تاتو سفید مزایا و معایب

در

تتو سفید

تتو سفید


 ویژگی های خالکوبی سفید مد برای طرح های سفید برفی روی پوست چندین سال است که از بین نرفته است. محبوبیت جهانی به این دلیل به وجود آمد که رنگ سفید توجه کمتری را نسبت به رنگ های دیگر به خود جلب می کند.

 

حوزه های کاربرد مانند سایر خالکوبی ها، الگوهای سفید، کتیبه ها یا تصاویر در هر قسمت از بدن اعمال می شود: بازوها و پاها؛ روی دست و پا؛ پستان؛ باسن؛ گردن؛ صورت و غیره هیچ محدودیتی در انتخاب تصاویر یا توصیه های ویژه وجود ندارد  اثر بستگی به مهارت هنرمند خال کوبی دارد.

 

تکنیک استفاده از تاتو سفید با استفاده از رنگدانه های دیگر یکسان است. دوستداران تاتو اغلب رنگ سفید را به دلیل ظاهر غیر معمول انتخاب می کنند. مردان و زنان به طور یکسان به نقاشی تصاویر با رنگ خنثی پرداخته اند و آنها را راهی مناسب برای بیان ایده های خود یافته اند.

 

تتو سفید

تتو سفید

تاتو سفید مزایا و معایب 

مشکل اصلی ایجاد یک تتو سفید، طراحی خطوط واضح طرح است. برای حفظ تاتو سفید برای مدت طولانی، رنگ عمیق تر از حد معمول تزریق می شود و این دردناک است.

مدتی پس از استفاده، رنگدانه سفید شروع به محو شدن می کند، با سایه طبیعی پوست ترکیب می شود، تصویر به سرعت وضوح خطوط خود را از دست می دهد، محو می شود و قهوه ای می شود. برای مشتریانی که پوست روشن دارند، تتو کاران پیشنهاد می کنند رنگ با سایه های صورتی، هلویی، آبی و غیره را انتخاب کنند. این راه حل به شما امکان می دهد تصویر را با ظاهر سفید از دست ندهید و با استفاده از این متریال ترسیم خطوط و سه رنگ شدن تصویر آسان تر است.

 

بعدی؛ کار کاملاً سفید برفی همیشه از نظر زیبایی شناسی دلپذیر به نظر نمی رسد ، از فاصله دور مانند جای جوش یا جای سوختگی به نظر می رسد. با توجه به پیچیدگی کاربرد و ویژگی های رنگ، قیمت تاتو سفید از تتو رنگی مشابه بالاتر است.

 

اگر قبلاً خالکوبی سیاه داشته اید، یک جلسه خالکوبی سفید نیز ممکن است دردناک تر به نظر برسد. واقعیت این است که خطوط تیره به وضوح قابل مشاهده هستند، اما برای طراحی تاتو سفید، هنرمند تتو کار می تواند 2-3 بار از یک کانتور عبور کند تا از روشنایی بیشتر اطمینان حاصل کند و بدون آلودگی در اثر انتقال، خالکوبی را ایجاد کند.

تتو سفید

تتو سفید

مشکل در کار با رنگ سفید

نقاشی روی بدن به دلایلی دشوارتر از روی کاغذ است: پوست یک اندام زنده انسان است که دائما خود را تجدید می کند، از طریق سیستم گردش خون تغذیه می کند و رنگدانه را در طول زمان جذب می کند. تسکین، پوست اندازی و تحرک، تولید یک تصویر با کیفیت بالا را دشوار می کند. رنگ سفید عیوب و ناهمواری های پوست را پوشش نمی دهد. ترکیبات هنری رنگ سفید به جان بخشیدن به نقاشی کمک می کند، برجستگی ها و تناژ های پوست را واضح تر می کند.

تتو سفید

طرح تاتو سفید

مراقبت از تاتو سفید

هیچ توصیه خاصی برای مراقبت از خالکوبی سفید وجود ندارد، دستورالعمل های معمول پس از قرار گرفتن در معرض پوست اعمال می شود: در حمام یا سونای زیاد گرم نمانید. حمام آفتاب نگیرید؛ از یک عامل ترمیم کننده زخم استفاده کنید؛ خال کوبی باید با آب گرم شسته شود و به آرامی با دستمال خشک شود. در طول بهبودی، ناحیه آسیب دیده باید باز باشد تا امکان گردش هوا فراهم شود. میانگین زمان بهبودی پوست پس از خالکوبی حدود یک هفته تا 10 روز است. پس از بهبودی، اغلب اصلاح مورد نیاز است.

 

در تاتو سفید ممنوع است

ناحیه خالکوبی را با اسفنج یا پارچه شستشو مالش دهید. شستشو با صابون؛ پوشیدن مواد مصنوعی؛ نوشیدنی های الکلی؛ آفتاب گرفتن و شنا در استخر، رودخانه؛ خراشیدن اگر قوانین مراقبت از خالکوبی و توصیه های هنرمند را رعایت کنید، پس از دوره بهبودی تزئین زیبایی بر روی بدن خود خواهید داشت.

طرح تاتو سفید

طرح تاتو سفید


چگونه تاتو سفید را پاک کنیم

یک خال کوبی سفید را می توان به راحتی با  کرم فونداسیون پنهان کرد و حتی بدون آن نیز قابل توجه نخواهد بود. اما اگر می خواهید کاملاً از شر تتو سفید خلاص شوید، با یک شگفتی ناخوشایند روبرو خواهید شد.

 

اغلب، خالکوبی ها با استفاده از لیزر پاک می شوند . اعتقاد بر این است که پرتو لیزر ذرات رنگ را می شکند و سلول ها را با رنگدانه خارجی از بین می برد و پس از آن ضایعات توسط سیستم ایمنی بدن حذف می شود. اما رنگ سفید نور را بسیار بدتر از رنگ های دیگر جذب می کند. می توان گفت که لیزر به سادگی خالکوبی شما را "نمی بیند"، بنابراین حذف آن آسان نخواهد بود.

 

علاوه بر این، رنگ سفید حاوی تیتانیوم یا اکسید روی است - موادی که هنگام قرار گرفتن در معرض نور تیره می شوند. بنابراین ممکن است پس از یک جلسه حذف لیزر، خالکوبی شما نه تنها محو نشود، بلکه رنگ آن به سبز تغییر کند.

در جلسات بعد، هنوز هم می توان از شر تاتو سفید خلاص شد، اما این به جلسات بسیار بیشتری نسبت به طرح های رنگی و مشکی نیاز دارد.

 

طرح تاتو سفید

طرح تاتو سفید

 

خالکوبی سفید چه زمانی ظاهر شد

تاریخ نقاشی های روی بدن توسط شمن ها و جنگجویان باستانی برای ترساندن مخالفان انجام می شد. رنگدانه سیاه راحت تر به دست می آمد و به وضوح روی بدن قابل مشاهده بود. اولین رنگ زغالی یا دوده است. با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از رنگدانه های چند رنگ برای تاتو، از جمله رنگ های سفید، امکان پذیر شده است.شما فقط باید از یک تاتوکار با تجربه برای تاتو و مخصوصا تتوسفید استفاده کنید. کار با رنگدانه سفید نیاز به حرفه ای بودن بیشتری دارد.👌

نظرات

۱۴۰۲/۸/۱۳خالکوبی های تک رنگ کمتر به چشم می آیند و جلب توجه نمی کنند. البته این کاملا درست نیست. تشخیص یک خال کوبی سفید در نگاه اول دشوارتر خواهد بود، اما قطعاً کاملاً نامرئی باقی نخواهد ماند. از نظر بیرونی، خالکوبی های سفید کمی شبیه نتیجه زخم هستند - نوع دیگری از دکوراسیون بدن. اما بر خلاف جای زخم، در مورد خالکوبی هیچ جای زخمی روی پوست باقی نمی ماند و سطح صاف و یکدست باقی می ماند.

۱۴۰۲/۸/۱۳بسیار مهم است که در طول تتو کردن مواد غیر ضروری وارد رنگ نشوند. هر گونه ناخالصی، به عنوان مثال، ذرات انتقال دهنده ای که استاد روی آن کار می کند، می تواند رنگ سفید را کمی تار کند. اما به طور کلی تاتو سفید را می توان جایگزین مناسبی برای جای زخم نیز در نظر گرفت.

۱۴۰۲/۸/۱۳اغلب اشکال هندسی کوچک، ماندالا، عناصر گل، توری وجود دارد، اما گاهی اوقات یک تصویر پیچیده نسبتاً حجیم پیدا می شود. مزیت اصلی جوهر سفید این است که نسبت به طرح کلی مشکی سنتی کمتر قابل توجه است. اگر به خوبی انجام شود، این خالکوبی ها ماندگاری خوبی خواهند داشت و عالی به نظر می رسند! هنگامی که جوهر سفید با گل و ته رنگ سیاه ترکیب می شود، ترکیبات منحصر به فردی ایجاد می کند و هر چه پوست شما تیره تر باشد، خالکوبی بهتر به نظر می رسد.

۱۴۰۲/۸/۱۳تاتوهای سفید به سرعت شکل و رنگ خود را از دست می دهند!!! در دهه نود، قطعا مواردی وجود داشت که خالکوبی های سفید محو می شدند، رنگ زرد کثیف یا با رنگ مایل به سبز بود و با گذشت زمان لازم بود به اصلاح و تغییر متوسل شویم. مانند تاتوهای UV، همه چیز به کیفیت رنگدانه بستگی دارد. امروزه این مشکل حل شده است.

۱۴۰۲/۸/۱۳ رنگ پوست شما هر چه پوست روشن‌تر باشد، تاتو سفید روی آن کمتر به چشم می‌آید و بالعکس، هر چه پوست تیره‌تر باشد، خالکوبی بیشتر به چشم می‌آید.

۱۴۰۲/۸/۱۳یک خال کوبی سفید اغلب کمی بیشتر از یک خال کوبی رنگی هزینه دارد. این به دلیل همان پیچیدگی کار با رنگدانه سفید، حرفه ای بودن هنرمند تاتو و تعداد کمی از متخصصان در این زمینه است.

۱۴۰۲/۸/۱۳یک عامل خطر واکنش آلرژیک مکرر به رنگدانه سفید است که در مواجهه با اشعه ماوراء بنفش تشدید می شود. برای کاهش خطر، قبل از جلسه اصلی، از متخصص بخواهید تا یک آزمایش بر روی برخی از مناطق پنهان پوست انجام دهد. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که بدن شما تا چه حد به رنگدانه سفید حساس است.

در ادامه بخوانید...

چگونه خالکوبی معنی دار برای سالها قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند

در

(سیارک) : چگونه خالکوبی معنی دار به طور دائمی باقی می ماند زمانی که پوست انسان به شدت ریزش می کند ؟در اینجا یک واقعیت نفرت انگیز را برای شما روشن می سازیم , در هر ساعت حدود 0.085 گرم سلول مرده و یا تقریبا 500 میلیون سلول  پوستی از شما جدا می شود . ممکن است در ابتدا زیاد به نظر نرسد ولی در طول  دوره زندگی برابر با 35 کیلوگرم (77 پوند ) از بدن شما است که از دست رفته است که معادل نیمی از کل وزن متوسط یک انسان است . 

اما با همه این ریزش سلولی چگونه خالکوبی برای سالها , قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند ؟

شما تعجب خواهید کرد  که قدیمی ترین خال کوبی شناخته شده کدام است , خب , این موضوع جدال آمیزی است , در حالی که اوتسی مرد یخی که مطمئنا خالکوبی های بسیاری داشته که برای 5000 سال باقی ماندند یک مدعی کمتر شناخته شده می تواند او را در نه تعداد بلکه در سن شکست دهد. 

مومیایی ال مارو از شیلی با سبیل خالکوبی شده بر روی خود می تواند از مرد یخی  قدیمی تر باشد .  و همه آنها با کشیدن ذغال چوب روی شکافی بسیار مناسب در سطح پوست خالکوبی خود را دائمی کرده اند . به لطف توماس ادیسون تکنیک های خالکوبی ما بسیار پیشرفته شده است . اسلحه خالکوبی برقی مدرن که الهام گرفته از قلم الکتریکی ادیسون است یک ماشین حکاکی موتوری که در نهایت با شکست مواجه شد .

اما به لطف اختراع او , ما در حال حاضر یک راه فوق العاده برای تاتو داریم که جوهر را در لایه درمی پوست به طور دائم باقی نگه داریم .

این لایه زیرین اپیدرم که خودش از لایه های روی هم تشکیل شده است  نقش محافظت خارجی را از بدن به عهده دارند. در حالی که ما هر دو تا چهار هفته با جایگزین کردن کل لایه بیرونی , لایه زیرین را نگه می داریم .

پس واقعا اهمیتی ندارد که چه مقدار از پوست شما در حمام جدا می شود زیرا که خالکوبی شما همیشه باقی می ماند .

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 تاتو که صاحبان آنها حس شوخ طبعی دارند

در
خالکوبی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. بعضی از تاتو ها زینتی برای بدن های عضلانی هستند، بعضی دیگر می توانند یادآور خاطرات دردناک باشند و بعضی از تاتو ها زخم هایی هستند که به چیزی زیبا تبدیل شده اند. اما یک خال کوبی وجود دارد که روند ایجاد آن بسیار غیر استاندارد است. و حس شوخ طبعی در اینجا نقش ویژه ای در سبک زندگی آنها ایفا می کند
 
sayarak.com  عکس تاتو هایی را انتخاب کرده که صاحبان آن حس خوبی از طنز و خودخواهی سالم دارند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 تاتو خارق العاده با معانی پنهان

در
جک لندن نوشت: یک مرد را با یک خالکوبی به من نشان بده و من یک مرد با گذشته جالب را به تو نشان خواهم داد . با این حال ، امروز ، خالکوبی، تاتو فقط نمادی از تجربه عالی یک سبک زندگی نیست. طبق گفته های Statista ، بیشتر اوقات دلایل نقاشی روی بدن یا تاتو تمایل به بیان خود و تمایل به نشان دادن احساسات احترام آمیز شخصی برای شما است. افراد غالباً برای احترام به دوستان و نزدیکان خود و یا برای شروع یک فصل جدید در زندگی خود ، تاتو می کنند.
 
امروز ، sayarak.com برای شما 20 شاهکار از تاتو خارق العاده را جمع آوری کرد که به دلیلی معنی پنهان آنها باعث می شود طیف باورنکردنی احساسات تتو مخفی را حس کنید.
 
تاتو خارق العاده
 

نمی توانید اوضاع را تغییر دهید - نگرش خود را نسبت به آن تغییر دهید

تاتو خارق العاده
 

وقتی پدرم درگذشت ، من برای خودم خالکوبی کردم

تاتو خارق العاده

 شما مسئول كسانی هستید كه آنها را اهلی می كنید

تاتو خارق العاده
تاتو مشترک
 

بسیار جالب است که بتوانیم با مشکلاتی که در طول زندگی با آن روبرو می شویم با طنز برخورد کنیم

تاتو خارق العاده
یک پا در قبر است

طرح تاتو مسخره

تاتو خارق العاده

تاتو مسخره

 

اجازه ندهید کسی شما را بشکند. بالاتر از آن باشید

تاتو خارق العاده

صاحب این خالکوبی از اختلال هراس رنج می برد

خالکوبی هری پاتر

تاتو خارق العاده

طرح تاتو هری پاتر

 

Riddikulus طلسم از فیلم های هری پاتر است که کمک می کند تا چیزهای ترسناک را به خنده دار و مسخره تبدیل کنید.

 

آیا می توانم این کار را انجام دهم

تاتو خارق العاده
 

نمایش مکان هایی که من در آن زندگی کردم

تاتو خارق العاده
(می توانید حداقل یکی را حدس بزنید؟)
 

چگونه کودکان را در هر مکانی سرگرم کنیم

تاتو خارق العاده
تاتو خارق العاده

تمام زندگی مشترک

خالکوبی که شکل را تغییر می دهد

تاتو خارق العاده

درخشان شدن با همدیگر

تاتو خارق العاده
 

یک روش جالب برای تغییر علامت تولد

تاتو خارق العاده

تاتو آغوش

تاتو خارق العاده

او دیگر نیست ، اما هرگز فراموش نمی شود

 

یادداشت مادر من در روزی که فوت شد

تاتو خارق العاده
من دلم برایت تنگ می شود !! دوستت دارم مامان
(در اینجا می بینید که چگونه قلب او قبل از توقف ضربان داشت)
 

آیا می توانید اینجا حیوانی پیدا کنید

تاتو خارق العاده

 

29902043196_42ccd6bd31_b.jpg

طرح تاتو طلسم

 

طرح تاتو طلسم  در اصل یک طومار است که روی گوشت حک می شود تا روی کاغذ . اتاتو طلسم  بیشتر شبیه طرح های رنگارنگ و پیچیده هستند تا حروف جادویی. تاتو طلسم یک مورد برای تکمیل طلسم است که فقط توسط کاربر قابل فعال سازی است. با فعال شدن ناپدید می شود. این خالکوبی های جادویی معمولاً روی سر ، گردن یا پشت قرار نمی گیرند ، زیرا اکثر موجودات برای فعال کردن آنها به آینه نیاز دارند.

 

کدام تاتو بیشتر از همه شما را تحت تأثیر قرار داده است؟ فکر می کنید خالکوبی باید معنای پنهانی داشته باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 تاتو که احساس مادر و دختر را نشان می دهد

در
خالکوبی

یکی از نزدیکترین روابط عاطفی، ارتباط با والدین به ویژه با مادر است و برای برخی روابط با والدین آنقدر مهم است که حتی حاضرند روابط عاطفی خود را با مادرشان به طریقی غیرمعمول مثل تاتو یا خالکوبی نشان دهند. به عنوان مثال با یک تاتو یا خالکوبی.به طوری که وقتی شما تتو مادر و دختر را در کنار هم می بینند ، بلافاصله متوجه می شوند که آنها مادر و دختر هستند.

تتو مادر

تتو مادر و دختر تاتو قلب 

خالکوبی
تتو مادر: قلب دختر بریده شده  از قلب یک مادر.

 

تاتو مادر

تاتو مادر و دختر تاتو تماس تلفنی

خالکوبی
تاتو مادر  دختر در  یک خالکوبی خنده دار که نشان دهنده ارتباط مادر و دختر است.خالکوبی یا تاتو یا تتو 

 

طرح تاتو مادر

طرح تاتو مادر و دختر تاتو عشق 

تاتو عشق
تاتو با کلمات: "من تو را دوست دارم ، مادر" و "من شما را بیشتر دوست دارم".

عکس تاتو مادر

خالکوبی مادر 

خالکوبی مادر و دختر تاتو پروانه

تاتو پروانه

عکس تاتو مادر

طرح تتو مادر

طرح تتو مادر و دختر تاتو عشق

تاتو
حتی از راه دور همدیگر را دوست دارند.

 

تاتو زرافه

تاتو زرافه
خالکوبی های جذاب که زرافه های بزرگ و کوچک را با یک قلب برای دو نفر به تصویر می کشند.

 

تاتو پازل

 

تاتو پازل
خال کوبی هایی که تکه های یک معما را در  دختر و مادر نشان می دهد.

 

تاتو نان تست

تاتو نان تست
نان تست های خنده دار روی مچ پای مادر و دختر.

 

تاتو زنبور

تاتو زنبور
خالکوبی زنبورهای ناز به سمت یکدیگر پرواز می کنند.

 

تاتو پرندگان

fc2c65dd-96ae-4fc9-b388-17f49fd532cd.jpg
خالکوبی با تصویر یک پرنده بزرگ و یک جوجه.

تتو مادر روی دست

تاتو قوری و فنجان چای

تاتو قوری
خالکوبی هایی با تصاویر قوری و فنجان چای.

تتو مادر روی دست

تاتو عشق مادر به دختر

تاتو
خالکوبی با تصاویر ضایعات پارچه و قلب روی دستان مادر و دختر

تاتو درباره مادر

تاتو فیل

تاتو فیل
خالکوبی هایی که فیل های جذاب را  به تصویر می کشد

 

طرح تاتو سينه زنانه

tatoo1.jpg44-sternum-tattoo.jpg

طرح تاتو سينه زنانه

 

تاتو کلید قلب

تاتو قفل و کلید
خالکوبی قفل و کلید قلب.

 

تاتو قو

تاتو قو
دو قو به سمت یکدیگر شنا می کنند.

 

تاتو قلب با دست

تاتو قلب با دست
خالکوبی هایی که دستان خود را به صورت قلب در بدن مادر و دخترانش نشان می دهد.

 

تاتو بی نهایت

تاتو بینهاین
عکس هایی از علائم بینهایت تشکیل شده از کلمات مهم.

 

تاتو بال فرشته

tatoo.jpg

تاتو بال فرشته

 

تاتو ماه و قلب

 

تاتو ماه و قلب
خالکوبی ماه و قلب

نظرات

در ادامه بخوانید...

50 نمونه جذاب تاتو برای دختران

در
تاتو مرغ مگس خوار

 

بسیاری در مورد خال کوبی دخترانه نظرات مثبتی ندارند. کسانی تاتو دخترانه را بسیار زشت و نامناسب می داند ، در حالی که دیگران در تاتو خلاقیت و اصالت هنری را می بینند. اما تاتو های خاصی وجود دارد که با وجود داشتن نظر مخالف نسبت به تاتو، روی بدن یک دختر جوان زیبا به نظر می رسد. طرح تاتو سينه زنانه  کوچک ، زیبا و شسته و رفته هستند و همچنین به عنوان یک نماد معانی خاصی دارند. ما مروری بر جالب ترین آنها کردیم.

 

تاتو گل رز

تاتو گل رز

معنی تاتو گل رز: تاتو گل رز نمادی قدرتمند از عشق و احساسات خالص است

 

گل رز نمادی قدرتمند از عشق و احساسات خالص است ، بسته به نحوه کشیدن نقاشی تاتو ، معنی آن ممکن است متفاوت باشد. تاتو گل در حال رشد یا شکوفه از احساسات نوپا صحبت می کند ، تاتو گل رز بنفش نشان دهنده عشق قوی است و تاتو گل رز سیاه نماد غم و اندوه برای یک عزیز است که دیگر زنده نیست. تاتو گل سرخ با خارها شهادت به عشق را نشان می دهد ، که نشانهای منفی در روح انسان به جا گذاشته است. در هر صورت ، این گل مغرور به زینتی شایسته از بدن دختر تبدیل می شود.

 

معنی تاتو پروانه

تاتو پروانه

طرح تاتو پروانه

 

تاتو پروانه در بین دختران جوان بسیار محبوب است. موجودات بالدار ناز همواره با زیبایی و لطف خود و همچنین روند غیرمعمول تبدیل از یک پیله بی شکل به یک پروانه باشکوه ، افراد را به خود جلب کرده است. معنی تاتو  پروانه به معنای رها کردن چیزی در گذشته و قدم گذاشتن به یک زندگی جدید ، متولد شدن ، شروع مجدد ، تبدیل شدن به یک فرد متفاوت است.

 

معنی تاتو کفشدوزک

تاتو کفشدوزک

طرح تاتو کفشدوزک 

معنی تاتو کفشدوزک به عنوان سمبل سعادت ، خوشبختی و موفقیت است. شما می توانید آن را هر جا - روی انگشت ، پشت گوش ، مچ دست ، بر روی ران ، مچ پا و جاهای دیگر بدن تاتو کنید. چنین خالکوبی همیشه لبخندی به همراه خواهد آورد و تشویق کننده است.

 

تاتو بال فرشته

تاتو بال فرشته

معنی تاتو بال فرشته : تاتو بال فرشته 

طرح تاتو فرشته بالدار

 

20191018_nyFVoaoDHR3fGaI.jpg

طرح تاتو فرشته بالدار دخترانه

تاتو بال فرشته پشت گردن

 

فرشتگان موجودات اسطوره ای هستند که از آنها خواسته می شود تا فرد را از مشکلات و مصائب مصون نگه دارند. بسیاری از دختران به عنوان نوعی محافظت و یادآوری معنویت ،   پشت و تیغه های شانه خود را  با  تاتو بال فرشته   زینت می کنند.

 

طرح تاتو بال فرشته

تاتو بال فرشته پشت گردن


معنی تاتو بال فرشته  نمادی از برائت ، معنویت و پاکی الهی هستند. شما می توانید طرحی از  تتو بال فرشته  را با حروف اول یا نام یکی از عزیزان را  تتو بال کنید. اگر این شخص قبلاً فوت کرده باشد ،  تاتو بال فرشته  به معنای این است که روح فرد رفته پاک بوده و اکنون در میان فرشتگان است و بقیه همیشه او را به یاد می آورند.

 

طرح تاتو فرشته بالدار

تاتو فرشته بالدار                                                                                                  تتو بال فرشته

 

تاتو بال فرشته  و  تاتو فرشته بالدار  یکی از زیباترین خال کوبی است.  تاتو بال فرشته  تمایل فرد به پرواز ، رویاپردازی و عاشقانه فرد را تجسم می بخشد. با این حال ، این فقط یک معنی کلی است. معنای  تاتو بال فرشته  بسته به اینکه بالها به چه شکلی ترسیم شده اند و حتی به محل خال کوبی می تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد.

 

11b4a8a18b9ff7fc4f6b8b36cb899723.jpg

تاتو های معنی دار دخترانه

 

معنی تاتو بال فرشته  روی پا می تواند به معنی عشق به سرعت ، سرعت واکنش باشد. غیر معمول نیست که چنین تاتوی در بین کسانی که به طور حرفه ای در حال دویدن هستند ، دیده می شود. این نوعی طلسم است که برای افزودن  سرعت درمسابقه طراحی شده است.

 

می توانید  تتو بال فرشته  روی هر قسمت از بدن خالکوبی کنید.
منطقی ترین و رایج ترین گزینه قطعاً  تتو بال فرشته  در پشت است. بیشتر اوقات اینها بال های کشیده بزرگی روی تیغه های شانه هستند که گاهی به بازوها منتقل می شوند. با این حال ، این تنها گزینه نیست.
به عنوان مثال ، قلب و تتو بال فرشته بر روی سینه اغلب یافت می شود. این گزینه برای دختران و پسران مناسب است.
 
طرح تاتو فرشته بالدار
طرح تاتو فرشته بالدار   خالکوبی دخترانه
 
نسخه کلاسیک یک  تاتو بال فرشته   بر روی بازو است. می تواند دو بال روی بازو های چپ و راست باشد. تاتو بال فرشته  روی شانه نیز همین طور است. چنین خال کوبی معمولاً برای یک جفت است و بال دوم مطمئناً روی دوش شوهر یا زن خواهد بود. همین گزینه برای بال تندیس های بازو نیز مربوط است. در این حالت ، معلوم می شود که زن و شوهر با گرفتن دست های هم  ، بال های خود را به هم متصل می کنند که بسیار نمادین نیز است .
 

5e4a22eeeabb6937ec4f08383b70cf33.jpg

 

تاتو بال فرشته - بال هایی با پرهای سفید نماد خلوص معنوی ، خلوص ، خصوصیات اخلاقی است. دختران با کمک چنین خال کوبی بر زیبایی الهی ، خلوص و تعالی تصویر خود تأکید می کنند. بال های فرشته در مردان از مهربانی و تمایل به برجسته شدن در میان مردم صحبت می کنند. صاحبان چنین تاتوی خود را با این موجودات آسمانی مرتبط می دانند.

 

طرح تاتو فرشته بالدار

طرح تاتو فرشته بالدار دخترانه                                                                            طرح تاتو فرشته بالدار    

 

برای خواندن معنی تاتو بال شیطان در مقابل بال فرشته  و تتو بال شکسته و سوخته فرشته و  تاتو فرشته به بخش نظرات  کاربران مراجعه کنید.کاربران نظرات جالبی راجع به  تاتو فرشته بالدار  و  تتو بال فرشته  داده اند.  

 

 

معنی تاتو نیلوفر آبی

 تاتو نیلوفر آبی

طرح تاتو نیلوفر آبی 

 

نیلوفر آبی در مصر باستان و هند باستان مورد احترام بود ، در چین و ژاپن سمبل راه روشنگری بود. روی پوست زنان ، یک خالکوبی نیلوفر آبی می تواند در مورد غلبه بر مشکلات و خطرات زندگی صحبت کند.

معنی تاتو لوتوس ، نیلوفر آبی توضیحات کامل با عکس و معنی

 

معنی تاتو مرغ مگس خوار

معنی تاتو

طرح تاتو مرغ مگس خوار 

پرنده کوچک مرغ مگس خوار بسیار زیبا و سریع است. او باید برای تغذیه خود سخت تلاش کند. زنان این موجودات کوچک را دوست دارند. خالکوبی مرغ مگس خوار می تواند ماهیت تکانشی مالک آن ، چابکی او و سرعت تصمیم گیری او را نشان دهد.

 

 

معنی تاتو قاصدک

تاتو قاصدک

معنی تاتو قاصدک                                                                                                             طرح تاتو قاصدک

تاتو قاصدک

قاصدک ها همیشه با گرما ، شادی و خاطرات کودکی همراه هستند. یک   تتو قاصدک  از یک طبیعت رویایی صحبت می کند ، بر تمایل فرد برای تحقق خواسته های او تأکید می کند.

 

Dandelion-Tattoo-48.jpg

طرح تاتو قاصدک

 

معنی تاتو لنگر دریایی

تاتو لنگر دریایی

طرح تاتو لنگر دریایی

 

یک خالکوبی کوچک با لنگر ، از پایداری و شعف سخن می گوید. این نماد افراد متعادل و معقول است که دقیقاً می دانند چه چیزی از زندگی می خواهند.

 

معنی تتو الماس

تاتو الماس

طرح تتو الماس                                                                                                                                         تاتو الماس 

معنی تتو الماس

 الماس معمولاً با زندگی لاکچری، لوکس و زیبایی همراه است ، یک شخص فکر می کند که یک خالکوبی روی قسمتی از بدن دختر به شکل  تتو الماس  می تواند در مورد دلبستگی او به جواهرات و سنگ های قیمتی صحبت کند. در حقیقت ،   معنی تتو الماس  و نمادگرایی این تصویر بسیار عمیق تر است ،  تتو الماس  از یک شخصیت با اراده قوی می گوید ، به اندازه خود الماس قوی است. برای  معنی تتو الماس  مقاله معنی خطرناک ترین تاتو ۱۶ تاتو را بخوانید

 

 

معنی تاتو پرستو

معنی تاتو پرستو

طرح تاتو پرستو 

 

پرستوها همیشه به خانه خود وفادار مانده و همیشه پس از مهاجرت به سرزمین های گرم به خانه باز می گردند. آنها تمام زندگی خود را با یک شریک زندگی می کنند و با فرزندان خود پرواز می کنند. روابط خانوادگی آنها بسیار قوی است ، به همین دلیل یک   تاتو پرستو   و طرح تاتو پرستو در مورد نمادگرایی عمیقی می گوید.  معنی تتو پرستو  و چنین تصویری از  تتو پرستو  به معنای نماد وفاداری واقعی به ارزش  های خانواده است.

 

پرستو همیشه نمایانگر ورود بهار است. پرنده ای زیبا  که همیشه هنگام پرواز در هوا توجه رهگذران را به خود جلب می کند. احتمالاً به همین دلیل است که  تتو پرستو  در میان دختران بسیار محبوب است. تاتو پرستو روی اندام زن جوان زیبا به نظر می رسد. در حقیقت ، چندین معنی از  تتو پرستو  برای دختران وجود دارد که در زیر با آنها آشنا خواهید شد.

 

طرح تاتو پرستو

طرح تاتو پرستو

در ابتدا ، طرح تاتو پرستو با نمادی از آزادی ، جوانی و بهار همراه است. با این حال ، در فرهنگ کشورهای مختلف ، نماد پرستو به طرق مختلف رمزگشایی می شود. به عنوان مثال ، در چین ، آنها معتقد بودند که پرستو پیام آور دستاوردهای جدید است و یونانیان او را پیام آور آفرودیت می دانستند.

 

در ژاپن ، پرستو را نشانه مادر بودن می دانند. با وجود تعداد زیادی از معانی برای تتو پرستو ، یکی از اصلی ترین معنی تاتو پرستو به عنوان نماد خوش شانسی است. اغلب تاتو پرستو را با یک شبدر یا نعل اسبی به تصویر می کشند. پرستوها با نقل قول ها ، خطوط یا کلماتی که معنای خاص خودشان برای دختر است ، بر روی بدن دختران بسیار زیبا به نظر می رسند.

 

طرح تاتو پرستو

طرح تاتو پرستو

هر دختری ارزشی را انتخاب می کند که متناسب با خودش باشد. این واقعیت را می توان خلاصه کرد که ، به هر حال ، پرستو جوانی و زیبایی است. در تمام طرح ها ، طرح تاتو پرستو  به صورت پرواز و سر به فلک کشیده در آسمان به تصویر کشیده شده است. دختران با چنین خالکوبی جذاب و جذاب تر به نظر می رسند.

معنای تاتو پرستو تغییر نمی کند ، صرف نظر از اینکه آن را کجا تاتو  می کنند. دست ، مچ یا گردن - مهم نیست. در هر صورت ، تاتو ملایم و برازنده به نظر می رسد. بیشتر اوقات ، دختران یک خال کوبی پرستو را در پایین کمر یا زیر شکم تتو می کنند. این برخی از پنهان کاری و جنسیت را اضافه می کند. مزیت خال کوبی در این مکان ها این واقعیت است که به راحتی می توان آنها را از چشم کنجکاو پنهان کرد.

 

طرح تاتو پرستو

طرح تاتو پرستو

دختر با تاتو پرستو  را می توان طبیعتی عاشقانه و راحت توصیف کرد. شاید این یک دختر خلاق است که عاشق سفر است. همچنین ، می توان فرض کرد که دختر دارای  آرزو و مهارت است ، و به عنوان نمادی در تمایل خود برای به دست آوردن این ویژگی ها ، او صاحب یک تاتو با چنین ویژگی است. دختر متاهل می تواند به معنای وفاداری به خانواده و خانه خود را با تاتو پرستو تزیین کند. به هر حال ، یک واقعیت مشهور در مورد این پرندگان این است که آنها هر ساله به لانه های قدیمی خود که زمانی ترک کرده بودند ، باز می گردند.

 

445.jpg

طرح تاتو پرستو

طرح تاتو پرستو  با رنگ آبی و مشکی و قرمز نماد سرگرمی و خوشبختی است. این طرح خال کوبی پرستو یکی از مشهورترین طرح های خال کوبی است که امروزه در دسترس است و تقریباً توسط هر هنرمند خال کوبی قابل انجام است اما مراقب باشید زیرا این  طرح تاتو پرستو  یک خالکوبی رنگی است و به پوستی  نسبتاً روشن نیاز دارد. پوست تیره پشتیبانی از رنگ ها را در  تاتو پرستو  دشوار می کند و باعث کمرنگ شدن رنگ در زمان می شود. اما هنرمند خال کوبی شما این را می داند بنابراین قطعا تنظیمات لازم انجام می شود.

 

بهترین تاتو زن و شوهر - معانی ، ایده ها و طرح ها  تتو ست 

روشهای زیادی وجود دارد که طی آن پرندگان عشق ، عشق خود را به یکدیگر ابراز می کنند. در بسیاری از موارد ، کلمات ، هدایای زیبا ، تعطیلات در مکان های فوق العاده و سازماندهی  هدیه در تاریخ های مهم نماد عشق بوده است. با این حال ، هیچ چیز به اندازه تتو ست زن و شوهر محبت را بیان نمی کند.

 

تاتو تاج پادشاه و ملکه زن و شوهر

تاتو تاج پادشاه و ملکه زن و شوهر


این تاتو تاج به شما اجازه می دهد با زیبایی شگفت انگیز شگفت انگیز خود بر جهان حکومت کنید و عشق را به سلطنت در هر رابطه تشویق می کند. با یک تاج گرد برای یک ملکه و یک تاج نگین دار مشابه بزرگ برای یک پادشاه ، احساس پادشاهی کنید


تاتو قلب ساده زن و شوهر 

تاتو قلب ساده زن و شوهر 


آنچه ساده ترین ایده خالکوبی می تواند باشد ، از همه مهمتر و زیبا ترین است. طرح نیم قلب در کنار انگشت اشاره هر معشوق ، ظاهری ساده و کوچک دارد ، اما هنگامی که کاملاً مطابقت داشته باشد ، تأثیر بزرگی ایجاد می کند.

 

تاتو لنگر انگشت شست زن و شوهر

تاتو لنگر انگشت شست زن و شوهر

تتو ست


یک لنگر روی هر انگشت شست زن و شوهر قرار دارد و نمادها در جهت مخالف قرار گرفته اند ، اما به طور غیرقابل انکاری به یکدیگر جذب می شوند. برای نگهداری فنجان های قهوه که عشق شما را به نوشیدنی گرم آرامش بخش و البته عشق جالب شما نسبت به یکدیگر تقویت می کند ، بسیار مناسب است.

تاتو مچ دست با قلب و تیر زن و شوهر

تاتو مچ دست با قلب و تیر

تتو ست

ایده خالکوبی زوج ساده اما بسیار زیبا. خطوط باریک و باریک پیکان را از سر به ورقه های آن روی مچ مرد می کشد ، در حالی که یک قلب گرد زیبا در مرکز مچ زن قرار دارد. پیکان مستقیماً به قلب منتظر است تا کمان کوپید آتش بگیرد و جرقه را آتش بزند!


تتو ست  نقل قول زن و شوهر 

تاتو نقل قول زن و شوهر 


اگر هر یک از زوجین با شیرین ترین ایده های خالکوبی که نقل قول های متناسب با هر ساعد داخلی نوشته شده است ، ذوب نشوند. کلمات در نوشتن متن زیبا و بیضی که آنها را به هم متصل می کند با هم ترکیب می شوند.

 

تاتو اوریگامی زن و شوهر

تاتو اوریگامی زن و شوهر


اوریگامی به شکل جرثقیل تاتو منحصر به فردی را برای زوج ارائه می دهد که یکی از پرندگان بزرگتر و دیگری کوچکتر است. هر دو دارای تاج های عجیب و غریب کوچک در بالای سر خود هستند ، در حالی که بدن آنها با سایه های آبرنگ آبی تیره و آبی روشن پاشیده شده است.

 

تاتو  بی نهایت زن و شوهر 

تاتو  بی نهایت


یک زوج ایده ای را خالکوبی می کند و چیزی را بیان می کند که هرگز با علامت بی نهایت در دو طرف انگشت وسط هر معشوق منقوش نمی شود. حلقه ها باریک و در عین حال محکم کشیده شده اند ، و کوچک ساخته شده اند ، اما با عشق بی حد و حصر که زوجین را وادار می کند اهمیت زیادی دارد!

 

تاتو عشق

 

مرغ عشق روی درخت نشسته اند

تاتو مرغ عشق

 

دو مرغ عشق جذاب که روبروی هم قرار دارند ، ایده آل ترین خالکوبی زن و شوهر را ایجاد می کند. یکی روی شاخه ای نشسته است که رنگهای زرد ، سفید و آبی روشن آن را به رخ می کشد ، در حالی که مرغ عشق دیگر پرهای زیبای خود را تکان می دهد و اولین تأثیر شگفت انگیز را ایجاد می کند.

 

در صورتی که به تاتو علاقه دارید مقاله معنی خطرناک ترین تاتو ۱۶ تاتو را بخوانید.

 

نظرات

۱۴۰۰/۳/۱۲معنی تتو الماس به طور کلی ، خال کوبی های الماس اغلب به دو نوع مختلف تقسیم می شوند. اولین نگاه به این معنی است که این یک الماس نقاشی شده روی پوست شما خواهد بود. نوع دوم جدی تر و غیرمعمول است ، این باید سنگهای واقعی باشد که با کمک یک ماده خاص به پوست شما چسبانده شده است ، این بیشتر شبیه سوراخ کردن است . اما ناگفته نماند که فقط خال کوبی الماس تقاضای زیادی دارد و الماس روی پوست نمی چسبد. این تعجب آور نیست ، هزینه تتو الماس بسیار کمتر از خرید سنگ های واقعی است. حال بیایید معنای خال کوبی الماس را در نظر بگیریم ، که اتفاقاً معنای بسیار عمیقی نیز دارد. در غرب ، الماس به معنای فسادناپذیری است و نماد وفاداری و صداقت است . به همین دلیل است که حلقه های ازدواج اغلب با این سنگ خاص تزئین می شوند. علاوه بر این ، الماس به معنای ثروت ، فراوانی ، موقعیت بالا است ، بنابراین غیر معمول نیست که از یک خال کوبی الماس حتی به عنوان یک طلسم استفاده می شود که در سفر با هدف زندگی مالی و تجملاتی خوشبختی به همراه خواهد آورد. این الماس ها حتی در هند باستان شناخته شده بودند ؛ اشارات به آنها را می توان در متون ویژه ای به زبان سانسکریت یافت که مربوط به قرن 4 قبل از میلاد است. پس از آن ، الماس ها به اروپا آمدند ، جایی که نام آنها از زبان یونانی به عنوان " شکست ناپذیر " ترجمه شد. این نام بسیار مناسب این سنگ بود ، زیرا کاملاً خاصیت اصلی آن را منعکس می کرد - مقاومت خارق العاده. و از آن زمان ، هند تا اوایل قرن هجدهم به اروپا الماس می داد. الماس نمادی از یکپارچگی ، ثابت بودن است ، همچنین به معنای نور خورشید است ، این همه به این دلیل است که ویژگی هایی مانند قدرت و درخشش در آن ترکیب شده است ، به نظر می رسد که یک سنگ درخشان است. الماس واقعی ترین نماد معنوی در نظر گرفته می شود. در همان هند ، تاج و تخت بودا نماد مرکز تغییرناپذیر هستی است و عصای وی نمادی عظیم از انرژی الهی است. و این همه به یک دلیل است ، زیرا هم تختی و هم عصای آن با الماس تزئین شده است. چنین خالکوبی مناسب پسران و دختران ، به طوری که می توان آن را به عنوان هر دو جنس نامید. چنین معنای جالب و دلپذیری به شکل ثروت ، موقعیت بالا و به سادگی زیبایی ، کسی را بی تفاوت نمی گذارد و صاحب چنین تتو الماس و دوستان خود را که فرصتی برای تعمق در چنین زیبایی دارند ، خوشحال خواهد کرد .

۱۴۰۰/۳/۱۲انتخاب خالکوبی گل به دلیل انتخاب بسیار زیاد و تنوع معنای گل بسیار دشوار است . اما تاتو قاصدک به دلیل سادگی و تک بودن هنوز هم می تواند جلب توجه کند. معنی تاتو قاصدک مانند گل خود کاملاً ساده و خاص است. برای دختران که می خواهند تاتو کنند ، قاصدک می تواند نمادی از بازیگوشی و عشوه گری شود . معنی تتو قاصدک تجسم سبکی و طراوت بهاری روح است. این خالکوبی برای دختران مثبت و شاد ایده آل است. و برای افرادی که به دنبال معنای عمیق تر و جوهر نمادین یک گل قاصدک هستند ، این می تواند به معنی غم و اندوه باشد. اولاً ، زیرا طعم آن بسیار تلخ ، اما سالم است و ثانیاً ، در برخی از کشورهای مسیحی ، به علامت مصائب مسیح تبدیل شده است. او اغلب در نقاشی ها و هنر خالقان هلندی در صحنه های مصلوب شدن حضور دارد و تمام وحشت و درد وحشتناک عذاب ناجی را برای همیشه در خود ثبت می کند. و دانه های آن ، که از وزش سبک باد دور می شوند ، گذرا و زوال زندگی انسان را یادآوری می کنند . گل قاصدک در تمام دوره های عمر کوتاه خود زیبایی و کمال خود را حفظ می کند ، در طول دوره گلدهی زیبا و فوق العاده زیبا است ، اما هنگامی که شکوفه می دهد ، دانه های آن کره ای سبک و زیبا بر روی ساقه تشکیل می دهند ، که به طرز غم انگیزی از باد پر پر می شود و بذرها را به سراسر زمین منتقل می کند. بنابراین ، معنی تاتو قاصدک تمایل به هرگز پیر شدن و از دست ندادن زیبایی واقعی است ، و سپس ، تا پایان سفر خود ، آثار زیادی را بر روی زمین ، خاطرات و خاطرات را برای خود برجای گذاشتن، ادامه دادن از نوع شما و زندگی آرام شما است. گاهی اوقات قاصدک را به دلیل رنگ و شکل درخشان "گل خورشید" می نامند و به لیست گلهایی تعلق می گیرد که به معنای واقعی کلمه شادی و نشاط را تابانده اند. با تمام قدرت ، بسیار شکننده و برازنده است ، بنابراین می تواند نشانه زیبایی بی گناه و عفت زن باشد. قاصدک غالباً در آشپزی و طب سنتی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا دارای طعم و مزه بی نظیر و کیفیت درمانی است. به طور کلی ، هر گل و خصوصیات یک گل هر چه باشد ، معنی تاتو برای شما در درجه اول با توجه به نگرش شخصی شما نسبت به معجزه این گل ساده و غیر معمول تعیین می شود.

۱۴۰۰/۳/۱۲پرستو یک پرنده کوچک زیبا همیشه با آزادی و لطافت همراه است . بسیاری خواهند گفت که تاتو پرستو فقط برای دختران مناسب است ، اما تصویر آن به بدن و نمایندگان جنس قوی تر اعمال می شود. مانند هر تاتو ، تاتو پرستو نیز معنای خاص خود را دارد ، در حالی که همیشه بدون ابهام نیست ، چه یک تصویر بر روی بازو ، روی پا ، مچ دست یا گردن باشد - معنی متفاوت خواهد بود. اگر تصمیم گرفته اید که بدن خود را با تصویر این پرنده کوچک تزئین کنید ، پس باید بدانید که این می تواند در مورد چه چیزی بگوید. معنی تاتو پرستو پرنده همیشه نماد آزادی و فضل بوده است . پرستو راحتی خانه ، عشق ، تغییرات مثبت را نشان می داد. ملوانان با دیدن او بلافاصله خانه و مجاورت زمین را به یاد آوردند. در برخی از ایالت ها ، این پرنده از رشادت های شخصی صحبت می کند . به عبارت دیگر ، تتو پرستو فقط ویژگی ها و عواطف مثبتی را به همراه داشت. شاید به همین دلیل است که اکنون این نماد خاص اغلب برای استفاده از خالکوبی انتخاب می شود . معنی خال کوبی پرستو در زندانیان بسیاری از مردم در مورد معنای یک خالکوبی خاص فکر می کنند ، زیرا آنها می دانند که کسانی که مدت زمان زندان را گذرانده اند به این مسئله توجه زیادی می کنند. و این تعجب آور نیست ، زیرا در زندان همه دیدگاه ها ، اصول ، نمادها از اهمیت اساسی برخوردار هستند. اغلب مردم جهان بینی خود را کاملا تغییر می دهند. بنابراین برای افرادی که به زندان رفته اند ، پرستو نمادی از آزادی مطلوب است ، برای برخی از اکتسابات ، برای دیگران - کسی که به زودی خواهد آمد. معنی خال کوبی پرستو بر روی اعضای بدن بیشتر تاتوها بسته به محل قرارگیری بدن ، معنای خود را تغییر می دهند. در مورد پرستو ، در مورد معنی تاتو پرستو، محل تفاوت چندانی ندارد. پرستو چه بر روی مچ دست باشد ، چه بر روی گردن ، چه بر روی پا یا بر روی بازو ، معنای آن یکسان خواهد بود: جوانی ، آزادی ، سرعت . با توجه به اینکه پرستو همیشه سال گذشته به محلی که در آن زندگی می کرد برمی گردد ، بسیاری از زوجین با نشان دادن دو پرستو بر روی بدن خود بر وفاداری خود تأکید می کنند . اغلب ، جوانان طرح هایی از یک دسته پرستو را انتخاب می کنند ، به نظر زیبا می رسد ، اما معنی آن را تغییر نمی دهد. معانی دیگر تاتو پرستو پرستو اغلب با عناصر دیگر ، به عنوان مثال ، کتیبه ها ، شبدرها ، گل های رز ، ستاره ها ، تیرها تکمیل می شود. عناصر اضافی فقط معنی را تقویت می کنند ، اما آن را تحریف نمی کنند. بنابراین ، یک پرستو روی مشت یک مبارز می تواند از سرعت بالای او در جنگ صحبت کند. پرنده ای با بالهای باز در طراحی تیرها ، در مورد سرعت و عزم راسخ تر صحبت خواهد کرد. با توجه به تمام موارد گفته شده ، با خیال راحت می توان نتیجه گرفت که معنی تاتو پرستو ، که می بینیم ، به ما امکان می دهد بگوییم که فارغ از جنسیت و موقعیت اجتماعی وی ، انتخاب خوبی برای هر فرد خواهد بود.

۱۴۰۰/۳/۱۷تاتو فرشته بر روی بدن مردان و دختران می تواند به معنای پیام رسان آسمانی باشد. افراد محافظت از قیمی را که دائماً در نزدیکی است به دست می آورند. یک پیام رسان خوب به شکل فرشته به عنوان موجودی با هاله که دارای بالهایی در پشت خود است ، بر روی بدن تاتو می شود. خال کوبی فرشته نگهبان ممکن است از نظر ظاهر ، حالت ، شخصیت ، جزئیات متفاوت باشد. فرشته ای که برای خال کوبی مرد دعا می کند شخصیت مقدس بودن روح ، عالی ترین رفتار است. با روند مد ، موجودات مجسم در یک سبک سبک مانند فانتزی ، انیمه ترسیم می شوند. بار مذهبی برداشته می شود ، و خال کوبی فرشته یک زینت است ، ادای احترام به مد است.

۱۴۰۰/۳/۱۷خال کوبی فرشته چهره های زیادی دارد. بسته به ایده موجود معنی تغییر می کند. اپیدمی طاعون در XIV در اروپا شهروندان را به سمت این ایده سوق داد که مرگ مردم را از بین می برد. روح با داس به معنای رد روح از بدن بود. این طرح تاتو فرشته بالدار ، فرشته مرگ را با لباس های تیره و مبهم به تصویر می کشد. به جای صورت - یک نقطه روشن. خال کوبی فرشته ، به معنای گذرا بودن زندگی ، با کوچکترین جزئیات کشیده شد.

۱۴۰۰/۳/۱۷خالکوبی با جمجمه ای که پوزخند می زند ، فرشته مرگ است، به معنی مرگ همه چیز روی زمین است. این نماد مرگ اجتناب ناپذیر است ، و اقامتگاه یک شخص در جهان موقت است. معنی جمجمه در نمادگرایی - تمایل به مرگ است.

۱۴۰۰/۳/۱۷طرح تاتو فرشته بالدار دخترانه شامل یک تصویر زیبا است ، که به عنوان یک جز زیبایی شناختی از تصویر در نظر گرفته می شود. دختری که روی بدنش طرح تاتو فرشته بالدار است ، توانایی معنوی خود را بیان می کند. دختران خال کوبی های کوچک کروبیان یا فرشتگان را از افسانه ها دوست دارند. خالکوبی فرشته برای دختران شامل ایمان به سرپرست خودشان است ، که به کسب قدرت و استحکام درونی ، فروتنی کمک می کند. مردان با طرح های لاکونیک مشخص می شوند. خالکوبی فرشته نماد چه خصوصیاتی است؟ خالکوبی صورت فرشته ای روشی برای ابراز وجود است. شکل ظاهری این طرح همزمان با وضعیت داخلی یک شخص است. کسی که به دنبال عشق است با کروبیان است. درخواست محافظت - چهره حامی را پر می کند. دختران از طریق طرح گرایش به کمال نشان می دهند. برای مردها ، فرشته ای که دیو را می کشد به معنای برتری خیر بر شر است ، یعنی پسر اشتباهات خود را تصحیح می کند طرح ها با عناصر اضافی برای ترساندن دشمن تکمیل می شوند.

۱۴۰۰/۳/۱۷خالکوبی فرشته معنای دیگری دارد ، همه چیز به صاحب آن بستگی دارد ، که معنی را در نماد قرار می دهد. آنها آگاهانه با تصویر محافظ آسمانی به خال کوبی نزدیک می شوند. اما این یک طرح محبوب برای مخاطبان زن و مرد است. برخی از آنها با الگویی با نمادهای فرشته ای ، مشارکت واقعی خداوند را ثابت می کنند. دیگران ، از طریق تصویر ، می خواهند خود را در برابر آسیب محافظت کنند ، خود را در برابر خون آشام های انرژی یا تأثیرات منفی از خارج محافظت می کنند. برای برخی ، فرشته یادآور یک عزیز ، یک کودک است. انتخاب مکان و سبک برای خال کوبی تاتو فرشته روی بازو ، روی مچ دست و روی تیغه شانه زیبا به نظر می رسد. این یک حرز است که بخت و شانس را به زندگی یک مرد جلب می کند. طلسم به شکل خال کوبی فرشته بر روی بازو از جادو های تیره محافظت می کند. این الگو در دست یا مچ دست خودنمایی می کند. یک خال کوبی بزرگ فرشته ، که روی شانه قرار دارد ، مشخص کننده تمایل مالک برای تغییر ، تولد دوباره است. یک خال کوبی فرشته روی سینه به شکل کروبی های مینیاتوری عالی به نظر می رسد. چاشنی های کلاسیک نه تنها برای افراد مذهبی بلکه برای شخصی که به فلسفه و برون گرایی علاقه دارد نیز مناسب است. یک خال کوبی ، جایی که یک فرشته روی دنده ها تاتو می شود ، اعتماد به نفس در یک مسیر روشن را نشان می دهد ، امیدوار به تولد دوباره شاد در آینده. جالب هست! محکومین که در زندان بوده اند خال کوبی در مقیاس بزرگ را ترجیح می دهند. خال کوبی بر روی شانه ها گواه تمایل برای بهبود ، تبدیل سرنوشت به جهتی دیگر است. قبل از استفاده از تصویر با نماد فرشته ، به مکان آن فکر کنید ، زیرا تصویر پیام آور بهشت ​​در میان بقیه تاتو با مضمونی مذهبی برجسته است. تصمیم بگیرید که آیا خال کوبی را به نمایش بگذارید یا برای یک حلقه باریک از افراد قابل مشاهده است. نقاشی بدن اگر در نقش یک طلسم عمل کند ، در مکانی پنهان از چشمان کنجکاو تاتو می شود.

۱۴۰۰/۵/۱طرح تاتو پرستو و گل سرخ در اواخر دهه 1980 پدید آمد حتی اگر در آن زمان خال کوبی خیلی اجتماعی نبود. این نشانه صلح و روشنایی است و یک قطعه هنری دیدنی است.

۱۴۰۰/۵/۱ تتو پرستو با قلب دو معنی مشخص دارد. یک معنی می تواند یک پرستو باشد که عاشق یک گذشته غم انگیز است و یا می تواند توسط شخصی تتو شود که به تازگی عشق زندگی خود را ملاقات کرده باشد . این به شما بستگی دارد که به روش خود آن را تشخیص دهید. طرح تاتو پرستو برای دختران بسیار زیبا است.

۱۴۰۰/۵/۱طرح تاتو پرستو با بال فرشته همچنین به دلیل وجود هاله مشخص در اطراف سر پرستوها شهرت جهانی دارد. این معصومیت و روشنگری را نشان می دهد و کاملاً یک اثر هنری است. این نوع تاتو بیشتر توسط دختران نوجوان ترجیح داده می شود.

۱۴۰۰/۵/۱طرح تاتو پرستو با لنگر توسط ملوانان به عنوان نماد خوش شانسی خالکوبی می شود ، زیرا آنها معتقدند که می تواند آنها را به خانه برگرداند. لنگر نماد دریا است و طناب و گلها امید دریانوردان را می دهند. این لنگر خال کوبی رنگی با طناب گره خورده است که طناب توسط پرستو انتخاب می شود ، و این نشان می دهد اگر ملوانان تحت تأثیر هر نوع طوفانی قرار بگیرند ، می توان آنها را با پرستو نجات داد. اگر ملوان در دریا غرق شود ، پرستو روح آنهارا به بهشت حمل می کند .

۱۴۰۰/۵/۱تتو پرستو با قاصدک برای دختران . در این طرح ، قاصدک ها و پرندگان پرستو معمولاً با یکدیگر در ارتباط هستند زیرا نماد تغییر و آزادی هستند. پرندگان پرستو که از روی گل قاصدک ها پرواز می کنند ، نشان دهنده آزادی است و کسانی که این تصویر را خالکوبی می کنند ، از مشکلات خود درس می گیرند که به آنها آرامش خاطر می بخشد. می توان آن را با سیاه و گلبرگ های قاصدک که با پرستوها پخش می شوند و پرواز می کنند ، رنگ کرد. این یکی از طرح های تاتو پرستو برای خانم ها است.

۱۴۰۰/۵/۱خال کوبی بال شیطان در مقابل بال فرشته است. شخصی که این گزینه را انتخاب کرده خود را با موجودات تاریکی می شناسد ، بر جنبه های منفی شخصیت خود تأکید می کند. بال های دیو اغلب خفاش مانند ، تیره و تار هستند. اغلب چنین خال کوبی هایی را می توان در میان نمایندگان خرده فرهنگ گوتیک مشاهده کرد. آنها همیشه با نیروهای شیطانی و تاریکی در ارتباط هستند. با این حال ، چنین خال کوبی اغلب جامعه را به چالش می کشد ، خود را در مقابل دیگران قرار می دهد ، تمایل به برجسته و تأکید بر منحصر به فرد بودن دارد.

۱۴۰۰/۵/۱بال شکسته فرشته ، افتاده و سوخته . این نمادی از انتخابهای دشوار و آزمایشهای باتجربه و همچنین نشانه پوچی و عصیان است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵خالکوبی روی مچ دست از یک طرف تقریبا همیشه قابل مشاهده است و از طرف دیگر بسیار صمیمی و هیجان انگیز به نظر می رسد. راز ساده است: نشان دادن مچ دست از نظر روانشناسی از اعتماد به شخص صحبت می کند. و یک خال کوبی در این زمینه فقط یک نقاشی نیست، بلکه یک اشاره به شخصیت شما است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو پروانه : شکنندگی، لطف و زیبایی دست نیافتنی که می توان آن را تحسین کرد، اما نمی توان آن را رام کرد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو جرقه: جرقه ها سوسو می زنند و می میرند و برای اینکه همچنان ظاهر شوند، مهم است که آتشی که آنها را ایجاد می کند خاموش نشود.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو بال : روحی قوی که آماده پرواز است و چیزی بالاتر از زندگی روزمره.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو حرف : بسته به انتخاب، حرف می تواند نشان دهنده یک شخص، یک رویا، یک شعار یا یک نماد باشد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو دستبند گل : عاشقانه و زنانگی، نرمی و لطافت

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو شاخه زیتون : صلح طلبی، صراحت، صداقت.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو سنگ نوشته : این معمولاً یک باور زندگی یا عبارتی است که برای یک فرد قابل توجه است که می تواند چیزهای زیادی در مورد او بگوید.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو نوشتن یا نوشتن به زبان خارجی ناخوانا : یادآوری این موضوع برای من مهم است، اما حاضر نیستم راز خود را با دیگران در میان بگذارم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو کلمه : چیزهای مهمی در زندگی من وجود دارد که در مورد آنها با کسانی که این کلمه برایشان معنی ندارد صحبت نمی کنم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو انتزاعی - مفهومی - برداشت : رازداری، انزوا، طبیعت درونگرا.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو مثلث : مثلث نماد وحدت عناصر مرد و زن است، نماد هماهنگی و تعادل است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو معنی تاتو کتیبه دوتایی نوشته روی دو مچ دست مثل کتابی که باز شده است. : شما می توانید هر دو قسمت اول و دوم عبارت را اضافه کنید، این نشانه باز بودن به جهان و انعطاف پذیری شخصیت است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو صورت فلکی : ایمان به قدرت های جادویی، قدرت های بالاتر، سرنوشت گرایی خاص و در عین حال گشاده رویی.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو قلب رمانتیسم، نرمی و لطافت.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو گل : بسته به انتخاب گل، می تواند در مورد ویژگی های شخصیت اصلی صحبت کند یا به سادگی به معنای گل های مورد علاقه باشد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو گل رز : ناهماهنگی شخصیت، ترکیبی از قدرت درونی و شکنندگی بیرونی

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو یین و یانگ : میل به هماهنگی در همه زمینه ها، جدایی از مادیات، محافظه کاری.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو نت موسیقی : زبان ارتباط خود با جهان، عاشقانه و کمی فاصله گرفتن از واقعیت.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵معنی تاتو الفبای رونز : جستجوی جفت روح خود ، فقط یک فرد آشنا "دوست یا دشمن" آنچه نوشته شده است را می خواند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو قلب سیاه : بی اعتمادی به مردم، انزوا.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو ماه : تنهایی، میل به خلوت و بیزاری از مکاشفات.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو نمادگرایی هرالدیک : معمولاً چنین خالکوبی ها نماد خانه، خانواده و عزیزان است که نشان دهنده محبت صمیمانه صاحب آنها به خانواده و عزیزان است.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو نام : می تواند دوگانه باشد، به عنوان یک خاطره از یک فرد مهم که دوستش داشته یا دوست دارید و یا به عنوان یادآوری دشمنی که نباید فراموش شود.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو کلید های پیانو : اگر چنین خالکوبی روی دست پیانیست انجام نشود، می تواند به معنای ماهیت دخالت و تمایل به کنترل افراد دیگر باشد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو دوتا پروانه : میل به زندگی خانوادگی، تشکیل یک زوج، ایمان به عشق زیبا.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو نیلوفر آبی : ایمان به زندگی ابدی و تعیین سرنوشت، جستجوی تعادل و هماهنگی.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو پرنده : آمادگی برای تغییر، میل به آزادی، عدم تمایل به تسلیم شدن در برابر سرنوشت.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو بابونه : عدم اطمینان در مورد آینده، آگاهی از بی ثباتی جهان، تمایل به یافتن حمایت و محافظت.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶معنی تاتو دانه برف : انزوا، سردی درونی، آسیب پذیری و اندوه.

در ادامه بخوانید...