بهترین نکات کاربردی تلگرام

تلگرام به عنوان تنها برنامه ای که می تواند با واتس اپ، این سالار جهانی در پیام رسانی در گوشی های هوشمند، رقابت کند شناخته شده است. تلگرام سبک بوده و در قیاس با واتس اپ با قابلیتهای مشابه عرضه شده است. خبر خوش این است که تلگرام امن تر بوده و شما می توانید در گفتگوهای فرد به فرد محرمانه و امن نیز شرکت کنید. نگاهی به تعدادی از بهترین نکات کاربردی تلگرام بیندازید که با کمک آنها می توانید تجربه ی کاربردی خود را بهبود بخشید.

تعدادی از نکات کاربردی تلگرام

  1. شما می توانید در تلگرام پیام های محرمانه بفرستید. این پیام ها با دو لایه رمزگذاری محرمانه ارسال می شوند تا کل ارتباط شما امن باشد. برای شروع یک گفتگوی محرمانه، به سادگی پیام جدیدی را آغاز کرده و عبارت "گفتگوی محرمانه جدید" (New Secret Chat) را لمس کنید.
  2. شما می توانید چند گفتگوی محرمانه با یک فرد ایجاد کنید. اساسا می توانید برای هر گفتگویی که با آنها دارید یک رشته پیام تازه ایجاد کنید. نیازی نیست پیام شما در یک زنجیره پیام با صدها پیغام دیگر گم شود.
  3. همیشه به یاد داشته باشید گفتگوهای محرمانه منحصر به دستگاه بوده و با سایر دستگاه های شما همگام سازی نمی شوند. لذا شروع یک گفتوی محرمانه به معنی محرمانه بودن کامل است. خروج از خساب کاربری به معنی از دست دادن همه ی گفتگوهای محرمانه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از حساب خود خارج نمی شوید مگر اینکه عمدا بخواهید همه ی این گفتگوها را حذف کنید.
  4. شما می توانید در گفتگوهای محرمانه، خودنابودی پیام را فعال کنید. زمانسنج در گوشه سمت راست بالا، جایی که یک تصویر کوچک قرار دارد است. شما می توانید بر روی تصویر کلیک کرده و زمان مورد نظر را تنظیم کنید. این موجب می شود پس از اتمام زمان، پیام های شما حذف شوند. معمولا زمانسج هنگامی فعال می شود که پیام ها به صفحه نمایش دریافت کننده رسیده باشد. با این فوت و فن ساده، دیگر پیام در هیچ یک از دو دستگاه قابل دسترسی نبوده و حتی ردی از خود به جا نمی گذارد.
  5. زمانسنج نابودی خودکار را پیش از ارسال یک پیام محرمانه تنظیم کنید. چنانچه پیام ارسال شود و سپس زمانسنج تنظیم گردد، تاثیری بر پیام هایی که پیش از آن ارسال شده اند نخواهد داشت.
  6. شما می توانید برنامه تلگرام را با دانلود بسته های زبان نیز محلی کنید. فقط این فایل را بوسیله تلگرام فرستاده یا دریافت کنید، سپس آن را دانلود کرده و به آرامی روی آن ضربه بزنید. پس از آن باید گزینه ی "اعمال فایل محلی کننده" (Apply Localization File) را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید بر روی گوشی اندرویدی، تنها می توانید از فایل های .xml برای این منظور استفاده کنید.

اگر شما توسعه دهنده هستید و می توانید الگوریتم تلگرام را بشکنید، جایزه ی نقدی 200.000 دلاری دریافت خواهید کرد. اگر چه این واقعا یک نکته کاربردی نیست، اگر دوست دارید این کد متن باز را توسعه دهید، می تواند برایتان خوب کار کند. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید