سونی نمونه اولیه خودرو برقی را معرفی کرد

خودرو برقی از یک تولید کننده جهانی لوازم الکترونیکی، سونی شگفتی اصلی نمایشگاه با تکنولوژی بالا در لاس وگاس بود.
 
مدیر عامل سونی کنی هیرو یوشیدا در نمایشگاه بین المللی CES 2020 در لاس وگاس از خودرو برقی Vision-S رونمایی کرد.
 
Kenihiro Yoshida رئیس شرکت گفت: "این نشان دهنده سهم ما در آینده خودرو و شامل بسیاری از فناوری ها است." 
به گفته روزنامه نگاران ، هیچ کس انتظار چنین اقدامی از سونی را نداشت ، با وجود این که مدت هاست که برخی از فن آوری های خود را برای تولید وسایل نقلیه برقی تأمین می کند.
 
این خودروی که Vision-S نام دارد ، در 4.8 ثانیه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت است.
 
33 سنسور درون ماشین تعبیه شده است که بر اتفاقات اطراف و داخل خودرو نظارت می کند. اطلاعات به یک تصویر واحد کاهش می یابد. سونی این را "فناوری فیوژن حسگر" می نامد. این نرم افزار از هوش مصنوعی و دیگر دانش سونی استفاده می کند ، که گروه قول می دهد دائماً آن را به روز کند و توسعه دهد. ارتباط با خودرو با استفاده از استاندارد جدید 5G پشتیبانی خواهد شد .
 
سونی در ایجاد ماشین الکتریکی Bosch ، ZF ، Continental و Here را به عنوان شرکای آلمانی خود معرفی کرده است. Vision-S همچنین از فناوری مگنا استایر از اتریش ، بنتلر ، انویدیا ، بلک بری و کوالکام استفاده می کند.
 
این تکنولوژی را می توان برای انواع دیگر ماشین ها ، به عنوان مثال ، در یک SUV استفاده کرد. در نتیجه ارائه ، ذخیره باتری و تاریخ شروع فروش ناشناخته مانده است. رئیس سونی گفت: "صحبت در مورد این موضوع هنوز زود است."

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید