سونی نمونه اولیه خودرو برقی را معرفی کرد

در
خودرو برقی از یک تولید کننده جهانی لوازم الکترونیکی، سونی شگفتی اصلی نمایشگاه با تکنولوژی بالا در لاس وگاس بود.
 
مدیر عامل سونی کنی هیرو یوشیدا در نمایشگاه بین المللی CES 2020 در لاس وگاس از خودرو برقی Vision-S رونمایی کرد.
 
Kenihiro Yoshida رئیس شرکت گفت: "این نشان دهنده سهم ما در آینده خودرو و شامل بسیاری از فناوری ها است." 
به گفته روزنامه نگاران ، هیچ کس انتظار چنین اقدامی از سونی را نداشت ، با وجود این که مدت هاست که برخی از فن آوری های خود را برای تولید وسایل نقلیه برقی تأمین می کند.
 
این خودروی که Vision-S نام دارد ، در 4.8 ثانیه با سرعت 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت است.
 
33 سنسور درون ماشین تعبیه شده است که بر اتفاقات اطراف و داخل خودرو نظارت می کند. اطلاعات به یک تصویر واحد کاهش می یابد. سونی این را "فناوری فیوژن حسگر" می نامد. این نرم افزار از هوش مصنوعی و دیگر دانش سونی استفاده می کند ، که گروه قول می دهد دائماً آن را به روز کند و توسعه دهد. ارتباط با خودرو با استفاده از استاندارد جدید 5G پشتیبانی خواهد شد .
 
سونی در ایجاد ماشین الکتریکی Bosch ، ZF ، Continental و Here را به عنوان شرکای آلمانی خود معرفی کرده است. Vision-S همچنین از فناوری مگنا استایر از اتریش ، بنتلر ، انویدیا ، بلک بری و کوالکام استفاده می کند.
 
این تکنولوژی را می توان برای انواع دیگر ماشین ها ، به عنوان مثال ، در یک SUV استفاده کرد. در نتیجه ارائه ، ذخیره باتری و تاریخ شروع فروش ناشناخته مانده است. رئیس سونی گفت: "صحبت در مورد این موضوع هنوز زود است."

نظرات

در ادامه بخوانید...

ماشین برقی سونی عکس

در

بالاخره سونی در بازار خودرو های برقی وارد شد. VISION-S اولین ماشین برقی یک شرکت صرفا" الکترونیکی است. شرکت سونی در سال 1946 تاسیس شد و از روز اول پیشگام در عرصه تکنولوژی بود، در بیشتر وسایلی که امروز استفاده می کنیم تکنولوژی سونی بکار رفته است.

اولین نوار مغناطیسی توسط سونی ساخته شد، این تکنولوژی بعدا به عنوان نوار کاست برای پخش موسیقی استفاده شد. 

سونی امروز خودروی برقی VISION-S را معرفی کرده است. 0 تا 100 این خودرو 4.5 ثانیه است. VISION-S در حال حاضر به عنوان نمونه مفهومی یا کانسپت معرفی شده است.

من شخصا فکر می کردم اگر روزی سونی خودروی سواری تولید کند فرمان آن به شکل زیر باشد.

ولی به هرحال این نمونه اولیه است شاید، در نسخه ای که روانه بازار خواهد شد از این فرمان استفاده شود!

البته ایده استفاده از دسته بازی PS4 برای رانندگی قبلا مطرح بود و نسخه ای آزمایشی نیز تست شده است. این خودرو در اندازه واقعی است و واقعا با دسته PS4 کنترل می شود. فیلم این خودرو در یوتیوب موجود است ولی آپارات آن را پردازش نمی کند! متاسفانه امکان نمایش آن را اینجا نداریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

خودرو برتر الکتریکی 11 مورد

در

 بهترین اتومبیل های الکتریکی امروز را انتخاب کنید .همانطور که بیشتر خودرو سازان مدلهای جدیدی را معرفی میکنند ،لیست وسایل نقلیه تمام الکتریکی درحال اضافه شدن است وقیمتها پائین می اید . بخاطر داشته باشید درحال حاضربرای   خرید یک وسیله الکتریکی باید   75000دلارمالیات پرداخت نمائید .شما می توانید برای خودرو های الکتریکی مانند ford focus flatricT،volkswagen-golf حدود 22000دلار تخفیف دریافت کنید.این کمتر از میانگین قیمت خودرو های جدید (مثل خودرو های الکتریکی کمپلپتیک شهر ،خودرو های گازی سنتی ،suvهای3ردیفه لوکس ) درایالات متحده میباشد .اگرشما به دنبال EV لوکس هستید ،13 BMW لوکس یک گزینه بسیار کار امدی است .علاوه بر این ، تسلا مدلهای SEDAN وsuv را ارائه داده که از بهترین اتومبیلهای ان بوده وقیمت آن برای شما 100000دلارمیباشد .مدل سه سیلندر جمع وجور این خودرو بسیار ارزان است .اسلاید زیر لیست کاملی از خودرو های تمام الکتریکی موجود دربازاز را ارائه میدهد ،گر چه بعضی از انها در همه کشورها موجود نیستند .همچنین اعلام شده است مدلهائی از خودرو است که قصد دارد بخش EV را گسترش دهد .   

فیات  500E ، 2017

Fiat   500 e ویژگیهای زیادی داشته ودر رنگهای جذاب مختلف ارائه شده است .به دلیل گشتاورفوری موتور 111 اسب بخار ،سرعت مدل تمام الکتریکی بسیار سریعتر از مدل گاز سوز خود میباشد .سبک داخلی ان پر از ویژگیهای فناوری مانند صفحه نمایش لمسی 5اینچ ،بلو توث ودستورات موتوری یکپارچه میباشد .با یک بار شارژ 48مایل حرکت میکند و یک ماشین ایدآلی برای داخل شهر میباشد .با توجه به محدودیت دسترسی e500 fiat ان را بررسی نمی کنیم ،اما همتای بنزینی ان یعنی فیات 500بنزینی را بررسی میکنیم .فیات 500بنزینی امکانات ایمنی خوبی دارد ،اما منتقدان میگویند صندلیهای ان کم بوده اتاق ان برای بار کوچک است .

 نیسان لیف 2017

نیسان لیف بهترین ماشین تمام الکتریک برای بزرگ راه میباشد .این خودروی جمع جور 107اسب بخار قدرت داشته ویک باتری 30 کیلو واتی دارد که در هر بار شارژ میتوان تا 107 مایل با آن رانندگی کرد .باتوجه به اینکه این خودرو جمع وجور است ولی فضای کافی برای مسافر ومحموله را داشته وبا اتومبیلهای متوست رقابت میکند .لیف یک اتومبیل نرم وراحتی است اما در بزرگراهها ودرسرعت های زیاد تحت فشار قرار میگیرد . 

BMWi3

قدرت موتور BMWi3 170اسب بخار میباشد .باتوجه به اینکه بدنه ان از فیبر ساخته شده است در برابرنوربطور خاص عمل میکند . BMWi3 به عنوان یک BMW خیلی سریع شتاب میگیرد .بخشهای داخلی ان از مواد باز یافت وتجدید پزیر تولید شده اند .اساسا" i3 میتواند تا 81مایل حرکت کند اما شما میتوانید بااستفاده از یک باتری بزرگ تا 114با ان رانندگی کنید همچنین شما می توانید REXI3 را انتخاب کنید که با یک موتور پشتیبان می تواند تا 180مایل را بپیما ید . 

باتوجه باتری 5/23کیلو واتی ،با هر بار شارژ تا 15مایل حرکت میکند .با وجود ارتقاء باطری مدل 2017ارزانتر از مدلهای پر طرفدار میباشد .اما در سرعتهای بالا قدرت زیادی ندارد FORD FOCUS   -   EV با توجه به خصوصیات داخلیش بسیار شبیه مدل گازیش میباشد .(سیارک)

هیوندا یوئنیک الکتریک

هیوندا یوئنیک جدید به زودی به عنوان یک ترکیبی سنتی ،یک ماشین الکتریکی وهیبریدپلا گین در دسترس قرار میگیرد .این اولین وسیله است که با این سه ویژگی پیکر بندی شده است .هر یک از شکلهای ان بسیار کار آمد است فضای داخلی و پر طرفدار ان شامل یک سیستم اطلاعاتی لمسی ،صفحه نمایش 7 اینچی ،سیستم عامل َAPPLEcarplay و Android میباشد.

شورلت بولت 2017

شورلت بولت اولین خودروی الکتریکی است که ابعاد آن بسیار بزرگ و قیمت ان نیز مناسب میباشد شما میتوانید با یک بار شارژ 238 کیلو متر با ان رانندگی کنید پنج صندلی و درب کشوئی دارد که جنرال موتور ان را دو رگه وEPA آن را واگن نامیده است .فضای کافی برای محموله ومسافران دارد .ازویژگیهای پیشرفته ای مانند سیستم اطلاعاتی صفحه لمسی 2/10 اینچ ،سیستم عامل APPL Carplay ,وAndroid   outo   برخوردار میباشد.(سیارک)

Kiasoul   EV 2017 فضای زیادی برای بار و مسافر دارد .فضای داخلی و بیرونی آن بخوبی طراحی شده است .از نظر ساختاری بهترین وجمع وجور ترین ماشین برای خانواده میباشد .قدرت موتور ان 109 اسب بخار است اما برای رانندگی داخل شهر بسیار مناسب است متاسفانه این خودرو فقط در برخی از کشورها وجود دارد . 

تسلا 2017 مدل x

تسلا x یک وسیله suv متوسط تمام الکتریک است که 7 مسافر در ان جا میگیرد .شیشه های بزرگ و وسیع ،صفحه نمایش لمسی بزرگ ،حالتهای َautopilot و sunmon   ،به روز رسانی نرم افزار برای ئضعیت هوا و دسترسی به شبکه supercharger  از ویژگیهای منحصر بفرد تسلا x میباشد .مدل تسلا x میتواند 5000 پوند بار حمل کند و با یک بار شارژ میتوان 295 مایل با آن رانندگی کرد. (سیارک)

تسلا مدل S بیشتر از هر خودروی الکتریکی در بازار امروز خود نمائی میکند .با یک بار شارژ میتوان با ان 335 مایل رانندگی کرد .مدل Sسریعترین خودروی تولید شده در بازار میباشد .سرعت مدل Sدرعرض 5/2 ثانیه ،از صفر به 60مایل می رسد فناوری پیشرفته از جمله بروز رسانی وضعیت هوا ،حالت Autopilot،سیستم سگرمی صفحه نمایش لمسی 17 اینچ از ویژگیهای این خود رو میباشد .مجموعه زیادی در ان جا گرفته وهمه مسافران براحتی میتوانند در صندلیهای خود قرار بگیرند .اما سرنشینان بلند قد باید در ردیف اخر بنشینند .

تسلا مدل 3

تسلا مدل 3 انتظار میرود تسلا مدل 3در ماه جولای وارد بازار شود .این نخستین خودروی EV است که جمع و جور وارزان است و میتواند با شورلت رقابت کند .مانند همتای بزرگتر و قبلیش دارای صفحه نمایش بزرگ لمسی ،دسترسی به شبکه supercharge قابلیت بروز رسانی وضعیت هوا Atopilot میباشد وبا خودرو های ارزانی مانند وSeries, وclass  Mercedes  رقابت میکند ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

ارزانترین خودرو برقی جهان 6000 دلار هزینه دارد

در
خودروساز فرانسوی سیتروئن از ارزانترین خودرو برقی جهان به نام Ami رونمایی کرد . این دستگاه می تواند به سرعت تا 45 کیلومتر در ساعت برسد و همانطور که CNN خاطرنشان می کند ، "مانند ماشین لباسشویی به نظر می رسد."
 
برای صرفه جویی در هزینه ، Ami با استفاده از حداقل تعداد قطعات منحصر به فرد ممکن طراحی شد. بعنوان مثال قطعات بدنه مورد استفاده در قسمت جلو دقیقاً مشابه قسمت های عقب است. علاوه بر این ، درب سمت راست دقیقاً مشابه با سمت چپ است. این به شرکت اجازه می دهد پایین ترین قیمت ممکن را روی آن تعیین کند.
 
در این حالت وسیله نقلیه الکتریکی از موتور الکتریکی شش وات تغذیه می شود. به همین دلیل ، امی به طور رسمی ATV محسوب می شود ، بنابراین می توان از سن 14 سالگی در فرانسه یا از 16 سال در بسیاری از کشورهای اروپایی بدون گواهینامه با آن رانندگی کرد.
 
از آنجا که این خودروی سبک وزن است و دارای یک باتری کوچک است که عمدتاً برای استفاده در شهرها در نظر گرفته شده است ، حداکثر محدوده سفر با Ami تنها حدود 70 کیلومتر است. با این حال ، از طرف دیگر ، می توان آن را در سه ساعت با استفاده از یک پریز برق معمولی شارژ کرد.
 
نمایندگان برند فرانسوی سیتروئن تأکید کردند که این خودرو برای کار در یک محیط شهری طراحی شده است. اما برخی از کارشناسان می گویند هنوز مشخص نیست که چطور خودرو برقی در هنگام استفاده روزانه رفتار خواهد کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه وضعیت لاستیک عیب خودرو را نشان می دهد

در
7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
چرخ های خودرو یکی از مهمترین عناصر یک خودرو است، نه تنها به این دلیل که بدون آنها به هیچ وجه حرکتی نخواهد بود بلکه چرخ ها می توانند بهترین دوست در خبر دادن برای جلوگیری از انواع خرابی ها باشند. لاستیک ها می توانند در مورد وضعیت خودرو و در مورد خود راننده چیزهای زیادی بگویند.

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود

 

1. مشکل در مرکز ثقل آج

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
اولین مشکلی که لاستیک می تواند به آن اشاره کند ، مشکلات مربوط به خود لاستیک ها است! اگر الگوی آج در مرکز تقریباً بلافاصله پس از نصب لاستیک کاملاً جدید از بین برود ، هر دلیلی وجود دارد که باور کنید فشار تایر طبیعی نیست. بنابراین باید در اسرع وقت بررسی شود و (به احتمال زیاد) فشار لاستیک کاهش یابد.
 

 

2. با قسمت های جانبی آج مشکل دارید

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
منبع این مشکل نیز فشار نامناسب لاستیک است. با این حال ، این بار خیلی کم است. به همین دلیل چرخ شروع به تکیه زیاد بر لبه های خود می کند. در نتیجه ، الگوی سایش زودرس رخ می دهد ، که بعدا مملو از مشکلات حتی جدی تر است.
 

 

3. مشکل در آستانه بیرونی یا درونی

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
تراز صحیح چرخ کلید اصلی سواری ایمن است.  | عکس
 
با تقریبا 100 درصد احتمال ، ریشه این مشکل در تراز اشتباه چرخ است. چک کردن چرخ و تنظیم چرخ های ماشین آن قبل از هر کاری الزامی است. با این حال ، فراموش نکنید که تنظیمات به تدریج هر روز در طی یک حرکت معمولی و حتی آرام از بین می روند.
 

 

4- لاستیک های مورب فرسوده

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
شما باید به طور مرتب بررسی کنید.  | عکس
 
نتیجه دیگر مشکلات هم ترازی. اما فقط اگر قسمت بیرونی و داخلی آج به شدت پاک شود ، سایش مورب تایر با مشکلات همگرایی رخ می دهد. هر چیز دیگری که باید بدانید کاملاً با نکته قبلی سازگار است: چک کردن و تنظیم حداقل یک بار در سال.
 

 

5- برآمدگی ، لکه ها و نوارها روی آج لاستیک

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
علامت هشدار  | عکس
 
ظاهر هر یک از علائم ذکر شده در تایر ممکن است نشان دهنده یکسری مشکلات مختلف باشد. و این بدان معنی است که بهتر است بلافاصله به یک مکانیک واجد شرایط مراجعه کنید. این مشکل را می توان در سیستم ترمز یا زیر و بغل خودرو دانست. بعلاوه ، علت ایجاد این علائم ممکن است نقض تعادل چرخ ها باشد.
 

 

6. مشکلات مربوط به سایش سریع

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
این به دلیل مشکلات خودرو نیست.  | عکس
 
گاهی اوقات ، راننده متوجه می شود که پوشش های تایر به طور مساوی ، اما خیلی سریع ساییده می شوند. اگر چنین شرایطی رخ دهد ، آنگاه مشکل (به احتمال زیاد) نه در بعضی مشکلات مکانیکی بلکه در سبک رانندگی خود راننده نهفته است. شاید ارزش آن را داشته باشد که کمتر حرکت کنید و زیاد رانندگی نکنید.
 

 

7. سایش زودرس لاستیک

7 مشکل در خودرو ، که می تواند با وضعیت لاستیک معلوم شود
چنین چیزهایی را نباید فراموش کرد.  | عکس
 
با این مشکل ، همه چیز بسیار ساده است. علاوه بر این ، "مشکل" در این مورد خاص در خودرو نیست ، بلکه در خود راننده است که به دلایلی مرموز تغییر لاستیک را فراموش کرده است! لازم به یادآوری است که لاستیک ها باید بعد از 5-6 سال نسبت به استفاده فعال تعویض شوند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

علامت مهم که خودرو را باید سریعا بفروشید 3 علامت

در
3 علامت مهم که باید سریعا به فکر فروش خودرو باشید
با گذشت زمان ، روزی فرا می رسد که لازم است با حقیقت روبرو شوید - خودرو یی که سالها با وفاداری خدمت کرده است ، از یک دوست واقعی به یک بار اضافی تبدیل می شود. در این حالت ، فقط یک کار باقی مانده است: "با سوار شدن ماشین در بازار فروش " از شر خودرو معیوب خلاص شویم.

3 علامت مهم که باید سریعا به فکر فروش خودرو باشید:

1. خوردگی فلز

3 علامت مهم که باید سریعا به فکر فروش خودرو باشید
روند بی رحمانه خوردگی فلز.  | عکس
 
بدنه یکی از مهمترین و در عین حال یکی از آسیب پذیرترین عناصر هر خودرو است. خوردگی و تهدید توسعه آن ، به هر صاحب ماشین سردرد زیادی می بخشد. از همه بدتر ، زنگ زدگی فوراً قابل توجه است ، به ویژه اگر توسعه آن آغاز شده باشد. فروش خودرو با لکه های قرمز قطعاً کارایی نخواهد داشت.بنابراین ، باید با زنگ زدگی به طور مداوم مبارزه شود ، به خصوص اگر قصد دارید از شر ماشین خلاص شوید تا همه چیز خیلی بد دیده نشود.
 

2. خودرو همیشه در حال تعمیر

3 علامت مهم که باید سریعا به فکر فروش خودرو باشید
باز هم یک قطعه خراب شد.  | عکس
شروع به تقاضای مکرر هفتگی برای تعمیرات به معنای واقعی کلمه این است که وقت آن است که درباره ارسال "پیرمرد" به جهنم فکر کنیم. در حقیقت ، ماشین "همیشه در حال تعمیر" بسیار بدتر از خودرویی است که بدنه اش شروع به زنگ زدگی کرده است. دلیل این است که شما هرگز نمی دانید که دفعه بعد چه چیزی و چه زمانی خراب خواهد شد. سفرهای طولانی و مکرر در چنین دستگاهی برای تعمیرات به هیچ وجه به چیزی غیرممکن تبدیل نمی شود و دائما جیب شما را خالی می کند.
 

 

3. تعمیرات اساسی

3 علامت مهم که باید سریعا به فکر فروش خودرو باشید
تعمیرات اساسی، کابوس یک راننده
 
حتی خوردگی برای هر صاحب ماشین کابوس نیست. ترس واقعی ، مطلق و شدیدترین ترس از اینکه صاحب خودرو بتواند تجربه کند ، ناشی از نیاز به انجام تعمیرات اساسی موتور است. خیلی اوقات ، هزینه این عملیات به چنان هزینه ای می رسد که فقط با فروش ماشین بسیار آسان تر است. با این حال ، "زمان مناسب" بسیار مهم است ، زیرا اگر ماشین شروع به نشان دادن عیب کند ، لوله اگزوز قوی تر از نیروگاه زغال سنگ دود می کند و قدرت موتور به حدی تبدیل شود که به نظر برسد سوار ماشین بدون موتوری می شوید - فروش ماشین تقریبا غیرممکن خواهد بود.
 
3 علامت مهم که باید سریعا به فکر فروش خودرو باشید
بهتر است فقط بفروشید

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم

در
چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم
در سرعت سنج هر خودرو جدید ، علامت گذاری به مقادیر سرعت 200 کیلومتر در ساعت یا بیشتر وجود دارد. این سؤال منطقی را ایجاد می کند: چرا ما به چنین تقسیم بندی هایی روی سرعت سنج نیاز داریم ، اگر هنوز نمی توانیم در جاده های معمولی به چنین سرعتی  برسیم؟ علاوه بر این ، اکثر خودرو ها از لحاظ فنی نمی توانند این کار را انجام دهند! پس سرعت سنج 200 یا بالاتر برای چیست؟ چیست؟
 
چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم
چرا این کار ضروری است  / عکس
 
در حقیقت ، چندین "ترفند" در این مورد وجود دارد. و هر یک از آنها بسیار مهم است. اولین چیزی که باید بدانید این است که خودرو های قابل دسترسی برای افراد عادی هنوز هم می توانند با سرعت 200 کیلومتر در ساعت و حتی بیشتر رانندگی کنند. آنها می توانند این کار را انجام دهند (در صورت اجازه فنی موتور) در بزرگراه های ویژه. به عنوان مثال ، چنین مواردی را می توانید در آلمان پیدا کنید.
چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم
مسئله فقط سرعت نیست.  / عکس
 
دومین نکته مهم مربوط به جنبه های فنی است. واقعیت این است که هنگام تولید خودرو ، مهندسان همچنین می خواهند سوزن سرعت سنج هرگز در برابر محدودیت قرار نگیرد. این کار برای جلوگیری از نقص تجهیزات ضروری است. البته این امر عمدتاً در مورد موقعیت هایی با تمام بزرگراه های مشابه صدق می کند ، در حالی که ماشین حق دارد تا 180 یا بیشتر از 180 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد.
چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم
نکته سوم مسئله "ارگونومی" است.علت استفاده تولید کنندگان از سرعت سنج های جدید با نمایش 200 و بالاتر در بیشتر خودرو ها نه بخاطر این که موتور خودرو کشش این سرعت را دارد . خیر . علت این نیست. مطالعات بی شمار نشان داده اند که راننده راحت تر اطلاعات را از شماره گیر سرعت سنج با نیمکره سمت چپ مغز درک می کند.(در خودرو های جدید سرعت سنج با نمایش 200 و 220 در سمت چپ نصب شده) محاسبه عددی دقیق، مقایسه اعداد، تخمین و بازیابی اطلاعات فقط در نیمکره چپ صورت می گیرد.این به دلیل ویژگی های مغز و ادراک انسان است.
چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم
سرانجام ، نکته چهارم وجود دارد، تولید انبوه. خودروهایی با همان محدوده مدل می توانند به موتورهایی مجهز باشند که از نظر عملکرد بسیار متفاوت هستند. در عین حال ، برای تکمیل آنها با داشبورد های مختلف و حتی بیشتر از آن با سرعت سنج های مختلف برای تولید کننده هزینه زیادی دارد. بنابراین سرعت سنجهایی با سرعت غیرقابل دستیابی نیز صرفه جویی در تولید مدل های خودرو به صورت انبوه هستند.
چرا خودرو، سرعت سنج 200 کیلومتر دارد در صورتی که نمی توانیم با این سرعت رانندگی کنیم
جاده هایی برای سرعت بالا وجود دارد.  / عکس

نظرات

در ادامه بخوانید...