اپل در حال آزمایش اسکن اثر انگشت از طریق صفحه نمایش آیفون است

اپل در حال آزمایش اسکن اثر انگشت از طریق صفحه نمایش آیفون است
اپل در حال آزمایش اسکن اثر انگشت از طریق صفحه نمایش آیفون است و ممکن است این فناوری را اوایل سال آینده معرفی کند. این نوآوری همراه با Face ID کار خواهد کرد 
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند كه شركت اپل ممكن است تکنولوژی اسكنر اثر انگشت تمام صفحه را در آیفون های جدید معرفی كند كه سال آینده عرضه می شود . این فناوری در حال حاضر در مرحله آزمایش است ، اگرچه نسخه هنوز هم می تواند به سال 2021 به تعویق بیفتد ، گفتگوهایی که مایل به ناشناس ماندن بودند به آژانس گفتند.
 
منابع بلومبرگ می گویند این اسکنر جدید بر روی "بخش قابل توجهی از صفحه نمایش" تلفن هوشمند کار می کند. آنها گفتند كه این فناوری با Face ID همراه خواهد بود. بلومبرگ تأکید می کند که سنسورهای Face ID در هر صورت برای گرفتن عکس های پرتره بهتر و استفاده از برنامه های واقعیت افزوده مانند Animoji هنوز لازم است.
 
بلومبرگ گفت: همكاران سازنده قبلاً نشان داده اند كه قادر به تكنولوژی در آيفون هستند ، اما اپل هنوز نمی تواند توليد انبوه خود را سامان دهد.سخنگوی اپل حاضر به اظهار نظر بلومبرگ نشد.
 
اپل در سال 2013 استفاده از فناوری Touch ID را برای باز کردن قفل تلفن های هوشمند و تأیید پرداخت و بارگیری برنامه ها آغاز کرد. سال قبل ، او AuthenTec را پیشگام در زمینه توسعه اسکنر اثر انگشت و فناوری های دیگر برای ایمن سازی وسایل موبایل خریداری کرده بود. به گفته بلومبرگ ، معرفی Touch ID به دلیل سرعت و قابلیت اطمینان این فناوری ، برتری اپل را نسبت به رقبای خود ایجاد کرده است.
 
در ابتدا ، یک اسکنر اثر انگشت در دکمه Home در صفحه گوشی های هوشمند ساخته شد. در سال 2017 و با انتشار آیفون X ، این شرکت شروع به استفاده از Face ID به جای Touch ID کرد. این شرکت اعلام کرده است که این روش دستیابی به تلفن هوشمند از اسکن اثر انگشت ایمن تر است. به لطف Face ID ، اپل دوباره توانست در اجرای فناوری قابل اعتماد و ایمن از رقبای خود پیشی بگیرد.
 
هفته آینده ، 10 سپتامبر ، اپل انتظار می رود سه آیفون جدید را معرفی کند .علاوه بر این ، در آستانه بررسی Nikkei آسیایی ، با استناد به منابع ، اپل قصد دارد یک نسخه بودجه آیفون را در بهار آینده برای جذب خریداران جدید منتشر کند. از نظر اندازه ، مدل جدید همان آیفون 8 خواهد بود که توسط این شرکت در سال 2017 منتشر شد و این دستگاه از نظر اندازه با پرچمداران اپل که امسال عرضه می شود ، تفاوت نخواهد داشت.
 
منابع گفتند که صفحه نمایش ارزان تر کریستال مایع در این تلفن هوشمند نصب خواهد شد که باعث کاهش قیمت آن می شود. اطلاعات مربوط به توسعه آیفون ارزان قیمت نیز توسط منابع بلومبرگ تأیید شد. به گفته آنها ، در این دستگاه اپل قصد دارد با تعبیه شناسه لمسی در دکمه Home ، دوباره از فناوری Touch ID استفاده کند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید