خط های رنگی آج لاستیک برای چیست

لاستیک

 

دیر یا زود، هر راننده ای در مسیر حرفه ای خود به لاستیک هایی در خودرو برخورد می کند که با خط های رنگی مختلف پوشیده شده است. این نوع هنر صراحتاً عجیب به نظر می رسد، که یک سری سؤالات را ایجاد می کند. به عنوان مثال، چرا خط های راه راه رنگی روی آج لاستیک خودرو لازم است، و چرا بیشتر رانندگان چیزی در مورد خط های رنگی آج لاستیک  نمی دانند؟

 

لاستیک
خط های رنگی روی آج لاستیک های نو موجود است.


خط های رنگی روی آج لاستیک ها می تواند بسیار متفاوت باشد. آنها نه تنها در پالت رنگ، بلکه در برخی موارد در ضخامت نیز متفاوت هستند. بیشتر رانندگان چیزی در مورد آنها نمی دانند به این دلیل ساده که رانندگان اصلاً به این علائم نیاز ندارند. خط های رنگی روی آج لاستیک  برای آنها ساخته نشده اند.

 

لاستیک

خط های رنگی روی آج لاستیک  ایده خوبی است.


خط های چند رنگ در طول آج چیزی نیست جز علامت گذاری که توسط سازنده در طی فرآیند ایجاد لاستیک ایجاد می شود. خط های رنگی روی آج لاستیک  به طور مستقیم در زمان تولید آج های خالی اعمال می شود. روی خط نقاله، قسمت های خالی به قطعات بریده می شوند که طول آنها با طول تایر تمام شده مطابقت دارد. پس از آن، برش آج  ها به محل مونتاژ لاستیک ها می روند.

 

لاستیک
خط های رنگی روی آج لاستیک  مورد نیاز تولید کنندگان است. خط های رنگی که در امتداد کل آج قرار دارند، نشانه هایی هستند که در تولید هنگام تولید آج های خالی انجام می شود. ... سپس خط بلند را به قطعاتی برش می دهند که طول آن مطابق با طول آج در لاستیک تمام شده است.


علامت رنگی اعمال شده در طول کل قطعه کار فقط برای کارمندان سازنده مورد نیاز است. با توجه به این واقعیت که تمام لاستیک چرخ های آینده به طور وحشتناکی شبیه به یکدیگر هستند، علامت گذاری رنگی باعث می شود که قسمت های خالی لاستیک ها با پارامترهای مختلف، با اندازه ها و مدل های مختلف تایر تشخیص داده شود.

 

لاستیک

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید