هواوی رسما سیستم عامل خود را معرفی کرد

هواوی رسما سیستم عامل خود را معرفی کرد
هواوی طی کنفرانس توسعه دهندگان هواوی به طور رسمی سیستم عامل خاص خود را با نام Harmony OS معرفی کرد.همانطور که در هواوی توضیح داده شده ، ویژگی اصلی سیستم عامل جدید انعطاف پذیری و تطبیق پذیری آن خواهد بود. Harmony به گونه ای طراحی شده است که همزمان بر روی دستگاه های مختلفی مانند تبلت ، تلفن های هوشمند ، رایانه های شخصی ، تلویزیون ها و دستگاه های پوشیدنی کار کند.
 
علاوه بر این ، هواوی رسما اعلام کرد که سیستم عامل جدید برای توسعه دهندگان باز خواهد بود.در طول کنفرانس ، یو چنگدونگ همچنین خاطرنشان کرد که تکنولوژی سیستم عامل هارمونی ممکن است در هر زمان ممکن روی گوشی های هوشمند این شرکت ظاهر شود.
 
با این حال ، در حال حاضر ، هواوی به دلیل اکوسیستم گسترده سیستم عامل گوگل می خواهد به استفاده از Android ادامه دهد. نماینده شرکت چینی در پایان گفت: در همین زمان ، سیستم عامل Harmony OS سریعتر از اندروید است.
 
در تاریخ 17 مه 2019 ، کاخ سفید هوآوی را در لیست سیاه شرکتهای خارجی که خطری برای امنیت ملی ایالات متحده محسوب می شوند قرار داد ، و از کشورهای همکار خواست تا تصمیم مشابهی بگیرند. پس از آن ، گوگل همکاری با شرکت های چینی را به حالت تعلیق درآورد و این باعث به خطر افتادن استفاده و بروزرسانی سیستم عامل اندروید در تلفن های هوشمند هواوی شد. در اواخر ماه مه ، هوآوی برای اعلام تصمیم در لیست سیاه غیرقانونی ، دادخواستی علیه دولت ایالات متحده ارائه داد.
 
به زودی در مورد توسعه سیستم عامل خودشان توسط متخصصان چینی ، که ظاهراً خروجی آنها قرار بود حداکثر تا بهار سال 2020 برنامه ریزی شده بود ، مشخص می شود. پورتال Huawei Central نوشت که این سیستم عامل Hongmeng نامیده می شود و بر اساس لینوکس ساخته شده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید