پنج محصول برای زیبایی زن ، قدرت مرد و سیستم ایمنی قوی

در

پاییز سخاوتمندانه سبزیجات و میوه های زیادی به ما می دهد. مفیدترین نمادهای غذایی پاییز چیست؟ ما 5 محصول برتر را گردآوری کرده ایم و گفته ایم که چرا باید آنها را فوراً خریداری کنید.

 

کدو تنبل

کدو تنبل

ملکه پاییز از پایان ماه سپتامبر ما را خوشحال کرده است. محتوای کم کالری و ترکیب غنی ویتامین ها از مزایای اصلی آن است. علاوه بر این ، هر دو تفاله و دانه ها به یک اندازه مفید هستند. از نظر محتوای کاروتن ، کدو تنبل 4-5 برابر بیشتر از نزدیکترین رقیب خود - هویج است. بدن ما کاروتن را به ویتامین A تبدیل می کند که یک آنتی اکسیدان و محافظ بینایی است.


کدو تنبل حاوی ویتامین های C ، E ، K و تقریباً همه ویتامین های گروه B و همچنین فیبر است. دانه ها حاوی مقدار زیادی روی هستند که کمبود آن باعث اختلال در متابولیسم ، کاهش ایمنی و تولید هورمون های جنسی می شود.

 

کدو تنبل

اما فراموش نکنید: در 100 گرم دانه کدو تنبل - 559 کیلو کالری!

در رژیم غذایی و تغذیه مردان ، این سبزی نارنچی باید وجود داشته باشد: مجموعه ای از ویتامین E ، روی و L-arginine عملکرد غده پروستات را عادی می کند ، برای سنتز تستوسترون ضروری است و بر باروری تأثیر مثبت دارد. محتوای بالای پتاسیم و اسید امگا 3 وضعیت سیستم قلبی عروقی را بهبود می بخشد و دیواره عروق خونی را تقویت می کند. از کدو تنبل می توان در زیبایی نیز استفاده کرد. ماسک های ساخته شده از دانه های خرد شده پوست را مرطوب و روشن می کند ، التهاب موجود را کاهش می دهد.

با توجه به اثر کلرتیک مشخص ، افرادی که از بیماری سنگ مثانه رنج می برند باید در استفاده از کدو تنبل محتاط باشند.

 

قارچ

قارچ

پروتئین ، فیبر ، سلنیوم ، پتاسیم ، مس ، آهن ، کلسیم ، سدیم ، روبییدیم ، قلع ، کادمیوم ، مولیبدن ، کروم ، گوگرد ، نقره - نه ، ما جدول تناوبی را برای شما بازنویسی نکرده ایم ، اینها مواد معدنی و عناصر کمیاب موجود در قارچ و برای بدن ما مهم است. و همچنین حاوی ویتامین A ، C ، D ، PP ، گروه B. سلنیوم یک آنتی اکسیدان قوی است که از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کند. بر اساس برخی گزارشات ، قارچ ها می توانند خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش داده و سرعت پیری را به دلیل قدرت فوق العاده خود در خنثی سازی رادیکال های آزاد کاهش دهند. فیبر که قارچ سرشار از آن است سطح قند خون را عادی کرده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

 

قارچ

 

میزان کالری قارچ ها به نوع آنها بستگی دارد. 100 گرم محصول تازه حاوی 9 تا 35 کیلو کالری است. بولتوس پرکالری ترین قارچ است و قارچ سیاه دارای کمترین ارزش انرژی است.

 

آجیل

آجیل

روزی روزگاری ، فندق محبوب  جادوگران بود که به دنبال آب می گشتند و با استفاده از شاخه های فندق گنجینه ها را پیدا می کردند. راه رفتن با شاخه ها در جنگل ها و مزارع سرزمین مادری شما مطمئناً ایمنی شما را تقویت می کند و به اندام شما کمک می کند ، اما روش های دیگری برای استفاده از فندق وجود دارد . میوه های فندقی حاوی ویتامین B ، ویتامین E و مواد معدنی (کلسیم ، آهن ، منیزیم و پتاسیم) هستند.

 

فندق

 

فندق ، در مقایسه با انواع دیگر آجیل ، دارای پروتئین و ویتامین E بالاتری و محتوای چربی کمتری است.

اجداد ما هزاران سال است که آجیل مصرف می کنند و دستور العمل های زیادی را برای استفاده از آنها آزمایش کرده اند. به عنوان مثال ، با جوشانده پوست و پوست فندق ، آنها موها را به رنگ تیره تر رنگ کردند ، موها را تقویت کردند و بیماری های معده و روده را درمان کردند. اما در مورد دستور العمل های محلی مراقب باشید: به عنوان مثال ، تزریق برگ و پوست فشار خون را افزایش می دهد ، و ماسک و اسکراب از مغز آجیل می تواند باعث تشدید نورودرماتیت شود.

سیب

سیب

این ضرب المثل معروف است: "یک سیب در روز به هفت بیماری کمک می کند." اما تحقیقات نشان می دهد که ویتامین های زیادی در این میوه ها وجود ندارد . سیب چه فوایدی دارد؟ معلوم شد که آنها از نظر محتوای آنتی اکسیدان ها پیشرو هستند - موادی که ما را از سرطان ، بیماری های سیستم قلبی عروقی و به طور کلی از پیری زودرس محافظت می کنند. علاوه بر این ، آنتی اکسیدان های موجود در سیب با نگهداری طولانی مدت از بین نمی روند.

 

سیب


چه چیز دیگری در این میوه ها مفید است؟ به عنوان مثال ، آهن ، که باعث افزایش سطح هموگلوبین در خون می شود. منیزیم ، فسفر ، کلسیم ، پتاسیم ، سلنیوم و ید و همچنین ویتامین های C ، B1 ، B2 ، PP ، E به استرس و خستگی کمک می کند ، عملکرد مغز را بهبود می بخشد. سلول های سیب یک جاذب طبیعی هستند که سموم را از بدن خارج می کند ، بنابراین خوردن سیب به ویژه در صورت مسمومیت مفید است. سیب ، اسید سیتریک ، سالیسیلیک و بوریک موجود در این میوه های پاییزی تولید صفرا و آب معده را تحریک می کند.

متأسفانه ، وجود این اسیدها برای افراد مبتلا به زخم معده منع مصرف دارد ، بنابراین بهتر است آنها سیب پخته بخورند ، نه خام.

 

دارچین

دارچین

دارچین یک ادویه مفید است که حاوی مقدار زیادی اسانس ، فیبر غذایی ، ویتامین های گروه B ، A ، PP ، C ، E ، عناصر ریز و درشت (پتاسیم ، منیزیم ، کلسیم ، گوگرد ، سدیم ، فسفر ، آهن ، منگنز ، روی است. ) ، اسیدهای آمینه ... این مواد دارای اثر ضد التهابی ، افزایش ایمنی و تسریع متابولیسم هستند. دارچین برای سرماخوردگی بسیار مثر است. اما بهتر است در مقدار آن زیاده روی نکنید: این می تواند سطح قند خون را به طور چشمگیری کاهش دهد. پزشکان مصرف بیش از 1.5 قاشق چای خوری از این ادویه معطر را در روز توصیه نمی کنند.

 

دارچین


دارچین با ترکیب بیوشیمیایی غنی خود نمی تواند توجه متخصصان زیبایی را جلب کند. ثابت شده است که بتاکاروتن ، که بخشی از ترکیب آن است ، می تواند پوست را جوان کند و ویتامین ها ، عناصر کمیاب ، روغن های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و تانن ها گردش خون را بهبود می بخشد ، پوست صورت را تقویت می کند و التهاب و سوزش را از بین می برد. بر روی آن.

محصول پاییزی مورد علاقه شما چیست؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند

در
در این مقاله سعی می کنیم نظر مردان درمورد زنان، چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است و چه چیزی اهمیت ندارد و حداقل 10 نقص زنانه که مردان دوست دارند را عنوان کنند.(البته کلمه نقص نسبی است) یا این که در اولین برخورد آیا توجه مردان به اندام زنان است ، چاقی یا لاغری برای یک مرد اهمیت دارد، مردان به کدام قسمت بدن زنان توجه می کنند را پاسخ دهیم. 
 
هر دختر یا زنی دوست دارد نگاه های تحسین برانگیز مردان را به خود جلب کند. اما اغلب، تحت تاثیر مد و یا جامعه، شروع به نگرانی در مورد برخی از جزئیات ظاهری و خلق و خوی خود می شود و به جای بهتر شدن، کار را خرابتر می کند!
 
حال ما می گوییم دختران، نگران نباشید! در واقع، مردان به چیزهای زیادی توجه نمی کنند! در میان تمام ظواهر، به عنوان مثال، عطر و لباس های زیبا توجه آنها را بیشتر از همه چیز به خود جذب می کند.
sayarak.com تصمیم گرفته تا در نهایت دریابد که ظاهر یک زن چه اهمیتی برای مردان دارند و چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است.

تاثیر عطر زدن زنان بر مردان

اکثر مردان مورد بررسی ما به عطر توجه دارند. بعضی ها اشاره کردند که این دلیلی است برای به یاد آوردن آن دختر . اما تقریبا همه مردان روشن ساختند که استفاده بیش از حد از عطر ناخوشایند است.

ایا مردان لاک دوست دارند

تاثیر مانیکور و لاک ناخن زنان بر مردان

نظرات در اینجا متفاوت است. نیمی از مردان به ناخن ها توجه نمی کنند. و نیمه دوم اذعان داشتند که لاک ناخن غیر طبیعی را دوست ندارند
ایا مردان ناخن بلند دوست دارند 
تقریبا همه مردان ذکر کرده اند که ناخن های بلند را هم دوست ندارند. با این حال، یک رنگ لاک ملایم و یا لاک شفاف(برق ناخن) ، تصویری جذاب به دختر اضافه می کند.
 

زیباترین ابرو از نظر مردان

تقریبا همه مردان گفتند که که ابروی نقاشی شده را واقعا دوست ندارند. اما به طور کلی، آنها تقریبا به این جزئیات ظاهر توجه نمی کنند. هر چند کسانی بودند که می گفتند که ابروی زیبا می تواند برخی از معایب صورت را خنثی کند.
 

تاثیر مژه در ظاهر زنان

در اینجا دوباره، نظرات به 2 گروه تقسیم می شود. نیمی از مردان مطمئن هستند که مژه های بلند دختران و زنان به نظر زیبا است. و نیمه دوم اعتراف کردند که مژه های غیر طبیعی بیش از حد به چشم می آید.

تاثیر آرایش زنان بر مردان

هیچکدام از مردان مورد بررسی ما آرایش غلیظ و پر رنگ را نمی پسندیدند. به طور کلی، رنگ های غیر طبیعی  برای رنگ رژهای را ذکر کرده اند: بنفش، بورگوندی و غیره. مژه های آرایشی، ابروهای تاتو شده.
 

مشکلات جزئی پوست

مردان به مشکل پوست توجه دارند. آنها یک جوش را روی بینی متوجه می شوند، اما برای اکثر آن ها خیلی مهم نیست، زیرا امروز این جوش هست، و فردا نیست. اما اگر دختری به طور کلی دارای پوستی با مشکلات زیاد باشد، به نظر مردان، این نشان می دهد که او برای خودش اهمیتی قائل نیست و این  خیلی بد است.
 

پاهای تمیز شده

تقریبا همه مردان به طور معمول با این واقعیت ارتباط دارند که دختران همیشه پاهای کاملا بدون مو ندارند. و مهم نیست که لمس شود یا فقط دیده شود.
 

کفش کثیف

به طور کلی، کفش های کثیف باعث فراری شدن مردان نمی شود. مردان حتی توجه خاصی به کفش ها نمی کنند.(هر چند که این چیزی نیست که عادی باشد) اما اگر کفش ها بیش از حد کثیف باشند، متوجه خواهند شد و این منفی خواهد بود.
 

تاثیر لباس های نامرتب زنان بر مردان

درست همانطور که در وضعیت کفش های کثیف، مردان به طور کلی روی آن تمرکز نمی کنند. اما اگر لباسها به وضوح نامرتب باشند، این واقعیت به نفع دختران نخواهد بود: به نظر مردان، این شاخصی است برای نشان دادن وضعیت اقتصادی دختران.
 

تاثیر علائم ترک روی بدن

بعضی از مردان حتی نمیدانند این علائم ترک چیست و هرگز آنها را ندیده اند. و بسیاری از کسانی که علائم ترک در دختران را متوجه شده اند، آن را چیز بدی در نظر نمی گیرند. بسیاری معتقدند که علائم ترک با افزایش وزن ارتباط دارد و نمی دانند که ممکن است به علت حاملگی نیز ظاهر شود. و بعد از آنکه در مورد علائم ترک بامردان صحبت کردیم،این علائم ترک برای آنها نقش خاصی ندارد.
 

تاثیر شکم صاف

90٪ از مردان یک شکم کوچک و صاف را در نظر ندارند که البته این چیز وحشتناکی است و توجه خاصی به آن ندارند. البته و صد البته، اگر وزن اضافی واضح نباشد، اما با این حال، شکم کاملا صاف به نظر نمی رسد که خیلی مهم باشد.
 

تاثیر مو های تمیز

 

نظرات در این جا هم مشابه بود. به طور نسبی، مردان شما را با انگشت نشان نمی دهند اگر متوجه شوند که موهای شما امروزه شسته نشده است. تقریبا همه کسانی که به این سوال پاسخ دادند همان عبارت را بیان کردند: "اگر مو به وضوح چرب باشد، خب این بد است. ولی اگر دو ساعت پیش موهایتان را نشسته اید، نگران نباشید. "
 

تاثیر لباس زیر

"خوب، چه کسی می گوید که به آن توجه نمی کند؟" - تقریبا هر مرد این سوال را به ما پاسخ داد. بنابراین، دختران بدانند، مجموعه توری چیز خوبی است!
 

استفاده زنان از کلمات زشت

 

وقتی ما با مردان مصاحبه کردیم،  برای ما مهم بود که بدانیم چگونه با این واقعیت ارتباط بر قرار می کنند که دختران  گاهی از کلمات رکیک استفاده کنند. و تقریبا هر کس پاسخ خودش را داشت. بعضی ها گفتند که این حتی خوب است، زیرا در این صورت می توانند با همدیگر یکسان باشند. بعضی ها گفتند که این بسیار بد است و اگر این کار را نکنند بهتر می شود. و بعضی برایشان اهمیتی نداشت
 

سیگار کشیدن زنان در نظر مردان

 

تقریبا 80٪ از مردان دوست ندارند که یک دختر سیگار بکشد. اما استثنائاتی هم وجود دارد: بعضی آن را کاملا طبیعی می بیند، و بعضی می گویند در صورتی که دختری غالبا این کار را انجام نمی دهد و به عنوان مثال داخل ماشین سیگار نمی کشد، این کاملا قابل قبول است.
 
بسیاری از مردان، با پاسخ دادن به پرسش ها، افزودند که همه این عوامل در مجموع نقش دارند. به عبارتی دیگر، اگر دختری کفش های کثیف و لباس های چروکیده را پوشیده باشد، با مانیکور نادرست ، سیگار بکشد و فحش بدهد، قطعا نظر مرد را جذب نمی کند، اما در صورتی که یک یا دو مورد از این ویژگی ها در سبک زندگی او ذاتی باشند، آنگاه تعیین کننده نخواهد بود.
مردان! در مورد این چه نظری دارید؟ ما مطمئن هستیم خوانندگان ما بسیار علاقه مند هستند در مورد اولین چیزی که مردان درباره زنان متوجه می شوند چیست بدانند.
 
246A589900000578-0-image-m-4_1420495578355.jpg
برد پیت با مانیکور در جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز
 
اگر دوست دارید در مورد لاک زدن مردان ، لاک زدن مردان نشانه چیست ، مردانی که لاک می زنند  و رنگ لاک مورد علاقه پسرها چیست بخش نظرات را که کاربران به اشتراک گذاشته اند بخوانید.
 

نظرات

۱۴۰۰/۴/۲۵مانیکور در اصل نه برای زیبایی بلکه برای ضد عفونی انجام می شده است و همه گیری کرونا فقط باید علاقه به این روش بهداشتی را افزایش دهد. "تا آنجا که من به یاد می آورم ، یک دانشمند استرالیایی وجود دارد که تصمیم گرفت میزان عفونت را در قسمت های مختلف بدن بررسی کند. این متخصص اضافه می کند ، او مردم را متوقف کرد ، یک خراش از زیر ناخن ها را گرفت و آنها را به مخزن کاشت فرستاد. مشخص شد که بیشترین باکتری در فضای زیر ناخن پنهان شده است. این یک محیط ایده آل برای تولید مثل و رشد میکروارگانیسم ها است: این ناخن است که از آنها در برابر محیط خارجی محافظت می کند و حتی شستن دقیق دست منجر به استریل شدن این ناحیه نمی شود. "

۱۴۰۰/۴/۲۵اگر ما در مورد لاک رنگی و مانیکور برای زیبایی صحبت می کنیم ، انتخاب یک طرح خیلی جیغ در میان زنان مانند ناخن های مصنوعی نشانه بد سلیقه گی است. "اگر در دهه 2000 زنی با ناخن های مصنوعی آراسته به نظر می رسید ، اکنون او مبتذل به نظر می رسد." - پوشش های تزئینی ، گل ها ، نقاشی روی ناخن ها قبلا شیک در نظر گرفته می شدند ، اما اکنون به بدترین معنی کلمه مبتذل هستند.

۱۴۰۰/۴/۲۵ مردانی که لاک می زنند و آیا مردان مانند زنان ناخن های خود را رنگ می کنند؟ مردان به دلایل دیگری ترجیح می دهند یک پوشش رنگی درست کنند. "یک مرد جوان ناخن های خود را با رنگ غیرمعمول نقاشی می کند ، مربع ها یا دایره هایی را روی ناخن ها به تصویر می کشد ، نمادهایی که به نوعی بیان می شوند: من نشان می دهم که مثل بقیه نیستم ، اصیل هستم ، یا برعکس ، خودم را به نوعی خرده فرهنگ ارجاع می دهم ، "این همیشه در مورد یک چالش است ، در مورد هنرمندانه ، یک عمل در بیان خود است." انجام یک مانیکور تزئینی ، که فقط گروه کوچکی از افراد خلاق مرتبط با هنر قادر به طراحی آن هستند ، برای تبدیل شدن به سبک روزمره مردان عادی نادرست است. به نظر ، بعید است که این به یک قاعده تبدیل شود و به توده مردم گسترش یابد - در غیر این صورت معنای خود را از دست می دهد.

۱۴۰۰/۴/۲۵لاک زدن مردان نشانه چیست در تاریخ مد چنین نمونه هایی از مردانی که لاک می زنند وجود داشته - در قرن هجدهم ، مردان جوراب ، کلاه گیس ، توری و روبان می پوشیدند ، اما این مردان چه کسانی بودند؟ گروه کوچکی از درباریان در راس جامعه ، نخبگان ، اشراف. اما عقاید سنتی درباره معنای مرد بودن و معنای زن بودن هنوز قوی هستند. "این باعث ایجاد کلیشه های جنسیتی در مورد آنچه که واقعاً مردانه یا زنانه است ، می شود ." "در عین حال ، در فرهنگ غربی ، ایده های سنتی به طور فعال در حال تغییر هستند: مردان بیشتر شبیه زنان می شوند ، و زنان بیشتر مردان."

۱۴۰۰/۴/۲۵روانشناسان این گرایش که چرا پسرها لاک میزنند با این واقعیت مرتبط می دانند که در هر فرد قسمتهای شرطی "مرد" و مشروط "زن" وجود دارد. "در سراسر جهان تدریجاً شیوه های سنتی زن و مرد کنار گذاشته می شود ، و ما در اینجا در مورد کنار گذاشتن کلیشه ها و انتظارات تحمیل شده صحبت می کنیم ، و نه در مورد خود اعمال. این واقعیت که مردان شروع به رنگ آمیزی بیشتر ناخن های خود می کنند به این معنا نیست که مثلاً زنان کم اهمیت خواهند شد ، روانشناسان مطمئن هستند که "لاک زدن مردان فقط این است که مردم به طور فزاینده ای از مفاهیم سنتی پذیرفته شده زنانه و مردانه دست کشیده و با بدن خود کاری می کنند زیرا می توانند و می خواهند."

۱۴۰۰/۴/۲۵لاک زدن مردان . در واقع ، مردان در مصر باستان شروع به مانیکور کردند.

۱۴۰۰/۴/۲۵ مانیکور مردانه , لاک زدن مردان به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی و حوزه های عمومی ظاهر می شود: نه تنها ستاره های راک و رپرها ، طراحان لباس و آرایشگران ، بلکه روزنامه نگاران ، ورزشکاران و همچنین کسانی که فعالیت های آنها عمومی نیست و با مد یا صحنه ارتباط ندارد ، مد را برای رنگ آمیزی ناخن خود گرفته اند. آیا این به زودی به معنای بازگشت لاک زدن مردان به حالت عادی زنان است؟

۱۴۰۰/۴/۲۵مردانی که لاک می زنند ستاره های راک اولین کسانی بودند که در نیمه دوم قرن بیستم ناخن های خود را با لاک پوشاندند. دیوید بووی در تصویر Ziggy Stardust درخشش داشت ، کورت کوبین در کلیپ هایی با لاک قرمز ترک خورده( رنگ لاک مورد علاقه پسرها ) بازی کرد ، Ozzy Osbourne ، Marilyn Manson و Stephen Lyler سیاه لاکونیک ( رنگ لاک مورد علاقه پسرها ) را ترجیح دادند و مانیکور و لاک زدن مردان بخشی از تصویر نوازندگان شد . سپس بازیگران و نوازندگان موسیقی پاپ جانی دپ ، سیل و جارد لتو شروع به استفاده از لاک ناخن کردند ، کمی بعد رپرها Lil Yachty ، Jaden Smith ، Bad Bunny و A $ Rocky مد را انتخاب کردند . در سال 2015 برد پیت با مانیکور در جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز ظاهر شد. پس از وی میشا باتشوایی ، مهاجم چلسی ، مهمان مکرر در Imarni Nails ، دنبال شد.

۱۴۰۰/۴/۲۵ایا مردان لاک دوست دارند مردان نه دیروز ، نه سال گذشته ، یا حتی در اواخر قرن گذشته در پی محبوبیت دیوید بووی یا کورت کوبین ، ناخن های خود را رنگ کردند. به عنوان مثال ، سه هزار سال قبل از میلاد ، جنگجویان بابل باستان ، که برای جنگ آماده می شدند ، ناخن های خود را با آنتیموان رنگ کردند. سپس رنگ سیاه برای طبقه بالا و برای طبقه پایین سبز در نظر گرفته شد. سپس بشر این مسئله (لاک زدن مردان و لاک زدن مرد برای زن) را فراموش کرد و ناخن های لاک زده برای هزار ها سال یک ویژگی کاملا زنانه باقی ماند.

۱۴۰۰/۴/۲۶لاک زدن مردان بیشتر مردان در سراسر جهان ناخن های خود را نه به عنوان نشانه تعلق یا اعتراض ، بلکه دقیقاً به همان دلیلی که زنان این کار را می کنند - برای زیبایی است.لاک زدن مرد برای زن * ناخن های رنگی در هنگ کنگ رایج است. El Poblado در Medellin پر از جوانان کلمبیایی با ناخن های سیاه خواهد بود (البته ، همه چیز به منطقه بستگی دارد). در بوینس آیرس ، مردی با هر رنگ ناخن یک امر عادی است. بوینس آیرس از نظر سطح فرهنگی کاملاً متفاوت است. در هیچ کجای دنیا این همه مکان را ندیده ام که گروه های موسیقی ، سبک ها ، کمون های جدید متولد و بالغ شوند .- به طور کلی ، هر کشور دارای دو قطب است - محافظه کار و جهان وطنی. در نیویورک و کالیفرنیا ، ناخن های رنگی در حال حاضر عادی هستند ، و در مورد جهت گیری یا تنظیمات موسیقی صحبت نمی کنند.

۱۴۰۰/۴/۲۶مردانی که لک می زنند تولیدکنندگان لاک الکل ، که برای مدت طولانی خود کلیشه های جنسیتی را پرورش می دادند ، زنانی که طبق آن ناخن های خود را رنگ می کنند و مردان این کار را نمی کنند ، در کنار مردان ناخن رنگی هستند. اکنون این مارک ها دریافته اند که از یک سو می توان برابری را ترویج داد و از سوی دیگر بازار جدیدی را تسخیر کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷سینه زن می تواند توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند، سرنوشت ها را بشکند، مردان را تحت سلطه خود درآورد، سریعتر از صاحبش جذب کند ... همه اینها در مورد سینه زن است! اما معلوم شد که ما هنوز چیز زیادی در مورد سینه زن نمی دانیم.

در ادامه بخوانید...

10 تفاوت منحصر به فرد بین مرد و زن

در
10 تفاوت منحصر به فرد بین مردان و زنان
بسیاری از رفتارهای مردان و زنان مختلف است. ما مطمئن نیستیم که چگونه این اختلاف ها بوجود آمده است، سبک زندگی تاثیری در بوجود آمدن این تفاوت ها داشته ؟ به نظر چنین نمی آید زیرا این رفتارها در مردان و زنان تقریبا در سراسر این کره خاکی با سبک زندگی های متفاوت، شبیه به هم است ، اما تفاوت های فیزیولوژی و برخی از ویژگی های دیگر را با اطمینان می توان به ژن ها نسبت داد که دختران در ساختار با مردان متفاوت هستند،که حتی به تشدید توانایی های خاصی در آن ها کمک می کند.

ترتیب لباس پوشیدن در مردان و زنان متفاوت است

ترتیب لباس پوشیدن در مردان و زنان متفاوت است

این واقعیت به ندرت مورد توجه واقع شده است. اما شایان ذکر است که مردان از پایین به بالا لباس می پوشند: اول جوراب، شلوار، و سپس پیراهن . اما دختران در اغلب موارد، اول  تی شرت یا پیراهن و سپس شلوار را پوشیدند.
 

دختران، بر خلاف مردان، کمتر مستعد ریسک و خطر هستند

دختران، بر خلاف مردان، کمتر مستعد ریسک و خطر هستند
دختران بر خلاف بچه هایی که بسیار پرشور هستند و زندگی را به خطر می اندازند، کمتر خطر می کنند.آخه کدوم دختری این کارها را انجام می ده؟
 

دختران در طول عمر حدود 2 کیلوگرم رژ لب می خورند

دختران در طول عمر حدود 2 کیلوگرم رژ لب می خورند
هیچ مخفی نیست که رژ لب روی لب یک دختر با غذا یا نوشیدنی جذب شود. دانشمندان متوجه شده اند که به این طریق دختران در تمام طول زندگی خود حدود 2 کیلوگرم از این نوع لوازم آرایشی را می خورند.
 

دختران دوست دارند برای مرد خود آشپزی کنند 

دختران دوست دارند برای مرد خود آشپزی کنند
دختران چنین ویژگی هایی دارند: زمانی که با یک مرد جوان آشنا می شوند،به نوع تغذیه و خوردن او دقت می کنند.
 

زنان گاهی می توانند سوالات بسیار عجیب و غریبی بپرسند

بله، البته، دختران بسیار کنجکاو هستند، آنها نیاز به دانستن تا حد امکان دارند. اما هنوز هم زمانی که یک دختران شروع به پرسیدن سوالات بسیار عجیب و غریبی می کنند، ممکن است که به چیزی مظنون شده باشند و به دنبال راهی برای پیدا کردن چیزی باشند که ممکن است شما آن را پنهان کرده باشید!
 

دست دادن زنان کاملا متفاوت با مردان است

دست دادن زنان کاملا متفاوت با مردان است
هنگامی که دو مرد دست می دهند آنها دست همدیگر را به شدت فشار می دهند و نوعی حرکت، تکان دادن دست وجود دارد. اما هنگامی که یک دختر با یک مرد دست می دهد، به راحتی با او دست می دهد و دیگر دست را حرکت نمی کند، دست او ثابت می شود. دلیلی آن دشوار است، اما شاید دست دادن فقط یک چیز غیر زنانه است.
 

جهان زنان روشن تر و رنگی تر از مردان است

جهان زنان روشن تر و رنگی تر از مردان است

از لحاظ علمی ثابت شده است که دختران رنگ های بیشتری نسبت به مردان را تشخیص می دهند، زیرا همه چیز درباره ژن ها است. به عنوان یک نتیجه، مردان اغلب وقتی که یک دختر تلاش می کند تا تفاوت بین بادمجان و رنگ بنفش را ثابت کند، به این نتیجه می رسند.
 

دختران بو ها را بهتر احساس می کنند

دختران بو ها را بهتر احساس می کنند
دلیل این که دختران دوست دارند گلهای زیادی را هدیه بگیرند، این است که آنها احساس بو را نسبت به مردان بهتر دریافت می کنند . و در اینجا نیز همه چیز در ژن هاست .دختران حساس تر به بو ها هستند.
 

بر خلاف پسران، بدن دختران بیشتر تغییر می کند

بر خلاف پسران، بدن دختران بیشتر تغییر می کند

بدن دخترها منحصر به فرد است. بر خلاف مردان، این امر به تغییرات مختلف در روند رشد می انجامد. علاوه بر این، فرایند بلوغ در دختران چند سال پیش از پسران آغاز می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 کشور با زیباترین زن و زیباترین مرد

در
همه ملل به روش خاص خود زیبا هستند ، زیرا طبیعت به هر یک از آن وقار و جلوه منحصر به فرد خود را داده است. با این وجود ، Big Seven Travel ، یک درگاه اینترنتی تحلیلی برای مسافران ، تصمیم به انجام یک نظرسنجی گرفت و فهمید که کدام ملیت "زیباترین" محسوب می شوند. این مطالعه شامل 1.5 میلیون پاسخ دهنده ، 50 کشور "جذاب" است.
 
sayarak.com با خوشحالی زیبایی شناسانه به عکس زیباترین زنان و مردان این لیست نگاه کرده و می خواهد 15 نفر برتر اعضای آن را به شما نشان دهد.
 

15. باربادوس

14. کنیایی

13. هلندی

12. فرانسوی

11. کاستاریکا

10. کانادایی

9. انگلیسی

8. ارمنی

7. ایتالیایی

6. آفریقای جنوبی

5- استرالیایی

4- برزیلی

3. فیلیپین

2. دانمارکی

1. اوکراین

آیا شما با نتایج رای گیری موافق هستید؟ رتبه یک را به چه کسی می دهید؟ پیشند خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا زن ها بیشتر از مرد ها زندگی می کنند

در
چرا زنان بیشتر از مردان زندگی می کنند
در اینجا ما در مورد عادت های بد، کارهای خطرناک، کشته شدن در جنگ، سبک زندگی و مراقبت نکردن از سلامتی صحبت نخواهیم کرد. اگرچه ، این ها همه مهم است اما چه چیز دیگری زندگی زنان را طولانی تر می کند؟
 
دلایل عینی که چرا زنان بیشتر از مردان زندگی می کنند:

 

سیستم ایمنی زنان انعطاف پذیرتر است

این به دلیل توانایی تحمل فرزندان است. به نظر باید برعکس به نظر برسد، زیرا زنان حتی بیشتر از مردان مریض می شوند ، اما می توانند راحت تر بیماری ها را تحمل کرده و در مواردی عوارض کمتری داشته باشند.
 

 

دستگاه گوارش در زنان نسبت به مردان ظریف تر است

از این نظر ، آنها از خوردن غذاهای خشن امتناع می ورزند ، اما با دقت بیشتری هضم آن چیزی را که مناسب آنها باشد ، هضم می کنند. این کمک می کند تا مواد مغذی به طور یکنواخت و کامل جذب شوند و از آسیب شناسی دستگاه گوارش اطمینان حاصل کنند.
 

 

انعطاف پذیری عاطفی در زنان

این امکان را به زن می دهد تا راحت تر از تجربیات منفی خلاص شود و همین امر در زنان باعث ابتلا به بیماری های روانی کمتری می شود. موقعیت هایی که توسط یک مرد به عنوان یک فاجعه شخصی درک می شود و فرصتی برای تسلیم شدن است ، برای زنان به صورت راحت تر برگزار می شود و به آنها امکان می دهد تا آن موقعیت را به چیز دیگری تغییر دهند.علاوه بر این، این تغییر به زنان اجازه می دهد فعالیت مغز را طولانی تر نگه دارد. بنابراین ، چه زن و چه مرد باشید ، زیاد نگران مشکلات زندگی نباشید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد عکس

در
Untitled-design-1.jpg
مردان دیوانه می شوند: قسمت هایی از بدن زن که به طرز جادویی مردان را تحت تأثیر قرار می دهد

6 قسمت از بدن زن که مردان را دیوانه می کند

سوالی که ذهن خیلی از زنان را مشغول کرده ، مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید ؟ اگر بر اساس طبیعت تصور کنیم ، اول از همه مردان جذب زیبایی بیرونی زنان می شوند.  بنابراین ، در مورد زیبایی روح صحبت نمی کنیم ، اولویت مهم (مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد ) این است که با ظاهر بتوانید توجه آنها را جلب کنید . البته ،  از آنجا که زیبایی یک مفهوم ذهنی و نسبی است ، اما ویژگی های مشترکی وجود دارد مثل تاثیر لبخند زنان بر مردان که توجه تقریبا هر مرد ی را به خود جلب می کند. حال  ببینیم مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد و زن از کدام قسمت مرد خوشش میاد ؟ آیا درسته که بعضی از مردا از دیدن  عکس قسمت خصوصی بدن  زن ، عکس اعضای بدن زن واقعی  ش خوششون میاد؟
 

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد

مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید

اکثر آقایان می توانند با یک نگاه مشخص کنند که آیا این دختر را دوست دارند یا نه. علاوه بر این ، در این ثانیه ها ، مرد ، البته نمی تواند جزئیات فردی را  ببیند بلکه فرد مورد نظر به عنوان یک کل در نظرگرفته می شود.
مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد؟
به طور ناخودآگاه ، مردان زنانی را دوست دارند که ویژگی های جنسیتی متمایز دارند. یعنی سینه متناسب و برجسته، کمر کاملا مشخص و جدا شده از بالاتنه و باسن ، باسن نسبتا برجسته و گردو موهای بلند.بسیاری از مردان می گویند که آنها دختران را با لباس زنانه ترجیح می دهند.
مردها از کدام قسمت بدن زن خوششان میاید؟ چرا مردان باسن بزرگ دوست دارند
اندام مورد علاقه مردان . اکثر زنان معتقدند که مردان فقط به سینه ، باسن زن و پا ها نگاه می کنند. انکار این حرف احمقانه است (زیرا این یک واقعیت است) اما ویژگی های دیگری در زنان وجود دارد که مردان دوست دارند ، و دختران حتی از آن خبر ندارند.
 
دست ها
مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد عکس

دستها و انگشتان

مردها چه اندامی را دوست دارند

دستهای محبت آمیز با حرکات نرم در بین مردان بسیار محبوب هستند. هنگامی که او دست شما را گرفته ، می خواهد حساسیت را احساس کند ، و نه خشن و زبری. یک کرم مغذی با رایحه و لایه بردار دلپذیر یک بار در هفته راز دستان جذاب است.

از هر 10 مرد مورد بررسی 8 مرد هنگام برخورد به انگشتان توجه می کنند. بنابراین یک شکل ناخن انتخاب کنید که از نظر بصری انگشتان شما را کشیده نشان دهد. و همچنین ناخن های خود را با بدلیجات ، الگوها ، برچسب های مختلف بیش از حد شلوغ نکنید. در واقع ، در میان مردان این باور وجود دارد که هر چه مانیکور زن ساده تر باشد ،  در کنار او بودن او نیز راحت تر است.
 
5e9c03145c138.jpg
 

مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد

کمر زن

مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید؟ قوس کمر زن
کمر زن ، به عقیده اکثر آقایان ، نمره کمتری از سینه ندارد. به همین دلیل دختران باید مراقب وضعیت کمر خود باشند. و اگر زنان می خواهند با کمر اغوا کننده خود جلوه ای ماندگار ایجاد کنند ، پس باید لباسی انتخاب کنند که کمر را به بهترین شکل نشان دهد.
مردان چه قسمت از بدن زنان را دوست دارند

 قوس کمر

یکی دیگر از قسمت های جذاب بدن زن قوس کمر است. کمر ، به طور معمول ، توسط لباس پنهان می شود ، بنابراین باعث  جلب توجه بیشتر مردان می شود. ظاهر کمر با عملکرد باروری در زنان همراه است.
 
اگر زنان به همان اندازه مردان کمر صاف و بدون قوس داشتند ، دوران بارداری با درد کمر شدید همراه بود. ستون فقرات زن مرکز ثقل کمی تغییر یافته دارد. در سطح ناخودآگاه ، قوس کمر در زنان، توسط مرد به عنوان توانایی تحمل بارداری درک می شود. و بسیار جذاب است.
 
 مچ پا

مچ پا

 مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش می اید؟ مچ پا !
شاعران باستان اشعاری در مورد زیبایی مچ پا در زنان می نوشتند. و می توان آنها را درک کرد ، زیرا در آن روزها زنان دامن های بلند می پوشیدند ، و دیدن مچ پا ی خانم ها یک موفقیت بود.
 
خمیدگی کوچک و زیبای پای زن  قلب مردان را شیفته خود می کند. نکته اصلی این است که پا ها آراسته باشند. بنابراین پدیکور منظم را فراموش نکنید.
مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد !
اما حتی اکنون که هیچ یک از دختران مچ پا ی خود را پنهان نمی کنند ، مردان واقعا این قسمت از بدن زن را دوست دارند. احتمالاً به همین دلیل ، شلوارهای کمی کوتاه ، که کمی مچ پا را نشان می دهد ، محبوبیت زیادی کسب کرد ه است. و همچنین پابند های مخصوص پا ، به لطف آنها مچ پا باریک تر دیده می شود.

مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید

پسرا از کجای دخترا خوششون میاد

لاله گوش

مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش می اید ؟ لاله گوش ؟ بله. تعجب نکنید!

به نظر می رسد گوش بسیار جالب است ، زیرا ساختار گوش در خانم ها و آقایان یکسان است. اما به نظر می رسد که لاله گوش زنانه در مردان بسیار محبوب است. و برای تأکید بر زیبایی این قسمت از بدن ، دختران گوشواره هایی به گوش می اندازند.

کشیدگی زیبای گردن

مردها چه قسمتی از بدن زن را دوست دارند؟گردن، کشیدگی زیبای گردن بسیار جذاب به نظر می رسد. مردان به خصوص به گودی کوچکی که جلو گردن وجود دارد ، جذب می شوند.

ناف

به نظر می رسد که ناف زنانه ترین قسمت بدن نیست ، زیرا همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت ، آن را دارند. با این حال ، ناف های زنانه برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسند.اکثر دختران فکر می کنند که مردان حلقه و نگین روی ناف را دوست دارند،  این تزئینات می تواند باعث احترام شود ، اما تحسین برانگیز نیست.به نظر زنان چین های بوجود آمده از چربی، بعید است که جذاب به نطر برسند. اما مردان در صورتی که شکم برآمده نباشد، ولی دارای خطوط نرم باشد ، به معنای آیتم طلایی در نظر می گیرند.

گودی پشت گردن

گودی پشت گردن، بخشی از ستون فقرات که در مو پنهان است. مردان حتی دوست دارند پشت سر زنان را نگاه کنند ، و اگر فرصتی برای بوسه زدن این قسمت از بدن بود با احساس عطر و بوی موهای زنان به یک لذت کامل برسند.

پشت

پشت مستقیم با یک منحنی زیبا بسیار اغوا کننده است. بنابراین ، برای تن دادن به عضلات کمر ، و نه تنها برای شکم و باسن ، انجام تمرینات در سالن ورزشی را فراموش نکنید.

چند پوند اضافی

 برای مردان بیش از حد لاغر بودن مدل ها که در دنیای مد و تجارت نشان می دهند بسیار مورد پسند نیست. مردان  گونه ها ، شکم کوچک و باسن اشتها آور و زنان نرم را دوست دارند. اما به خاطر داشته باشید که این فقط چند کیلوگرم است و چاقی یا پهلوهای آویزان نیست.

سینه

سینه باید زیبا باشد. هر کس ممکن است بگوید ، اما این قسمت از بدن را بدون استثنا ،  همه مردان دوست دارند. نیازی نیست که از اندازه خارج شوید ، زیرا بعضی از مردان  کوچک ، دیگران بزرگ را دوست دارند. همچنین به ناحیه دکلته توجه زیادی داشته باشید تا هیچ گونه چین و چروکی ایجاد نشود.
و بالاخره در آخر:
صرف نظر از ظاهر ، شما  باید خود را دوست داشته باشید ، اما بهبود را فراموش نکنید. از این گذشته ، اطرافیان شما می توانند آنچه را که شما در بدن خود بدتان می آید زیبا بدانند. و شاید با این روش  ضرر را به برگ برنده  تبدیل کنید. درعوض ، به برجسته ساختن شایستگی های خود تمرکز کنید.
 
به یاد داشته باشید ، مردان آن قسمت های بدن زن را واقعاً دوست دارند که آن را از مردان متمایز می کند. آنها به پارامترهای بدنی ایده آل احتیاج ندارند ، ممکن است یک دختر  حتی اگر طبق قوانین مدرن زیبایی دارای پاهای کوتاه باشد یا دارای اضافه وزن باشد، توسط مردان دوست داشته شود. نکته اصلی این است که او باید زنانه و مرتب باشد. باز هم برای این که بیشتر از سلیقه مردان بدانید اولین چیزی که مردان درباره زنان متوجه می شوند چیست را بخوانید.

زن از کدام قسمت مرد خوشش میاد

زنها از کجای مردها خوششان می اید دربخش نظرات کاربران موارد زیادی را  از زن از کجای مرد خوشش میاد به اشتراک گذاشته اند.
سوالات متداول که در بخش نظرات توسط کاربران جواب داده شده است. 
مردها چه اندامی را دوست دارند
مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد عکس 
جذاب ترین قسمت بدن زنان
پسرا از کجای دخترا خوششون میاد 
زیباترین قسمت بدن زنان 
عکس اعضای بدن زن واقعی
مردان چه قسمت از بدن زنان را دوست دارند
کاربران گرامی  در بخش نظرات به نکات جالبی اشاره کرده اند .شاید جواب سوال شما در بخش نظرات باشد. شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

نظرات

۱۳۹۹/۴/۱۱دختران چه نوع پسرهایی را دوست دارند آیا شما پسری هستید که هیچ دختری نمی خواهد با شما قرار ملاقات بگذارد؟ آیا شما آماده تغییر و به دست آوردن خصوصیاتی هستید که دختران برای آن پسررا دوست دارند؟ تأخیر نکنیم و مستقیماً سراغ این خصوصیات برویم. اما قبل از آن ، من می خواهم شما درک کنید که برای تبدیل شدن به یک شخص دیگر لازم نیست از پوست خود بیرون بیایید. خود را حفظ کنید ، یعنی اگر شوخ طبعی ندارید ، نیازی نیست تمام روز به دنبال جوک در اینترنت بگردید. خصوصیاتی که لیست خواهم کرد فقط نیاز به توسعه دارند ، همچنین در مورد چگونگی دقیق توسعه این یا آن کیفیت صحبت خواهم کرد. جذابیت بنابراین ، اولین کیفیت برای امروز کاریزما است. این مفهوم هم شامل شوخ طبعی و هم جذابیت است. اگر خسته شده باشید ، دختر به سادگی علاقه ای نخواهد داشت. اما خسته کننده نیست - این نوع کسی نیست که بدون توقف جوک را شکار کند. دختر همچنین به شخصی که می توانید با او در مورد چیزی صحبت کنید علاقه مند است. لازم نیست لوازم آرایشی باشد یا کمد لباس او. ممکن است یک سرگرمی مشترک پیدا کنید یا در بدترین حالت ، در مورد کار یا تحصیل صحبت کنید. چرا من توصیه نمی کنم در مورد کار و مدرسه صحبت کنم؟ بله ، زیرا در کنار شما یک دختر باید سرگرم شود ، اما اگر او هر روز مکان هایی را که باید برود به یاد بیاورد و اینکه قبلاً از آن خسته شده است ، در مورد چه نوع لذت می توان صحبت کرد. مهربانی بیشتر دختران پسران خوب و مهربان را دوست دارند. شما را به عنوان مثال در نظر بگیرید. به من بگو چه دختری را می خواهی؟ مهربان و متواضع یا متکبر ؟ اگر مورد دوم را انتخاب کردید ، پس از تغییر احساس راحتی کنید! در یک کلام ، مهربان شوید و موفق خواهید شد! اگر گزینه اول را انتخاب کردید ، طرف خوب خود را به دختر نشان دهید. مهربانی خود را به او نشان دهید ، به او نشان دهید چگونه می توانید از او مراقبت کنید. اعتماد به نفس اعتماد به نفس را با اعتماد به نفس بیش از حد و کاذب اشتباه نگیرید. اعتماد به نفس در این واقعیت آشکار می شود که شما دختر را مجبور به انتخاب نمی کنید ، بلکه همه کارها را خودتان انجام می دهید. به عنوان مثال: شما از دختر نمی پرسید امروز کجا و چه ساعتی می روید ، اما خودتان تصمیم می گیرید که قرار شما در کجا برگزار شود. شما نه تنها مشکلات خود را حل می کنید ، بلکه به او در حل مشکلات نیز کمک می کنید. نباید از کسی سوال کنید که چه کاری باید انجام دهد ، اما باید همیشه همه کارها را به دلخواه خود انجام دهید و مطمئن باشید که همه کارها را درست انجام می دهید. با این حال ، برعکس ، اعتماد به نفس بیش از حد ، فقط دختران را دفع می کند. بنابراین هرگز نباید به هیچ یک از موفقیت های خود مباهات کنید ، در عوض بهتر است از دختر تعریف کنید و از موفقیت هایش تعریف کنید. ماندگاری آیا تا به حال در مورد این واقعیت چیزی شنیده اید که دختران ابتدا پسری را ساکت می کنند که برای ملاقات به آنها نزدیک شده است. چرا این اتفاق می افتد؟ این نوعی آزمایش استقامت است. واکنش یک پسر می تواند متفاوت باشد ، یک پسر می تواند عذرخواهی کند و خداحافظی کند - این یک واکنش کاملا طبیعی است ، اما بعید است که چیزی با این دختران داشته باشد. ممکن است یک پسر شروع به توهین به آن دختر کند - این واکنش بدی است. خوب ، یا یک پسر می تواند پیگیر باشد و به آشنایی ادامه دهد - این واکنش خوبی است. بنابراین دختران پسران پیگیر را دوست دارند ، پس از اولین امتناع ترک نکنید. اگر دختر یک بار امتناع کرد - با دومی تماس بگیرید ، این نه تنها برای آشنایی ، بلکه همچنین برای دوست یابی نیز صدق می کند. اما همچنین می خواهم توجه داشته باشم که نباید پشتکار را با وسواس اشتباه گرفت. اگر دیدید که دختر به وضوح به شما علاقه ای ندارد ، فقط او را رها کنید و به سراغ دیگری بروید. نکته اصلی را به خاطر بسپارید: دختران زیادی در دنیا وجود دارند که شما آنها را دوست خواهید داشت ، با این دختر بی ادب نباشید تا خونسردی خود را نشان دهید ، مودب باشید. صداقت دختران بچه های صادق را دوست دارند و این یک واقعیت است. چگونه صادق باشیم؟ ساده و ساده فقط به دختر جواب بده. بله ، شاید در برخی از مواقع بهتر است کمی صحبت نکنید ، اما صحبت نکردن به معنای دروغ گفتن نیست. اگر سوال به وضوح طرح شده باشد ، پاسخ آن باید روشن باشد. و همچنین من می خواهم شما یک بار و برای همیشه یاد بگیرید: اگر قصد دارید با دختری رابطه داشته باشید و نه چیز دیگری ، در این باره به او بگویید. نیازی به پنهان کردن آن نیست. اگر دختری به سمت شما جذب شود ، او امتناع نمی کند ، اما تنها در صورت خواستار رابطه جدی امتناع خواهد کرد. اما تصور کنید که اگر فکر کند همه چیز با شما جدی است ، بعدا برای او چگونه خواهد بود؟ به یاد داشته باشید که همه چیز برمی گردد. من در مورد 5 ویژگی که دختران دوست دارند به شما گفتم. نیازی نیست که همه آنها را توسعه دهید. سعی کنید حداقل برخی را توسعه دهید. به عنوان مثال ، اگر حس شوخ طبعی به همه داده نشود ، پس مراقبت از یک دختر را می توانید و همه می توانند مهربان باشند. و همچنین ، گفتن حقیقت برای دختران هیچ مشکلی نیست ، درست است؟ دوستان نظرات خود را برای علاقه مردان به بدن زنان و مردان به کجای زنان علاقه دارند به اشتراک بگذارند.

۱۴۰۰/۳/۱۴مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد ... علاوه بر سینه ، ران و باسن ... مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد بر کسی پوشیده نیست که نمایندگان جنس قوی در هنگام نگاه کردن به یک زن به چه چیز توجه می کنند. اظهارات مربوط به سینه های بزرگ و باسن الاستیک برای مدت طولانی هیچ کس را متعجب نخواهد کرد ، زیرا از قبل مشخص شده است که هدف اصلی آنها جلب مردان است. با این حال ، ذائقه بسیاری از نمایندگان مردان به هیچ وجه معمول نیستند که در نگاه اول به نظر می رسد. گاهی اوقات ، بسته به ترجیحات فردی ، مردان چنین قسمت هایی از بدن زن را دوست دارند ، اروتیسم پنهان که حتی به آن فکر هم نمی کردیم ...مردان چه قسمت از بدن زنان را دوست دارند گردن گردن زن شعری برای زیبایی های واقعی و خوراکی های زیبایی واقعی زن است. تصویر ملکه افسانه ای مصر نفرتیتی را به یاد بیاورید ، که گردن نازک و نازک آن از چهره آرام ، روح و سلطنتش کمتر از نظر هنری ، زنانه و مغرور به نظر نمی رسد. قبایل مردم کارن (قبایل "زنان گردن بلند") هنوز در تایلند زندگی می کنند ، که نمایندگان آنها از کودکی سالانه چندین حلقه بر گردن خود می بندند ، به همین دلیل گردن آنها به تدریج طولانی می شود. در میان مردان این قبیله اعتقاد بر این است که هرچه گردن زن بلندتر باشد از جذابیت بیشتری برخوردار است. تا به امروز ، بسیاری از مردان با دیدن یک گردن باز ، مجذوب جسمی خاص شده اند. به همین دلیل ، برخی از آنها منحصراً به دختران با کوتاهی مو توجه می کنند. توجه داشته باشید . شانه ها شانه های برهنه زن مردان را با شکنندگی و بی دفاعی قابل مشاهده جذب می کنند. پس از همه ، به طور کلی شناخته شده است که از نظر شکل ظاهری ، افراد مخالف کامل آنها را دوست دارند: افراد چشم قهوه ای توسط افراد چشم آبی جذب می شوند ، بسیار لاغر هستند - کسانی که چاق تر هستند ، و غیره. وقتی صحبت از شانه های زنان: در زیبایی های مردانه شانه های پهن جذاب به نظر می رسند ، که در تمام ظاهر خود مردانگی را نشان می دهد و در زنان ، برعکس ، شانه های کوچک ، باریک ، "جوان" بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، و هرگز ولش نکن کمر و تیغه های شانه برای زنان دشوار است که درک کنند چه اغوا کننده ای در پشت می تواند وجود داشته باشد ، اما با این وجود ، ما به طور شهودی اهمیت و اهمیت این قسمت از بدن را از دید مردان احساس می کنیم. به همین دلیل است که خال کوبی در قسمت کمر و تیغه های شانه بسیار محبوب و رایج در میان جنسهای جوان است. پشت زن همیشه حاکی از درجه خاصی از صمیمیت است. برخلاف دکلته ، که تا حدودی معمول است به رخ کشیدن ، پشت تقریباً همیشه زیر لباس پنهان می شود. به همین دلیل لباس هایی که به کمر برهنه دلالت دارند غیر معمول س کس ی و حتی تا حدودی تحریک کننده به نظر می رسند. چنین لباسی را فقط در موارد خاص می توان پوشید و بازیگران مشهور سینما و ستارگان تجارت نمایش اغلب به این روش متوسل می شوند. کمر باریک از نظر علمی ثابت شده است که زنانی که کمر باریک دارند بیشتر مورد توجه آقایان هستند. دلیل این امر در این واقعیت نهفته است که زنان با هیکلهای شنی شکل (باسن ، کمر نازک و سینه های بزرگ) نسبت به دختران با ساختار متفاوت بارورتر هستند (توانایی باردار شدن ، به دنیا آوردن و به دنیا آوردن کودک). بنابراین ، مردان به کمر زن توجه می کنند ، نه ناخودآگاه. علاوه بر این ، شکم های پمپ شده می توانند چیزهای زیادی در مورد شما بگویند از آنچه شما فکر می کنید. یعنی - که بدن خود را دوست دارید و آن را در فرم بدنی خوبی نگه می دارید. که در هر لباس و همچنین بدون آنها اغوا کننده به نظر می رسید. و اینکه شما در رختخواب گرم هستید ، زیرا زنانی که چربی شکمی زیادی دارند تحرک کمتری دارند و بنابراین شور و اشتیاق کمتری دارند. مچ پا در هر زمان ، یک پای کوچک زن و مچ پاهای نازک نشانه زیبایی اشرافی خاص به حساب می آمد. به همین دلیل ، در چین ، دختران در سن چهار سالگی با کفش های چوبی مخصوص (پد) به پاهای خود بسته می شدند که باعث کند شدن رشد پا شده و آن را مانند یک سم کوچک حیوانات نشان می داد. پاهای زنان همیشه نقش ویژه ای در درک مردان داشته و مچ پا مفهوم خاص خود را دارد. دانشمندان دانشگاه کلمبیا (ایالات متحده آمریکا) این فرضیه را مطرح کرده اند که جذابیت مردان به زنانی که مچ پا نازک دارند ، شبیه به یک رفلکس بدون شرط است: ظرافت این قسمت از بدن زن به معنای هماهنگی با بقیه قسمت های آن است ، به این معنی که این شواهد است که یک زن از نظر جسمی جذاب است.

۱۴۰۰/۳/۱۴زن از کدام قسمت مرد خوش خوش میاد ؟ چرا بعضی از مردان در نگاه اول عاشق می شوند ، در حالی که دیگران به هیچ وجه نمی توانند جلب توجه کنند؟ به گفته روانشناسان ، در زنان ، همدردی با سرعت برق ، در یک سطح شهودی ایجاد می شود. در آینده ، تحت تأثیر قرار دادن درک بسیار دشوار است. کدام ویژگی های مردانه برای جنسیت زن جذابیت بیشتری دارد؟ زنها از کجای مردها خوششان می آید ده ویژگی زن را دوست دارند زن ازکجای مرد خوشش میاد اعتماد به نفس نیمی از راه است یک مرد با اعتماد به نفس شجاع به نظر می رسد. او باید به روشنی درک کند که کیست ، چیست ، از زندگی چه می خواهد ، به چه اهدافی می خواهد برسد و چه زنی را در کنار خود می بیند. او کاملاً در زندگی اش مسلط است و اجازه نمی دهد کسی در روند وقایع آن تأثیر بگذارد. یک موقعیت ثابت باعث احترام در بین زنان می شود و از نظر آنها یک مرد یک موقعیت برد-برد می گیرد. زن کاملاً احساس امنیت می کند ، آنها می دانند که می توانند به محبوب خود اعتماد کنند. اعتماد به نفس جنسی به نظر می رسد ، بنابراین ابتدا باید روی این ویژگی کار شود. هوش هوش پیشرفته یک مرد نقش مهمی دارد. و این اصلاً مربوط به داشتن تحصیلات عالی یا ضریب هوشی بالا نیست. یک مرد باید جالب باشد ، اما نباید متواضع باشد. در بسیاری از موارد ، ذهن در برابر یک ماچوی وحشیانه قوی و پمپاژ برنده می شود. بنابراین ، اگر یک مرد جوان نتواند چند کلمه را بهم متصل کند و آزادانه از هر موضوعی پشتیبانی کند ، دختر با او خسته و بی علاقه می شود و به زودی او را ترک می کند. حس شوخ طبعی حس شوخ طبعی به همان اندازه جز مهم جذابیت است. زنان به سمت مردانی کشیده می شوند که می توانند آنها را روحیه بخشیده و آنها را تشویق کنند. فقط افراد با اعتماد به نفس می توانند شوخی های آرام و آرام داشته باشند. افراد ضعیف و مقید می ترسند زیاد بگویند و احمق به نظر برسند. چه چیزی از این بدتر است که مردی که همه چیز را جدی می گیرد ، لبخند نمی زند و به شوخی های محبوبش واکنش نشان نمی دهد؟ مردی که غیر احساسی یا بی احساس مانند سنگ است ، او را از خود دور می کند. پسر متفاوت به نظر می رسد ، که می تواند با اتفاقات شوخ طبعی ارتباط برقرار کند ، می تواند دوست دختر خود را بخنداند. حساسیت و آسیب پذیری به نظر می رسد این خصوصیات باعث می شود که مرد در معرض آسیب باشد. در واقع ، برای زنان ، این بدان معناست که یک مرد در برابر آنها باز است. اما این ویژگی ها باید در حد متوسط ​​نشان داده شوند ، احساسات و عواطف را به صورت اندازه گیری شده نشان دهند. برای دختران ، این نشانه ای است که یک مرد می تواند ملایم ، فهمیده و دلسوز باشد. این تأثیر چشمگیری بر جنسیت زن دارد. مهم است که نفسانیت یک مرد را یک ضعیف درمانده نکند. برعکس ، از خود دور می شود. لطافت و مراقبت عشق مردانه در گرما و لطافت خود را نشان می دهد. شما باید بتوانید به هوی و هوس و ضعف زنان تسلیم شوید ، اما نباید از آنها پیروی کنید. توانایی شنیدن و درک همسر روح از نظر جنسی درک می شود. نگاه شیک این یک تصور غلط بزرگ در بین مردان است که جنسیت زن در مورد مردان با هیکل زیبا و پمپ شده دیوانه می شوند. چنین زنانی وجود دارند ، اما تعداد آنها خیلی زیاد نیست. اول از همه ، ظاهر درک می شود ، باعث جذابیت جنسی می شود. در این حالت ، یک مکانیسم بیولوژیکی ایجاد می شود: دختران به طور شهودی به پسرهای سالم و موفق تر از نظر ژنتیکی توجه می کنند ، که بعداً آنها را پدر کودکان می دانند. نوع کلاسیک مردان ، شکل خوب و شانه های پهن است. این نوع در سطح ناخودآگاه خانم ها گذاشته می شود. اما این بدان معنا نیست که مردان با هیکل متراکم و شکمی کوچک شانسی ندارند. غیر معمول نیست که زن شوهری شبیه پدرش انتخاب کند. بنابراین نیازی به تلاش مجدانه برای ایجاد شکل ایده آل و بدن تسکین دهنده نیست. اما لازم است که تناسب اندام خود را حفظ کنید و ظاهر را زیر نظر داشته باشید. افزایش انرژی انرژی جنسی باید از یک مرد سرچشمه بگیرد . این توسط جنس جوان پوشیده نیست. اما نه روانشناسان و نه دانشمندان نمی توانند آنچه را که در زیر این مفهوم نهفته است توضیح دهند. این اصلاً به امکانات یک پسر در رختخواب مربوط نیست. این یک منبع انرژی بی پایان است - یک مرد آرزو دارد زندگی کند ، به موفقیت برسد و رشد کند. فرد پر از انرژی مثبت است. افزایش انرژی ، کاریزما ، دخالت پرشور در آنچه او دوست دارد ، توسط یک زن در سطح انرژی احساس می شود. سخاوت این اصلاً به این معنی نیست که یک مرد باید میلیونر شود و به یک دختر الماس بدهد. زن با مردی که هر سکه خرج شده را حساب می کند و سعی می کند پس انداز کند ، خوشحال نخواهد شد. این فقط در مورد کالاهای مادی نیست. یک مرد نباید از توجه ، تعارف ، ابراز عشق ، لطافت و مراقبت کوتاهی کند. داستان عاشقانه هر دختری آرزوی یک عاشق عاشقانه را دارد ، زندگی با او مانند یک افسانه خواهد بود. لازم نیست هر روز معشوق خود را غافلگیر کنید. شما می توانید به صورت دوره ای گل دهید ، شب های عاشقانه ترتیب دهید و شگفتی های کوچک اما دلپذیری را رقم بزنید. با چنین مردی ، زن واقعاً خوشحال خواهد شد و احساس دوست داشتنی خواهد کرد. صرفه جویی نه تنها دختران ، بلکه مردان نیز در خانه وظایفی دارند. برای خانم ها مهم است که مرد آنها بتواند همه کارها را خودش انجام دهد. از این گذشته ، این کار زنان نیست که شیر حمام را عوض کنند و مبلمان سنگین را جابجا کنند!

۱۴۰۰/۳/۱۴ زن از کدام قسمت مرد خوشش میاد 8 قسمت بدن مردانه که زنان آن را دوست دارند . ( زنها از کجای مردها خوششان می اید ) در هر زمان ، یک بدن زیبا و قوی مردانه زنان را به خود جلب می کرد. آنها همیشه مورد توجه مردانی قرار گرفته اند که شبیه آپولو ، سالم و قوی هستند. آنها می توانند فرزندان خود را تغذیه کنند و از خانواده محافظت کنند. در زمان ما ، هیچ چیز اساسی تغییر نکرده است ، زنان هنوز مردان قوی و پمپ را دوست دارند. زنان فرزندان سالم می خواهند ، بنابراین به یک مرد بهتر احتیاج دارند. امروز خواهیم فهمید که زنان کدام قسمت از بدن را بیشتر دوست دارند. زن از کدام قسمت مرد خوش خوش میاد 1. بدن V شکل است. شانه های پهن و تالیوم باریک ، ایده آل برای یک مرد است. 2. شانه ها ، سینه و بازوهای پهن. زنان بر این باورند که شانه های پهن یک مرد نشانه مردانگی و قدرت است. بازوهای محکم و سینوسی به مرد اجازه می دهد در چشم زن مقاوم به نظر برسد. 3. مو. آمار می گوید حدود 50٪ زنان مردانی با موهای ضخیم را دوست دارند ، 50٪ باقی مانده مردان طاس را ترجیح می دهند. سر طاس بیش از حد هورمون مردانه به نظر می رسد و چنین مردانی در رختخواب انعطاف پذیرتر هستند. 4. دهان و چشم. چشمهای تیره زنان را به خود جلب می کند ، آنها قدرت مردانه را در آنها می بینند و چشمان روشن تر نماد بی گناهی است. 5. چانه و بینی. زنان فک قوی را عصیان می دانند. فک کوچک با شخصیت ضعیف مرتبط است. 6. شکم با مکعب. امروزه داشتن شکم آبجو ، مد نیست ، شکم زیبا و پمپ شده این همان چیزی است که شما برای جذب یک دختر به آن نیاز دارید. 7. پاهای عضلانی. برای صید یک "زن" مردان به پاهای قوی و مقاوم نیاز دارند. 8. موی سر. کمی اصلاح نشده ، به مرد جذابیت می بخشد.

۱۴۰۰/۳/۱۴مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد وقتی زنی را می بینید کدام قسمت از بدن زن بیشتر شما را مجذوب خود می کند؟ سینه؟ ممکن است پاها؟ مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد ؟باور کنید یا نکنید ، ترجیح دادن به قسمت خاصی از بدن زن می تواند چیزهای زیادی در مورد یک مرد بگوید و حتی روشن کند که او به دنبال چه نوع رابطه ای است .مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید بنابراین ، در اینترنت برخی از تصاویر زنان زیبا را جستجو کنید. ابتدا به کدام قسمت از بدن خود توجه کردید؟ به خواندن مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید ادامه دهید تا بدانید که پاسخ شما به چه معناست ... چشم ها احتمالاً فکر می کنید با نگاه کردن به چشمان یک زن می توانید نظر او درباره خود بدانید. در واقع ، شما ناخودآگاه به فرزندان فکر می کنید. دانشمندان اخیراً دریافته اند که مردان چشم آبی زنان چشم آبی را ترجیح می دهند . چرا؟ واقعیت این است که اگر هر دو شریک چشم های آبی داشته باشند ، به احتمال زیاد فرزندی با همان رنگ چشم خواهند داشت. بنابراین ، مرد مجبور نیست در مالکیت فرزندان خود شک کند. این یک تاکتیک تکاملی است که اطمینان می دهد یک مرد فرزندان خود را پرورش می دهد ، نه فرزندان غریبه را. استراتژی پنهانی معاشقه وقتی چشم دختری را می بینید که در قسمت دیگری نشسته است ، یک لحظه بیشتر از حد معمول تماس چشمی خود را حفظ کنید. اگر او همچنین تماس چشمی خود را حفظ کند ، این می تواند نشانه واضحی باشد که نشان می دهد خانم جوان آماده است تا شما را همراهی کند. سینه اگر سینه های کوچک را دوست دارید ، احتمالاً از قبل برای یک رابطه جدی رسیده اید. در مطالعه اخیر ، عکس هایی از پنج اندازه مختلف پستان ، از کوچکترین تا بزرگترین ، به مردان نشان داده شد. دانشمندان مشاهده کردند که مردانی که سینه های بزرگ را ترجیح می دهند علاقه بیشتری به روابط کوتاه مدت دارند . از طرف دیگر ، مردانی که آماده رابطه جدی بودند ، بیشتر جذب زنان با سینه های کوچک می شوند. دانشمندان بر این باورند که دلیل این امر این واقعیت است که مردان متمایل به تشکیل خانواده نه بیشتر بر روی اندازه پستان ، بلکه به ویژگی هایی مانند شخصیت زن و تمایل او به فرزندآوری توجه دارند. سینه های بزرگ معمولاً حساسیت کمتری نسبت به سینه های کوچک دارند ، بنابراین سینه های کوچکتر نیاز به رفتار ملایم تری دارند . همچنین باید در نظر داشت که اگرچه بیشتر خانم ها عاشق نوازش در این قسمت از بدن هستند ، اما افرادی هستند که می توانند از این کار ناراحت باشند. در هنگام صمیمیت به آنچه برای محبوب شما دلپذیر است گوش دهید. انحنای بدن در یک مطالعه ، از مردان خواسته شد که میزان جذابیت زنان را در عکس ها ارزیابی کنند. دانشمندان با مشاهده حرکت چشم افراد متوجه شدند که ابتدا به قسمت میانی بدن زن نگاه می کنند . چرا؟ به نظر می رسد که مردان به طور ناخودآگاه به دنبال این هستند که آیا یک زن مادر خوبی خواهد بود یا خیر: زنان با کمر نازک و باسن پهن کمتر در معرض بیماری هستند و به طور معمول ، بارداری آنها بهتر پیش می رود. بهترین تعارفی که می توانید به یار خود انجام دهید ما به شما توصیه می کنیم از اظهاراتی که نشان می دهد شما قسمت خاصی از بدن او را پرستش می کنید خودداری کنید - او بلافاصله می پرسد که چرا شما به همه اعضای بدن او علاقه ندارید (بله ، گاهی اوقات این مسئله برای زنان دشوار است). در عوض ، بهتر است چیزی خنثی بگویید ، مثلاً "بدن شما مرا دیوانه می کند". بدن - و هیچ چیز جز بدن اگر به بدن زن بیشتر از چهره او جلب شده اید ، احتمالاً هنوز برای یک رابطه جدی آماده نیستید . و قطعاً برای پی بردن به آن نیازی به انجام تست های خاصی نیست. و تحقیقات اخیر واقعاً این موضوع را تأیید می کند. وقتی از مردان خواسته شد زنی را پیدا کنند که بتوانند با آنها رابطه عاشقانه کوتاهی داشته باشند ، 51٪ از مردان ابتدا بدن زن را مشاهده کردند. و هنگامی که از آنها خواسته شد یک زن را برای یک رابطه طولانی مدت پیدا کنند ، فقط 25٪ از مردان ابتدا به بدن زن نگاه کردند. شما فقط به "رابطه جنسی برای یک شب" علاقه مند هستید پیدا کردن یک دختر شلخته آسان است - شما می توانید او را یک مایل دورتر ببینید. او دائماً به همه چشم می اندازد و سعی می کند با انواع اعمال ناشایست ، مثلاً رقص کثیف ، توجه را به خود جلب کند. اگر واقعاً نمی توانید در مقابل وسوسه شب گذرانی با این شخص مقاومت کنید ، پیشنهاد کنید به جای خود به سراغ او بروید. در حالی که پیاده روی می کنید ، ممکن است وقت داشته باشید که به خود بیایید و از زنی که زندگی جنسی بی بند و باری دارد ، فرار کنید ... هیچ چیزی در یک مطالعه ، عکس هایی از زنان جذاب به مردان نشان داده شد و سپس از آنها خواسته شد که مقاله ای در مورد آنچه بیشتر از این زنان دوست دارند بنویسند. نتایج نشان داد که این مردان آنچه را که در عکس می دیدند به خاطر نمی آورند ، زیرا فکر آنها توسط دختران یا همسرانشان مشغول بود. رابطه خود را حتی بیشتر مستحکم کنید طبق تحقیقات دانشگاه کالیفرنیای شمالی ، افرادی که می دانند شریک زندگی شان برای آنها ارزش زیادی دارد از روابط خود بسیار راضی ترند. اگر بطور مرتب 10 ویژگی مهم مورد علاقه خود را که دوست دارید به خود یادآوری کنید ، خواه یک شوخ طبعی عالی باشد و یا تمایل به انتقال یک فرد مسن به آن طرف خیابان ، اتحاد خود را حتی می توانید تقویت کنید .

۱۴۰۰/۳/۱۴مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد ؟ خیلی اوقات ، بدون اینکه حتی یک کلمه با یک زن رد و بدل شود ، یک مرد احساس می کند دوست دارد فقط او را تماشا کند ، و به نظر می رسد که در تمام زندگی او را می شناخته است. دلیل آن این است که هر مردی غرایز بیولوژیکی دارد. به گفته متخصصان ، زبان بدن زنان ، تماس چشمی و فرمون ها برای مرد بسیار مهم است. پس مردها از کدام قسمت بدن زنها خوششان می آید و چرا؟ مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد عکس العمل زنان در تماس چشمی چیست ؟ بین لمس و نگاه همبستگی وجود داشت "نگاه کردن بخش مهمی از تعامل جنسی است و وقتی شریک زندگی ما به قسمت خاصی از بدن نگاه می کند، می توانیم تصور کنیم که لمس می شود، لمس را پیش بینی کنیم. و این نشان می دهد که نگاه و انتظار لمس نقش مهمی در تعامل جنسی ایفا می کند. علاوه بر این، دانشمندان تفاوت های قابل توجهی بین زن و مرد پیدا کرده اند. مردان نواحی شدید جنسی (نقطه تناسلی، نوک سینه ها، و غیره) را در بدن شریک زندگی خود هیجان انگیزتر از بدن خود می دانند. به عبارت دیگر، برای مردان، لمس بدن شریک زندگی و نگاه کردن به او بیشتر از لمس کردن و نگاه کردن، تحریک‌کننده‌تر بود. از سوی دیگر، زنان زمانی که شریک زندگیشان آنها را لمس می کرد، بیشتر از زمانی که شریک زندگی خود را لمس می کردند، تحریک می شدند. 1. لحن صدا و نحوه برقراری ارتباط بدون شک صدای شخص کارت ویزیت وی است. با این حال ، نحوه و سبک ارتباط ، اصطلاحات و واژگان نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است. مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که لحن صدا واضح و زنانه دارند. از طرف دیگر ، مردان همچنین تمایل دارند علاقه بیشتری به زنی نشان دهند که واژگان و لهجه آن برای آنها آشناست. اگر مردی مجبور شود بین زنی که در همان مکان متولد شده است و زنی از منطقه دیگر یکی را انتخاب کند ، پس او ترجیح می دهد با هموطن خود ارتباط برقرار کند. 2.فرم باسن به گفته دانشمندان ، مردان ترجیح می دهند با زنی که باسنش باریک نیست ، مانند مدل های مد ، بلکه پهن رابطه جدی داشته باشند. توضیح این امر در نیاز بیولوژیکی انسانها برای حفظ گونه هایشان نهفته است. یک زن با باسن پهن قادر به بارداری سالم است و فرزندان خوبی برای یک مرد فراهم می کند. با این حال ، این انتخاب عمدا انجام نشده است ، بلکه در جهت منافع بشریت و حفظ نژاد عمل می کند. 3. پاها مردان چه پاهایی را دوست دارند روانشناسان بالینی به این نتیجه رسیده اند که مردان بیشتر جذب دختران پا بلند می شوند. با این حال ، این ویژگی هیچ ارتباطی با قد یک زن ندارد ، زیرا زنان کوتاه قد با پاهای بلند وجود دارند. البته یک جفت کفش پاشنه بلند نیز نقش دارد. 4. سن به گفته دانشمندان ، مردان به طور ناخودآگاه به زنان بین 20 تا 30 سال توجه می کنند ، زیرا این دوره برای بارداری ایده آل است. این توسط خود طبیعت برنامه ریزی شده است تا از انقراض گونه جلوگیری کند. 5. انحنای پشت انحنای پشت از ویژگی های مهم بدن زن است و همچنین بر روند انتخاب زن تأثیر می گذارد. اگر زاویه تشکیل شده توسط ستون فقرات برجسته تر باشد ، در این صورت فرد توانایی بیشتری در مقاومت در برابر کمر درد در دوران بارداری دارد که باز هم به نفع حفظ نژاد بشر بازی می کند. علاوه بر این ، از نظر زیبایی شناسی ، یک منحنی بارزتر بر شکل باسن تأکید می کند ، که بدون شک یک زن را برای مردان جذاب تر می کند. 6. قد تعداد کمی این جنبه را مهم می دانند. از یک طرف ، بیشتر مردان قد بلند ، زنان را بسیار کوتاه تر از خودشان ترجیح می دهند. این به دلیل وجود مجموعه پدرانه است که از نظر محافظت از خانواده برای یک مرد مهم است. با این وجود ، عقیده ای وجود دارد که اقتدار ، یا بهتر بگویم میل یک مرد به مسئولیت ، نیز نقش مهمی در این مسئله دارد. از طرف دیگر ، مردان کوتاه قد معمولاً زنانی را انتخاب می کنند که قد کمی کوتاه تر داشته باشند. 7. مو رنگ مو صفتی است که ارتباط نزدیکی با ترجیحات مردانه دارد. گروهی از دانشمندان فرانسوی مطالعه ای را انجام دادند. در یک آزمایش ، مردان در یک مهمانی زنان را به رقص دعوت کردند. این مطالعه نشان داد زنانی که موهای روشن تری دارند بیشترین درخواست را دارند. با این حال ، دانشمندان همچنین نتیجه گرفتند که ترجیح مردان بر اساس خود رنگ نیست ، بلکه برعکس ترجیح مردان با رنگ پوست است. 8. آرایش نظرسنجی ها تایید می کند که مردان زنانی را که آرایش بسیار متوسط ​​تری دارند ترجیح می دهند. با این حال ، نظر زنان با نتایج نظرسنجی مغایرت دارد. بیشتر آنها اعتراف کردند که بر اساس نظر خود در مورد آنچه برای مردان جذاب است آرایش کرده اند. این آزمایش تفاوتهای زیادی را در طرز تفکر زن و مرد نشان می دهد. 9. طول ناخن وقتی نوبت به طول و شکل ناخن می رسد ، مردان تمایل بیشتری به جذب زنان با ناخن های نسبتاً بلند دارند. مردان غالباً ناخن های بلند روی دست زنان با بازوهای بلند و لاغر را دوست ندارند. به همین دلیل ، مردان ناخن های بلندتر را روی دست های کوچک ترجیح می دهند ، زیرا باعث می شود دست ها زنانه تر شوند. همچنین ، بیشتر مردان گزارش دادند که کمی لاک زدن جذابیت را افزایش می دهد. 10. شکل پا اگرچه پاها تقریباً همیشه با کفش پوشیده شده اند ، اما مردان این قسمت از بدن زنان را بسیار مناسب می دانند. بیشتر از همه آنها توسط پاهای کوچک و لاغر جذب می شوند. به علاوه ، کفش های پا باز با پاشنه متوسط ​​زنانه بودن را اضافه می کنند. به همین دلیل مردان با کفش هایی با انگشت باز جذب زنان می شوند. 11. و آخرین مورد مرد بیشتر از کجای زن خوشش میاد زیبایی طبیعی زن است بسیاری از خانمها ، به ویژه آنهایی که عزت نفس پایینی دارند ، غالباً از ظاهر خود راضی نیستند ، بنابراین تصمیم می گیرند که از خدمات جراح پلاستیک استفاده کنند. با این حال ، در نتیجه چنین خدماتی ، آنها ظاهر خود را بیش از حد تغییر می دهند. طبق نتایج تحقیقات ، مردان با قاطعیت زنانی را ترجیح می دهند که بدن آنها دچار تغییرات مصنوعی نشده است.

۱۴۰۰/۳/۱۴1. می گویند چشم پنجره روح است. و مردان تمایل دارند همیشه "پنجره های" خود را باز بگذارند ، و این باعث می شود که ما زنان بتوانیم درون خود را ببینیم و ببینیم چه خبر است. هرچه چشم ها زیباتر باشند ، علاقه ما برای ادامه جستجو بیشتر می شود. بعضی از آقایان خوشبختانه زیاد صحبت نمی کنند. آنها اجازه می دهند چشمانشان به جای آنها صحبت کند. پسری با چشمان زیبا بسیار جذاب است. برای من ، این اولین چیزی است که متوجه می شوم. من حتی برایم مهم نیست که آنها چه رنگی هستند. به طور معمول ، من به سمت مردمک هایی که به طور طبیعی گشاد می شوند ، گرایش پیدا می کنم. 2. لبخند زدن لبخند زدن یک صفت غالب است اما همچنین جذاب است. 3. عضلات بعضی از خانمها عضلات پر و منقبض را دوست دارند. من شخصاً ترجیح می دهم ضربان قلب شما را بشنوم تا اینکه ببینم خون به قلب شما می رسد. ویژگی جذاب دیگر ، شکم عضلانی است ، نه بسته ده تایی بلکه یک بسته شش تایی کاملاً خوب است. 4- به عنوان یک هنرمند ، کنتراست جذبم می شود. من به پوست روشن و ویژگی های تیره جذب می شوم. چشمانی برجسته و موهای سالم و تیره. 5. قد من صادقانه می گویم ، فکر نمی کنم اکثر خانم ها قد شش پا را درک کنند. شش فوت به قدری بلند است که می تواند به سقف اتاق خواب شما برسد. هر قد بالاتر از 5'6 برای من کافی است (من واقعاً قد بلند هستم و به همین دلیل قد را خیلی بالا قرار داده ام) اما بله هر پسری که از من بلندتر باشد برای من جذاب است. 6. هوش جذابیت و شوخ طبعی . افسون منجر به اعتماد به نفس می شود. شوخ طبعی صداقت و درک خوب یک موضوع است به طوری که شما می دانید چگونه کلمات خود را پیچیده کنید تا موضوع را خنده دار کنید. این چیزی است که من واقعاً در یک پسر می خواهم. 7. مرزها / آداب اگر قصد بی ادبی دارید یا به آنها احترام نمی گذارید حتی با کسی صحبت نکنید. اگر برای آنها احترامی ندارید ، فقط در صورت لزوم با آنها صحبت کنید. هر چیز دیگری فقط سردردی است که می توان از آن جلوگیری کرد. 8. ارزشها مخالفها واقعاً جذب می شوند ، اما به شرطی که مقادیر مشابهی داشته باشند. اخلاق و دین در واقع روابط را آنچنان که تصور می شود تعریف نمی کند. در پایان ، این چیزی است که شما در زندگی می خواهید تعیین کننده روابط شما خواهد بود.خودشه. این همان چیزی است که زن در مرد همیشه جذب خواهد شد. از جاذبه جسمی تا بعداً در رابطه. امیدوارم این کمک کرده باشد.

۱۴۰۰/۴/۱۷مردان دوست دارند موهای زنان را نگاه کنند ، آنها را لمس کنند ، رایحه شامپو و عطری را که از فرها خارج می شود استشمام کنند.

۱۴۰۰/۴/۱۷ این واقعیت که مردان با چشم دوست دارند ، از مدت ها قبل یک واقعیت اثبات شده و غیرقابل انکار است. این همان چیزی است که باعث می شود بسیاری از زنان در مورد باسن تخت یا پاهای کوتاه عقده داشته باشند و از همه لحاظ بر ظاهر خارجی خود تأکید کنند. اما جامعه شناسان ، روانشناسان و دیگران با مصاحبه با بسیاری از مردان تحقیقاتی را انجام داده اند تا بفهمند کدام قسمت از بدن زنان بیشتر آنها را جذب می کند .

۱۴۰۰/۴/۱۷چشم ها از جذابیت کمتری برخوردار نیستند. فرقی نمی کند که مژه های این دختر آرایش شده باشد ، خط چشم ها به صورت ایمی واینهاوس کشیده شده اند یا اینکه او به هیچ وجه از مواد آرایشی استفاده نمی کند - مردان دوست دارند در اعماق چشمان زنان نگاه کنند و فکر او را حدس بزنند و دریابند که او در حال حاضر چه احساسی دارد

۱۴۰۰/۴/۱۷مردان نمی توانند در برابر پوست صاف ، نرم و لطیف زن مقاومت کنند. او می خواهد نوازش کند و ببوسد.

۱۴۰۰/۴/۱۷گردن زنان و گودی بین استخوان های یقه ، مردان را مانند یک آهن ربا جذب می کند. این مکان ها با پوست نازک ، که در زیر آنها ضربان نبض به وضوح احساس می شود ، گویی که بوسیله طبیعت برای بوسه ها و دیگر نوازش های صمیمی تر ایجاد شده است.

۱۴۰۰/۴/۱۷ ناف به نظر شما چرا سوراخ کردن ناف و حلقه انداختن در بین دختران محبوب است؟ زیرا آنها اشتباه تشخیص نداده اند که این مکان چقدر برای مردان جذاب است

۱۴۰۰/۴/۱۷تمام منحنی های بدن زن ،برخلاف مردان ، جذاب و مطلوب به نظر می رسند: منحنی کمر ، ماهیچه ها ، باسن ، هنگام راه رفتن به آرامی تاب می خورد و باسن از زیر لباس بیرون می زند

۱۴۰۰/۴/۱۷ و سرانجام ، سینه! مردان آماده ساختن قصیده های نیم تنه زنان هستند. آنها عاشق نگاه کردن به سینه ، لمس آن ، نوازش ، تحسین ، بوسه هستند. همه اینها لذت بی نظیری برای مردان به ارمغان می آورد. آنها می گویند اندازه سینه های زن مهم نیست. شاید ، اما شکل سینه مهم است.

۱۴۰۰/۴/۱۷محققان آمریكایی از دانشمندان انگلیسی پشتیبانی می كنند و ادعا می كنند كه مردان در اولین ملاقات با یك زن توجه خود را عمدتاً به چشم ها معطوف می کند و لبخند می زنند. طبق همان مطالعه انجام شده توسط Murine Eye Drops ، پاها ، باسن ، سینه و شرایط پوستی دنبال می شود.

۱۴۰۰/۴/۱۷برای فهمیدن اینکه کدام قسمت از زنان ، یا بهتر بگوییم ، بدن زنان ، مردان را جذب می کند ، بسیاری از نظرسنجی ها و مطالعات در مورد مردان انجام شده است. و هر چقدر هم بخواهیم مشخص کنیم ، مسئله جذاب ترین قسمت بدن زن برای مردان همچنان باز است ، زیرا در در این مورد نمی توان به اتفاق نظر برسید. به عنوان مثال ، طبق برخی از داده ها ، بیش از یک سوم مردان مورد بررسی چهره یک زن را جذاب ترین می دانند. اما حتی در میان مداحان چهره ای زیبا و زنانه ، اتفاق نظر وجود ندارد. همانطور که دانشمندان دانشگاه منچستر فهمیدند ، حدود نیمی از مردان اول از همه به چشمان زیبای زنانه توجه می کنند (بیهوده نیست که آنها می گویند: "او فقط با یک نگاه من را اسیر خودش کرد !") ، و نیمی از ثانیه های اول ملاقات یک زن به دهان او نگاه می کند. نظرات هموطنان ما از بسیاری جهات شبیه به نتایج نظرسنجی های انجام شده در خارج از کشور است. در اینجا برخی از آنها وجود دارد: "صورت ... یا بهتر بگوییم چشم ها (خوب ، هیچ چیز دیگری در شخص وجود ندارد به جز چشم ، شما در آنها غرق می شوید و ... ناپدید می شوید!). و سپس شانه ها ، پشت ، بازوها ( دست) ، باسن "

۱۴۰۰/۴/۱۷"خوب ، در یک دختر ، اول چشم ، سپس پشت ، سپس کمر و سینه می آیند." "چشم و دست!" "چشم ها ، به طور طبیعی" ، و همچنین لب ها ... و لبخند - هیچ کجا بدون لبخند نروید.

۱۴۰۰/۴/۱۷در مورد قسمتهای بدن زنان ، دوباره نظرات تقسیم شد. برخی از نمایندگان جنس قوی ، کمر را جذاب ترین قسمت بدن زنان می دانند (شکل "ساعت شنی" یا به گفته ساکنان جنوب اروپا ، "گیتار" همیشه ، در همه زمان ها بالا بوده است.کمر باریک در تمام دنیا). بعضی از مردان دیوانه شکم زنان هستند - لاغر ، صاف ، ورزشکاری. (همانطور که یکی از مردان مصاحبه شده گفت: "شکم زیبای زنانه مغزم را از بین می برد ..."). بسیاری از مردان ، باسن ، برخی پستان را دوست دارند - در این اطلاعات هیچ رازی وجود ندارد ، مانند طبیعت مردانه: خوب ، آنها دوست دارند به دور بودن و متفاوت ترین مکان و قسمت بدن زن فکر کنند. و مردازکجای زن خوشش میاد .... و ... مردان کجای زن را می خورند از دیدگاه تکاملی، اعتقاد بر این است که دست زدن به اندام تناسلی در درجه اول به تحریک جنسی کمک می کند، اما شرکا اغلب اعضای بدن یکدیگر را که دور از مکان های صمیمی قرار دارند، نوازش می کنند. تحریک چنین مناطق اروژنی می تواند باعث هیجان و حتی ارگاسم شود. این نواحی می توانند تا 26 درصد از بدن را اشغال کنند، اما تاکنون تنها تعداد کمی از محققان تلاش کرده اند مکان آنها را ثابت کنند. مهم‌ترین آنها سینه‌ها، نوک سینه‌ها، لب‌ها، گردن و پشت، گوش‌ها، باسن و قسمت داخلی ران‌ها بودند. با این حال، کاملاً مشخص نبود که چرا شرکای برخی از قسمت‌های بدن یکدیگر را لمس می‌کنند و این موضوع تا چه حد به انتظارات و ترجیحات آنها مرتبط است.

۱۴۰۰/۴/۱۷جذاب ترین قسمت بدن زنان همه خانم ها دوست دارند جذاب به نظر برسند - چه از نظر خودشان و چه از نظر مردان اطرافشان. به همین دلیل است که ما خیلی می خواهیم بدانیم که در مورد مردان جذابیت بیشتری برای مردان دارد. برای چی؟ خوب ، حداقل یک بار دیگر از مقاومت ناپذیری او اطمینان حاصل کنید - پس از همه ، هر زن زیبا و منحصر به فرد است. در نهایت جالب است - بالاخره زنان از نظر ذات خود موجوداتی بسیار کنجکاو هستند.

۱۴۰۰/۴/۱۷در یک کلام اتفاق نظر وجود ندارد و شاید هم وجود نداشته باشد. همه ما متفاوت هستیم و همه سلایق شخصی خود را داریم. بعضی افراد یک چیز را دوست دارند ، دیگران - چیز دیگر. و این عالی است. مردان عاشق تمام اعضای بدن زن هستند - چه به صورت جداگانه و چه با هم. به طور کلی ، مردان ، مانند زنان ، هنوز تصویر را نه در قسمتهایی ، بلکه به طور کلی درک می کنند. در حقیقت ، اگرچه ما در مورد جذاب ترین زنان زیبا برای مردان صحبت می کنیم ، منطقی نیست که باور کنیم این تنها چیزی است که مردان را به خود جلب می کند و قلب آنها را با فکر یک زن خاص تندتر می کند. سینه ، صورت زیبا ، موهای مجلل ، کمر باریک و باسن برجسته فقط پوسته زیبایی است. از عوامل فیزیولوژیکی ، این اول از همه ... بو است. به دلیل بو در بدن ، واکنش های برانگیختگی جسمی ایجاد می شود که به طریقی خاص در مرکز لذت قشر مغز عمل می کند. در نتیجه ، مقدار زیادی هورمون شادی تولید می شود. و در نتیجه ، یک مرد از نظر جسمی احساس می کند که چقدر این زن را دوست دارد ... علاوه بر عوامل بیرونی ، خصوصیات معنوی شخصی نیز وجود دارد که هنوز هم از نظر جنس مخالف تعیین کننده هستند. و فراموش نکنید که رضایت همه غیرممکن است. حتی یک زیبایی ایده آل با چهره ای نفس گیر قادر نخواهد بود همه مردان اطراف خود را جذب کند به این دلیل ساده که هر کس سلایق شخصی خود را دارد ، گاهی اوقات کاملاً متفاوت از یکدیگر است: کسی دختران لاغر را دوست دارد ، کسی با شکل های گرد ، کسی را دوست دارد - بعضی اوقات با سینه های کوچک ، و برخی با سینه های بزرگ. اما بسیار مهم تر برای هر زنی ، اعتماد به نفس و عزت نفس بالا است. این ویژگی هاست که مردان را مانند یک آهن ربا و بسیار قدرتمندتر از آنهایی که در ناحیه سینه ، باسن یا کمر یک زن قرار دارند ، جذب می کند. بنابراین فیزیولوژی است و از نظر من روانشناسی سلاح زنانه بسیار قدرتمندتری است ...

۱۴۰۰/۱۱/۱۷حتی یک یقه نیمه باز هم می تواند معجزه کند و جریان ماشین ها را متوقف کند. مردان با دیدن گودی در یقه، اراده خود را از دست می دهند و همیشه با چشمان خود به آنجا شیرجه می زنند. "درک بصری غدد پستانی یک انسان هومو ساپینس ماده یک مرد از همان گونه را تحریک می کند و به خودشناسی مداوم او به عنوان یک پدر بالقوه کمک می کند." . و با این حال، در روند تکامل، مردان خوش سلیقه تر شده اند (حتی می توانم بگویم بی حال) و هر سینه نمی تواند الهام بخش شاهکارها باشد. این را می توان به ویژه در استراحتگاه های محبوب اروپایی ها به وضوح احساس کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷بر اساس آمار: 24 درصد از زنان فکر می کنند سینه هایشان خیلی کوچک است...... 16 درصد زنان آماده اند تا سینه های خود را با جراحی بزرگ کنند....... 20 درصد زنان فکر می کنند که سینه هایشان خیلی بزرگ است و می خواهند....... سایز سینه هایشان را کوچک کنند........ 12 درصد ناراضی هستند. با فرم سینه های خود......... 44 درصد از زنان از سینه های خود رضایت کامل دارند...... Miosotis Claribel از جمهوری دومینیکن به طور رسمی صاحب بزرگترین مجسمه نیم تنه جهان در نظر گرفته می شود. وزن هر سینه دختر 18 کیلوگرم است.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷20 درصد مردان (نه بیشتر!) در اولین جلسه به چهره دختر توجه می کنند. و 47 درصد اولین چیزی که به قفسه سینه نگاه می کنند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ اکثر خانم ها سینه هایی با اندازه های مختلف دارند. به عنوان یک قاعده، سمت چپ بزرگتر است

۱۴۰۰/۱۱/۱۷شما می توانید ژن اندازه سینه را از هر یک از والدین به ارث ببرید. بنابراین، سینه های شما ممکن است مانند سینه های خواهر یا مادرتان نباشد

۱۴۰۰/۱۲/۱۰افراد به طرق مختلف با استرس برخورد می کنند: برخی از باشگاه بازدید می کنند، برخی دیگر برعکس، به سمت یخچال می روند. با این حال، دانشمندان دانشگاه سوئد، که نتایج آنها در نشریه Swigg منتشر شد، استدلال می‌کنند که برای از بین بردن اضطراب، کافی است مرد سینه‌های شریک زندگی خود را لمس کند. علاوه بر این، چنین روشی برای هر دو مفید خواهد بود. واقعیت این است که در طول ماساژ سینه، بدن هورمون لذت - اکسی توسین را تولید می کند که می تواند علائم استرس و افسردگی را تسکین دهد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۰اما متخصصان آلمانی اطمینان می دهند که سینه زن نه تنها می تواند جایگزین داروهای ضد افسردگی شود، بلکه تبدیل به یک اکسیر جوانی واقعی می شود. دانشمندان سخنان خود را با نتایج یک مطالعه پنج ساله که در مجله معتبر New England Journal of Medicine منتشر شد تأیید کردند. در مدت زمان ذکر شده، کارشناسان 200 مرد را زیر نظر گرفتند و دریافتند افرادی که سینه زنان را لمس کردند فشار خون طبیعی و نبض آرام‌تری داشتند و در نتیجه نسبت به همتایان خود کمتر به بیماری‌های قلبی عروقی مبتلا شدند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتر کارن ودربی، که مدیریت این مطالعه را بر عهده داشت، گفت که بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده، می‌توان با اطمینان گفت که فقط 10 دقیقه تفکر در فرم‌های زنانه در روز می‌تواند با نیم ساعت تمرین بدنی در فواید بدن رقابت کند. این به خاطر این واقعیت است که تحریک جنسی که در مردان هنگام نگاه کردن به سینه های زن رخ می دهد، به گردش خون فعال تر کمک می کند. بنابراین، به گفته متخصصان، چنین "جلساتی" خطر حمله قلبی را به نصف کاهش می دهد. Weatherby مطمئن است که امید به زندگی یک مرد معمولی که به طور منظم پستان زن را مشاهده می کند، ممکن است 4-5 سال افزایش یابد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۰با این حال، با تحسین فرم های زنانه، باید مراقب باشید. لری یانگ و برایان الکساندر، دانشمندان آمریکایی، نویسندگان کتاب «شیمی عشق» که به این موضوع پرداخته‌اند، استدلال می‌کنند که مردان می‌توانند به اندازه‌ای توسط سینه‌های زنانه هیپنوتیزم شوند که نتوانند در سطح مناسب فکر کنند. و همه تقصیر همان هورمون اکسی توسین است که اتفاقاً در فرآیند شیردهی تولید می شود. به لطف او است که پیوند محکمی بین کودک و مادر ایجاد می شود. بنابراین، جای تعجب نیست که این هورمون بر ایجاد روابط خاصی بین زن و مرد نیز تأثیر می گذارد.

۱۴۰۱/۷/۲۶سارا با سلام سایت جالبی هست و نقریبا همه اعضا اگاهانه و با دانش پاسحوگوس سوالات هم هستن و کامنتها و نظرات بجا و معقولی هم می ذارن سوالی که دارم ایا مردان زن نرم دوست دارند؟ این چند تا سوال داره زن با روحیات و عواطف نرم و لطیف؟ زن با بدن نرم اما شل و وارفته؟ زن با بدن نرم و در روحیات هم نرم و لطیف؟ یا زن فقط با بدن نرم بدون در نطر گرفتن روحیات؟ و بطور کلی اقایون بدن نرم زن و لطیف زن رو دوست دارن؟ کدومش بدن نرم؟ روحیات نرم؟ یا هر دو که مطمئنا مردان بالغ امروزی هر دو رو دوست دارند و کدوم بخش بدن از نظر مردان نرم ترینه سینه، بازو، ران و .... منتظر جواب اقایون اگاه و عزیز و خانومهای زیبا و دوست داشتنی هستم

۱۴۰۱/۷/۲۸نمی توان فرمولی ساخت که مرد را عاشق یک زن کند. هر کدام از مردان معیارهای انتخاب و نوع شریک زندگی خود را دارند. اما هنوز هم چنین انواعی از زنان وجود دارند که اکثر مردان دوست دارند. جذاب این راز نیست که مردان با چشمان خود دوست دارند. و هر کدام از آنها می خواهند یک زن جذاب را در کنار خود ببینند. ما در مورد نوعی زیبایی غیرزمینی صحبت نمی کنیم، و مفهوم همان زیبایی بسیار متفاوت است: یکی مو بور را ترجیح می دهد، در حالی که دیگری دیوانه سبزه ها است، یکی عاشق افراد لاغر است و دیگری عاشق زنان با فرم های منحنی است. خوشبختانه هر دختری می تواند جذاب باشد. برای انجام این کار فقط کمی تلاش لازم است. در هر صورت ، او باید مرتب باشد و ظاهر ، شکل و لباس خود را زیر نظر داشته باشد. با کمک لوازم آرایشی مناسب، یک ظاهر طراحی شده و لباس، می توانید عیوب را پنهان کنید، بر وقار تأکید کنید و مطلوب شوید. در حالی که حتی زیباترین ها با سر شسته نشده یا ناخن های نامرتب باعث طرد می شود. و مهمتر از همه، یک زن جذاب، یک زن با اعتماد به نفس است. هوشمندانه سال هاست که این عقیده در جامعه جا افتاده است که مردان از زنان باهوش می ترسند و احمق های ساده لوح را به آنها ترجیح می دهند. این درست نیست. یک مرد بالغ مناسب (و ما در مورد چنین افرادی صحبت می کنیم) هرگز زنی ساده لوح را به عنوان شریک زندگی انتخاب نمی کند . اگر چیزی برای صحبت با او وجود نداشته باشد، او به سرعت از شریک زندگی خود خسته می شود. علاوه بر این، در یک رابطه برای یک مرد، حمایت معشوق و فرصت دریافت مشاوره در شرایط سخت از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، در مبارزه برای جذابیت، نباید رشد فکری را فراموش کرد. مطمئن و باز اگر زنی به خودش اطمینان داشته باشد، مردان را جذب می کند. چنین زنانی خود را با تمام کاستی ها می پذیرند و در نتیجه سعی نمی کنند همه اطرافیان را ایده آل کنند. اعتماد به نفس با صراحت همراه است - مردان عاشق زنانی هستند که دوستانه و شاد هستند و به راحتی می توان با آنها صحبت کرد. در عین حال، اعتماد به نفس را با رفتار متکبرانه اشتباه نگیرید، بلکه گشاده رویی را با در دسترس بودن اشتباه بگیرید. حتی زیباترین شخص هم اگر متکبرانه رفتار کند یا فکر کند همه اطرافیانش باید از او خواستگاری کنند، مایوس‌کننده خواهد بود. و یک دختر نیز به دلیل گشاده رویی بیش از حد علاقه طولانی مدت را برانگیخته نخواهد کرد. زنانه و دلسوز زنان بی ادب به ندرت مردان را جذب می کنند - این یک واقعیت است. و همچنین آنچه که مردان در روابط با زنان ترجیح می دهند. موهای بلند یا دامن به زمین نیست، بلکه در نحوه ارائه خود یک زن است. اگر او مانند یک کفاش فحش می دهد، رفتاری پرخاشگرانه و تحریک پذیر داشته باشد، پس به ندرت مردی می خواهد با او رابطه برقرار کند. مراقبت نیز مهم است - از طریق آن مرد اهمیت خود را درک می کند. جای تعجب نیست که روانشناسان می گویند که در یک شریک ، مردان به دنبال ویژگی های مادر خود هستند ، زیرا در روابط آنها مانند زنان به گرما و راحتی نیاز دارند. البته از همان ابتدای آشنایی نباید مادرانه رفتار کنید، اما جلوه های کوچک مراقبت را نباید دست کم بگیرید. در واقع، گاهی اوقات مهم است که صمیمانه از یک مرد بپرسید روزش چگونه گذشت و همین کافی است. مهم ترین به هر حال، برای راضی نگه داشتن مردان، اول از همه مهم است که خودتان باشید. این تنها راه برای ملاقات با فردی است که عاشق یک ایده‌آل تخیلی از مجلات تبلیغاتی نیست، بلکه عاشق یک زن واقعی و زنده می‌شود - همانطور که هست.

۱۴۰۱/۷/۲۸مرد از چه زنی خوشش میاد ..........اکثر مردان واقعاً زنان با روحیات نرم، ملایم، مطیع، ساکت، باهوش (اما نه بیش از حد)و س ک س ی اطراف را دوست دارند. حتی آنها را به ازدواج دعوت می کنند....... مردا از چه زنی خوششون میاد ....... و یک زن می تواند تظاهر به ساکت و مطیع بودن کند و ضریب هوشی خود را پایین بیاورد تا مرد فکر کند از همه لحاظ باهوش تر و خونسردتر است. اما اگر این نقش را در ابتدای رابطه شروع کرده باشد، باید این اجرا را بیشتر ادامه دهد. زنی که انتخاب می کند "کوچولو احمق ناز" باشد محکوم به حضور در این نقش تا پایان رابطه است. اگر ناگهان از بازی یک احمق کوچولو بامزه خسته شد، یا ناگهان "لغزید"، به ناچار مشکلات بزرگی در رابطه ایجاد می شود و کاملاً مشکوک به دروغگویی خواهد بود. تصور کنید که یک گیاهخوار در همان ابتدای رابطه گوشت خوردن را انتخاب کرده و با یک مرد باشد تا او را ناراحت نکند و برای او بهترین باشد و بعد مجبور شود تمام سالهای ازدواج را گوشت بخورد. تصور کنید چه اتفاقی برای شوهرش می‌افتد اگر ناگهان به او اعتراف کند که از گوشت متنفر است و فقط به این دلیل آن را می خورد که مرد او را انتخاب کرده و سپس او را ترک نکرده است.

۱۴۰۱/۱۰/۲۶زن بیشتر از کجای مرد خوشش میاد ........ اکثریت قریب به اتفاق دختران مورد بررسی واقعاً به آنها توجه دارند. به گفته پاسخ دهندگان، این عضلات دوسر، سه سر، عضه دلتوئید و عضه براکیورادیالیس هستند که شاخص قدرت مردانه هستند. دست ها باید بزرگ و برجسته و شانه ها پهن باشند. زنها از کجای مردها خوششان می اید ......... به نظر می رسد که ترجیحات هر دو جنس در مورد این قسمت از بدن همگرا باشد. دختران با باسن های کشیده، محکم و متناسب با کل بدن جذب می شوند. و همانطور که مشخص شد آنها انگیزه خوبی برای ورزش هستند!........زنان کدام قسمت از بدن مردان را دوست دارند ......... در جایگاه سوم پشت وقتی پهن است، خانم ها با پشت پهن احساس امنیت می کنند، زیرا می توانند پشت آن پنهان شوند و البته آن را در آغوش بگیرند. جای تعجب نیست که آنها می گویند - مانند پشت یک دیوار سنگی! اندام مورد علاقه مردان ......... در کمال تعجب، دختران کمتر به عضلات مورب شکم توجه می کنند. اما اگر این کار را انجام دهند، به ویژه متوجه عضلات مورب شکم شوند. نه تنها باید در باشگاه یا در خانه عرق کنید، بلکه باید چربی بدن را با رژیم غذایی مناسب کاهش دهید.......... مردها چه اندامی را دوست دارند .............. خانم ها تقریباً معیارهای مشابهی با سایر اعضای بدن دارند. قفسه سینه باید برجسته و نسبتاً الاستیک باشد. ماهیچه های قفسه سینه را می توان به روش های مختلفی تمرین داد: با هالتر یا دمبل............خانم ها پاهای بلکه قوی و برجسته را دوست دارند. و شایان ذکر است که هم عضلات ران و هم عضلات ساق پا را به خاطر بسپارید. و باز هم گردن پهن. بسیاری به اشتباه فکر می کنند که عضلات این قسمت از بدن قابل پمپاژ نیستند. در واقع برای خم کننده ها و اکستانسورهای گردن، تمرینات موثر زیادی وجود دارد که می توان در خانه انجام داد.دختران از مردان مشهور نام می برند که به نظر آنها با ایده آل مطابقت دارند. نام بازیگران چنینگ تیتوم ، تام هاردی و وین دیزل و ........

در ادامه بخوانید...

زن قربانی کلیشه های فرهنگی

در

زنان

بعد از صورت ، پاهای زنان در میان اعضای بدن که به خاطر مد تغییر شکل های مختلفی را کسب می کنند ، مقام دوم افتخاری را به خود اختصاص می دهند. در این پست 5 سنت را جمع آوری کرده که صدمات قابل توجهی به بدن زنان وارد می کند.


1. ران های چاق به عنوان یک استاندارد زیبایی در خاورمیانه

 

کیم کارداشیان

معیار زیبایی شرقی.  / عکس

 

در کشورهای شرق (عرب ، خاورمیانه ، حتی بسیاری از آفریقا) ، باسن استاندارد زیبایی زن محسوب می شود. به یاد داشته باشید باسن زیبایی های شرقی هنگام اجرای رقص شکم به چه صورت است. متناوباً ، ران های کیم کارداشیان را بخاطر بسپارید! به همین دلیل است که زنان کشورهای شرق بسیار راحت تر می توانند شلوار جین را با توجه به اندازه خود ، ساخت ترکیه و نه در چین انتخاب کنند. شرق همیشه جایی برای باسن زنان خواهد گذاشت! اما فراموش نکنید که چنین  باسن و ران هایی نوید بسیاری از بیماری ها است ، اول از همه ، به عروق برخورد می کند.

 

2. پا های کشیده و بلند

 ایلیزاروف

دستگاه ایلیزاروف برای بلند کردن پا ها در پایان قرن 20. این مدل با دستگاه ایلیزاروف پاها را بلندتر می کند.  / عکس


دستگاه ایلیزاروف به دلیل تشکیل کالوس بینابینی ، استئوسنتز (اتصال و همجوشی شکستگی) را انجام می دهد. حال تصور کنید که در اواخر قرن بیستم ، مدل ها عمداً پاهای خود را می شکستند تا بتوانند با استفاده از دستگاه ایلیزاروف آنها را بلندتر کنند. وحشتناک به نظر می رسد ، اما این یک واقعیت است. بهبودی بسیار طولانی می شود و با مشکلات زیادی همراه است. در ابتدا مجبورید تقریباً تمام وقت دراز بکشید و سپس به معنای واقعی کلمه یاد بگیرید دوباره راه بروید. ابتدا با عصا و بعداً بدون آن . در قرن بیست و یکم ، دیگر طول پاهای مدل ها خیلی مهم نیست .

 

3. کفش پاشنه بلند ، که منجر به بیماری جدی می شود

کفش پاشنه بلند

 

پوشیدن طولانی مدت چنین کفش های پاشنه بلندی در آینده ممکن است منجر به درد مداوم یا حتی نیاز به درمان جراحی شود. با گذشت زمان ممکن است بورسیت انگشت شست و سایر استخوان های پا ایجاد شود. بورسیت شست (به طور عادی - استخوان ) یک رشد استخوانی است که در اطراف پایه شست ظاهر می شود و خم شدن آن را به سمت انگشتان دیگر تحریک می کند ، که می تواند باعث احساسات دردناک ، اختلالات راه رفتن ، سپس بیماری های ستون فقرات و همچنین عدم توانایی انتخاب کفش راحت  تا پایان عمر در فروشگاه های متنوع شود.

سایر عوارض ناشی از پوشیدن طولانی مدت یک پاشنه بلند: برجستگی (رشد استخوانی روی پاشنه که ناشی از اصطکاک و فشار مداوم از پاشنه سخت و بندهای کفش های پاشنه بلند ، تحت درمان جراحی است) ، متاتارسالژی (التهاب دردناک سرهای متاتارس پا در نتیجه فشار مداوم) در استخوانهای متاتارس ، تحت عمل جراحی) ، آسیب دیدگی مچ پا ، شکستگی مفصل ران (منجر به مرگ در سنین پیری). این لیست ادامه دارد...........

 

4. بستن پا در چین برای ایجاد پای نیلوفر آبی

پای نیلوفر آبی
سنت وحشتناک ایجاد پای لوتوس یا نیلوفر آبی.  / عکس


قربانیان این سنت وحشیانه تا به امروز در چین زندگی می کنند. اگر طول پا از 7 سانتی متر بیشتر نشود ، آن را یک نیلوفر طلایی ، تا 10 سانتی متر - یک نیلوفر نقره ای ، بیش از 10 سانتی متر  پای   آهنی می نامیدند. فقط چنین پایی شایسته دختر برای ازدواج موفق شناخته می شد. برای فرم دادن به پا حدود سه سال طول می کشید ، در طی آن انگشتان پاهای دختر شکسته می شد و با انگشتان شکسته دائماً در نوعی "گچ با باند پنبه ای و کفش های کوچک و نوک تیز قرار می گرفت. به تدریج ، باند پیچی محکم تر انجام می شد ، استخوان ها بارها می شکستند. در آخرین مرحله ، قوسی در کف پا ایجاد می شد به حدی که یک تخم مرغ از درازا بتواند  ، بین پاشنه و جلوی پا قرار بگیرد!

این زنان در تمام طول زندگی خود پاهای خود را بانداژ می کردند و مرتباً بر درد شدید غلبه می کردند. زنانی که پاهای نرمال داشتند مورد تحقیر قرار می گرفتند و مردان یک پای کوچک معلول را بسیار اروتیک می دانستند! درست است ، مردان چینی هرگز نمی خواستند به پاهای نامتعارف برهنه نگاه کنند - حتی همسر با جوراب به رختخواب می رفت.

 

5. راه رفتن کاوایی یا بامزه و ناز در ژاپن

راه رفتن کاوایی
انجام چنین کاری در ژاپن به نظر باحال است! / عکس

 

در ژاپن ، راه رفتن اkawaii (با ناز) که انگشتان پا به سمت داخل  پاشنه ی  پا کمی بالا قرار می گیرد ، نه تنها در زنان ، حتی مردان ژاپنی با اعتماد به نفس که می خواهند از نظر فرهنگی مد روز باشند ، رواج دارد. به عبارت دیگر ، در ژاپن ، حتی در قرن بیست و یکم ، پاچنبری به صورت ارادی صورت می گیرد. اما چه عارضه هایی با پاچنبری ایجاد می شود: آتروفی عضلات ، اختلال در عملکرد مفاصل زانو ، افتادگی استخوان های پا ، انحنای ستون فقرات. فرم غفلت شده می تواند باعث ناتوانی شود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...