازیگر صورت نگرفته. اما به احتمال زیاد باسن با پروتز های ثابت بزرگتر شده است.
 
عملکرد نصب این پروتز باسن بصورت ثابت به شما امکان می دهد تا فرم جذابی بدست آورید. کاشت تغییر نمی کند و به مرور زمان آسیب نمی بیند. برای چنین عملیاتی از ایمپلنت های گلوتئالی با سطح صاف و پر از ژل سیلیکون منسجم که شکل و کشش را حفظ می کند و کاملاً بی خطر است ، استفاده می شود. پروتز های باسن با بافت های اطراف تعامل ندارند.

نظرات

در ادامه بخوانید...