آیا ماسک جدید ال جی مانع گسترش کرونا می شود

در

ماسک جدید ال جی

ماسک جدید ال جی ،  ماسک تصفیه کننده هوا که با باتری کار می کند


ال جی رسما تصفیه کننده هوا قابل حمل را معرفی کرده است که می تواند مانند ماسک بر روی صورت شما استفاده شود. دستگاه تصفیه هوا قابل حمل PuriCare از یک جفت فیلتر قابل تعویض ، مشابه موارد موجود در خط دستگاه تصفیه هوا در منزل ، همراه با فن های باتری دار استفاده می کند تا به شما در تنفس کمک کند. ال جی می گوید این دستگاه دارای سنسورهایی است که تنفس شما را تشخیص داده و سرعت فن را متناسب با آن تنظیم می کنند.

 

در اعلامیه امروز پیش از IFA 2020 صریحاً به بیماری همه گیر کرونا COVID-19 اشاره نشده است ، اما تا حد زیادی نشان می دهد که ماسک جدید ال جی به موقع برای آن طراحی شده است. IFA 2020 ششمین نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی در برلین ، آلمان است. ال جی می گوید دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی برای جایگزینی ماسک های خانگی "ناسازگار" که برخی از مردم استفاده می کنند و همچنین ماسک های یکبار مصرف که به گفته این شرکت کمبود دارد ، طراحی شده است.

 

در ماه ژوئیه ، هنگامی که ال جی برای اولین بار معرفی ماسک را اعلام کرد و اعلام کرد که 2،000 دستگاه را به بیمارستانی در دانشگاه سئول اهدا می کند ، یک مقام ارشد امیدوار است که این کمک به کادر پزشکی "در میان همه گیری طولانی مدت COVID-19" باشد. مدیریت شرکت ابراز امیدواری کرد که استفاده از ماسک جدید ال جی برای پرسنل پزشکی برای ساعتها راحت تر باشد.

ماسک جدید ال جی


در داخل ماسک جدید ال جی دو فیلتر قابل تعویض با فن های موتوری قرار دارد که به نفس کشیدن کمک می کند. تصویر: LG


توجه به این نکته مهم است که بیانیه مطبوعاتی ال جی در مورد ماسک جدید ال جی که سرعت گسترش ویروس کرونا را کاهش می دهد مسکوت مانده است ، از جمله اینکه آیا هنگام تنفس یا تنفس هوا ، هوا را فیلتر می کند. ال جی از پاسخ مستقیم به سوالات خودداری کرد و گفت انتظار دارد گواهینامه و آزمایش برای ارائه جزئیات کامل به پایان برسد. این یک تمایز مهم است ، زیرا ماسک به گونه ای طراحی شده است که نه تنها از عفونت دیگران ، بلکه از عفونت کاربر نیز جلوگیری می کند.

 

از آنجا که ماسک جدید ال جی  از فن های موتوری استفاده می کند ، برای کار کردن به برق نیاز است. ال جی می گوید دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی PuriCare دارای یک باتری 820 میلی آمپری است که در حالت کم مصرف تا هشت ساعت استفاده و در حالت پرقدرت فقط دو ساعت کار می کند.

در بیانیه ال جی اشاره ای به زمان عرضه ماسک و هزینه آن نشده است ، اما اشاره شده است که در سه ماهه چهارم سال جاری در "بازارهای منتخب" در دسترس خواهد بود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

درمان کرونا

در

همانطور که مشخص است این مقاله علمی نیست و در بخش بهداشت و درمان نیز قرار ندارد، بیشتر موارد ذکر شده هیچ پایه علمی ندارند. اگر علائم ویروس کرونا را دارید به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه کنید.

 

از زمان شیوع ویروس کرونا، درمان های خانگی زیادی برای آن معرفی شده است، ما در این مقاله به 10 + 1 مورد ویژه درمان ویروس کرونا می پردازیم.

 

سیر

برخی در چین اعتقاد دارند که سیر جوشانده شده در آب می تواند ویروس ها را بکشد.

 

پیاز

در ورودی یکی از هتل ها در کرایكودی هندوستان روی تابلو نوشته شده "برای جلوگیری از کرونا پیاز کوچک بخورید"

 

پیاز کوچک

در طب باستان هندی ذکر شده که پیاز برای درمان آنفولانزا یا حداقل بیماری با علائم آنفولانزا موثر است.

 

جوشانده پیچ امین‌الدوله (سرده)

بر طبق یک اعتقاد باستانی چینی جوشانده سرده نیز موثر است، جالب است که مردم چین پیگیر داستان شدند ولی به نظر این معجون به سرعت اثر نمی کند.

 

Shuang Huang Lian

بعد از انتشار خبری در مورد موثر بودن این دارو در برابر ویروس توسط Chinese Academy of Sciences ملت به داروخانه ها حمله کردند، البته شباهت شیشیه دارو به نمونه ای در فیلم "شیوع" نیز بی تاثیر نبوده است!

 

ادرار گاو

سوامی چاکراپانی روز جمعه اعلام کرد ادرار گاو برای درمان بیماری ویروس کرونا موثر است. 

 

 

Arsenicum album-30

مصرف این دارو به همراه مالیدن روغن های گیاهی نیز توسط فردی در هند توصیه شده بود که بعدا توسط منابع علمی رد شد.

 

 

 

داروهای سنتی اونانی شامل انواع دمنوش های Musta, Parpat, Usheer, Chandan,Udeechya & Nagar که در یک لیتر آب جوشانده و در هنگام تشنگی نوشیده شود

 

دالایی لاما از پیروانش خواست دعا کنند. به نظر این روش از تمامی روش های بالا موثر تر است.

 

چایی نبات

بله و در نهایت یکی از بهترین داروها برای تمامی دردها، چایی نبات خودمان است که با کمی زعفران حتی ویروس کرونا را نیز از پای در خواهد آورد.

 

 

ویروس کرونا بسیار خطرناک است اگر هریک از علائم این بیماری را دارید یا حتی شک دارید که ممکن است در خطر باشید به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنید و حتما پرستار و پزشک معالج را از وضعیت خود مطلع سازید. تا این لحظه ویروس کرونا جان بیش از 600 نفر را گرفته و هیچ درمان قطعی یا واکسن قابل اطمینانی برای آن ساخته نشده است.

 

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

آیا ماسک تاثیری در جلوگیری از کرونا دارد؟

در

بعد از همه گیری ویروس جدید کرونا در چین و چند کشور دیگر، یکی از اصلی ترین راه ها برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا استفاده ماسک اعلام شد، ولی "آیا ماسک تاثیری در جلوگیری از کرونا دارد؟"

 

خیر، متاسفانه ماسک بالا معروف به ماسک جراحی یا همان ماسک دندان پزشکی که به معمولا ارزان قیمت است و در همه جا پیدا می شود تاثیری در جلوگیری از سرایت ویروس کرونا ندارد.

دکتر ویلیام شافنر متخصص بیماری های عفونی از دانشگاه تنسی امریکا تاکید کرد ماسک جراحی به شما کمکی نخواهد کرد. ماسک های تخصصی تر مانند N95 در برابر کرونا مقاوم هستند. البته دکتر شافنر استفاده عمومی از این ماسک را درحال حاضر توصیه نمی کند. شاید در مراحل بعدی...

استفاده از ماسک های تنفسی N95 برای همه کار آسانی نیست، این ماسک ها گران قیمت هستند، تنفس از داخل فیلتر آن ها دشوار است و زمان زیادی نمیتوان آن را روی صورت نگه داشت. پیشنهاد می شود هر نیم ساعت استفاده از این ماسک به یک فضای تمیز بروید و چند نفس عمیق بکشید سپس دوباره ماسک را بگذارید و در محیط آلوده وارد شوید. پوشیدن صحیح ماسک نیز بسیار مهم است، باید تمامی منافذ را بپوشانید و فقط از طریق فیلتر ماسک نفس بکشید. 

 

در انتها دکتر شافنر متذکر می شود اگر مبتلا به سرماخوردگی یا انفلانزا هستید و می خواهید با استفاده از ماسک جلوی سرایت بیماری خود به دیگران را بگیرد، این کار را نکنید، بهتر است تا زمان بهبودی در منزل استراحت کنید و دیگران را در خطر ابتلا قرار ندهید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

افراد مشهور که قربانی کروناویروس شدند

در
کروناویروس تمام دنیا را در دست گرفته است و به نظر می رسد که متوقف نخواهد شد. کروناویروس نسبت به همه بی رحم است و برای او فرقی نمی کند که یک فرد دارای چه وضعیتی باشد و در میان قربانیان کروناویروس افراد مشهور زیادی وجود دارند. کسانی که نتوانستند با این بیماری کنار بیایند را به یاد بیاورید.یاد تمام قربانیان کروناویروس گرامی باد

 

آدام شلسینگر ، خواننده آمریکایی

سه بار برنده جایزه امی ، برنده جایزه گرمی ، برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب ، آدام شلسینگر به یک دستگاه تنفس مصنوعی وصل شد ، اما نتوانست از عوارض ناشی از عفونت کروناویروس بهبود یابد. او 52 سال داشت.
 

 

لی Fierro بازیگر آمریکایی

مادر پسری که در فیلم Jaws توسط یک کوسه خورده شد ، نقشی است که شهرت Fierro را به ارمغان آورد.این بازیگر 91 ساله در یک شبانه روزی زندگی می کرد و از عوارض ناشی از COVID-19 درگذشت.
 

 

ترنس مک نالی

یکی از نمایشنامه‌نویسان مشهور زمان ماست: نمایشنامه‌های او در صحنه های کل دنیا به صحنه می رود. مک نالی از بیماری مزمن ریه رنج می برد و به همین دلیل بدن او نتوانستد با ویروس مقابله کند. ترنس 82 ساله بود.
 

 

فرانسیسکو گارسیا بازیکن فوتبال

شاید این ورزشکار یکی از جوانترین قربانیان coranavirus باشد - این بازیکن اسپانیایی تنها 21 سال سن داشت. مشخص است که چند هفته قبل از این ، این بازیکن به انکولوژی تشخیص داده شد. عفونت کورون ویروس وضعیت در حال حاضر دشوار او را تشدید می کند - بدن نمی تواند با ویروس مقابله کند.
 

 

مارک بلوم بازیگر

این بازیگر آمریکایی در سال 1985 مشهور شد 69 ساله بر اثر عوارض ناشی از COVID-19 درگذشت
ادی بزرگ ، بازیگر
 

 

ادی لارژ کمدین

ادی برای همه کاره بودنش مشهور بود. او نه تنها یک کمدین درخشان بود ، بلکه در فیلم ها نیز بازی کرد ، آواز خواند ، فیلمنامه ها را نوشت. به گفته پسرش ، این پدر 78 ساله با نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شد و در آنجا او تاج ویروس گرفت. متأسفانه بدن ضعیف نتوانسته است با این بیماری مقابله کند.
 

 

گویو بنیتو ، بازیکن فوتبال

مدافع افسانه ای رئال مادرید به همراه این تیم 11 عنوان کسب کرد. در سالهای اخیر ، وی با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم کرده است و ابتلا به کروناویروس تنها وضعیت او را بدتر کرد. این ورزشکار 73 ساله بود.
 

 

آلن گارفیلد ، بازیگر

وی در فیلمبرداری بیش از صد اثر ، بار کارگردانان مشهوری چون فرانسیس کوپولا ، رومن پولانسکی و دیگران بازی کرد. بینندگان او را در فیلم "دروازه نهم" به خوبی به یاد می آورند.
گارفیلد 80 ساله در 7 آوریل در کالیفرنیا درگذشت و نتوانست با عفونت کروناویروس کنار بیاید.
 

 

موریس باریار ، بازیگر

یکی از مهمترین آثار این بازیگر فرانسوی ، حضور وی در کمدی "بلوند در یک چکمه سیاه" بود. در یک زمان او با بازیگران مشهوری چون آلن دلون و ژان پاول بلموندو بازی کرد.
در ماه مارس ، باریار 87 ساله در بیمارستان با مشکلات ریه بستری شد و به علت بیماری کرونوروئید بستری شد. افسوس که ، این درمان که تقریباً یک ماه به طول انجامید و نتیجه ای نداد.
 

 

ماریا ترزا شاهزاده خانم اسپانیایی

اگر شاهزاده انگلیسی چارلز و همکارش از موناکو آلبرت توانستند با کروناویروس کنار بیایند ، اما ماریا ترزا خوش شانس نبود. دختر عموی پادشاه سلطنتی اسپانیا ، فیلیپ ششم ، در پایان سال مارس در سن 86 سالگی در پاریس درگذشت.
 
شیمون اوشتین ، هنرمند
شیمون در اوکراین متولد شد و در اواخر دهه 70 به ایالات متحده نقل مکان کرد. مجموعه ای از آثار "دختران تحت پوشش" (1984) گذر او به دنیای هنر بزرگ شد. از آن زمان ، شیمون یکی از مشهورترین هنرمندان معاصر آمریکایی به حساب می آمد.همانطور که یکی از دوستان او در شبکه های اجتماعی اعتراف کرد ، شیمون 70 ساله یکی دیگر از قربانیان کرونا بود.
 

 

جان پرایم ، خواننده

باب دیلن استعداد پرنا را که یکی از مشهورترین خواننده های کشور زمان ما بود ، تحسین کرد. مشخص است که در سالهای اخیر جان با سرطان دست و پنجه نرم می کرد ، و پزشکان حتی مجبور به قطع یک ریه شدند.
در اواسط ماه مارس ، این خواننده پس از بازگشت از تور اروپا ، مبتلا به کروناویروس شد. چند روز بعد این مرد در شرایط جدی در بیمارستان بستری شد. در ماه اکتبر ، این ستاره 74 ساله می شد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

پزشک نسبت به وخامت ناگهانی کرونا هشدار داد

در
روند بیماری ناشی از کروناویروس غیرقابل پیش بینی است
غیرقابل پیش بینی: پزشک نسبت به وخامت ناگهانی کرونا هشدار داد. یک پزشک اظهار داشت که روند بیماری ناشی از کروناویروس غیرقابل پیش بینی است.
 
وی خاطرنشان کرد: "این اتفاق می افتد که صبح شما یک معاینه انجام می دهید ، معاینه انجام می شود ، همه چیز درست است و بعد از دو ساعت بیمار وارد می شود و در حال خفگی است."
 
پزشک هشدار داد که وضعیت بیمار می تواند به شدت بدتر شود. در دو روز اول فرد تب دارد ، سپس برای او راحت تر می شود ، اما این شرایط فریبنده است.
 
پزشک گفت: "پس از زمان دیگر ، سرفه ظاهر می شود ، و بعد از دو روز دیگر بیمار ممکن است شروع به خفگی کند ، اشباع به 79-83 می رسد ، اکسیژن کافی وجود ندارد."
 
بیماران احساسات خود را طوری توصیف می کنند که گویی قطعات شیشه در ریه های آنها ظاهر می شود. و اگرچه این یک احساس مشترک با ذات الریه است ، اما با کوروویروس درد شدید تر است ، بنابراین ، تحمل بیماری کروناویروس دشوارتر است.
 
 
پزشك خاطرنشان كرد كه وضعیت بیماران مبتلا به كروناویروس می تواند ناگهان بدتر شود.
 
دکتر می گوید: "او می تواند بنشیند و صحبت کند ، و در عین حال اشباع اکسیژن 46 را داشته باشد. من هرگز یک فرد زنده با اشباع 46 ندیده ام ، زیرا 70 و زیر آن - مدت طولانی است که لوله گذاری شده است."
 
Coronaviruses یک خانواده گسترده از ویروس ها است که انسان و حیوانات را آلوده می کند. آنها می توانند باعث ایجاد عفونت های تنفسی در انسان شوند ، از سرماخوردگی گرفته تا شرایط جدی تر. آخرین ویروس کرونا ویروس اخیراً کشف شده باعث COVID - 19 می شود. قبل از شیوع عفونت در چین در پایان سال 2019 ، هیچ چیز در مورد ویروس و بیماری جدید شناخته نشده بود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مسابقه ای برای دریافت داروی کرونا در امریکا

در
داروی کرونا طی هفته آینده بین بیمارستان های 50 ایالت امریکا پخش خواهد شد، ولی به نظر میزان دارو کافی نیست، برای مثال در کالیفورنیا 3000 بیمار بستری وجود دارد ولی قرار است حداکثر 200 بیمار دارو را دریافت کنند، در سانفرانسیسکو به اندازه 5 بیمار دارو پخش خواهد شد ولی 70 بیمار بستری در بیمارستان وجود دارد.
c3fe3639-6c14-4af2-a809-3790056d2ed3.jpg
Remdesivir - رمدسیویر، داروی کرونا
به همین دلیل بیمارستان ها قرار است از طریق برگزاری بخت ازمایی بیماران خوش شانسی که اولین دارو را دریافت می کنند انتخاب کنند. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

از پیش بینی کرونا ویروس تا واقعیت

در

59f388fc-2f7c-43ca-ba52-f62818a79e98.jpg

در ابتدا خنده دار به نظر میرسید که یک ویروس سرماخوردگی ساده زندگی کل بشریت را تهدید کند ولی در ابتدای سال 2020 این اتفاق افتاد، از همان ابتدا پیش بینی هایی در فیلم و سریال و حتی کتاب های قدیمی درباره این موضوع مطرح شد، چیز عجیبی نیست هر ساله 10 ها فیلم با این موضوع ساخته می شود، فیلم Contagion، Flu، Outbreak و 10 ها فیلم دیگر دقیقا این اتفاق را با جزئیات باور نکردی پیش بینی کرده بودند!

موضوع جالبی است، یکی از ترس های بشریت به وقوع پیوست، آیا حالا باید نگران مابقی ترس ها بود؟ آیا واقعا ممکن است فضایی ها به زمین حمله کنند؟ یا حتی زامبی ها؟! همانطور که در ابتدا اشاره شد اگر پارسال کسی این موضوع را مطرح می کرد خنده دار بود ولی اتفاق افتاد، در زیر به مهمترین ترس هایی که در فیلم ها نمایان شده اشاره می کنیم.

 

بیماری

  • فیلم Outbreak محصول 1995 با بازی داستین هافمن
  • فیلم Contagion محصول 2011 با بازی مت دیمون
  • فیلم The Flu محصول 2013
  • فیلم The Cassandra Crossing محصول 1976
  • فیلم Infection محصول 2019
  • فیلم Virus محصول 2019 هندوستان
  • فیلم The Bay محصول 2012
  • فیلم Deranged محصول 2012 کره
  • فیلم Carriers محصول 2009
  • فیلم The Last Days محصول 2013
  • فیلم Pontypool محصول 2008
  • فیلم Panic in the Streets محصول 1950
  • فیلم The Killer That Stalked New York محصول 1950
  • دو فیلم آخر شاید قدیمیترین فیلم هایی باشند که درباره موضوع ترس انسان از بیماری فراگیر ساخته شده است.

 

351d95e9-7123-4527-a3f7-9876044cf372.jpg

زامبی

  • فیلم Train to Busan محصول 2016 کره
  • فیلم 28 Days Later محصول 2002 و 28 Weeks Later محصول 2007
  • فیلم Rabid محصول 2019 
  • فیلم Dawn of the Dead محصول 2008
  • فیلم It Stains The Sands Red
    فیلم World War Z محصول 2013 با بازی برد پیت
    فیلم Mayhem
    فیلم Little Monsters
    فیلم Wyrmwood
  • لیست فیلم و سریال هایی با موضوع حمله زامبی ها تمامی ندارد!

 

8b07bcd6-f9e4-4d1b-a477-326189203342.jpg

آخرالزمان

  • فیلم I Am Legend محصول 2007 با بازی ویل اسمیت
    فیلم Cargo
    فیلم Here Alone
    فیلم It Comes at Night
    فیلم The Last Man on Earth - به جنبه طنز موضوع می پردازد
    فیلم The Night Eats the World
    فیلم The Omega Man
    فیلم Resident Evil Franchise که بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده است
    فیلم Ravenous
    فیلم Endzeit

 

حمله فضایی ها

  • فیلم The Andromeda Strain محصول 1971
  • فیلم The Faculty محصول 2998
  • فیلم Invasion of the Body Snatchers محصول 1956
  •  

اگر در خانه ماندید و در شکست این بیماری کمک می کنید وقت خود را با دیدن این فیلم ها پر کنید، شاید واقعا اتفاق بیفتد، بد نیست آماده باشیم :)

 

نظرات

در ادامه بخوانید...