10 تلفن همراه به عنوان یک اثر هنری و فوق العاده گران

گوشی هوشمند چیزی است که بدون آن یک ساکن مدرن در هر شهر نمی تواند زندگی اش را تصور کند. این ابزار کوچک به ما در شرایط مختلف کمک می کند و همچنین کمک می کند تا با آخرین اخبار ارتباط برقرار کنید و به روز باشید. فناوری های مدرن که به سرعت در حال توسعه هستند، گوشی ها را هر ساله پیچیده تر و پیچیده تر می سازند و به همین دلیل این ماهواره های کوچک فنی در حال حاضر بسیاری از ابزارهای گوناگون را به زندگی ما داده اند.
 
عکس گرانترین تلفن های همراه
با این حال، گوشی ها فقط چند منظوره و طراحی نیستند، تخیل را با رنگ های مختلف رنگ های مورد استفاده و کیفیت عکس های دوربین های دیجیتال، اما همچنین موضوع فوق العاده ی قیمت گران آن می باشد. قابل توجه ی شما - یک دهم از گرانترین تلفن های مدرن در جهان هست که می تواند نه تنها توانایی انجام هر کاری و حتی بیشتر از هر کاری، بلکه ظاهر منحصر به فرد را نیز داشته باشد.

Black Diamond iPhone 5 - 15.3 million dollars

البته قهرمانی در فهرست گرانترین تلفن همراه همراه البته که آیفون است که از ارائه یک ابزار از سری پنجم، که "الماس سیاه" نام دارد، برخوردار است. این گوشی همراه ثمره همکاری با استوارت هیوز طراح و جواهر ساز است که جزئیات گرانبهای زرد و سیاه را ترکیب کرده و این مدل را به عنوان گران ترین تلفن همراه در جهان ساخته است. این مورد از طلای خالص با وزن 24 قیراط ساخته شده است و لوگوی شرکت در پشت بیشتر با الماس سفید، که بیش از ششصد عدد است ، تزئین شده است. دکمه منو استاندارد با یک الماس بزرگ سیاه و سفید که وزن آن تا 26 قیراط می رسد، به همین دلیل قیمت تلفن همراه به میزان بالای 15.3 میلیون دلار رسیده است. ما همچنین یادآور می شویم که مونتاژ این معجزه مهندسی و طلا و جواهر تا 9 هفته طول کشیده و صاحب آن یک میلیاردر بی نام و نشان چینی بود که دارای نادر ترین تلفن همراه در جهان است.
 

Diamond Rose iPhone 4 - 8 million dollars

و دوباره ما درباره فناوری اپل صحبت خواهیم کرد یا دقیقا در مورد مدل «الماس رز»، که در رتبه دوم از گرانترین گوشی های موبایل ما قرار دارد. این مدل متعلق به نسل چهارم اپل است و همچنین 32 گیگابایت حافظه دارد که برای هر گوشی بسیار قابل توجه است. جواهر سازی به نام استوارت هیوز طراحی کرد، که این ابزار را ساده اما بسیار زیبا ساخت. قاب دور تلفن همراه دارای پانصد الماس است كه قاب صفحه نمایش است. قسمت پشتی از طلای طبیعی صورتی ساخته شده است و همچنین 53 الماس سفید دارد. اما، ظاهرا، جواهر ساز تصمیم گرفته که سنگهای زیادی استفاده نکند، او با افزودن دو الماس سفید، با وزن 8 قیراط و قهوه ای صورتی به وزن 7.4 این تلفن همراه را در مقام دوم قرار داده است.

Supreme Goldstriker iPhone - 3.2 million dollars

قیمت تقریبا شگفت انگیز آن 3،2 میلیون دلار کاملا توجیه شده است، این تلفن همراه از خالص ترین طلای 22 ساخته شده و وزن آن حدود 271 گرم است. در طول صفحه نمایش، الماس  به میزان 53 قطعه در امتداد یک مسیر کوچک کار گذاشته شده ، که هر کدام می توانند وزن یک قیراط داشته باشند. دکمه منو خانه نیز با یک گزینه لوکس تر، یعنی یک الماس برش خورده جایگزین شده است. 

iPhone 3G King's Button - 2.4 million dollars

سازندگان اپل فکر کرده اند و از یک جواهرساز اتریشی با تجربه، پیتر آلیسون، برای طراحی گوشی جدید خود دعوت کرده اند. نتیجه کار آنها یک مدل به نام "دکمه سلطنتی" بود که در حدود 2.4 میلیون دلار تخمین زده شد. خود گوشی نمی تواند یک طراحی منحصر به فرد داشته باشد، اما در عین حال دارای مقدار قابل توجهی الماس درخشان - 138 قطعه است که هماهنگ در سراسر فاب قرار گرفته است. و ویژگی اصلی این محصول، دکمه درخشان منو خانه است که با الماس سفید جایگزین شده است، و تنها تاکید بر لوکس بودن این مدل دارد.

GoldVish Le Million - 1.3 million dollars

شرکت GoldVish از سوی سوئیس نیز به عنوان واقعی ترین اثر هنری شناخته شده است، که جایگاه شایسته و پنجم در فهرست لوکس ترین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص می دهد. طراحی این تلفن همراه توسط Emmanuel Gueite یکی دیگر از  - جواهر سازان معروف، که بسیاری از ساعتهای لوکس و منحصر به فرد و دیگر صنایع دستی را در سابقه تولید خود دارد انجام شده است. توجه داشته باشید که این تولید حتی موفق به دریافت کتاب رکوردهای گینس به عنوان گران ترین گوشی های هوشمند فروخته شده در سال 2006 در نمایشگاه در فرانسه شده است. این تلفن همراه دارای طراحی منحصر به فرد و درخشان است که در آن از الماس سفید و همچنین طلای سفید طلای 18 استفاده شده است. به طور کلی، این محصول در حدود 1.3 میلیون دلار تخمین زده شد.

Diamond Crypto Smartphone - 1.3 million dollars

طراح با تجربه، پیتر آلیسون، بهترین کار خود را برای توسعه این مدل انجام داده است که مدتهاست در گرانقیمت ترین گوشی های هوشمند دنیا حفظ شده است و تنها اخیرا به رتبه ششم  رسیده است. این گوشی مبتنی بر ویندوز است و بنابراین یک مرکز تحلیلی کامل را در یک بسته کوچک نشان می دهد. به هر حال، این گوشی نیز خیلی ساده نیست .در  آن طلای واقعی و پنجاه الماس وجود دارد، که ده عدد از آنها بسیار نادر و دارای رنگ آبی است.  به این ترتیب 1.3 میلیون دلار برای ثروتمندان هزینه خواهد داشت.
 

Gresso Luxor Las Vegas Jackpot - $ 1 Million

مطمئنا تعداد کمی از مردم نام تجاری Gresso را شنیده اند که از سوی سوئیس شناخته شده و بسیاری از اقلام لوکس را توسعه می دهد.  در سال 2005 این تلفن همراه را طراحی کرد.. لوکس با ترکیبی از سادگی ، کلاسیک در طراحی . بدنه از 180 گرم طلا خالص ساخته شده است . صفحه نمایش از شیشه یاقوت کبود ارزشمند ساخته شده است که حتی با ضربه مستقیم و قوی در برابر سطوح مختلف نیز صدمه نمی بیند.
 

Vertu Signature Cobra - 310 thousand dollars

در جایگاه هشتم تلفن Vertu از نام تجاری با نام تجاری Cobra گرفته شده، قرار دارد . این گوشی ساده و آشنا، با ابعاد کوچک ساخته شده است که با یک مار کبرا تزیین شده است. اشکال منحصر به فرد و همچنین مواد گرانبها مورد استفاده در تولید، به سرعت توجه دوستداران گوشی های لوکس را به این مدل جلب کرد. جواهرساز فرانسوی Beaucheron اطمینان داد که گوشی واقعا ارزشمند است و به همین دلیل الماس بزرگ گلابی شکل، الماس سفید گرد و همچنین زرد و مجموعه ای از 439 جواهر گرانبها در آن بکار رفته است. این مدل در چندین رنگ پایه منتشر شده و همچنین 310 هزار تخمین زده شده است.

BlackDiamond VIPN - 300 thousand dollars

رتبه نهم این لیست گران قیمت ترین تلفن همراه با یکی از محبوب ترین و گرانترین شرکت ها، یعنی سونی اریکسون، تکمیل شده است. گوشی جدید خود، به نام سیاه الماس، تبدیل به یک موفقیت واقعی شده است. این طرح در مفهوم کلاسیک یک ابزار 90 ساله ساخته شده است، در ساخت آن از یک مورد آینه جلا، و همچنین شیشه ای با دوام، پلی کربنات بر روی صفحه نمایش استفاده شده که دقیقا آن را از هر سقوط و برخورد ناگهانی  نجات می دهد. طراحی  توسط Jaren Goh انجام شد، که نمیتوانست در برابر الماس مقاومت کند و تنها دو قطعه الماس را به تلفن اضافه کرد - یکی در قسمت پشت دستگاه و دیگری در جلو. قیمت چنین تلفنی کمتر از 300 هزار است.
 

iPhone Princess Plus - 176.4 thousand dollars

جای تعجب نیست که این لیست شامل گوشی های برند اپل است، زیرا آنها همیشه یکی از گرانترین محسوب می شوند. این مدل، که به سادگی به نام "شاهزاده" نامیده می شود،   توسط طراح مشهور اتریشی پیتر آلیسون، ساخته شده است. دور تا دور این گوشی همراه  بیش از 180 الماس مختلف استفاده شده است. چنین تلفنی تا 176.4 هزار دلار هزینه دارد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید